ήταν το αμάξι των μονιμάδων στο στρατό, κάθε ΕΜΘ και ένα ασημί αξεντ
είχα μπει σε αρκετά και θυμάμαι οτι ήταν πολύ χάλια στο δρόμο, κοπανούσε άσχημα
ήταν το αμάξι των μονιμάδων στο στρατό, κάθε ΕΜΘ και ένα ασημί αξεντ
είναι το ωραιότερο αμάξι παραγωγής, επιτέλους επέστρεψαν στη μόδα οι απλές γραμμές και οι γωνίες αλλά είδες ρόδες κάρου που έχει?stergiosbik έγραψε: ↑20 Φεβ 2024, 16:12Αυτό το Χιουντάι μου αρέσει πολύ εμφανισιακά.
Μου θυμίζει εποχές ογδόντα!
σας αρεσε πολυ το α3 ε;dna replication έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 02:12είναι το ωραιότερο αμάξι παραγωγής, επιτέλους επέστρεψαν στη μόδα οι απλές γραμμές και οι γωνίες αλλά είδες ρόδες κάρου που έχει?stergiosbik έγραψε: ↑20 Φεβ 2024, 16:12Αυτό το Χιουντάι μου αρέσει πολύ εμφανισιακά.
Μου θυμίζει εποχές ογδόντα!
21" τουλάχιστον . Α π α ρ ά δ ε κ τ ο
θα κοπανάει στο δρόμο άσχημα και θα θέλει 1400€ για σετ λάστιχα μόνο
δεν είναι hatchback, είναι SUVChilloutbuddy έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 02:24ωραίο είναι στις φωτογραφίες, κάτι ανάμεσα σε HF Integrale και γκολφάκι
Αλλά το είδα από κοντά και είναι τεράστιο και βαρύ, με ψιλοχάλασε
θυμίζει κιαπαυτό
Hatchback είναι απλά το σχέδιο της πίσω πόρτας, σημαίνει ότι το πίσω (back) ανοίγει όλο μαζί σαν μπουκαπόρτα (hatch).dna replication έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 03:17δεν είναι hatchback, είναι SUVChilloutbuddy έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 02:24ωραίο είναι στις φωτογραφίες, κάτι ανάμεσα σε HF Integrale και γκολφάκι
Αλλά το είδα από κοντά και είναι τεράστιο και βαρύ, με ψιλοχάλασε
η φράση "ταφος με ροδες" ειχε βρεί την πραγματική της έννοια. Με τη θέληση μου, δε θα ξαναμπώ σε χιουντάι. Ας λένε πως πλέον δεν είναι έτσι.dna replication έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 02:06ήταν το αμάξι των μονιμάδων στο στρατό, κάθε ΕΜΘ και ένα ασημί αξεντ
είχα μπει σε αρκετά και θυμάμαι οτι ήταν πολύ χάλια στο δρόμο, κοπανούσε άσχημα
Νο1 στην κατηγορία του. Πάνω και απο GLC και απο X3 και απο Q5Chilloutbuddy έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 00:51Ένα αμάξι που δεν έχω μπει ποτέ στη ζωή μου είναι Βόλβο. Εδώ ο κόσμος τα έχει βάλει στο μυαλό του στον κουβά με τα "ευρωπαϊκά" που βασικά σημαίνει "μόστρα" και "χαλάνε εύκολα" και είναι γενικά σπάνια στο δρόμο. Πείτε μου για το xc60, τι ιδιαίτερο έχει; απέξω φαίνεται σαν άλλο ένα μάζντα, χιουντάϊ κλπ
dna replication έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 02:12είναι το ωραιότερο αμάξι παραγωγής, επιτέλους επέστρεψαν στη μόδα οι απλές γραμμές και οι γωνίες αλλά είδες ρόδες κάρου που έχει?stergiosbik έγραψε: ↑20 Φεβ 2024, 16:12Αυτό το Χιουντάι μου αρέσει πολύ εμφανισιακά.
Μου θυμίζει εποχές ογδόντα!
21" τουλάχιστον . Α π α ρ ά δ ε κ τ ο
θα κοπανάει στο δρόμο άσχημα και θα θέλει 1400€ για σετ λάστιχα μόνο
Το ν'αλλάξεις τα ζαντολάστιχα για μένα είναι το πρώτο βήμα για να θες σύντομα να πουλήσεις το αυτοκίνητο.
Γιατί,δεν το καταλαβαίνω.Chilloutbuddy έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 14:11Το ν'αλλάξεις τα ζαντολάστιχα για μένα είναι το πρώτο βήμα για να θες σύντομα να πουλήσεις το αυτοκίνητο.
Γιατί αλλάζουν οι επιδόσεις και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου, και 99 φορές στις 100 αλλάζουν προς το χειρότερο, χώρια που ο περισσότερος κόσμος κάνει αισθητικές μαλακίες που τις μετανιώνει στον πρώτο μήνα.
Για ποιο λόγο να αγοράσεις κάτι για το οποίο θα πρέπει να αρχίσεις τις μόντες με το καλημέρα;stergiosbik έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 14:24Γιατί,δεν το καταλαβαίνω.Chilloutbuddy έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 14:11Το ν'αλλάξεις τα ζαντολάστιχα για μένα είναι το πρώτο βήμα για να θες σύντομα να πουλήσεις το αυτοκίνητο.
Γιατί αλλάζουν οι επιδόσεις και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου, και 99 φορές στις 100 αλλάζουν προς το χειρότερο, χώρια που ο περισσότερος κόσμος κάνει αισθητικές μαλακίες που τις μετανιώνει στον πρώτο μήνα.
Αν τηρήσεις κάποιες συγκεκριμένες ανοχές,μην ξεχνάς ότι οι ίδιοι οι κατασκευαστές σου δίνουν 2-3 διαφορετικές επιλογές στην εργοστασιακή διάσταση,δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα
Δεν μιλάω για καγκουριές.
Άσε που στα αφτερ μάρκετ υπάρχουν καποια πολύ ποιοτικά προϊόντα,ανώτερα των εργοστασιακών,και πανέμορφα.
Ερμής έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 15:03Για ποιο λόγο να αγοράσεις κάτι για το οποίο θα πρέπει να αρχίσεις τις μόντες με το καλημέρα;stergiosbik έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 14:24Γιατί,δεν το καταλαβαίνω.Chilloutbuddy έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 14:11
Το ν'αλλάξεις τα ζαντολάστιχα για μένα είναι το πρώτο βήμα για να θες σύντομα να πουλήσεις το αυτοκίνητο.
Γιατί αλλάζουν οι επιδόσεις και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου, και 99 φορές στις 100 αλλάζουν προς το χειρότερο, χώρια που ο περισσότερος κόσμος κάνει αισθητικές μαλακίες που τις μετανιώνει στον πρώτο μήνα.
Αν τηρήσεις κάποιες συγκεκριμένες ανοχές,μην ξεχνάς ότι οι ίδιοι οι κατασκευαστές σου δίνουν 2-3 διαφορετικές επιλογές στην εργοστασιακή διάσταση,δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα
Δεν μιλάω για καγκουριές.
Άσε που στα αφτερ μάρκετ υπάρχουν καποια πολύ ποιοτικά προϊόντα,ανώτερα των εργοστασιακών,και πανέμορφα.
Εχω σταματήσει να πειράζω τα μαμίσια απο το 2007. Αν θες να βάλεις μια πιο όμορφη, επιλέγεις μια πιο όμορφη εργοστασιακή όταν θα το παραγγείλεις. Όλο και κάποια θα έχει.stergiosbik έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 15:05Ερμής έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 15:03Για ποιο λόγο να αγοράσεις κάτι για το οποίο θα πρέπει να αρχίσεις τις μόντες με το καλημέρα;stergiosbik έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 14:24
Γιατί,δεν το καταλαβαίνω.
Αν τηρήσεις κάποιες συγκεκριμένες ανοχές,μην ξεχνάς ότι οι ίδιοι οι κατασκευαστές σου δίνουν 2-3 διαφορετικές επιλογές στην εργοστασιακή διάσταση,δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα
Δεν μιλάω για καγκουριές.
Άσε που στα αφτερ μάρκετ υπάρχουν καποια πολύ ποιοτικά προϊόντα,ανώτερα των εργοστασιακών,και πανέμορφα.
Έλα ρε,σιγά τα ωα.
Μια ζάντα δεν είναι τίποτα.Δεν είναι όλες οι εργοστασιακές όμορφες.
Αν δηλαδή ένα αμάξι τα σπάει και η ζάντα που φοράει δεν του πάει και τόσο,είναι έγκλημα να βάλεις μια πιο όμορφη;
Μην πιάνεις τις τοπ εταιρείες.Ερμής έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 15:07Εχω σταματήσει να πειράζω τα μαμίσια απο το 2007. Αν θες να βάλεις μια πιο όμορφη, επιλέγεις μια πιο όμορφη εργοστασιακή όταν θα το παραγγείλεις. Όλο και κάποια θα έχει.stergiosbik έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 15:05
Έλα ρε,σιγά τα ωα.
Μια ζάντα δεν είναι τίποτα.Δεν είναι όλες οι εργοστασιακές όμορφες.
Αν δηλαδή ένα αμάξι τα σπάει και η ζάντα που φοράει δεν του πάει και τόσο,είναι έγκλημα να βάλεις μια πιο όμορφη;
Οκ ξέχασα μιλάμε για χιουντάι. Εχεις δίκιο.
Από εμπειρια το κρίνω, οι περισσότεροι κάνουν μαλακια με τα ζαντολα γιατι είναι λίγο επιστήμη πλάκα πλάκα, θέλει να πας σε γνωστη. Και οι περισσότεροι εχουν τη νοοτροπία νταξει μωρέ τι σημασία έχει που δεν την εγκρίνει ακριβώς ο κατασκευαστης, βάλε εκεί την όμορφη που θελω, η χώσε και ένα spacer να βγει το λάστιχο παραεξω κλπ. Ε και μετά το μετανιώνουν.stergiosbik έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 14:24Γιατί,δεν το καταλαβαίνω.Chilloutbuddy έγραψε: ↑22 Φεβ 2024, 14:11Το ν'αλλάξεις τα ζαντολάστιχα για μένα είναι το πρώτο βήμα για να θες σύντομα να πουλήσεις το αυτοκίνητο.
Γιατί αλλάζουν οι επιδόσεις και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου, και 99 φορές στις 100 αλλάζουν προς το χειρότερο, χώρια που ο περισσότερος κόσμος κάνει αισθητικές μαλακίες που τις μετανιώνει στον πρώτο μήνα.
Αν τηρήσεις κάποιες συγκεκριμένες ανοχές,μην ξεχνάς ότι οι ίδιοι οι κατασκευαστές σου δίνουν 2-3 διαφορετικές επιλογές στην εργοστασιακή διάσταση,δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα
Δεν μιλάω για καγκουριές.
Άσε που στα αφτερ μάρκετ υπάρχουν καποια πολύ ποιοτικά προϊόντα,ανώτερα των εργοστασιακών,και πανέμορφα.