Thank you Greek Shipping Tycoons

Ειδήσεις, προβλήματα και προτάσεις
Άβαταρ μέλους
vatraxos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 10383
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 22:26
Τοποθεσία: Ειδυλλιακή

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vatraxos » 14 Νοέμ 2018, 14:29

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:19
vatraxos έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:08
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:05
Σύμφωνα με τη μονάδα φορολογικών υπηρεσιών της Deloitte, ο ελληνικός φόρος χωρητικότητας (που επιβάλλεται επί του tonnage του στόλου) εκτιμάται πως είναι τρεις φορές μεγαλύτερος από τον δεύτερο υψηλότερο στην Ε.Ε. και δέκα φορές μεγαλύτερος από αυτόν της Μάλτας. Μάλιστα, ο ίδιος συμβουλευτικός οίκος υπολογίζει πως ένας Ελληνας πλοιοκτήτης καταβάλλει φόρο 66.770 ευρώ για ένα δεξαμενόπλοιο χωρητικότητας 51.000 τόνων (dwt) και 68.328 ευρώ για ένα φορτηγό 58.000 dwt, τη στιγμή που για πανομοιότυπα πλοία ένας Γερμανός εφοπλιστής καταβάλλει 22.037 ευρώ και 23.850 ευρώ, αντίστοιχα
https://gr.euronews.com/2017/06/02/elli ... a-pronomia
Πάμε πάλι: Δεν αποτελεί ελληνική πρωτοτυπία η υπέρμετρα χαμηλή φορολόγηση των πλοιοκτητών. Δεν έχουμε καπιταλισμό μόνο στην Ελλάδα.
Τι παμε παλι
Μερικες ωρες νωριτερα καποιοι χρησιμοποιουσαν τα επιχειρηματα των Γερμανων υπερ της φορολογησης των Ελ εφοπλιστων και καποιοι αλλοι τις δηλωσεις Lagarde οτι αυτα γινονται μονο στην Ελλαδα
Σου έβαλα τις δηλώσεις Lagarde γιατί σχολίασε τις φοροαπαλλαγές, τις συνταγματικά κατοχυρωμένες φοροαπαλλαγές. Και σχολίασες ότι ακόμα και η Λαγκάρντ κάνει λάθη. Δε σου άρεσε που το επεσήμανε.

Μη μπλέκεις λοιπόν το τι γράφω εγώ με το τι γράφουν οι άλλοι για να μου απαντήσεις. Σε τελική ανάλυση, σου έγραψα πάνω από μία φορά ότι δεν είναι ελληνικό φαινόμενο η φοροαποφυγή των εφοπλιστών.
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει

Άβαταρ μέλους
panos291
Δημοσιεύσεις: 14119
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 19:36

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panos291 » 14 Νοέμ 2018, 14:29

vatraxos έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 13:47
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 13:38
Μα το παραλογο του πραγματος ξεκιναει απο την απαιτηση να φορολογουνται οι εφοπλιστικες δραστηριοτητες με συντελεστες μισθωτων
29% φόρο έχουν οι ΑΕ/ΟΕ/ΕΕ/ΕΠΕ/ΙΚΕ, πέραν αυτοτελούς φορολόγησης μερισμάτων σε ΑΕ/ΕΠΕ/ΙΚΕ.
Με αυτους και ολους τους υπόλοιπους φορους (εφκα, εισφορες, φπα - ξενοδοχείων- κλπ), καταφεραν να βγαλουν ενα πρωτογενες πλεονασμα το οποιο αντι να το χρησιμοποιησουν σε μείωση φορων/χαρατσιων το σπαταλανε σε προσληψεις/επιδοματα/αναδρομικά δημοσιων κοπροσκυλων και αλλων καθαρα ψηφοθηρικων μετρων.
3 ερωτηματα λοιπον..

1. Γιατι το ελ κρατος δικαιουται να γδαρει πλοιο το οποίο μπορεί να μην έρχεται καν στην ελλαδα?
2. Πως ακριβώς περιμενουν να φορολογησουν αυτο το πλοιο? Θα κανει διάλειμμα το λιμενικο απο τις "διασωσεις" λαθρων και θα παει στον ειρηνικο να κυνηγάει φορτηγα και γκαζαδικα με ελληνικες σημαιες?
3. Και σημαντικοτερο.. Εσυ εαν ήσουνα ελεύθερος επαγγελματίας/επιχειρηματιας ακόμα και εφοπλιστης, γιατι θα ηθελες να δίνεις λεφτα σε ενα κράτος που τα διαχειρίζεται με αυτον τον τρόπο?

Άβαταρ μέλους
vatraxos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 10383
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 22:26
Τοποθεσία: Ειδυλλιακή

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vatraxos » 14 Νοέμ 2018, 14:30

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:20
vatraxos έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:07
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 13:52
Ξερεις κανεις ποσο κοστιζουν οι φοροαπαλλαγες των εφοπλιστων στον προυπολογισμο;
Αστειεύεσαι; Βάλε 29% φόρο στα 12 δις, βάλε και τις απώλειες από τις 56 άλλες φοροαπαλλαγές (π.χ. απαλλαγή από φόρο μεταβίβασης, πώλησης ή αγοράς πλοίων). Εσύ αν μεταβιβάσεις το ποσοστό σου στην εταιρία σου πληρώνεις φόρο που υπολογίζεται με βάση τα κέρδη της τελευταίας πενταετίας.
Ο εφοπλιστής, πληρώνει 0.
Οκ δεν ξερεις ποσο κοστιζουν
Απλα ηταν ενα μακροσυρτο Οχι
Θα διαμαρτυρηθώ στην αρκούδα.

Δεν ξέρεις πόσο κάνει 29% χ 12 δις; Το πρόβλημά σου είναι ότι δε σου παρέχω ακριβές ποσό φοροαπαλλαγών; Ε, ας μεταβούν και οι εφοπλιστές στο ίδιο φορολογικό καθεστώς με όλες τις επιχειρήσεις και θα μάθουμε.
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει

Άβαταρ μέλους
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Δημοσιεύσεις: 17016
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:44

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ » 14 Νοέμ 2018, 14:32

Το ιδιο το ελληνικο δημοσιο δηλωνει οτι δεν εχει κοστολογησει το κοστος για τον προυπολογισμο απο τις φοροαπαλλαγες των εφοπλιστων
Δεν σε φωναξαν με εθελοντικη συμμετοχη και ενα κομπιουτερακι θα τους ελεγες εσυ

Πες μας αν θελεις τι θα γινει αν καποιος πραγματοποιησει την επιθυμια σου για συγκεκριμενη φορολογηση στους εφοπλιστες
Αρίστος for Tsirpas
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες

Άβαταρ μέλους
vatraxos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 10383
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 22:26
Τοποθεσία: Ειδυλλιακή

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vatraxos » 14 Νοέμ 2018, 14:34

panos291 έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:29
vatraxos έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 13:47
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 13:38
Μα το παραλογο του πραγματος ξεκιναει απο την απαιτηση να φορολογουνται οι εφοπλιστικες δραστηριοτητες με συντελεστες μισθωτων
29% φόρο έχουν οι ΑΕ/ΟΕ/ΕΕ/ΕΠΕ/ΙΚΕ, πέραν αυτοτελούς φορολόγησης μερισμάτων σε ΑΕ/ΕΠΕ/ΙΚΕ.
Με αυτους και ολους τους υπόλοιπους φορους (εφκα, εισφορες, φπα - ξενοδοχείων- κλπ), καταφεραν να βγαλουν ενα πρωτογενες πλεονασμα το οποιο αντι να το χρησιμοποιησουν σε μείωση φορων/χαρατσιων το σπαταλανε σε προσληψεις/επιδοματα/αναδρομικά δημοσιων κοπροσκυλων και αλλων καθαρα ψηφοθηρικων μετρων.
3 ερωτηματα λοιπον..

1. Γιατι το ελ κρατος δικαιουται να γδαρει πλοιο το οποίο μπορεί να μην έρχεται καν στην ελλαδα?
2. Πως ακριβώς περιμενουν να φορολογησουν αυτο το πλοιο? Θα κανει διάλειμμα το λιμενικο απο τις "διασωσεις" λαθρων και θα παει στον ειρηνικο να κυνηγάει φορτηγα και γκαζαδικα με ελληνικες σημαιες?
3. Και σημαντικοτερο.. Εσυ εαν ήσουνα ελεύθερος επαγγελματίας/επιχειρηματιας ακόμα και εφοπλιστης, γιατι θα ηθελες να δίνεις λεφτα σε ενα κράτος που τα διαχειρίζεται με αυτον τον τρόπο?
Θα απαντήσω, αλλά μί ερώτηση πρώτα: Τι ψηφίζεις;
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει

Άβαταρ μέλους
vatraxos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 10383
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 22:26
Τοποθεσία: Ειδυλλιακή

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vatraxos » 14 Νοέμ 2018, 14:36

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:32
Το ιδιο το ελληνικο δημοσιο δηλωνει οτι δεν εχει κοστολογησει το κοστος για τον προυπολογισμο απο τις φοροαπαλλαγες των εφοπλιστων
Δεν σε φωναξαν με εθελοντικη συμμετοχη και ενα κομπιουτερακι θα τους ελεγες εσυ

Πες μας αν θελεις τι θα γινει αν καποιος πραγματοποιησει την επιθυμια σου για συγκεκριμενη φορολογηση στους εφοπλιστες
Αρκούδα, άσε κάτω το Γιαννόπουλο!

Αφού προσπερνάμε το "πρόβλημα" υπολογισμού διαφυγόντων φόρων από κάτι ψωροδισεκατομμύρια ετησίως, πάμε στο τι θα γίνει εάν.

Την απάντηση την έχεις πάρει ήδη. Το καθεστώς αυτό είναι παγκόσμιο. Το γεγονός ότι είναι παγκόσμιο δεν το καθιστά και φορολογικά δίκαιο. Μη γαμάς κι άλλο τη λογική.
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει

Άβαταρ μέλους
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Δημοσιεύσεις: 17016
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:44

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ » 14 Νοέμ 2018, 14:37

vatraxos έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:30

Θα διαμαρτυρηθώ στην αρκούδα.

Δεν ξέρεις πόσο κάνει 29% χ 12 δις; Το πρόβλημά σου είναι ότι δε σου παρέχω ακριβές ποσό φοροαπαλλαγών; Ε, ας μεταβούν και οι εφοπλιστές στο ίδιο φορολογικό καθεστώς με όλες τις επιχειρήσεις και θα μάθουμε.


Προσεξες να δεις τι εκανες μολις
Το τανκερ του Χ Ελ εφοπλιστη με Παναμεζικη σημαια κουβαλαει για λογαριασμο μιας Αμερικανικης εταιρειας πετρελαιο απο τον Περσικο Κολπο πχ στην Αυστραλια
Εσυ θελεις να φορολογησεις το κερδος αυτης της παροχης υπηρεσιας με 29% και διαμαρτυρεσαι επειδη ο εφοπλιστης αυτος εχει φοροαπαλλαγη ωστε να μεταφερει το κερδος του αυτο στην εδρα που εχει στην Ελλαδα

Μα δεν ειναι αστειο;
Πραγματικα αστειο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ την 14 Νοέμ 2018, 14:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αρίστος for Tsirpas
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες

Άβαταρ μέλους
panos291
Δημοσιεύσεις: 14119
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 19:36

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panos291 » 14 Νοέμ 2018, 14:38

vatraxos έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:34
panos291 έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:29
vatraxos έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 13:47


29% φόρο έχουν οι ΑΕ/ΟΕ/ΕΕ/ΕΠΕ/ΙΚΕ, πέραν αυτοτελούς φορολόγησης μερισμάτων σε ΑΕ/ΕΠΕ/ΙΚΕ.
Με αυτους και ολους τους υπόλοιπους φορους (εφκα, εισφορες, φπα - ξενοδοχείων- κλπ), καταφεραν να βγαλουν ενα πρωτογενες πλεονασμα το οποιο αντι να το χρησιμοποιησουν σε μείωση φορων/χαρατσιων το σπαταλανε σε προσληψεις/επιδοματα/αναδρομικά δημοσιων κοπροσκυλων και αλλων καθαρα ψηφοθηρικων μετρων.
3 ερωτηματα λοιπον..

1. Γιατι το ελ κρατος δικαιουται να γδαρει πλοιο το οποίο μπορεί να μην έρχεται καν στην ελλαδα?
2. Πως ακριβώς περιμενουν να φορολογησουν αυτο το πλοιο? Θα κανει διάλειμμα το λιμενικο απο τις "διασωσεις" λαθρων και θα παει στον ειρηνικο να κυνηγάει φορτηγα και γκαζαδικα με ελληνικες σημαιες?
3. Και σημαντικοτερο.. Εσυ εαν ήσουνα ελεύθερος επαγγελματίας/επιχειρηματιας ακόμα και εφοπλιστης, γιατι θα ηθελες να δίνεις λεφτα σε ενα κράτος που τα διαχειρίζεται με αυτον τον τρόπο?
Θα απαντήσω, αλλά μί ερώτηση πρώτα: Τι ψηφίζεις;
Ξερεις, αλλα γιατι εχει καποια σχεση αυτο? Τι θα αλλαζε δηλαδη αν πχ ψηφιζα ΝΔ ή Φαηλο?

Άβαταρ μέλους
vatraxos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 10383
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 22:26
Τοποθεσία: Ειδυλλιακή

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vatraxos » 14 Νοέμ 2018, 14:41

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:37
vatraxos έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:30

Θα διαμαρτυρηθώ στην αρκούδα.

Δεν ξέρεις πόσο κάνει 29% χ 12 δις; Το πρόβλημά σου είναι ότι δε σου παρέχω ακριβές ποσό φοροαπαλλαγών; Ε, ας μεταβούν και οι εφοπλιστές στο ίδιο φορολογικό καθεστώς με όλες τις επιχειρήσεις και θα μάθουμε.


Προσεξες να δεις τι εκανες μολις
Το τανκερ του Χ Ελ εφοπλιστη με Παναμεζικη σημαια κουβαλαει για λογαριασμο μιας Αμερικανικης εταιρειας πετρελαιο απο τον Περσικο Κολπο πχ στην Αυστραλια
Εσυ θελεις να φορολογησεις το κερδος αυτης της παροχης υπηρεσιας με 29% και διαμαρτυρεσαι επειδη ο εφοπλιστης αυτος εχει φοροαπαλλαγη ωστε να μεταφερει το κερδος του αυτο στην εδρα που εχει στην Ελλαδα

Μα δεν ειναι αστειο;
Πραγματικα αστειο
Φτάνει ΓΓ, το πιάσαμε το νόημα. Το περίεργο θα ήταν να μην έγλυφες το κεφάλαιο.
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει

Άβαταρ μέλους
vatraxos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 10383
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 22:26
Τοποθεσία: Ειδυλλιακή

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vatraxos » 14 Νοέμ 2018, 14:42

panos291 έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:38
vatraxos έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:34
panos291 έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:29


Με αυτους και ολους τους υπόλοιπους φορους (εφκα, εισφορες, φπα - ξενοδοχείων- κλπ), καταφεραν να βγαλουν ενα πρωτογενες πλεονασμα το οποιο αντι να το χρησιμοποιησουν σε μείωση φορων/χαρατσιων το σπαταλανε σε προσληψεις/επιδοματα/αναδρομικά δημοσιων κοπροσκυλων και αλλων καθαρα ψηφοθηρικων μετρων.
3 ερωτηματα λοιπον..

1. Γιατι το ελ κρατος δικαιουται να γδαρει πλοιο το οποίο μπορεί να μην έρχεται καν στην ελλαδα?
2. Πως ακριβώς περιμενουν να φορολογησουν αυτο το πλοιο? Θα κανει διάλειμμα το λιμενικο απο τις "διασωσεις" λαθρων και θα παει στον ειρηνικο να κυνηγάει φορτηγα και γκαζαδικα με ελληνικες σημαιες?
3. Και σημαντικοτερο.. Εσυ εαν ήσουνα ελεύθερος επαγγελματίας/επιχειρηματιας ακόμα και εφοπλιστης, γιατι θα ηθελες να δίνεις λεφτα σε ενα κράτος που τα διαχειρίζεται με αυτον τον τρόπο?
Θα απαντήσω, αλλά μί ερώτηση πρώτα: Τι ψηφίζεις;
Ξερεις, αλλα γιατι εχει καποια σχεση αυτο? Τι θα αλλαζε δηλαδη αν πχ ψηφιζα ΝΔ ή Φαηλο?
Γιατί ως χρυσαυγίτης έχεις ασπαστεί τη θέση της ΧΑ για περισσότερες φοροελαφρύνσεις στους εφοπλιστές.
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32780
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 14 Νοέμ 2018, 14:43

vatraxos έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:08
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:05
Σύμφωνα με τη μονάδα φορολογικών υπηρεσιών της Deloitte, ο ελληνικός φόρος χωρητικότητας (που επιβάλλεται επί του tonnage του στόλου) εκτιμάται πως είναι τρεις φορές μεγαλύτερος από τον δεύτερο υψηλότερο στην Ε.Ε. και δέκα φορές μεγαλύτερος από αυτόν της Μάλτας. Μάλιστα, ο ίδιος συμβουλευτικός οίκος υπολογίζει πως ένας Ελληνας πλοιοκτήτης καταβάλλει φόρο 66.770 ευρώ για ένα δεξαμενόπλοιο χωρητικότητας 51.000 τόνων (dwt) και 68.328 ευρώ για ένα φορτηγό 58.000 dwt, τη στιγμή που για πανομοιότυπα πλοία ένας Γερμανός εφοπλιστής καταβάλλει 22.037 ευρώ και 23.850 ευρώ, αντίστοιχα
https://gr.euronews.com/2017/06/02/elli ... a-pronomia
Πάμε πάλι: Δεν αποτελεί ελληνική πρωτοτυπία η υπέρμετρα χαμηλή φορολόγηση των πλοιοκτητών. Δεν έχουμε καπιταλισμό μόνο στην Ελλάδα.
ελευθερος ανταγωνισμος. το κρατος που προσφερει καλυτερη τιμη, εχει και καλυτερες πιθανοτητες να παρει τους εφοπλιστες.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
vatraxos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 10383
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 22:26
Τοποθεσία: Ειδυλλιακή

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vatraxos » 14 Νοέμ 2018, 14:51

Ασέβαστος έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:43
vatraxos έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:08
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:05
Σύμφωνα με τη μονάδα φορολογικών υπηρεσιών της Deloitte, ο ελληνικός φόρος χωρητικότητας (που επιβάλλεται επί του tonnage του στόλου) εκτιμάται πως είναι τρεις φορές μεγαλύτερος από τον δεύτερο υψηλότερο στην Ε.Ε. και δέκα φορές μεγαλύτερος από αυτόν της Μάλτας. Μάλιστα, ο ίδιος συμβουλευτικός οίκος υπολογίζει πως ένας Ελληνας πλοιοκτήτης καταβάλλει φόρο 66.770 ευρώ για ένα δεξαμενόπλοιο χωρητικότητας 51.000 τόνων (dwt) και 68.328 ευρώ για ένα φορτηγό 58.000 dwt, τη στιγμή που για πανομοιότυπα πλοία ένας Γερμανός εφοπλιστής καταβάλλει 22.037 ευρώ και 23.850 ευρώ, αντίστοιχα
https://gr.euronews.com/2017/06/02/elli ... a-pronomia
Πάμε πάλι: Δεν αποτελεί ελληνική πρωτοτυπία η υπέρμετρα χαμηλή φορολόγηση των πλοιοκτητών. Δεν έχουμε καπιταλισμό μόνο στην Ελλάδα.
ελευθερος ανταγωνισμος. το κρατος που προσφερει καλυτερη τιμη, εχει και καλυτερες πιθανοτητες να παρει τους εφοπλιστες.
O ελεύθερος ανταγωνισμός μας άφησε χρόνους εδώ και 140 χρόνια. Είναι απίστευτο που στο κοντράστ φοροαπαλλαγών του μεγάλου κεφαλαίου και υπερφορολόγησης μισθωτών/ΕΕ/μικροεπιχειρηματιών μπορείς ακόμα να βρίσκεις ψήγματα ελεύθερου ανταγωνισμού.
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει

Άβαταρ μέλους
enterprise-psi
Υπερσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 12541
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
Phorum.gr user: enterprise-psi
Τοποθεσία: Sector 001
Επικοινωνία:

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enterprise-psi » 14 Νοέμ 2018, 14:51

Σύντροφε Βάτραχε, δεν είναι έτσι απλά τα πράματα.

Ναι έχουν χαμηλή φορολογία, αλλά έχουν τόσα έξοδα. Τόσες βίλες, τόσα αυτοκίνητα, ποιος ξέρει τι ΕΝΦΙΑ, Τέλη , θα πληρώνουν. Υπηρετικό προσωπικό. Θέλουν να βάλουν δικούς τους βουλευτές, να περνάνε τα δικά τους νομοσχέδια, πως θα γίνει στο τσάμπα; Να μην πάρει κάτι ο βουλευτής; Το κανάλι και τις εφημερίδες πως θα τις αγοράσει; Τόσες εταιρίες δημοσκοπήσεων πως θα συντηρηθούν; Τόσος κόσμος πως θα λαδωθεί; Σε αυτόν τι θα μείνει; Κλέφτες θα γίνουν; :cry:lol:
People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer

Άβαταρ μέλους
panos291
Δημοσιεύσεις: 14119
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 19:36

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panos291 » 14 Νοέμ 2018, 14:59

vatraxos έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:42
panos291 έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:38
vatraxos έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 14:34


Θα απαντήσω, αλλά μί ερώτηση πρώτα: Τι ψηφίζεις;
Ξερεις, αλλα γιατι εχει καποια σχεση αυτο? Τι θα αλλαζε δηλαδη αν πχ ψηφιζα ΝΔ ή Φαηλο?
Γιατί ως χρυσαυγίτης έχεις ασπαστεί τη θέση της ΧΑ για περισσότερες φοροελαφρύνσεις στους εφοπλιστές.
Για περιμενε.. Κατανοώ οτι σου φαίνεται περίεργο να μην ταυτίζονται οι αποψεις μου με οποιους ψηφιζω, αλλα στα κόμματα εκτος ΚΚΕ υπάρχει κι αυτο.
Γενικα δεν υπάρχει δικαιοσύνη σε εναν αδικο κοσμο, αλλα σιγουρα δεν θα την πετυχαινες φορολογωντας τους εφοπλιστες με ενα επισης αδικο φορολογικο συστημα (αδικο απο την αναποδη δηλαδη).

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 27043
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: Thank you Greek Shipping Tycoons

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 14 Νοέμ 2018, 15:04

μίστερ μαξ έγραψε:
14 Νοέμ 2018, 12:03
Οι φορο-απαλλαγες, φοροδιαφυγές, και αλλες λαμογιες που επιτρέπει το ελ κράτος να κάνουν οι εφοπλιστες, σε κάνει να αναρωτηθείς; Εχει η Ελλάδα εφοπλιστές, ή οι εφοπλιστες έχουν Ελλάδα;
Τις φοροαπαλλάγες τις παρέχει το κράτος για να τους τραβήξει στην Ελληνικά σημάια.
Για "φοροδιαφυγές και άλλες λαμογιές" ή τις αποδεικνύεις με στοιχεία και πας στον εισαγγελέα ή είσαι ψεύτης και συκοφάντης.


http://www.spiegel.de/international/eur ... 75754.html

There was a time when Greece's shipowners adorned the covers of gossip magazines and ran football clubs, secure in the affection of millions of fans. But these days, men like Theodoros Veniamis, one of the richest shippers in the country, need personal protection. Many don't leave home without it.

On the list of Greeks hated by their countrymen, shipowners have almost reached the top; only politicians are more reviled. They are threatened by radical leftist groups and even physically attacked. There have also been attempted kidnappings. In at least one case, a family of a shipowner paid millions in ransom. Αυτοί είναι τα κολλητάρια σου, με αυτούς κοιμάσαι αγκαλίτσα!

Shipping magnates in Greece are considered greedy and unscrupulous. According to international analyses, at least €140 billion of shipping industry money has gone untaxed since 2002, a sum that would reduce the critically indebted country's financial obligations by almost half. In Switzerland alone, there is thought to be up to €60 billion in Greek funds, mostly belonging to shipping companies. They were partly accumulated legally, thanks to a web of special regulations allowing tax exemptions for ship owners, and partly illegally, through outright tax evasion. In the past year, Viktor Restis, a shipping company owner, was arrested under suspicion of money laundering...
Υπάρχει μια υποψία/σκέψη (thought), πιάσανε και έναν από τις χιλιάδες και το νεοκομμούνι βγάζει τα λυσσακά του στην προπαγάνδα και το ταμπέλιασμα!
Οι εφοπλιστές δεν είναι Σκρουτζ μακ Ντακ που γέμιζε πισίνες με λεφτά και έκανε βουτιές, να αφήνουν άχρηστα λεφτά στην Ελβετία. Τα Μίκυ Μάους, που μάλλον ακόμα διαβάζεις πρέπει να τα κόψεις. Πρέπει να περάσεις επιτέλους και στο στάδιο της εφηβείας!
Και επειδή είσαι βουνίσιος και αγνοείς θέματα που αφορούν νερό περισσότερο από τον νερόλακκο της βροχής, οι Γερμανοί έχουν λυσσάξει, που παρά τις δικές τους παράνομες επιδοτήσεις στα δικά τους καράβια, οι Έλληνες τους παίρνουν τα στριγκάκια για σουβενίρ!

.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Οικονομία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών