Νέες κυκλοφορίες, προτάσεις για νέα ακούσματα, κριτικές
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
Απλά πραγματάκια
1. Γίνεται ο Βαγγέλης χρυσός χορηγος της EBU
2.Δινουμε καλό μπακοκο στις επιτροπές.
3. Πληρώνουμε μποτάκια να ψηφίζουν κατά εκατοντάδες.
4. Στέλνουμε τον Φλωρινιώτη να τραγουδήσει.
ΜΟΝΟ στους Rammstein πάτησε ο Κροάτης, αν και το ρεφρέν του θα διαφωνήσω ότι είναι αντιγραφή του ich will.
Η δικιά μας, πάτησε πάνω στη Ροζαλία.
Αυτά η δύση τα έχει λύσει, με την έννοια ότι δεν ενοχλεί να πατάει κάπου ένας καλλιτέχνης ή να έχει επιρροές.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Κυνόδοντα, όπου μόνο εδώ σε εμάς απασχόλησε το αν ο Λάνθιμος "αντέγραψε".
Γενικά η χώρα μας ασχολείται με το αν αντιγράφει κάποιος τους άλλους, περισσότερο απ' όσο πρέπει. Στη μουσική υπάρχουν λογισμικά διερεύνησης του σημείου πέρα από το οποίο ένα τραγούδι προσβάλλει τα κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα.
το θέμα είναι να μπορούμε να καταλάβουμε που σταματά η εκάστοτε επιρροή και που ξεκινά η δουλική αντιγραφή.
Το κροατικό μου άρεσε ΑΚΡΙΒΩΣ γιατί θύμιζε Rammstein.
To Ich Will φαίνεται στα σημεία που υποτίθεται/υπονοείται chorus και που ο τραγουδιστής άφηνε χώρο για να κάνει παιχνίδι το κοινό με χειροκροτήματα κλπ. Παρατήρησέ το.
Οκ να παίρνεις στοιχεία αλλά παραήταν αντιγραφή. Συνήθως παίρνεις στοιχεία και βάζεις και δικά σου. Αλλά να πω την αμαρτία μου, προτιμώ ν' ακούσω μια καραμπάμ αντιγραφή που μου αρέσει παρά κάτι που μου είναι αδιάφορο.
Είναι. Αλλά από τότε που θυμάμαι, έτσι ήταν. Πάντα στην ψήφο υπήρχε και εξωμουσικό, εξωκαλλιτεχνικό κριτήριο. Δεν ήταν διαγωνισμός τραγουδιού (φωνητικών ικανοτήτων ή μουσικής σύνθεσης) αμιγώς ποτέ.
Τότε τι νόημα έχει η ανάλυση που κάνεις στο κομμάτι. Δεν λέω έχει ενδιαφέρον αλλά σε έναν τέτοιο διαγωνισμό δεν έχει νόημα.
Όποιος σπέρνει Τσιπρες και ραντίζει Ανδρουλακηδες θερίζει Μητσοτακιδες και μια γκέισα Παναγία.
Απλά πραγματάκια
1. Γίνεται ο Βαγγέλης χρυσός χορηγος της EBU
2.Δινουμε καλό μπακοκο στις επιτροπές.
3. Πληρώνουμε μποτάκια να ψηφίζουν κατά εκατοντάδες.
4. Στέλνουμε τον Φλωρινιώτη να τραγουδήσει.
Έχουν πεθάνει και οι δύο!
Εννοώ τον γνωστό Βαγγελα ιδιοκτήτη της Νοττιγχαμ φορεστ
Όποιος σπέρνει Τσιπρες και ραντίζει Ανδρουλακηδες θερίζει Μητσοτακιδες και μια γκέισα Παναγία.
1ος στο κοινο βγηκε ο Κροατης που εφτιαξε ενα ωραιο τραγουδακι κλεβοντας απο εδω και απο κει σαν τον παπακαλιατη,προφανως η Κροατια δεν ειχε να διαθεσει ουτε σαλιο για τους απατεωνες των επιτροπων που τον πετσοκοψαν.Ειναι απλο πραμα η γιουροβιζιο αρκει να εχεις λεφτα να δωσεις.
ΜΟΝΟ στους Rammstein πάτησε ο Κροάτης, αν και το ρεφρέν του θα διαφωνήσω ότι είναι αντιγραφή του ich will.
Η δικιά μας, πάτησε πάνω στη Ροζαλία.
Αυτά η δύση τα έχει λύσει, με την έννοια ότι δεν ενοχλεί να πατάει κάπου ένας καλλιτέχνης ή να έχει επιρροές.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Κυνόδοντα, όπου μόνο εδώ σε εμάς απασχόλησε το αν ο Λάνθιμος "αντέγραψε".
Γενικά η χώρα μας ασχολείται με το αν αντιγράφει κάποιος τους άλλους, περισσότερο απ' όσο πρέπει. Στη μουσική υπάρχουν λογισμικά διερεύνησης του σημείου πέρα από το οποίο ένα τραγούδι προσβάλλει τα κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα.
το θέμα είναι να μπορούμε να καταλάβουμε που σταματά η εκάστοτε επιρροή και που ξεκινά η δουλική αντιγραφή.
Το κροατικό μου άρεσε ΑΚΡΙΒΩΣ γιατί θύμιζε Rammstein.
Α, γεια σου. Αυτό το αντέγραψε πιο πολύ από τους Rammstein.
Γιατί; Επειδή επιτρέπουν είκοσι ψήφους στον καθένα του κοινού; Δε συνέβη φέτος πρώτη φορά.
αλλο τις αλλες φορές, τωρα επρεπε μονο μια γιατι ηταν σημαντικό να δουμε τι λενε οι λαοι της ευρώπης για την ειρηνευτική παρέμβαση στην γαζα. Καλα εμεις δεν θα ψηφίζαμε παλι μαλλον, αλλα να παλευαν οι λαοι δικαια για να ειχαμε αδιαμφισβήτητη ετυμηγορία. Τωρα δεν ειμαστε σιγουροι τελειως, κριμα.
Στα της βαθμολογιας η γιουροβιζιον ειναι σαν το μπασκετ,παιρνεις ενα σχετικα καλο τραγουδι,ενα χορογραφο ριχνεις και μπατζετ για εφε και ψηφους και εισαι ετοιμος.
η γιουροβιζιον ειναι μουσικη πρωτοτυπια και πολιτικη και δημοσιες σχεσεις και αλλα πραγματα..
το μπασκετ αστο καλυτερα μια χαρα τα λες και για τη γιουροβιζιον, μια φορα το χρονο που ασχολεισαι
1ος στο κοινο βγηκε ο Κροατης που εφτιαξε ενα ωραιο τραγουδακι κλεβοντας απο εδω και απο κει σαν τον παπακαλιατη,προφανως η Κροατια δεν ειχε να διαθεσει ουτε σαλιο για τους απατεωνες των επιτροπων που τον πετσοκοψαν.Ειναι απλο πραμα η γιουροβιζιο αρκει να εχεις λεφτα να δωσεις.
απο το 1956 που ξεκινησε ο θεσμος ψηφιζε αποκλειστικα μια επιτροπη κριτων καθε χωρας, μολις το 2004 μπηκε η ψηφος του κοινου που συμψηφιζονταν με αυτη των κριτων και μολις το 2016 αυτο διαχωριστηκε,
οποτε τα πολυτιμα δακρυα σου κρατα τα για αλλα κακα που θα σε βρουν
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος omg kai 3 lol την 12 Μάιος 2024, 17:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ΜΟΝΟ στους Rammstein πάτησε ο Κροάτης, αν και το ρεφρέν του θα διαφωνήσω ότι είναι αντιγραφή του ich will.
Η δικιά μας, πάτησε πάνω στη Ροζαλία.
Αυτά η δύση τα έχει λύσει, με την έννοια ότι δεν ενοχλεί να πατάει κάπου ένας καλλιτέχνης ή να έχει επιρροές.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Κυνόδοντα, όπου μόνο εδώ σε εμάς απασχόλησε το αν ο Λάνθιμος "αντέγραψε".
Γενικά η χώρα μας ασχολείται με το αν αντιγράφει κάποιος τους άλλους, περισσότερο απ' όσο πρέπει. Στη μουσική υπάρχουν λογισμικά διερεύνησης του σημείου πέρα από το οποίο ένα τραγούδι προσβάλλει τα κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα.
το θέμα είναι να μπορούμε να καταλάβουμε που σταματά η εκάστοτε επιρροή και που ξεκινά η δουλική αντιγραφή.
Το κροατικό μου άρεσε ΑΚΡΙΒΩΣ γιατί θύμιζε Rammstein.
Α, γεια σου. Αυτό το αντέγραψε πιο πολύ από τους Rammstein.
Α γεια σου,του κροατη ειναι ενα φιουζιον απο αυτους τους 2.Και αν το ψαξω λιγο ακομα θα βρω και απο που πηρε και τη βαλκανιλα
η γιουροβιζιον ειναι μουσικη πρωτοτυπια και πολιτικη και δημοσιες σχεσεις και αλλα πραγματα..
το μπασκετ αστο καλυτερα μια χαρα τα λες και για τη γιουροβιζιον, μια φορα το χρονο που ασχολεισαι
1ος στο κοινο βγηκε ο Κροατης που εφτιαξε ενα ωραιο τραγουδακι κλεβοντας απο εδω και απο κει σαν τον παπακαλιατη,προφανως η Κροατια δεν ειχε να διαθεσει ουτε σαλιο για τους απατεωνες των επιτροπων που τον πετσοκοψαν.Ειναι απλο πραμα η γιουροβιζιο αρκει να εχεις λεφτα να δωσεις.
απο το 1956 που ξεκινησε ο θεσμος ψηφιζε αποκλειστικα μια επιτροπη κριτων καθε χωρας, μολις το 2004 μπηκε η ψηφος του κοινου που συμψηφιζονταν με αυτη των κριτων και μολις το 2016 αυτο διαχωριστηκε,
οποτε τα πολυτιμα δακρυα σου κρατα τα για αλλα κακα που θα σε βρουν
Κανει καρουμπαλα η σπυριαρα οταν την κλωτσαμε στην εξεδρα
Απλά πραγματάκια
1. Γίνεται ο Βαγγέλης χρυσός χορηγος της EBU
2.Δινουμε καλό μπακοκο στις επιτροπές.
3. Πληρώνουμε μποτάκια να ψηφίζουν κατά εκατοντάδες.
4. Στέλνουμε τον Φλωρινιώτη να τραγουδήσει.
Έχουν πεθάνει και οι δύο!
Εννοώ τον γνωστό Βαγγελα ιδιοκτήτη της Νοττιγχαμ φορεστ
Καλή θέση και η Αρμενία, 9η στο κοινό, ωραίο τραγούδι, αν παίξουν λάιβ στην Θεσσαλονίκη οι Ladaniva θα πάω να τους δω. ...
Και εγώ!
Θα πάω και στους Windows95man, εάν έρθουν. Μετά το πρώτο σοκ στον ημιτελικό, το ξαναείδα και μου άρεσε πολύ.
Εάν ψήφιζα χωρίς εθνικό συναίσθημα, αυτούς θα ψήφιζα.
Μια χαρά παιδιά! Γκέουλες και αυτοί, αλλά αξιοπρεπείς. Χωρίς φτερά και πούπουλα. Χορευτικό, ωραίο τραγούδι και αστείο σόου. Όλα τα είχαν, εκτός από καλό timing. Αν πήγαιναν άλλη χρονιά, μπορεί να έβγαιναν πρώτοι! Ελπίζω να ξαναπροσπαθήσουν.
Ρε σεις το Κροατικό φυσικά και είναι μίξη Ramnstein Pain με λιγο Lordi. Λογικό είναι δεν είναι παρθενογέννηση η μουσική. Απλά αυτή τη μίξη ηλεκτρονικής μουσικής τεκνο, μέταλ και βαλκανίλας την έκανε ο Λαζάνιας με καλό τρόπο. Ισως το μοναδικό κομμάτι που μπορείς να το ακούς άνετα και τα επόμενα χρόνια. Τι να ακούς στο μέλλον το Νεμο ?Γενικά στη Γιουροβίζιον αντιγραφή παίζει πάντα. Θυμάμαι τον Καλλίρη το 1987 με το Stop που ήταν ίδιο το wake me up before you go go των Wham.
Για την ιστορία της Ελλάδας στον διαγωνισμό, μια χαρά είναι η 11η θέση, ειδικά όταν μιλάμε πλέον για τόσες χώρες. Μόνο στα 00ς είχαμε σερί καλες κατατάξεις, μετά ειδικά στην περίοδο του ΣΥΡΙΖΑ που άρχισαν οι αναθέσεις, ήταν η σκοτεινή εποχή, ουδείς ασχολιόταν και ουδείς θυμάται όλους αυτούς τους τυχάρπαστους.
Ακούστε/δείτε και την Ρωσίδα παρακάτω. Πιστεύω η Ιρλανδέζα πήρε ηχητικά και αισθητικά στοιχεία από αυτή την Ρωσίδα. Δηλαδή δεν έκανε κάτι πρωτότυπο ή ιδιαίτερο που δεν έχει ξαναγίνει
yet say this to the Possum: a bang, not a whimper,
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.