Ίσως όμως και να μπερδεύτηκε το πρόγραμμα.
Έστω και σε αγγλικούς χαρακτήρες, αναγνωρίζει αποκλειστικά γλώσσες σε χρήση κατά την εποχή των ιερογλυφικών (π.χ goffiseis) και όχι μεταγενέστερες (you goffing) ή προγενέστερες.
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Ίσως όμως και να μπερδεύτηκε το πρόγραμμα.
Η απάντηση είναι μία χαρά. Εσύ δε λες καταλάβεις είτε γιατί δε μπορείς είτε γιατί δε σε συμφέρει. Το κείμενο μπορεί να μη το γράφει αλλά υπάρχει και η Θεολογία που έρχεται να ερμηνεύσει. Ο Θεός σε καμία περίπτωση δεν παρεμβαίνει άμεσα στην προαίρεση του ανθρώπου. Έμμεσα όμως, όταν για παράδειγμα ένα άνθρωπος αμαρτάνει εκουσίως , επιτρέπει να γίνει αυτός ο άνθρωπος δαιμονοκίνητος όχι γιατί το θέλει -μη γένοιτο- αλλά γιατί ο ίδιος ο άνθρωπος το επιλέγει.Alphabet έγραψε: ↑13 Δεκ 2018, 10:45
Κατσε ρε φιλε ενα λεπτο. Μην μας τρελλανεις κιολας.Δεν απευθυνεσαι σε παιδακια του δημοτικου στο κατηχητικο.Αλλα διαβαζουμε και αλλα εννοει το κειμενο;
1) Πουθενα δεν γραφει οτι αποσυρθηκε η χαρις του Αγιου Ονευματος.Γιατι για να αποσυρθει το πνευμα, σημαινει οτι ο Φαραω ειχε πριν την χαρη του. Πως θα απσσυρθει η χαρις αν δεν την ειχε; Ειχε την χαρη προηγουμενως ο Φαραω που (υποτιθεται) βασανιζε τους Εβραιους τοσα χρονια;
2) Το κειμενο γραφει οτι ο Θεος εσκληρυνε την καρδια του Φαραω ωστε να μην αποδεχτει τις διαταγες του Θεου που του ελεγαν ο Μωυσης και ο Ααρων. Τοτε γιατι τους εβαζε ο Θεος να κανουν θαυματα, αφου ο ιδιος εκανε τον Φαραω να μην αποδεχτει τις διαταγες του, οποια και αν ηταν τα θαυματα;
Να σοβαρευτουμε λιγο, ετσι; Μπορεις να δωσεις μια σοβαρη απαντηση, ναι ή οχι;
Σου απάντησα ήδη.
Κατ αρχήν πριν απαντήσω στα παραπάνω, να σε ενημερώσω ότι οι ερωτήσεις σου και το ύφος αυτών είναι πεζοδρομιακού επιπέδου. Ρώτα κάτι πιο σημαντικό και με πιο σοβαρό ύφος.Alphabet έγραψε: ↑13 Δεκ 2018, 10:45Τι λες μωρε; Ο διαβολος δεν μπαινοβγαινε στον Παραδεισο οποτε ηθελε και εβαζε στοιχηματα με τον Θεο; Δεν του ζητουσε την αδεια Του για να δοκιμασει τον Ιωβ; Ο Ιησους δεν ειπε (Λουκ 22:31) οτι εδωσε αδεια στον διαβολο να δοκιμασει τον Πετρο: Στο Πατερ ημων δεν λεμε "και μην εισενεγκεις ημας εις πειρασμον; Η θεση της εκκλησιας δεν ειναι οτι ο διαβολος δεν μπορει να κανει τιποτα χωρις την αδεια του Θεου; (Ὁσίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου) http://users.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/t ... mageia.htm
Αρα ποιος επιτρεπει την κακια στον κοσμο;
Δεν εξαφανίζομαι. Περιστασιακά μπαίνω και γράφω.
Η ερμηνεια της Θεολογιας ειναι κατα το δοκουν και μακρια απο οποιαδηποτε πραγματικοτητα. Διεστραβλωνουν τα κειμενα για να τα φερουν στα μετρα τους. Ο κοσμος γνωριζει να διαβαζει και του επιτρεπεται πλεον να μελεταει την Γραφη χωρις παρουσια παπα. Αυτες οι ερμηνειες γραφτηκαν την εποχη που ο λαος ηταν αναλφαβητος, αμορφωτος και καταπινε οτι του ελεγαν.lonelyrider έγραψε: ↑14 Δεκ 2018, 01:42
Η απάντηση είναι μία χαρά. Εσύ δε λες καταλάβεις είτε γιατί δε μπορείς είτε γιατί δε σε συμφέρει. Το κείμενο μπορεί να μη το γράφει αλλά υπάρχει και η Θεολογία που έρχεται να ερμηνεύσει. Ο Θεός σε καμία περίπτωση δεν παρεμβαίνει άμεσα στην προαίρεση του ανθρώπου. Έμμεσα όμως, όταν για παράδειγμα ένα άνθρωπος αμαρτάνει εκουσίως , επιτρέπει να γίνει αυτός ο άνθρωπος δαιμονοκίνητος όχι γιατί το θέλει -μη γένοιτο- αλλά γιατί ο ίδιος ο άνθρωπος το επιλέγει.
Η απαντηση σου δεν ειναι ουτε καν παιδιαστικη και στερειται καθε λογικης. Ο εξυπνοτερος αγγελος, το αρχικο καμαρι του Παραδεισου ειναι τοσο πωρωμενος που σν και γνωριζει τι τον περιμενει. συνεχιζει να επιδιωκει την καταστροφη του.
Την γνωριζω καλα την ιστορια του Ιωβ. Τα δε "στοιχηματα" που εγραψα ηταν τροπος του λεγειν, αφου καθε τοσο ο διαβολος εβλεπε τον Θεο και σαν ενα παιχνιδι ποκερ, χτυπαγε και ο Θεος εμπαινε μεσα στο παιχνιδι επειδη ειχε Flush Royale (ηξερε οτι ο Ιωβ θα παρεμενε πιστος). Που μας οδηγει σε μια αλλη σκεψη. Αφου ο Θεος γνωριζε τι θα συμβει με τον Ιωβ, γιατι του σκοτωσε τα παιδια του; Για να κανει φιγουρα στον διαβολο;lonelyrider έγραψε: ↑14 Δεκ 2018, 01:42Κατ αρχήν πριν απαντήσω στα παραπάνω, να σε ενημερώσω ότι οι ερωτήσεις σου και το ύφος αυτών είναι πεζοδρομιακού επιπέδου. Ρώτα κάτι πιο σημαντικό και με πιο σοβαρό ύφος.
Ο Θεός δε βάζει στοιχήματα με κανέναν. Στοιχήματα παίζουν οι Ελληνες στον ΟΠΑΠ.
Το γιατί εδοκιμάσθη ο Ιωβ είναι ολόκληρη Θεολογία. Εκεί ο Θεός επιτρέπει στον διάβολο να καταστρέψει τον Ιωβ. Αυτό συνέβη γιατί ο διάβολος κατηγόρησε το Θεό μεν ότι ευλογεί τον Ιωβ και για αυτό δε ο τελευταίος τον σέβεται και είναι άνθρωπος μοναδικά ενάρετος πάνω στη γη και πλούσιος . Και έτσι προσβάλλει τον Ιωβ θεωρώντας ότι λειτουργεί συμφεροντολογικά και δεν είναι στ αλήθεια ενάρετος αλλά είναι φαινομενικά έτσι για να λαμβάνει πλούτη και ευλογίες από το Θεό. Μάλιστα προσβάλλει και αυτόν το Θεό εισάγοντάς Τον και αυτόν σε μια τέτοια ρουσφετο-συμφεροντολογική σχέση. Για αυτό λέει στο Θεό "πείραξε αυτόν(τον Ιωβ, μέσω των δεινών που στη συνέχεια επέφερε ο διάβολος) και να δεις αν δημόσια δεν σε βλασφημήσει" .
Τελικώς αποδείχθηκε η αληθινή αρετή του Ιωβ που παρά τις συμφορές που τον βρήκαν δεν είπε λόγο βλάσφημο κατά του Θεού.
Ο Ιωβ είναι ξεχωριστή περίπτωση καταγεγγραμένη κατά την οποία να εδοκιμάσθη άνθρωπος για αυτούς τους λόγους και με αυτόν τον τρόπο.
Συμφωνω, αλλα αυτα να τα πεις στον Οσιο Νικοδημο τον Αγιορειτη και σε ολη την εκκλησια που διδασκει οτι ο διαβολος δεν μπορει να κανει τιποτα χωρις την αδεια του Θεου, οποτε εξυπακουεται οτι Θεος επιτρεπει καθε φορα στον διαβολο να παρασυρει τον κοσμο στην κακια. Ο διαβολος ειναι ο υπαλληλος που προωθει την κακια, συμφωνα με τις οδηγιες του προισταμενου του. Κατι σαν τον Cohen και τον Trump.lonelyrider έγραψε: ↑14 Δεκ 2018, 01:42Την κακία ούτε την επιτρέπει κανείς ούτε δεν την επιτρέπει. Η κακία είναι ελεύθερη επιλογή. Που βέβαια όσοι την πράττουν θα πάρουν και τον αντίστοιχο μισθό τους.
O.K., δεκτον για την εξαφανιση.lonelyrider έγραψε: ↑14 Δεκ 2018, 01:42Δεν εξαφανίζομαι. Περιστασιακά μπαίνω και γράφω.
Επίσης θα μας πεις γιατί κατέληξες αρνησίχριστος και αγνωστικιστής από πρώην χριστιανός? Έτσι για να ξέρουμε και ο ένας τον άλλον. Παράδειγμα εγώ είμαι Χ.Ο. από τα γενοφάσκια μου. Εσύ πως και έτσι?
Το ρωτάω γιατί σε βλέπω κατά 99% μόνο κατά του Χριστιανισμού να τοποθετείσαι.
Όχι. Από το εδάφιοjey_pap έγραψε: ↑17 Δεκ 2018, 14:09Προκειμένου να αποδείξετε τη «διαφορετικότητα» των θελημάτων του Χριστού και του Θεού, και ν΄αποδείξετε πως ο Ιησούς δεν ήταν και Θεός (Υιός του Θεού), λέτε:
Κατα την θεολογια των Πατερων λοιπον, αν ο Ιησους ηταν Θεος και υιος του Θεου, δεν θα μποροουσε ποτε να ειχε διαφορετικη θελημα απο τον Πατερα, ποσο μαλιστα αν ειχε ο ιδιος σχεδιασει (προ της δημιουργιας του κοσμου) την σταυρωση του και γνωριζε οτι θα αναστηνοταν σε τρεις ημερες οπως διδασκει το δογμα.
Αυτό το συμπεράνατε από τη φράση
Aς ρίξουμε μια ματιά στο έγχρωμο (κόκκινο) «εδώ» σας (ξανά)Alphabet έγραψε: ↑14 Δεκ 2018, 16:30Η ερμηνεια της Θεολογιας ειναι κατα το δοκουν και μακρια απο οποιαδηποτε πραγματικοτητα. Διεστραβλωνουν τα κειμενα για να τα φερουν στα μετρα τους. Ο κοσμος γνωριζει να διαβαζει και του επιτρεπεται πλεον να μελεταει την Γραφη χωρις παρουσια παπα. Αυτες οι ερμηνειες γραφτηκαν την εποχη που ο λαος ηταν αναλφαβητος, αμορφωτος και καταπινε οτι του ελεγαν.lonelyrider έγραψε: ↑14 Δεκ 2018, 01:42
Η απάντηση είναι μία χαρά. Εσύ δε λες καταλάβεις είτε γιατί δε μπορείς είτε γιατί δε σε συμφέρει. Το κείμενο μπορεί να μη το γράφει αλλά υπάρχει και η Θεολογία που έρχεται να ερμηνεύσει. Ο Θεός σε καμία περίπτωση δεν παρεμβαίνει άμεσα στην προαίρεση του ανθρώπου. Έμμεσα όμως, όταν για παράδειγμα ένα άνθρωπος αμαρτάνει εκουσίως , επιτρέπει να γίνει αυτός ο άνθρωπος δαιμονοκίνητος όχι γιατί το θέλει -μη γένοιτο- αλλά γιατί ο ίδιος ο άνθρωπος το επιλέγει.
Αλλα δεν μου απαντησες. Γιατι εβαζε ο Θεος τον Μωυση να κανει θαυματα για να πεισει στον Φαραω, αφου ο ιδιος ο Θεος εκανε τον Φαραω να μην αποδεχτει τις διαταγες του, οποια και αν ηταν τα θαυματα;Η απαντηση σου δεν ειναι ουτε καν παιδιαστικη και στερειται καθε λογικης. Ο εξυπνοτερος αγγελος, το αρχικο καμαρι του Παραδεισου ειναι τοσο πωρωμενος που σν και γνωριζει τι τον περιμενει. συνεχιζει να επιδιωκει την καταστροφη του.
Εχει δει ποτε κανενας τον διαβολο;Την γνωριζω καλα την ιστορια του Ιωβ. Τα δε "στοιχηματα" που εγραψα ηταν τροπος του λεγειν, αφου καθε τοσο ο διαβολος εβλεπε τον Θεο και σαν ενα παιχνιδι ποκερ, χτυπαγε και ο Θεος εμπαινε μεσα στο παιχνιδι επειδη ειχε Flush Royale (ηξερε οτι ο Ιωβ θα παρεμενε πιστος). Που μας οδηγει σε μια αλλη σκεψη. Αφου ο Θεος γνωριζε τι θα συμβει με τον Ιωβ, γιατι του σκοτωσε τα παιδια του; Για να κανει φιγουρα στον διαβολο;lonelyrider έγραψε: ↑14 Δεκ 2018, 01:42Κατ αρχήν πριν απαντήσω στα παραπάνω, να σε ενημερώσω ότι οι ερωτήσεις σου και το ύφος αυτών είναι πεζοδρομιακού επιπέδου. Ρώτα κάτι πιο σημαντικό και με πιο σοβαρό ύφος.
Ο Θεός δε βάζει στοιχήματα με κανέναν. Στοιχήματα παίζουν οι Ελληνες στον ΟΠΑΠ.
Το γιατί εδοκιμάσθη ο Ιωβ είναι ολόκληρη Θεολογία. Εκεί ο Θεός επιτρέπει στον διάβολο να καταστρέψει τον Ιωβ. Αυτό συνέβη γιατί ο διάβολος κατηγόρησε το Θεό μεν ότι ευλογεί τον Ιωβ και για αυτό δε ο τελευταίος τον σέβεται και είναι άνθρωπος μοναδικά ενάρετος πάνω στη γη και πλούσιος . Και έτσι προσβάλλει τον Ιωβ θεωρώντας ότι λειτουργεί συμφεροντολογικά και δεν είναι στ αλήθεια ενάρετος αλλά είναι φαινομενικά έτσι για να λαμβάνει πλούτη και ευλογίες από το Θεό. Μάλιστα προσβάλλει και αυτόν το Θεό εισάγοντάς Τον και αυτόν σε μια τέτοια ρουσφετο-συμφεροντολογική σχέση. Για αυτό λέει στο Θεό "πείραξε αυτόν(τον Ιωβ, μέσω των δεινών που στη συνέχεια επέφερε ο διάβολος) και να δεις αν δημόσια δεν σε βλασφημήσει" .
Τελικώς αποδείχθηκε η αληθινή αρετή του Ιωβ που παρά τις συμφορές που τον βρήκαν δεν είπε λόγο βλάσφημο κατά του Θεού.
Ο Ιωβ είναι ξεχωριστή περίπτωση καταγεγγραμένη κατά την οποία να εδοκιμάσθη άνθρωπος για αυτούς τους λόγους και με αυτόν τον τρόπο.Συμφωνω, αλλα αυτα να τα πεις στον Οσιο Νικοδημο τον Αγιορειτη και σε ολη την εκκλησια που διδασκει οτι ο διαβολος δεν μπορει να κανει τιποτα χωρις την αδεια του Θεου, οποτε εξυπακουεται οτι Θεος επιτρεπει καθε φορα στον διαβολο να παρασυρει τον κοσμο στην κακια. Ο διαβολος ειναι ο υπαλληλος που προωθει την κακια, συμφωνα με τις οδηγιες του προισταμενου του. Κατι σαν τον Cohen και τον Trump.lonelyrider έγραψε: ↑14 Δεκ 2018, 01:42Την κακία ούτε την επιτρέπει κανείς ούτε δεν την επιτρέπει. Η κακία είναι ελεύθερη επιλογή. Που βέβαια όσοι την πράττουν θα πάρουν και τον αντίστοιχο μισθό τους.O.K., δεκτον για την εξαφανιση.lonelyrider έγραψε: ↑14 Δεκ 2018, 01:42Δεν εξαφανίζομαι. Περιστασιακά μπαίνω και γράφω.
Επίσης θα μας πεις γιατί κατέληξες αρνησίχριστος και αγνωστικιστής από πρώην χριστιανός? Έτσι για να ξέρουμε και ο ένας τον άλλον. Παράδειγμα εγώ είμαι Χ.Ο. από τα γενοφάσκια μου. Εσύ πως και έτσι?
Το ρωτάω γιατί σε βλέπω κατά 99% μόνο κατά του Χριστιανισμού να τοποθετείσαι.
Ειναι πολυ απλο. Καθησα να μελετησω την Γραφη, χωρις περισπουδαστες ερμηνειες οι οποιες ειναι τελειως προπαγανδιστικες και αχρειαστες. Και εκει ανακαλυψα τα ψεματα και τις αντιφασεις που προσπαθει να μπαλωσει η Ερμηνευτικη.
Π.χ. Ερμηνεια Κολιτσαρα
Πραξ. 1,18 οὗτος μὲν οὖν ἐκτήσατο χωρίον ἐκ μισθοῦ τῆς ἀδικίας, καὶ πρηνὴς γενόμενος ἐλάκησε μέσος, καὶ ἐξεχύθη πάντα τὰ σπλάγχνα αὐτοῦ·
Πραξ. 1,18 Αυτός μεν, λοιπόν, απέκτησε με τα χρήματα της προδοσίας του κάποιο χωράφι. Και όταν εκρεμάσθη, έπεσε πρηνής κάτω στο χώμα, διερράγη στο μέσον του σώματός του και εχύθηκαν έξω όλα τα σπλάγχνα του.
Απλα για να εξαλειψει την αντιφαση με τον Ματθαιο που λεει οτι ο Ιουδας κρεμαστηκε.
Δες επισης δυο διαφορετικου τυπου παραδειγματα εδω και εδω.
Δεν εχω μελετησει αλλες θρησκειες, οποτε δεν μπορω να εκφερω σωστη γνωμη. Εννοειται ομως οτι τον Μουσουλμανισμο τον θεωρω πολυ χειροτερο απο τον Χριστιανισμο.
Alphabet έγραψε: ↑12 Δεκ 2018, 12:35Ο ιησους αποδεικνυεται μεσα απο την Γραφη και απο την θεολογια οτι δεν ηταν Θεος ή υιος Θεου.μίστερ μαξ έγραψε: ↑12 Δεκ 2018, 09:28Φιλαράκο, α) ο Χριστός δεν καταργησε τις γραφες και β)Ο Χριστος "αποδεικνύεται" οτι ειναι ο υιος του θεου με βάση τις γραφές, γ)Και αν νομιζεις πως ο Τζίζους ηταν κανενας αγιος, σκέψου το ξανα
Στα κατα Ματθαιο και Λουκα ευαγγελια ομολογει οτι ΔΕΝ ειναι το θελημα του να σταυρωθει εν αντιθεσει με το του Θεου. ((Ματθ. 26:39, Λουκ. 22:42).
Η ΣΤ' Οικουμενικη Συνοδος ομως Ορίζει ότι:
«Και δυο φυσικάς θελήσεις, ήτοι θελήματα, εν αυτώ και δυο φυσικάς ενεργείας αδιαιρέτως, ατρέπτως, αμερίστως, ασυγχύτως, κατά την των αγίων Πατέρων διδασκαλίαν ωσαύτως κηρύττομεν. και δυο μεν φυσικά θελήματα ουχ υπεναντία, μη γένοιτο, καθώς οι ασεβείς έφησαν αιρετικοί, ]αλλ’ επόμενον το ανθρώπινον αυτού θέλημα και μη αντιπίπτον ή αντιπαλαίον, μάλλον μεν ουν και υποτασσόμενον τω θείω αυτού[/b] και πανσθενεί θελήματι «έδει γαρ το της σαρκός θέλημα κινηθήναι, υποταγήναι δε τω θελήματι τω θεϊκώ », κατά τον πάνσοφον Αθανάσιον.» .
https://books.google.gr/books?id=sgxLAA ... 2C&f=false
«Ο Θεός Λόγος «ευδοκήσας εν σαρκί γενέσθαι εχαλιναγώγει τό σκεύος (δηλ. τη σάρκα)», λέει και ο άγιος Επιφάνιος, καίτοι δέ είχε δύο θελήσεις, η ανθρωπίνη θέλησις θεωθείσα διά της θεότητος υπετάσσετο κατά πάντα τή θεία».
https://xfd.gr/keimena/%ce%b5%ce%ba%ce% ... e%bf%cf%8d
"Στο πρόσωπο του Κυρίου Ιησού ενώνεται υποστατικά, σε ένα πρόσωπο δηλαδή, στο Πρόσωπο του Θεού Λόγου, η θεία και η ανθρώπινη φύση αχωρίστως, ατρέπτως, αδιαιρέτως και ασυγχύτως."
http://www.romfea.gr/katigories/10-apop ... is-sunodou
Κατα την θεολογια των Πατερων λοιπον, αν ο Ιησους ηταν Θεος και υιος του Θεου, δεν θα μποροουσε ποτε να ειχε διαφορετικη θελημα απο τον Πατερα, ποσο μαλιστα αν ειχε ο ιδιος σχεδιασει (προ της δημιουργιας του κοσμου) την σταυρωση του και γνωριζε οτι θα αναστηνοταν σε τρεις ημερες οπως διδασκει το δογμα.
jey_pap έγραψε: ↑17 Δεκ 2018, 14:09Προκειμένου να αποδείξετε τη «διαφορετικότητα» των θελημάτων του Χριστού και του Θεού, και ν΄αποδείξετε πως ο Ιησούς δεν ήταν και Θεός (Υιός του Θεού), λέτε:
Κατα την θεολογια των Πατερων λοιπον, αν ο Ιησους ηταν Θεος και υιος του Θεου, δεν θα μποροουσε ποτε να ειχε διαφορετικη θελημα απο τον Πατερα, ποσο μαλιστα αν ειχε ο ιδιος σχεδιασει (προ της δημιουργιας του κοσμου) την σταυρωση του και γνωριζε οτι θα αναστηνοταν σε τρεις ημερες οπως διδασκει το δογμα.
Αυτό το συμπεράνατε από τη φράση Του «πλην ουχ ως εγώ θέλω, αλλ΄ως Συ» Ματθ. 26,39
Αν βλέπατέ «Λέγεται ουν το απλώς θέλειν «θέλησις» ...και «θέλημα φυσικόν», το δε «πώς θέλειν («ως εγώ θέλω») ...«θέλημα γνωμικόν».
Αν προσέξετε λοιπόν στο εδάφιο δε λέει για διαφορετικό θέλημα, αλλά με το «ως» εγώ θέλω, εννοεί το «πώς» θέλει, με ποιον τρόπο θέλει. Αλλιώς θα έλεγε «ουχ ό εγώ θέλω» ήτοι «όχι ό,τι εγώ θέλω». Το μεν θέλημα λοιπόν έίχαν ίδιο, τον δε τρόπο μόνο είχαν διαφορετικό. Το τέρμα της πορείας ήταν το ίδιο (σταύρωση), η πορεία για τη σταύρωση (τρόπος) διέφερε στις Υποστάσεις (Πατρική - Υική). Εξάλλου γνωρίζουμ πως ο σταυρικός θάνατος ονομάζετο υπό του θεανθρώπου «βάπτισμα» κι όχι «ποτήριο». Βλέπε: Ματθ. 20,22 και Μαρκ. 10,38 και Λουκ. 12,50 (!!!)
Τα γνωστά «σεντόνια» είν΄ αυτά που πιάνονται τα δάχτυλα στα πληκτρα κι όχι΄τα copy-paste.
Δεν σου λέει "δεν υπάρχει όραση", σου λέει "δεν διαθέτω όραση".stavmanr έγραψε: ↑28 Δεκ 2018, 09:05Δεν υπάρχουν απορίες για άθεους. Απορίες υφίστανται μόνο προς κάποιους που δηλώνουν θετικά την πίστη τους κι όχι σε κάποιους που αρνούνται τυφλά.
Πχ. κατά πόσο έχουν νόημα απορίες προς αόμματους επάνω σε θέματα οπτικά; Σου λέει ο άλλος "δεν υπάρχει όραση". Τί να τον ρωτήσεις ακριβώς;
Ναι βρε, πιστεύω αλλά ντρέπομαι να το πω.