Έχει τύχει να ακούσεις το ίδιο υλικό σε CD και πικάπ και αν ναι ποιο σου άρεσε και γιατί;
Το "υλικο" δεν μπορει να ειναι το ιδιο σε cd και σε βινυλιο. Υπαρχουν συγκεκριμενοι κανονες που πρεπει να ακολουθησεις για να "κοψεις" βινυλιο ή CD οποτε δεν εχει να κανει μονο με τον εξοπλισμο αναπαραγωγης.
Έχει τύχει να ακούσεις το ίδιο υλικό σε CD και πικάπ και αν ναι ποιο σου άρεσε και γιατί;
Το "υλικο" δεν μπορει να ειναι το ιδιο σε cd και σε βινυλιο. Υπαρχουν συγκεκριμενοι κανονες που πρεπει να ακολουθησεις για να "κοψεις" βινυλιο ή CD οποτε δεν εχει να κανει μονο με τον εξοπλισμο αναπαραγωγης.
Το ξέρω (επιφανειακά). Αλλά επειδή δεν πέρασε ποτέ από τα χέρια μου καλό πικάπ ρωτάω αν κάποιος που έχει, έχει τεστάρει με το κατά το δυνατόν παρόμοιο υλικό.
Έχει τύχει να ακούσεις το ίδιο υλικό σε CD και πικάπ και αν ναι ποιο σου άρεσε και γιατί;
Το "υλικο" δεν μπορει να ειναι το ιδιο σε cd και σε βινυλιο. Υπαρχουν συγκεκριμενοι κανονες που πρεπει να ακολουθησεις για να "κοψεις" βινυλιο ή CD οποτε δεν εχει να κανει μονο με τον εξοπλισμο αναπαραγωγης.
Δηλαδή για να μην το πηγαίνω γύρω γύρω η ερώτηση είναι η εξής. Αν τα λεφτά δεν είναι θέμα το πικάπ υπερέχει σε ήχο;
Αφήνουμε έξω τα περί μούρης, συνολικής εμπειρίας της σχέσης με το βινύλιο. Για τον ήχο και μόνο τι;
Δηλαδή για να μην το πηγαίνω γύρω γύρω η ερώτηση είναι η εξής. Αν τα λεφτά δεν είναι θέμα το πικάπ υπερέχει σε ήχο;
Αφήνουμε έξω τα περί μούρης, συνολικής εμπειρίας της σχέσης με το βινύλιο. Για τον ήχο και μόνο τι;
πικαπ στα 800-1000 ε,
παταει τα περισσοτερα cd.
Με καλης κοπης βινυλιο και το αναλογο phono.
Δηλαδή για να μην το πηγαίνω γύρω γύρω η ερώτηση είναι η εξής. Αν τα λεφτά δεν είναι θέμα το πικάπ υπερέχει σε ήχο;
Αφήνουμε έξω τα περί μούρης, συνολικής εμπειρίας της σχέσης με το βινύλιο. Για τον ήχο και μόνο τι;
Δηλαδή για να μην το πηγαίνω γύρω γύρω η ερώτηση είναι η εξής. Αν τα λεφτά δεν είναι θέμα το πικάπ υπερέχει σε ήχο;
Αφήνουμε έξω τα περί μούρης, συνολικής εμπειρίας της σχέσης με το βινύλιο. Για τον ήχο και μόνο τι;
Δίκιο έχεις. Για την ακρίβεια αυτό θα ήθελε δικό του νήμα από μόνο του αλλά δεν είχα δει τόσο καιρό ενδιαφέρον για το σπορ και χάρηκα.
Δηλαδή για να μην το πηγαίνω γύρω γύρω η ερώτηση είναι η εξής. Αν τα λεφτά δεν είναι θέμα το πικάπ υπερέχει σε ήχο;
Αφήνουμε έξω τα περί μούρης, συνολικής εμπειρίας της σχέσης με το βινύλιο. Για τον ήχο και μόνο τι;
Διαφωνω γιατι τα πραγματα ειναι απλα:
Το βινυλιο υστερει ΠΟΛΥ στη μαζικη παραγωγη και στα φτηνα μηχανηματα.
Για την ακρίβεια αυτό θα ήθελε δικό του νήμα από μόνο του
Θα καταληξει σε κοκορομαχια
Δεν νομίζω να το κάνουμε Γράμμος-Βίτσι και εδώ. Είμαστε πολιτισμένα παιδιά. Ας θέσω το ερώτημα διαφορετικά. Ηχογραφείς σήμερα ένα σύνολο οργάνων σε χώρο με καλή ακουστική, ένα κουαρτέτο πχ, πιθανότατα με ψηφιακά μηχανήματα. Κόβεις και CD και LP από το ίδιο master με τις μικροδιαφορές στις ρυθμίσεις που πρέπει να κάνεις για το κάθε μέσο. Και στήνεις ένα σύστημα με player ή πικάπ του χιλιάρικου. Όλα τα άλλα ίδια. Υπάρχει κάποιος λόγος (και η θεωρία που να τον εξηγεί) για τον οποίο το LP θα ακουστεί καλύτερα;
Διαφωνω γιατι τα πραγματα ειναι απλα:
Το βινυλιο υστερει ΠΟΛΥ στη μαζικη παραγωγη και στα φτηνα μηχανηματα.
Εξαρταται πως το εννοεις το "υστερει". Αν μιλησουμε με αριθμους (Frequency response, THD, SNR κτλ), τα CD εχουν καλυτερα specifications αλλα το γοητευτικο με τον ηχο ειναι οτι τα specifications αρκετες φορες δε σημαινουν τιποτα. Η' τουλαχιστον δε σημαινει οτι "ακουγεται" καλυτερα.
Για να μην παρεξηγηθω, και εγω προτιμω βινυλιο αλλα δεν θα κατσω να αντικρουσω καποιον που θα μου πει οτι προτιμαει CD ή γενικα lossless formats.
Με το 1/10 μπορείς να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα.
Μόνη εξαίρεση σε αυτό που λέμε χάη φάη θεωρώ τα ηχεία και συγκεκριμένα τα ηλεκτροστατικά ηχεία αν και αυτά πάλι για το λίγο παραπάνω (οκ σε κάποιες περιπτώσεις και πολύ, ανάλογα με το περιεχόμενο της μουσικής κτλ κτλ) που θα πάρεις από αυτά πρέπει να το χρυσοπληρώσεις. Αν αξίζει όλο αυτό; όχι φυσικά (κατά την μη ταπεινή μου γνώμη αυτό ε).
Επίσης η μεγαλύτερη και πιο συνηθισμένη υπερκαγκουριά που κάνουν οι περισσότεροι είναι ότι πάνε και δίνουν ένα σκασμό λεφτά παίρνουν προενισχυτές, λάμπες και τα ρέστα και τα τοποθετούν σε ότι να ναι χώρους. Ο χώρος (μιλώ για την ακουστική διαμόρφωση του) στις περισσότερες περιπτώσεις είναι το πιο σημαντικό σκέλος στην αλυσίδα (και στην καταγραφή και στην ακρόαση) μετά από τον ανθρώπινο παράγοντα (ψυχολογία, διάθεσή, ταλέντο κτλ) φυσικά.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.