Δεν πάει καθόλου έτσι μάνμου, καθόλου όμως, η εξασφάλιση προμήθειας συσσωρευτών είναι υψίστης σημασίας (βλέπε ενέργειες της βεφάου πάνω σε αυτό το τομέα, τουλάχιστον τι έχει ανακοινωθεί γιατί οι Γερμανοί είναι μεγάλοι απατεώνες). Η Τέσλα σε αυτό το κομμάτι δεν είναι απλά πρωτοπόρος έχει φτιάξει ήδη και συνεχίζει να επενδύει (εξαγόρασε μία πολύ υποσχόμενη αμερικανική εταιρεία που αναπτύσσει σούπερ καπάσιτορς) σε τεράστια εργοστάσια παραγωγής συσσωρευτών μέσα στα οποία συναρμολογεί και τα ίδια τα οχήματα που τις φέρουν.Ερμής έγραψε: ↑03 Μαρ 2019, 12:01Οργιλε έχεις άκρες και μέσα στα απόρρητα των αυτοκινητοβιομηχανιών;
Όταν οι μεγάλοι παίχτες ρίξουν το πρώτο πράγμα στην Αγορά, θα έχουν λύσει ταυτόχρονα το θέμα της μικρής αυτονομίας αλλά και όλες τις παθογένειες του Τέσλα.
Τοτε θα είναι που θα ανοίξει κι το νήμα "αποχαιρετά τα Τέσλα που χάνεις final chapter"
Όσο σουρεαλιστικό και αν ακούγεται αυτό, ο όργι είναι πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα σε αυτό το επίπεδο.
Σοβαρός ανταγωνισμός για την Τέσλα δεν είναι η βεφάου και οι λοιποί παραδοσιακοί κατασκευαστές αλλά κινεζικές εταιρείες-κολοσσοί (που οι περισσότεροι τις αγνοείτε) όπως η μπιγουάηντι κτρ.
Ο Ήλον προφανώς και θέλει τον ανταγωνισμό από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές γιατί μόνο καλό θα του κάνουν (και σε εμάς τους υπόλοιπους παρεμπιπτόντως).