Στα 140κ αρχικη τιμη.... μειτζορ φειλ. Λογικα, τα 30 μαξ περφ και τα 235 μιλια ειναι μουτσουαλι εξκλουσιβ.Μαυροβασίλης έγραψε: ↑13 Αύγ 2019, 15:49
εκεί που έχει ένα (1) γύρο στο νρινγκ με τεσλα χωρίς ντηρεητινγκ
σοβαρά τώρα, μιλάμε για αυτοκίνητα και όχι γουαητ γκουντς- αν οι σβαμπεν έχουν καταφέρει κοντά 30 συνεχόμενα μαξ περφ χωρίς ντηρεηντινγκ και 235 μίλια με γρήγορη οδήγηση τότε αντίο ζωή (το αυτό και για μερκ/μπεμπε)
Γερμανία vs Ιαπωνία
-
- Δημοσιεύσεις: 3149
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
- Μαυροβασίλης
- Δημοσιεύσεις: 7804
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
30+Κ παραγγελίες δεν είναι ακριβώς φεηλ για τον ΟΕΜ, ειδικά με τη μέση τιμή να είναι >>90Κ κι ακόμα καλύτερα αν είναι >140, η δε αυτονομία και το θερμαλ ντηρεητινγκ είναι άλλη ιστορία, είναι συμπλεγμένοι και μη περιορισμοί- για να μην το κουράζομε προτιμάς τεσλα κι εγώ πορκερ, ίσως αλλάξεις γνώμη όταν είναι αμφότερα διαθέσιμα
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
-
- Δημοσιεύσεις: 25202
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
ελεγα να δω και το φτηνο 3ρι, αλλα αργααα ειναι πια αργαααα
https://www.carmagazine.co.uk/spy-shots/bmw/i4/
As well as issuing its own 'official spyshots', BMW has confirmed some new details about the i4:
https://www.carmagazine.co.uk/spy-shots/bmw/i4/
It's a 'four-door coupe positioned in the premium mid-range segment'
'Combines a dynamic design with inspiring performance and a high level of ride comfort'
'Fifth-generation BMW eDrive technology'
'BMW i4 facilitates a range of over 600 kilometres (373 miles)
0-62mph in 4.0 seconds
Top speed 'over 200 kph,' or 124mph
Will be built in Munich at a BMW factory
τετελεσται
https://www.carmagazine.co.uk/spy-shots/bmw/i4/
As well as issuing its own 'official spyshots', BMW has confirmed some new details about the i4:
https://www.carmagazine.co.uk/spy-shots/bmw/i4/
It's a 'four-door coupe positioned in the premium mid-range segment'
'Combines a dynamic design with inspiring performance and a high level of ride comfort'
'Fifth-generation BMW eDrive technology'
'BMW i4 facilitates a range of over 600 kilometres (373 miles)
0-62mph in 4.0 seconds
Top speed 'over 200 kph,' or 124mph
Will be built in Munich at a BMW factory
τετελεσται
-
- Δημοσιεύσεις: 3149
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
600 χμ προφανως στον ευρωπαικο κυκλο, δηλαδη στην πραγματικοτητα 400 χμ... στασου να κυκλοφορησει πρωτα με τα επισημα σπεκς και βλεπουμεtalaipwros έγραψε: ↑13 Αύγ 2019, 23:29ελεγα να δω και το φτηνο 3ρι, αλλα αργααα ειναι πια αργαααα
https://www.carmagazine.co.uk/spy-shots/bmw/i4/
As well as issuing its own 'official spyshots', BMW has confirmed some new details about the i4:
https://www.carmagazine.co.uk/spy-shots/bmw/i4/
It's a 'four-door coupe positioned in the premium mid-range segment'
'Combines a dynamic design with inspiring performance and a high level of ride comfort'
'Fifth-generation BMW eDrive technology'
'BMW i4 facilitates a range of over 600 kilometres (373 miles)
0-62mph in 4.0 seconds
Top speed 'over 200 kph,' or 124mph
Will be built in Munich at a BMW factory
τετελεσται
-
- Δημοσιεύσεις: 3149
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Προκρατησεις ειναι, οχι παραγγελιες. Δεν μπορει να κανει κανεις παραγγελια ακομη.Μαυροβασίλης έγραψε: ↑13 Αύγ 2019, 19:0430+Κ παραγγελίες δεν είναι ακριβώς φεηλ για τον ΟΕΜ, ειδικά με τη μέση τιμή να είναι >>90Κ κι ακόμα καλύτερα αν είναι >140, η δε αυτονομία και το θερμαλ ντηρεητινγκ είναι άλλη ιστορία, είναι συμπλεγμένοι και μη περιορισμοί- για να μην το κουράζομε προτιμάς τεσλα κι εγώ πορκερ, ίσως αλλάξεις γνώμη όταν είναι αμφότερα διαθέσιμα
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 12531
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Σίγουρα δεν θα έχει το ίδιο fail rate με τα Τέσλα.
https://www.forbes.com/sites/jeanbaptis ... 7963f5416d
Ούτε τα ιταλικά έτσι
https://www.forbes.com/sites/jeanbaptis ... 7963f5416d
Ούτε τα ιταλικά έτσι
People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
- Μαυροβασίλης
- Δημοσιεύσεις: 7804
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
πόσα χρόνια θα δίκαζε ο bonamin;enterprise-psi έγραψε: ↑14 Αύγ 2019, 16:20Σίγουρα δεν θα έχει το ίδιο fail rate με τα Τέσλα.
https://www.forbes.com/sites/jeanbaptis ... 7963f5416d
Ούτε τα ιταλικά έτσι
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
- Μαυροβασίλης
- Δημοσιεύσεις: 7804
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
- Μαυροβασίλης
- Δημοσιεύσεις: 7804
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
αυτό είναι DVP τσιμπητέ μουenterprise-psi έγραψε: ↑14 Αύγ 2019, 16:20Σίγουρα δεν θα έχει το ίδιο fail rate με τα Τέσλα.
https://www.forbes.com/sites/jeanbaptis ... 7963f5416d
Ούτε τα ιταλικά έτσι
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
-
- Δημοσιεύσεις: 16957
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Blackbill εκτιθεσαι.
Do the maths και θα δεις οτι το 24ωρο δεν ηταν και τοσο 24ωρο.
Λειπουν καποιες-αρκετες-ωριτσες που ηταν αραχτο για "καυσιμο".
Κι αν αυτο συμβαινει με ταχυφορτιστες 800v που κατασκευασε μονη της η Porsche καταλαβαινεις τι σημαινει αυτο στον πραγματικο κοσμο.
Ασε που-βαζω στοιχημα απο τωρα-θα γινουν πολλα αυτοκινητα φλαμπε με τετοιους ταχυφορτιστες.
Do the maths και θα δεις οτι το 24ωρο δεν ηταν και τοσο 24ωρο.
Λειπουν καποιες-αρκετες-ωριτσες που ηταν αραχτο για "καυσιμο".
Κι αν αυτο συμβαινει με ταχυφορτιστες 800v που κατασκευασε μονη της η Porsche καταλαβαινεις τι σημαινει αυτο στον πραγματικο κοσμο.
Ασε που-βαζω στοιχημα απο τωρα-θα γινουν πολλα αυτοκινητα φλαμπε με τετοιους ταχυφορτιστες.
- Μαυροβασίλης
- Δημοσιεύσεις: 7804
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
δύο παιδιά μου ήταν ναρντο, σταματούσε μόνο 15' για ρητσαρτζ και πάλι 200 κόλλημα- δες το ιδ.ρ και στοχάσου, Στέργιο
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 12531
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Αν είχε διόροφο σποιλερ πίσω το είχα πάρει αμέσωςΜαυροβασίλης έγραψε: ↑20 Αύγ 2019, 22:24δύο παιδιά μου ήταν ναρντο, σταματούσε μόνο 15' για ρητσαρτζ και πάλι 200 κόλλημα- δες το ιδ.ρ και στοχάσου, Στέργιο
People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
-
- Δημοσιεύσεις: 16957
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Μαυροβασίλης έγραψε: ↑20 Αύγ 2019, 22:24δύο παιδιά μου ήταν ναρντο, σταματούσε μόνο 15' για ρητσαρτζ και πάλι 200 κόλλημα- δες το ιδ.ρ και στοχάσου, Στέργιο
Καλυψε 3425km.
Με μεση ωριαια 205km/hr χρειαζεται 16 ωρες και κατι.
Αρα μενουν περιπου 8 ωρες που προφανως χαθηκαν σε φορτισεις.
Με τα τέταρτα που λες,οι 8 ωρες ειναι 480min/15=32 φορτισεις.
3425/32=107km/ανα φορτιση!
Δηλαδη αυτο ειναι κατορθωμα τωρα;
Με ταχυφορτιστη που δεν υπαρχει καν στον πραγματικο κοσμο;
Σε τοσες ωρες,ενα αντίστοιχων προδιαγραφων βενζινοκινητο θα του 'χε ριξει καμμια 1000 χλμ στο κεφαλι!
- Μαυροβασίλης
- Δημοσιεύσεις: 7804
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
άδικος κόπος, έχω πει από το παλιό ότι ΕV είναι για την πόλη και εκτός/ρεησινγκ είναι ice με λίγο torque fill, πχ super capacitors ή τζετ και Εμοτορς πιο προχώ, εδώ το θέμα είναι σύγκριση μόνο ηλεκτρικά τη στιγμή που οι άλλοι δεν βγάζουν μισό νρινγκ χωρίς ντηρεητινγκ
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 12531
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Πυκνωτές υπάρχουν σε κάμερες αυτοκινήτων , που όταν σβήσει το αυτοκίνητο έχουν μισή ώρα φορτίο , πως θα γίνει στο αυτοκίνητο ;
People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 15 Απαντήσεις
- 308 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Maspoli
22 Φεβ 2024, 11:24
-
- 9 Απαντήσεις
- 5416 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Dr Socrates
13 Αύγ 2023, 20:03
-
-
Νέα δημοσίευση Κυριάκος Μητσοτάκης - Ιαπωνία
από Parrot » 02 Φεβ 2023, 21:58 » σε Εσωτερική Πολιτική - 6 Απαντήσεις
- 454 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από hellegennes
02 Φεβ 2023, 23:29
-
-
- 1 Απαντήσεις
- 267 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Juno
05 Αύγ 2023, 19:24