Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Έτσι όπως έχουν γίνει τα ΑΕΙ-ΑΕΙ της πούτσας (= ΤΕΙ), η κατάσταση σώζεται μόνο με ν+2 και ανώτατο πλαφόν εισακτέων 50 άτομα ανά έτος.
Βέβαια στη χώρα που η κάθε μάνα, μετά από το πήδημα με τον άντρα της και έως 25 χρόνια αργότερα, το μόνο που σκέφτεται είναι η ορκωμοσία πτυχίου του παιδιού της, δεν υπάρχουν πολλές ελπίδες
Βέβαια στη χώρα που η κάθε μάνα, μετά από το πήδημα με τον άντρα της και έως 25 χρόνια αργότερα, το μόνο που σκέφτεται είναι η ορκωμοσία πτυχίου του παιδιού της, δεν υπάρχουν πολλές ελπίδες
Άγνωστος Πατέρας Χελώνων
- Sid Vicious
- Δημοσιεύσεις: 12188
- Εγγραφή: 13 Σεπ 2018, 19:43
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Στις εξετάσεις του πρώτου εξαμήνου παραπάνω από τους μισούς θα έχουν βρεθεί εκτός σχολήςzoltan έγραψε: ↑27 Αύγ 2019, 15:18πώς θα λειτουργήσει ένα τμήμα υψηλής ζήτησης όταν στο πρώτο έτος θα εμφανιστούν 3000 ενδιαφερόμενοι φοιτητές;Sid Vicious έγραψε: ↑27 Αύγ 2019, 15:11Δεν έχει σημασία, είναι άσκοπη πίεση, κούραση και χάσιμο ενέργειας. Πολύ πιο σωστό, αποδοτικό και δίκαιο το βρίσκω να υπάρχει ελεύθερη είσοδος σε όλες τις σχολές και απλά να υπάρχει μεγαλύτερη δυσκολία στο να αποφοιτήσεις.
yet say this to the Possum: a bang, not a whimper,
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
- Sid Vicious
- Δημοσιεύσεις: 12188
- Εγγραφή: 13 Σεπ 2018, 19:43
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Εντάξει δεν λέμε κάτι τέτοιο να γίνει χωρίς τις ανάλογες υποδομές, αυστηρούς κανόνες και ελεγκτικους μηχανισμούς.Στύγιος έγραψε: ↑27 Αύγ 2019, 15:17Ξέρεις τι έχει να γίνει μετά μέσα στις σχολές; Της αγοραπωλησίας το ανάγνωσμα.Sid Vicious έγραψε: ↑27 Αύγ 2019, 15:02Κανονικά πρέπει να καταργηθούν εντελώς οι πανελλαδικές εξετάσεις. Να υπάρχει ελεύθερη είσοδος στις σχολές. Και απλά να υπάρχουν πιο αυστηροί κανόνες για την αποφοίτηση και το πτυχίο.
Παρεμπιπτοντως όταν είχα δώσει πανελλήνιες πέρασα κοινωνιολογια παρότι δεν ήμουν καλός μαθητής (είχα μείνει και στην β λυκείου) αλλά δεν πήγα γιατί βαριόμουν να γίνω φοιτητής (καλά οι γονείς μου είχαν χαζέψει) . Το αναφέρω για να δείξω ότι πιστεύω στην ελεύθερη είσοδο στις σχολές από άποψη ότι θα είναι σωστότερη και όχι ως κάτι απωθημένο.
yet say this to the Possum: a bang, not a whimper,
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Θα προκηρύξει η Ιατρική Αθηνών 200 θέσεις για πρωτοετείς. Θα έρθουν στις εξετάσεις της 3000. Οι 2.800 μετά τι θα κάνουν; Θα είναι δύσκολο να δώσουν σε 4-5 σχολές διαφορετικές εξετάσεις. Για αυτόν το λόγο δεν το κάνει καμία κυβέρνηση.Otto Weininger έγραψε: ↑27 Αύγ 2019, 15:21Εσωτερικές εξετάσεις της κάθε σχολής αν οι υποψήφιοι υπερβαίνουν τις θέσεις.zoltan έγραψε: ↑27 Αύγ 2019, 15:18πώς θα λειτουργήσει ένα τμήμα υψηλής ζήτησης όταν στο πρώτο έτος θα εμφανιστούν 3000 ενδιαφερόμενοι φοιτητές;Sid Vicious έγραψε: ↑27 Αύγ 2019, 15:11
Δεν έχει σημασία, είναι άσκοπη πίεση, κούραση και χάσιμο ενέργειας. Πολύ πιο σωστό, αποδοτικό και δίκαιο το βρίσκω να υπάρχει ελεύθερη είσοδος σε όλες τις σχολές και απλά να υπάρχει μεγαλύτερη δυσκολία στο να αποφοιτήσεις.
Βέβαια θέλουμε πολλές υποδομές για αυτο
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 30659
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Μπεκρής έγραψε: ↑27 Αύγ 2019, 15:39Θα προκηρύξει η Ιατρική Αθηνών 200 θέσεις για πρωτοετείς. Θα έρθουν στις εξετάσεις της 3000. Οι 2.800 μετά τι θα κάνουν; Θα είναι δύσκολο να δώσουν σε 4-5 σχολές διαφορετικές εξετάσεις. Για αυτόν το λόγο δεν το κάνει καμία κυβέρνηση.Otto Weininger έγραψε: ↑27 Αύγ 2019, 15:21Εσωτερικές εξετάσεις της κάθε σχολής αν οι υποψήφιοι υπερβαίνουν τις θέσεις.
Βέβαια θέλουμε πολλές υποδομές για αυτο
Γίνεται όπως ακριβώς στο λέω. Αλλά είναι μεγάλη κουβέντα και θέλει υποδομές.
"Beauty slept and angels wept
For Her immortal soul
In this response, all evil chose
To claim her for their very own"
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δεν είναι θέμα υποδομών. Είναι θέμα του τι θα κάνουν οι 2800 που θα μείνουν εκτός. Εδώ βάση του 10 δεν τολμούν να βάλουν, θα κάνουν αυτό που λες;Otto Weininger έγραψε: ↑27 Αύγ 2019, 15:45Μπεκρής έγραψε: ↑27 Αύγ 2019, 15:39Θα προκηρύξει η Ιατρική Αθηνών 200 θέσεις για πρωτοετείς. Θα έρθουν στις εξετάσεις της 3000. Οι 2.800 μετά τι θα κάνουν; Θα είναι δύσκολο να δώσουν σε 4-5 σχολές διαφορετικές εξετάσεις. Για αυτόν το λόγο δεν το κάνει καμία κυβέρνηση.Otto Weininger έγραψε: ↑27 Αύγ 2019, 15:21
Εσωτερικές εξετάσεις της κάθε σχολής αν οι υποψήφιοι υπερβαίνουν τις θέσεις.
Βέβαια θέλουμε πολλές υποδομές για αυτο
Γίνεται όπως ακριβώς στο λέω. Αλλά είναι μεγάλη κουβέντα και θέλει υποδομές.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δεν πρόκειται να καταργηθούν σύντομα οι πανελλήνιες, όσο δεν υπάρχει αξιόπιστο και αδιάβλητο εναλλακτικό σύστημα.
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 30659
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Στην Ιταλία αυτοί που θέλουν να μπουν ιατρικη και δεν μπαίνουν, τι κάνουν;Μπεκρής έγραψε: ↑27 Αύγ 2019, 15:47Δεν είναι θέμα υποδομών. Είναι θέμα του τι θα κάνουν οι 2800 που θα μείνουν εκτός. Εδώ βάση του 10 δεν τολμούν να βάλουν, θα κάνουν αυτό που λες;Otto Weininger έγραψε: ↑27 Αύγ 2019, 15:45
Γίνεται όπως ακριβώς στο λέω. Αλλά είναι μεγάλη κουβέντα και θέλει υποδομές.
Γι'αυτό σου λέω θέλει υποδομές και ένα ένα σωρό αλλαγές.
"Beauty slept and angels wept
For Her immortal soul
In this response, all evil chose
To claim her for their very own"
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Και εν μέρει αξιοκρατικός . Υπάρχει 1ος βαθμολογητής ,2ος βαθμολογητής κι αν χρειαστεί και 3ος. Η "παπαγαλία" δε μετράει εδώ και πολλά χρόνια. Το 2004 ως 1ος βαθμολογητής έβαλα 75/100 γιατί τα έγραφε τέλεια απ' το βιβλίο ,αλλά τίποτα απ' τις ιστορικές "πηγές".
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 43999
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Οι πανελλήνιες είναι στην ουσία μια ελεύθερη αγορά όπου το νόμισμα είναι οι μονάδες που πιάνεις.
Κάποιες σχολές δεν έχουν ζήτηση και η τιμή τους ευτελιζεται.
Το σύστημα δουλεύει αρκετά καλά.
Κάποιες σχολές δεν έχουν ζήτηση και η τιμή τους ευτελιζεται.
Το σύστημα δουλεύει αρκετά καλά.
![🔻](http://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f53b.png)
![🔻](http://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f53b.png)
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Πιθανότατα έχουν διαφορετική νοοτροπία σαν λαός. Εδώ αρκεί να εφαρμοστούν αυτά που έλεγε προεκλογικά η Κεραμεως. Καθορισμός αριθμού εισακτεων από τα τμήματα, άρα μείωση του αριθμού εισακτεων στα κεντρικά ΑΕΙ, βάση του 10, ώστε τουλάχιστον να μην πάνε αγράμματοι στα ΑΕΙ και επιπλέον βάση ανά τμήμα ώστε να μειωθούν οι μεταγραφές και να μην ερημώσουν οι σχολές της επαρχίας.Otto Weininger έγραψε: ↑27 Αύγ 2019, 15:21Εσωτερικές εξετάσεις της κάθε σχολής αν οι υποψήφιοι υπερβαίνουν τις θέσεις.zoltan έγραψε: ↑27 Αύγ 2019, 15:18πώς θα λειτουργήσει ένα τμήμα υψηλής ζήτησης όταν στο πρώτο έτος θα εμφανιστούν 3000 ενδιαφερόμενοι φοιτητές;Sid Vicious έγραψε: ↑27 Αύγ 2019, 15:11
Δεν έχει σημασία, είναι άσκοπη πίεση, κούραση και χάσιμο ενέργειας. Πολύ πιο σωστό, αποδοτικό και δίκαιο το βρίσκω να υπάρχει ελεύθερη είσοδος σε όλες τις σχολές και απλά να υπάρχει μεγαλύτερη δυσκολία στο να αποφοιτήσεις.
Βέβαια θέλουμε πολλές υποδομές για αυτο
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Ακριβως. Κανένα σύστημα δεν μπορέι να αξιολογήσει επακριβώς τις δυνατότητες 17 χρονων να γίνουν καλοί επιστήμονες βάσει απόδοσης σε 4-6 μαθήματα. Είναι όμως ό,τι καλύτερο μπορεί να γίνει. Ο μαθητής που πήρε 14 στα μαθηματικά δεν είναι κααλύτερος ή χειρότερος από αυτόν που πήρε 14.5 ή 13.8 αλλά σίγουρα χειρότερος από αυτόνπου στα ίδια θέματα πήρε 19 και καλύτερος από αυτόν που πήρε 9, μεγάλες διαφορές δείχνουν και διαφορές στις ικανότητες. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανοησία από το να επιτρέψεις σε έναν μαθητή του 14 να πάει πολυτεχνείο.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑27 Αύγ 2019, 15:58Οι πανελλήνιες είναι στην ουσία μια ελεύθερη αγορά όπου το νόμισμα είναι οι μονάδες που πιάνεις.
Κάποιες σχολές δεν έχουν ζήτηση και η τιμή τους ευτελιζεται.
Το σύστημα δουλεύει αρκετά καλά.
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Θέματα Έκθεσης Πανελλαδικών 2023
από Scouser » 02 Ιουν 2023, 11:01 » σε Εσωτερική Πολιτική - 38 Απαντήσεις
- 1158 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Feindflug
03 Ιουν 2023, 10:43
-
-
- 32 Απαντήσεις
- 1213 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Chilloutbuddy
28 Σεπ 2023, 04:18
-
-
Νέα δημοσίευση Το ευρώ άγγιξε την απόλυτη ισοτιμία με το δολάριο!
από Ζενίθεδρος » 12 Ιούλ 2022, 19:25 » σε Οικονομία - 120 Απαντήσεις
- 3857 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από George_V
16 Οκτ 2022, 14:33
-
-
-
Νέα δημοσίευση Είναι η δικαιοσύνη απόλυτη έννοια στο σύμπαν ;
από wooded glade » 28 Ιουν 2022, 19:29 » σε Φιλοσοφία πολιτικής - 0 Απαντήσεις
- 352 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από wooded glade
28 Ιουν 2022, 19:29
-