Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Δημοσιεύσεις: 21441
Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ » 02 Σεπ 2019, 18:00

ο χέλλης έχει ένα καλό point πάντως
βέβαια ξεχνάει τη παράμετρο μπουρδελοκράτος
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40718
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 02 Σεπ 2019, 18:01

Feindflug έγραψε:
02 Σεπ 2019, 16:26
hellegennes έγραψε:
31 Αύγ 2019, 23:40
Stalker έγραψε:
31 Αύγ 2019, 16:38

Οι αδύναμοι οικονομικά δεν έχουν δυνατότητα να υποστηρίζουν τα ενήλικα παιδιά τους γενικότερα, οπότε αυτά πρέπει να δουλεύουν παράλληλα με την φοίτηση, κάτι που λειτουργεί εις βάρος του αριθμού των μαθημάτων που μπορείς να παρακολουθήσεις και να περάσεις το κάθε εξάμηνο.

Όχι ότι το να σου δίνεται η δυνατότητα να πάρεις πτυχίο με βαθμό 5.1 μετά από δεκαπενταετή φοίτηση είναι η βέλτιστη αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος, αλλά έχει τη λογική του.
Για τους οικονομικά αδύνατους υπάρχει πάντα η δυνατότητα να δίνονται δάνεια με ευνοϊκούς όρους και υποτροφίες. Κι εγώ δάνειο πήρα για τα δίδακτρά μου. Δεν μου περίσσευαν 1-2 δεκάρικα.
Τύπε, σπούδασες μπακάλης;
Όχι. Φορουμικός αναλυτής. Γι' αυτό γαμάω και δέρνω.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40718
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 02 Σεπ 2019, 18:03

ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε:
02 Σεπ 2019, 18:00
ο χέλλης έχει ένα καλό point πάντως
βέβαια ξεχνάει τη παράμετρο μπουρδελοκράτος
Ναι, αλλά δεν μπορούμε για πάντα να λέμε ότι τίποτα δεν θα πετύχει επειδή έχουμε μπουρδελοκράτος.

Και please, προς τους υπόλοιπους, αυτά που λέω είναι πακέτο. Μην τα ξεχωρίζετε ένα-ένα. Λειτουργούν όλα μαζί. Π.χ. σκέτα τα δίδακτρα με διατήρηση των πανελληνίων δεν λύνει τίποτα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 21107
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 02 Σεπ 2019, 18:46

Αν μπει υποψήφιος με κάτω από τη βάση και πληρώνει δεν πέφτει το επίπεδο της σχολής, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

Είστε καφενείο. Πραγματικά.. :c040:

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40718
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 02 Σεπ 2019, 19:03

Το επίπεδο της σχολής δεν ορίζεται από το πόσο ικανός είναι ο φοιτητής ούτε ο φοιτητής θα έμενε στο πανεπιστήμιο πληρώνοντας λεφτά ενώ δεν τα κατάφερνε. Δεν θα έμπαινε με κάτω απ' την βάση γιατί δεν θα έμπαινε με εξετάσεις και αν δεν ήταν ικανός να ανταπεξέρθει δεν θα παρέμενε στο πανεπιστήμιο, γιατί η δυνατότητα ετήσιας αποτυχίας σε μαθήματα θα ήταν περιορισμένη και θα μπορούσε να ξαναδώσει το ίδιο μάθημα μόνο μια φορά πριν διαγραφεί απ' την σχολή.

Τώρα το καταλαβαίνεις;
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 14691
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug » 02 Σεπ 2019, 19:36

hellegennes έγραψε:
02 Σεπ 2019, 18:01
Feindflug έγραψε:
02 Σεπ 2019, 16:26
hellegennes έγραψε:
31 Αύγ 2019, 23:40


Για τους οικονομικά αδύνατους υπάρχει πάντα η δυνατότητα να δίνονται δάνεια με ευνοϊκούς όρους και υποτροφίες. Κι εγώ δάνειο πήρα για τα δίδακτρά μου. Δεν μου περίσσευαν 1-2 δεκάρικα.
Τύπε, σπούδασες μπακάλης;
Όχι. Φορουμικός αναλυτής. Γι' αυτό γαμάω και δέρνω.
20.000 ευρώ για να γίνεις φορουμικός αναλυτής, τύπε; Δεν το λες και την ευκαιρία του αιώνος...
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir

stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr » 02 Σεπ 2019, 19:44

ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε:
02 Σεπ 2019, 18:00
ο χέλλης έχει ένα καλό point πάντως
Έτσι κι έτσι...
Η ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης οδηγεί σε πολίτες δύο ταχυτήτων και σε ...χαρλεμοποίηση μέρους της κοινωνίας.

stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr » 02 Σεπ 2019, 19:49

hellegennes έγραψε:
02 Σεπ 2019, 19:03
Το επίπεδο της σχολής δεν ορίζεται από το πόσο ικανός είναι ο φοιτητής ούτε ο φοιτητής θα έμενε στο πανεπιστήμιο πληρώνοντας λεφτά ενώ δεν τα κατάφερνε. Δεν θα έμπαινε με κάτω απ' την βάση γιατί δεν θα έμπαινε με εξετάσεις και αν δεν ήταν ικανός να ανταπεξέρθει δεν θα παρέμενε στο πανεπιστήμιο, γιατί η δυνατότητα ετήσιας αποτυχίας σε μαθήματα θα ήταν περιορισμένη και θα μπορούσε να ξαναδώσει το ίδιο μάθημα μόνο μια φορά πριν διαγραφεί απ' την σχολή.
Φυσικά και το επίπεδο της σχολής εξαρτάται από το πόσο ικανός είναι ο φοιτητής!
Αργά ή γρήγορα οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν τους φοιτητές στο επίπεδό τους, ακριβώς επειδή εγείρονται ζητήματα αξιοπιστίας του συστήματος και της ικανότητας διδασκαλίας τους. Όταν το 90% των φοιτητών δεν μπορούν να περάσουν ένα μάθημα εγείρεται αμφιβολία ως προς την ικανότητα μετάδοσης της γνώσης και φυσικά ως προς την εξέταση των φοιτητών.
Δεν θα ξεχνάμε επιπλέον ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι, πέρα από φορείς επιστημονικής δραστηριότητας, ιδιωτικές επιχειρήσεις που αποσκοπούν στο κέρδος με διάφορους τρόπους και διάφορες μεθόδους. Για εκείνα, ναι μεν υπάρχει ένα θέμα γενικής αξιολόγησης από τη μία, αλλά από την άλλη οι φοιτητές είναι ΠΕΛΑΤΕΣ.

Η φωνή της Αληθειας
Δημοσιεύσεις: 3170
Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Η φωνή της Αληθειας » 02 Σεπ 2019, 19:54

Feindflug έγραψε:
02 Σεπ 2019, 19:36
hellegennes έγραψε:
02 Σεπ 2019, 18:01
Feindflug έγραψε:
02 Σεπ 2019, 16:26

Τύπε, σπούδασες μπακάλης;
Όχι. Φορουμικός αναλυτής. Γι' αυτό γαμάω και δέρνω.
20.000 ευρώ για να γίνεις φορουμικός αναλυτής, τύπε; Δεν το λες και την ευκαιρία του αιώνος...
Προφανώς πήγε για διακοπές για μερικά χρόνια με τα λεφτά των γονιών του. Ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος είνσι.

Η φωνή της Αληθειας
Δημοσιεύσεις: 3170
Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Η φωνή της Αληθειας » 02 Σεπ 2019, 19:58

stavmanr έγραψε:
02 Σεπ 2019, 19:49
hellegennes έγραψε:
02 Σεπ 2019, 19:03
Το επίπεδο της σχολής δεν ορίζεται από το πόσο ικανός είναι ο φοιτητής ούτε ο φοιτητής θα έμενε στο πανεπιστήμιο πληρώνοντας λεφτά ενώ δεν τα κατάφερνε. Δεν θα έμπαινε με κάτω απ' την βάση γιατί δεν θα έμπαινε με εξετάσεις και αν δεν ήταν ικανός να ανταπεξέρθει δεν θα παρέμενε στο πανεπιστήμιο, γιατί η δυνατότητα ετήσιας αποτυχίας σε μαθήματα θα ήταν περιορισμένη και θα μπορούσε να ξαναδώσει το ίδιο μάθημα μόνο μια φορά πριν διαγραφεί απ' την σχολή.
Φυσικά και το επίπεδο της σχολής εξαρτάται από το πόσο ικανός είναι ο φοιτητής!
Αργά ή γρήγορα οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν τους φοιτητές στο επίπεδό τους, ακριβώς επειδή εγείρονται ζητήματα αξιοπιστίας του συστήματος και της ικανότητας διδασκαλίας τους. Όταν το 90% των φοιτητών δεν μπορούν να περάσουν ένα μάθημα εγείρεται αμφιβολία ως προς την ικανότητα μετάδοσης της γνώσης και φυσικά ως προς την εξέταση των φοιτητών.
Δεν θα ξεχνάμε επιπλέον ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι, πέρα από φορείς επιστημονικής δραστηριότητας, ιδιωτικές επιχειρήσεις που αποσκοπούν στο κέρδος με διάφορους τρόπους και διάφορες μεθόδους. Για εκείνα, ναι μεν υπάρχει ένα θέμα γενικής αξιολόγησης από τη μία, αλλά από την άλλη οι φοιτητές είναι ΠΕΛΑΤΕΣ.
Εννοείται ότι το επίπεδο των φοιτητών καθορίζει το επίπεδο μιας σχολής. Άλλο επίπεδο πχ το Στανφορντ, άλλο το ΤΕΙ Κοζάνης. Επίσης άλλο επίπεδο καθηγητών θα προσελκύσει το ένα, άλλο το άλλο.

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 21107
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 02 Σεπ 2019, 20:02

hellegennes έγραψε:
02 Σεπ 2019, 19:03
Το επίπεδο της σχολής δεν ορίζεται από το πόσο ικανός είναι ο φοιτητής ούτε ο φοιτητής θα έμενε στο πανεπιστήμιο πληρώνοντας λεφτά ενώ δεν τα κατάφερνε. Δεν θα έμπαινε με κάτω απ' την βάση γιατί δεν θα έμπαινε με εξετάσεις και αν δεν ήταν ικανός να ανταπεξέρθει δεν θα παρέμενε στο πανεπιστήμιο, γιατί η δυνατότητα ετήσιας αποτυχίας σε μαθήματα θα ήταν περιορισμένη και θα μπορούσε να ξαναδώσει το ίδιο μάθημα μόνο μια φορά πριν διαγραφεί απ' την σχολή.

Τώρα το καταλαβαίνεις;
Άρα γιατί να πληρώσει; Αυτά που γράφεις μπορούν να εφαρμοστούν και με τον υπάρχον δωρεάν σύστημα. Επιπλέον, θυμίζω ότι το όλο νήμα, μαζί με τον τίτλο, είχαν ως έναυσμα ότι κάποιος μπήκε σε σχολή με χαμηλή βαθμολογία και ότι έτσι πέφτει το επίπεδό.
Αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό είναι διαφορετικό πρόβλημα από ότι η εξεύρεση πόρων με την επιβολή διδάκτρων; Σωστά;

Τώρα καταλαβαίνεις γιατί είστε καφενείο;

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40718
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 02 Σεπ 2019, 20:26

Feindflug έγραψε:
02 Σεπ 2019, 19:36
hellegennes έγραψε:
02 Σεπ 2019, 18:01
Feindflug έγραψε:
02 Σεπ 2019, 16:26

Τύπε, σπούδασες μπακάλης;
Όχι. Φορουμικός αναλυτής. Γι' αυτό γαμάω και δέρνω.
20.000 ευρώ για να γίνεις φορουμικός αναλυτής, τύπε; Δεν το λες και την ευκαιρία του αιώνος...
Όχι, 20 χιλιάρικα ήταν τα δίδακτρα. Η διαμονή ήταν κοντά στις 40 χιλιάδες.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 14691
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug » 02 Σεπ 2019, 20:30

hellegennes έγραψε:
02 Σεπ 2019, 20:26
Feindflug έγραψε:
02 Σεπ 2019, 19:36
hellegennes έγραψε:
02 Σεπ 2019, 18:01


Όχι. Φορουμικός αναλυτής. Γι' αυτό γαμάω και δέρνω.
20.000 ευρώ για να γίνεις φορουμικός αναλυτής, τύπε; Δεν το λες και την ευκαιρία του αιώνος...
Όχι, 20 χιλιάρικα ήταν τα δίδακτρα. Η διαμονή ήταν κοντά στις 40 χιλιάδες.
Γι' αυτό έχεις ακριβά τον παστουρμά ρε τύπε; Εμείς θα πληρώσουμε τα πτυχία σου;
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40718
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 02 Σεπ 2019, 20:33

stavmanr έγραψε:
02 Σεπ 2019, 19:49
hellegennes έγραψε:
02 Σεπ 2019, 19:03
Το επίπεδο της σχολής δεν ορίζεται από το πόσο ικανός είναι ο φοιτητής ούτε ο φοιτητής θα έμενε στο πανεπιστήμιο πληρώνοντας λεφτά ενώ δεν τα κατάφερνε. Δεν θα έμπαινε με κάτω απ' την βάση γιατί δεν θα έμπαινε με εξετάσεις και αν δεν ήταν ικανός να ανταπεξέρθει δεν θα παρέμενε στο πανεπιστήμιο, γιατί η δυνατότητα ετήσιας αποτυχίας σε μαθήματα θα ήταν περιορισμένη και θα μπορούσε να ξαναδώσει το ίδιο μάθημα μόνο μια φορά πριν διαγραφεί απ' την σχολή.
Φυσικά και το επίπεδο της σχολής εξαρτάται από το πόσο ικανός είναι ο φοιτητής!
Αργά ή γρήγορα οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν τους φοιτητές στο επίπεδό τους, ακριβώς επειδή εγείρονται ζητήματα αξιοπιστίας του συστήματος και της ικανότητας διδασκαλίας τους. Όταν το 90% των φοιτητών δεν μπορούν να περάσουν ένα μάθημα εγείρεται αμφιβολία ως προς την ικανότητα μετάδοσης της γνώσης και φυσικά ως προς την εξέταση των φοιτητών.
Δεν θα ξεχνάμε επιπλέον ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι, πέρα από φορείς επιστημονικής δραστηριότητας, ιδιωτικές επιχειρήσεις που αποσκοπούν στο κέρδος με διάφορους τρόπους και διάφορες μεθόδους. Για εκείνα, ναι μεν υπάρχει ένα θέμα γενικής αξιολόγησης από τη μία, αλλά από την άλλη οι φοιτητές είναι ΠΕΛΑΤΕΣ.
Σε ένα ποστ, 10 μαλακίες μαζεμένες. Υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια που είναι κερδοσκοπικοί οργανισμοί, αλλά δεν ξέρεις κανένα, γιατί κανένα κερδοσκοπικό πανεπιστήμιο δεν είναι μεγάλο και γνωστό. ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα γνωστά πανεπιστήμια είναι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί είτε είναι δημόσια είτε ιδιωτικά.

Μερικά από τα μεγαλύτερα και καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου είναι ιδιωτικά, όπως το Στάνφορντ, το Γιέιλ, το Χάρβαρντ, το ΜΙΤ, το Πρίνστον, το Κάλτεκ και πολλά άλλα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 40718
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 02 Σεπ 2019, 20:35

Εμπεδοκλής έγραψε:
02 Σεπ 2019, 20:02
hellegennes έγραψε:
02 Σεπ 2019, 19:03
Το επίπεδο της σχολής δεν ορίζεται από το πόσο ικανός είναι ο φοιτητής ούτε ο φοιτητής θα έμενε στο πανεπιστήμιο πληρώνοντας λεφτά ενώ δεν τα κατάφερνε. Δεν θα έμπαινε με κάτω απ' την βάση γιατί δεν θα έμπαινε με εξετάσεις και αν δεν ήταν ικανός να ανταπεξέρθει δεν θα παρέμενε στο πανεπιστήμιο, γιατί η δυνατότητα ετήσιας αποτυχίας σε μαθήματα θα ήταν περιορισμένη και θα μπορούσε να ξαναδώσει το ίδιο μάθημα μόνο μια φορά πριν διαγραφεί απ' την σχολή.

Τώρα το καταλαβαίνεις;
Άρα γιατί να πληρώσει; Αυτά που γράφεις μπορούν να εφαρμοστούν και με τον υπάρχον δωρεάν σύστημα. Επιπλέον, θυμίζω ότι το όλο νήμα, μαζί με τον τίτλο, είχαν ως έναυσμα ότι κάποιος μπήκε σε σχολή με χαμηλή βαθμολογία και ότι έτσι πέφτει το επίπεδό.
Αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό είναι διαφορετικό πρόβλημα από ότι η εξεύρεση πόρων με την επιβολή διδάκτρων; Σωστά;
Όχι. Δεν μπορούν να εφαρμοστούν. Πρέπει να υπάρχουν αντικίνητρα στο να σπουδάζει κανείς για πάντα και να πηγαίνει σε σχολές που δεν τον ενδιαφέρουν στ' αλήθεια. Το ότι τα δίδακτρα θα βοηθήσουν να καλυτερεύσουν τα πανεπιστήμια είναι μπόνους, όχι η βάση του επιχειρήματος.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών