Ενήλικοι στην Αίθουσα

Κινηματογράφος (κριτικές και προτάσεις), θέατρο, ερμηνεία, χορός, τραγούδι, τηλεόραση, ραδιόφωνο κ.ά.
Άβαταρ μέλους
Χουργιατς
Δημοσιεύσεις: 3701
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 02:06

Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Χουργιατς » 08 Οκτ 2019, 00:32

elchav έγραψε:
08 Οκτ 2019, 00:27

δε σε στεναχώρησε ο κύριος Γαβράς που απεικόνιζε τον Αλέξη από αφελή έως απολύτως ηλίθιο; :e040:
γιατί είδε την ταινία :102:
ουώ;

gassim
Δημοσιεύσεις: 1753
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 08 Οκτ 2019, 00:34

elchav έγραψε:
08 Οκτ 2019, 00:27
Υδράργυρος έγραψε:
08 Οκτ 2019, 00:23
Χουργιατς έγραψε:
07 Οκτ 2019, 23:46




Τώρα είναι αργά, έκλεισα να δω το Τζοκερ :102:
Πιο γραφικοι και απ το παπιγκο εχετε καταντησει
δε σε στεναχώρησε ο κύριος Γαβράς που απεικόνιζε τον Αλέξη από αφελή έως απολύτως ηλίθιο; :e040:
γιατί τι είναι;

Άβαταρ μέλους
elchav
Δημοσιεύσεις: 2870
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 16:27

Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από elchav » 08 Οκτ 2019, 00:36

Χουργιατς έγραψε:
08 Οκτ 2019, 00:32
elchav έγραψε:
08 Οκτ 2019, 00:27

δε σε στεναχώρησε ο κύριος Γαβράς που απεικόνιζε τον Αλέξη από αφελή έως απολύτως ηλίθιο; :e040:
γιατί είδε την ταινία :102:
ναι, αλλά έκλεινε τα μάτια όταν εμφανιζόταν ο χαρακτήρας του τσίπρα :102:
gassim έγραψε:
08 Οκτ 2019, 00:34
γιατί τι είναι;
στο μυαλό βαριών περιστατικών συριζίλας όπως ο υδράργυρος;
ηγέτης
φοβάμαι να σκεφτώ τι άλλο :-?

Άβαταρ μέλους
πήζον bot
Δημοσιεύσεις: 7466
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 20:31

Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πήζον bot » 08 Οκτ 2019, 02:09

κλεανθης γριβας, μορφαρα. θεοτητα. μυθος.. :003:
τιμιο ξυλο στα απανταχου βλητα

https://www.zougla.gr/apopseis/article/ ... in-kritiki

Κώστας Γαβράς: «Ενήλικες στην Αίθουσα» - Μωροί στην Κριτική


Οι αγανακτισμένοι εγχώριοι «κριτικοί» της τελευταίας ταινίας του Κώστα Γαβρά, παραβλέπουν σκοπίμως (για ευεξήγητους λόγους) το γεγονός ότι ο Κώστας Γαβράς δεν έκανε μια ταινία από τον Βαρουφάκη και για τον Βαρουφάκη. Έκανε μία ταινία από τον Βαρουφάκη για το Eurogroup, ένα σύγχρονο Μινώταυρο που τρέφεται με ανθρώπινες υπάρξεις, προφυλαγμένος απολύτως από ένα καθεστώς κραυγαλέας παρανομίας (υπαρξιακής) και αδιαφάνειας (λειτουργικής).

Όπως και στην Ομολογία, ο Κώστας Γαβράς δεν έκανε μια ταινία από και για τον Αρτουρ Λόντον, συγγραφέα του ομώνυμου βιβλίου, αλλά μια ταινία από τον Λόντον και για τους μηχανισμούς καταπίεσης και εξόντωσης στις χώρες του ανύπαρκτου σοσιαλισμού.


Οποίος δεν το καταλαβαίνει αυτό, δεν καταλαβαίνει τίποτα από τη σχέση κινηματογράφου και πολιτικής και θα μπορούσε κάλλιστα να ασχοληθεί με ταινίες που φτιάχνονται με βάση τη συνήθη συνταγή «σεξ, βία, αίμα, σπέρμα» και άλλα συναφή καρυκεύματα…

Στα περισσότερα έργα του Κώστα Γαβρά παρελαύνουν αυθεντικοί φονιάδες, που ήταν κάτοχοι ή δουλικά όργανα μιας ανελέητης εξουσίαςείτε και κάτοχοι και όργανά της, συγχρόνως.

Στην τελευταία, άκρως ενδιαφέρουσα ταινία του, «Ενήλικες στο Δωμάτιο» παρελαύνουν παρηκμασμένοι «δολοφόνοι με (όχι και τόσο) άσπρα γάντια»,θλιβερά και αποκρουστικά εκτελεστικά όργανα μιας απρόσωπης ανελέητης και ανεξέλεγκτης εξουσίας που καταστρέφει τους λαούς. Μιας εξουσίας που το βασικό της εργαλείο στον ευρωπαϊκό χώρο είναι το Eurogroup.


Το Eurogroup είναι το θέμα που θέλει να αναδείξει ο Κώστας Γαβράς στο «Ενήλικες στην Αίθουσα» και όχι ο Γιάνης Βαρουφάκης.Το Eurogroup με τη μασονικού χαρακτήρα συγκρότηση και λειτουργία του, είναι ένα όργανο-φάντασμα που λειτουργεί παράνομα, δεδομένου ότι δεν έχει καμιά απολύτως νομιμοποίηση (δεν προβλέπεται από κανένα άρθρο της Ευρωπαϊκής Συνθήκης που διαμόρφωσε την Ευρωπαϊκή Ένωση), σε καθεστώςαπόλυτης αδιαφάνειας και μυστικότητας, χωρίς να κρατάει –και, συνεπώς, να δημοσιεύει–πρακτικά των συνεδριάσεών του (για ευνόητους λόγους).

Και εδώ παρεμβαίνει ο καθοριστικός ρόλος του Γιάνη Βαρουφάκη, του πρώτου πολιτικού που τόλμησε να σπάσει την γκανγκστερική «δέσμευση της εχεμύθειας»,να μαγνητοφωνήσει τις συζητήσεις στο παράνομο «κονκλάβιο» των υπαλληλίσκων των πραγματικών Ιδιοκτητών της Ευρώπης (του χρηματιστικού κεφαλαίου), και να μπορεί να αποδείξει στην κοινή γνώμη ποιοι (διανοητικοί) «νάνοι» και με τί παιδαριώδεις «αιτιολογίες» παίρνουν αποφάσεις που αφορούν τη ζωή 500 εκατομμυρίων Ευρωπαίων. Και, το τόλμησε, εκτός των άλλων και γιατί ο ίδιος είναι ένας αυτοδημιούργητος διανοούμενος με ανεξάρτητη σκέψη που έπαιρνε στα σοβαρά της δεσμεύσεις του και όχι ανεπάγγελτος «πολιτικός του κομματικού σωλήνα».


Σε κάθε περίπτωση, με το «Ενήλικες στην Αίθουσα»,ο Κώστας Γαβράς συνεχίζει, απλώς, να ανανεώνει με ελεύθερο, αδογμάτιστο και κριτικό τρόπο σκέψης τη σχέση του κινηματογράφουμε την πολιτική, την ιστορία και την οικονομία και νασυνθέτειμε τις ταινίες του μια κινηματογραφική τοιχογραφία των μορφών εξουσίας που συγκροτήθηκαν στο δεύτερο μισό του 20ου αιώνα, σ’ ανατολή και δύση (Ζ, Κατάσταση Πολιορκίας, Αγνοούμενος, Ομολογία), και ανιχνεύει τις μορφές εξουσίας που άρχισαν να συγκροτούνται στις αρχές του 21ου αιώνα (Κεφάλαιο, Ενήλικες στην Αίθουσα)

Απ΄ αυτή την άποψη είναι φυσικό και αναμενόμενο κάθε ταινία του να αντιμετωπίζει μια δηλητηριώδη επίθεση από εκείνους που θίγονται, είτε από την άποψη του ιδεολογικού τους αγκυροβόλιου, είτε, συχνότερα, από την άποψη των ιδιοτελών τους συμφερόντων. Μια ματιά στις κύριες δημιουργίες του, φτάνει να πείσει γι’ αυτό:

• Z.Για τη δολοφονία του Γρηγόρη Λαμπράκη,αριστερού βουλευτή συνεργαζόμενου με την ΕΔΑ, στη Θεσσαλονίκη, στις 22 Μάϊου 1983.
• Ομολογία. Για τη συνέχιση των σταλινικών δικών της Μόσχας στις κατεχόμενες χώρες της Ανατολικής Ευρώπης.
• Ειδικό δικαστήριο.Για τις διατεταγμένεςδολοφονίες από τα δικαστήρια σκοπιμότητας, στο δωσιλογικό καθεστώς του Βισύ στη Γαλλία.
• Αμήν. Για το ρόλο του Βατικανού στο Ολοκαύτωμα των Εβραίων.
• Κατάσταση Πολιορκίαςκαι Αγνοούμενος. Για την επιβολή του βορειαμερικάνικου ιμπεριαλισμού στις χώρες της λατινικής Αμερικής.
• Χάννα K. Για το ισραηλινό-παλαιστινιακό ζήτημα.
• Στίγμα της προδοσίας. Για τη δράση των ναζιστικών οργανώσεων στις ΗΠΑ.
• Μουσικό κουτί. Για την οβιδιακή μεταμόρφωση χιλιάδων ατόμων που διέπραξαν εγκλήματα σε βάρος της ανθρωπότητας, σε «νομοταγείς» πολίτες με την φροντίδα των μυστικών υπηρεσιών.
• PourKimSong-Man. Για την υπεράσπιση ενός κρατούμενουσυνείδησης στη Νότια Κορέα, ο οποίος υιοθετήθηκε από τη Διεθνή Αμνηστία.
• Το τσεκούρι (2005), Παράδεισος στη Δύση (2009), Το Κεφάλαιο (2012). Τρία έργα με τα προανακρούσματα της διαφαινόμενης κυριαρχίας του εταιρικού καπιταλισμού και των συνεπειών της.
Και
• Ενήλικες στην Αίθουσα (AdultsintheRoom, 2019).

Όλες οι ταινίες του χειροκροτήθηκαν από τους υπέρμαχους της δημοκρατίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και επικρίθηκαν από τους αρνητές τους.

Δύο εμβληματικά έργα του, ο Αγνοούμενος και η Ομολογία εγκωμιάστηκαν από τους υπέρμαχους της δημοκρατίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων,αλλά αντιμετωπίστηκαν επιλεκτικά από τους αριστερούς και τους δεξιούς εξουσιοφρενείς:

• Οι «αριστεροί» εξουσιοφρενείς της φορμόλης και των μαυσωλείων, παγιδευμένοι στο αδιέξοδο σχιζοφρενικό τους σύμπαν, εγκωμίασαν τον Αγνοούμενο (που αποτελούσε μια συντριπτική καταγγελία των μηχανισμών κυριαρχίας του καπιταλιστικού ιμπεριαλισμού στη Λατινική Αμερική, μαζί με την Κατάσταση Πολιορκίας) αλλά καταδίκασαντην Ομολογία που έκανε το ίδιο πράγμα για τους μηχανισμούς κυριαρχίας του κομμουνιστικού ιμπεριαλιστικού στην Ανατολική Ευρώπη (ως «δεξιά μεροληπτική προσέγγιση» ή ως «δεξιά παρέκκλιση» στη γλώσσα της Ιερής Εξέτασης)

• Οι δεξιοί εξουσιοφρενείς «του νόμου και της τάξης» παγιδευμένοι στις δικές τους ποικίλες παρανοϊκές ιδεοληψίες (φασισμός, ναζισμός, εθνικισμός, και άλλα συναφή οργανωμένα παραληρήματα), έκαναν το ακριβώς αντίθετο: εγκωμίασαν την Ομολογία και καταδίκασαν τον Αγνοούμενο (ως «αριστερή μεροληπτική προσέγγιση»)

Το ίδιο συμβαίνει και με το «Ενήλικες στην Αίθουσα», τώρα:

• Η δεξιά και οι οπαδοί του «Γερούν, γερά»(αυτή τη σύγχρονη έκδοση του «Μπάστα Ρόμελ») θέλουν να ξορκίσουν αυτό που αποκαλύπτει η ταινία:

(α) Ότι το Eurogroup είναι ένα άτυπο, εξωθεσμικό, παραθεσμικό και παράνομο όργανο το οποίο δεν νομιμοποιείται από καμιά Συνθήκη. Συνεπώς, όλες οι αποφάσεις του είναι έγκυρες μόνο στα μάτια της συνομοταξίας των νεκροζώντανων γραφειοκρατών που το συγκροτούν, και απολύτως άκυρες για τους Ευρωπαίους πολίτες που τις υφίστανται.

(β) Ότι στις συνεδριάσεις αυτού του παράνομου Eurogroup δεν κρατιούνται πρακτικά (!) και, συνεπώς, είναι αδύνατο να του ασκηθεί οποιοσδήποτε πολιτικός ή δικαστικός έλεγχος,αφενός γιατί το Eurogroup νομικά δεν υφίσταται, και αφετέρου γιατί στις παράνομες συνεδριάσεις του δεν τηρούνται «πρακτικά»,(!) στα οποία θα μπορούσε να στηριχτεί οποιαδήποτε προσπάθεια ελέγχου του.

Μπροστά σ’ αυτή την αυταπόδεικτη και εξευτελιστική για όλους τους Ευρωπαίους λειτουργία του Eurogroup, η επανάληψη της καταγγελίας περί «μεροληπτικής ή μονομερούς προσέγγισης του θέματος, χωρίς να ερωτηθεί και η άλλη (!) πλευρά»φαντάζει αφελής, όταν δεν είναι ιδιοτελής. (*)

Γιατί ποιος θα ήταν ο αντίλογος της «άλλης πλευράς» (ακόμη κι αν υποτεθεί πως υπάρχει); Μήπως η,εξ’ αντικειμένου,αδύνατη υποστήριξη της νομιμότητας της ύπαρξης του Eurogroup ή η επίσης, αδύνατη υποστήριξη της τήρησης πρακτικών κατά τις (παράνομες) συνεδριάσεις του;

Γιατί, αυτή είναι η ουσία της πολύτιμης δουλειάς του Κώστα Γαβρά.


Οι Ευρωπαίοι πολίτες(εάν εξακολουθούν να είναι πολίτες) θα πρέπει να απαιτούν:(α)τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης να υφίστανται νόμιμα και όχι παραθεσμικά (με παρασκηνιακές εν κρυπτών συμφωνίες μειράκιων που δεν έχουν ακόμη απογαλακτιστεί) και (β) να λειτουργούν με διαφάνεια υπό τον διαρκή έλεγχο των πολιτών στους οποίους –υποτίθεται ότι– παρέχουν τις ακριβοπληρωμένες και καθόλου παραγωγικές υπηρεσίας τους.

Κλεάνθης Γρίβας

(*) Μπορούμε να φανταστούμε τί θα υπήρχε στη θέση των τοιχογραφιών του Μιχαήλ Άγγελου στην Καπέλα Σιστίνα εάν «είχε ερωτηθεί και η άλλη πλευρά». Προφανώς θα υπήρχαν οι αναπαραστάσεις μιας κουστωδίας διεφθαρμένων ανώτατων αξιωματούχων της Εκκλησίας σε ρόλο «ευσεβών» υπηρετών της, πράγμα που θα προκαλούσε ειρωνικά σχόλια και γέλια. ‘Η τί θα υπήρχε στη θέση της Γκουέρνικα,αυτού του εμβληματικού έργου του 20ου αιώνα, εάν ο Πικάσο ήταν αναγκασμένος «να απευθυνθεί και στην άλλη πλευρά». Προφανώς, θα υπήρχαν μόνο τα ερείπια του ισπανικού χωριού Γκουέρνικα που ισοπεδώθηκε από τα κτήνη της Λούφτβάφε.

Ευτυχώς, σήμερα οι –αριστεροί και δεξιοί– πάσχοντες από ζντανοφική ιδεοληψία (μια ανίατη διανοητική –και όχι, ψυχιατρική– νόσο) δεν είναι τόσο επικίνδυνοι όσο τον καιρό που κατείχαν την εξουσία.

Άβαταρ μέλους
Χουργιατς
Δημοσιεύσεις: 3701
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 02:06

Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Χουργιατς » 08 Οκτ 2019, 02:40

πήζον bot έγραψε:
08 Οκτ 2019, 02:09


Εικόνα
ουώ;

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 11039
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 08 Οκτ 2019, 02:59

elchav έγραψε:
08 Οκτ 2019, 00:27
Υδράργυρος έγραψε:
08 Οκτ 2019, 00:23
Πιο γραφικοι και απ το παπιγκο εχετε καταντησει
δε σε στεναχώρησε ο κύριος Γαβράς που απεικόνιζε τον Αλέξη από αφελή έως απολύτως ηλίθιο; :e040:
Κι εμένα μού κάνει εντύπωση, γιατί συνήθως τον ενοχλεί τον Υδράργυρο η πραγματικότητα.
Far out to westward on the edge of morn,
The slender misty city towers up-borne
Glimmer faint rose against the pallid blue;
And yonder on those northern hills, the hue
Of amethyst, hang fleeces dull as horn.

Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 11039
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes » 08 Οκτ 2019, 03:02

πήζον bot έγραψε:
08 Οκτ 2019, 02:09
Οι αγανακτισμένοι εγχώριοι «κριτικοί» της τελευταίας ταινίας του Κώστα Γαβρά, παραβλέπουν σκοπίμως (για ευεξήγητους λόγους) το γεγονός ότι ο Κώστας Γαβράς δεν έκανε μια ταινία από τον Βαρουφάκη και για τον Βαρουφάκη. Έκανε μία ταινία από τον Βαρουφάκη για το Eurogroup, ένα σύγχρονο Μινώταυρο που τρέφεται με ανθρώπινες υπάρξεις, προφυλαγμένος απολύτως από ένα καθεστώς κραυγαλέας παρανομίας (υπαρξιακής) και αδιαφάνειας (λειτουργικής).
Με το υπόβαθρο συμφωνώ, άλλωστε το έχω πει πολλές φορές ότι η ύπαρξη του Eurogroup και γενικά κλειστών συζητήσεων για δημόσια θέματα είναι ντροπή για την δημοκρατία, αλλά η πρόθεση δεν κάνει καλή μια ταινία και η ταινία του Γαβρά φαίνεται τελείως κωμωδία και δεν νομίζω να ήταν αυτός ο στόχος της.
Far out to westward on the edge of morn,
The slender misty city towers up-borne
Glimmer faint rose against the pallid blue;
And yonder on those northern hills, the hue
Of amethyst, hang fleeces dull as horn.

Άβαταρ μέλους
Spiros252
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 10223
Εγγραφή: 13 Μαρ 2018, 19:22
Phorum.gr user: Spiros252

Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Spiros252 » 08 Οκτ 2019, 05:39

Μα αυτό ακριβώς έκανε και ο Βαρουφάκης. Προσπάθησε να αναδείξει το θέμα με τον τρόπο του. Παράλληλα προσπάθησε να αντισταθεί. Το τελευταίο για τους περισσότερους είναι λάθος, για κάποιους σωστό. Ωστόσο, δύσκολα η ιστορία θα γράψει κακά λόγια για όσους αντιστάθηκαν. Έστω κι αν έχαναν.
«Η ιστορία της επιστήμης είναι μια συνεχής διερεύνηση των οριζόντων μας, μια συνεχής εξέλιξη της ανθρώπινης κατανόησης.
Σε κάθε χρονική στιγμή, η επιστήμη αντιπροσωπεύει τα όρια της δικής μας κατανόησης και όχι το σύνολο όλων όσων πραγματικά υπάρχουν»
.

Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 7610
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος » 08 Οκτ 2019, 09:08

elchav έγραψε:
08 Οκτ 2019, 00:27


δε σε στεναχώρησε ο κύριος Γαβράς που απεικόνιζε τον Αλέξη από αφελή έως απολύτως ηλίθιο; :e040:
Δεν είδες την ταινία.
Τέσπα, κομμουνιστική ταινία λέγανε στα σχόλια του πρώτου φλέμματος :smt005::smt005::smt005:

Άβαταρ μέλους
Χόρχε ντελ Σάλτο
Δημοσιεύσεις: 1612
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2019, 16:25
Phorum.gr user: Μπρέηνστρομ

Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Χόρχε ντελ Σάλτο » 08 Οκτ 2019, 09:19

Υδράργυρος έγραψε:
08 Οκτ 2019, 09:08
elchav έγραψε:
08 Οκτ 2019, 00:27


δε σε στεναχώρησε ο κύριος Γαβράς που απεικόνιζε τον Αλέξη από αφελή έως απολύτως ηλίθιο; :e040:
Δεν είδες την ταινία.
Τέσπα, κομμουνιστική ταινία λέγανε στα σχόλια του πρώτου φλέμματος :smt005::smt005::smt005:
Μοιράζει την Ελένη αυτην την Κυριακή;
#παραιτηθείτε

Άβαταρ μέλους
elchav
Δημοσιεύσεις: 2870
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 16:27

Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από elchav » 08 Οκτ 2019, 10:15

Υδράργυρος έγραψε:
08 Οκτ 2019, 09:08
elchav έγραψε:
08 Οκτ 2019, 00:27


δε σε στεναχώρησε ο κύριος Γαβράς που απεικόνιζε τον Αλέξη από αφελή έως απολύτως ηλίθιο; :e040:
Δεν είδες την ταινία.
Τέσπα, κομμουνιστική ταινία λέγανε στα σχόλια του πρώτου φλέμματος :smt005::smt005::smt005:
κι εσύ που την είδες, δεν πρέπει να πήρες μυρωδιά
ή εκλεινες τα μάτια όταν έδειχνε αλεξ

Άβαταρ μέλους
Cavaliere
Δημοσιεύσεις: 5338
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 04:07
Τοποθεσία: Pompeii

Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Cavaliere » 08 Οκτ 2019, 12:46

Άνοιξα χτες ένα site κι ένας κριτικός έγραφε πως ο Γαβράς έχει να γυρίσει καλή ταινία από το Ζ. Ζούμε στην εποχή μεγάλης ασχετοσύνης και θράσους.
Ego sum Karababas.
Ordem e Progresso.

Άβαταρ μέλους
ΜπλεΜπουμπυς
Δημοσιεύσεις: 9648
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 07:28
Τοποθεσία: Πανταχου παρων

Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΜπλεΜπουμπυς » 08 Οκτ 2019, 13:03

Αυτό το
"Ενήλικοι στην Αίθουσα"
δεν παραπέμπει λίγο
σε τσοντάδικο ? 🤔
Caution: This profile may include potentially sensitive content.

Άβαταρ μέλους
Cavaliere
Δημοσιεύσεις: 5338
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 04:07
Τοποθεσία: Pompeii

Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Cavaliere » 08 Οκτ 2019, 13:08

Τσόντα ήτανε, βιασμός. Η Ευρώπη πήρε παρτούζα την Ελλάδα, υπό τις διαταγές του μαρκησίου Γερμανία. Μια από τις πιο κυνικές ιστορικές στιγμές, αλλά μην κλαίμε, και πολλά άλλα κράτη πέσανε στα σαγόνια του καρχαρία. Φαντάσου να είμασταν Συρία...
Ego sum Karababas.
Ordem e Progresso.

Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 14586
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ » 09 Οκτ 2019, 11:15

Υδράργυρος έγραψε:
07 Οκτ 2019, 23:41
ΓΑΛΗ έγραψε:
07 Οκτ 2019, 23:39
Υδράργυρος έγραψε:
07 Οκτ 2019, 19:21


Περιμενε να σου πει τη γνωμη του ο τυπακος που ελεγε γερουν γερα
Το πρόβλημα καλά μου παιδιά, είναι ότι το "γερούν γερά" κατέληξε ζαίικο σύνθημα μετά τις δεύτερες εκλογές του '15. Το να γουστάρουν την ταινία όσοι στήριξαν Βαρουφάκη στις τελευταίες εκλογές, το καταλαβαίνω. Έχει μια συμβατότητα. Το να γουστάρουν την ταινία όσοι στήριξαν Τσίπρα που άδειασε τον Βαρουφάκη στο ριμέικ του έπους "γραβατωμένη σωτηρία της Ελλάδας" δεν το καταλαβαίνω.
Δεν ειναι ο βαρουφακης το θεμα της ταινιας. Ξεκολλα.
Ειναι το πως παιρνονται οι αποφασεις στην ευρωπη και το θεατρο του παραλογου της μνημονοακης ευρωπης
Αν είναι έτσι, γιατί δεν τη τίμησαν με την παρουσία τους οι ζαίοι; :lol:
Οι εχθροί είναι οι καλύτεροι μας φίλοι.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “7η τέχνη και Ηλ. ΜΜΕ”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών