Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;
Αυτή η διατύπωση μια χαρά μου φάνηκε πάντως. Νόμιζα πως γκρίνιαζες για την άσκηση. Νομίζω πως εσύ πρέπει να χαλαρώσεις λίγο με την κριτικήhellegennes έγραψε: ↑14 Νοέμ 2019, 23:49Δεν είναι η σειρά των πράξεων το θέμα μας. Η σειρά είναι 400+400+40+6+4+4=854. Εσύ το πήγες μέσω Λάρισας και έβγαλες αρνητικούς αριθμούς. Πρώτο κεφάλαιο της τρίτης δημοτικού είναι. Χαλάρωσε.- Casper - έγραψε: ↑14 Νοέμ 2019, 23:24964 -40 - 60 = 864 - 6 - 6 + 2 = 854 *hellegennes έγραψε: ↑14 Νοέμ 2019, 23:03
Συγγνώμη, για σένα αυτό είναι προφανές; Οκέι. Πάρε κι αυτό, από την ίδια ενότητα:
Η απάντηση που θα έδινα στην άσκηση είναι «ναι, μπορώ να την βοηθήσω. Θα της δώσω 5 ευρώ να πάρει καινούργιο κομπιουτεράκι».
Προς το παρόν δημιουργήσαμε τον αριθμό. Πρέπει να αφαιρέσουμε 800. Θα το πάμε πάλι σταδιακά. Αφαιρούμε 900, άρα πρέπει να προσθέσουμε 100. 854 - 900 = - 46 και έπειτα + 60 + 40. Να το το 54. Μετά θέλω να φτάσω στο 4. Αντίστοιχα πρέπει να αφαιρέσω 50. Δεν υπάρχει το πλήκτρο 5, άρα ας αφαιρέσω 60 και να προσθέσω 10. Αφαιρώ 60 άρα έχω 54-60 = -6 και τώρα πρέπει να προσθέτω άλλα 10, άρα από το -6 πατάω +6+4
aaand finally we are done.
Άρα εγώ μπορώ να την βοηθήσω πιο...πρακτικά.
Το θέμα είναι πόσο κακογραμμένο και κακοσχεδιασμένο είναι. Δεν παίζει παιδί 8 χρονών να καταλαβαίνει τι σκατά πρέπει να κάνει. Ειδικά με αυτήν την διατύπωση.
Και στο προηγούμενο κατάλαβα τι είπε. Να μας πει και ο γιος του Ασέβαστου τι καταλαβαίνει. Οι ασκήσεις που έβαλε ο Ασέβαστος είχαν όντως θέμα με την διατύπωση.
Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;
Θα γαμήσεις στο παιδί την ικανότητα υπολογιστικής σκέψης.hellegennes έγραψε: ↑14 Νοέμ 2019, 23:03Συγγνώμη, για σένα αυτό είναι προφανές; Οκέι. Πάρε κι αυτό, από την ίδια ενότητα:- Casper - έγραψε: ↑14 Νοέμ 2019, 22:47Τι εννοείς;! Από το 8 για να δεις 508 προσθέτεις 500. Απλές πράξεις ήθελε να τους βάλει να κάνουν.hellegennes έγραψε: ↑14 Νοέμ 2019, 22:45
Αφενός θα εμφανιστεί κι ο αριθμός 1, άρα αυτός που το έγραψε δεν ξέρει τι στο διάολο γράφει. Αφετέρου, εξήγησέ μου πώς θα εμφανιστεί το 8 και μετά το 508. Μην πεις με πολλαπλασιασμό γιατί θα σε βαρέσω.
Ρε παιδιά
Η απάντηση που θα έδινα στην άσκηση είναι «ναι, μπορώ να την βοηθήσω. Θα της δώσω 5 ευρώ να πάρει καινούργιο κομπιουτεράκι».
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;
Αυτό προσπαθούσα να πω. Ναι οκ, έπρεπε να γράψει "μπορείς να την βοηθήσεις να κάνει τις πράξεις που χρειάζονται στην υπολογιστική;" και μπλα μπλα μπλα. Λες και σε ένα διαγώνισμα ή έστω σε άσκηση ένα παιδί δεν θα καταλάβει πως πρέπει να κάνει πράξεις στην (χαλασμένη) υπολογιστική.Χαοτικός έγραψε: ↑14 Νοέμ 2019, 23:54Θα γαμήσεις στο παιδί την ικανότητα υπολογιστικής σκέψης.hellegennes έγραψε: ↑14 Νοέμ 2019, 23:03Συγγνώμη, για σένα αυτό είναι προφανές; Οκέι. Πάρε κι αυτό, από την ίδια ενότητα:- Casper - έγραψε: ↑14 Νοέμ 2019, 22:47
Τι εννοείς;! Από το 8 για να δεις 508 προσθέτεις 500. Απλές πράξεις ήθελε να τους βάλει να κάνουν.
Ρε παιδιά
Η απάντηση που θα έδινα στην άσκηση είναι «ναι, μπορώ να την βοηθήσω. Θα της δώσω 5 ευρώ να πάρει καινούργιο κομπιουτεράκι».
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40685
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;
Σκατά είναι η διατύπωση. Π.χ. υπάρχουν κομπιουτεράκια που επιτρέπουν πολλές πράξεις στην σειρά και άλλα που βγάζουν αποτέλεσμα με κάθε πράξη. Π.χ. αυτό κάνει το κομπιουτεράκι των Windows. Δεν υπάρχει λοιπόν κανένα νόημα στο «να κατέβει από το 854 στο 54 κι από εκεί στο 4», αφού υπάρχουν ενδιάμεσα στάδια. Κι ακόμη κι αν το κομπιουτεράκι επιτρέπει όλο το μακρινάρι, είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά να περιμένεις ότι ένα παιδί 8 χρονών θα κάνει όλες αυτές τις πράξεις στο μυαλό του για να τις πληκτρολογήσει μετά στο κομπιουτεράκι όλες μαζί.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;
Ελληγενή, σκέφτεσαι πολύπλοκα χωρίς λόγο. Για να μπορέσεις να διδάξεις ή ακόμα να κάνεις ευχάριστο και ΑΠΛΟ το μάθημα ενός παιδιού, πρέπει κι' εσύ να μάθεις να σκέφτεσαι απλοϊκά για να μπορείς να του τα μεταφέρεις.
Οι πράξεις που επιτρέπονται φαίνονται καθαρά στην υπολογιστική και επίσης υπάρχει μολύβι και χαρτί. Γράφεις κάθετα κάποιες εύκολες πραξούλες και δεν χρειάζεσαι καμία υπολογιστική windows. Αυτό είναι και το νόημα άλλωστε!
Οι πράξεις που επιτρέπονται φαίνονται καθαρά στην υπολογιστική και επίσης υπάρχει μολύβι και χαρτί. Γράφεις κάθετα κάποιες εύκολες πραξούλες και δεν χρειάζεσαι καμία υπολογιστική windows. Αυτό είναι και το νόημα άλλωστε!
Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;
Ναι θα κάνει. θα μάθει να διατηρεί κρατούμενα (εργαζόμενη μνήμη είναι η λειτουργία), να συγκεντρώνει τη σκέψη του και να ξεχειλώνει τη χρονική διάρκεια συγκέντρωσης, να γουστάρει που ασχολείται.hellegennes έγραψε: ↑14 Νοέμ 2019, 23:57Σκατά είναι η διατύπωση. Π.χ. υπάρχουν κομπιουτεράκια που επιτρέπουν πολλές πράξεις στην σειρά και άλλα που βγάζουν αποτέλεσμα με κάθε πράξη. Π.χ. αυτό κάνει το κομπιουτεράκι των Windows. Δεν υπάρχει λοιπόν κανένα νόημα στο «να κατέβει από το 854 στο 54 κι από εκεί στο 4», αφού υπάρχουν ενδιάμεσα στάδια. Κι ακόμη κι αν το κομπιουτεράκι επιτρέπει όλο το μακρινάρι, είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά να περιμένεις ότι ένα παιδί 8 χρονών θα κάνει όλες αυτές τις πράξεις στο μυαλό του για να τις πληκτρολογήσει μετά στο κομπιουτεράκι όλες μαζί.
Επίσης, όσο πιο σκατά είναι η διατύπωση τόσο πιο καλά για να γυμνάσει την πραγματολογική του αντίληψη. Εγώ έχω προτείνει να δουλεύουν με ασαφείς όσο γίνεται ερωτήσεις στις ειδικές θεραπείες. Σύντομα τα παιδιά θα έχουν πιο πλούσιο λεξιλόγιο. Το αποδίδω στην εννοιολογική αναζήτηση που θα κάνει.
Η εντελώς σωστές διατυπώσεις βοηθάνε τα αυτιστικά οπωσδήποτε. Αλλά όσα δεν είναι δεν χρειάζεται να τους φερόμαστε σαν να είναι
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;
Ότι θέλει να πατήσεις το + και το 1 και το ίσον για να εμφανιστεί το 5 κοκ.hellegennes έγραψε: ↑14 Νοέμ 2019, 21:44Όχι, ειλικρινά τώρα. Τι καταλαβαίνεις εσύ απ' αυτό που γράφει;
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;
Εγώ είμαι μαζί με τον Ελλη, επικές παπαριές, με έπιασε πονοκέφαλος μόνο από το διάβασμα των εκφωνήσεων.
Μπορείς να τα κάνεις όλα αυτά και χωρίς να γράφεις μαλακίες για ασκήσεις.Ελληγενή, σκέφτεσαι πολύπλοκα χωρίς λόγο. Για να μπορέσεις να διδάξεις ή ακόμα να κάνεις ευχάριστο και ΑΠΛΟ το μάθημα ενός παιδιού, πρέπει κι' εσύ να μάθεις να σκέφτεσαι απλοϊκά για να μπορείς να του τα μεταφέρεις.
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.
Thank you Google Translate.
Thank you Google Translate.
Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;
Το υποκοριστικό δεν είναι για καλύτερη κατανόηση. Ρ'ιναι για να διατηρεί λειτουργικό το συναίσθημα. Είναι αλλιώς να νιώθει ότι το χαϊδεύεις με την επικοινωνία σου κι αλλιώς να του αφήνεις ανοιχτή την υπόθεση ότι εσύ αντιλαμβάνεσαι το παιδί ως ενήλικα και ποιος ξέρει τι θα ζητήσειςΓΑΛΗ έγραψε: ↑13 Νοέμ 2019, 13:44Ε ναι. Σύμφωνα με τη μοντεσοριανή μέθοδο, τα χρηστικά έπιπλα του παιδικού χώρου πρέπει να είναι αναλογικά με το "μέγεθος"/ηλικία του παιδιού. Κάποιοι το έχουν προχωρήσει και εφαρμόζουν αυτό το σύστημα και στις λέξεις. Τις μετατρέπουν σε υποκοριστικά για να τις καταλάβει το παιδί καλύτερα. Έτσι τουλάχιστον νομίζουν.hellegennes έγραψε: ↑13 Νοέμ 2019, 12:06Να του φέρεσαι σαν ενήλικα. Βασικά να του μιλάς σαν ενήλικα και να τον αντιμετωπίζεις σαν τέτοιον ως προς το τι σου λέει (εννοείται όχι ως προς τις προσδοκίες σου). Τα παιδιά καταλαβαίνουν όταν τους μιλάς διαφορετικά απλώς επειδή είναι παιδιά. Η κριτική σου φυσικά δεν πρέπει να είναι σαν να έχεις απέναντι έναν ενήλικα, αλλά θεωρώ ότι είναι καλό να αντιμετωπίζεις τις ιδέες του και τα λόγια του σαν να έρχονται από ενήλικα. Να είσαι βέβαιος ότι και το καταλαβαίνει και το εκτιμάει.
Το πόσο σημασία δίνεις στα λόγια του και πόσο δεκτικός είσαι απέναντι στην προσωπικότητα και τις ιδέες του είναι κάτι που το αντιλαμβάνεται ένα παιδί, ακόμα κι αν δεν ξέρει πώς να το δείξει. Πλήρη προσωπικότητα δεν αναπτύσσει ο άνθρωπος πριν τα 25 του περίπου. Όμως πλήρη αντίληψη έχει από πολύ νωρίς. Το ότι δεν είναι ακόμα ολοκληρωμένος άνθρωπος δεν σημαίνει ότι δεν καταλαβαίνει πώς τον αντιμετωπίζεις.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;
Καλά ό;τι πείτε. Μόνο ο Χαο με καταλαβαίνει. Εύγε.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40685
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;
Θα τρελαθούμε τώρα. Εγώ σκέφτομαι πολύπλοκα ή ο ηλίθιος που έγραψε το βιβλίο και σκέφτηκε ότι για να μάθει το παιδί να αναλύει αριθμούς σε μικρότερα υποσύνολα (800 = 400 + 400) πρέπει να το βάλεις να λύσει δυσλεκτικό σουντόκου;- Casper - έγραψε: ↑15 Νοέμ 2019, 00:00Ελληγενή, σκέφτεσαι πολύπλοκα χωρίς λόγο. Για να μπορέσεις να διδάξεις ή ακόμα να κάνεις ευχάριστο και ΑΠΛΟ το μάθημα ενός παιδιού, πρέπει κι' εσύ να μάθεις να σκέφτεσαι απλοϊκά για να μπορείς να του τα μεταφέρεις.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;
Δεν νομίζω ότι αυτό είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό.
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.
Thank you Google Translate.
Thank you Google Translate.
Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;
Ο ηλίθιος που έγραψε το βιβλίο μάλλον σκέφτηκε πως θα είναι παιχνίδι (πιο διασκεδαστικό) για τα παιδιά (ακόμα και για τους "αδύνατους" μαθητές) να μάθουν με αυτό τον τρόπο παρά να τους τα διδάσκει με κάποιον πιο βαρετό. Δεν νομίζεις πως υπάρχει λόγος; Έτσι του ήρθε και το' γραψε; Στο γυρνάω το επιχείρημα και σου λέω πως δεν υπάρχει περίπτωση ένα παιδί να σκεφτεί όσα έγραψες εσύ με τις διάφορες υπολογιστικές και να μην καταλάβει τι ακριβώς έπρεπε να κάνει. Μάλλον τα υποτιμάς κι' αυτά, μαζί με τον "ηλίθιο".hellegennes έγραψε: ↑15 Νοέμ 2019, 00:27Θα τρελαθούμε τώρα. Εγώ σκέφτομαι πολύπλοκα ή ο ηλίθιος που έγραψε το βιβλίο και σκέφτηκε ότι για να μάθει το παιδί να αναλύει αριθμούς σε μικρότερα υποσύνολα (800 = 400 + 400) πρέπει να το βάλεις να λύσει δυσλεκτικό σουντόκου;- Casper - έγραψε: ↑15 Νοέμ 2019, 00:00Ελληγενή, σκέφτεσαι πολύπλοκα χωρίς λόγο. Για να μπορέσεις να διδάξεις ή ακόμα να κάνεις ευχάριστο και ΑΠΛΟ το μάθημα ενός παιδιού, πρέπει κι' εσύ να μάθεις να σκέφτεσαι απλοϊκά για να μπορείς να του τα μεταφέρεις.
Και ναι. Το έβλεπα με τον δυσλεξικό μαθητή που είχα/έχω. Βαριόταν και μισούσε θανάσιμα τα μαθηματικά και έβρισκα πιο ευχάριστους τρόπους για να του τραβήξω την προσοχή. Δεν είχε ακριβώς τέτοιες αλλά παρόμοιες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος - Casper - την 15 Νοέμ 2019, 00:35, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Ποιος γραφει τα σχολικα βιβλια;
Ρε μλκ αφού σαι νέρντουλας. Τι να καταλάβεις από την εκφώνηση;
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Αντιπαράθεση Μιχαηλίδου - Νατσιού για τα σχολικά βιβλία
από Golden Age » 13 Σεπ 2023, 20:05 » σε Εσωτερική Πολιτική - 259 Απαντήσεις
- 6733 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Saturn
18 Σεπ 2023, 17:40
-
-
-
Νέα δημοσίευση τα σχολικά κτίρια εκπέμπουν μήνυμα SOS
από Sol » 28 Μαρ 2023, 15:27 » σε Εσωτερική Πολιτική - 0 Απαντήσεις
- 137 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Sol
28 Μαρ 2023, 15:27
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ποιος, ποιος, ποιος του Κάρολου ο γιος ... !
από tanipteros » 24 Φεβ 2024, 19:53 » σε Περί ανέμων και υδάτων - 0 Απαντήσεις
- 75 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από tanipteros
24 Φεβ 2024, 19:53
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ένας εισαγγελέαςνα ρωτήσει τον αρθρογράφο τι γράφει;
από Otto Weininger » 23 Αύγ 2023, 15:23 » σε Εθνικά Θέματα - 41 Απαντήσεις
- 1623 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από panos291
28 Αύγ 2023, 17:34
-