Θεωρητικά μπορείς να ξεκινήσεις να διδάσκεις μαθηματικά στο παιδί σου από 2 χρονών, που αρχίζει να μπορεί να μετράει, απλά δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις. Τα μαθηματικά είναι συνταγή.Ασέβαστος έγραψε: ↑15 Νοέμ 2019, 09:47οκ, δεν μπορω να κρατηθω, πρεπει να καμαρωσω σαν ψωνισμενος χαζομπαμπας που ειμαι.- Casper - έγραψε: ↑14 Νοέμ 2019, 23:40Στην Ελλάδα είστε πιο προχωρημένοι vag μου. Τους αρνητικούς τους μαθαίνουν στην 1η γυμνασίου.
μεγαλωνω τον σελντον κουπερ. αρνητικους αριθμους του εμαθα στο νηπιαγωγειο, οπως και πολλαπλασιασμο. διαιρεση πρωτη δημοτικου, και τωρα στη δευτερα προσθετουμε και αφαιρουμε κλασματα, πριν απο λιγες μερες με ρωτουσε πως πολλαπλασιαζουμε και διαιρουμε κλασματα, αλλα οδηγουσα, δεν μπορουσα να του δειξω με χαρτι και μολυβι. του εξηγησα, και νομιζω πως καταλαβε.
να πω επισης, οτι καποια στιγμη τους ειπε η δασκαλα οτι δεν γινεται αφαιρεση ενος μεγαλυτερου αριθμου απο εναν μικροτερο. ο δικος μου και αλλος ενας, διαφωνησαν, και ειπαν για τους αρνητικους αριθμους. δηλαδη δεν ειναι κατι φοβερα ιδιεταιρο ο γιος μου, και αλλα παιδια μαθαινουν γρηγορα.
Έχω έναν δεύτερο ξάδερφο που η μάνα του πριν κάποια χρόνια μού ζήτησε να τον βοηθήσω, γιατί πήγαινε τετάρτη δημοτικού και έφερνε για βαθμούς 5άρια (το οποίο δεν το είχα ακούσει ποτέ στην ζωή μου πριν). Τον ανέλαβα και διαπίστωσα ότι είχε τρομερά κενά και δεν μπορούσε να κάνει στοιχειώδεις μαθηματικές πράξεις και στην γλώσσα έκανε τραγικά γραμματικά και συντακτικά λάθη (η ορθογραφία του ήταν αναλογικά καλή). Πήγα και είδα την δασκάλα του, όπου της ζήτησα να τον βάλει πρώτο θρανίο και να έχει λίγο παραπάνω τον νου της γιατί μάλλον είχε κάποιο σύνδρομο διάσπασης προσοχής. Η στάση της δασκάλας ήταν αμυντική, λες και πήγα να της πω πώς να κάνει την δουλειά της και στο τέλος μού είπε ότι δεν κάνουν όλοι για γιατροί. Μπορεί να βγάλει ένα τεχνικό λύκειο και να γίνει υδραυλικός.
Τον ανέλαβα για 3 χρόνια. Τετάρτη, πέμπτη και έκτη δημοτικού και κάτι λίγο από πρώτη γυμνασίου. Τώρα σπουδάζει βιοϊατρική στην Σίνδο. Αυτό που θέλω να πω, εκτός του ότι είμαι γαμάτος, είναι ότι μπορείς να διδάξεις μαθηματικά ακόμα και σε άτομο που έχει χάσει 100 τραίνα, αν ξέρεις πώς να τα διδάξεις. Για αρχή, η τακτική μου ήταν να αγνοήσω τελείως τα σχολικά του βιβλία, αφού διαπίστωσα ότι ήταν για τον πούτσο.