Ενώ οι ινσελιάρηδες έχουν αναγνωρίσει το πρόβλημα και περιμένουν τη λύση από τους μικροαστούληδες. Φοβερό σχέδιο, δε λέω.Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: ↑08 Δεκ 2019, 08:58ο τζοκερ ειναι ο κορκονεας?
εντελως λανθασμενες αφετηριακα οι αναλυσεις των μικροαστουληδων
φυσικα απολυτως αναμενομενες αφου δεν αναγνωριζουν οτι το προβλημα ειναι οι ιδιοι
JOKER
Re: JOKER
Μαδουραίος έγραψε: ↑06 Οκτ 2024, 11:42Η απόλυτη κατάντια μιας χώρας που κάποτε μεγαλούργησε στον πολιτισμό. Αλλο dna φυσικα τοτε.
Re: JOKER
Δεν επιλέγουμε. Τουλάχιστον όχι στον βαθμό που το θέτεις εσύ. Υπάρχουν άλλες δυνάμεις που δρουν από πισω, σταθερές και μεταβλητες παράμετροι που περιπλεκονται συνθετοντας αυτό που λες. Δες το σαν αποτέλεσμα μιας μακράς διαδικασίας στάδιων. Αυτό σημαίνει ότι ο δεξιός και ο αριστερός δεν δρουν γιατί είναι αριστεροί ή δεξιοί, αλλά έχουν αυτές τις ιδιότητες γιατί δρουν.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑08 Δεκ 2019, 08:35
Nαι, επιμένω στις συνειδητές επιλογές για την πλειοψηφία των αποφάσεων που παίρνουν οι άνθρωποι. Και δεν αντιλαμβάνομαι τι ακριβώς εννοείς "πηγαίο". Το ένστικτο αυτοσυντήρησης που ωθεί τα όντα σε δημιουργίες αγέλης; Αν ναι, οι αγέλες κινούνται με τους νόμους της και την ιεραρχία της "ζούγκλας" που ανέφερα πιο πάνω.
Οπότε, επανερχόμαστε στο ίδιο σημείο. Γιατί αν μπούμε στη διαδικασία να βάλουμε το στοιχείο της ηθικής ως αυτό που διαφοροποιεί τις ανθρώπινες από τις άλλες αγέλες, τότε θα κινηθούμε πάλι στις συντηρητικές τροχιές διαχωρισμού "καλού" και "κακού" που δεν υφίστανται στη φύση.
Αυτό που εννοώ είναι ότι τόσο η ελευθεριακή όσο και η συντηρητική άποψη για τη λειτουργία των κοινωνιών, βασίζονται στο μεταφυσικό (συντηρητικό) στοιχείο. Αν βάλεις ένα "γιατί" μπροστά από κάθε "πρέπει" μιας ελευθεριακής κοινωνίας, σύντομα θα φτάσεις σε λογικό αδιέξοδο και θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις αποσπάσματα από τα ηθικά λυσάρια της συντήρησης για να ανταπεξέλθεις. Δοκίμασε το.
Εννοώ πηγαίο αυτό που δεν δημιουργείται με βάση την δική μας λογική, αλλά την λογική που διέπει τον κόσμο. Το να θεωρήσουμε ότι αυτό είναι το ένστικτο της συντήρησης και αλληλοδιαδοχης γενεών, ίσως είναι μια ανθρώπινη εκλογικευση.. Αλλά χάρην συζήτησης ας το παραβλέψουμε.
Ανεφερες 2 φορές την λέξη ζούγκλα, και θεώρησες δεδομένο ότι αφού την χρησιμοποιούμε ως κάτι το αρνητικο, τότε και το περιεχόμενο της λέξης είναι. Αλλά αυτός ο χρωματισμός πηγάζει από την διαφορά μας με ότι πρεσβεύει αυτή. Αναφέρθηκα σε αυτό στο νήμα μου(που ακόμα το κλαίω).
Το καλό και το κακό , έχουν στην πραγματικότητα εξωηθικη διάσταση, την όποια επιμελώς αγνοούμε. Ο φιλόσοφος από τον οποίο πηγάζει η δήλωση σου, στο έργο του το υπογραμμίζει ουκ ολίγες φορές. Η ηθική διάσταση μάλιστα όπως ο ίδιος τονίζει δόθηκε από τις δυνάμεις συντήρησης.
Στο τελευταίο κομμάτι σε έχασα τελείως..
Ποιο είναι το μεταφυσικό στοιχείο?
Πως φτάνουμε σε αδιέξοδο?
Και γιατί το αδιέξοδο λύνεται μέσω των αιτίων δημιουργίας του?
Re: JOKER
Ανέφερα 2 φορές τη λέξη ζούγκλα όπου ισχύει ο φυσικός νόμος για να τονίσω ότι χρησιμοποιείται συνήθως ως αρνητική αντιπαράθεση στο ισχύον νομικό σύστημα των σημερινών κοινωνιών.Bazoomba έγραψε: ↑08 Δεκ 2019, 19:02Δεν επιλέγουμε. Τουλάχιστον όχι στον βαθμό που το θέτεις εσύ. Υπάρχουν άλλες δυνάμεις που δρουν από πισω, σταθερές και μεταβλητες παράμετροι που περιπλεκονται συνθετοντας αυτό που λες. Δες το σαν αποτέλεσμα μιας μακράς διαδικασίας στάδιων. Αυτό σημαίνει ότι ο δεξιός και ο αριστερός δεν δρουν γιατί είναι αριστεροί ή δεξιοί, αλλά έχουν αυτές τις ιδιότητες γιατί δρουν.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑08 Δεκ 2019, 08:35
Nαι, επιμένω στις συνειδητές επιλογές για την πλειοψηφία των αποφάσεων που παίρνουν οι άνθρωποι. Και δεν αντιλαμβάνομαι τι ακριβώς εννοείς "πηγαίο". Το ένστικτο αυτοσυντήρησης που ωθεί τα όντα σε δημιουργίες αγέλης; Αν ναι, οι αγέλες κινούνται με τους νόμους της και την ιεραρχία της "ζούγκλας" που ανέφερα πιο πάνω.
Οπότε, επανερχόμαστε στο ίδιο σημείο. Γιατί αν μπούμε στη διαδικασία να βάλουμε το στοιχείο της ηθικής ως αυτό που διαφοροποιεί τις ανθρώπινες από τις άλλες αγέλες, τότε θα κινηθούμε πάλι στις συντηρητικές τροχιές διαχωρισμού "καλού" και "κακού" που δεν υφίστανται στη φύση.
Αυτό που εννοώ είναι ότι τόσο η ελευθεριακή όσο και η συντηρητική άποψη για τη λειτουργία των κοινωνιών, βασίζονται στο μεταφυσικό (συντηρητικό) στοιχείο. Αν βάλεις ένα "γιατί" μπροστά από κάθε "πρέπει" μιας ελευθεριακής κοινωνίας, σύντομα θα φτάσεις σε λογικό αδιέξοδο και θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις αποσπάσματα από τα ηθικά λυσάρια της συντήρησης για να ανταπεξέλθεις. Δοκίμασε το.
Εννοώ πηγαίο αυτό που δεν δημιουργείται με βάση την δική μας λογική, αλλά την λογική που διέπει τον κόσμο. Το να θεωρήσουμε ότι αυτό είναι το ένστικτο της συντήρησης και αλληλοδιαδοχης γενεών, ίσως είναι μια ανθρώπινη εκλογικευση.. Αλλά χάρην συζήτησης ας το παραβλέψουμε.
Ανεφερες 2 φορές την λέξη ζούγκλα, και θεώρησες δεδομένο ότι αφού την χρησιμοποιούμε ως κάτι το αρνητικο, τότε και το περιεχόμενο της λέξης είναι. Αλλά αυτός ο χρωματισμός πηγάζει από την διαφορά μας με ότι πρεσβεύει αυτή. Αναφέρθηκα σε αυτό στο νήμα μου(που ακόμα το κλαίω).
Αυτό ακριβώς λέω στο μπλε κείμενο. Και δεν είναι άποψη μόνον ενός φιλοσόφου αλλά ένα αυταπόδεικτο γεγονός. Ναι, το "καλό" και το "κακό" υφίστανται ως έννοιες μόνον εντός των ηθικών πλαισίων της κάθε κοινωνίας, που αντίστοιχα καθορίζονται από τις αρχές της. Δεν είναι τυχαίο ότι οι (ιδεολογικές) αρχές είναι συνώνυμες με την εξουσία. Αρχή η μία, αρχή και η άλλη. Οπότε, η οποιαδήποτε ιδεολογία έχει μια συντηρητική βάση, που έχει ως στόχο τόσο την εξουσία όσο και την προστασία των ανθρώπων. Το κατά πόσον αυτή η προστασία του μικρού ή μεγάλου "λαού", είναι το διαχρονικό καροτάκι για την κατάκτηση ή διατήρηση της εξουσίας και το γιατί παίζει περισσότερο ο όρος "λαός" από τον όρο "πολίτες", είναι ένα άλλο θέμα.Το καλό και το κακό , έχουν στην πραγματικότητα εξωηθικη διάσταση, την όποια επιμελώς αγνοούμε. Ο φιλόσοφος από τον οποίο πηγάζει η δήλωση σου, στο έργο του το υπογραμμίζει ουκ ολίγες φορές. Η ηθική διάσταση μάλιστα όπως ο ίδιος τονίζει δόθηκε από τις δυνάμεις συντήρησης.
Η διαφορετική αντίληψη για την ηθική στο χ ή ψ πλαίσιο. Κρατικό, γεωγραφικό, κοινωνικό κλπΣτο τελευταίο κομμάτι σε έχασα τελείως..
Ποιο είναι το μεταφυσικό στοιχείο?
Προσπάθησε να κτίσεις μια κοινωνία χωρίς ηθικά τούβλα και θα το διαπιστώσεις.Πως φτάνουμε σε αδιέξοδο?
Και γιατί το αδιέξοδο λύνεται μέσω των αιτίων δημιουργίας του?
Η κοινωνική ηθική (ελευθεριακή ή μη) συνεπάγεται δεσμεύσεις και συνειδητή ή μη υποταγή σε κάποιους κανόνες.
Υπάρχει πάντα και η λύση της κυνικής προσέγγισης των πραγμάτων. Ποιον θεωρείς πιο "ανθρώπινο"; Τον συντηρητικό ή τον κυνικό δρόμο;
Μαδουραίος έγραψε: ↑06 Οκτ 2024, 11:42Η απόλυτη κατάντια μιας χώρας που κάποτε μεγαλούργησε στον πολιτισμό. Αλλο dna φυσικα τοτε.
Re: JOKER
1)Το ύφος της ερώτησης σου στην πρώτη αναφορά της λέξης, μάρτυρα ότι κάτι περισσότερο από αυτό ήθελες να πεις.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑08 Δεκ 2019, 19:58
Ανέφερα 2 φορές τη λέξη ζούγκλα όπου ισχύει ο φυσικός νόμος για να τονίσω ότι χρησιμοποιείται συνήθως ως αρνητική αντιπαράθεση στο ισχύον νομικό σύστημα των σημερινών κοινωνιων
Αυτό ακριβώς λέω στο μπλε κείμενο. Και δεν είναι άποψη μόνον ενός φιλοσόφου αλλά ένα αυταπόδεικτο γεγονός. Ναι, το "καλό" και το "κακό" υφίστανται ως έννοιες μόνον εντός των ηθικών πλαισίων της κάθε κοινωνίας, που αντίστοιχα καθορίζονται από τις αρχές της. Δεν είναι τυχαίο ότι οι (ιδεολογικές) αρχές είναι συνώνυμες με την εξουσία. Αρχή η μία, αρχή και η άλλη. Οπότε, η οποιαδήποτε ιδεολογία έχει μια συντηρητική βάση, που έχει ως στόχο τόσο την εξουσία όσο και την προστασία των ανθρώπων. Το κατά πόσον αυτή η προστασία του μικρού ή μεγάλου "λαού", είναι το διαχρονικό καροτάκι για την κατάκτηση ή διατήρηση της εξουσίας και το γιατί παίζει περισσότερο ο όρος "λαός" από τον όρο "πολίτες", είναι ένα άλλο θέμα.
Η διαφορετική αντίληψη για την ηθική στο χ ή ψ πλαίσιο. Κρατικό, γεωγραφικό, κοινωνικό κλπ
Προσπάθησε να κτίσεις μια κοινωνία χωρίς ηθικά τούβλα και θα το διαπιστώσεις.
Η κοινωνική ηθική (ελευθεριακή ή μη) συνεπάγεται δεσμεύσεις και συνειδητή ή μη υποταγή σε κάποιους κανόνες.
Υπάρχει πάντα και η λύση της κυνικής προσέγγισης των πραγμάτων. Ποιον θεωρείς πιο "ανθρώπινο"; Τον συντηρητικό ή τον κυνικό δρόμο;
2)Στην πραγματικότητα λέμε το ακριβώς αντίθετο. Οι έννοιες καλό και κακό, όχι μόνο υφίστανται έξω από τα ηθικά πλαίσια των κοινωνιών, αλλά όπως σου επισήμανα, ήταν κάποτε ο άξονας με τον οποίο δημιουργούνταν τα ηθικά πλαίσια. Υπάρχει στην ιστορία ένα σημείο, από το οποίο αργότερα ξεκίνησαν οι άνθρωποι να εντάσσουν και να εξετάζουν το καλό και το κακό υπό το πρίσμα της ηθικής. Πρόσεξε το αυτό το κομμάτι, το προϊόν του καλού και του κακού εξελίχθηκε σε μετρό των αιτίων τους. (Να το χρωματισω λίγο?) με τρομερές συνεπειες.
3)Δεν θα διαφωνήσω στο μαυρισμένο κομμάτι, ίσως να έχουμε άλλα υπόψιν όταν συμφωνούμε, αλλά τουλάχιστον με την διατύπωση δεν διαφωνω
4)Επειδη υστερω(και δεν κάνω πλάκα ) συνεχιζω να μην βλέπω το μεταφυσικό στοιχείο αυτό που λες
5)Δεν είσαι ο κτιστης, ούτε εγώ, ούτε αυτοί που μας εξουσιάζουν, τουλάχιστον δεν θα έπρεπε να είναι.. Υλικά ειμαστε από τα οποία η κοινωνία κτιζεται, αιωρουμενη στο χαος, και ακροβατώντας αναμεσα στο κενό μεταξύ του χάους και του (επιπλαστα και προσωρινά ) σταθερόυ. Η αντίσταση σε αυτή τη νομοτέλεια καλείται στα κείμενα μου συντήρηση. Και , για να επανέλθω στο θέμα μας, ισχυρίζομαι ότι η ψύχωση, υπερβαίνει τον άνθρωπο , εννοώντας ότι δεν πηγάζει από το άτομο όπως υποθέτουμε, αλλά περισσότερο, εαν φανταστούμε τον ψυχικό κόσμο ως ελατήριο , από την συνέχη συμπίεση του.
Όπως και να έχει, Γαλή, καμία από τις έως τώρα θεάσεις πάνω στην τρελα( την τρέλα που αφορά το υποκείμενο και την μητέρα/ την τρέλα που αφορά το υποκείμενο και τον κόσμο του) δεν αποδέχεται την έννοια της επιλογής. Εσύ?
Και αν όχι, τότε γιατί περιορίζεις την οπτική σου μόνο εκεί και όχι σε κάθε έκφανση της ζωής? Τι σε εμποδίζει? Τι διαφοροποιει την συνειδητή επιλογη σε μια συνθήκη στην καθημερινότητα μας από την μη συνειδητή επιλογή του ατόμου να καταφύγει στην τρέλα?
Re: JOKER
Έχω την εντύπωση ότι αυτό που θέτεις ως τον πρώτο διαχωρισμό του "καλού" και του "κακού" στις κοινωνίες που αναφέρεις είναι το "φυσικό" και το "αφύσικο". Και δεν είναι καθόλου τυχαίο το ότι οι πρώτες κοινωνίες θεοποίησαν ή είχαν ως σημεία αναφοράς τα στοιχεία της φύσης. Οι προβληματισμοί αναφορικά με την ηθική προέκυψαν όταν οι άνθρωποι άρχισαν να αποκόβονται από τη φυσική ροή των πραγμάτων. Και κάπου εκεί άρχισε και η χειραγώγηση μέσω των ηθικών κανόνων που προέβαλε ως δομική αρχή διατήρησης της η κάθε εξουσία.Bazoomba έγραψε: ↑09 Δεκ 2019, 10:291)Το ύφος της ερώτησης σου στην πρώτη αναφορά της λέξης, μάρτυρα ότι κάτι περισσότερο από αυτό ήθελες να πεις.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑08 Δεκ 2019, 19:58
Ανέφερα 2 φορές τη λέξη ζούγκλα όπου ισχύει ο φυσικός νόμος για να τονίσω ότι χρησιμοποιείται συνήθως ως αρνητική αντιπαράθεση στο ισχύον νομικό σύστημα των σημερινών κοινωνιων
Αυτό ακριβώς λέω στο μπλε κείμενο. Και δεν είναι άποψη μόνον ενός φιλοσόφου αλλά ένα αυταπόδεικτο γεγονός. Ναι, το "καλό" και το "κακό" υφίστανται ως έννοιες μόνον εντός των ηθικών πλαισίων της κάθε κοινωνίας, που αντίστοιχα καθορίζονται από τις αρχές της. Δεν είναι τυχαίο ότι οι (ιδεολογικές) αρχές είναι συνώνυμες με την εξουσία. Αρχή η μία, αρχή και η άλλη. Οπότε, η οποιαδήποτε ιδεολογία έχει μια συντηρητική βάση, που έχει ως στόχο τόσο την εξουσία όσο και την προστασία των ανθρώπων. Το κατά πόσον αυτή η προστασία του μικρού ή μεγάλου "λαού", είναι το διαχρονικό καροτάκι για την κατάκτηση ή διατήρηση της εξουσίας και το γιατί παίζει περισσότερο ο όρος "λαός" από τον όρο "πολίτες", είναι ένα άλλο θέμα.
Η διαφορετική αντίληψη για την ηθική στο χ ή ψ πλαίσιο. Κρατικό, γεωγραφικό, κοινωνικό κλπ
Προσπάθησε να κτίσεις μια κοινωνία χωρίς ηθικά τούβλα και θα το διαπιστώσεις.
Η κοινωνική ηθική (ελευθεριακή ή μη) συνεπάγεται δεσμεύσεις και συνειδητή ή μη υποταγή σε κάποιους κανόνες.
Υπάρχει πάντα και η λύση της κυνικής προσέγγισης των πραγμάτων. Ποιον θεωρείς πιο "ανθρώπινο"; Τον συντηρητικό ή τον κυνικό δρόμο;
2)Στην πραγματικότητα λέμε το ακριβώς αντίθετο. Οι έννοιες καλό και κακό, όχι μόνο υφίστανται έξω από τα ηθικά πλαίσια των κοινωνιών, αλλά όπως σου επισήμανα, ήταν κάποτε ο άξονας με τον οποίο δημιουργούνταν τα ηθικά πλαίσια. Υπάρχει στην ιστορία ένα σημείο, από το οποίο αργότερα ξεκίνησαν οι άνθρωποι να εντάσσουν και να εξετάζουν το καλό και το κακό υπό το πρίσμα της ηθικής. Πρόσεξε το αυτό το κομμάτι, το προϊόν του καλού και του κακού εξελίχθηκε σε μετρό των αιτίων τους. (Να το χρωματισω λίγο?) με τρομερές συνεπειες.
Δεν υστερείς εσύ, εγώ δεν το εξηγώ σωστά. Ως μεταφυσικό στοιχείο, εννοώ τον θρησκευτικό τρόπο που επιχειρούν οι πολιτικές ιδεολογίες για τον διαχωρισμό του "καλού" και του "κακού". Εξιδανίκευση των μεν, δαιμονοποίηση των δε και κάπου στο βάθος, μια χώρα του "ποτέ ποτέ", μια γη της επαγγελίας, ένας επίγειος παράδεισος όπου οι "καλοί" θα ζουν ευτυχισμένοι. Σ' αυτό το όραμα απαιτείται η εκκαθάριση των "κακών" έστω και με πόνο ψυχής και η εκτίμηση της ανθρώπινης ζωής (και όλων των στοιχείων που συγκροτούν μια ανθρώπινη οντότητα) πότε καθίσταται κάτι ανεκτίμητο και πότε κάτι αμελητέο.5)Επειδη υστερω(και δεν κάνω πλάκα ) συνεχιζω να μην βλέπω το μεταφυσικό στοιχείο αυτό που λες
Προσωπικώς, δεν θεωρώ ότι οι ψυχώσεις υπερβαίνουν τον άνθρωπο αλλά καταδεικνύουν επακριβώς τι είναι ένας ελεύθερος άνθρωπος. Δεν το λέω ειρωνικά, το εννοώ. Ένας τρελός βλέπει τον κόσμο με τελείως "παιδική" ματιά. Όπως ακριβώς είναι ή όπως θέλει να είναι. Και αντιδρά αναλόγως.6) Δεν είσαι ο κτιστης, ούτε εγώ, ούτε αυτοί που μας εξουσιάζουν, τουλάχιστον δεν θα έπρεπε να είναι.. Υλικά ειμαστε από τα οποία η κοινωνία κτιζεται, αιωρουμενη στο χαος, και ακροβατώντας αναμεσα στο κενό μεταξύ του χάους και του (επιπλαστα και προσωρινά ) σταθερόυ. Η αντίσταση σε αυτή τη νομοτέλεια καλείται στα κείμενα μου συντήρηση. Και , για να επανέλθω στο θέμα μας, ισχυρίζομαι ότι η ψύχωση, υπερβαίνει τον άνθρωπο , εννοώντας ότι δεν πηγάζει από το άτομο όπως υποθέτουμε, αλλά περισσότερο, εαν φανταστούμε τον ψυχικό κόσμο ως ελατήριο , από την συνέχη συμπίεση του.
Νομίζω ότι κάπου συγχέουμε ή ισοπεδώνουμε την οποιαδήποτε ψύχωση με την τρέλα. Στην ιστορία του Τζόκερ ούτε ο ίδιος ούτε η μάνα του ήταν τρελοί. Είχαν απλώς χρησιμοποιήσει και οι δύο το μηχανισμό άμύνας της απώθησης των τραυματικών εμπειριών που είχαν. Υπάρχει όμως μια σημαντική διαφορά μεταξύ τους. Η μάνα επέλεξε να "ανεχθεί" και να "ξεχάσει" τη βιαιότητα που υπέστη το παιδί της εξ αιτίας της για να καλύψει τις δικές της πληγές. Ο γιος επέλεξε να "ξεχάσει" την ευθύνη της μάνας για την κακομεταχείριση του και να είναι προστατευτικός μαζί της, ήταν αυτός ο γονιός στη σχέση. Και όταν το πράγμα έφτασε στα άκρα, η μητροκτονία ήταν γι' αυτόν η τελική αποκοπή από έναν αρρωστημένο ομφάλιο λώρο. Και μετά -πλήρως απελευθερωμένος- μπήκε συνειδητά στο πλαίσιο "Οκ, βλέπω τους ανθρώπους όπως εσείς, τους χρησιμοποιώ, τους χτυπώ ή τους σκοτώνω για πλάκα. Κανένα πρόβλημα, πάντα κάποιοι άλλοι θα φταίνε".Όπως και να έχει, Γαλή, καμία από τις έως τώρα θεάσεις πάνω στην τρελα( την τρέλα που αφορά το υποκείμενο και την μητέρα/ την τρέλα που αφορά το υποκείμενο και τον κόσμο του) δεν αποδέχεται την έννοια της επιλογής. Εσύ?
Και αν όχι, τότε γιατί περιορίζεις την οπτική σου μόνο εκεί και όχι σε κάθε έκφανση της ζωής? Τι σε εμποδίζει? Τι διαφοροποιει την συνειδητή επιλογη σε μια συνθήκη στην καθημερινότητα μας από την μη συνειδητή επιλογή του ατόμου να καταφύγει στην τρέλα?
Το γιατί κάποιοι βλέπουν κάποιο επαναστατικό πρότυπο σ' αυτό, είναι άλλη ιστορία.
Μαδουραίος έγραψε: ↑06 Οκτ 2024, 11:42Η απόλυτη κατάντια μιας χώρας που κάποτε μεγαλούργησε στον πολιτισμό. Αλλο dna φυσικα τοτε.
Re: JOKER
Ερευνήστε τη ριζική διαφορά που έχει η θεώρηση της αριστεράς και της δεξιάς στις ΗΠΑ απ' ότι στην χώρα μας. Εύχομαι, μέσα από αυτή τη ταινία να δοθεί το κίνητρο σε όλους να το πράξουν.
Επίσης το αντίθετο του κυνισμού είναι ο ιδεαλισμός και όχι ο συντηρητισμός. Περισσότερα ας μη πω για να κάνετε μόνοι σας τους συνειρμούς.
Ζούμε σε μία οικονομία.
- The Age of Aquarius
- Δημοσιεύσεις: 1882
- Εγγραφή: 02 Δεκ 2018, 22:36
- Phorum.gr user: The Age of Aquarius
Re: JOKER
Χριστουγεννιάτικα, με έσυραν κι εμένα να δω την ταινία στον κινηματογράφο.
Πολλή φασαρία για το τίποτα τελικά.
Πολλή φασαρία για το τίποτα τελικά.
Re: JOKER
sys3x έγραψε: ↑09 Οκτ 2019, 10:57Αναγκάστηκα για να την δω να πάω σε σινεμά, το μετάνιωσα, δεν είναι ταινία για σινεμά (για τα μεγέθη μιλάω φυσικά). Είναι ακριβώς αυτά που έγραψες πιο πάνω + μία αξιόλογη ερμηνεία αλλά τίποτε παραπάνω. Μπορείτε να την δείτε άμα θέλετε μια χαρά κι από το σπίτι παιδιά, έχει καλύτερες ταινίες αυτήν την περίοδο στις αίθουσες.Χαοτικός έγραψε: ↑06 Οκτ 2019, 23:30Μην το δείτε. Δεν αξίζει. Μια ακόμα ψυχάκικη υπόθεση που για να κλέψει λίγο υπόσταση και νόημα χαϊδεύει το κοινωνικό επίπεδο.
Κι αυτό στην πλέον απίθανη φάση του.Καμία δυναμική δεν προσδίδει στο κοινωνικό σύνολο παρά μόνο πρόβατα που τα ωθεί κάτι με την μία. Το πως παρουσιάζει πάλι ένα ψι πρόβλημα είναι κι αυτό ζήτημα αλλά τέλος πάντων.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
- Eθνικοκοινωνιστης
- Δημοσιεύσεις: 42870
- Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13
Re: JOKER
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"
Αλαιν ντε Μπενουα
Αλαιν ντε Μπενουα
Re: JOKER
Prevalence estimates place the number of people with PBA between 1.5 and 2 million in the United States alone, which would be less than 1% of the U.S. population even at the high end of the estimate. Some argue that the number is probably higher and that clinicians underdiagnose PBA.[49] However, the prevalence estimate of 2 million is based on an online survey. Self-selected computer-savvy patients in at-risk groups evaluated their own symptoms and submitted their self-diagnoses. No doctor or clinic confirmed the data. Motivation to participate could have been influenced by the presence of symptoms, which would have skewed the results. The actual prevalence could very well be quite a bit lower than estimated.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 26644
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: JOKER
Έρχεται το Joker 2 με Χοακίν Φοίνιξ και Τοντ Φίλιπς
Το sequel της εμβληματικής ταινίας του 2019 ανακοίνωσε εμμέσως πλην σαφώς ο σκηνοθέτης και του Joker, με ανάρτησή του στο Instagram.
Η φημολογία υπήρχε εδώ και καιρό, ωστόσο δεν είχε επιβεβαιωθεί τίποτα μέχρι στιγμής, ενώ δεν ήταν σίγουρο εάν οι συντελεστές της ταινίας που έγινε κινηματογραφικό φαινόμενο, αλλά προκάλεσε και πολλές αντιδράσεις, θα ήταν οι ίδιοι.
Ο σκηνοθέτης Τοντ Φίλπς, φρόντισε να βάλει τέλος στην αγωνία δημοσιεύοντας στον λογαριασμό του δύο φωτογραφίες, μια με τον τίτλο της ταινίας Joker: Folie à Deux και μια δεύτερη που απεικονίζει τον Χοακίν Φοίνιξ να διαβάσει το σενάριο.
Η πρώτη ταινία είχε πάλι τον Φίλιπς πίσω από την κάμερα, ενώ ο 47χρονος ηθοποιός μας προσέφερε έναν από τους πιο εμβληματικούς ρόλους στην ιστορία του σινεμά και κέρδισε πληθώρα βραβείων για την ερμηνεία του.
https://www.efsyn.gr/tehnes/sinema/3474 ... ont-filips
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Joker 2 : Folie à deux
από Otto Weininger » 10 Απρ 2024, 15:03 » σε 7η τέχνη και Ηλ. ΜΜΕ - 57 Απαντήσεις
- 1396 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από zteo
12 Οκτ 2024, 08:14
-