Δεν μπορείς να κόβεις την κίνηση στη Συγγρού για πολλή ώρα και να δημιουργείς μποτιλιάρισμα. Σκέψου το πρακτικά. Έχει στραμπουλήξει πόδι και δεν μπορείς να τρέξεις. Φτάνεις στην διάβαση και είναι ήδη πράσινο για τους πεζούς Αν δεν ξέρεις πόσος χρόνος απομένει μπορεί να μην προλάβεις να περάσεις. Αν γνωρίζεις μπορείς να εκτιμήσεις αν σου φτάνει ή όχι.
Καλλιμάρμαρο: Άσφαλτος με Σβαρόφσκι
Re: Καλλιμάρμαρο: Άσφαλτος με Σβαρόφσκι
Re: Καλλιμάρμαρο: Άσφαλτος με Σβαρόφσκι
Βρε τα καταλαβαίνω όλα αυτά. Αν οι άνθρωποι απλώς σταματούσαν στον Σταμάτη μια χαρά θα ήταν. Κ όσους τους έβρισκε στη μέση τους κάλυπτε ο χρόνος μέχρι ναναψει το πράσινο. Οι άνθρωποι όμως, ξεκινάνε κ με κόκκινο! Όχι συχνά, συνέχεια!!! Θα ξεκινήσουν κ στο 1! Κ στο 0 θα σου πω! Γιατί το κανουν; Δε χρειάζεται ναπαντησω. Κ καλά σε μεγάλο δρόμο, μεγάλη διάβαση... Οκ. Εκεί στο Αγία Σοφία που είναι 4 μέτρα δρόμος τι κάνει;..ST48410 έγραψε: ↑13 Δεκ 2019, 23:50Δεν μπορείς να κόβεις την κίνηση στη Συγγρού για πολλή ώρα και να δημιουργείς μποτιλιάρισμα. Σκέψου το πρακτικά. Έχει στραμπουλήξει πόδι και δεν μπορείς να τρέξεις. Φτάνεις στην διάβαση και είναι ήδη πράσινο για τους πεζούς Αν δεν ξέρεις πόσος χρόνος απομένει μπορεί να μην προλάβεις να περάσεις. Αν γνωρίζεις μπορείς να εκτιμήσεις αν σου φτάνει ή όχι.
Συζήτηση κάνουμε, μην το πάρεις ότι έχω και θέμα...
Re: Καλλιμάρμαρο: Άσφαλτος με Σβαρόφσκι
Εχει μια λογικη αυτο που λες αλλα ειναι κατι που βρηκες δηλαδη συνεβη μετα την τοποθετηση του και οχι ο λογος για τον οποιο τοποθετηθηκε το χρονομετρο εξαρχης.ST48410 έγραψε: ↑13 Δεκ 2019, 23:50Δεν μπορείς να κόβεις την κίνηση στη Συγγρού για πολλή ώρα και να δημιουργείς μποτιλιάρισμα. Σκέψου το πρακτικά. Έχει στραμπουλήξει πόδι και δεν μπορείς να τρέξεις. Φτάνεις στην διάβαση και είναι ήδη πράσινο για τους πεζούς Αν δεν ξέρεις πόσος χρόνος απομένει μπορεί να μην προλάβεις να περάσεις. Αν γνωρίζεις μπορείς να εκτιμήσεις αν σου φτάνει ή όχι.
ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ, πάντως, δεν συμφωνούν όλοι με τη σκοπιμότητα ή όχι την εγκατάστασης αυτών των φαναριών. «Υπάρχει η άποψη που λέει ότι ο οδηγός συμπεριφέρεται με σύνεση όταν γνωρίζει τον χρόνο που έχει μπροστά του», επισημαίνει ο συγκοινωνιολόγος κ. Πάνος Παπαδάκος. «Προετοιμάζεται για να κάνει τις κινήσεις του, δεν αιφνιδιάζεται. Μια άλλη μερίδα συγκοινωνιολόγων, ωστόσο, θεωρεί ότι πρόκειται για λάθος. Τα επιχειρήματα τους είναι δυο: Το πρώτο είναι ότι με το χρονόμετρο ο οδηγός βρίσκεται συνεχώς σε κατάσταση άγχους, άρα είναι πολύ πιθανόν να κάνει σπασμωδικές κινήσεις. Το δεύτερο είναι ότι πολλοί οδηγοί θα πατούν γκάζι χωρίς να περιμένουν να μηδενίσει ο χρόνος», συμπληρώνει.
Στις μεγαλουπόλεις της Ευρώπης, πάντως, δεν εφαρμόζεται το σύστημα της αντίστροφης μέτρησης στα φανάρια. Ωστόσο, σχεδόν σε όλη τη Δυτική Ευρώπη ανάβει το πορτοκαλί και μετά το κόκκινο. «Δίνεται νέος στοιχειώδης χρόνος στους οδηγούς να βάλουν ταχύτητα, αν μη τι άλλο. Στην Ελλάδα το πράσινο ανάβει απότομα και μάλιστα συνήθως ο οδηγός έχει να αντιμετωπίσει και τα κορναρίσματα των υπόλοιπων οδηγών», λέει ο κ. Παπαδάκος.
https://www.tanea.gr/2007/03/28/greece/ ... ronometro/
Για τους οδηγους κυριως το βαλανε.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Re: Καλλιμάρμαρο: Άσφαλτος με Σβαρόφσκι
Αυτό πραγματικά είναι ο,τι καλύτερο! Ανάβει πορτοκάλι κ μέχρι ναναψει πράσινο έχεις βάλει ταχύτητα κ στο πράσινο έχεις ξεκινήσει.paul25 έγραψε: ↑13 Δεκ 2019, 23:59.
Στις μεγαλουπόλεις της Ευρώπης, πάντως, δεν εφαρμόζεται το σύστημα της αντίστροφης μέτρησης στα φανάρια. Ωστόσο, σχεδόν σε όλη τη Δυτική Ευρώπη ανάβει το πορτοκαλί και μετά το κόκκινο. «Δίνεται νέος στοιχειώδης χρόνος στους οδηγούς να βάλουν ταχύτητα, αν μη τι άλλο. Στην Ελλάδα το πράσινο ανάβει απότομα και μάλιστα συνήθως ο οδηγός έχει να αντιμετωπίσει και τα κορναρίσματα των υπόλοιπων οδηγών», λέει ο κ. Παπαδάκος.
https://www.tanea.gr/2007/03/28/greece/ ... ronometro/
Για τους οδηγους κυριως το βαλανε.
Re: Καλλιμάρμαρο: Άσφαλτος με Σβαρόφσκι
Αν δεν κάνω λάθος στη Συγγρού στο μετρό του Φιξ το χρονόμετρο το έχω δει στους πεζούς και όχι στα οχήματα. Γιαυτό και γράφω ότι γράφω παραπάνω. Θα ξανακοιτάξω προσεκτικά με πρώτη ευκαιρία να δω αν έχει και για τα οχήματα.paul25 έγραψε: ↑13 Δεκ 2019, 23:59Εχει μια λογικη αυτο που λες αλλα ειναι κατι που βρηκες δηλαδη συνεβη μετα την τοποθετηση του και οχι ο λογος για τον οποιο τοποθετηθηκε το χρονομετρο εξαρχης.ST48410 έγραψε: ↑13 Δεκ 2019, 23:50Δεν μπορείς να κόβεις την κίνηση στη Συγγρού για πολλή ώρα και να δημιουργείς μποτιλιάρισμα. Σκέψου το πρακτικά. Έχει στραμπουλήξει πόδι και δεν μπορείς να τρέξεις. Φτάνεις στην διάβαση και είναι ήδη πράσινο για τους πεζούς Αν δεν ξέρεις πόσος χρόνος απομένει μπορεί να μην προλάβεις να περάσεις. Αν γνωρίζεις μπορείς να εκτιμήσεις αν σου φτάνει ή όχι.
ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ, πάντως, δεν συμφωνούν όλοι με τη σκοπιμότητα ή όχι την εγκατάστασης αυτών των φαναριών. «Υπάρχει η άποψη που λέει ότι ο οδηγός συμπεριφέρεται με σύνεση όταν γνωρίζει τον χρόνο που έχει μπροστά του», επισημαίνει ο συγκοινωνιολόγος κ. Πάνος Παπαδάκος. «Προετοιμάζεται για να κάνει τις κινήσεις του, δεν αιφνιδιάζεται. Μια άλλη μερίδα συγκοινωνιολόγων, ωστόσο, θεωρεί ότι πρόκειται για λάθος. Τα επιχειρήματα τους είναι δυο: Το πρώτο είναι ότι με το χρονόμετρο ο οδηγός βρίσκεται συνεχώς σε κατάσταση άγχους, άρα είναι πολύ πιθανόν να κάνει σπασμωδικές κινήσεις. Το δεύτερο είναι ότι πολλοί οδηγοί θα πατούν γκάζι χωρίς να περιμένουν να μηδενίσει ο χρόνος», συμπληρώνει.
Στις μεγαλουπόλεις της Ευρώπης, πάντως, δεν εφαρμόζεται το σύστημα της αντίστροφης μέτρησης στα φανάρια. Ωστόσο, σχεδόν σε όλη τη Δυτική Ευρώπη ανάβει το πορτοκαλί και μετά το κόκκινο. «Δίνεται νέος στοιχειώδης χρόνος στους οδηγούς να βάλουν ταχύτητα, αν μη τι άλλο. Στην Ελλάδα το πράσινο ανάβει απότομα και μάλιστα συνήθως ο οδηγός έχει να αντιμετωπίσει και τα κορναρίσματα των υπόλοιπων οδηγών», λέει ο κ. Παπαδάκος.
https://www.tanea.gr/2007/03/28/greece/ ... ronometro/
Για τους οδηγους κυριως το βαλανε.
Re: Καλλιμάρμαρο: Άσφαλτος με Σβαρόφσκι
Τα χρονόμετρα για τους πεζούς είναι, αλλά φαίνονται κ στους οδηγούς που είναι μπροστά σταματημένοι.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 41114
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Καλλιμάρμαρο: Άσφαλτος με Σβαρόφσκι
Καλά, κανείς δεν θα σε πατήσει αν είσαι στην μέση του δρόμου και ανάψει κόκκινο. Από την άλλην, ιδανικά θα συνέβαινε αυτό που λες, πρακτικά συμβαίνει να λες «προλαβαίνω, έχω 2 δευτερόλεπτα ακόμη». Πιο πιθανό είναι να σταματήσεις αν βλέπεις από απόσταση αναμμένο το πράσινο των πεζών και κάνεις κάποιον χρόνο να φτάσεις, οπότε μη ξέροντας αν είναι έτοιμο να ανάψει το κόκκινο σταματάς.ST48410 έγραψε: ↑13 Δεκ 2019, 23:50Δεν μπορείς να κόβεις την κίνηση στη Συγγρού για πολλή ώρα και να δημιουργείς μποτιλιάρισμα. Σκέψου το πρακτικά. Έχει στραμπουλήξει πόδι και δεν μπορείς να τρέξεις. Φτάνεις στην διάβαση και είναι ήδη πράσινο για τους πεζούς Αν δεν ξέρεις πόσος χρόνος απομένει μπορεί να μην προλάβεις να περάσεις. Αν γνωρίζεις μπορείς να εκτιμήσεις αν σου φτάνει ή όχι.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Καλλιμάρμαρο: Άσφαλτος με Σβαρόφσκι
Για τους πεζούς είναι, όπως και στο Σύνταγμα.
Το φανάρι που γίνεται πρώτα πορτοκαλί και μετά πράσινο είναι καλή εφαρμογή που υπάρχει σε πολλές χώρες, αλλά θα ξαναπώ ότι για την Ελλάδα το λες και πολυτέλεια όταν έχεις την επίγεια σήμανση και τις πινακίδες σε τέτοιο χάλι.
Τέσπα, καλό είναι να γίνονται γενικώς κινήσεις να βελτιώνεται η κατάσταση, επί Δούρου δεν είχε γίνει απολύτως τίποτα σε αυτόν τον τομέα, για μένα έχουν τεράστια σημασία οι διαγραμμίσεις, ειδικά στις διαβάσεις πεζών αλλά και στο στοπ. Αυτό το τελευταίο είναι σωτήριο, ο οδηγός πολλές φορές δεν βλέπει την πινακίδα για διάφορους λόγους, αν έχει όμως τη γραμμή κάτω ενστικτωδώς θα σταματήσει.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 41114
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Καλλιμάρμαρο: Άσφαλτος με Σβαρόφσκι
Δεν έχει σημασία, γιατί το φανάρι φαίνεται κι από τους πρώτους οδηγούς.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Καλλιμάρμαρο: Άσφαλτος με Σβαρόφσκι
Οπως γραφει και η custom, τα βλεπουν και οι οδηγοι και επισης εβαλα αρθρο που παραπονιουνται για το χρονομετρο οδηγοι σε προηγουμενο ποστ μου στη Κομοτηνη.ST48410 έγραψε: ↑14 Δεκ 2019, 00:05Αν δεν κάνω λάθος στη Συγγρού στο μετρό του Φιξ το χρονόμετρο το έχω δει στους πεζούς και όχι στα οχήματα. Γιαυτό και γράφω ότι γράφω παραπάνω. Θα ξανακοιτάξω προσεκτικά με πρώτη ευκαιρία να δω αν έχει και για τα οχήματα.paul25 έγραψε: ↑13 Δεκ 2019, 23:59Εχει μια λογικη αυτο που λες αλλα ειναι κατι που βρηκες δηλαδη συνεβη μετα την τοποθετηση του και οχι ο λογος για τον οποιο τοποθετηθηκε το χρονομετρο εξαρχης.ST48410 έγραψε: ↑13 Δεκ 2019, 23:50Δεν μπορείς να κόβεις την κίνηση στη Συγγρού για πολλή ώρα και να δημιουργείς μποτιλιάρισμα. Σκέψου το πρακτικά. Έχει στραμπουλήξει πόδι και δεν μπορείς να τρέξεις. Φτάνεις στην διάβαση και είναι ήδη πράσινο για τους πεζούς Αν δεν ξέρεις πόσος χρόνος απομένει μπορεί να μην προλάβεις να περάσεις. Αν γνωρίζεις μπορείς να εκτιμήσεις αν σου φτάνει ή όχι.
ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ, πάντως, δεν συμφωνούν όλοι με τη σκοπιμότητα ή όχι την εγκατάστασης αυτών των φαναριών. «Υπάρχει η άποψη που λέει ότι ο οδηγός συμπεριφέρεται με σύνεση όταν γνωρίζει τον χρόνο που έχει μπροστά του», επισημαίνει ο συγκοινωνιολόγος κ. Πάνος Παπαδάκος. «Προετοιμάζεται για να κάνει τις κινήσεις του, δεν αιφνιδιάζεται. Μια άλλη μερίδα συγκοινωνιολόγων, ωστόσο, θεωρεί ότι πρόκειται για λάθος. Τα επιχειρήματα τους είναι δυο: Το πρώτο είναι ότι με το χρονόμετρο ο οδηγός βρίσκεται συνεχώς σε κατάσταση άγχους, άρα είναι πολύ πιθανόν να κάνει σπασμωδικές κινήσεις. Το δεύτερο είναι ότι πολλοί οδηγοί θα πατούν γκάζι χωρίς να περιμένουν να μηδενίσει ο χρόνος», συμπληρώνει.
Στις μεγαλουπόλεις της Ευρώπης, πάντως, δεν εφαρμόζεται το σύστημα της αντίστροφης μέτρησης στα φανάρια. Ωστόσο, σχεδόν σε όλη τη Δυτική Ευρώπη ανάβει το πορτοκαλί και μετά το κόκκινο. «Δίνεται νέος στοιχειώδης χρόνος στους οδηγούς να βάλουν ταχύτητα, αν μη τι άλλο. Στην Ελλάδα το πράσινο ανάβει απότομα και μάλιστα συνήθως ο οδηγός έχει να αντιμετωπίσει και τα κορναρίσματα των υπόλοιπων οδηγών», λέει ο κ. Παπαδάκος.
https://www.tanea.gr/2007/03/28/greece/ ... ronometro/
Για τους οδηγους κυριως το βαλανε.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Re: Καλλιμάρμαρο: Άσφαλτος με Σβαρόφσκι
Σου είπα πως μου φάνηκε. Συνήθως δεν κάνω τον καμικάζι στις διαβάσεις. Θα δείξει όταν μπει σε αρκετά σημεία. Προσωπικά σε δρόμους έως 2 λωρίδες το βλέπω σχεδόν άχρηστο.hellegennes έγραψε: ↑14 Δεκ 2019, 00:10Καλά, κανείς δεν θα σε πατήσει αν είσαι στην μέση του δρόμου και ανάψει κόκκινο. Από την άλλην, ιδανικά θα συνέβαινε αυτό που λες, πρακτικά συμβαίνει να λες «προλαβαίνω, έχω 2 δευτερόλεπτα ακόμη». Πιο πιθανό είναι να σταματήσεις αν βλέπεις από απόσταση αναμμένο το πράσινο των πεζών και κάνεις κάποιον χρόνο να φτάσεις, οπότε μη ξέροντας αν είναι έτοιμο να ανάψει το κόκκινο σταματάς.
Re: Καλλιμάρμαρο: Άσφαλτος με Σβαρόφσκι
+1. Και να καθαρίσουν τις πινακίδες απαγόρευσης στροφής από τα αυτοκόλλητα που τις καθιστούν άχρηστες. Τα κολλάνε πάνω στο βέλος και δεν βλέπεις φορά.kameron έγραψε: ↑14 Δεκ 2019, 00:11Τέσπα, καλό είναι να γίνονται γενικώς κινήσεις να βελτιώνεται η κατάσταση, επί Δούρου δεν είχε γίνει απολύτως τίποτα σε αυτόν τον τομέα, για μένα έχουν τεράστια σημασία οι διαγραμμίσεις, ειδικά στις διαβάσεις πεζών αλλά και στο στοπ. Αυτό το τελευταίο είναι σωτήριο, ο οδηγός πολλές φορές δεν βλέπει την πινακίδα για διάφορους λόγους, αν έχει όμως τη γραμμή κάτω ενστικτωδώς θα σταματήσει.
Re: Καλλιμάρμαρο: Άσφαλτος με Σβαρόφσκι
Μια που μιλάμε για χρονόμετρα αυτό που μου φαίνεται επίσης εξαιρετικά χρήσιμο είναι οι πινακίδες που υπάρχουν σε ορισμένα σημεία στάσεων λεωφορείων και δείχνουν μια εκτίμηση του χρόνου που απαιτείται να φτάσει το λεωφορείο στην συγκεκριμένη στάση. Βοηθούν εξαιρετικά τον προγραμματισμό (ειδικά όταν μπορείς να χρησιμοποιήσεις παραπάνω από μία γραμμή προς τον προορισμό σου) και μειώνουν σημαντικά το άγχος.
Σε περίπτωση που θα υπάρξει καθυστέρηση μπορείς και να ειδοποιήσεις αν είναι ανάγκη.
Σε περίπτωση που θα υπάρξει καθυστέρηση μπορείς και να ειδοποιήσεις αν είναι ανάγκη.
Re: Καλλιμάρμαρο: Άσφαλτος με Σβαρόφσκι
Ως προς αυτό, υπάρχουν στην Αττική περίπου 1000 τέτοιες και ο προγραμματισμός είναι να μπούνε και άλλες.ST48410 έγραψε: ↑14 Δεκ 2019, 00:25Μια που μιλάμε για χρονόμετρα αυτό που μου φαίνεται επίσης εξαιρετικά χρήσιμο είναι οι πινακίδες που υπάρχουν σε ορισμένα σημεία στάσεων λεωφορείων και δείχνουν μια εκτίμηση του χρόνου που απαιτείται να φτάσει το λεωφορείο στην συγκεκριμένη στάση. Βοηθούν εξαιρετικά τον προγραμματισμό (ειδικά όταν μπορείς να χρησιμοποιήσεις παραπάνω από μία γραμμή προς τον προορισμό σου) και μειώνουν σημαντικά το άγχος.
Σε περίπτωση που θα υπάρξει καθυστέρηση μπορείς και να ειδοποιήσεις αν είναι ανάγκη.
Ακόμα μεγαλύτερη όμως σημασία έχει η εφαρμογή στο κινητό που σου δίνει όλες τις πληροφορίες. Και δυστυχώς η εφαρμογή στην Αττική είναι αρκετά προβληματική, χρειάζεται βελτίωση.
Re: Καλλιμάρμαρο: Άσφαλτος με Σβαρόφσκι
Δεν βολεύει το κινητό. 1 στους 10 βλέπω να το χρησιμοποιεί ή ακόμα και να γνωρίζει την εφαρμογή. Μπορεί να έχεις πράγματα στα χέρια, να είσαι γεροντάκι με παλιό κινητό, να μην έχεις δεδομένα κλπ. Ο πίνακας είναι άμεσος και στην περιοχή έχει και κουμπί που το πατάς και κάνει εκφώνηση για άτομα με προβλήματα στην όραση.