Μπαχαλιστάν με POS-ταμειακές.
Re: Μπαχαλιστάν με POS-ταμειακές.
Λογαριασμό ανοίγεις άμεσα, αλλά πρέπει να ανεβάσεις όλα τα έγγραφα που ζητάνε (ευτυχώς δεν είναι πολλά, περίπου τα ίδια που θέλει για ενημέρωση στοιχείων σε κοινό καταθετικό λογαριασμό η μέση τράπεζα), να περάσεις βιντεοκλήση όπου θα σε βάλουν να δείξεις την ταυτότητά σου (περίπου 1-2 ώρες αναμονή στις οποίες σου λέει συνέχεια ότι θα εξυπηρετηθείς σε περίπου 10λ) και μόλις γίνουν όλα αυτά να περιμένεις 3-4 εργάσιμες για να ελέγξουν όλο το πακέτο. Τότε μόνο μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον λογαριασμό που έχεις, δηλαδή να κάνεις/δεχτείς πληρωμές και βέβαια να συνδέσεις POS ή SoftPOS (φαντάζομαι το POS παίρνει λίγο παραπάνω).hellegennes έγραψε: ↑29 Μαρ 2024, 00:03Να πω σ' αυτό το σημείο ότι μετά βίας έκλεισα ραντεβού για τέλη Απριλίου γιατί προς το παρόν η διασύνδεση του POS μου είναι αδύνατη για τεχνικούς λόγους.
Το POS μου λοιπόν είναι ήδη συνδεδεμένο με άλλη συσκευή (τάμπλετ) που χρησιμοποιώ για να εκτελώ πληρωμές λογαριασμών (ενέργεια, ύδρευση, τηλεπικοινωνίες, ασφάλειες, ασφαλιστικά ταμεία, εφορία, παράβολα, τέλη, κτλ). Για εβδομάδες η τράπεζα προσπαθούσε να βρει λύση ώστε να είναι εφικτή η διασύνδεση και με το tablet και με την ταμειακή μηχανή αλλά φαίνεται ότι τα συγκεκριμένα POS δεν έχουν τέτοιες δυνατότητες και δεν είναι γνωστό αν υπάρχει τρόπος να αναβαθμιστεί το firmware τους ώστε να γίνει εφικτή η σύνδεση με δυο συσκευές ταυτόχρονα.
Εν ολίγοις, αυτήν την στιγμή η διασύνδεση του POS μου είναι στον αέρα. Έχω ένα κλεισμένο ραντεβού για τέλος Απρίλη, που με χίλια ζόρια έκλεισε ο τεχνικός μου γιατί δεν ήθελε να αναλάβει την ευθύνη αλλά είναι αμφίβολο αν είναι τεχνικά εφικτό. Θα πρέπει μάλλον να είναι συνδεδεμένο είτε με την ταμειακή είτε με το τάμπλετ.
Κι όλα αυτά γιατί το αρχιδοκράτος, δηλαδή η ανίκανη κυβέρνηση, θέλει να κάνει ένα 100% αχρείαστο πράγμα, που έχει ήδη δημιουργήσει τρομερό πονοκέφαλο σε όλους.
Αύριο θα τελειώσω την διαδικασία σύνδεσης με την Viva, θα βάλω δικό τους τερματικό και θα συνδέσω αυτό με την ταμειακή και να πάνε να γαμηθούν. Τουλάχιστον η Viva μού απάντησε αμέσως (μέσα σε μισή ώρα από το αίτημα για λογαριασμό) και αύριο θα έχω λογαριασμό σε αυτούς.
Δεν το λέω για κακό γιατί πραγματικά δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι πιο γρήγορο και η χαρτούρα είναι το 1/10 από αυτά που ζητάνε οι κανονικές τράπεζες, απλώς να διευκρινίζουμε ότι παίζει αυτή η διαδικασία για όποιον σκοπεύει να το αφήσει για τέλος του μήνα.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 43114
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Μπαχαλιστάν με POS-ταμειακές.
Μόνο η βιντεοκλήση έμεινε, τα άλλα τα τελείωσα σε 10 λεπτά. Την βιντεοκλήση θα την αφήσω για αύριο. Το POS μού είπαν ότι έρχεται σε 2-3 εργάσιμες.foscilis έγραψε: ↑29 Μαρ 2024, 00:13Λογαριασμό ανοίγεις άμεσα, αλλά πρέπει να ανεβάσεις όλα τα έγγραφα που ζητάνε (ευτυχώς δεν είναι πολλά, περίπου τα ίδια που θέλει για ενημέρωση στοιχείων σε κοινό καταθετικό λογαριασμό η μέση τράπεζα), να περάσεις βιντεοκλήση όπου θα σε βάλουν να δείξεις την ταυτότητά σου (περίπου 1-2 ώρες αναμονή στις οποίες σου λέει συνέχεια ότι θα εξυπηρετηθείς σε περίπου 10λ) και μόλις γίνουν όλα αυτά να περιμένεις 3-4 εργάσιμες για να ελέγξουν όλο το πακέτο. Τότε μόνο μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον λογαριασμό που έχεις, δηλαδή να κάνεις/δεχτείς πληρωμές και βέβαια να συνδέσεις POS ή SoftPOS (φαντάζομαι το POS παίρνει λίγο παραπάνω).hellegennes έγραψε: ↑29 Μαρ 2024, 00:03Να πω σ' αυτό το σημείο ότι μετά βίας έκλεισα ραντεβού για τέλη Απριλίου γιατί προς το παρόν η διασύνδεση του POS μου είναι αδύνατη για τεχνικούς λόγους.
Το POS μου λοιπόν είναι ήδη συνδεδεμένο με άλλη συσκευή (τάμπλετ) που χρησιμοποιώ για να εκτελώ πληρωμές λογαριασμών (ενέργεια, ύδρευση, τηλεπικοινωνίες, ασφάλειες, ασφαλιστικά ταμεία, εφορία, παράβολα, τέλη, κτλ). Για εβδομάδες η τράπεζα προσπαθούσε να βρει λύση ώστε να είναι εφικτή η διασύνδεση και με το tablet και με την ταμειακή μηχανή αλλά φαίνεται ότι τα συγκεκριμένα POS δεν έχουν τέτοιες δυνατότητες και δεν είναι γνωστό αν υπάρχει τρόπος να αναβαθμιστεί το firmware τους ώστε να γίνει εφικτή η σύνδεση με δυο συσκευές ταυτόχρονα.
Εν ολίγοις, αυτήν την στιγμή η διασύνδεση του POS μου είναι στον αέρα. Έχω ένα κλεισμένο ραντεβού για τέλος Απρίλη, που με χίλια ζόρια έκλεισε ο τεχνικός μου γιατί δεν ήθελε να αναλάβει την ευθύνη αλλά είναι αμφίβολο αν είναι τεχνικά εφικτό. Θα πρέπει μάλλον να είναι συνδεδεμένο είτε με την ταμειακή είτε με το τάμπλετ.
Κι όλα αυτά γιατί το αρχιδοκράτος, δηλαδή η ανίκανη κυβέρνηση, θέλει να κάνει ένα 100% αχρείαστο πράγμα, που έχει ήδη δημιουργήσει τρομερό πονοκέφαλο σε όλους.
Αύριο θα τελειώσω την διαδικασία σύνδεσης με την Viva, θα βάλω δικό τους τερματικό και θα συνδέσω αυτό με την ταμειακή και να πάνε να γαμηθούν. Τουλάχιστον η Viva μού απάντησε αμέσως (μέσα σε μισή ώρα από το αίτημα για λογαριασμό) και αύριο θα έχω λογαριασμό σε αυτούς.
Δεν το λέω για κακό γιατί πραγματικά δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι πιο γρήγορο και η χαρτούρα είναι το 1/10 από αυτά που ζητάνε οι κανονικές τράπεζες, απλώς να διευκρινίζουμε ότι παίζει αυτή η διαδικασία για όποιον σκοπεύει να το αφήσει για τέλος του μήνα.
Μου έκανε τρομερά θετική εντύπωση ότι μέσα σε μισή ώρα που συμπλήρωσα την φόρμα με πήραν τηλέφωνο. Εγώ περίμενα με τόσο φόρτο που έχουν να με ειδοποιήσουν σε 2-3 μέρες. Στα πολύ συν.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 26644
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: Μπαχαλιστάν με POS-ταμειακές.
Υπομονή με την κλήση, του φίλου μου του πήρε κοντά στις 5-6 μέρες για να βγάλει γραμμή.
Αν καθόταν κανενα 2ωρο βέβαια, θα ξεμπερδευε αλλά συνήθως λόγω μειωμένου χρόνου δεν μπορούσε να περιμένει και την τερμάτιζε μονος του.
Αλλά όλα αυτά σε μια πολύ δύσκολη περίοδο, που είχαν πέσει όλοι σαν τις ακρίδες να ψάχνουν για softpos.
Τώρα ίσως είναι πιο χαλαρά.
Εγώ με προσωπικό λογαριασμό όταν είχα κάνει πριν καιρό, είχα ξεμπερδεψει κάπου στο 20λεπτο με τη βιντεοκλήση. Τα άλλα έγγραφα είναι ευκολα.
Απ' ότι μου λέει ο φίλος, του ενεργοποιηθηκε ο λογαριασμος μέσα σε 2 εργάσιμες από την ολοκλήρωση της βιντεοκλήσης, κατέβασε και το τερμιναλ αππ στο κινητο, αλλά ακόμα δεν του φαίνεται το softpos στα στοιχεία επιχείρησης της ΑΑΔΕ.
Σε έναν άλλο φίλο μας, λέει ότι του φάνηκε 10 μέρες μετά την ενεργοποίηση.
Ίσως και να του φανεί από αρχές του άλλου μήνα.
Αν καθόταν κανενα 2ωρο βέβαια, θα ξεμπερδευε αλλά συνήθως λόγω μειωμένου χρόνου δεν μπορούσε να περιμένει και την τερμάτιζε μονος του.
Αλλά όλα αυτά σε μια πολύ δύσκολη περίοδο, που είχαν πέσει όλοι σαν τις ακρίδες να ψάχνουν για softpos.
Τώρα ίσως είναι πιο χαλαρά.
Εγώ με προσωπικό λογαριασμό όταν είχα κάνει πριν καιρό, είχα ξεμπερδεψει κάπου στο 20λεπτο με τη βιντεοκλήση. Τα άλλα έγγραφα είναι ευκολα.
Απ' ότι μου λέει ο φίλος, του ενεργοποιηθηκε ο λογαριασμος μέσα σε 2 εργάσιμες από την ολοκλήρωση της βιντεοκλήσης, κατέβασε και το τερμιναλ αππ στο κινητο, αλλά ακόμα δεν του φαίνεται το softpos στα στοιχεία επιχείρησης της ΑΑΔΕ.
Σε έναν άλλο φίλο μας, λέει ότι του φάνηκε 10 μέρες μετά την ενεργοποίηση.
Ίσως και να του φανεί από αρχές του άλλου μήνα.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 43114
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Μπαχαλιστάν με POS-ταμειακές.
Εμένα δεν με ενδιαφέρει το softPOS, θα αγοράσω ένα απ' αυτά που προσφέρουν. Βασικά μόνο μια επιλογή υπάρχει.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.