![smt005 :smt005:](./images/smilies/old-valid-code/smt005.gif)
Όντως. Ιδίως όταν βρίζει ο Μάικλ, Γυρίσαμε στους Βοργίες και λέει ο ανεψιός, Θείε, αυτά έχουν περάσει προ πολλού, δείχνει πόσο σιγανοπαπαδιά είναι. Ανακαλύπτει στο Βατικανό τι παίχτηκε, καθαρίζει άλλους 7, 8, καρδινάλιους, και τα ξαναχτίζει όλα.
Αυτό είναι στο πώς έχει ο καθένας τη μαφία στο μυαλό τουΓάταρος έγραψε: ↑11 Μάιος 2020, 00:42Πώς αξιολογείς τις δύο πρώτες ταινίες; Θεωρείς ότι βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο ή πιστεύεις ότι η μια είναι ανώτερη από την άλλη;Ερμής έγραψε: ↑10 Μάιος 2020, 23:46Το θέμα ποιο είναι. Οι περισσότεροι έχουμε πει ότι είναι (μακράν για εμένα) η καλύτερη ταινία όλων των εποχών με το που τη βλέπουμε για πρώτη φορά. Όσο την αναλύουμε ενισχύεται ακόμη περισσότερο αυτό. Εκεί είναι το μεγαλείο και του Κόπολα και του καστ που έχει επιλεγεί. Εδώ μέχρι και ο Λεννυ Μοντανα (Λουκά Μπράτσι) που παίζει λίγα λεπτά, είναι μαεστρικα επιλεγμένος.
πατησιωτης έγραψε: ↑10 Μαρ 2021, 20:59Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
Ελπίζω να μην επιβεβαιωθείalekhine έγραψε: ↑04 Σεπ 2020, 16:10Ο “Θάνατος του Michael Corleone” έρχεται αυτό τον Δεκέμβριο
Ερμής τι λενε αυτοι ρε?
πατησιωτης έγραψε: ↑10 Μαρ 2021, 20:59Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
Ως ίντριγκα και θέμα, είναι αριστούργημα. Ενόχλησε που είχε πιο αγοραία φωτογραφία, και λίγο επιφανειακό παίξιμο από τους δύο εραστές. Αλλά ως πλοκή, γαμάει, ακόμα και ως σημειολογία. Περιμένω να δω το cut του Coppola, είμαι βέβαιος πως θα είναι ενδιαφέρον, άλλωστε, ο σκηνοθέτης μπορεί στο έργο του να αποδώσει πολλές εκδοχές, μιας και ο ίδιος ποτέ δεν είναι σίγουρος για το ποιό υλικό του ήταν πολυτιμότερο. Στη διαδικασία του cut πονάς πολύ όταν κόβεις κάτι, αλλά πρέπει να θυσιάσεις στο σύνολο του εμπορικού στόχου, αυτό το ζούμε όλοι. Θεωρώ δηλαδή πως έχουν νόημα τα δεύτερα και τρίτα ντεκουπάζ. Από πλευράς τραγικότητας του Μάικλ, το τρίτο μέρος δίνει ρέστα. Από πλευράς ουσίας του τι είναι μαφία και τι ηθικές δουλειές, επίσης. Όλη τη ζωή ο Μάικλ στοχεύει στη νομιμοποίησή του, και τι βλέπει στο τέλος; Πώς μόνο να είναι εγκληματίας έχει εκλογή.