δεν ξέρω αν έχει μπει αλλού αλλά θα βάλω εδώ το λινκ για ένα άρθρο που αξίζει να διαβαστεί για να μην έχουμε αυταπάτες.
Για όσους βαριούνται να θυμίσω ότι ακόμα δεν έχει υπογραφεί η εν συνεχεία υποστήριξη των Μιράζ και
Το ότι η διαθεσιμότητα των Mirage βρίσκεται σε τραγικά επίπεδα αποτελεί κοινό μυστικό, εδώ και χρόνια. Προ ημερών, σε συνέντευξη Βουλευτή σε αμυντική ιστοσελίδα[5] “αποκαλύφθηκε” ότι πετάνε συνολικά οκτώ (8) Mirage (ή τουλάχιστον πετάγανε), εκ των 42 Α/Φ (18 M2000 και 24 M2000-5). Κάποιοι θα ισχυριστούν ότι κακώς το ανέφερε, ήταν μυστικό. Όμως στην πράξη, αυτά είναι γνωστά τοις πάσι, δεν μπορούν να αποκρυφθούν. Απλά, αφαιρέθηκε το τελευταίο φύλλο συκής στη συζήτηση επί του θέματος.
Δεν υπάρχει λόγος να κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας, ούτε μας επιτρέπεται πλέον υπό τις τρέχουσες εξελίξεις. Δυστυχώς, προϊόντος του χρόνου, χάνεται η τεράστια επένδυση που έχει γίνει σε χρήμα από το υστέρημα του ελληνικού λαού εδώ και μισό αιώνα στην 114ΠΜ, σε προσπάθεια που έχει καταβάλει το προσωπικό, ακόμα και σε αίμα. Επιπρόσθετα, έχει απολεσθεί η έννοια της αποτροπής: κανένας πύραυλος α-α ή α-ε δεν τρομάζει, όταν το φέρον αεροσκάφος δεν πετάει…
Ψύχραιμη ανάλυση που δεν μένει στην ανάλυση.
Τλνρ, κάντο όπως οι Εβραίοι.
#Orion22
#Yochanan
Φυσικά με βρίσκει ΑΠΟΛΥΤΩΣ σύμφωνο.
Eιδικός που αναφέρεται σε πυρηνικές βόμβες "τύπου B-52"
Tον καρβουνοπουλο κανένας δεν το δίνει σημασία Είναι άσχετος απλώς για πολλά χρόνια ήταν κολαουζος διαφόρων υπαμ με τελευταίο τον καμμένο
"Υπάρχουν στιγμές στις οποίες ένας λαός οφείλει ,αν θέλει να μείνει μεγάλος ,να είναι ικανός να πολεμήσει ...Έστω και χωρίς ελπίδα νίκης. Μόνο διότι πρέπει "
Δεν υπάρχει αξιοπιστο ελληνικό site αμυντικού τύπου. Το επίπεδο είναι τύπου αθλητικής εφημερίδας.
Αγγλικά ξέρετε, δεν έχετε καμιά δικαιολογία να μην διαβάζεται έγκυρα sites διεθνούς αμυντικού τύπου (Janes, armyrecognition, defensenews, army-technology, κλπ).
Δεν συμφωνώ, υπάρχουν άνθρωποι με εξειδικευμένες γνώσεις πάνω σε συγκεκριμένα θέματα.
Αλλά το θέμα δεν είναι τι διαβάζεις, αλλά αν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις, π.χ. εδώ Δημοκρατικός @ Πάμε πόλεμο
φίλε μου, θα έπρεπε να ξέρεις πως η Γαλλία δεν έχει επιχειρησιακά Rafale σε επίπεδο F1 k F2, καθώς έχει αναβαθμίσει πλήρως όλα τα ά/φη της σε επίπεδο F3 και από το 2018 τα αναβαθμίζει όλα σε F3R. Συνεπώς δεν τίθεται ζήτημα για παλαιάς κοπής Ραφάλ. Ας περιμένουμε να δούμε τι θα υπογράψουν, και το σχολιάζουμε τότε.
υ.γ. για Ραφάλ Μ δεν τίθεται ζήτημα, δεν το χρειαζόμαστε άλλωστε.
Δεν υπάρχει αξιοπιστο ελληνικό site αμυντικού τύπου. Το επίπεδο είναι τύπου αθλητικής εφημερίδας.
Αγγλικά ξέρετε, δεν έχετε καμιά δικαιολογία να μην διαβάζεται έγκυρα sites διεθνούς αμυντικού τύπου (Janes, armyrecognition, defensenews, army-technology, κλπ).
Δεν συμφωνώ, υπάρχουν άνθρωποι με εξειδικευμένες γνώσεις πάνω σε συγκεκριμένα θέματα.
Αλλά το θέμα δεν είναι τι διαβάζεις, αλλά αν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις, π.χ. εδώ Δημοκρατικός @ Πάμε πόλεμο
φίλε μου, θα έπρεπε να ξέρεις πως η Γαλλία δεν έχει επιχειρησιακά Rafale σε επίπεδο F1 k F2, καθώς έχει αναβαθμίσει πλήρως όλα τα ά/φη της σε επίπεδο F3 και από το 2018 τα αναβαθμίζει όλα σε F3R. Συνεπώς δεν τίθεται ζήτημα για παλαιάς κοπής Ραφάλ. Ας περιμένουμε να δούμε τι θα υπογράψουν, και το σχολιάζουμε τότε.
υ.γ. για Ραφάλ Μ δεν τίθεται ζήτημα, δεν το χρειαζόμαστε άλλωστε.
Πηγή;
Rafale F3. Since 2008, all Rafales have been delivered in the F3 standard (όχι F3R), and most have now been upgraded to it.
Ο χρήστης που κονιορτοποίησε τον τραμπισμό, προασπίζει την υγειονομική ευμάρεια της Ελλάδος, αποκαθιστά την ιστορική αλήθεια και διώκει τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες.
Ψύχραιμη ανάλυση που δεν μένει στην ανάλυση.
Τλνρ, κάντο όπως οι Εβραίοι.
#Orion22
#Yochanan
Φυσικά με βρίσκει ΑΠΟΛΥΤΩΣ σύμφωνο.
Eιδικός που αναφέρεται σε πυρηνικές βόμβες "τύπου B-52"
Tον καρβουνοπουλο κανένας δεν το δίνει σημασία Είναι άσχετος απλώς για πολλά χρόνια ήταν κολαουζος διαφόρων υπαμ με τελευταίο τον καμμένο
εννοώ από αυτούς που ασχολούνται. Επιπέδου βερύκιου είναι
"Υπάρχουν στιγμές στις οποίες ένας λαός οφείλει ,αν θέλει να μείνει μεγάλος ,να είναι ικανός να πολεμήσει ...Έστω και χωρίς ελπίδα νίκης. Μόνο διότι πρέπει "
η χώρα μας αν πάρει μεταχειρισμένα, θα είναι σε επίπεδο f3 (σκέτο) και νέα σε R.
Θα. Εσύ ανέφερες ότι έχουν αναβαθμιστεί ήδη όλα τα F1/F2. Πηγή γι αυτό που ανέφερες υπάρχει;
Ο χρήστης που κονιορτοποίησε τον τραμπισμό, προασπίζει την υγειονομική ευμάρεια της Ελλάδος, αποκαθιστά την ιστορική αλήθεια και διώκει τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες.
δεν ξέρω αν έχει μπει αλλού αλλά θα βάλω εδώ το λινκ για ένα άρθρο που αξίζει να διαβαστεί για να μην έχουμε αυταπάτες.
Για όσους βαριούνται να θυμίσω ότι ακόμα δεν έχει υπογραφεί η εν συνεχεία υποστήριξη των Μιράζ και
Το ότι η διαθεσιμότητα των Mirage βρίσκεται σε τραγικά επίπεδα αποτελεί κοινό μυστικό, εδώ και χρόνια. Προ ημερών, σε συνέντευξη Βουλευτή σε αμυντική ιστοσελίδα[5] “αποκαλύφθηκε” ότι πετάνε συνολικά οκτώ (8) Mirage (ή τουλάχιστον πετάγανε), εκ των 42 Α/Φ (18 M2000 και 24 M2000-5). Κάποιοι θα ισχυριστούν ότι κακώς το ανέφερε, ήταν μυστικό. Όμως στην πράξη, αυτά είναι γνωστά τοις πάσι, δεν μπορούν να αποκρυφθούν. Απλά, αφαιρέθηκε το τελευταίο φύλλο συκής στη συζήτηση επί του θέματος.
Δεν υπάρχει λόγος να κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας, ούτε μας επιτρέπεται πλέον υπό τις τρέχουσες εξελίξεις. Δυστυχώς, προϊόντος του χρόνου, χάνεται η τεράστια επένδυση που έχει γίνει σε χρήμα από το υστέρημα του ελληνικού λαού εδώ και μισό αιώνα στην 114ΠΜ, σε προσπάθεια που έχει καταβάλει το προσωπικό, ακόμα και σε αίμα. Επιπρόσθετα, έχει απολεσθεί η έννοια της αποτροπής: κανένας πύραυλος α-α ή α-ε δεν τρομάζει, όταν το φέρον αεροσκάφος δεν πετάει…
υπαρχει καποια πρωτοβουλια για αμεση ενταξη των υπολοιπων;παιζει καποια συμφωνια;πειρμενουμε κατι;
χαιρετίζω το ΓΕΦ και απευθύνω μια απορία που έχω καιρό:
αντί των παραθέσεων από αμυντικούς αναλυταράδες σχετικά με αεροσκάφη και οπλικά συστήματα, έχομε μήπως κάποιον φίλο στο επιτελείο που να εμπλέκεται επαγγελματικά;
[εννοώ να έχει όντως εργασθεί στο αντικείμενο, όχι να ψωλάρει στον ειδικό τύπο]
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
Ο χρήστης που κονιορτοποίησε τον τραμπισμό, προασπίζει την υγειονομική ευμάρεια της Ελλάδος, αποκαθιστά την ιστορική αλήθεια και διώκει τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες.
δεν ξέρω αν έχει μπει αλλού αλλά θα βάλω εδώ το λινκ για ένα άρθρο που αξίζει να διαβαστεί για να μην έχουμε αυταπάτες.
Για όσους βαριούνται να θυμίσω ότι ακόμα δεν έχει υπογραφεί η εν συνεχεία υποστήριξη των Μιράζ και
Το ότι η διαθεσιμότητα των Mirage βρίσκεται σε τραγικά επίπεδα αποτελεί κοινό μυστικό, εδώ και χρόνια. Προ ημερών, σε συνέντευξη Βουλευτή σε αμυντική ιστοσελίδα[5] “αποκαλύφθηκε” ότι πετάνε συνολικά οκτώ (8) Mirage (ή τουλάχιστον πετάγανε), εκ των 42 Α/Φ (18 M2000 και 24 M2000-5). Κάποιοι θα ισχυριστούν ότι κακώς το ανέφερε, ήταν μυστικό. Όμως στην πράξη, αυτά είναι γνωστά τοις πάσι, δεν μπορούν να αποκρυφθούν. Απλά, αφαιρέθηκε το τελευταίο φύλλο συκής στη συζήτηση επί του θέματος.
Δεν υπάρχει λόγος να κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας, ούτε μας επιτρέπεται πλέον υπό τις τρέχουσες εξελίξεις. Δυστυχώς, προϊόντος του χρόνου, χάνεται η τεράστια επένδυση που έχει γίνει σε χρήμα από το υστέρημα του ελληνικού λαού εδώ και μισό αιώνα στην 114ΠΜ, σε προσπάθεια που έχει καταβάλει το προσωπικό, ακόμα και σε αίμα. Επιπρόσθετα, έχει απολεσθεί η έννοια της αποτροπής: κανένας πύραυλος α-α ή α-ε δεν τρομάζει, όταν το φέρον αεροσκάφος δεν πετάει…
υπαρχει καποια πρωτοβουλια για αμεση ενταξη των υπολοιπων;παιζει καποια συμφωνια;πειρμενουμε κατι;
Όταν υπογραφεί η συμφωνία για εν συνεχεία υποστήριξη κι ανάλογα πόσο θα χρειαστεί για να έρθουν τα ανταλλακτικά και να γίνουν οι απαραίτητες επισκευές. Το καλό είναι ότι έχει δρομολογηθεί, το κακό είναι ότι αυτή τη στιγμή και για το σύντομο μέλλον τα καλύτερα αεροσκάφη της ΠΑ ουσιαστικά δεν πετάνε.
Ok, όχι όλα αλλά σχεδόν όλα. Έφερα δεύτερη πηγή που λέει για δεύτερη αναβάθμιση και των 144, σε F3R.
Άγνωστο βέβαια αν η γαλλική αεροπορία έχει F1 και F2 που να είναι επιχειρησιακά, τη στιγμή που είναι παρωχημένες εκδόσεις (ειδικά η πρώτη).
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.