Η σταδιακή φθορά και εγκατάλειψη του Firefox από τους χρήστες όμως είναι αδιαμφισβήτητη. Τώρα έχασε και το "ψυχολογικό" μερίδιο χρήσης 10% στις μετρήσεις που κάνει η Netmarketshare. Το άρθρο - πηγή αναφέρει κάποια πράγματα για τη μεθοδολογία μετρήσεων της εταιρείας. Όσο βάση και να έχουν οι παρατηρήσεις όμως, η τάση που καταγράφει για υποχώρηση του Firefox είναι πραγματική.
Γενικά, δεν έχουν τα resources να ανταγωνιστούν τη Google. Δοκίμασαν να διαθέσουν ένα Mobile OS, το Firefox OS αλλά απέτυχαν. Επιπλέον, ο Chrome προσφέρει καλύτερη εμπειρία browsing στο desktop και καλύτερη ενιαία εμπειρία μεταξύ desktop και android.
