Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://www.phorum.com.gr/
Είναι flight demonstrator, πέρασε το φράγμα του ήχου στην 11η πτήση του. Στόχος είναι να πετάει 60-80 άτομα με διπλάσια ταχύτητα από τα σημερινά αεροσκάφη.
Όπως τα γράφεις θα νομίσει κανένας καινούριος εδώ ότι έχω κάποιο bias υπέρ της Κίνας. Ενώ απλά εκτιμώ τα ωραία πράγματα και απλά τυχαίνει τα περισσότερα σήμερα να τα φτιάχνουν Κινέζοι. Εννοείται όταν κάνουν και οι Αμερικανοί κάτι που θαυμάζω το γράφω, και για τη SpaceX δεν έχω νήμα;
Όπως τα γράφεις θα νομίσει κανένας καινούριος εδώ ότι έχω κάποιο bias υπέρ της Κίνας. Ενώ απλά εκτιμώ τα ωραία πράγματα και απλά τυχαίνει τα περισσότερα σήμερα να τα φτιάχνουν Κινέζοι. Εννοείται όταν κάνουν και οι Αμερικανοί κάτι που θαυμάζω το γράφω, και για τη SpaceX δεν έχω νήμα;
Λίγο σε πειράζω. Αλλά ότι είσαι βιασμένος (σωστά το λέω; ) κομματάκι αληθεύει
μεγαλη καταναλωση καυσιμου , πολυ φασαρια , μικρες καμπινες (συνολο) επιβατων ηταν οι λογοι που αποσυρθηκαν (και τα 2) , πιο πολυ ενα race ηταν στα 70σ επιδειξης δυναμης . να δουμε πως θα παει αυτο .
Ο μακαριτης παππούς μου που είχε πάει ΗΠΑ με concorde μια φορά στα 90's μου είχε πει πως ήταν το χειρότερο του ταξίδι.
Ξαναλέω το tu144 δεν αποσύρθηκε γιατί ποτέ δεν έκανε πτήση, έπεσε κατά την παρουσίαση.
The Tu-144 conducted 102 commercial flights, of which only 55 carried passengers, at an average service altitude of 16,000 metres (52,000 ft) and cruised at a speed of around 2,200 kilometres per hour (1,400 mph) (Mach 2).[4][5] The Tu-144 first went supersonic on 5 June 1969, four months before Concorde, and on 26 May 1970 became the world's first commercial transport to exceed Mach 2.
Ο μακαριτης παππούς μου που είχε πάει ΗΠΑ με concorde μια φορά στα 90's μου είχε πει πως ήταν το χειρότερο του ταξίδι.
Ξαναλέω το tu144 δεν αποσύρθηκε γιατί ποτέ δεν έκανε πτήση, έπεσε κατά την παρουσίαση.
The Tu-144 conducted 102 commercial flights, of which only 55 carried passengers, at an average service altitude of 16,000 metres (52,000 ft) and cruised at a speed of around 2,200 kilometres per hour (1,400 mph) (Mach 2).[4][5] The Tu-144 first went supersonic on 5 June 1969, four months before Concorde, and on 26 May 1970 became the world's first commercial transport to exceed Mach 2.
Έχεις δίκιο. Το έψαξα τώρα και εγώ.
Μάλλον το μπέρδεψα με άλλο σοβιετικό. Αλλά ποιο;