Ti καθιστα το κομμάτι μοναδικο το έγραψα.
Τωρα φτάχτηκα ομως - πουναι τπτ Τσερκέζες Κωλοκουνιστρες χορευτριες να ριξω πενιες σε Φρύγιο - σορρρυυυυ Ουσακ είναι- Τουρκικο είναι- αλλα το θάβω - να γινει της κολααασηςςςςς
Ti καθιστα το κομμάτι μοναδικο το έγραψα.
Τωρα φτάχτηκα ομως - πουναι τπτ Τσερκέζες Κωλοκουνιστρες χορευτριες να ριξω πενιες σε Φρύγιο - σορρρυυυυ Ουσακ είναι- Τουρκικο είναι- αλλα το θάβω - να γινει της κολααασηςςςςς
Θα μπορούσε κάποιος που ασχολείται σήμερα με αυτή την μουσική να ξαναγράψει κάτι που να του έμοιαζε πολύ; Κάποιος που δεν το είχε ακούσει εννοώ.
Φυσικα αν είχε την παράδοση στα αυτια του εστω και περαστικά υποσυνειδητα.
Παράδειγμα κ ερώτηση Την Μελωδια για το θέμα του Ζορμπα πως την εμπνευστηκε κ απο που ο Γιγας εντεχνος Θεοδωράκης.;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αγις την 09 Φεβ 2019, 19:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αυτό πάντως με την σοβαρή μουσική Στάθη έχει πολύ πλάκα, είναι κάτι σαν την έντεχνη ένα πράμα.
Τι να κάνω που είσαι μακρυά και δε μπορούμε να πιούμε ένα καφεδάκι να τα συζητήσουμε
Πάντως μεσ το μυαλό μου είσαι ρε, αυτό πήγα να γράψω πριν αλλά είχα τρέξιμο και με πρόλαβες, οκ περίπου αυτό, εγώ θα έλεγα να ρθείτε καμία Σαλόνικα με τον Άγι (και τον φος να φέρετε κανένα πρόβλημα) να πιούμε καμιά ρακί ή ότι άλλο πίνετε εσείς και να τα πούμε.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα που έγραψες, γι αυτό σου είπα από την αρχή ότι κατά βάθος δεν διαφωνούμε, ή έστω όχι στα ουσιώδη.
Θα μπορούσε κάποιος που ασχολείται σήμερα με αυτή την μουσική να ξαναγράψει κάτι που να του έμοιαζε πολύ; Κάποιος που δεν το είχε ακούσει εννοώ.
Φυσικα αν είχε την παράδοση στα αυτια του εστω και περαστικά υποσυνειδητα.
Παράδειγμα κ ερώτηση Την Μελωδια για το θέμα του Ζορμπα πως την εμπνευστηκε κ απο που ο Γιγας εντεχνος Θεοδωράκης.;
Θα μπορούσε κάποιος που ασχολείται σήμερα με αυτή την μουσική να ξαναγράψει κάτι που να του έμοιαζε πολύ; Κάποιος που δεν το είχε ακούσει εννοώ.
Φυσικα αν είχε την παράδοση στα αυτια του εστω και περαστικά υποσυνειδητα.
Παράδειγμα κ ερώτηση Την Μελωδια για το θέμα του Ζορμπα πως την εμπνευστηκε κ απο που ο Γιγας εντεχνος Θεοδωράκης.;
Κρήτη.
Ξεπατικουρα - + κατι εισαγωγες απο ατεχνο Ζαμπετα ΄κ φράσεις απο ασχετο Χιωτη.
Και ο Κουτσουρελης βεβαια απο τη λαικη παράδοση το βρήκε και το ηχογράφησε πρωτος χρονια πριν τον Μικυ
Φυσικα αν είχε την παράδοση στα αυτια του εστω και περαστικά υποσυνειδητα.
Τι αξία θα είχε αν την έγραφε σήμερα σχεδόν ένα αιώνα μετά;
Όποτε μπορείς μια απάντηση στο παραπάνω. Επίσης τι θα συνιστούσε την ποιότητά του; Πως θα αξιολογούσαμε αν είναι καλό ή μέτριο; θα μέτραγε η φαντασία του συνθέτη στην μελωδία, την αρμονία, ή κάτι άλλο;
Φυσικα αν είχε την παράδοση στα αυτια του εστω και περαστικά υποσυνειδητα.
Τι αξία θα είχε αν την έγραφε σήμερα σχεδόν ένα αιώνα μετά;
Όποτε μπορείς μια απάντηση στο παραπάνω. Επίσης τι θα συνιστούσε την ποιότητά του; Πως θα αξιολογούσαμε αν είναι καλό ή μέτριο; θα μέτραγε η φαντασία του συνθέτη στην μελωδία, την αρμονία, ή κάτι άλλο;
Οπως εδειξα με το παράδειγμα του Ζορμπα το να ΚΛΕΒΕΙΣ απο την παράδοση χιλιετιων και τους λαικους συνεχιστες της δεν σε κάνει τπτ αλλο απο ψηλομυτη ξιπασμένο με διαφορετική ενορχήστρωση κ μουσικων οργάνων ορχήστρας .
Καποιοι οπως ο Λιστ ο Μπαρτοκ ο Ντζορβακ ( καπως ετσι το ονομα γλωσσοδετης) αντλουσαν αλλά σεβοντουσαν .
Εδω κλεβουν ασυστολα αλλα την είδαν Μεγαρο κ υπεράνω μακρια απο την λαικουροπλέμπα Φραγκοντυμενοι κατσαπλιαδες - δεν θα πάρω , δεν γουσταρω μεγαρο θα μεινω με τις κωλοκουνιστρες και τους μανέδες στο κουτουκι.
Τι αξία θα είχε αν την έγραφε σήμερα σχεδόν ένα αιώνα μετά;
Όποτε μπορείς μια απάντηση στο παραπάνω. Επίσης τι θα συνιστούσε την ποιότητά του; Πως θα αξιολογούσαμε αν είναι καλό ή μέτριο; θα μέτραγε η φαντασία του συνθέτη στην μελωδία, την αρμονία, ή κάτι άλλο;
Οπως εδειξα με το παράδειγμα του Ζορμπα το να ΚΛΕΒΕΙΣ απο την παράδοση χιλιετιων και τους λαικους συνεχιστες της δεν σε κάνει τπτ αλλο απο ψηλομυτη ξιπασμένο με διαφορετική ενορχήστρωση κ μουσικων οργάνων ορχήστρας .
Καποιοι οπως ο Λιστ ο Μπαρτοκ ο Ντζορβακ ( καπως ετσι το ονομα γλωσσοδετης) αντλουσαν αλλά σεβοντουσαν .
Εδω κλεβουν ασυστολα αλλα την είδαν Μεγαρο κ υπεράνω μακρια απο την λαικουροπλέμπα Φραγκοντυμενοι κατσαπλιαδες - δεν θα πάρω , δεν γουσταρω μεγαρο θα μεινω με τις κωλοκουνιστρες και τους μανέδες στο κουτουκι.
Φαντάζομαι ότι υποθέτεις ότι έχω καλή γνώμη για τον Θεοδωράκη και μου τα γράφεις αυτά. Μάλλον όχι. Μην ανοίξουμε άλλο θέμα όμως γιατί θα χαθούμε. Κάποιος γράφει ένα κομμάτι σαν το Μινόρε του Τεκέ σήμερα. Με τι κριτήρια θα το ελέγξεις για να δεις αν είναι καλό ή μέτριο ή αδιάφορο;
Όποτε μπορείς μια απάντηση στο παραπάνω. Επίσης τι θα συνιστούσε την ποιότητά του; Πως θα αξιολογούσαμε αν είναι καλό ή μέτριο; θα μέτραγε η φαντασία του συνθέτη στην μελωδία, την αρμονία, ή κάτι άλλο;
Οπως εδειξα με το παράδειγμα του Ζορμπα το να ΚΛΕΒΕΙΣ απο την παράδοση χιλιετιων και τους λαικους συνεχιστες της δεν σε κάνει τπτ αλλο απο ψηλομυτη ξιπασμένο με διαφορετική ενορχήστρωση κ μουσικων οργάνων ορχήστρας .
Καποιοι οπως ο Λιστ ο Μπαρτοκ ο Ντζορβακ ( καπως ετσι το ονομα γλωσσοδετης) αντλουσαν αλλά σεβοντουσαν .
Εδω κλεβουν ασυστολα αλλα την είδαν Μεγαρο κ υπεράνω μακρια απο την λαικουροπλέμπα Φραγκοντυμενοι κατσαπλιαδες - δεν θα πάρω , δεν γουσταρω μεγαρο θα μεινω με τις κωλοκουνιστρες και τους μανέδες στο κουτουκι.
Φαντάζομαι ότι υποθέτεις ότι έχω καλή γνώμη για τον Θεοδωράκη και μου τα γράφεις αυτά. Μάλλον όχι. Μην ανοίξουμε άλλο θέμα όμως γιατί θα χαθούμε. Κάποιος γράφει ένα κομμάτι σαν το Μινόρε του Τεκέ σήμερα. Με τι κριτήρια θα το ελέγξεις για να δεις αν είναι καλό ή μέτριο ή αδιάφορο;
Ποιος είναι για να το ελεγξω; Αν έλθει το πληρωμα του χρονου για γιγάντια ανατροπη οπως αυτη που εγινε και δημιουργησε το μοναδικο συλλογικο πολιτιστικο δημιουργημα των Ελλήνων απο ιδρυσης κρατους - θα εχουν ωριμασει οι συνθήκες και θα χτυπήσει ο πυροκροτητης.
Δεν υποθέτω τπτ - ουτε καν τι μουσικη παιζεις η ακους - αλλά να ριξω και ερώτηση για τον ετερο μεγάλο( αυτος υπήρξε πραγματικος ΑΝΤΡΑΣ αγκάλιασε το λαικο - ρεμπετικο απο την διαλεξη του το 1947 και το μελετησε μια ζωη)
Ο Χατζιδάκις λοιπον απο που εμπνευστηκε τη μελωδια για το εμβληματικο του '' Αγάπη που γινες δικοπο μαχαίρι '' ;
Ποιος είναι για να το ελεγξω; Αν έλθει το πληρωμα του χρονου για γιγάντια ανατροπη οπως αυτη που εγινε και δημιουργησε το μοναδικο συλλογικο πολιτιστικο δημιουργημα των Ελλήνων απο ιδρυσης κρατους - θα εχουν ωριμασει οι συνθήκες και θα χτυπήσει ο πυροκροτητης.
Ψάχνω να δω αν μπορούμε να βάλουμε κάποιες παραμέτρους ποιότητας αφήνοντας στην άκρη το δικό μας γούστο για να συζητήσουμε τι είναι αξιόλογο και τι όχι.
Δεν υποθέτω τπτ - ουτε καν τι μουσικη παιζεις η ακους - αλλά να ριξω και ερώτηση για τον ετερο μεγάλο( αυτος υπήρξε πραγματικος ΑΝΤΡΑΣ αγκάλιασε το λαικο - ρεμπετικο απο την διαλεξη του το 1947 και το μελετησε μια ζωη)
Ο Χατζιδάκις λοιπον απο που εμπνευστηκε τη μελωδια για το εμβληματικο του '' Αγάπη που γινες δικοπο μαχαίρι '' ;
Ανοίγεις πολλά θέματα και θα πλατειάσουμε. Επιγραμματικά. Δεν ανήκει η πλειοψηφία των έργων του Θεοδωράκη και του Χατζιδάκι σε αυτό που σου περιέγραψα στις προηγούμενες σελίδες ως σοβαρή καλλιτεχνική δημιουργία. Είναι πιο κοντά σε αυτό που ονομάζουμε δημοφιλής μουσική. Αυτό στο οποίο δημιουργείται σαν εξέλιξη της μουσικής των νέων μεγάλων αστικών κέντρων. Δεν θα ακούσεις πχ να λένε: Το 1965 ο Λίγκετι γράφει το τάδε, o Στοκχάουζεν το δείνα και στην Ελλάδα ο Χατζιδάκης αυτό και ο Μίκυς το άλλο. Ανήκουν σε άλλη κατηγορία καλλιτεχνικής δημιουργίας και όποτε γίνονται τέτοιες συγκρίσεις γίνονται είτε εκ του πονηρού είτε από παρεξήγηση.
Ποιος είναι για να το ελεγξω; Αν έλθει το πληρωμα του χρονου για γιγάντια ανατροπη οπως αυτη που εγινε και δημιουργησε το μοναδικο συλλογικο πολιτιστικο δημιουργημα των Ελλήνων απο ιδρυσης κρατους - θα εχουν ωριμασει οι συνθήκες και θα χτυπήσει ο πυροκροτητης.
Ψάχνω να δω αν μπορούμε να βάλουμε κάποιες παραμέτρους ποιότητας αφήνοντας στην άκρη το δικό μας γούστο για να συζητήσουμε τι είναι αξιόλογο και τι όχι.
Δεν υποθέτω τπτ - ουτε καν τι μουσικη παιζεις η ακους - αλλά να ριξω και ερώτηση για τον ετερο μεγάλο( αυτος υπήρξε πραγματικος ΑΝΤΡΑΣ αγκάλιασε το λαικο - ρεμπετικο απο την διαλεξη του το 1947 και το μελετησε μια ζωη)
Ο Χατζιδάκις λοιπον απο που εμπνευστηκε τη μελωδια για το εμβληματικο του '' Αγάπη που γινες δικοπο μαχαίρι '' ;
Ανοίγεις πολλά θέματα και θα πλατειάσουμε. Επιγραμματικά. Δεν ανήκει η πλειοψηφία των έργων του Θεοδωράκη και του Χατζιδάκι σε αυτό που σου περιέγραψα στις προηγούμενες σελίδες ως σοβαρή καλλιτεχνική δημιουργία. Είναι πιο κοντά σε αυτό που ονομάζουμε δημοφιλής μουσική. Αυτό στο οποίο δημιουργείται σαν εξέλιξη της μουσικής των νέων μεγάλων αστικών κέντρων. Δεν θα ακούσεις πχ να λένε: Το 1965 ο Λίγκετι γράφει το τάδε, o Στοκχάουζεν το δείνα και στην Ελλάδα ο Χατζιδάκης αυτό και ο Μίκυς το άλλο. Ανήκουν σε άλλη κατηγορία καλλιτεχνικής δημιουργίας και όποτε γίνονται τέτοιες συγκρίσεις γίνονται είτε εκ του πονηρού είτε από παρεξήγηση.
Δεν πλατιαζω - τρομπονι παιζω και συνεχώς κανεις παραπέρα
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.