Αντισοβιετική Ψευδοιστορία

Ιστορικά γεγονότα, καταστάσεις, αναδρομές
pylothess
Δημοσιεύσεις: 8504
Εγγραφή: 19 Απρ 2018, 22:39
Phorum.gr user: pylothess

Re: Αντισοβιετική Ψευδοιστορία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pylothess » 25 Νοέμ 2020, 14:47

Golden Age έγραψε:
25 Νοέμ 2020, 13:05
John Brown Gun Club έγραψε:
25 Νοέμ 2020, 09:26
Τοσο παραπλανητικα οσο και η Περσια του Σαχη ως οαση ελευθεριας επειδη καποιος εκανε μια φωτογραφιση μοδας, ενω οι Ιρανοι πεθαιναν απο την πεινα και οι φοιτητες δολοφονουνταν.
Η Περσία του Σάχη ήταν όαση ελευθερίας και ευημερίας μπροστά στην ΕΣΣΔ. Αυτοί που ήθελαν να ανατρέψουν τη μοναρχία ήταν οι ισλαμιστές και οι κομμουνιστές. Τα κατάφεραν οι μεν απο τους δύο. Και οι δε να καταφέρναν, δεν θα άλλαζε κάτι προς το καλύτερο. Πραγματικά ικανοποιημένοι απο την ανατροπή του Σάχη είναι μόνο όσοι επιθυμούσαν την αλλαγή της εξωτερικής πολιτικής του Ιράν.

Οι κομμουνιστές του Ιράν βέβαια πήγαν να κάνουν τα ίδια κόλπα που έκαναν με το Σάχη... Ο Ιμάμ όμως, τους ιμάμησε κανονικά:



Μετά βέβαια οι δικοί τους στη Δύση άρχισαν τα ίδια για το καθεστώς τους φοιτητές κλπ. Αλλά πλέον στην αριστερά της Δύσης όποιος τολμούσε να πει κακή κουβέντα κατα του αντιιμπεριαλιστή Ιμάμ, έτρωγε καρπαζιές ως "πράχτορας των Αμερικανών".
Και τι σημασία είχε που ήταν όαση ελευθερίας; Αφού δεν είχε την εξουσία ο λαός , αφού ειχε βασιλέα , αφού υπήρχε ιδιοκτησία στα μέσα παραγωγής ,για τους κομμουνιστές ήταν αστικοτσιφλικάδικο καθεστώς. Άμα δεν τους αρέσει ο βασιλεύς , υπάρχει και ο Χομεϊνί. Και πάλι το Ιράν είναι λίγο πιο ανεκτικό σε μερικά πράγματα από ότι η Σαουδική Αραβία. Άσχετο, αλλά φαντάζεσαι η Ελλάδα να είχε έχθρα με την Ιταλία για την θρησκεία; Επειδή εμείς είμαστε Ορθόδοξοι και οι Ιταλοί καθολικοί; Πως θα σου φαινόταν; Αστείο δεν θα ήταν; Εδώ έχει παρεβρεθεί σε παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου ο Ιταλός πρέσβης συμβολικά.

Πέρα από αυτό όμως ,δεν ξέρω η ΕΣΣΔ δεν είχε αναπτύξει περίεργες συμμαχίες; Με τον Καντάφι τις σχέσεις είχε; Το ΚΚΕ δεν ξέρω τι έλεγε τότε γι αυτά.

Άβαταρ μέλους
Golden Age
Δημοσιεύσεις: 36237
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

Re: Αντισοβιετική Ψευδοιστορία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Golden Age » 25 Νοέμ 2020, 17:48

pylothess έγραψε:
25 Νοέμ 2020, 14:47
Golden Age έγραψε:
25 Νοέμ 2020, 13:05
John Brown Gun Club έγραψε:
25 Νοέμ 2020, 09:26
Τοσο παραπλανητικα οσο και η Περσια του Σαχη ως οαση ελευθεριας επειδη καποιος εκανε μια φωτογραφιση μοδας, ενω οι Ιρανοι πεθαιναν απο την πεινα και οι φοιτητες δολοφονουνταν.
Η Περσία του Σάχη ήταν όαση ελευθερίας και ευημερίας μπροστά στην ΕΣΣΔ. Αυτοί που ήθελαν να ανατρέψουν τη μοναρχία ήταν οι ισλαμιστές και οι κομμουνιστές. Τα κατάφεραν οι μεν απο τους δύο. Και οι δε να καταφέρναν, δεν θα άλλαζε κάτι προς το καλύτερο. Πραγματικά ικανοποιημένοι απο την ανατροπή του Σάχη είναι μόνο όσοι επιθυμούσαν την αλλαγή της εξωτερικής πολιτικής του Ιράν.

Οι κομμουνιστές του Ιράν βέβαια πήγαν να κάνουν τα ίδια κόλπα που έκαναν με το Σάχη... Ο Ιμάμ όμως, τους ιμάμησε κανονικά:



Μετά βέβαια οι δικοί τους στη Δύση άρχισαν τα ίδια για το καθεστώς τους φοιτητές κλπ. Αλλά πλέον στην αριστερά της Δύσης όποιος τολμούσε να πει κακή κουβέντα κατα του αντιιμπεριαλιστή Ιμάμ, έτρωγε καρπαζιές ως "πράχτορας των Αμερικανών".
Και τι σημασία είχε που ήταν όαση ελευθερίας; Αφού δεν είχε την εξουσία ο λαός , αφού ειχε βασιλέα , αφού υπήρχε ιδιοκτησία στα μέσα παραγωγής ,για τους κομμουνιστές ήταν αστικοτσιφλικάδικο καθεστώς. Άμα δεν τους αρέσει ο βασιλεύς , υπάρχει και ο Χομεϊνί. Και πάλι το Ιράν είναι λίγο πιο ανεκτικό σε μερικά πράγματα από ότι η Σαουδική Αραβία. Άσχετο, αλλά φαντάζεσαι η Ελλάδα να είχε έχθρα με την Ιταλία για την θρησκεία; Επειδή εμείς είμαστε Ορθόδοξοι και οι Ιταλοί καθολικοί; Πως θα σου φαινόταν; Αστείο δεν θα ήταν; Εδώ έχει παρεβρεθεί σε παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου ο Ιταλός πρέσβης συμβολικά.

Πέρα από αυτό όμως ,δεν ξέρω η ΕΣΣΔ δεν είχε αναπτύξει περίεργες συμμαχίες; Με τον Καντάφι τις σχέσεις είχε; Το ΚΚΕ δεν ξέρω τι έλεγε τότε γι αυτά.
Λέω για αυτούς που καταλόγιζαν στο Σάχη τα μύρια όσα και με το Χομεϊνί ήταν ικανοποιημένοι, παρά τις ιδεολογικές τους αντιθέσεις.

Όσο για την εξουσία του λαού, αυτό είναι παραμύθι. Και οι κομμουνιστές όταν καταλάμβαναν την εξουσία, δεν την είχε ο λαός, το κόμμα τους την είχε. Απλά επειδή σύμφωνα με τη θεωρία τους, το κόμμα τους είναι η..."πρωτοπορία" του λαού, συνεπάγεται θεωρητικά πως όταν έχει αυτό την εξουσία, την έχει..."αυτομάτως" και ο λαός.

Η κόντρα Ιράν Σαουδικής Αραβίας, ξέρεις πότε ξεκίνησε; Την εποχή του Χομεϊνί. Και δεν είναι ο Χομεϊνί καθυαυτός που φοβόντουσαν τόσο. Ο Χομεϊνί είχε σχέσεις τότε με τη Μουσουλμανική Αδελφότητα (η τελευταία μάλιστα τον είχε στηρίξει στην επανάστασή του, κινητοποιώντας Σουνίτες του Ιράν που ήταν υπο την επιρροή της, υπερ του). Μπορώ να σου πω μάλιστα ότι εαν αφαιρέσεις τη διαφορά δόγματος Σουνιτών - Σιιτών, το σύστημα Χομεϊνί πάνω κάτω πρέσβευε στα βασικά τις ίδιες αξίες με τη ΜΑ. Αμφότεροι αντιτίθεντο στους βασιλιάδες και τους στρατοκράτες που κυριαρχούσαν στον αραβικό κόσμο και μιλούσαν για..."δημοκρατία". Βέβαια το τί ακριβώς ήταν η "δημοκρατία" αυτή, το είδαμε στο Ιράν.

Εν πάσει περιπτώσεις, όλες οι αραβικές χώρες φοβόντουσαν ότι μπορεί ο Χομεϊνί με το ρεύμα του να επιρρρεάσει επαναστάσεις της Μουσουλμανικής Αδελφότητας στο εσωτερικό τους (δεν είναι τυχαίο ότι οι σχέσεις Αιγύπτου - Ιράν είχαν παγώσει επι Χομεϊνί και είχαν αποκατασταθεί στα χρόνια του Μόρσι, παρά την σύγκρουση συμφερόντων που είχαν στη Συρία τότε...). Κάπως έτσι, η Σ. Αραβία θέλησε να ταυτίσει το Χομεϊνί με το Σιιτισμό και να αποκόψει με αυτό τον τρόπο την όποια επιρροή του στο εσωτερικό της. Μπορεί σε σχέση με το σαουδαραβικό σύστημα να ήταν πιο "προοδευτικός", όμως επεδίωκε μια αντιαμερικανική και αντιδυτική εξωτερική πολτική. Το ίδιο ακριβώς ίσχυε και για τη Μουσουλμανική Αδελφότητα (παρότι η τελευταία είχε χρόνια συνεργασίας με τους Αμερικανούς, αλλά αυτό το δικαιολογούσε λόγω της κόντρας της με τα κοσμικά καθεστώτα του αραβικού κόσμου, τη βάση της ωστόσο τη γαλουχούσε με έντονο αντιμαμερικανισμό)... Η Σ.Α. φοβόταν όμως μια ανατροπή απο τη Μ.Α. στο εσωτερικό της. Έτσι άρχισε να οριοθετεί τα πράγματα. Ο Χομεϊνί και ότι αυτός πρέσβευε και η "επανάσταση" που ζητούσε ήταν χαρακτηριστικά του Σιιτισμού. Ένας σωστός Σουνίτης λοιπόν δεν θα 'πρεπε να συμφωνεί κλπ. Κάπως έτσι, επανέφερε το ζήτημα του διχασμού Σουνιτών - Σιιτών, ενώ έγινε ποιστετική έναντι όλων των άλλων θρησκειών που υπήρχαν στο εσωτερικό της. Αυτός ο διχασμός βέβαια αφορούσε κυρίως το εσωτερικό της. Η μεγάλη κόντρα στο διεθνές προσκήνιο, ήρθε αργότερα με τον πόλεμο Ιράκ - Ιράν. Επίσης η Σ.Α. άρχισε να χρηματοδοτεί να ενισχύει φανατικούς Σουνίτες εξτρεμιστές που ήταν πιο ακραίοι απο τη Μ. Αδελφότητα κλπ και η ιστορια γνωστή. Και ακολούθησε όλος αυτό ο φαύλος κύκλος.

Η ΕΣΣΔ είχε συμαμχίες με τους κοσμικούς Άραβες.

pylothess
Δημοσιεύσεις: 8504
Εγγραφή: 19 Απρ 2018, 22:39
Phorum.gr user: pylothess

Re: Αντισοβιετική Ψευδοιστορία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pylothess » 25 Νοέμ 2020, 19:34

Golden Age έγραψε:
25 Νοέμ 2020, 17:48


Λέω για αυτούς που καταλόγιζαν στο Σάχη τα μύρια όσα και με το Χομεϊνί ήταν ικανοποιημένοι, παρά τις ιδεολογικές τους αντιθέσεις.

Όσο για την εξουσία του λαού, αυτό είναι παραμύθι. Και οι κομμουνιστές όταν καταλάμβαναν την εξουσία, δεν την είχε ο λαός, το κόμμα τους την είχε. Απλά επειδή σύμφωνα με τη θεωρία τους, το κόμμα τους είναι η..."πρωτοπορία" του λαού, συνεπάγεται θεωρητικά πως όταν έχει αυτό την εξουσία, την έχει..."αυτομάτως" και ο λαός.

Η κόντρα Ιράν Σαουδικής Αραβίας, ξέρεις πότε ξεκίνησε; Την εποχή του Χομεϊνί. Και δεν είναι ο Χομεϊνί καθυαυτός που φοβόντουσαν τόσο. Ο Χομεϊνί είχε σχέσεις τότε με τη Μουσουλμανική Αδελφότητα (η τελευταία μάλιστα τον είχε στηρίξει στην επανάστασή του, κινητοποιώντας Σουνίτες του Ιράν που ήταν υπο την επιρροή της, υπερ του). Μπορώ να σου πω μάλιστα ότι εαν αφαιρέσεις τη διαφορά δόγματος Σουνιτών - Σιιτών, το σύστημα Χομεϊνί πάνω κάτω πρέσβευε στα βασικά τις ίδιες αξίες με τη ΜΑ. Αμφότεροι αντιτίθεντο στους βασιλιάδες και τους στρατοκράτες που κυριαρχούσαν στον αραβικό κόσμο και μιλούσαν για..."δημοκρατία". Βέβαια το τί ακριβώς ήταν η "δημοκρατία" αυτή, το είδαμε στο Ιράν.

Εν πάσει περιπτώσεις, όλες οι αραβικές χώρες φοβόντουσαν ότι μπορεί ο Χομεϊνί με το ρεύμα του να επιρρρεάσει επαναστάσεις της Μουσουλμανικής Αδελφότητας στο εσωτερικό τους (δεν είναι τυχαίο ότι οι σχέσεις Αιγύπτου - Ιράν είχαν παγώσει επι Χομεϊνί και είχαν αποκατασταθεί στα χρόνια του Μόρσι, παρά την σύγκρουση συμφερόντων που είχαν στη Συρία τότε...). Κάπως έτσι, η Σ. Αραβία θέλησε να ταυτίσει το Χομεϊνί με το Σιιτισμό και να αποκόψει με αυτό τον τρόπο την όποια επιρροή του στο εσωτερικό της. Μπορεί σε σχέση με το σαουδαραβικό σύστημα να ήταν πιο "προοδευτικός", όμως επεδίωκε μια αντιαμερικανική και αντιδυτική εξωτερική πολτική. Το ίδιο ακριβώς ίσχυε και για τη Μουσουλμανική Αδελφότητα (παρότι η τελευταία είχε χρόνια συνεργασίας με τους Αμερικανούς, αλλά αυτό το δικαιολογούσε λόγω της κόντρας της με τα κοσμικά καθεστώτα του αραβικού κόσμου, τη βάση της ωστόσο τη γαλουχούσε με έντονο αντιμαμερικανισμό)... Η Σ.Α. φοβόταν όμως μια ανατροπή απο τη Μ.Α. στο εσωτερικό της. Έτσι άρχισε να οριοθετεί τα πράγματα. Ο Χομεϊνί και ότι αυτός πρέσβευε και η "επανάσταση" που ζητούσε ήταν χαρακτηριστικά του Σιιτισμού. Ένας σωστός Σουνίτης λοιπόν δεν θα 'πρεπε να συμφωνεί κλπ. Κάπως έτσι, επανέφερε το ζήτημα του διχασμού Σουνιτών - Σιιτών, ενώ έγινε ποιστετική έναντι όλων των άλλων θρησκειών που υπήρχαν στο εσωτερικό της. Αυτός ο διχασμός βέβαια αφορούσε κυρίως το εσωτερικό της. Η μεγάλη κόντρα στο διεθνές προσκήνιο, ήρθε αργότερα με τον πόλεμο Ιράκ - Ιράν. Επίσης η Σ.Α. άρχισε να χρηματοδοτεί να ενισχύει φανατικούς Σουνίτες εξτρεμιστές που ήταν πιο ακραίοι απο τη Μ. Αδελφότητα κλπ και η ιστορια γνωστή. Και ακολούθησε όλος αυτό ο φαύλος κύκλος.

Η ΕΣΣΔ είχε συμαμχίες με τους κοσμικούς Άραβες.

Τραγούδι για τον Σάχη. Η μουσική είναι από Γερμανικό κομμουνιστικό τραγούδι. Ειρωνεία ε; Οι Μπολσεβίκοι έσφαξαν βασιλιάδες και με την μουσική έγραψαν κάποιοι τραγούδι για έναν άλλο βασιλιά. Λαϊκή εξουσία; Οι Μαρξιστές μιλάνε για καθοδήγηση του λαού από το κόμμα . Αυτό μετέφρασε το εσύ όπως θέλεις. Καλύτερα πάντως ο βασιλιάς από δικτάτορα ή θεοκρατικό καθεστώς.

pylothess
Δημοσιεύσεις: 8504
Εγγραφή: 19 Απρ 2018, 22:39
Phorum.gr user: pylothess

Re: Αντισοβιετική Ψευδοιστορία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pylothess » 25 Νοέμ 2020, 19:41

Πάντως ο Γεώργιος ο Α' ήταν καλός βασιλιάς για την Ελλάδα.Θα προτιμούσα ειλικρινά τον Γεώργιο τον Α', από τον Κιμ Γιονγκ Ουν ή τον ή τον Πολ Ποτ.
Το 1863 η Αγγλία έκανε δώρο τα επτάνησα στον Γεώργιο τον Α'. Οπότε ωφελήθηκε η Ελλάδα. Βλέπεις ακόμη βασιλιάδες μπορεί να ωφελούν μια χώρα.

Άβαταρ μέλους
John Brown Gun Club
Δημοσιεύσεις: 9178
Εγγραφή: 28 Ιουν 2020, 15:15

Re: Αντισοβιετική Ψευδοιστορία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από John Brown Gun Club » 26 Νοέμ 2020, 14:52

Golden Age εισαι ενας αηδιαστικος παθολογικος ψευτης. Το καθεστως του Σαχη ειχε προκαλεσει τον παγκοσμιο αποτροπιασμο στα 70ς με τα βασανιστηρια και τις εκατονταδες εκτελεσεις πολιτικων κρατουμενων, την πληρη καταπατηση καθε ελευθεριας και δικαιωματος των Ιρανων και την προκλητικη χλιδη με την οποια ζουσαν, ενω ο λαος ηταν μεσα στην απολυτη φτωχεια.
wooded glade έγραψε: Είπαμε ότι είμαστε υπέρ του πολυφυλετικού καθεστώτος - εσύ μας έβαλες και επί Ντάτσουν να πουλάμε καρπούζια.

Άβαταρ μέλους
Golden Age
Δημοσιεύσεις: 36237
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

Re: Αντισοβιετική Ψευδοιστορία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Golden Age » 27 Νοέμ 2020, 02:01

Κι άλλη ψευδοϊστορική προβοκάτσια της CIA!!!
Ιρ. Πιοτρόφσκαγια-Γιανκόφσκαγια: Ο ανακριτής άρπαξε ένα μπουκάλι και με χτύπησε στο κεφάλι: «Να η αλήθειά σου!»


Εικόνα

Η ανάκριση κράτησε πολύ, πάρα πολύ, επτά ολόκληρους μήνες. Μας βασάνιζαν, μας χτυπούσαν, μου έσπασαν το κεφάλι, μέχρι σήμερα υπάρχει η ουλή, μας έβγαλαν τα δόντια. Δεν άντεξα και είπε: «Κύριε, κάπου πρέπει να υπάρχει η αλήθεια!». Ο ανακριτής είχε ένα μεγάλο μπουκάλι σαμπάνιας γεμάτο μεταλλικό νερό, τυλιγμένο σε εφημερίδα «Πράβντα». Ήταν το τελευταίο που άκουσα. Έχασα τις αισθήσεις μου.

Για μερικές μέρες δεν με ξαναπήραν για ανάκριση. Ήμουν στη φυλακή, όπου υπήρχαν πάρα πολλοί από τους αποκαλούμενους «τροτσκιστές», που ήταν εκεί από το 1937 (όλες οι φυλακές της Μόσχας εκκενώθηκαν κατά τη διάρκεια του πολέμου και τους κρατούμενους τους είχαν στείλει στην πόλη Σαράτοφ) και με είχαν προετοιμάσει. Με συμβούλευαν πώς να φέρομαι στην ανάκριση: δεν ξέρω, δεν άκουγα, δεν είδα, δεν υπογράφω τίποτα, δεν μπορώ να «δουλέψω» με αυτόν τον ανακριτή. Έτσι κι έκανα.

Έμπαινα σοβαρή, γεμάτη μελανιές και σώπαινα. «Γιατί σωπαίνεις»; «Δεν θα δουλέψω μαζί σας, χρειάζομαι εισαγγελέα». Ο ανακριτής κάλεσε εισαγγελέα. Ήρθε και μου είπε: «Με καλέσατε;» «Ναι, βλέπετε με χτυπάει!» «Χτυπάει;» «Ναι. Μου έσπασε το κεφάλι, έχω ράμματα». Τότε ο εισαγγελέας είπε: «Δώστε!» και έτεινε το χέρι του στον ανακριτή. Εκείνος του έδωσε τη βεβαίωση που την είχαν υπογράψει οι δεσμοφύλακες και στην οποία έλεγε ότι έπεσα από τη σκάλα. Τότε κατάλαβα ότι είναι μάταια όλα. Η ανακριτής με πλησίασε και μου είπε: «Δεν σ’ αρέσει η σοβιετική εξουσία;» Του απάντησα: «Δεν πάτε στο διάβολο μαζί με την εξουσία σας!» Ωχ, πόσο χάρηκε! Αμέσως τα κατέγραψε όλα κι εγώ υπέγραψα. Αυτό υπήρχε υπογραμμισμένο με κόκκινη μελάνη στο κατηγορητήριό μου.

Δικαστήκαμε από στρατοδικείο, τρομακτικά πράγματα! Μας χώρισαν σε ομάδες. Η μια ήταν τέσσερα ή πέντε αγόρια κι εγώ: αυτή ήταν η «τρομοκρατική μας ομάδα». Στο δικαστήριο ανέγνωσαν το κατηγορητήριο: απόπειρα δολοφονίας ενός εκ των ηγετών του κράτους (δηλαδή του Στάλιν). Τον Τόλια Γκριγκόριεφ τον καταδίκασαν στην εσχάτη των ποινών και τον εκτέλεσαν. Τα υπόλοιπα παιδιά καταδικάστηκαν σε δέκα χρόνια κάθειρξη, εγώ σε πέντε.

Δουλεύαμε στην κατασκευή κάποιας σιδηροδρομικής γραμμής του Στάλινγκραντ, κουβαλούσαμε πέτρες. Δεν μας έδιναν σχεδόν καθόλου φαγητό. Μας έδιναν μόνο λίγη χορτόσουπα και όλοι μας ήμασταν εξαντλημένοι. Οι άνθρωποι σωριάζονταν κάτω από την εξάντληση και πέθαιναν. Στη συνέχεια, δεν μας έβγαζαν πια έξω από τη ζώνη. Αφού έπεσα κάτω πολλές φορές, άρχισαν να μου αναθέτουν πιο ελαφριές εργασίες.

Στη ζώνη, υπήρχαν στοιβαγμένα τα γυμνά κουφάρια των Γερμανών. Τα πτώματα των Γερμανών στρατιωτών τα φορτώναμε σε ένα κάρο που έσερναν δύο βόδια, τα μεταφέραμε σε ένα λάκκο και τα πετούσαμε μέσα. Έπρεπε να κάνουμε τρία δρομολόγια την ημέρα, αυτή ήταν η νόρμα.

Όταν, λοιπόν, μια φορά ξεφόρτωνα τα αποστεωμένα πτώματα (προσπαθούσα με πολλή προσοχή να τα τραβήξω από το κάρο και να σπρώξω με τη σανίδα στο λάκκο), έπεσε στον λάκκο το καπέλο μου. Δεν μπορούσα να το πιάσω, φοβόμουν να κατέβω κάτω και τότε έγραψαν στο ποινολόγιο: απώλεια δημόσιου υλικού.

Στο στρατόπεδο μας είχαν χωρίσει σε μπριγάδες ανάλογα με το άρθρο του Ποινικού Κώδικα που είχαμε καταδικαστεί. Εγώ βρέθηκα σε μπριγάδα διανοουμένων. Όλοι τους ήταν πολύ αδύναμοι, δεν μπορούσαν να κάνουν δουλειές μέτριου βαθμού δυσκολίας. Δεν μπορούσαμε όμως να κάνουμε τίποτα, μας υποχρέωναν να κάνουμε άσκοπες, ανεξήγητες για έναν λογικό άνθρωπο, δουλειές.

Στη μέση μας είχαμε κρεμασμένες τις καραβάνες του φαγητού. Μας υποχρέωναν κατά τη διάρκεια ολόκληρης της ημέρας να μαζεύουμε σε αυτές τις καραβάνες πετρούλες και να φτιάχνουμε σωρούς από αυτές. Την επόμενη ημέρα σκόρπιζαν αυτές τις πετρούλες σε όλη τη ζώνη και μας υποχρέωναν να τις μαζεύουμε πάλι σε σωρούς και στη συνέχεια να τις παίρνουμε από τη μια σωρό και να τις πηγαίνουμε σε μία άλλη που ήταν λίγα μέτρα πιο πέρα...

Μέσα στη ζώνη κυλούσε ένα ρυάκι. Το χώρισαν στη μέση με σανίδες και να μας υποχρέωναν να παίρνουμε νερό με τις καραβάνες από τη μια πλευρά και να το χύνουμε στην άλλη. Έβαζαν μάλιστα σημάδια: εδώ θα παίρνετε το νερό και εδώ, μετά τη σανίδα, θα το χύνετε.

Η κατάσταση της υγείας μου επιδεινωνόταν μέρα με την ημέρα. Άρχισαν και πάλι οι αφόρητοι πονοκέφαλοι και η ουλή στο κεφάλι που απέκτησα στην ανάκριση, άρχισε να πυορροεί. Μ’ έστειλαν στο νοσοκομείο του στρατοπέδου, όπου η γιατρός ήταν η κρατούμενη Γιλένα Βλαντίμιροβνα Μποντς-Μπουγιέβιτς.

Με περιποιήθηκε και μου φέρθηκε πολύ καλά, έγραψε μάλιστα και ένα γράμμα στην μητέρα μου, λέγοντάς της πως με είχε μεγαλώσει καλά και πως παρά το γεγονός πως βρέθηκε μέσα σε τόσο φρικτές συνθήκες, παρέμεινα το ίδιο καλό κορίτσι που ήμουν και παλιά. Μου έδινε επιπλέον φαγητό κι έτσι άρχισα να συνέρχομαι. Εκτός από αυτό μου έμαθε λίγα πράγματα για τα φάρμακα, θέλοντας να με κάνει κάτι σαν αδελφή νοσοκόμα. Ήμουν ακόμη άρρωστη, αλλά τη βοηθούσα και μάλιστα αναλάμβανα την εφημερία ως βραδινή καθαρίστρια.

Μία καλοκαιρινή ημέρα, περνώντας δίπλα από το νεκροτομείο, το οποίο τις νύχτες παρέμενε κλειστό, άκουσα κάποιον να χτυπάει από μέσα. Μπήκαμε μαζί με τον νοσηλευτή, γιατί φοβόμουν να πάω μόνη μου. Ανοίξαμε την πόρτα κι είδαμε έναν τελείως γυμνό άντρα που για κάποιο λόγο φορούσε μόνο τα γυαλιά του και με δεμένη μία σιδερένια μπάλα στο πόδι. Ήταν ένας από το Λένινγκραντ ονόματι Κοσκαμάντοφ...

Όρμησε προς το μέρος μας φωνάζοντας: «Με διέγραψαν ξανά από το συσσίτιο, δεν μου έδωσαν πάλι την μερίδα μου!». Δεν ήταν η πρώτη φορά που έμενε στο νεκροτομείο, αδιαφορούσε παντελώς που ζούσε ανάμεσα στους νεκρούς. Το μοναδικό πράγμα που τον απασχολούσε ήταν ότι του έκοψαν το συσσίτιο, πράγμα πιο τρομακτικό και από τον ίδιο τον θάνατο.

Πώς όμως βρίσκονταν οι ζωντανοί στο νεκροτομείο; Στην πλειοψηφία μας όλοι υποφέραμε από ποδάγρα που είναι η αρρώστια του εξαντλημένου οργανισμού. Ο οργανισμός είχε εξαντληθεί σε τέτοιο βαθμό που δεν ακουγόταν σχεδόν καθόλου ο σφυγμός και σ’ αυτή την κατάσταση αρκούσε η εντολή του νοσηλευτή: α-α-α!... πάρτε, πάρτε...

* Η Ιρίνα Πιοτρόφσκαγια-Γιανκόφσκαγια, γεννήθηκε το 1924 στην πόλη Σαράτοφ. Το 1941 τη συνέλαβαν ύστερα από καταγγελία ενός συμμαθητή της ότι διάβασε το «αντεπαναστατικό» ποίημα του Σεργκέι Γιεσένιν «Επιστροφή στην πατρίδα».

https://www.liberal.gr/apopsi/ir-piotro ... ou-/326632

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ιστορία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών