α ν θ ρ ω π ο γ ν ω σ ί α
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Οι πληροφορίες, οι συμβουλές και γενικότερα το υλικό που δημοσιεύεται σε αυτή την ενότητα έχουν αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα και εκφράζουν τις προσωπικές απόψεις των αρχικών συγγραφέων στα πλαίσια της δημόσιας συζήτησης. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν επιστημονική ιατρική πληροφόρηση. Το Phorum.com.gr δεν παρέχει ιατρικές συμβουλές, ούτε φέρει ευθύνη για το υλικό που δημοσιεύεται εδώ ή σε άλλη ενότητα της κοινότητας, ή μεταφέρεται ως πληροφορία με τη χρήση προσωπικών μηνυμάτων, e-mail και άλλων τρόπων. Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για οποιαδήποτε τυχόν σωματική / ψυχική βλάβη λόγω εσφαλμένης πληροφόρησης. Συστήνουμε πάντοτε να συμβουλεύεστε γιατρό για θέματα υγείας.
Η ανάγνωση ή/και η συμμετοχή σας στην παρούσα ενότητα συνεπάγεται ότι συμφωνείτε και αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τους παραπάνω όρους.
Οι πληροφορίες, οι συμβουλές και γενικότερα το υλικό που δημοσιεύεται σε αυτή την ενότητα έχουν αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα και εκφράζουν τις προσωπικές απόψεις των αρχικών συγγραφέων στα πλαίσια της δημόσιας συζήτησης. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν επιστημονική ιατρική πληροφόρηση. Το Phorum.com.gr δεν παρέχει ιατρικές συμβουλές, ούτε φέρει ευθύνη για το υλικό που δημοσιεύεται εδώ ή σε άλλη ενότητα της κοινότητας, ή μεταφέρεται ως πληροφορία με τη χρήση προσωπικών μηνυμάτων, e-mail και άλλων τρόπων. Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για οποιαδήποτε τυχόν σωματική / ψυχική βλάβη λόγω εσφαλμένης πληροφόρησης. Συστήνουμε πάντοτε να συμβουλεύεστε γιατρό για θέματα υγείας.
Η ανάγνωση ή/και η συμμετοχή σας στην παρούσα ενότητα συνεπάγεται ότι συμφωνείτε και αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τους παραπάνω όρους.
α ν θ ρ ω π ο γ ν ω σ ί α
Είναι το IQ (Intelligence Quotient) η μοναδική ταυτοποίηση βαθμονόμισης ευφυίας, ή υπάρχουν κι άλλες κατηγορίες ευφυίας εξίσου αξιοπρόσεκτες (πχ EQ: Emotional Quotient, Social Intelligence κλπ);
«...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»
Re: α ν θ ρ ω π ο γ ν ω σ ί α
Όταν διαθέτεις το πρώτο τα υπόλοιπα είναι παιχνιδάκι και δεν πέφτεις στην παγίδα της Κοινωνικής νοημοσύνης... ειδικά όπως έχει διαμορφωθεί από τα σόσιαλ , όμως το EQ είναι κάτι το τελείως ξεχωριστό από το IQ, ίσως θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε και έκτη αίσθηση.
the end
- Rakomelofronas
- Δημοσιεύσεις: 5234
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:00
- Phorum.gr user: Pegasus - erkebrad
Re: α ν θ ρ ω π ο γ ν ω σ ί α
Ναι, υπάρχουν.
Να κλειδωθεί το νήμα.
Να κλειδωθεί το νήμα.
Ο κόσμος που θυμάσαι δεν υπάρχει πια.
Η μόνη πηγή αισιοδοξίας είναι το μεθαύριο.
Η μόνη πηγή αισιοδοξίας είναι το μεθαύριο.
Re: α ν θ ρ ω π ο γ ν ω σ ί α
Όμως κάτι έρχεται να μας πει παρακάτω («Λόγιος Ερμής»)...
...Υπάρχει μια μεγάλη διαφωνία για οποιαδήποτε πιθανή σχέση μεταξύ αυτών των δύο. Δεν είναι σαφές αν κάποιος δείκτης έχει αντίκτυπο στον άλλο...
http://www.logiosermis.net/2014/12/iq-eq.htmlΥπάρχουν επίσης πολλά άτομα με πολύ υψηλό δείκτη νοημοσύνης, που φαίνεται να είναι περιορισμένοι από την άποψη των κοινωνικών δεξιοτήτων και της συναισθηματικής αναγνώρισης
«...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»
Re: α ν θ ρ ω π ο γ ν ω σ ί α
Θεωρώ ότι ναι έχει σχέση και είναι ότι χειρότερο την σημερινή εποχή να έχεις EQ..
Όταν δέχεσαι συνέχεια αρνητικά συναισθήματα τότε σίγουρα θα επηρεαστεί και η ευφυΐα αρνητικά ή να την χρησιμοποιήσεις σε λάθος μονοπάτια. Η ευφυΐα δεν σημαίνει τελειότητα ούτε σοφία.
Όταν δέχεσαι συνέχεια αρνητικά συναισθήματα τότε σίγουρα θα επηρεαστεί και η ευφυΐα αρνητικά ή να την χρησιμοποιήσεις σε λάθος μονοπάτια. Η ευφυΐα δεν σημαίνει τελειότητα ούτε σοφία.
the end
Re: α ν θ ρ ω π ο γ ν ω σ ί α
Άρα μου λέτε πως συναισθήματα και συναισθηματική ευφυία ταυτίζονται;
Διαβάζω κάπου πως ο βαθμός κατανόησης των συναισθημάτων, βλέπε ενσυναίσθηση (και όχι απλώς η εμφάνιση αυτών), εντός μας και στους γύρω, έχει να κάνει με το EQ και ο βαθμός κατανόησης των πληροφοριών με το IQ.
«...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»
Re: α ν θ ρ ω π ο γ ν ω σ ί α
Όχι δεν ταυτίζονται όλοι έχουν συναισθήματα που τα βιώνουν και τα μεταδίδουν και φυσικά αυτοί που τα κατανοούν έχουν μεγαλύτερο EQ.jey_pap έγραψε: ↑28 Απρ 2018, 22:53Άρα μου λέτε πως συναισθήματα και συναισθηματική ευφυία ταυτίζονται;
Διαβάζω κάπου πως ο βαθμός κατανόησης των συναισθημάτων, βλέπε ενσυναίσθηση (και όχι απλώς η εμφάνιση αυτών), εντός μας και στους γύρω, έχει να κάνει με το EQ και ο βαθμός κατανόησης των πληροφοριών με το IQ.
Το υπόλοιπο είναι σωστό.
the end
Re: α ν θ ρ ω π ο γ ν ω σ ί α
Ευφυΐα είναι μόνο το IQ (δείκτης συνθετικής/αναλυτικής νοημοσύνης)
Δεν υπάρχει "συναισθηματική νοημοσύνη", ούτε "κοινωνική νοημοσύνη", αυτά είναι τιτανοτεράστιες μούφες. Το EQ δεν είναι μέτρο ευφυΐας, είναι μέτρο κοινωνικής προσαρμογής και συμμόρφωσης. Και παρηγορία για όσους έχουν χαμηλό IQ.
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 26283
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
Re: α ν θ ρ ω π ο γ ν ω σ ί α
Και το IQ μούφα είναι. Ειδικά εκεί που πληρώνεις για να σου δώσουν ένα χαρτί οτι έχεις υψηλό IQNameless Ghoul έγραψε: ↑02 Μάιος 2018, 11:57Ευφυΐα είναι μόνο το IQ (δείκτης συνθετικής/αναλυτικής νοημοσύνης)
Δεν υπάρχει "συναισθηματική νοημοσύνη", ούτε "κοινωνική νοημοσύνη", αυτά είναι τιτανοτεράστιες μούφες. Το EQ δεν είναι μέτρο ευφυΐας, είναι μέτρο κοινωνικής προσαρμογής και συμμόρφωσης. Και παρηγορία για όσους έχουν χαμηλό IQ.
Re: α ν θ ρ ω π ο γ ν ω σ ί α
Αν ερευνήσουμε σε βάθος τις αιτίες του bulliyng;
Μήπως βρούμε μπροστά μας πάλι την αδεξιότητα σε διαχείρηση συναισθημάτων (empathy:ενσυναίσθηση);
ενδοσχολική βία:
http://www.newsbomb.gr/ellada/news/stor ... ta-kagkela
https://www.esos.gr/katigories/parembat ... mperifores
Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας.
(εγκύκλιος)
https://www.esos.gr/sites/default/files ... holeio.pdf
video1
Μήπως βρούμε μπροστά μας πάλι την αδεξιότητα σε διαχείρηση συναισθημάτων (empathy:ενσυναίσθηση);
ενδοσχολική βία:
http://www.newsbomb.gr/ellada/news/stor ... ta-kagkela
https://www.esos.gr/katigories/parembat ... mperifores
Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας.
(εγκύκλιος)
https://www.esos.gr/sites/default/files ... holeio.pdf
video1
«...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»
Re: α ν θ ρ ω π ο γ ν ω σ ί α
«...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»
Re: α ν θ ρ ω π ο γ ν ω σ ί α
«...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»