Αν θεωρήσουμε τους δρόμους σαν γραμμές, χωρίς πλάτος, το σωστό είναι το 1.
Δεν γνωρίζουμε ακριβείς διαστάσεις (μήκος, πλάτος) για να κάνουνε υπολογισμούς.
Αν θεωρήσουμε τους δρόμους σαν γραμμές, χωρίς πλάτος, το σωστό είναι το 1.
Απευθύνονται σε παιδιά και ήθελαν κάτι πιο πρακτικό. Αλλά πάλι ισχύει το "έστω σημειακές κότες με σημειακά αυγά". Το πλάτος δεν αναφέρεται, άρα δεν μπορούν να γίνουν πράξεις με αυτό, άρα το έχουν κάνει assume away, άρα ευθύγραμμα τμήματα.Ασέβαστος έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:47αν ηθελαν να βγαλουν ασκηση με ευθυγραμμα τμηματα, επρεπε να σχεδιασουν ευθυγραμμα τμηματα, και τοτε θα ηταν το 1.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:41Ίσα είναι εκτός αν μετρήσεις τις γωνίες. Αλλά οι μαθηματικοί δεν είναι μηχανικοί, γι αυτούς είναι απλά ευθύγραμμα τμήματα.
Άρα σίγουρα το 1.
αλλα αφου σχεδιασαν δρομο, με πλατος > 0, δεν ειναι.
αν "σηκωσουμε" τους πρασινους δρομους, και τους ακουμπησουμε πανω στους γκρι, θα τους καλυψουν εντελως η θα μεινει ορατο λιγο γκρι;
Αν τα προσμετρήσεις, γιατί να μην προσμετρήσεις και τα κοινά τμήματα με τον περιφερειακό; Επειδή είναι με διαφορετικό χρώμα;
ναι, αλλα αν ηθελε κατι τετοιο η ασκηση, ας σχεδιαζε γραμμες. εφοσον σχεδιασε δρομους, με καποιο πλατος, πρεπει να παρει απαντηση που να αφορα δρομους.
Σε αυτή την περίπτωση διαλέγω το 5.Ασέβαστος έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:54ναι, αλλα αν ηθελε κατι τετοιο η ασκηση, ας σχεδιαζε γραμμες. εφοσον σχεδιασε δρομους, με καποιο πλατος, πρεπει να παρει απαντηση που να αφορα δρομους.
Δεν χρειαζεται να ξερεις το πλατος του περιφερειακου... Δες την απο πανω αναρτηση... ειναι απλουστατο... Εκανα επαφη με τον Πυθαγορα μεσω Medium...Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:50Απευθύνονται σε παιδιά και ήθελαν κάτι πιο πρακτικό. Αλλά πάλι ισχύει το "έστω σημειακές κότες με σημειακά αυγά". Το πλάτος δεν αναφέρεται, άρα δεν μπορούν να γίνουν πράξεις με αυτό, άρα το έχουν κάνει assume away, άρα ευθύγραμμα τμήματα.Ασέβαστος έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:47αν ηθελαν να βγαλουν ασκηση με ευθυγραμμα τμηματα, επρεπε να σχεδιασουν ευθυγραμμα τμηματα, και τοτε θα ηταν το 1.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:41Ίσα είναι εκτός αν μετρήσεις τις γωνίες. Αλλά οι μαθηματικοί δεν είναι μηχανικοί, γι αυτούς είναι απλά ευθύγραμμα τμήματα.
Άρα σίγουρα το 1.
αλλα αφου σχεδιασαν δρομο, με πλατος > 0, δεν ειναι.
Δεν ξέρω, ρωτάω. Ο χρωματισμός σε συνδυασμό με το πλάτος του δρόμου κάνει την απάντηση περίπλοκη. Και όταν στις απαντήσεις μπαίνουν διαφορές τύπου 3/4 και 2/3, μου φαίνονται ήδη άκυρες ως ενδεχόμενα. Μένει να είναι ίδιο το μήκος ή να μην είναι σωστή καμία απάντηση, που όμως πρέπει να τεκμηριωθεί σε σχέση με τις δύο που ανέφερα. Που δε γίνεται γιατί λογικά δεν τους λένε πάρτε χάρακα να μετρήσετε πλάτος δρόμων.
Την είδαtaxalata xalasa έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:56Δεν χρειαζεται να ξερεις το πλατος του περιφερειακου... Δες την απο πανω αναρτηση... ειναι απλουστατο...Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:50Απευθύνονται σε παιδιά και ήθελαν κάτι πιο πρακτικό. Αλλά πάλι ισχύει το "έστω σημειακές κότες με σημειακά αυγά". Το πλάτος δεν αναφέρεται, άρα δεν μπορούν να γίνουν πράξεις με αυτό, άρα το έχουν κάνει assume away, άρα ευθύγραμμα τμήματα.
Κοινώς ΔΕΝ μπορείς να βγάλεις αποτέλεσμα και λες απλά "δεν είναι ίσα, είναι κάτι άλλο".taxalata xalasa έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:52η διαφορα ειναι
Περιφερειακος = Αθροισμα εσωτερικων +4χ(2χ(Πλατος Περιφερειακου/2)2)
βγαλαμε του εσωτερικους και τους βαλαμε πανω στον περιφερειακο για να χαμπεριασεται τι γινεται
βλεπετε το κοκκινο στην γωνια;
τετοιες μαλακιες δεν επιτρεπονται οταν δηλωνεις "μαθηματικη εταιρεια" μπορουσαν μια χαρα να πουν ευθυγραμμα τμηματα. η εστω, αν ηθελαν να το κανουν ευπεπτο για παιδια, ας ελεγαν δρομοι, αλλα να σχεδιαζαν ευθυγραμμα τμηματα.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:50Απευθύνονται σε παιδιά και ήθελαν κάτι πιο πρακτικό. Αλλά πάλι ισχύει το "έστω σημειακές κότες με σημειακά αυγά". Το πλάτος δεν αναφέρεται, άρα δεν μπορούν να γίνουν πράξεις με αυτό, άρα το έχουν κάνει assume away, άρα ευθύγραμμα τμήματα.Ασέβαστος έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:47αν ηθελαν να βγαλουν ασκηση με ευθυγραμμα τμηματα, επρεπε να σχεδιασουν ευθυγραμμα τμηματα, και τοτε θα ηταν το 1.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:41Ίσα είναι εκτός αν μετρήσεις τις γωνίες. Αλλά οι μαθηματικοί δεν είναι μηχανικοί, γι αυτούς είναι απλά ευθύγραμμα τμήματα.
Άρα σίγουρα το 1.
αλλα αφου σχεδιασαν δρομο, με πλατος > 0, δεν ειναι.
το πλατος του περιφερειακου ειναι Χ... βαλε Χ και εχεις την εξισωση. Παντως ισα δεν ειναι... Το 5 ειναι η σωστη απαντηση.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:57Την είδαtaxalata xalasa έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:56Δεν χρειαζεται να ξερεις το πλατος του περιφερειακου... Δες την απο πανω αναρτηση... ειναι απλουστατο...Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:50
Απευθύνονται σε παιδιά και ήθελαν κάτι πιο πρακτικό. Αλλά πάλι ισχύει το "έστω σημειακές κότες με σημειακά αυγά". Το πλάτος δεν αναφέρεται, άρα δεν μπορούν να γίνουν πράξεις με αυτό, άρα το έχουν κάνει assume away, άρα ευθύγραμμα τμήματα.Κοινώς ΔΕΝ μπορείς να βγάλεις αποτέλεσμα και λες απλά "δεν είναι ίσα, είναι κάτι άλλο".taxalata xalasa έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:52η διαφορα ειναι
Περιφερειακος = Αθροισμα εσωτερικων +4χ(2χ(Πλατος Περιφερειακου/2)2)
βγαλαμε του εσωτερικους και τους βαλαμε πανω στον περιφερειακο για να χαμπεριασεται τι γινεται
βλεπετε το κοκκινο στην γωνια;
ελα τωρα που εγινες και αυστηρος με το τι δηλωνουν!... Ο αλλος ειναι selfie junkie παραμυθας Mr. Bean και δηλωνει άριστος επιτελάρχης...Ασέβαστος έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:58τετοιες μαλακιες δεν επιτρεπονται οταν δηλωνεις "μαθηματικη εταιρεια" μπορουσαν μια χαρα να πουν ευθυγραμμα τμηματα. η εστω, αν ηθελαν να το κανουν ευπεπτο για παιδια, ας ελεγαν δρομοι, αλλα να σχεδιαζαν ευθυγραμμα τμηματα.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:50Απευθύνονται σε παιδιά και ήθελαν κάτι πιο πρακτικό. Αλλά πάλι ισχύει το "έστω σημειακές κότες με σημειακά αυγά". Το πλάτος δεν αναφέρεται, άρα δεν μπορούν να γίνουν πράξεις με αυτό, άρα το έχουν κάνει assume away, άρα ευθύγραμμα τμήματα.
η τελοσπαντων, να μην εβαζαν καν μια ασκηση που μπορει να ερμηνευτει με 2 τροπους.
Μα πως σχεδιάζεται ένας δρόμος χωρίς πλάτος; Απλώς στη συγκεκριμένη φάση, έχει σημασία το πλάτος του περιφερειακού ενώ των εσωτερικών, όχι. Και αν δεν ξέρεις το πλάτος, σαφώς και δεν παίζουν άλλες απαντήσεις εκτός από την 1 και 5.Ασέβαστος έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:47αν ηθελαν να βγαλουν ασκηση με ευθυγραμμα τμηματα, επρεπε να σχεδιασουν ευθυγραμμα τμηματα, και τοτε θα ηταν το 1.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑10 Μαρ 2023, 19:41Ίσα είναι εκτός αν μετρήσεις τις γωνίες. Αλλά οι μαθηματικοί δεν είναι μηχανικοί, γι αυτούς είναι απλά ευθύγραμμα τμήματα.
Άρα σίγουρα το 1.
αλλα αφου σχεδιασαν δρομο, με πλατος > 0, δεν ειναι.