Χμ, ενδιαφέρον.
Θα κάνω λίγο modelling, να δω τι βγαίνει...
Thanks για το έναυσμα, πάντως. Θα βρεθεί η άκρη

Να το καταλάβουμε όλοι.
Good point.exiledd έγραψε: ↑08 Σεπ 2024, 01:15
Όσο γρήγορα και να κινείται ο ιμάντας ομως δεν πρόκειται ποτέ μα ποτέ να μας εμποδίσει να το τσουλήσουμε μπροστά ή πισω.
Κι αυτό γιατί η δύναμη που ασκεί το χέρι μας είναι εξωγενής, το σύστημα:Ιμάντας-αυτοκίνητο-χέρι είναι ανοιχτό όχι κλειστό σύστημα αναφοράς...
Το χέρι μας εδώ παίζει το ρόλο της τουρμπίνας στο αεροπλάνο...
Δείτε το και έτσι.
και αν βάλει δύναμη να τρέξει λίγο πιο γρήγορα , πάλι θα πάει μπροστά. Ποια η διαφορά;exiledd έγραψε: ↑08 Σεπ 2024, 01:15Είναι σαν να βάλουμε ένα μικρό αμαξάκι τύπου hot wheels πανω στον ιμάντα που κρατιόμαστε στη σκάλα του μετρό.
Αν αρχικά αφήσουμε το αμαξάκι πάνω στον ιμάντα, αυτός θα το πάει μπροστά ή πίσω ανάλογα αν η σκάλα ανεβαίνει ή κατεβαίνει, στο οριζόντιο τμήμα του φυσικά.
Όσο γρήγορα και να κινείται ο ιμάντας ομως δεν πρόκειται ποτέ μα ποτέ να μας εμποδίσει να το τσουλήσουμε μπροστά ή πισω.
Κι αυτό γιατί η δύναμη που ασκεί το χέρι μας είναι εξωγενής, το σύστημα:Ιμάντας-αυτοκίνητο-χέρι είναι ανοιχτό όχι κλειστό σύστημα αναφοράς...
Το χέρι μας εδώ παίζει το ρόλο της τουρμπίνας στο αεροπλάνο...
Δείτε το και έτσι.
Στι παράδειγμα επίσης του ανθρώπου που τρέχει πάνω στο treadmill αν έρθει κάποιος από πίσω και τον σπρώξει αργά και σταθερά, θα κινηθεί προς τα μπρος ασχέτως ταχύτητας του treadmill...
ειναι σαν να ζητάς σποιλερ τωρα, δεν θα σου δώσω να δω αν σε εχω υπερτιμήσει, εχω παθει σοκ στο νημα, ειμαι αυστηρός πλεον, αλλα μια παρατήρηση.
μπραβο παιδί μου και εσύ, ευγε.Ζενίθεδρος έγραψε: ↑08 Σεπ 2024, 01:30Έστω ότι ο ιμάντας κινείται με ταχύτητα ίση με 0.7c και το αεροπλάνο επίσης με 0,7c προς την αντίθετη κατεύθυνση. Ώς προς κάποιον εξωτερικό παρατηρητή θα είναι ακίνητο.
με 0.7c θα κινείται ο ιμάντας για τον επιβάτη.Ζενίθεδρος έγραψε: ↑08 Σεπ 2024, 01:30Έστω ότι ο ιμάντας κινείται με ταχύτητα ίση με 0.7c και το αεροπλάνο επίσης με 0,7c προς την αντίθετη κατεύθυνση. Ώς προς κάποιον εξωτερικό παρατηρητή θα είναι ακίνητο. Αλλά για κάποιον επιβάτη του αεροπλάνου ο ιμάντας θα κινείται ταχύτερα του φωτός.
Δεν απογειώνεται γιατί έχει την μηχανή σε όση ισχύ χρειάζεται για να ισοφαρίσει την τριβή. Μόλις αυξάνει έστω και λίγο την ώση το αεροπλανάκι πάει μπροστά. Μπορείς να το δεις καθαρά.Imperium έγραψε: ↑08 Σεπ 2024, 00:51Αλλά ούτε, φυσικά, απογειώνεται.hellegennes έγραψε: ↑08 Σεπ 2024, 00:13Είναι ωραίο βιντεάκι όμως. Δείχνει ακριβώς έναν διάδρομο που επιταχύνει διαρκώς ενώ το αεροπλάνο δεν αυξάνει την ισχύ του κινητήρα και παρ' όλο που αυξάνεται η ταχύτητα του ιμάντα, το αεροπλάνο μένει στην θέση του, δεν κινείται προς τα πίσω.enaon έγραψε: ↑08 Σεπ 2024, 00:06
μην ανεβάζεις βιντεακια νομιζω, το πρόβλημα ειναι απλο, δεν πρέπει να παμε με τον δρόμο αυθεντίας τρίτου, ασε τον φοσι να τα κανει αυτα, μπορουυν να καταλαβουν μονοι τους αν θελουν, αυτη ειναι και η ουσια, αλλιως σιγα, σκασίλα μας τι θα κανει και το αεροπλανο και τα παιδια.
ε ναι αν ηταν ακινητο το αεροπλανο, αν ηταν αμαξι δηλαδη οχι αεροπλανο, το αεροπλάνο παει με 0.7c, δεν το νοιαζει τι κανει ο διαδρομος.mao mao έγραψε: ↑08 Σεπ 2024, 01:38με 0.7c θα κινείται ο ιμάντας για τον επιβάτη.Ζενίθεδρος έγραψε: ↑08 Σεπ 2024, 01:30Έστω ότι ο ιμάντας κινείται με ταχύτητα ίση με 0.7c και το αεροπλάνο επίσης με 0,7c προς την αντίθετη κατεύθυνση. Ώς προς κάποιον εξωτερικό παρατηρητή θα είναι ακίνητο. Αλλά για κάποιον επιβάτη του αεροπλάνου ο ιμάντας θα κινείται ταχύτερα του φωτός.
enaon έγραψε: ↑08 Σεπ 2024, 01:45ε ναι αν ηταν ακινητο το αεροπλανο, αν ηταν αμαξι δηλαδη οχι αεροπλανο, το αεροπλάνο παει με 0.7c, δεν το νοιαζει τι κανει ο διαδρομος.mao mao έγραψε: ↑08 Σεπ 2024, 01:38με 0.7c θα κινείται ο ιμάντας για τον επιβάτη.Ζενίθεδρος έγραψε: ↑08 Σεπ 2024, 01:30Έστω ότι ο ιμάντας κινείται με ταχύτητα ίση με 0.7c και το αεροπλάνο επίσης με 0,7c προς την αντίθετη κατεύθυνση. Ώς προς κάποιον εξωτερικό παρατηρητή θα είναι ακίνητο. Αλλά για κάποιον επιβάτη του αεροπλάνου ο ιμάντας θα κινείται ταχύτερα του φωτός.
καντε ενα κοπο να βρειτε την διαφορά αμαξιου αεροπλανου, εχει περάσει μια μερα.
omg kai 3 lol έγραψε: ↑08 Σεπ 2024, 00:01και οι 100 τονοι του αεροπλανου πανω στον ιμαντα δεν παραγουν τριβη; οι δυναμεις οσο το αεροπλανο ειναι στο εδαφος ειναι 3
η δυναμη προωθησης που το κινει
το βαρος του που το τραβαει καθετα προς τα κατω
και η αντισταση που βρισκει οσο προσπαθει να κινηθει προς τα εμπρος