Ο κωδικός
Ο κωδικός
Η μικρή Αννούλα (κάτσε να το κάνουμε πιο πολυπολιτισμικό), η μικρή Εμινέ έχει ξεχάσει τον τετραψήφιο κωδικο της.
θυμάται ότι περιέχει τους αριθμούς 1, 2, 3 και 4 αλλά έχει ξεχάσει τη σειρά. Πόσοι είναι οι πιθανοί συνδυασμοί;
θυμάται ότι περιέχει τους αριθμούς 1, 2, 3 και 4 αλλά έχει ξεχάσει τη σειρά. Πόσοι είναι οι πιθανοί συνδυασμοί;
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
- alekhine
- Δημοσιεύσεις: 12693
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:36
- Phorum.gr user: alekhine
- Τοποθεσία: Highway to ΚΤΕΛ
Re: Ο κωδικός
24
πατησιωτης έγραψε: ↑10 Μαρ 2021, 20:59Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
Re: Ο κωδικός
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Άντε γαμηθείτε! 
Δεν είναι το νούμερο ρε μαλάκες. Ο τρόπος που το βρίσκεται είναι. Ο σκακίστας έχει δίκιο, 24 είναι. αλλά γιατί;
Πως θα μαθαίνατε τα παιδιά σας ή τους φίλους σας να σκέφτονται; Είναι ο άσσος αριστερά, Μετά τι ακολουθεί; κατόπιν ο άσος π'άει στη δεύτερη θέση. Τι ακολουθεί εκεί; πως αυτό μεταφράζεται στο: 1 επί 2 επί 3 επί 4;
Καμιά φορά οι μαθηματικοί θα σου πουν ότι είναι παραγοντικό κι εσύ πρέπει να το δεχτείς γιατί έτσι. οπότε παπάρια το έχουν καταλάβει κι αυτοί αν δεν μπορούν να το εξηγήσουν (όπως έλεγε κι ο αινστάιν για τη γιαγιά του).

Δεν είναι το νούμερο ρε μαλάκες. Ο τρόπος που το βρίσκεται είναι. Ο σκακίστας έχει δίκιο, 24 είναι. αλλά γιατί;
Πως θα μαθαίνατε τα παιδιά σας ή τους φίλους σας να σκέφτονται; Είναι ο άσσος αριστερά, Μετά τι ακολουθεί; κατόπιν ο άσος π'άει στη δεύτερη θέση. Τι ακολουθεί εκεί; πως αυτό μεταφράζεται στο: 1 επί 2 επί 3 επί 4;

Καμιά φορά οι μαθηματικοί θα σου πουν ότι είναι παραγοντικό κι εσύ πρέπει να το δεχτείς γιατί έτσι. οπότε παπάρια το έχουν καταλάβει κι αυτοί αν δεν μπορούν να το εξηγήσουν (όπως έλεγε κι ο αινστάιν για τη γιαγιά του).
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
- alekhine
- Δημοσιεύσεις: 12693
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:36
- Phorum.gr user: alekhine
- Τοποθεσία: Highway to ΚΤΕΛ
Re: Ο κωδικός
4 επιλογες στην 1η θεση
3 επιλογες στην 2η θεση
2 επιλογες στην 3η θεση
1 επιλογη στην 4η θεση
4*3*2*1=24
3 επιλογες στην 2η θεση
2 επιλογες στην 3η θεση
1 επιλογη στην 4η θεση
4*3*2*1=24
πατησιωτης έγραψε: ↑10 Μαρ 2021, 20:59Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
Re: Ο κωδικός
1, 2:
12, 21
1,2,3:
123, 132, 213, 231, 312, 321
Άρα για δύο αριθμούς έχεις 2 συνδυασμούς. Για τρεις έχεις έξι.
Ισχυρίζομαι πως ο κανόνας είναι n! , για n αριθμούς, το οποίο το αποδεικνύεις με μαθ. επαγωγή κ τέλος.
12, 21
1,2,3:
123, 132, 213, 231, 312, 321
Άρα για δύο αριθμούς έχεις 2 συνδυασμούς. Για τρεις έχεις έξι.
Ισχυρίζομαι πως ο κανόνας είναι n! , για n αριθμούς, το οποίο το αποδεικνύεις με μαθ. επαγωγή κ τέλος.
Σας σιχάθηκε η ψυχή μου.
- Καραμελίτσα
- Δημοσιεύσεις: 11062
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35
Re: Ο κωδικός
Χμμ, θες να μιλήσεις για ένα χαζό κοριτσάκι που έχει πιν 1234 και τη λες Εμινέ, ε;
Γιατί όχι αγοράκι και Αντώνης;
Γιατί όχι αγοράκι και Αντώνης;
Z
Re: Ο κωδικός
Πολύ σημαντικό αυτό που λες. Μου θύμισες καθηγητή που προσπαθούσε να μάθει στους φοιτητές το μαθηματικό υπόβαθρο που υπάρχει πίσω από ορισμένους αλγορίθμους μηχανικής μάθησης αλλά κανείς δεν ενδιαφερόταν επειδή πλέον υπάρχουν εργαλεία που απλά τους εφαρμόζεις. Κατά τα άλλα, δηλώνουν machine learning engineers.Χαοτικός έγραψε: ↑11 Οκτ 2020, 14:28Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Άντε γαμηθείτε!
Δεν είναι το νούμερο ρε μαλάκες. Ο τρόπος που το βρίσκεται είναι. Ο σκακίστας έχει δίκιο, 24 είναι. αλλά γιατί;
Πως θα μαθαίνατε τα παιδιά σας ή τους φίλους σας να σκέφτονται; Είναι ο άσσος αριστερά, Μετά τι ακολουθεί; κατόπιν ο άσος π'άει στη δεύτερη θέση. Τι ακολουθεί εκεί; πως αυτό μεταφράζεται στο: 1 επί 2 επί 3 επί 4;
Καμιά φορά οι μαθηματικοί θα σου πουν ότι είναι παραγοντικό κι εσύ πρέπει να το δεχτείς γιατί έτσι. οπότε παπάρια το έχουν καταλάβει κι αυτοί αν δεν μπορούν να το εξηγήσουν (όπως έλεγε κι ο αινστάιν για τη γιαγιά του).
Re: Ο κωδικός
Α γεια σας! Να σας χαρώ. Τώρα να ξεπληρώσω ευχαρίστως. Μην πάτε να γαμηθείτε. Εγώ γαμιέμαι 
Σε παλιά παιδική εκπομπή μάθησης, με την αισθητική του 80-90 κάποιοι συμπαθητικοί τύποι με καπελάκια ραπ και τα λοιπά, διαβάζανε γράμματα παιδιών με απορίες από το σχολείο. Για Αμερική μιλάμε. Κάποιο έστειλε για να του εξηγήσουν το momentum που δεν το καταλάβαινε. Οι τύποι ήταν ωραίοι. Χτίσανε τοίχο με τουβλάκια βάλανε μια τσουλήθρα πιο κει και αφήνανε μια μικρή μπάλα, την ίδια μικρή μπάλα αλλά με πιο πολύ ταχύτητα, μία τεράστια μπάλα αλλά με μικρή ταχύτητα και έδειχναν πόσο διαλύει τον τοίχο.
Συλλογίστηκα πόσο πιο τυχερά είναι τα δικά μας που το μέγεθος αυτό το λέμε ορμή. ορμάω. ορμάω πολύ. ήταν μεγάλος σκύλος και όρμηξε με δύναμη!
πολύ πιο εύκολα θα θυμάσαι λοιπόν ότι έχει να κάνει το πόσος πολύς είσαι και το πόσο γρήγορα πας.
Αλλά ΟΚ! Θα θυμάμαι ότι είναι μάζα και ταχύτητα που παίζουν. ο τύπος ποιος είναι; Μάζα επί ταχύτητα ή μάζα διά ταχύτητα; Γιατί επί κι όχι διά;
Λείπει αυτή η σκέψη, αυτό λέω. Λείπει το πείραμα, η εξήγηση. Λείπει το πινακάκι. Η γεωμετρία που πρέπει να βάζουμε στο μυαλό των παιδιών. Πως ξεδιπλώνεται κάτι στο χώρο, τι θέσεις παίρνει, τι διαταράσσει κάθε μεταβολή του, πως αυτό γράφεται αριθμητικά;
Επιτάσσω, διαβάλω, συναρμολογώ, μειοδοτώ. Πράγματα που θα μπορούσαμε να τα ξέρουμε ως αγράμματοι αν είχαμε τα σχήματα και τις ιδιότητες στο μυαλό μας. Θα υπολογίζαμε ποια λέξη θα πούμε.
Αν δεν παίξεις δεν θα ξέρεις τίποτα.
Ευκαιρία να διαφημίσω αγαπημένα μου εργαλεία. Πάρτε το στα παιδιά σας και τριφτείτε κι εσείς. Βγάζεις συμπεράσματα για ιδιότητες του χώρου, αποκτάς αντίληψη, κατανοείς και σύνθετα ιδεολογήματα στο τέλος.
Τσιμπήστε το ρε.
https://www.google.com/search?q=cubissimo

Αν πραγματικά ενδιαφερόμασταν για τη γνώση, όχι τόσο ως κοινωνικοί κριτές αλλά για μας τους ίδιους και για τη δίψα που έχουμε από παιδιάκια να μαθαίνουμε και να καταλαβαίνουμε τα πράγματα, θα ψάχναμε ακόμα και τη γλώσσα μας και θα επιχειρούσαμε διαρκώς να την χρησιμοποιούμε σωστά.Puma έγραψε: ↑11 Οκτ 2020, 14:54Πολύ σημαντικό αυτό που λες. Μου θύμισες καθηγητή που προσπαθούσε να μάθει στους φοιτητές το μαθηματικό υπόβαθρο που υπάρχει πίσω από ορισμένους αλγορίθμους μηχανικής μάθησης αλλά κανείς δεν ενδιαφερόταν επειδή πλέον υπάρχουν εργαλεία που απλά τους εφαρμόζεις. Κατά τα άλλα, δηλώνουν machine learning engineers.
Σε παλιά παιδική εκπομπή μάθησης, με την αισθητική του 80-90 κάποιοι συμπαθητικοί τύποι με καπελάκια ραπ και τα λοιπά, διαβάζανε γράμματα παιδιών με απορίες από το σχολείο. Για Αμερική μιλάμε. Κάποιο έστειλε για να του εξηγήσουν το momentum που δεν το καταλάβαινε. Οι τύποι ήταν ωραίοι. Χτίσανε τοίχο με τουβλάκια βάλανε μια τσουλήθρα πιο κει και αφήνανε μια μικρή μπάλα, την ίδια μικρή μπάλα αλλά με πιο πολύ ταχύτητα, μία τεράστια μπάλα αλλά με μικρή ταχύτητα και έδειχναν πόσο διαλύει τον τοίχο.
Συλλογίστηκα πόσο πιο τυχερά είναι τα δικά μας που το μέγεθος αυτό το λέμε ορμή. ορμάω. ορμάω πολύ. ήταν μεγάλος σκύλος και όρμηξε με δύναμη!
πολύ πιο εύκολα θα θυμάσαι λοιπόν ότι έχει να κάνει το πόσος πολύς είσαι και το πόσο γρήγορα πας.
Αλλά ΟΚ! Θα θυμάμαι ότι είναι μάζα και ταχύτητα που παίζουν. ο τύπος ποιος είναι; Μάζα επί ταχύτητα ή μάζα διά ταχύτητα; Γιατί επί κι όχι διά;

Λείπει αυτή η σκέψη, αυτό λέω. Λείπει το πείραμα, η εξήγηση. Λείπει το πινακάκι. Η γεωμετρία που πρέπει να βάζουμε στο μυαλό των παιδιών. Πως ξεδιπλώνεται κάτι στο χώρο, τι θέσεις παίρνει, τι διαταράσσει κάθε μεταβολή του, πως αυτό γράφεται αριθμητικά;
Επιτάσσω, διαβάλω, συναρμολογώ, μειοδοτώ. Πράγματα που θα μπορούσαμε να τα ξέρουμε ως αγράμματοι αν είχαμε τα σχήματα και τις ιδιότητες στο μυαλό μας. Θα υπολογίζαμε ποια λέξη θα πούμε.
Αν δεν παίξεις δεν θα ξέρεις τίποτα.
Ευκαιρία να διαφημίσω αγαπημένα μου εργαλεία. Πάρτε το στα παιδιά σας και τριφτείτε κι εσείς. Βγάζεις συμπεράσματα για ιδιότητες του χώρου, αποκτάς αντίληψη, κατανοείς και σύνθετα ιδεολογήματα στο τέλος.
Τσιμπήστε το ρε.
https://www.google.com/search?q=cubissimo
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Χαοτικός την 12 Οκτ 2020, 12:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Ο κωδικός
δεν θέλω να μιλήσω για χαζό παιδί. Παιδί που ξέχασε τον κωδικό του.Καραμελίτσα έγραψε: ↑11 Οκτ 2020, 14:50Χμμ, θες να μιλήσεις για ένα χαζό κοριτσάκι που έχει πιν 1234 και τη λες Εμινέ, ε;
Γιατί όχι αγοράκι και Αντώνης;
Μου άρεσε όμως που βρήκες έδαφος για σάτιρα. Στοδιάλο βλαμμένο!

Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Ο κωδικός
Ωραίες προσεγγίσεις και μπράβο σας. Οπτικοποίηση, κομμάτιασμα, όλα.

Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Ο κωδικός
Εντάξει, ομολογώ ότι συγκινήθηκα με την ενθουσιώδη ανταπόκριση στο θέμα.
Αλλού η σκηνή αλλού τ' άστρα κι αλλού οι μαθηματικές διάνοιες ντίαρ Γουώτσον.

Η ελπίδα είναι παγίδα.