Αγορά GPU μετά από καρκίνιασμα

Λογισμικό, λειτουργικά συστήματα, προγραμματισμός, hardware, δίκτυα, Internet
parafrwn
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 2590
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 07:52

Re: Αγορά GPU μετά από καρκίνιασμα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από parafrwn » 05 Οκτ 2019, 11:31

klg έγραψε:
05 Οκτ 2019, 11:28
Αν το βασικό σου requirement είναι να τρέξεις κάποιο training στην κάρτα οκ. Εγώ έκανα train RBM με CDL σε μια 550ti με custom cuda κώδικα και δεν είχα κανένα θέμα. Άμα θες να παίξεις και κάνα παιχνίδι τα 150 ευρώ παραπάνω της 1060 αξίζουν.
Thanks. Δεν καίγομαι τόσο για τα παιχνίδια.
Σας σιχάθηκε η ψυχή μου.

parafrwn
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 2590
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 07:52

Re: Αγορά GPU μετά από καρκίνιασμα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από parafrwn » 10 Οκτ 2019, 16:25

Τελικά πήρα αυτήν

https://www.e-shop.gr/vga-msi-geforce-g ... PER.516654

Εγκατέστησα drivers, και so far so good :)

Να και τα αποτελέσματα του glmark2 benchmark:
SpoilerShow
=======================================================
glmark2 2014.03+git20150611.fa71af2d
=======================================================
OpenGL Information
GL_VENDOR: NVIDIA Corporation
GL_RENDERER: GeForce GTX 1050 Ti/PCIe/SSE2
GL_VERSION: 4.6.0 NVIDIA 435.21
=======================================================
[build] use-vbo=false: FPS: 8569 FrameTime: 0.117 ms
[build] use-vbo=true: FPS: 20005 FrameTime: 0.050 ms
[texture] texture-filter=nearest: FPS: 17918 FrameTime: 0.056 ms
[texture] texture-filter=linear: FPS: 17897 FrameTime: 0.056 ms
[texture] texture-filter=mipmap: FPS: 18157 FrameTime: 0.055 ms
[shading] shading=gouraud: FPS: 16920 FrameTime: 0.059 ms
[shading] shading=blinn-phong-inf: FPS: 16662 FrameTime: 0.060 ms
[shading] shading=phong: FPS: 15512 FrameTime: 0.064 ms
[shading] shading=cel: FPS: 15468 FrameTime: 0.065 ms
[bump] bump-render=high-poly: FPS: 10650 FrameTime: 0.094 ms
[bump] bump-render=normals: FPS: 26287 FrameTime: 0.038 ms
[bump] bump-render=height: FPS: 25704 FrameTime: 0.039 ms
[effect2d] kernel=0,1,0;1,-4,1;0,1,0;: FPS: 12914 FrameTime: 0.077 ms
[effect2d] kernel=1,1,1,1,1;1,1,1,1,1;1,1,1,1,1;: FPS: 7460 FrameTime: 0.134 ms
[pulsar] light=false:quads=5:texture=false: FPS: 19010 FrameTime: 0.053 ms
[desktop] blur-radius=5:effect=blur:passes=1:separable=true:windows=4: FPS: 5116 FrameTime: 0.195 ms
[desktop] effect=shadow:windows=4: FPS: 8506 FrameTime: 0.118 ms
[buffer] columns=200:interleave=false:update-dispersion=0.9:update-fraction=0.5:update-method=map: FPS: 1768 FrameTime: 0.566 ms
[buffer] columns=200:interleave=false:update-dispersion=0.9:update-fraction=0.5:update-method=subdata: FPS: 2356 FrameTime: 0.424 ms
[buffer] columns=200:interleave=true:update-dispersion=0.9:update-fraction=0.5:update-method=map: FPS: 1866 FrameTime: 0.536 ms
[ideas] speed=duration: FPS: 12604 FrameTime: 0.079 ms
[jellyfish] <default>: FPS: 10909 FrameTime: 0.092 ms
[terrain] <default>: FPS: 870 FrameTime: 1.149 ms
[shadow] <default>: FPS: 10920 FrameTime: 0.092 ms
[refract] <default>: FPS: 2953 FrameTime: 0.339 ms
[conditionals] fragment-steps=0:vertex-steps=0: FPS: 18866 FrameTime: 0.053 ms
[conditionals] fragment-steps=5:vertex-steps=0: FPS: 17178 FrameTime: 0.058 ms
[conditionals] fragment-steps=0:vertex-steps=5: FPS: 18628 FrameTime: 0.054 ms
[function] fragment-complexity=low:fragment-steps=5: FPS: 17851 FrameTime: 0.056 ms
[function] fragment-complexity=medium:fragment-steps=5: FPS: 16405 FrameTime: 0.061 ms
[loop] fragment-loop=false:fragment-steps=5:vertex-steps=5: FPS: 17650 FrameTime: 0.057 ms
[loop] fragment-steps=5:fragment-uniform=false:vertex-steps=5: FPS: 17668 FrameTime: 0.057 ms
[loop] fragment-steps=5:fragment-uniform=true:vertex-steps=5: FPS: 16699 FrameTime: 0.060 ms
=======================================================
glmark2 Score: 13574
=======================================================
Σας σιχάθηκε η ψυχή μου.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Πληροφορική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών