Νέες ρυθμίσεις για τη φορητότητα αριθμών

Λογισμικό, λειτουργικά συστήματα, προγραμματισμός, hardware, δίκτυα, Internet
Spiros252
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 11581
Εγγραφή: 13 Μαρ 2018, 19:22
Phorum.gr user: Spiros252
Τοποθεσία: Αθήνα

Νέες ρυθμίσεις για τη φορητότητα αριθμών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Spiros252 » 04 Ιουν 2018, 19:04

"ΕΕΤΤ: Σε ισχύ οι νέες ρυθμίσεις για τη φορητότητα αριθμών

Σε ισχύ τίθενται από σήμερα, 4 Ιουνίου 2018, οι νέες ρυθμίσεις της ΕΕΤΤ για τη φορητότητα αριθμών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας. Στόχος είναι να επιλυθούν προβλήματα που είχαν εντοπισθεί στην προηγούμενη διαδικασία, όπως η αποστολή προσφορών στον συνδρομητή ακόμη και μετά την υλοποίηση της φορητότητας, με αποτέλεσμα ο συνδρομητής, σε περίπτωση που αποφάσιζε τελικά να παραμείνει στην υφιστάμενη εταιρία, λάμβανε λογαριασμό από δύο εταιρίες και επιβαρυνόταν με τέλη πρόωρης λήξης σύμβασης.

Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις, ο συνδρομητής σε περίπτωση που έχει συνάψει σύμβαση είτε από απόσταση (τηλεφωνικά, μέσω Διαδικτύου ή fax), είτε εκτός καταστήματος (π.χ. μέσω αντιπροσώπου της εταιρίας στον χώρο του συνδρομητή), έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αζημίως και χωρίς εξηγήσεις.

Συνεπώς, έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την αίτηση φορητότητας αριθμού που έχει υποβάλει. Οι παραπάνω δυνατότητες ισχύουν για διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης.

Σε αυτό το πλαίσιο, ισχύουν τα ακόλουθα:
  • H αίτηση φορητότητας προωθείται στον υφιστάμενο πάροχο μετά την πάροδο των 14 ημερών, οπότε και ξεκινά η διαδικασία υλοποίησής της.
  • Σε περίπτωση που ο συνδρομητής επιθυμεί το αίτημα να υλοποιηθεί νωρίτερα από τις 14 ημέρες, πρέπει να υποβάλει σχετική δήλωση στη νέα εταιρία. Σημειώνεται, ότι η εταιρία έχει δικαίωμα είτε να μην κάνει αποδεκτό το αίτημα, είτε να ζητήσει από τον συνδρομητή γραπτή δήλωση ότι αποδέχεται να απωλέσει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Στην περίπτωση αυτή, ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα, μέχρι την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σε νέα εταιρία και εφόσον δεν έχει παρέλθει η προθεσμία των 14 ημερών, να υποβάλει αίτηση ακύρωσης της φορητότητας.
  • Ο συνδρομητής για να ακυρώσει τη φορητότητα, πρέπει να αποστείλει σχετική αίτηση αποκλειστικά στην εταιρία στην οποία είχε υποβάλει το αίτημα φορητότητας και με έναν από τους τρόπους επικοινωνίας που διαθέτει η εταιρία για τον σκοπό αυτό.
  • Επισημαίνεται ότι εάν η σύμβαση έχει συναφθεί σε κατάστημα της εταιρίας, ο συνδρομητής δεν έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει και συνεπώς, δεν μπορεί να ακυρώσει αίτηση φορητότητας αριθμού.
Με βάση τις παραπάνω ρυθμίσεις, η ΕΕΤΤ απευθύνει στους συνδρομητές τις ακόλουθες συστάσεις.

Πριν υποβάλετε αίτηση φορητότητας και συνάψετε νέα σύμβαση με εταιρία ηλεκτρονικών επικοινωνιών, έχετε υπόψη τα ακόλουθα:
  • Σε περίπτωση διακοπής σύμβασης ορισμένου χρόνου πριν τη λήξη της, ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με τέλος λόγω πρόωρης λήξης. Ανατρέξτε στη σύμβασή σας για τους σχετικούς όρους.
  • Κάντε έρευνα αγοράς για τις υπηρεσίες/προγράμματα που σας ενδιαφέρουν, ζητώντας σχετικές προσφορές από την υφιστάμενη και άλλες εταιρίες.
  • Αξιολογήστε προσεκτικά τις προσφορές με βάση τις ανάγκες σας, πριν επιλέξετε εταιρία και συνάψετε νέα σύμβαση.
  • Υποβάλετε την αίτηση φορητότητας αριθμού, παράλληλα με τη σύναψη σύμβασης, σε περίπτωση που επιλέξετε νέα εταιρία.
Η νέα διαδικασία διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς και αναμένεται να ενισχύσει τον ανταγωνισμό, προς όφελος των καταναλωτών".


Πηγή: https://www.techgear.gr/eett-foritotita ... is-139223/


Μήπως θα έπρεπε η ΕΕΤΤ να κοιτάξει λίγο και το κόστος φορητότητας που είναι πλέον απαγορευτικό ;

«Η παρουσία μας επιλέγει από ένα τεράστιο σύνολο μόνο σύμπαντα συμβατά με την ύπαρξή μας.
Αν και είμαστε μικροί και ασήμαντοι σε κοσμικό επίπεδο, αυτό μας κάνει κατά κάποιο τρόπο, κύριους της δημιουργίας»
.
Stephen Hawking

Άβαταρ μέλους
Jack Shephard
Δημοσιεύσεις: 1837
Εγγραφή: 24 Απρ 2018, 20:06
Phorum.gr user: Jack Shephard

Re: Νέες ρυθμίσεις για τη φορητότητα αριθμών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Jack Shephard » 05 Ιουν 2018, 18:54

Βασικά αυτό που κόβει ο νέος κανονισμός είναι το παιχνιδάκι πολλών που έκαναν αίτηση φορητότητας μόνο και μόνο με σκοπό να πετύχουν καλύτερη αντιπροσφορά από τον υφιστάμενο πάροχο τους.

Με το νέο κανονισμό ή ο πελάτης παραιτείται του δικαιώματος υπαναχώρησης για να προχωρήσει άμεσα η αίτηση φορητότητας ή η αίτηση υποβάλλεται τη 15η ημέρα από την υπογραφή της. Και στις δύο περιπτώσεις αρχίζει να ισχύει η περίοδος δέσμευσης και η μετάβαση σε άλλο πάροχο (τον προηγούμενο ή οποιοδήποτε άλλο) γίνεται με την επιβολή τέλους πρόωρης λήξης της σύμβασης.

Μπορείς να ανακαλέσεις την αίτηση σου εντός των 14 ημερών από τον νέο πάροχο αλλά αυτό δεν έχει πρακτικό όφελος γιατί ο νέος πάροχος δεν την έχει υποβάλλει και ο παλιός δε μπορεί να ξέρει ότι εσύ πας να φύγεις, ώστε να σε καλέσει για αντιπροσφορά.

Spiros252
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 11581
Εγγραφή: 13 Μαρ 2018, 19:22
Phorum.gr user: Spiros252
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέες ρυθμίσεις για τη φορητότητα αριθμών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Spiros252 » 05 Ιουν 2018, 21:53

Και αυτό τώρα συμβάλλει στον ανταγωνισμό όπως ισχυρίζονται; Το αντίθετο δεν κάνει;
«Η παρουσία μας επιλέγει από ένα τεράστιο σύνολο μόνο σύμπαντα συμβατά με την ύπαρξή μας.
Αν και είμαστε μικροί και ασήμαντοι σε κοσμικό επίπεδο, αυτό μας κάνει κατά κάποιο τρόπο, κύριους της δημιουργίας»
.
Stephen Hawking

Άβαταρ μέλους
Jack Shephard
Δημοσιεύσεις: 1837
Εγγραφή: 24 Απρ 2018, 20:06
Phorum.gr user: Jack Shephard

Re: Νέες ρυθμίσεις για τη φορητότητα αριθμών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Jack Shephard » 05 Ιουν 2018, 22:29

Η απρόσκοπτη διαδικασία φορητότητας μεταξύ των παρόχων είναι αυτή που ενισχύει τον ανταγωνισμό. Κάτι που πλέον ισχύει για την Ελληνική αγορά. Πιστεύω ότι με αυτό το πνεύμα το έγραψε στο δελτίο τύπου η ΕΕΤΤ και όχι ειδικά για τη συγκεκριμένη διάταξη.

Όποιος έχει διάθεση να διαπραγματευτεί θα το κάνει και τώρα. Θα παίρνει και θα λέει στον πάροχο "H δέσμευση μου λήγει και η Vodafone μου προσφέρει πακέτο με Χ χαρακτηριστικά στην Ψ τιμή. Έχω κάνει αίτηση φορητότητας. Εσείς τι προσφορά μου κάνετε για να ακυρώσω την αίτηση φορητότητας και να παραμείνω στο δίκτυο σας;"

Η παραπάνω διάταξη είναι σωστή γιατί τα χρονικά διαστήματα για τη φορητότητα είναι πλέον μικρά και πολλές φορές οι καταναλωτές δεν έπαιζαν σωστά το παιχνίδι και γινόταν η φορητότητα χωρίς να το θέλουν. Και μετά άρχιζαν "δε πληρώνω τέλη πρόωρης αποσύνδεσης και θέλω να ασκήσω υπαναχώρηση κλπ". Αναστάτωση και χαμένος χρόνος και έξοδα των παρόχων για να υλοποιούν και μετά να αναιρούν τις φορητότητες. Γι' αυτό το λόγο κάποιοι πάροχοι σε νέους πελάτες έκαναν την προσφορά τηλεφωνικά αλλά για υποβολή της αίτησης τους παρέπεμπαν σε κατάστημα, ώστε να μην υφίσταται το δικαίωμα υπαναχώρησης λόγω σύναψης σύμβασης από απόσταση.

Τώρα αυτή η κατάσταση θα σταματήσει.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Πληροφορική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών