Εγκατάσταση numpy σε MayaPython
Εγκατάσταση numpy σε MayaPython
Ξέρει κανείς πώς να την κάνει αυτή τη μαλακία να δουλέψει σωστά; Δύο μέρες τώρα την παλεύω και είμαι έτοιμος να βγω στους δρόμους με το αλυσοπρίονο και να πετσοκόβω κόσμο...
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13220
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: Εγκατάσταση numpy σε MayaPython
Προσπαθείς μόνος σου; Δοκίμασες με τον φίλο σου τον google? Ψυχραιμία, όταν εκνευρίζεσαι με τον υπολογιστή δε βλέπεις μπροστά σου.
Πάρε μια βαθιά ανάσα, χαλάρωσε κ βρες κάνα tutorial, απ ότι βλέπω έχει πολλά στο google, πχ https://forums.autodesk.com/t5/maya-pro ... -p/5796722

Re: Εγκατάσταση numpy σε MayaPython
Ναι, τα έχω πάρει παραμάσχαλα, ότιδηποτε σχετικό υπάρχει στο διαδίκτυο.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑15 Φεβ 2021, 23:30Προσπαθείς μόνος σου; Δοκίμασες με τον φίλο σου τον google? Ψυχραιμία, όταν εκνευρίζεσαι με τον υπολογιστή δε βλέπεις μπροστά σου.Πάρε μια βαθιά ανάσα, χαλάρωσε κ βρες κάνα tutorial, απ ότι βλέπω έχει πολλά στο google, πχ https://forums.autodesk.com/t5/maya-pro ... -p/5796722
Η ρίζα του προβλήματος είναι ότι το Maya υποστηρίζει μεν Python για τα plugin του, αλλά δεν θέλει τη δική σου εγκατάσταση. Έχει μια δική του έκδοση που εγκαθίσταται μαζί με το πακέτο, και μόνον αυτήν εκτελεί. Αν το plugin έχει dependencies σε εξωτερικά modules, την έκατσες. Μπορείς μεν να κάνεις configuration να τα ψάχνει σε ξεχωριστή εγκατάσταση, αλλά για κάποιο λόγο δεν τα φορτώνει σωστά (έχω ξεστραβωθεί στο debugging). Κρασάρει είτε στο import, είτε στην πρώτη κλήση συνάρτησης μέσα από το module, και το μόνο που σου επιστρέφει είναι ένα ασαφές μήνυμα λάθους σε στυλ "δε μ'αρέσει αυτό, πάρε τ'αρχίδια μου".
Μάλλον ψάχνει για κάποιο dll και τσιμπάει κάποια λάθος έκδοση από κάπου αλλού, σαν να ψάχνεις βελόνα στα άχυρα είναι...
Re: Εγκατάσταση numpy σε MayaPython
Ούτε στο κραταιό stackoverflow δεν υπάρχει τίποτα, δεν είμαι ο μόνος που το ψάχνει αυτό απ'ό,τι φαίνεται...
Re: Εγκατάσταση numpy σε MayaPython
Μήπως πρέπει να σετάρεις το PYTHONPATH στο Maya.env;Γιάννης έγραψε: ↑16 Φεβ 2021, 12:01Ναι, τα έχω πάρει παραμάσχαλα, ότιδηποτε σχετικό υπάρχει στο διαδίκτυο.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑15 Φεβ 2021, 23:30Προσπαθείς μόνος σου; Δοκίμασες με τον φίλο σου τον google? Ψυχραιμία, όταν εκνευρίζεσαι με τον υπολογιστή δε βλέπεις μπροστά σου.Πάρε μια βαθιά ανάσα, χαλάρωσε κ βρες κάνα tutorial, απ ότι βλέπω έχει πολλά στο google, πχ https://forums.autodesk.com/t5/maya-pro ... -p/5796722
Η ρίζα του προβλήματος είναι ότι το Maya υποστηρίζει μεν Python για τα plugin του, αλλά δεν θέλει τη δική σου εγκατάσταση. Έχει μια δική του έκδοση που εγκαθίσταται μαζί με το πακέτο, και μόνον αυτήν εκτελεί. Αν το plugin έχει dependencies σε εξωτερικά modules, την έκατσες. Μπορείς μεν να κάνεις configuration να τα ψάχνει σε ξεχωριστή εγκατάσταση, αλλά για κάποιο λόγο δεν τα φορτώνει σωστά (έχω ξεστραβωθεί στο debugging). Κρασάρει είτε στο import, είτε στην πρώτη κλήση συνάρτησης μέσα από το module, και το μόνο που σου επιστρέφει είναι ένα ασαφές μήνυμα λάθους σε στυλ "δε μ'αρέσει αυτό, πάρε τ'αρχίδια μου".
Μάλλον ψάχνει για κάποιο dll και τσιμπάει κάποια λάθος έκδοση από κάπου αλλού, σαν να ψάχνεις βελόνα στα άχυρα είναι...
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.
Thank you Google Translate.
Thank you Google Translate.
Re: Εγκατάσταση numpy σε MayaPython
Μήπως πρέπει να ξεχάσεις για λίγο το maya και να παίξεις λίγο με το μπλέντερ; λέω γω τώρα.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: Εγκατάσταση numpy σε MayaPython
Τρέχει και σε γουήντοζ, όχι τόσο καλά αλλά τρέχει.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: Εγκατάσταση numpy σε MayaPython
Ρίξε μια ματιά ρε, δεν είναι αυτό που πιθανότατα θυμάσαι ότι είναι, εξάλλου, αν θες το κάνεις και μάγια με δύο κλικ στα πρέφερενσίζ σιγά (και το ui και τα κήμπορντ σόρτκατς εκτός των άλλων).
Αν έπαιζες με χουντίνι μιλιά δε θα έβγαζα, αλλά μάγια, λάητγουεβ και τέτοια, τι να πω, καλή τύχη;
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: Εγκατάσταση numpy σε MayaPython
Ρε, το κατάφερα τελικά! Μου έβγαλε την ψυχή αλλά δούλεψε!sys3x έγραψε: ↑16 Φεβ 2021, 16:49Ρίξε μια ματιά ρε, δεν είναι αυτό που πιθανότατα θυμάσαι ότι είναι, εξάλλου, αν θες το κάνεις και μάγια με δύο κλικ στα πρέφερενσίζ σιγά (και το ui και τα κήμπορντ σόρτκατς εκτός των άλλων).
Αν έπαιζες με χουντίνι μιλιά δε θα έβγαζα, αλλά μάγια, λάητγουεβ και τέτοια, τι να πω, καλή τύχη;
Με γκαντέμιασες όμως, από Δευτέρα θα πρέπει να παίξω και με χουντίνι...
Re: Εγκατάσταση numpy σε MayaPython
Κοίταξε, έχει 2 και κάτι ψιλά εβδομάδες που άρχισα να ασχολούμαι "σοβαρά" με 3δ μόντελινγκ - ανιμέησο γενικότερα και ειδικότερα στο πλέντερ, έχω πάθει πλάκα, δεν έχω βρει κάτι που δε μπορώ να κάνω ή που με κάποιον τρόπο δεν γίνεται σε αυτή την εφαρμογή, θα δημιουργήσω μερικές ακόμη καλές σκηνές στο πλέντερ και μετά ίσως πιάσω και το χουντίνι παράλληλα αν και δε βλέπω να μου πολυχρειάζεται αν πάρω και μια rtx από 2070 σούπερ και πάνω, οι προσομοιώσεις με λίγο δαχτύλωμα βγάζουν απίθανα αποτελέσματα, γενικά έχω καταενθουσιαστεί. Η ανάπτυξη που παίζει από πίσω είναι ραγδαία και η φάση με τα πάηθον αντόνς απίστευτη, περνάς ένα δύο αντόνς και κάνεις αρχιτεκτονικό σχέδιο για πλάκα (το έχω κάνει δλδ ήδη αυτό), είναι σχεδόν λόγος για μένα να καθίσω να μάθω πάηθον (δεν πρόκειται βέβαια αλλά λέμε).Γιάννης έγραψε: ↑20 Φεβ 2021, 18:50Ρε, το κατάφερα τελικά! Μου έβγαλε την ψυχή αλλά δούλεψε!sys3x έγραψε: ↑16 Φεβ 2021, 16:49Ρίξε μια ματιά ρε, δεν είναι αυτό που πιθανότατα θυμάσαι ότι είναι, εξάλλου, αν θες το κάνεις και μάγια με δύο κλικ στα πρέφερενσίζ σιγά (και το ui και τα κήμπορντ σόρτκατς εκτός των άλλων).
Αν έπαιζες με χουντίνι μιλιά δε θα έβγαζα, αλλά μάγια, λάητγουεβ και τέτοια, τι να πω, καλή τύχη;
Με γκαντέμιασες όμως, από Δευτέρα θα πρέπει να παίξω και με χουντίνι...
Νομίζω ότι είναι μακράν η πιο ενδιαφέρουσα περίοδος για κάποιον (τουλάχιστον σαν εμένα) να ασχοληθεί με τέτοιου είδους εφαρμογές.
Στο χουντίνι όλα τα λεφτά είναι το particle system του και η συνεργασία με Άρνολντ κτλ για ρέντερινγκ και γενικά για κορυφαία vfx, από την άλλη το πλέντερ είναι τσάμπα, τσάμπα ρε μλκ... και να μη σε πω πόσο διαολεμένα γρήγορα δουλεύει σε Λίνουξ, ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά, σχεδόν διπλάσια γρήγορη απόκριση σε όλα, μέχρι και στο ρέντερινγκ, γιατί Λίνουξ, ανώτερος c compiler, ανώτερη διαχείριση πόρων, όλα ανώτερα, απλά επειδή δουλεύω και ήχο ταυτόχρονα και καμμία από τις κάρτες ήχου μου δε λέει να δουλέψει σε Λίνουξ έχω κολλήσει στα windoze, μέχρι να πάρω μια φτηνή καρτούλα της προκοπής USB compliant αλλά και πάλι χρειάζομαι vst plugins. Στηρίξτε το λογισμικό ανοιχτού κώδικα ρε γμμνοι, δε το λέω για σένα θείο Γιάννη, ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΤΟ ΛΈΩ!
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13269
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: Εγκατάσταση numpy σε MayaPython
Ανοίξτε ένα νήμα να βάζουμε μοντέλα και ανιματιονς 

The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: Εγκατάσταση numpy σε MayaPython
Εγώ ασχολούμαι σοβαρά (βιοποριστικά) εδώ και δύο δεκαετίες, από τότε που δεν υπήρχε τίποτα από αυτά ετοιματζήδικο, και τα γράφαμε όλα από την αρχή σε C και OpenGL, και κοιμόμασταν με τις πόρτες ξεκλείδωτες και οι αυλές μοσχομυρίζαν γιασεμί. Χαλάρωσε, μια χαρά τα πας, μην ξεχνάς να κάνεις μικρότερες τις προτάσεις σου και να αναπνέεις λίγο στα κόμματα, περισσότερο στις τελείες.sys3x έγραψε: ↑20 Φεβ 2021, 20:17Κοίταξε, έχει 2 και κάτι ψιλά εβδομάδες που άρχισα να ασχολούμαι "σοβαρά" με 3δ μόντελινγκ - ανιμέησο γενικότερα και ειδικότερα στο πλέντερ, έχω πάθει πλάκα, δεν έχω βρει κάτι που δε μπορώ να κάνω ή που με κάποιον τρόπο δεν γίνεται σε αυτή την εφαρμογή, θα δημιουργήσω μερικές ακόμη καλές σκηνές στο πλέντερ και μετά ίσως πιάσω και το χουντίνι παράλληλα αν και δε βλέπω να μου πολυχρειάζεται αν πάρω και μια rtx από 2070 σούπερ και πάνω, οι προσομοιώσεις με λίγο δαχτύλωμα βγάζουν απίθανα αποτελέσματα, γενικά έχω καταενθουσιαστεί. Η ανάπτυξη που παίζει από πίσω είναι ραγδαία και η φάση με τα πάηθον αντόνς απίστευτη, περνάς ένα δύο αντόνς και κάνεις αρχιτεκτονικό σχέδιο για πλάκα (το έχω κάνει δλδ ήδη αυτό), είναι σχεδόν λόγος για μένα να καθίσω να μάθω πάηθον (δεν πρόκειται βέβαια αλλά λέμε).Γιάννης έγραψε: ↑20 Φεβ 2021, 18:50Ρε, το κατάφερα τελικά! Μου έβγαλε την ψυχή αλλά δούλεψε!sys3x έγραψε: ↑16 Φεβ 2021, 16:49
Ρίξε μια ματιά ρε, δεν είναι αυτό που πιθανότατα θυμάσαι ότι είναι, εξάλλου, αν θες το κάνεις και μάγια με δύο κλικ στα πρέφερενσίζ σιγά (και το ui και τα κήμπορντ σόρτκατς εκτός των άλλων).
Αν έπαιζες με χουντίνι μιλιά δε θα έβγαζα, αλλά μάγια, λάητγουεβ και τέτοια, τι να πω, καλή τύχη;
Με γκαντέμιασες όμως, από Δευτέρα θα πρέπει να παίξω και με χουντίνι...
Νομίζω ότι είναι μακράν η πιο ενδιαφέρουσα περίοδος για κάποιον (τουλάχιστον σαν εμένα) να ασχοληθεί με τέτοιου είδους εφαρμογές.
Στο χουντίνι όλα τα λεφτά είναι το particle system του και η συνεργασία με Άρνολντ κτλ για ρέντερινγκ και γενικά για κορυφαία vfx, από την άλλη το πλέντερ είναι τσάμπα, τσάμπα ρε μλκ... και να μη σε πω πόσο διαολεμένα γρήγορα δουλεύει σε Λίνουξ, ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά, σχεδόν διπλάσια γρήγορη απόκριση σε όλα, μέχρι και στο ρέντερινγκ, γιατί Λίνουξ, ανώτερος c compiler, ανώτερη διαχείριση πόρων, όλα ανώτερα, απλά επειδή δουλεύω και ήχο ταυτόχρονα και καμμία από τις κάρτες ήχου μου δε λέει να δουλέψει σε Λίνουξ έχω κολλήσει στα windoze, μέχρι να πάρω μια φτηνή καρτούλα της προκοπής USB compliant αλλά και πάλι χρειάζομαι vst plugins. Στηρίξτε το λογισμικό ανοιχτού κώδικα ρε γμμνοι, δε το λέω για σένα θείο Γιάννη, ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΤΟ ΛΈΩ!
Το δικό μου πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ πάντα να επιλέξω πλέντερ ή κάτι άλλο, εξαρτάται και από τον πελάτη ή από άλλα πράματα. Το συγκεκριμένο πλαγκίν είχε γραφτεί μόνο για μάγια, καλούσε τα εηπιάη της, γιαυτό έπρεπε σώνει και καλά να το κάνω να δουλέψει. Τώρα που το έβαλα και δούλεψε και ολοκλήρωσα τη νεκροψία και ξέρω ακριβώς τι κάνει, με την πρώτη ευκαιρία θα το κάμω ρηφάκτορινγκ σε πλέντερ ή ότι άλλο οπεν σώρς χρειαστεί, για να υπάρχει κιόλας.
Να κάτσεις να μάθεις πάηθον, δεν είναι τίποτα. Πιο εύκολη γλώσσα δεν υπάρχει.
Re: Εγκατάσταση numpy σε MayaPython
Με όλη αυτή τη συζήτηση μου ήρθε δέκα χρόνια πίσω φλασιά οι παλιές καλές μέρες που έφτιαχνα meshes στο Maya για την UE. Οπότε μου ήρθε και ο εμετός του Kismet στη γεύση.
Τι ωραίες εποχές. Τώρα θα έχουμε κάποιο ηλίθιο νευρωνικό δίκτυο να φτιάχνει τα πάντα και που θα είναι εκπαιδευμένο από βίντεο με πάρτυ στη Μύκονο.
Τι ωραίες εποχές. Τώρα θα έχουμε κάποιο ηλίθιο νευρωνικό δίκτυο να φτιάχνει τα πάντα και που θα είναι εκπαιδευμένο από βίντεο με πάρτυ στη Μύκονο.
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.
Thank you Google Translate.
Thank you Google Translate.
Re: Εγκατάσταση numpy σε MayaPython
Ωραίος άμα κάνεις πορτ το πλαγκινάκι για πλέντερΓιάννης έγραψε: ↑22 Φεβ 2021, 18:31Εγώ ασχολούμαι σοβαρά (βιοποριστικά) εδώ και δύο δεκαετίες, από τότε που δεν υπήρχε τίποτα από αυτά ετοιματζήδικο, και τα γράφαμε όλα από την αρχή σε C και OpenGL, και κοιμόμασταν με τις πόρτες ξεκλείδωτες και οι αυλές μοσχομυρίζαν γιασεμί. Χαλάρωσε, μια χαρά τα πας, μην ξεχνάς να κάνεις μικρότερες τις προτάσεις σου και να αναπνέεις λίγο στα κόμματα, περισσότερο στις τελείες.sys3x έγραψε: ↑20 Φεβ 2021, 20:17Κοίταξε, έχει 2 και κάτι ψιλά εβδομάδες που άρχισα να ασχολούμαι "σοβαρά" με 3δ μόντελινγκ - ανιμέησο γενικότερα και ειδικότερα στο πλέντερ, έχω πάθει πλάκα, δεν έχω βρει κάτι που δε μπορώ να κάνω ή που με κάποιον τρόπο δεν γίνεται σε αυτή την εφαρμογή, θα δημιουργήσω μερικές ακόμη καλές σκηνές στο πλέντερ και μετά ίσως πιάσω και το χουντίνι παράλληλα αν και δε βλέπω να μου πολυχρειάζεται αν πάρω και μια rtx από 2070 σούπερ και πάνω, οι προσομοιώσεις με λίγο δαχτύλωμα βγάζουν απίθανα αποτελέσματα, γενικά έχω καταενθουσιαστεί. Η ανάπτυξη που παίζει από πίσω είναι ραγδαία και η φάση με τα πάηθον αντόνς απίστευτη, περνάς ένα δύο αντόνς και κάνεις αρχιτεκτονικό σχέδιο για πλάκα (το έχω κάνει δλδ ήδη αυτό), είναι σχεδόν λόγος για μένα να καθίσω να μάθω πάηθον (δεν πρόκειται βέβαια αλλά λέμε).
Νομίζω ότι είναι μακράν η πιο ενδιαφέρουσα περίοδος για κάποιον (τουλάχιστον σαν εμένα) να ασχοληθεί με τέτοιου είδους εφαρμογές.
Στο χουντίνι όλα τα λεφτά είναι το particle system του και η συνεργασία με Άρνολντ κτλ για ρέντερινγκ και γενικά για κορυφαία vfx, από την άλλη το πλέντερ είναι τσάμπα, τσάμπα ρε μλκ... και να μη σε πω πόσο διαολεμένα γρήγορα δουλεύει σε Λίνουξ, ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά, σχεδόν διπλάσια γρήγορη απόκριση σε όλα, μέχρι και στο ρέντερινγκ, γιατί Λίνουξ, ανώτερος c compiler, ανώτερη διαχείριση πόρων, όλα ανώτερα, απλά επειδή δουλεύω και ήχο ταυτόχρονα και καμμία από τις κάρτες ήχου μου δε λέει να δουλέψει σε Λίνουξ έχω κολλήσει στα windoze, μέχρι να πάρω μια φτηνή καρτούλα της προκοπής USB compliant αλλά και πάλι χρειάζομαι vst plugins. Στηρίξτε το λογισμικό ανοιχτού κώδικα ρε γμμνοι, δε το λέω για σένα θείο Γιάννη, ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΤΟ ΛΈΩ!
Το δικό μου πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ πάντα να επιλέξω πλέντερ ή κάτι άλλο, εξαρτάται και από τον πελάτη ή από άλλα πράματα. Το συγκεκριμένο πλαγκίν είχε γραφτεί μόνο για μάγια, καλούσε τα εηπιάη της, γιαυτό έπρεπε σώνει και καλά να το κάνω να δουλέψει. Τώρα που το έβαλα και δούλεψε και ολοκλήρωσα τη νεκροψία και ξέρω ακριβώς τι κάνει, με την πρώτη ευκαιρία θα το κάμω ρηφάκτορινγκ σε πλέντερ ή ότι άλλο οπεν σώρς χρειαστεί, για να υπάρχει κιόλας.
Να κάτσεις να μάθεις πάηθον, δεν είναι τίποτα. Πιο εύκολη γλώσσα δεν υπάρχει.

Έχω ρίξει μια ματιά στον πύθωνα και με θύμισε λίγο c που είχα ασχοληθεί επίσης επιδερμικά πριν 2+ δεκαετίες (βασικά περισσότερο ασχολήθηκα για να με βοηθήσει στην cmix κ την rtcmix).
Όπως καταλαβαίνεις δεν με ενδιαφέρει καθόλου να μάθω κάτι για να το μάθω αλλά για να δημιουργήσω κάτι με αυτό, το δημιουργικό κομμάτι λοιπόν με ενδιαφέρει σε όλα και κυρίως μέχρι στιγμής το dsp με ότι έχει να κάνει με ήχο - μουσική αλλά με τα πολλά και με τα λίγα μπήκα στον κόσμο των κουπιότερ, δεν περίμενα να φτιάξει κάποιος το πρώτο μου πισί ή να με συνδέσει στα ιντεργουέμπς ή να με εξηγήσει πως δουλεύει το Cubase είτε από μπροστά (ui) είτε από πίσω, τα έκανα και τα έμαθα μόνος μου.
Ίσως αν μου καυλώσει να κάνω κάποιο πλαγκινάκι για κάτι πολύ specific να πιάσω και την πάηθον (μάλλον για maxmsp με κόβω πάλι βέβαια που δεν θα χρειαστεί να ανακαλύψω την Αμερική), αλλά σε κάθε περίπτωση ότι και να μου καυλώσει να κάνω η γλώσσα προγραμματισμού είναι κάτι δευτερεύων για εμένα, θα μπορούσε να γίνει δλδ με οποιαδήποτε γλώσσα. Άμα χρειαστώ συμβουλές πάντως να είσαι σίγουρος ότι θα σας πρήξω λίγο τον πάπαρο, εσάς τους 5-6 δλδ που κυκλοφοράτε εδώ μέσα ελεύθεροι.
Όταν ήμανε πολύ πιτσιρικάς έκανα με έναν οικογενειακό φίλο μαθηματικό που είχε ανοίξει φροντιστήριο για κουπιότερ, στο χωριό φυσικά, από όλες τις γλώσσες που παίξαμε η Pascal θυμάμαι με είχε εντυπωσιάσει περισσότερο αλλά δεν θυμάμαι γιατί, ξεκινήσαμε να κάνουμε ένα παιχνιδάκι στυλ κρεμάλα, είχε πολύ πλάκα, όλα τα παιδάκια πρέπει να μαθαίνουν βασικά πράγματα για προγραμματισμό και μουσική φυσικά, ο Μπαχ τα συνδυάζει όλα.
Άμα κάνεις το πορτ για πλέντερ ρίξε και στο πλέντερ μια ματιά, είναι από τα πιο αξιόλογα πρότζεκτ ανοιχτού κώδικα και είναι μπλεγμένοι αρκετά και πολλοί από Ελλάδα.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 6 Απαντήσεις
- 566 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Jimmy81
28 Ιούλ 2023, 01:22
-
-
Νέα δημοσίευση Αρχισαν να ερχονται δεκαδες χιλιαδες Ισραηλινοι για εγκατασταση στην Ελλαδα
από Frappezitis » 14 Νοέμ 2023, 21:48 » σε Εσωτερική Πολιτική - 6 Απαντήσεις
- 444 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Dwarven Blacksmith
15 Νοέμ 2023, 15:39
-