Αν θέλεις enaon βρες 4-5 σημεία να επικεντρωθούμε γιατί μπαίνουν πολλά ζητήματα. Ο Ταγματάρχης μου φαίνεται κάπως ανεπαρκής για τέτοια συζήτηση και αυτό δεν βοηθάει στο να διευκρινίζονται πράγματα.
Τι εννοεί ο καλλιτέχνης;
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
Τι εννοεί ο καλλιτέχνης;
Μετά από προτροπή του enaon ανοίγω αυτό το νήμα για να μη χαλάμε με τα εκτός θέματος το άλλο.
Re: Τι εννοεί ο καλλιτέχνης;
Tα λέει πολύ ωραία.
Ανεκτός και ο Ταγματάρχης, φαντάζεσαι πχ να ήταν η Παναγιωταρέα ;
Ανεκτός και ο Ταγματάρχης, φαντάζεσαι πχ να ήταν η Παναγιωταρέα ;
"I beseech you, in the bowels of Christ, think it possible you may be mistaken".
Re: Τι εννοεί ο καλλιτέχνης;
σε ευχαριστώ ST48410
ναι, συμφωνώ οτι ο Ταγματάρχης είναι έξω απο τα νερά του, θέλει να κάνει ένα διάλειμμα να πει ένα ανέκδοτο με ξανθιές μερικές φορές, καταπιέζεται νομίζω.
Παρόλα αυτά, είναι μερικές στιγμές που ο Καβάκος με προβληματίζει επίσης. Θα τα βάλω σε παράθεση στον χρόνο για να μην είναι στον αέρα αυτά που λέω, αλλά περιληπτικά είναι τα εξής;
Υπονοεί, και λέω υπονοεί γιατί νιώθω οτι απλά δεν του δόθηκε η ευκαιρία να το βροντοφωνάξει, οτι υπάρχει μία μόνο μουσική, η κλασική, άντε και η δημοτική, οι άλλες είναι απαράδεκτες το λιγότερο, η ρεμπέτικη είναι υπαρξιακή καταστροφή του ανθρώπου.
Υποστηρίζει οτι η δυτική μουσική ειναι η κλασική, και η ανατολική οι αμανέδες, μου μοιάζει να το λέει σοβαρά και δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να μην ξέρει οτι η ανατολή είναι και πέρα απο την Τουρκία.
Υποστηρίζει οτι το μοναδικό μέρος που μπορείς να ακούσεις κλασική μουσική σωστά, είναι ο συναυλιακός χώρος γιατί μόνο εκεί υπάρχει η σιωπή. Πιο πριν είχε πει οτι η μαγεία είναι οι άνθρωποι που ακούνε και όχι ο τόπος, και δεν καταλαβαίνω τί ακούω τελικά.
Μοιάζει σίγουρος οτι οι αρχαίοι θα ακούγανε μπαχ, και ότι το λάθος και ο άθλος σχετίζονται.
τα από πάνω είναι σάλτσες και λεπτομέρειες πάντως ουσιαστικά, απλά μου έκαναν εντύπωση, αλλά τα δέχομαι στο πλαίσιο του εκκεντρικού. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω αλήθεια, είναι η γενική αίσθηση που μου βγάζει, του ανθρώπου που είναι δημιουργός, καλλιτέχνης, αλλά απόλυτα συμβιβασμένος οτι δεν μπορεί να δημιουργηθεί τίποτε άλλο, τα έχουμε όλα.
γενικά και οι δύο τους μαζί, κάνουν την συνέντευξη λίγο παραφορουμιακή νομίζω, οπότε θα ήθελα να το αναλύσουμε
ναι, συμφωνώ οτι ο Ταγματάρχης είναι έξω απο τα νερά του, θέλει να κάνει ένα διάλειμμα να πει ένα ανέκδοτο με ξανθιές μερικές φορές, καταπιέζεται νομίζω.
Παρόλα αυτά, είναι μερικές στιγμές που ο Καβάκος με προβληματίζει επίσης. Θα τα βάλω σε παράθεση στον χρόνο για να μην είναι στον αέρα αυτά που λέω, αλλά περιληπτικά είναι τα εξής;
Υπονοεί, και λέω υπονοεί γιατί νιώθω οτι απλά δεν του δόθηκε η ευκαιρία να το βροντοφωνάξει, οτι υπάρχει μία μόνο μουσική, η κλασική, άντε και η δημοτική, οι άλλες είναι απαράδεκτες το λιγότερο, η ρεμπέτικη είναι υπαρξιακή καταστροφή του ανθρώπου.
Υποστηρίζει οτι η δυτική μουσική ειναι η κλασική, και η ανατολική οι αμανέδες, μου μοιάζει να το λέει σοβαρά και δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να μην ξέρει οτι η ανατολή είναι και πέρα απο την Τουρκία.
Υποστηρίζει οτι το μοναδικό μέρος που μπορείς να ακούσεις κλασική μουσική σωστά, είναι ο συναυλιακός χώρος γιατί μόνο εκεί υπάρχει η σιωπή. Πιο πριν είχε πει οτι η μαγεία είναι οι άνθρωποι που ακούνε και όχι ο τόπος, και δεν καταλαβαίνω τί ακούω τελικά.
Μοιάζει σίγουρος οτι οι αρχαίοι θα ακούγανε μπαχ, και ότι το λάθος και ο άθλος σχετίζονται.
τα από πάνω είναι σάλτσες και λεπτομέρειες πάντως ουσιαστικά, απλά μου έκαναν εντύπωση, αλλά τα δέχομαι στο πλαίσιο του εκκεντρικού. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω αλήθεια, είναι η γενική αίσθηση που μου βγάζει, του ανθρώπου που είναι δημιουργός, καλλιτέχνης, αλλά απόλυτα συμβιβασμένος οτι δεν μπορεί να δημιουργηθεί τίποτε άλλο, τα έχουμε όλα.
γενικά και οι δύο τους μαζί, κάνουν την συνέντευξη λίγο παραφορουμιακή νομίζω, οπότε θα ήθελα να το αναλύσουμε

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaon την 30 Απρ 2018, 18:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Τι εννοεί ο καλλιτέχνης;
Να πω εγώ μια γνώμη;
Υπάρχει αυτό που λέμε και στη φυσική και στην καθημερινότητα, φάση. Επειδή κι Θηβαίος είχε πει ότι το ρεπορταζ δεν είναι τόσο παραγωγικό όσο η Χημεία και πέσανε να τον φάνε, ενώ ο άνιρωπος είχε στο μυαλό τουένα σωρό επεκτάσεις αυτής της κουβέντας. Ότι με οργανωμένη παραγωγή και καταμερισμο στους τομείς κλπ κλπ θα είμασταν καλύτερα και δν είναι τα λεφτά που μας λείπουν.
Τώρα εδώ ο Καβάκος δίνει τις κορυφές του διαγράμματος. Δηλαδή κρατά ένα χαρτί που δείχνει πίνακες και διαγράμματα και με το δάχτυλο σου δείχνει κάποια σημεία. Σου λέει "Να εδώ είναι η κλασική μουσική, στις κορυφές, εδώ στην καμπύλη είναι η μπλουζ, εδώ τα δημοτικά".
Αυτή είναι η φάση εκείνη τη στιγμή. Και ανάλογα την ερώτηση δίνεις ένα στιγμιότυπο Της συνολικής κίνηση σου. Αν ρωτηθεί για τη μουσική της Κίνας ή των Άνδεων θα απαντήσει αλλιώς και ίσως χρησιμοποιήσει άλλο πίνακα. Αυτό ήταν. Μετά θα σηκωθεί να φύγει, θα πάει να φάει, θα πάει να κοιμηθεί. Δεν θα πάρει τους πίνακες μαζί του. Δεν τους χρειάζεται.
Υπάρχει αυτό που λέμε και στη φυσική και στην καθημερινότητα, φάση. Επειδή κι Θηβαίος είχε πει ότι το ρεπορταζ δεν είναι τόσο παραγωγικό όσο η Χημεία και πέσανε να τον φάνε, ενώ ο άνιρωπος είχε στο μυαλό τουένα σωρό επεκτάσεις αυτής της κουβέντας. Ότι με οργανωμένη παραγωγή και καταμερισμο στους τομείς κλπ κλπ θα είμασταν καλύτερα και δν είναι τα λεφτά που μας λείπουν.
Τώρα εδώ ο Καβάκος δίνει τις κορυφές του διαγράμματος. Δηλαδή κρατά ένα χαρτί που δείχνει πίνακες και διαγράμματα και με το δάχτυλο σου δείχνει κάποια σημεία. Σου λέει "Να εδώ είναι η κλασική μουσική, στις κορυφές, εδώ στην καμπύλη είναι η μπλουζ, εδώ τα δημοτικά".
Αυτή είναι η φάση εκείνη τη στιγμή. Και ανάλογα την ερώτηση δίνεις ένα στιγμιότυπο Της συνολικής κίνηση σου. Αν ρωτηθεί για τη μουσική της Κίνας ή των Άνδεων θα απαντήσει αλλιώς και ίσως χρησιμοποιήσει άλλο πίνακα. Αυτό ήταν. Μετά θα σηκωθεί να φύγει, θα πάει να φάει, θα πάει να κοιμηθεί. Δεν θα πάρει τους πίνακες μαζί του. Δεν τους χρειάζεται.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Τι εννοεί ο καλλιτέχνης;
ειναι η αυτονόητη εξήγηση, η επιθυμητή, αλλά δές λίγο εδώ και πές αν σου μοιάζει. Δεν του άρεσε η λέξη λάθος, επέμεινε στο απαράδεκτο.Χαοτικός έγραψε: ↑30 Απρ 2018, 12:46
Τώρα εδώ ο Καβάκος δίνει τις κορυφές του διαγράμματος. Δηλαδή κρατά ένα χαρτί που δείχνει πίνακες και διαγράμματα και με το δάχτυλο σου δείχνει κάποια σημεία. Σου λέει "Να εδώ είναι η κλασική μουσική, στις κορυφές, εδώ στην καμπύλη είναι η μπλουζ, εδώ τα δημοτικά".
Αυτή είναι η φάση εκείνη τη στιγμή. Και ανάλογα την ερώτηση δίνεις ένα στιγμιότυπο Της συνολικής κίνηση σου. Αν ρωτηθεί για τη μουσική της Κίνας ή των Άνδεων θα απαντήσει αλλιώς και ίσως χρησιμοποιήσει άλλο πίνακα. Αυτό ήταν. Μετά θα σηκωθεί να φύγει, θα πάει να φάει, θα πάει να κοιμηθεί. Δεν θα πάρει τους πίνακες μαζί του. Δεν τους χρειάζεται.
SpoilerShow
Re: Τι εννοεί ο καλλιτέχνης;
Ε ΟΚ. Την έχει δει έτσι.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Τι εννοεί ο καλλιτέχνης;
Η μουσική είναι μία παιδιά, οι μουσικοί είναι πολλοί.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: Τι εννοεί ο καλλιτέχνης;
Καλό μήνα σε όλους
Προσωπικά αναγνωρίζω ότι υπάρχουν αριστουργήματα σε κάθε είδος τέχνης (προσοχή: πάντα συγκρινόμενα με τα όμοιά τους). Ωστόσο όταν θέλω να προβληματιστώ, να μάθω, να διευρύνω τους ορίζοντές μου, μου είναι εξίσου ξεκάθαρο ποια τέχνη κάνει για αυτό και ποια για τα ούζα και τους μεζέδες.
Ναι, το λες κομματάκι υπερβολικά αλλά έτσι ακούγεται. Είναι ένας άνθρωπος που ασχολήθηκε κατά το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του με με την λόγια μουσική και είχε κάποιους οικογενειακούς δεσμούς με την παραδοσιακή μουσική. Θα μπορούσες να συμπεράνεις ότι έχει κάποιους λόγους να είναι προκατειλημμένος. Δεν νομίζω ότι πρόκειται περί αυτού. Δες την ετυμολογία του διασκεδάζω που αναφέρει. Μουσική για αυτόν είναι κάτι μερικώς διαφορετικό από ότι για τον πολύ κόσμο. Ασχολείται με την μουσική ως υψηλή τέχνη και όχι ως αντικείμενο διασκέδασης. Αυτό είναι το επίκεντρο του ενδιαφέροντός του. Γνωρίζει επίσης την δύναμη της τέχνης και την δυνατότητά της να προάγει την ανθρώπινη σκέψη, να κάνει τον άνθρωπο περισσότερο άνθρωπο. Και με ανάλογα κριτήρια διαλέγει και τις μουσικές "παρέες" του. Αν μας δοθεί η ευκαιρία να κάνουμε κάποια στιγμή υπομονετικά την διάκριση μεταξύ λόγιας/σοβαρής καλλιτεχνικής δημιουργίας και ελαφράς/δημοφιλούς κλπ πράγματα που φαίνεται να είναι πολύ ξεκάθαρα στο μυαλό του, θα καταλάβεις που εδράζεται ο απόλυτος τρόπος που εκφράζεται.
Προσωπικά αναγνωρίζω ότι υπάρχουν αριστουργήματα σε κάθε είδος τέχνης (προσοχή: πάντα συγκρινόμενα με τα όμοιά τους). Ωστόσο όταν θέλω να προβληματιστώ, να μάθω, να διευρύνω τους ορίζοντές μου, μου είναι εξίσου ξεκάθαρο ποια τέχνη κάνει για αυτό και ποια για τα ούζα και τους μεζέδες.
Re: Τι εννοεί ο καλλιτέχνης;
Εδώ μάλλον έχει κάποια άλλα πράγματα στο μυαλό του τα οποία επειδή δεν αναφέρονται βγάζεις αυτό το συμπέρασμα. Προφανώς και γνωρίζει την μουσική της Άπω Ανατολής, τα γκαμελάν κλπ. Υπάρχουν δάνεια και επιρροές σε συγκεκριμένα πασίγνωστα έργα του ρεπερτορίου του που θα γνώριζε αυτές τις μουσικές έστω και από σπόντα. Αλλά δεν είναι κάποιος τυχαίος και άσχετος. Επίσης όπως βλέπεις λόγω δουλειάς συναναστρέφεται ανθρώπους από όλο τον κόσμο.
Τι συμβαίνει κατά την γνώμη μου. Παρατήρησε που λέει "δεν θέλω να αναφερθώ σε ονόματα". Υπάρχει χρόνια αυτή η συζήτηση/διαμάχη για το αν ανήκουμε στην Ανατολή ή στην Δύση κλπ. Στα πλαίσια αυτής της διαμάχης κατηγορούνται οι εκπρόσωποι της λόγιας μουσικής ως ξενόδουλοι (γερμανοτσολιάδες θα τους λέγανε σήμερα). Και προφανώς η αντίπαλη μεριά, ως Ανατολή δεν εννοούν την Ινδία ούτε την Κίνα. Η αναφορά γίνεται στα μουσικά στοιχεία εκείνα που βρίσκεις εδώ παραδίπλα. Καταλαβαίνεις ότι ένα τέτοιο θέμα είναι πολύ ευαίσθητο για αυτόν και παίρνει θέση ξεκάθαρη χωρίς διπλωματικούς χειρισμούς
Re: Τι εννοεί ο καλλιτέχνης;
Δεν το θυμάμαι καλά αυτό το μέρος. Δεν μου φαίνεται ως κάτι σημαντικό να το αναλύσουμε. Μείνε στο πιο ουσιώδες που είναι αλήθεια, ότι κάθε εκτέλεση είναι μοναδική και δες ότι σε μια συναυλία αναπτύσσεται μια ιδιαίτερη δυναμική σχέσεων κοινού/εκτελεστή που απουσιάζει όταν ακούμε το έργο πχ σπίτι μας.
Αν βρεις το συγκεκριμένο σημείο βάλτο αν θέλεις να το συζητήσουμε παραπάνω.
Re: Τι εννοεί ο καλλιτέχνης;
Αυτό με τον άθλο και το λάθος μου ακούστηκε σαν αποτυχημένο αστείο αλλά με μια απλή αναζήτηση είδα ότι το χρησιμοποιούν και άλλοι με την έννοια του άθλου της αναγνώρισης και της διόρθωσης ενός λάθους, ή κάπως έτσι. Δεν το ήξερα.
Πάμε τώρα στην αναφορά στους αρχαίους. Έχεις ένα ιδιαίτερο χιούμορ αλλά επειδή διαβάζουν και άλλοι που μπορεί να μην έχουν δει την συνέντευξη να το διευκρινίσουμε ότι δεν λέει κάτι για αρχαίους και Μπαχ (εκτός και αν το έχασα).
Λέει κάτι που είναι σημαντικό, γιαυτό και επιμένει ότι δεν πρόκειται περί λάθους αυτών που εκφέρουν την άλλη άποψη αλλά για κάτι απαράδεκτο.
Μας λέει ότι εμείς που θεωρούμαι εαυτούς (όσοι από εμάς τέλος πάντων) απόγονους του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη είμαστε πολύ πιο κοντά στην δυτική τέχνη και τον δυτικό πολιτισμό από οτιδήποτε άλλο. Γιατί; Γιατί αυτό που ήταν η κινητήριος δύναμη για την δημιουργία όλου αυτού του πολιτισμού που χονδρικά αναφέρεται ως Ευρωπαϊκός Δυτικός είναι κάτι που μοιάζει να συντελέσθηκε στην Αρχαία Ελλάδα. Η κριτική σκέψη, η συνειδητοποίηση του ατόμου, η σύγκρισή του τους γύρω, η προσπάθεια να καταλάβει και να αμφισβητήσει την αυθεντία, το θείο, το παραδεδομένο. Έτσι λίγο πρόχειρα. Πριν από αυτό έχεις την τέχνη της ομάδας όπου συμμετέχουν όλοι μαζί από κοινού όπως μπορεί ο καθένας. Μετά από αυτό έχεις την ατομική τέχνη που γίνεται και ενυπόγραφη και προσπαθείς εσύ ο καλλιτέχνης να κάνεις κάτι που να ξεχωρίζει από τα έργα των άλλων και μάλιστα με τρόπο που να είναι χαρακτηριστικά δικός σου.
Υπό αυτή την έννοια όποια καλλιτεχνική δημιουργία υπόκειται στις αρχές της λόγια τέχνης είναι πολύ πιο κοντά σε εμάς από οποιασδήποτε άλλης μορφής τέχνη που υπόκειται σε άλλες δημιουργικές διεργασίες.
Re: Τι εννοεί ο καλλιτέχνης;
Δεν λέει ότι δεν μπορεί να δημιουργηθεί τίποτε άλλο. Αυτό θα ήταν τεράστια ανοησία. Μου φαίνεται ότι υποστηρίζει ότι δεν έχει έρθει η ώρα του. Και ποιος όμως θα το ορίσει αυτό; Φαντάσου ο Μότσαρτ από θαυμασμό προς τον Μπαχ που προηγήθηκε να μην έγραφε επειδή θα θεωρούσε ότι δεν έχει έρθει η ώρα και ο Μπετόβεν από θαυμασμό προς τον Μότσαρτ και πάει λέγοντας.enaon έγραψε: ↑30 Απρ 2018, 11:13τα από πάνω είναι σάλτσες και λεπτομέρειες πάντως ουσιαστικά, απλά μου έκαναν εντύπωση, αλλά τα δέχομαι στο πλαίσιο του εκκεντρικού. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω αλήθεια, είναι η γενική αίσθηση που μου βγάζει, του ανθρώπου που είναι δημιουργός, καλλιτέχνης, αλλά απόλυτα συμβιβασμένος οτι δεν μπορεί να δημιουργηθεί τίποτε άλλο, τα έχουμε όλα.
Λέει επίσης ξεκάθαρα ότι σήμερα δεν δημιουργούνται έργα ανάλογου επιπέδου σαν αυτά του Μότσαρτ, του Μπετόβεν κλπ. Υπερβολική δήλωση. Και να γίνονται δεν είναι σίγουρο ότι μπορούμε να το καταλάβουμε. Πολλές φορές στο παρελθόν χρειάστηκε να περάσουν πολλά χρόνια για να αναδειχθεί η σημασία του έργου κάποιου καλλιτέχνη και να αντιληφθούμε το μέγεθος των επιτευγμάτων και την επίδραση του έργου του.
Για να είμαστε ειλικρινείς μέσα σε όλα όσα προσπαθεί να πει υπάρχει ένα στοιχείο πραγματικό και πρέπει να το επισημάνουμε. Κάθε φορά που έχεις μία καινούρια εποχή στην τέχνη ωριμάζουν διάφορες συνθήκες και έρχονται οι σπουδαίες προσωπικότητες, παίρνουν αυτά που βλέπουν γύρω, τα εξελίσσουν, τα κάνουν καλύτερα και δημιουργούν τα αριστουργήματα. Στην σύγχρονη εποχή είχες τόσες πολλές και μεγάλες αλλαγές σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα που ίσως δεν υπήρξε ο απαραίτητος χρόνος να δουλέψουν οι καλλιτέχνες με το υλικό τους σε τέτοιο βαθμό, που να το γνωρίσουν τόσο καλά ώστε να μπορούν να παράξουν τα αριστουργήματα. Εκεί λοιπόν μπορεί να έχει ένα δίκιο και μετά από 200-300 χρόνια να αποφανθεί η ιστορία ότι ο 20ος αιώνας ήταν πλούσιος σε πειραματισμούς αλλά φτωχός σε σπουδαία έργα. Προσωπικά δεν θα στοιχημάτιζα υπέρ μιας τέτοια απόψεως διότι ο αριθμός των ανθρώπων που δημιουργούν λόγια τέχνη είναι πολλές φορές μεγαλύτερος σε σχέση με μερικούς αιώνες πριν.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ST48410 την 01 Μάιος 2018, 02:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Τι εννοεί ο καλλιτέχνης;
επί της ουσίας τίποτα. έχω διαβάσει απόψεις από σύγχρονους συνθέτες που μπορούν να μιλήσουν πιο συγκροτημένα και με μουσικούς-τεχνικούς όρους για την ιστορία της μουσικής. στο νήμα ταιριάζει αυτό που είπε κάποιος κάποτε: talking about music, is like dancing about architecture 

Re: Τι εννοεί ο καλλιτέχνης;
π.χ. σιγά μην ψαρώσουμε επειδή ένας κλασσικός συνθέτης έκατσε 123123123 ώρες να ταιριάξει 150 όργανα, να γράψει ένα 20λεπτο κομμάτι ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΌ, δλδ χωρίς μελωδικές επαναλαμβανόμενες ρουτίνες και ενδεχομένως χωρίς ρυθμό. συγχαρητήρια κύριε συνθέτη, αλλά δεν μου αρέσει όσο και περίπλοκο κι αν είναι, γιατί -ξέρω γω- οι μελωδίες σου δεν είναι ωραίες. θα φάω ένα τηγανιτό αυγό instead- απλό και ωραίο. 

-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Αυτός εδώ τώρα θεωρείται καλλιτέχνης;
από Μαδουραίος » 05 Ιούλ 2023, 21:20 » σε Κοινωνικά θέματα - 199 Απαντήσεις
- 7974 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από pikey25
08 Ιούλ 2023, 17:02
-
-
- 0 Απαντήσεις
- 353 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος
18 Δεκ 2024, 20:00