Καποια μαλακια θα κανει παλι ο Λανθιμαρας προς χαριν των παλιων καλων ημερων της κουλτουρας και του weirdwave. Στο προηγουμενο ας πουμε δεν ειχε τελος. Ρε ενα τελος ρε μαστορα! Αλλα το ειδα ευχαριστα. Και αυτο και τον αστακο (αντε και το ελαφι σε καποιο βαθμο).
Και για μένα οι ελληνικές του παραγωγές ήταν απλώς εκκρίσεις απωθημένων αλλά η Ευνοούμενη μου άρεσε. Κι επειδή κάτι θυμάμαι από αστακό και ελάφι (δεν θυμάμαι αν τις είδα μέχρι το τέλος) ο αστακός είχε ως θέμα μια κοινότητα και το ελάφι ένα προβληματικό παιδί;
Ο αστακος ηταν αυτο που αν χωριζες και δεν ξανακαταφερνες να βρεις συντροφο σε ενα μερος που σε στελναν θα γινοσουν ενα ζωο της επιλογης σου. το αλλο ηταν με το προβληματικο αγορι, ναι.
Σιγουρα και οι δυο αφηνουν μια αισθηση, μια αναμνηση, ειναι κατα καποιο τροπο μια εμπειρια εστω κι αν δεν ειναι οτι πιο ολοκληρωμενο και νορμαλ μπορεις να απολαυσεις. Μια κλασσικη ταινια δρασης του χολιγουντ, βαρια εμπορικη*, οπως οι ταινιες των υπερηρωων της Μαρβελ ας πουμε, δεν αφηνουν ουτε αυτο, ειναι απλα σκουπιδια και χαμενος χρονος.
*Οι βαρια εμπορικες. Γιατι το Χολυγουντ εβγαλε ταινιαρες γενικα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος BILLO την 12 Ιαν 2024, 17:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Οτι και να βαλετε ο Χορμοβιτης δεν ειναι ελληναρας.
Γεννήθηκε το 1978 στην Πρέβεζα. Σπούδασε Νομική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου (ΜScEcon) στη "Διεθνή Ιστορία του 20ου αιώνα" από το University of Wales, Aberystwyth. Eίναι μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών και εργάζεται ως δικηγόρος από το 2004. Άρθρα του έχουν δημοσιευτεί στην "Καθημερινή", στο "Κ" , στη “Δημοκρατία”, στο “Unfollow”, στην "Μetropolis Weekend" και στην ιστοσελίδα e-rooster.gr. Υπήρξε ιδρυτικό μέλος του συντηρητικού-φιλελεύθερου μπλογκ «Μπλε Μήλο».
Καποια μαλακια θα κανει παλι ο Λανθιμαρας προς χαριν των παλιων καλων ημερων της κουλτουρας και του weirdwave. Στο προηγουμενο ας πουμε δεν ειχε τελος. Ρε ενα τελος ρε μαστορα! Αλλα το ειδα ευχαριστα. Και αυτο και τον αστακο (αντε και το ελαφι σε καποιο βαθμο).
Και για μένα οι ελληνικές του παραγωγές ήταν απλώς εκκρίσεις απωθημένων αλλά η Ευνοούμενη μου άρεσε. Κι επειδή κάτι θυμάμαι από αστακό και ελάφι (δεν θυμάμαι αν τις είδα μέχρι το τέλος) ο αστακός είχε ως θέμα μια κοινότητα και το ελάφι ένα προβληματικό παιδί;
Ο αστακος ηταν αυτο που αν χωριζες και δεν ξανακαταφερνες να βρεις συντροφο σε ενα μερος που σε στελναν θα γινοσουν ενα ζωο της επιλογης σου. το αλλο ηταν με το προβληματικο αγορι, ναι.
Σιγουρα και οι δυο αφηνουν μια αισθηση, μια αναμνηση, ειναι κατα καποιο τροπο μια εμπειρια εστω κι αν δεν ειναι οτι πιο ολοκληρωμενο και νορμαλ μπορεις να απολαυσεις. Μια κλασσικη ταινια δρασης του χολιγουντ, βαρια εμπορικη, οπως οι ταινιες των υπερηρωων της Μαρβελ ας πουμε, δεν αφηνουν ουτε αυτο, ειναι απλα σκουπιδια και χαμενος χρονος.
Δεν τρελλαίνομαι για τους υπερήρωες της Μάρβελ αλλά με κουράζει και η καταθλιπτική/δυστοπική ατμόσφαιρα σε ταινίες όπως ο αστακός και το ελάφι. Σε κάθε περίπτωση, πιστεύω ότι στα σέβεντις και έιτις έγιναν πολύ πιο αξιόλογες ταινίες και δεν αναφέρομαι σ' αυτές με το καλό τέλος.
Και για μένα οι ελληνικές του παραγωγές ήταν απλώς εκκρίσεις απωθημένων αλλά η Ευνοούμενη μου άρεσε. Κι επειδή κάτι θυμάμαι από αστακό και ελάφι (δεν θυμάμαι αν τις είδα μέχρι το τέλος) ο αστακός είχε ως θέμα μια κοινότητα και το ελάφι ένα προβληματικό παιδί;
Ο αστακος ηταν αυτο που αν χωριζες και δεν ξανακαταφερνες να βρεις συντροφο σε ενα μερος που σε στελναν θα γινοσουν ενα ζωο της επιλογης σου. το αλλο ηταν με το προβληματικο αγορι, ναι.
Σιγουρα και οι δυο αφηνουν μια αισθηση, μια αναμνηση, ειναι κατα καποιο τροπο μια εμπειρια εστω κι αν δεν ειναι οτι πιο ολοκληρωμενο και νορμαλ μπορεις να απολαυσεις. Μια κλασσικη ταινια δρασης του χολιγουντ, βαρια εμπορικη, οπως οι ταινιες των υπερηρωων της Μαρβελ ας πουμε, δεν αφηνουν ουτε αυτο, ειναι απλα σκουπιδια και χαμενος χρονος.
Δεν τρελλαίνομαι για τους υπερήρωες της Μάρβελ αλλά με κουράζει και η καταθλιπτική/δυστοπική ατμόσφαιρα σε ταινίες όπως ο αστακός και το ελάφι.
Αυτο ειναι συχνο φαινομενο του ευρωπαικου κινηματογραφου γενικοτερα. Ευτυχως που υπηρχαν και οι Αμερικανοι να κανουν ταινιες και μας μαθαν μπαλιτσα τα δυσκολα χρονια του δευτερου μισου του εικοστου αιωνα.
Αυτο ειναι συχνο φαινομενο του ευρωπαικου κινηματογραφου γενικοτερα. Ευτυχως που υπηρχαν και οι Αμερικανοι να κανουν ταινιες και μας μαθαν μπαλιτσα τα δυσκολα χρονια του δευτερου μισου του εικοστου αιωνα.
Αγγλία πάντως γίνεται ένας μικρος χαμούλης με το Poor Things. Όλο πρωτοσέλιδα!
Το πλασαρουν ως φεμινιστικό έργο, όπου η ηρωίδα ανακαλύπτει τον εαυτό της καθώς απελευθερώνεται απ το Βικτωριανό περιβάλλον της.
Εμένα πάλι μου έχει κολλήσει οτι είναι μια βαθια αντιφεμινιστική τσοντα, που πραγματεύεται πόσο γούστο θα είχε να αντικαταστήσεις το μυαλλό μιας κοπέλας με αυτό ενός βρέφους, για αχαλίνωτες φάσεις.
Αγγλία πάντως γίνεται ένας μικρος χαμούλης με το Poor Things. Όλο πρωτοσέλιδα!
Το πλασαρουν ως φεμινιστικό έργο, όπου η ηρωίδα ανακαλύπτει τον εαυτό της καθώς απελευθερώνεται απ το Βικτωριανό περιβάλλον της.
Εμένα πάλι μου έχει κολλήσει οτι είναι μια βαθια αντιφεμινιστική τσοντα, που πραγματεύεται πόσο γούστο θα είχε να αντικαταστήσεις το μυαλλό μιας κοπέλας με αυτό ενός βρέφους, για αχαλίνωτες φάσεις.
Εμενα παλι μου θυμιζει "κουλτουρα να φυγουμε" καταστασεις.....
Εκτος που μου θυμισατε εδω μεσα αλλες ταινιες του Ρουλη που τη σκηνοθετησε κ.. ασε καλυτερα... προτιμω να βλεπω μπογια να στεγνωνει, που λενε κ οι καουμποηδες.
Οσο για τη Στοουν... εχουμε δει κ καλυτερες.
Truth sounds like hate to those who hate truth-- Proverbs 9:7-8 Bacteria is life on Mars but a heartbeat is not life on Earth...
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.