Είδα στο Σινεμά...

Κινηματογράφος (κριτικές και προτάσεις), θέατρο, ερμηνεία, χορός, τραγούδι, τηλεόραση, ραδιόφωνο κ.ά.
talaipwros

Re: Είδα στο Σινεμά...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 17 Δεκ 2022, 23:33

Dwarven Blacksmith έγραψε:
17 Δεκ 2022, 23:26
Παιδιά το Άβαταρ 2 το είδατε 3D; Φαντάζομαι αυτός είναι ο intended τρόπος πάλι, σωστά;
Αλλά δε με βολεύει το location.
θα το δωσω μετα τις εξετασεις, εννοειται μονο 3D και καλυτερα 3D IMAX

Άβαταρ μέλους
Tarkovsky
Phorum.gr user: Harry Haller's Records

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Tarkovsky » 18 Δεκ 2022, 04:33

stavmanr έγραψε:
17 Δεκ 2022, 01:40
Tarkovsky έγραψε:
28 Ιαν 2022, 13:23
μην κάνει κάποιος/α το λάθος να πα' να δει το Memoria με την Τίλντα Σουίντον
Μπήκε στο πρόγραμμα. :smt047
μιλάμε για μεγάλο λάθος

τιτάνιο

εγώ προειδοποίησα :lol:
Μητσοτάκη πομπόμ-πομ

Άβαταρ μέλους
Πορφύριος Εξαρχίδης
Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πορφύριος Εξαρχίδης » 18 Δεκ 2022, 08:26

sys3x έγραψε:
17 Δεκ 2022, 21:47
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε:
07 Νοέμ 2022, 10:29
Είδα το Amsterdam. Είναι καλό.
Τι υπερμούναρος ήταν αυτός ρε φίλε.
Καλά αυτή δεν είναι άνθρωπος. Είναι άγγελος.

Άβαταρ μέλους
Πορφύριος Εξαρχίδης
Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πορφύριος Εξαρχίδης » 18 Δεκ 2022, 08:32

Bazoomba έγραψε:
17 Δεκ 2022, 20:42
Kι ένα spot on σχόλιο για την ταινία :
Damn James Cameron...
Dory_Darko14 December 2022
He did it again. And I don't even really understand how. He has some kind of mysterious, special power that he secretly wields over us and we don't even notice. That's how he keeps tricking us into spending all our hard-earned money to see his movies, so much so that we've made him the most commercially successful director of all time. Because these are James Cameron's most typical trademarks, for pretty much all of his movies, which he has once again dutifully employed in Avatar 2:

~ The story is paper-thin.

~ The dialogue was written by a 16-year-old intern.

~ The soundtrack is unbelievably cheesy.

~ The lead actor has no discernable acting skills.

~ The bad guys are all 100% completely evil, and the good guys are all but entirely saintly.

~ The message and moral of the story are about as subtle and nuanced as a jackhammer.

And yet.....

IT'S SO DAMN COOL.

The world he and his visual design team have created is truly a work of art... It's stunningly beautiful, creative and inventive and it makes you want to be there so badly, it hurts. The action sequences are reliably awesome as always, and there are some truly heartfelt emotional passages. In all honesty, the story is awfully predictable, and an almost step-by-step rehash of the first movie. But it's damn near impossible to be bothered by this, because the magic is there, and it's real. And the whales... Oh my god, the whales. Or whale-like creatures, anyway. Absolutely spellbinding. The familiar characters are precisely the same as they were before, and it makes the past 13-year wait seem like nothing at all. It's like meeting with friends you haven't seen for a while. I especially love Zoe Saldaña, she was always the shining star of Avatar, and she's just as mesmerising here, even if her screentime is a bit shorter. The new characters are all good, strong additions to the whole. Cliff Curtis is very powerful as the Sea People's chief, and Kate Winslet is absolutely unrecognisable as his mate, which is as big a compliment as I can think of.

But the biggest, and most pleasant surprise, are Jake and Neytiri's children. All but one, played by young, virtually inexperienced actors who all understand their assignments perfectly. They are, without exception, lovely and engaging and very real. They each have to deal with their own respective troubles that come with their coming of age, and all these young performers were cast perfectly. I loved them. The "but one", however, is one of the most surprising character/performer pairings I've ever seen. Sigourney Weaver plays a 14-year-old. Yes you read that right. And it's amazing. She's amazing, it's all amazing...

Damn James Cameron. If he was a superhero, his name would be Magic Movie Man.
Συμφωνώ μα ο Κάμερον ξέρει να χειραγωγεί ακόμα και τους δύσκολους θεατές με κάποιον ανεξήγητο τρόπο. Θέλω να πω, σπόιλερ, εγώ έχω να κλάψω σε ταινία από τον E.T. όταν όμως έριξαν στον βυθό τον πεθαμένο γιο μαλάκα έκλαψα. Αυτό δεν έχει να κάνει με το γαμάτο 3d. Είναι κάτι άλλο.

Άβαταρ μέλους
Bazoomba
Phorum.gr user: Bazoomba

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Bazoomba » 18 Δεκ 2022, 09:17

18 Δεκ 2022, 08:32
Bazoomba έγραψε:
17 Δεκ 2022, 20:42
Kι ένα spot on σχόλιο για την ταινία :
Damn James Cameron...
Dory_Darko14 December 2022
He did it again. And I don't even really understand how. He has some kind of mysterious, special power that he secretly wields over us and we don't even notice. That's how he keeps tricking us into spending all our hard-earned money to see his movies, so much so that we've made him the most commercially successful director of all time. Because these are James Cameron's most typical trademarks, for pretty much all of his movies, which he has once again dutifully employed in Avatar 2:

~ The story is paper-thin.

~ The dialogue was written by a 16-year-old intern.

~ The soundtrack is unbelievably cheesy.

~ The lead actor has no discernable acting skills.

~ The bad guys are all 100% completely evil, and the good guys are all but entirely saintly.

~ The message and moral of the story are about as subtle and nuanced as a jackhammer.

And yet.....

IT'S SO DAMN COOL.

The world he and his visual design team have created is truly a work of art... It's stunningly beautiful, creative and inventive and it makes you want to be there so badly, it hurts. The action sequences are reliably awesome as always, and there are some truly heartfelt emotional passages. In all honesty, the story is awfully predictable, and an almost step-by-step rehash of the first movie. But it's damn near impossible to be bothered by this, because the magic is there, and it's real. And the whales... Oh my god, the whales. Or whale-like creatures, anyway. Absolutely spellbinding. The familiar characters are precisely the same as they were before, and it makes the past 13-year wait seem like nothing at all. It's like meeting with friends you haven't seen for a while. I especially love Zoe Saldaña, she was always the shining star of Avatar, and she's just as mesmerising here, even if her screentime is a bit shorter. The new characters are all good, strong additions to the whole. Cliff Curtis is very powerful as the Sea People's chief, and Kate Winslet is absolutely unrecognisable as his mate, which is as big a compliment as I can think of.

But the biggest, and most pleasant surprise, are Jake and Neytiri's children. All but one, played by young, virtually inexperienced actors who all understand their assignments perfectly. They are, without exception, lovely and engaging and very real. They each have to deal with their own respective troubles that come with their coming of age, and all these young performers were cast perfectly. I loved them. The "but one", however, is one of the most surprising character/performer pairings I've ever seen. Sigourney Weaver plays a 14-year-old. Yes you read that right. And it's amazing. She's amazing, it's all amazing...

Damn James Cameron. If he was a superhero, his name would be Magic Movie Man.
Συμφωνώ μα ο Κάμερον ξέρει να χειραγωγεί ακόμα και τους δύσκολους θεατές με κάποιον ανεξήγητο τρόπο. Θέλω να πω, σπόιλερ, εγώ έχω να κλάψω σε ταινία από τον E.T. όταν όμως έριξαν στον βυθό τον πεθαμένο γιο μαλάκα έκλαψα. Αυτό δεν έχει να κάνει με το γαμάτο 3d. Είναι κάτι άλλο.
Πρέπει να ομολογήσω κι εγώ ότι δάκρυσα
SpoilerShow
όταν ψόφησε ο μεγάλος αδερφός
, ακόμα κι αν ήξερα εξ'αρχής ότι το σενάριο τον θέλει νεκρό. Είναι αυτό που λες εσύ κι ο τύπος παραπάνω, ξέρεις τι θα δεις, τσεκάρει όλα τα Χολυγουντιανά κλισέ αλλά με κάποιον γαμημένο τρόπο καταφέρνει να μας θυμίσει για ποιόν λόγο υπάρχουν αυτά ιν δε φερστ πλεης.

Βέβαια βλέποντας αυτή την ταινία, νιώθω ότι η 1η ήταν αχρείαστη, δεδομένου ότι αυτή ήταν μια πιο βελτιωμένη βερζιόν και οι επόμενες ταινίες μάλλον εκκινούν από τα γεγονότα αυτής.
ΓΑΛΗ έγραψε:
09 Φεβ 2021, 16:09
Προσωπικώς, βρίσκω πολύ πιο γελοία -και σε κάποιο βαθμό επίσης γραφική- τη μεταξωτή θολούρα του σοβαροφανούς λόγου.

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 18 Δεκ 2022, 23:23

Είδα κι εγώ το Άβαταρ (σε 3D τελικά ξεκουνήθηκα), και πράγματι ήταν πολύ καλή κινηματογραφική ταινία.
Βάλσαμο για την ψυχή και τα μάτια.
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 19 Δεκ 2022, 00:24

Extremely light spoilers
SpoilerShow
🔻I would have lived in peace. But my enemies brought me war.🔻

stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr » 19 Δεκ 2022, 08:32

18 Δεκ 2022, 08:26
sys3x έγραψε:
17 Δεκ 2022, 21:47
07 Νοέμ 2022, 10:29
Είδα το Amsterdam. Είναι καλό.
Τι υπερμούναρος ήταν αυτός ρε φίλε.
Καλά αυτή δεν είναι άνθρωπος. Είναι άγγελος.
Επιτέλους μία ευγενική περιγραφή όμορφης γυναίκας.

Άβαταρ μέλους
Evritis

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Evritis » 31 Δεκ 2022, 18:05

05 Νοέμ 2022, 09:16

Είναι αξιοθαύμαστος ο τρόπος που ο σκηνοθέτης το πέτυχε αυτό. Και φυσικά κανένα cgi δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον ρεαλισμό του Μάβερικ σε αερομαχίες κτ.λ.
Μιλάμε για την ίδια ταινία όπου ένα κακοσυντηρημένο μαχητικό 4ης γενιάς νικάει στα ίσια σε αερομαχία ένα μαχητικό 5ης γενιάς; Ναι, τέρμα ρεαλιστικό.

Δημοκράτης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Δημοκράτης » 31 Δεκ 2022, 18:09

οκ έντιμο, κάπως πιο μεγάλο από ότι θα έπρεπε και πρακτικά είναι το σενάριο του 1 αλλά με φάλαινες και νέα φυλή ινδιάνων
βλέπεται ευχάριστα και πρακτικά είναι αι παλι επίδειξη του τι κάνουν τα 3δ γραφικά σήμερα

Άβαταρ μέλους
Daje

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Daje » 01 Ιαν 2023, 17:22

Πολυ ωραιο το AVATAR2 αλλα θεωρω οτι τη δουλεια του την εκανε και με διαρκεια 2 ωρων αντι για 3.
Αντε, 2 ωρες και κατι.
https://i.imgur.com/p7krvsa.jpg
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!

Άβαταρ μέλους
Kotas

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kotas » 22 Ιαν 2023, 11:54

δεν το ειχα δει στο σινεμα αλλα δεν βρισκω αλλο νημα να το αναφερω

Μαγνητικα Πεδια (2022) , ελληνικη ταινια, την ειδα σε ονλαιν στριμινγκ

αργη ταινια αλλα οχι θολοκουλτουρα, ωραια τοπια, φυσικες ερμηνειες και αυτοσχεδιαστικοι διαλογοι, μελαγχολικη, πολυ καλη την βρηκα, για ελληνικη εξαιρετικη, απο τις ταινιες που τελειωνουν και τις σκεφτεσαι

Νοτιγχαμαρα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Νοτιγχαμαρα » 19 Φεβ 2023, 16:03

Μέσα σε δύο βδομαδες είδα αυτές :
Babylon --- 6/10
The Whale --- 10/10
Tar --- 7/10
Godland --- 8/10

Άβαταρ μέλους
AlienWay
Phorum.gr user: AlienWay

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AlienWay » 19 Φεβ 2023, 16:09

Το άβαταρ 2 ήταν συμπαθητικούλι.

Το πρώτο το είδα στο σπίτι λίγες μέρες πριν βγει το δεύτερο. Εκείνο δεν βλέπεται καθόλου.

Οποιος δεν έχει δει κανένα, μπορεί να δει κατευθείαν το 2ο.
Ζούμε σε μία οικονομία.

Νοτιγχαμαρα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Νοτιγχαμαρα » 19 Φεβ 2023, 16:43

AlienWay έγραψε:
19 Φεβ 2023, 16:09
Το άβαταρ 2 ήταν συμπαθητικούλι.

Το πρώτο το είδα στο σπίτι λίγες μέρες πριν βγει το δεύτερο. Εκείνο δεν βλέπεται καθόλου.

Οποιος δεν έχει δει κανένα, μπορεί να δει κατευθείαν το 2ο.
Το πρώτο το είχα δει πρώτη προβολή όταν βγήκε αλλά κι εκείνο μέτριο ήταν. Χειρότερο απ' το δεύτερο

Απάντηση

• Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “7η τέχνη και Ηλ. ΜΜΕ”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών