το πρόβλημα με τις ελληνικές ταινίες δεν είναι τόσο το περιεχόμενο, αλλά το οτι θεωρούνται κατάλληλες για όλους και τις βλέπουν και μικρά παιδιά. Το να βλέπουν τα μικρά παιδιά οτι δεν τρέχει τίποτα αν μια μαθήτρια τα φτιάξει με ένα καθηγητή και παρατήσει το σχολείο, δεν είναι και το καλύτερο μήνυμα.
το πρόβλημα με τις ελληνικές ταινίες δεν είναι τόσο το περιεχόμενο, αλλά το οτι θεωρούνται κατάλληλες για όλους και τις βλέπουν και μικρά παιδιά. Το να βλέπουν τα μικρά παιδιά οτι δεν τρέχει τίποτα αν μια μαθήτρια τα φτιάξει με ένα καθηγητή και παρατήσει το σχολείο, δεν είναι και το καλύτερο μήνυμα.
Ποιο παιδι κάθεται να δει ασπρόμαυρες ταινίες, και γενικα ταινίες που δεν έχουν μέσα εφέ κόστους άνω του χρεους της Ελλάδας ;
Ακόμα τούτη ή άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι, μέχρι να ρθεί ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι.
☦𓀢
και τι εγινε ...? σε εβαλε κανεις να τις δεις με το ζορι ...? η λογοκρισια ειναι λογοκρισια ...
καποτε λογοκριθηκε η Συνοικία 'Το Όνειρο' γιατι εδειχνε μια εικονα μιζεριας της Ελλαδας του 50 ... ποιος αποφασιζει τι ειναι σωστο και τι οχι ...?
γραφει πουθενα για παρεμβαση σε κινηματογραφο η τεχνη ...? μην μπερδευεσαι
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η εφαρμογή του «αντιρατσιστικού» νομοσχεδίου θα είναι αμείλικτη ακόμη και σε κατευθύνσεις που κανείς δεν διανοείται. Έτσι, σύμφωνα μ’ αυτές, ποινικά κολάσιμες θα είναι οι εκφράσεις «τον αράπη κι αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς», του Γιώργου Ζαμπέτα, καθώς και οι προβολές ταινιών του Βέγγου όπου ακούγονται οι βαθύτατα ρατσιστικοί χαρακτηρισμοί «αμάν ο Καζαμπούμπου», «βοήθεια γυναίκες, θα με φάει ο μάου-μάου», «έι, εσείς τουρκόγυφτοι». Μιλώντας πάντοτε σε επίπεδο ταινιών θα απαγορευτούν όλες εκείνες οι κινηματογραφικές παραγωγές με πρωταγωνιστή τον Σταύρο Παράβα να υποδύεται τον «Φίφη», διότι προήγαγαν άκρως αποπροσανατολιστικά στερεότυπα για την πραγματική φύση των ομοφυλοφίλων. Άλλοι πάλι υποστηρίζουν ότι οι πληροφορίες αυτές είναι «της πλάκας». Ίσως να είναι κι έτσι. Πριν από μερικά χρόνια, όμως, ποιος θα φανταζόταν ότι θα φτάναμε στην ξεκάθαρη ποινικοποίηση των απόψεων που δεν είναι αρεστές στην εξουσία;
Για τα παραπάνω και από την ίδια θέση με τους συγγραφείς σκούζει το νήμα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Δημοκρατικός την 16 Μαρ 2021, 00:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ο χρήστης που κονιορτοποίησε τον τραμπισμό, προασπίζει την υγειονομική ευμάρεια της Ελλάδος, αποκαθιστά την ιστορική αλήθεια και διώκει τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες.
το πρόβλημα με τις ελληνικές ταινίες δεν είναι τόσο το περιεχόμενο, αλλά το οτι θεωρούνται κατάλληλες για όλους και τις βλέπουν και μικρά παιδιά. Το να βλέπουν τα μικρά παιδιά οτι δεν τρέχει τίποτα αν μια μαθήτρια τα φτιάξει με ένα καθηγητή και παρατήσει το σχολείο, δεν είναι και το καλύτερο μήνυμα.
Ποιο παιδι κάθεται να δει ασπρόμαυρες ταινίες, και γενικα ταινίες που δεν έχουν μέσα εφέ κόστους άνω του χρεους της Ελλάδας ;
πραγματικά δεν ξέρω αν τις βλέπουν σημερινά παιδιά. Απλά παίζονται νωρίς και με σήμανση κατάλληλη για όλους.
γραφει πουθενα για παρεμβαση σε κινηματογραφο η τεχνη ...? μην μπερδευεσαι
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η εφαρμογή του «αντιρατσιστικού» νομοσχεδίου θα είναι αμείλικτη ακόμη και σε κατευθύνσεις που κανείς δεν διανοείται. Έτσι, σύμφωνα μ’ αυτές, ποινικά κολάσιμες θα είναι οι εκφράσεις «τον αράπη κι αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς», του Γιώργου Ζαμπέτα, καθώς και οι προβολές ταινιών του Βέγγου όπου ακούγονται οι βαθύτατα ρατσιστικοί χαρακτηρισμοί «αμάν ο Καζαμπούμπου», «βοήθεια γυναίκες, θα με φάει ο μάου-μάου», «έι, εσείς τουρκόγυφτοι». Μιλώντας πάντοτε σε επίπεδο ταινιών θα απαγορευτούν όλες εκείνες οι κινηματογραφικές παραγωγές με πρωταγωνιστή τον Σταύρο Παράβα να υποδύεται τον «Φίφη», διότι προήγαγαν άκρως αποπροσανατολιστικά στερεότυπα για την πραγματική φύση των ομοφυλοφίλων. Άλλοι πάλι υποστηρίζουν ότι οι πληροφορίες αυτές είναι «της πλάκας». Ίσως να είναι κι έτσι. Πριν από μερικά χρόνια, όμως, ποιος θα φανταζόταν ότι θα φτάναμε στην ξεκάθαρη ποινικοποίηση των απόψεων που δεν είναι αρεστές στην εξουσία;
Παρά το γεγονός ότι η αλλαγή αποκαλύφθηκε λίγες μέρες μετά από δημοσίευμα του αρθρογράφου των New York Times, Τσαρλς Μπλόου, στο οποίο υποστηρίζει ότι ο Πέπε «προάγει την κουλτούρα του βιασμού», το The Hollywood Reporter αναφέρει ότι το μοντάζ έγινε πριν από έναν χρόνο, συνεπώς η απόφαση δεν έχει σχέση με το άρθρο γνώμης.
Σύμφωνα με το Deadline, η επίμαχη σκηνή έδειχνε τον Πέπε να φιλάει το χέρι της ηθοποιού Γκρέισι Σάντο, η οποία τον πετάει σε μία καρέκλα, αδειάζοντας πάνω του ένα ποτό και στη συνέχεια, τον χτυπά τόσο δυνατά ώστε αυτός αρχίζει να γυρίζει πάνω στο σκαμπό σαν σβούρα μέχρι που το σταματάει ο ΛεΜπρον Τζέιμς.
Δεν έχει να κάνει με πολιτική ορθότητα, οι ελληνικές ταινίες ήταν αντικειμενικά γελοίες
και τι εγινε ...? σε εβαλε κανεις να τις δεις με το ζορι ...? η λογοκρισια ειναι λογοκρισια ...
καποτε λογοκριθηκε η Συνοικία 'Το Όνειρο' γιατι εδειχνε μια εικονα μιζεριας της Ελλαδας του 50 ... ποιος αποφασιζει τι ειναι σωστο και τι οχι ...?
Είπα εγώ να λογοκριθούν; Γελοίες έγραψα πως είναι, "χιούμορ" επιπέδου μπακς μπάνι.
Υπάρχει μια παγίδα:
Από τη μία πρέπει να μπαίνει όριο, ζούμε σε μια εποχή που έχουμε προχωρήσει σε κάποια πράγματα. Από την άλλη δεν πρέπει να μετράμε τον καλλιτεχνικό λόγο όπως το ρητορικό. Ούτε μπορούμε να προσβάλουμε στον χώρο εργασίας, στην Πολιτική, και όπου αλλού. Αλλά η έκφραση η καλλιτεχνική πρέπει να παραμείνει εν δυνάμει υβριστική, είναι η αποστολή της.
Γενικά είμαι υπέρ της ελευθερίας του λόγου και σκέψης. Τέχνη που υπάγεται σε «πολιτικούς κανόνες» είναι στρατευμένη τέχνη άρα δεν είναι πραγματική τέχνη.
Για το τραγούδι του Ζαμπετα για το οποίο σηκώνεται κατά καιρούς τόσος λογος. Φτιάχτηκε για ταινία στην οποία ο Ζαμπετας το τραγούδαγε σε αποκριάτικο γλέντι (σε περίσταση δηλαδή που η γλώσσα ξεφεύγει και περίοδο με πολλά τραγούδια που γλωσσικά ξεφεύγουν) και κάποιοι φαίνεται να λησμονουν ότι η μικρή του τραγουδιού δεν θέλει ερωτικά αυτόν που της έδωσε τη βέρα (προφανώς λευκό γαλλάκι της Αλγερίας) αλλά τον... "αράπη".
Για το τραγούδι του Ζαμπετα για το οποίο σηκώνεται κατά καιρούς τόσος λογος. Φτιάχτηκε για ταινία στην οποία ο Ζαμπετας το τραγούδαγε σε αποκριάτικο γλέντι (σε περίσταση δηλαδή που η γλώσσα ξεφεύγει και περίοδο με πολλά τραγούδια που γλωσσικά ξεφεύγουν) και κάποιοι φαίνεται να λησμονουν ότι η μικρή του τραγουδιού δεν θέλει ερωτικά αυτόν που της έδωσε τη βέρα (προφανώς λευκό γαλλάκι της Αλγερίας) αλλά τον... "αράπη".
Στο ντούκου θα πάει η επισήμανση σου από τους νέοκαθωσπρεπειστες που έχουν ευκολάκι να πάρουν την σκυτάλη σταμπάρισματος του Ζαμπέτα από την προηγούμενη γενιά. Εκείνη τον σνόμπαρε σαν «χουντικό», αυτοί τώρα θα τον βγάλουν ρατσιστή.
Α) Την ταινία "Πάμε για καφέ", την ξέρετε;;;
Β) Πόσοι έχετε δει την ταινία "Αστροναύτες για δέσιμο" με τον Θανάση Βέγγο και τον Βουτσά;
Γ) Πόσες φορές έχει παιχτεί στην τηλεόραση η ταινία "Ο Δράκος" του Κούνδουρου;;;
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.