hellegennes έγραψε: ↑18 Ιαν 2025, 14:13
vantono έγραψε: ↑18 Ιαν 2025, 14:08
Μήπως είναι πρόβλημα και τα Zara επειδή δεν πουλάνε και Gucci μέσα?
Όχι, γιατί δεν κάνει καμμιά διαφορά εδώ. Κακό αντιπαράδειγμα. Αν αγοράζαμε τα ρούχα με συνδρομητικό μοντέλο, ναι, θα ήταν πρόβλημα.
Αντίστοιχα ΔΕΝ θα ήταν πρόβλημα αν αντί για συνδρομή μπορούσες να πληρώσεις για να δεις μόνο κάτι συγκεκριμένο από κάθε πλατφόρμα, δηλαδή on demand.
Εντάξει, αυτό είναι μια σεβαστή και λογική άποψη.
Απλως δεν καταλάβαινα γιατί όλοι τα βάζουν με το νετφλιξ συγκεκριμένα, και όχι με τις άλλες πλατφόρμες. Επειδή δεν έχει HBO, δεν έχει disney, δεν έχει αθλητικά, δεν έχει ντοκιμαντέρ για την μπορντοφούξια κουκουβάγια της Μανιτόμπα κτλ?
Και επειδή όλα αυτά τα έχουν πάρει άλλες πλατφόρμες?
Άρα θέλουμε το νετφλιξ να εξαγοράσει και αυτά, να κλείσουν οι υπόλοιπες πλατφόρμες και να γίνει ένα μονοπώλιο που θα τα έχει αυτό όλα, και μετά θα είμαστε απολύτως οκ με το νετφλιξ?
Γενικά μου φάνηκε περίεργη λογική.