Spoilers, film theories, σχολιασμοί και κυρίως θάψιμο ταινιών
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Δεν επιτρέπεται η δημοσίευση συνδέσμων προς ιστότοπους παράνομης προβολής (streaming) ή λήψης (torrents, κ.λπ.) κινηματογραφικών και τηλεοπτικών έργων με πνευματικά δικαιώματα. Κανόνας 8.6.α
Δεν επιτρέπεται η δημοσίευση συνδέσμων προς ιστότοπους παράνομης προβολής (streaming) ή λήψης (torrents, κ.λπ.) κινηματογραφικών και τηλεοπτικών έργων με πνευματικά δικαιώματα. Κανόνας 8.6.α
Spoilers, film theories, σχολιασμοί και κυρίως θάψιμο ταινιών
Μου δημιουργήθηκε η σκέψη να ανοίξω κανάλι στο youtube στο οποίο θα παρακολουθώ και θα σχολιάζω διάφορες ταινίες (κατά προτίμηση b-movies αλλά γιατί όχι και διαμαντακια της έβδομης τέχνης) πάντα με χιούμορ και λίγη σάλτσα καφριλας.
Επειδή όμως διστάζω να κάνω από τώρα τα βίντεο, θα σας γράφω απλώς τα σχόλια μου επάνω στις ταινίες που θα βλέπουμε μαζί (τρόπον τινά, θα τις βλέπουμε σε αυτό το νήμα) είτε θρίλερ είτε horror είτε κωμωδίες είτε είτε... Αν σας αρέσει ο τρόπος που θα γράφω να το αναφέρετε για να το έχω υπόψη μου αλλά και αν δεν σας αρέσει δεκτή η κριτική σας.
AlienWay (νομίζω σου αρέσει ο mikeius και αυτού του του στυλ περίπου θα υιοθετήσω)
Otto Weininger (επειδή σου αρέσουν νομίζω τα θρίλερ και με θρίλερ θα ξεκινήσω ως η αγαπημένη μου κατηγορία ταινιών...)
Αν θέλετε, ρίξτε ένα βλέφαρο στο νήμα.
Επειδή όμως διστάζω να κάνω από τώρα τα βίντεο, θα σας γράφω απλώς τα σχόλια μου επάνω στις ταινίες που θα βλέπουμε μαζί (τρόπον τινά, θα τις βλέπουμε σε αυτό το νήμα) είτε θρίλερ είτε horror είτε κωμωδίες είτε είτε... Αν σας αρέσει ο τρόπος που θα γράφω να το αναφέρετε για να το έχω υπόψη μου αλλά και αν δεν σας αρέσει δεκτή η κριτική σας.
AlienWay (νομίζω σου αρέσει ο mikeius και αυτού του του στυλ περίπου θα υιοθετήσω)
Otto Weininger (επειδή σου αρέσουν νομίζω τα θρίλερ και με θρίλερ θα ξεκινήσω ως η αγαπημένη μου κατηγορία ταινιών...)
Αν θέλετε, ρίξτε ένα βλέφαρο στο νήμα.
Re: Spoilers, film theories, σχολιασμοί και κυρίως θάψιμο ταινιών
Χαιρετίζω την προσπάθεια στα πλαίσια της ποπ κουλτούρας 

Ζούμε σε ένα σύστημα.
- The Socialist
- Δημοσιεύσεις: 5968
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2021, 18:32
Re: Spoilers, film theories, σχολιασμοί και κυρίως θάψιμο ταινιών
Πρωτότυπο.Εσύ και άλλοι χιλιάδες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος The Socialist την 23 Οκτ 2021, 21:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Spoilers, film theories, σχολιασμοί και κυρίως θάψιμο ταινιών
Θα λες και για τσόντες, τύπε;
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28838
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Spoilers, film theories, σχολιασμοί και κυρίως θάψιμο ταινιών
.
Αυτή θα σε ενδιαφέρει:


Αυτή θα σε ενδιαφέρει:


ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Re: Spoilers, film theories, σχολιασμοί και κυρίως θάψιμο ταινιών
Φαίνεται αρκουντως b-movie.
Κάποια στιγμή ίσως να την παρακολουθήσω και να ασχοληθώ μαζί της στο παρόν νήμα.

Re: Spoilers, film theories, σχολιασμοί και κυρίως θάψιμο ταινιών
Για αρχή θα σχολιάσουμε όλοι μαζί παρέα την ταινία του 2003 "Texas Chainsaw Massacre" ή όπως μεταφράστηκε στα ελληνικά "Ο Δολοφόνος με το Πριόνι"
Θεωρώ παραδόξως τον ελληνικό τίτλο πιο to the point στο ζουμί της υπόθεσης της ταινίας (καλά, θα μου πείτε σιγά την υπόθεση, ένας σχιζοφρενής που κυνηγάει και πετσοκόβει ανθρώπους με ένα αλυσοπρίονο) από τον αμερικάνικο παρότι συχνά οι ελληνικοί τίτλοι είναι για τα πανηγύρια, ιδίως οι των 70s και των 80s πχ έχεις μία κωμωδία του 1975 "Monty Python and the Holly Grail" (Οι Monty Python και το Άγιο Δισκοπότηρο), εε ποιός ήταν ο καλύτερος τρόπος για να το μεταφράσεις; "Το Αδερφάτο των Ιπποτών της Ελεεινής Τραπέζης" (καλό, εε; Στρογγυλή Τραπέζη; Ελεεινή Τραπέζη; Το πιάσατε το αστείο;
).
Έχει και ένα δικαστικό δράμα του 1995, το Dead Man Walking, το οποίο θα μπορούσε να μεταφραστεί ως "Ο Νεκρός που περπατούσε" ή "Κινούμενο πτώμα" ή κάτι τέτοιο... ΑΡΧΙΔΙΑ! Ελληνικός τίτλος ταινίας: "ΘΑ ΖΗΣΩ" (ή αλλιώς: "θα κάνω spoiler την ίδια την ταινία από τον ίδιο τον τίτλο).
Γενικά είναι λίγο πονεμένη η ιστορία των ελληνικών μεταφράσεων στις ταινίες και στα βιβλία...
Πάμε όμως να δούμε την ταινία μας και ας μην ξεφεύγουμε από το θέμα μας! Διαβάζω και σας μεταφέρω την υπόθεση του "Δολοφόνου με το Πριόνι" (2003) από μια σελίδα βλέποντας πρώτα και αφού έχω πάρει μια καραμέλα για τον αναθεματισμένο μου βήχα λόγω του κρυολογήματος ότι η περίληψη είναι μόλις δυόμιση γραμμές
, πράγμα από την μια αρνητικό γιατί δείχνει ότι η ταινία δεν θα έχει κάτι ιδιαίτερο να δείξει πέραν από σπλατεριές και αίματα, δεν θα έχει κάτι που να σε κάνει να αναρωτηθείς, κάποιο νόημα (που είναι ψιλομαλακία γιατί μία καλή ταινία τρόμου θέλει και το ψυχολογικό κομμάτι του τρόμου της όπως έκανε πχ το Silence of the Lamps του 1991) , από την άλλην τουλάχιστον δεν θα μας βγουν τα μάτια να διαβάζουμε ολόκληρες παραγράφους για περίληψη ταινίας θαρρείς και διαβάζουμε την Ιλιάδα του Ομήρου σε μετάφραση (πραγματικά αυτές οι ταινίες που έχουν καμιά εικοσιπενταριά γραμμές σαν περίληψη τι γράφουν, την ιστορία της ζωής του σεναριογράφου με μία μικρή αφιέρωση στον σκηνοθέτη;
). Τέλος πάντων, προχωράμε: "Μία παρέα τεσσάρων νεαρών, που διασχίζουν την επαρχία του Τέξας το καλοκαίρι του 1973, πέφτουν θύματα μιας οικογένειας παραφρόνων και ιδιαίτερα του μανιακού δολοφόνου με το αλυσοπρίονο, που έμεινε γνωστός ως Λιδερφέις ("Δερματοπρόσωπος")".
Οκ, παρατήρηση πρώτη: Καταρχάς, η παρέα στην ταινία αποτελείται από πέντε και όχι από τέσσερις νεαρούς, άρα ήδη από την περίληψη ξεκινάμε με μία λάθος λεπτομέρεια, ασήμαντη μεν αλλά λεπτομέρεια...
Παρατήρηση δεύτερη: Για άλλη μια φορά οι δολοφόνοι και οι παράφρονες είναι Τεξανοί ή γενικότερα από τον Αμερικανικό Νότο. Πραγματικά όποια σχεδόν αμερικανική ταινία με αίματα και φόνους ή βιασμούς και αν πιάσεις διαδραματίζεται στον Αμερικάνικο Νότο, από το Wrong Turn του 2003 με εκείνους τους αιμομικτικούς κανίβαλους (Βιρτζίνια) αλλά και το Wrong Turn του 2021 με εκείνους τους απομονωμένους καταυλισμούς rednecks στο δάσος της Βιρτζίνια μέχρι το Hills Have Eyes (Αίμα στους Λόφους) του 2006 με εκείνους τους μεταλλαγμένους από την ραδιενέργεια κανίβαλους (έρημος Νέου Μεξικού). Εντάξει, αγαπητή βιομηχανία του κινηματογράφου, το καταλάβαμε, οι Νότιοι είναι για τον πούτσο που η τελευταία φορά που πήδηξαν κάτι σε θηλυκό γένος ήταν όταν βίασαν την αδερφή τους που εκτρέφει προβατίνες (μαζί με τις προβατίνες) που έχουν μανία με τα όπλα και κάνουν mass shoutings (άσχετο αν οι πολιτείες με τα περισσότερα mass shoutings είναι σχεδόν όλες βόρειες όπως η Καλιφόρνια, η Ουάσιγκτον και η Νέα Υόρκη) και οι βόρειοι είναι οι γαμάτοι, οι κεντρικοί πρωταγωνιστές, οι σέξυ, οι τύποι που θα σου ανοίξουν σαν τζέτνλεμεν και σαν τζέντλεγουμεν την πόρτα άμα σε δουν να κουβαλάς ψώνια... Ακόμη και αν μια ταινία σπλάτερ ξεκινά σε βόρεια πολιτεία, πώς θα το φέρει έτσι η πλοκή και θα καταλήξουμε στους Νότιους... Πχ το I Spit on your Grave ξεκινά στην Νέα Υόρκη με μία συγγραφέα και καταλήγει σε κάποια πολιτεία του Νότου με rednecks... Excuse me, εσείς οι βόρειοι δεν έχετε βιαστές και serial killers για ταινίες;
Κάτι αντίστοιχο γίνεται και στην γιολλάδα μετά το 1981 όπου οι αριστεροί και οι κομμουνιστές παρουσιάζονται πάντα στις τηλεοπτικές σειρές σαν γαμάτοι και οι δεξιοί είτε γελοίοι είτε σχεδόν σαν κακούργοι...
Παρατήρηση τρίτη: "Και ιδιαίτερα του μανιακού δολοφόνου με το αλυσοπρίονο"... Ώπα! Τι φάση; Η ταινία διαδραματίζεται στο Τέξας, την πολιτεία όπου ακόμη και τα έμβρυα και τα ζυγωτά έχουν όπλο, και το πιο αποτελεσματικό όπλο της ταινίας είναι ένα αλυσοπρίονο; Δηλαδή δεν βρέθηκε ποτέ κάποιος Τεξανός να συναντήσει αυτόν τον Δολοφόνο με το Πριόνι και να του ανάψει καμία στο κεφάλι με την καραμπίνα του;


Ααα ναι, ξέχασα... Τέξας, Νότος, rednecks...
Anyway, σύντομα θα παραθέσω σχόλια για την ταινία την οποία την έχω δει (και μπορείτε να δείτε και εσείς, τους τρόπους τους ξέρετε, δεν θα σου μάθω εγώ για το διαδίκτυο
). Πάρτε πόπ κορν (ή πατλάκια ή κουκουφρίκες ή σιταροπούλες ή 'όπως τέλος πάντων λέγονται στην περιοχή σας - με την ευκαιρία, αν θέλετε, γράψτε πώς λέγονται τα ποπ κορν στην περιοχή σας) ή πατατάκια και κανένα αναψυκτικό (όχι διαίτης, περιέχουν ασπαρτάμη) και πάμε να παρακολουθήσουμε μαζί την ταινία. 
Θεωρώ παραδόξως τον ελληνικό τίτλο πιο to the point στο ζουμί της υπόθεσης της ταινίας (καλά, θα μου πείτε σιγά την υπόθεση, ένας σχιζοφρενής που κυνηγάει και πετσοκόβει ανθρώπους με ένα αλυσοπρίονο) από τον αμερικάνικο παρότι συχνά οι ελληνικοί τίτλοι είναι για τα πανηγύρια, ιδίως οι των 70s και των 80s πχ έχεις μία κωμωδία του 1975 "Monty Python and the Holly Grail" (Οι Monty Python και το Άγιο Δισκοπότηρο), εε ποιός ήταν ο καλύτερος τρόπος για να το μεταφράσεις; "Το Αδερφάτο των Ιπποτών της Ελεεινής Τραπέζης" (καλό, εε; Στρογγυλή Τραπέζη; Ελεεινή Τραπέζη; Το πιάσατε το αστείο;

Έχει και ένα δικαστικό δράμα του 1995, το Dead Man Walking, το οποίο θα μπορούσε να μεταφραστεί ως "Ο Νεκρός που περπατούσε" ή "Κινούμενο πτώμα" ή κάτι τέτοιο... ΑΡΧΙΔΙΑ! Ελληνικός τίτλος ταινίας: "ΘΑ ΖΗΣΩ" (ή αλλιώς: "θα κάνω spoiler την ίδια την ταινία από τον ίδιο τον τίτλο).
Γενικά είναι λίγο πονεμένη η ιστορία των ελληνικών μεταφράσεων στις ταινίες και στα βιβλία...

Πάμε όμως να δούμε την ταινία μας και ας μην ξεφεύγουμε από το θέμα μας! Διαβάζω και σας μεταφέρω την υπόθεση του "Δολοφόνου με το Πριόνι" (2003) από μια σελίδα βλέποντας πρώτα και αφού έχω πάρει μια καραμέλα για τον αναθεματισμένο μου βήχα λόγω του κρυολογήματος ότι η περίληψη είναι μόλις δυόμιση γραμμές

, πράγμα από την μια αρνητικό γιατί δείχνει ότι η ταινία δεν θα έχει κάτι ιδιαίτερο να δείξει πέραν από σπλατεριές και αίματα, δεν θα έχει κάτι που να σε κάνει να αναρωτηθείς, κάποιο νόημα (που είναι ψιλομαλακία γιατί μία καλή ταινία τρόμου θέλει και το ψυχολογικό κομμάτι του τρόμου της όπως έκανε πχ το Silence of the Lamps του 1991) , από την άλλην τουλάχιστον δεν θα μας βγουν τα μάτια να διαβάζουμε ολόκληρες παραγράφους για περίληψη ταινίας θαρρείς και διαβάζουμε την Ιλιάδα του Ομήρου σε μετάφραση (πραγματικά αυτές οι ταινίες που έχουν καμιά εικοσιπενταριά γραμμές σαν περίληψη τι γράφουν, την ιστορία της ζωής του σεναριογράφου με μία μικρή αφιέρωση στον σκηνοθέτη;

Οκ, παρατήρηση πρώτη: Καταρχάς, η παρέα στην ταινία αποτελείται από πέντε και όχι από τέσσερις νεαρούς, άρα ήδη από την περίληψη ξεκινάμε με μία λάθος λεπτομέρεια, ασήμαντη μεν αλλά λεπτομέρεια...
Παρατήρηση δεύτερη: Για άλλη μια φορά οι δολοφόνοι και οι παράφρονες είναι Τεξανοί ή γενικότερα από τον Αμερικανικό Νότο. Πραγματικά όποια σχεδόν αμερικανική ταινία με αίματα και φόνους ή βιασμούς και αν πιάσεις διαδραματίζεται στον Αμερικάνικο Νότο, από το Wrong Turn του 2003 με εκείνους τους αιμομικτικούς κανίβαλους (Βιρτζίνια) αλλά και το Wrong Turn του 2021 με εκείνους τους απομονωμένους καταυλισμούς rednecks στο δάσος της Βιρτζίνια μέχρι το Hills Have Eyes (Αίμα στους Λόφους) του 2006 με εκείνους τους μεταλλαγμένους από την ραδιενέργεια κανίβαλους (έρημος Νέου Μεξικού). Εντάξει, αγαπητή βιομηχανία του κινηματογράφου, το καταλάβαμε, οι Νότιοι είναι για τον πούτσο που η τελευταία φορά που πήδηξαν κάτι σε θηλυκό γένος ήταν όταν βίασαν την αδερφή τους που εκτρέφει προβατίνες (μαζί με τις προβατίνες) που έχουν μανία με τα όπλα και κάνουν mass shoutings (άσχετο αν οι πολιτείες με τα περισσότερα mass shoutings είναι σχεδόν όλες βόρειες όπως η Καλιφόρνια, η Ουάσιγκτον και η Νέα Υόρκη) και οι βόρειοι είναι οι γαμάτοι, οι κεντρικοί πρωταγωνιστές, οι σέξυ, οι τύποι που θα σου ανοίξουν σαν τζέτνλεμεν και σαν τζέντλεγουμεν την πόρτα άμα σε δουν να κουβαλάς ψώνια... Ακόμη και αν μια ταινία σπλάτερ ξεκινά σε βόρεια πολιτεία, πώς θα το φέρει έτσι η πλοκή και θα καταλήξουμε στους Νότιους... Πχ το I Spit on your Grave ξεκινά στην Νέα Υόρκη με μία συγγραφέα και καταλήγει σε κάποια πολιτεία του Νότου με rednecks... Excuse me, εσείς οι βόρειοι δεν έχετε βιαστές και serial killers για ταινίες;
Κάτι αντίστοιχο γίνεται και στην γιολλάδα μετά το 1981 όπου οι αριστεροί και οι κομμουνιστές παρουσιάζονται πάντα στις τηλεοπτικές σειρές σαν γαμάτοι και οι δεξιοί είτε γελοίοι είτε σχεδόν σαν κακούργοι...
Παρατήρηση τρίτη: "Και ιδιαίτερα του μανιακού δολοφόνου με το αλυσοπρίονο"... Ώπα! Τι φάση; Η ταινία διαδραματίζεται στο Τέξας, την πολιτεία όπου ακόμη και τα έμβρυα και τα ζυγωτά έχουν όπλο, και το πιο αποτελεσματικό όπλο της ταινίας είναι ένα αλυσοπρίονο; Δηλαδή δεν βρέθηκε ποτέ κάποιος Τεξανός να συναντήσει αυτόν τον Δολοφόνο με το Πριόνι και να του ανάψει καμία στο κεφάλι με την καραμπίνα του;



Ααα ναι, ξέχασα... Τέξας, Νότος, rednecks...
Anyway, σύντομα θα παραθέσω σχόλια για την ταινία την οποία την έχω δει (και μπορείτε να δείτε και εσείς, τους τρόπους τους ξέρετε, δεν θα σου μάθω εγώ για το διαδίκτυο


- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38579
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Spoilers, film theories, σχολιασμοί και κυρίως θάψιμο ταινιών
Ενδιαφέρον νήμα, συνέχισε. Θα το παρακολουθούμε.
Let them make the first mistake. We make the last move.
Re: Spoilers, film theories, σχολιασμοί και κυρίως θάψιμο ταινιών
Έχω γράψει κάμποσα και επειδή προφανώς οι πιο πολλοί θα βαριόντουσαν (δικαίως) να τα διαβάσουν όλα μαζί κατευθείαν, θα τα παραθέτω λίγο-λίγο.
Παρακολουθήστε πρώτα αν θέλετε το βίντεο (ή αν κάποιος θέλει να καταφύγει κατευθείαν στα σχόλια μου ας ανοίξει το spoiler) και πάμε να σχολιάσουμε...
Αν θέλετε πρώτα να απολαύσετε την ταινία, μην ανοίξετε το spoiler.

SpoilerShow
Η ταινία ξεκινάει (ουσιαστικά στο 0:43 αν την έχετε δει κανονικά και όχι από το βίντεο που παρέθεσα) με ένα θωλό, ασπρόμαυρο πολύ κακό πλάνο με χιόνια (έχοντας όλα τα στραβά της μάνας του, σαν να λέμε)σε μια προσπάθεια του σκηνοθέτη να δείξει ότι (και καλά) η αρχική σκηνή είναι τραβηγμένη από αληθινό βίντεο του 1973. Ξέρετε, για να δημιουργήσει ατμόσφαιρα! 
Αλήθεια, γιατί πάντοτε σε κάθε ταινία, είτε παλιά είτε καινούργια, όταν είναι να δούμε ένα άλλο φιλμ "μέσα στην ταινία" πρέπει να είναι επίτηδες θωλό, ασπρόμαυρο, κακογυρισμένο κλπ; Εδώ ταινίες και στιγμιότυπα του 1940 βλέπουμε και είχαν μόλις αρχίσει να είναι έγχρωμα και πολύ καλύτερης ποιότητας...
Ήδη από την αρχή του 1ου λεπτού ακούμε μια φωνή αφηγητή, σαν μόλίς στο λάπτοπ μας να βάλαμε να δούμε ένα ασπρόμαυρο ντοκιμαντέρ για την αναπαραγωγική ζωή του πράσινου βατράχου, να μας διηγείται κάποια γεγονότα δίνοντας σχεδόν όρκο ότι όλα όσα θα δούμε βασίζονται σε αληθινά γεγονότα (dude, όποτε ακούω αυτό το based on a true story ανάβει μέσα μου το λαμπάκι της αμφισβήτησης -κάτι σαν αυτό το λαμπάκι που άναβε δίπλα στο κεφάλι του Κύρου Γρανάζη-
και πάντοτε έχω δίκιο γιατί αν εξαιρέσεις τα ντοκιμαντέρ επιβίωσης καμία ταινία θρίλερ που γυρίζεται δεν βασίζεται έστω και κατά 50% σε αληθινή ιστορία - ρε παιδιά, είχα δει αμερικάνικο θρίλερ που είχε σαν θέμα του δύο χαζογκόμενες που υποτίθεται παγιδεύτηκαν μέσα σε μία πισίνα! Δεν παγιδεύτηκαν στα αποδυτήρια ή στο κτίριο όπου βρισκόταν η πισίνα... Παγιδεύτηκαν μέσα στην ίδια την πισίνα! Η ταινία λεγόταν 12 feet deep και βασιζόταν σε "αληθινή ιστορία"
)
Συνεχίζουμε στα αμέσως επόμενα δευτερόλεπτα όπου ο αφηγητής μας λέει ότι "η τραγωδία που συνέβη στους πέντε νέους είναι ακόμη χειρότερη αν αναλογιστεί κανείς ότι ήταν νέοι που είχαν όλη την ζωή μπροστά τους". Κοίτα, να διατυπώσω ένα μικρό σχόλιο εδώ: Η αξία μιας τραγωδίας δεν εξαρτάται από την ηλικία του θύματος (εκτός αν μιλάμε βέβαια για τίποτα βρέφη ή παιδιά). Εξαρτάται από πολλά πράγματα όπως το αν το θύμα είχε όντως ζωή μπροστά του και πράγματα να προσφέρει στην κοινωνία (ένας εικοσάρης ναρκομανής που παίρνει κόκα -όχι κόλα- και ηρωίνη και είναι ένα βήμα πριν την καρδιακή προσβολή λόγω της πρέζας σαφώς και δεν είναι μεγαλύτερη τραγωδία ο θάνατος του από έναν εξηντάρη γιατρό ή εφευρέτη ή... -προσθέστε ό,τι άλλο θέλετε- μόνο και μόνο επειδή είναι νεότερος) ή εξαρτάται από το πώς ήταν ο θάνατος του (άλλο να πεθάνεις από πυροβολισμό ή επειδή έπεσες από ένα ψηλό κτίριο και άλλο να πεθάνεις επειδή βυθίστηκες επί ώρες ολόκληρες σε μία γούρνα γεμάτη με σκατά χωρίς κανείς να σε βοηθάει ή επειδή έκανες απόπειρα αυτοκτονίας με αντισυλληπτικά χάπια (πραγματική ιστορία
) - όπως και να το κάνουμε τα τελευταία θα είναι και αφορμή να γραφτούν δυσάρεστα και άκρως αμήχανα σχόλια για εσάς μετά θάνατον όπως "veni vidi wc = ήρθα, είδα, σκατά" ή "ασύλληπτος θάνατος", αντίστοιχα
).
Anyway, κρατάμε ότι τα άτυχα θύματα ήταν όλα νεαρής ηλικίας (κλισέ), προφανώς για να μπορέσουν να ταυτιστούν ευκολότερα μαζί τους τα νεαρά αμερικανάκια στα οποία απευθύνεται η ταινία.
Παρεπιμπτόντως, ο ήχος που κάνει στην αρχή της ταινίας η κάμερα όταν απαθανατίζει κάτι, αυτό το διαπεραστικό ηχητικό "ιιιιιιινγκκκκκκ" είναι αρκετά ανατριχιαστικό. Το ίδιο χρησιμοποιείται και στο πρίκουελ του 2006.
Στο 1:05 βλέπουμε ένα πτώμα δίπλα σε μία λίμνη, μόνο που όλα τα πτώματα η οικογένεια Χιούιτ (οι υποτιθέμενοι μανιακοί δολοφόνοι) τα έκρυβαν στο υπόγειο του σπιτιού τους και τα διαμέλιζαν και τα έτρωγαν ως κανίβαλοι, άρα έχουμε αυτομάτως μια σκηνή (λεπτομέρεια) που δεν συνάδει λογικά με την πλοκή της ταινίας. Τέσπα, συνεχίζουμε ρουφώντας μια πρώτη γουλιά από το αναψυκτικό μας...
Στο 1:30 και έπειτα βλέπουμε μερικά αποδεικτικά στοιχεία που οδήγησαν προφανώς στην εξιχνίαση της υπόθεσης. Ωραία, λοιπόν, δολοφόνος με το πριόνι, φαντάζεσαι ότι θα δεις όπλα, τουφέκια, καραμπίνες (Τέξας γαρ
), πριόνια, τσεκούρια, ολόκληρο οπλοστάσιο σαν να βρισκόσουν στα άδυτα της 17Ν... Και στο 1:37 βλέπουμε μερικά διακοσμητικά ψαράκια με αγκίστρια
...
Στο 1:43 βλέπουμε μια εφημερίδα που το περιεχόμενο της είναι διαφορετικό από τον τίτλο της
. Συγκεκριμένα ο τίτλος μιλάει για το "σπίτι του τρόμου όπου έγιναν σφαγές" (το σπίτι των Χιούιτ) και κάτω οι παράγραφοι (από όσο μου επιτρέπουν τα γυαλιά μου και η πολύ κακή ποιότητα του φιλμ να διαβάσω) λένε ότι "πολλοί άνθρωποι αισθάνονται την ανάγκη μιας νομικής ενέργειας" και "ένας υπαινιγμός ότι οι δημόσιες ακροάσεις θα είναι περιορισμένες" κλπ. Τώρα ένα άρθρο με τίτλο "House of Horror" που υποτίθεται θα μιλάει για badass θέματα όπως σφαγές με αλυσοπρίονο στο Τέξας από οικογένεια κανίβαλων δεν νομίζω ότι θα ξεκινούσε ακριβώς έτσι την πρώτη του παράγραφο...
Στο 1:49 ο αφηγητής του ντοκιμαντέ... εχμ της ταινίας τρόμου μας λέει ότι "ακόμη κανένα από τα στοιχεία δεν ήταν ενοχοποιητικό". What? Προηγουμένως μας έδειξες δόντια και ανθρώπινα μέλη και πτώματα και ένα αλυσοπρίονο γεμάτο με αίματα και ΑΚΟΜΗ δεν υπήρχαν ενοχοποιητικά στοιχεία; Δηλαδή τι ακόμη θα έπρεπε να βρείτε για να έχετε ενοχοποιητικό στοιχείο, να πάρετε έναν πίνακα Ουίτζα και να επικοινωνήσετε με τις ψυχές των νεκρών για να σας επιβεβαιώσουν ότι όντως δολοφονήθηκαν από τους Χιούιτ; (στάνταρ θα πρέπει να υπάρχει ταινία θρίλερ με τέτοια πλοκή)
Αμέσως μετά ο αφηγητής μας αναφέρει ότι έγινε και αναβίωση στον τόπο του εγκλήματος. Και ότι εκεί υπήρξε το απόλυτα ενοχοποιητικό στοιχείο. Και εκεί που ετοιμαζόμαστε με αγωνία να μάθουμε ποιο ήταν το ενοχοποιητικό στοιχείο...
...ακούμε στο 2:45 την τσιρίδα μιας γκόμενας που μάλλον είδε έναν αρουραίο ή ένα φίδι να βγαίνει μέσα από την λεκάνη της τουαλέτας της και να αρχίζει να κινείται στο μπάνιο της...
Αα και για να διαλύσουμε κάθε αμφιβολία, ΟΧΙ όσο και αν ψάξετε στα αστυνομικά αρχεία του Τέξας δεν υπήρξε καμία "Σφαγή του Τέξας" τον Αύγουστο του 1973 ή όποια άλλη εποχή... Δεν υπήρξε δολοφόνος με το πριόνι, στην πραγματικότητα η ταινία Texas Chainsaw Massacre βασίζεται στην ιστορία ενός νεκρόφιλου δολοφόνου ονόματι Εντ Γκιν (ο οποίος δεν κυκλοφορούσε με αλυσοπρίονο) ο οποίος παραβίαζε τάφους σε νεκροταφεία, έπαιρνε τα πτώματα στο σπίτι του και έφτιαχνε "μάσκες" από τα πρόσωπα τους. Στην ουσία ο Εντ Γκιν δεν έμεινε γνωστός στην ιστορία των δολοφόνων για τους ανθρώπους που σκότωσε (μόλις έναν πρόλαβε να σκοτώσει) αλλά για τα πράγματα που είχε στο σπίτι του... Οπότε, παιδιά, να φροντίζετε να έχετε καθαρό το σπίτι σας...
Οι ταινίες Ψυχώ και η Σιωπή των Αμνών βασίζονται επίσης στον Εντ Γκιν. Τώρα γιατί το Texas Chainsaw Massacre έχει αλυσοπρίονο είναι πολύ απλό... Ο σκηνοθέτης μια μέρα βρισκόταν έξω από ένα κατάστημα που είχε στην βιτρίνα του ένα αλυσοπρίονο και τότε σκέφτηκε αυθόρμητα "πώς θα ήταν αν κάποιος έπαιρνε το αλυσοπρίονο και άρχιζε να κυνηγάει τον κόσμο τριγύρω του;"... Και κάπως έτσι γεννήθηκε ο δολοφόνος με το πριόνι...

Αλήθεια, γιατί πάντοτε σε κάθε ταινία, είτε παλιά είτε καινούργια, όταν είναι να δούμε ένα άλλο φιλμ "μέσα στην ταινία" πρέπει να είναι επίτηδες θωλό, ασπρόμαυρο, κακογυρισμένο κλπ; Εδώ ταινίες και στιγμιότυπα του 1940 βλέπουμε και είχαν μόλις αρχίσει να είναι έγχρωμα και πολύ καλύτερης ποιότητας...
Ήδη από την αρχή του 1ου λεπτού ακούμε μια φωνή αφηγητή, σαν μόλίς στο λάπτοπ μας να βάλαμε να δούμε ένα ασπρόμαυρο ντοκιμαντέρ για την αναπαραγωγική ζωή του πράσινου βατράχου, να μας διηγείται κάποια γεγονότα δίνοντας σχεδόν όρκο ότι όλα όσα θα δούμε βασίζονται σε αληθινά γεγονότα (dude, όποτε ακούω αυτό το based on a true story ανάβει μέσα μου το λαμπάκι της αμφισβήτησης -κάτι σαν αυτό το λαμπάκι που άναβε δίπλα στο κεφάλι του Κύρου Γρανάζη-


Συνεχίζουμε στα αμέσως επόμενα δευτερόλεπτα όπου ο αφηγητής μας λέει ότι "η τραγωδία που συνέβη στους πέντε νέους είναι ακόμη χειρότερη αν αναλογιστεί κανείς ότι ήταν νέοι που είχαν όλη την ζωή μπροστά τους". Κοίτα, να διατυπώσω ένα μικρό σχόλιο εδώ: Η αξία μιας τραγωδίας δεν εξαρτάται από την ηλικία του θύματος (εκτός αν μιλάμε βέβαια για τίποτα βρέφη ή παιδιά). Εξαρτάται από πολλά πράγματα όπως το αν το θύμα είχε όντως ζωή μπροστά του και πράγματα να προσφέρει στην κοινωνία (ένας εικοσάρης ναρκομανής που παίρνει κόκα -όχι κόλα- και ηρωίνη και είναι ένα βήμα πριν την καρδιακή προσβολή λόγω της πρέζας σαφώς και δεν είναι μεγαλύτερη τραγωδία ο θάνατος του από έναν εξηντάρη γιατρό ή εφευρέτη ή... -προσθέστε ό,τι άλλο θέλετε- μόνο και μόνο επειδή είναι νεότερος) ή εξαρτάται από το πώς ήταν ο θάνατος του (άλλο να πεθάνεις από πυροβολισμό ή επειδή έπεσες από ένα ψηλό κτίριο και άλλο να πεθάνεις επειδή βυθίστηκες επί ώρες ολόκληρες σε μία γούρνα γεμάτη με σκατά χωρίς κανείς να σε βοηθάει ή επειδή έκανες απόπειρα αυτοκτονίας με αντισυλληπτικά χάπια (πραγματική ιστορία


Anyway, κρατάμε ότι τα άτυχα θύματα ήταν όλα νεαρής ηλικίας (κλισέ), προφανώς για να μπορέσουν να ταυτιστούν ευκολότερα μαζί τους τα νεαρά αμερικανάκια στα οποία απευθύνεται η ταινία.
Παρεπιμπτόντως, ο ήχος που κάνει στην αρχή της ταινίας η κάμερα όταν απαθανατίζει κάτι, αυτό το διαπεραστικό ηχητικό "ιιιιιιινγκκκκκκ" είναι αρκετά ανατριχιαστικό. Το ίδιο χρησιμοποιείται και στο πρίκουελ του 2006.
Στο 1:05 βλέπουμε ένα πτώμα δίπλα σε μία λίμνη, μόνο που όλα τα πτώματα η οικογένεια Χιούιτ (οι υποτιθέμενοι μανιακοί δολοφόνοι) τα έκρυβαν στο υπόγειο του σπιτιού τους και τα διαμέλιζαν και τα έτρωγαν ως κανίβαλοι, άρα έχουμε αυτομάτως μια σκηνή (λεπτομέρεια) που δεν συνάδει λογικά με την πλοκή της ταινίας. Τέσπα, συνεχίζουμε ρουφώντας μια πρώτη γουλιά από το αναψυκτικό μας...
Στο 1:30 και έπειτα βλέπουμε μερικά αποδεικτικά στοιχεία που οδήγησαν προφανώς στην εξιχνίαση της υπόθεσης. Ωραία, λοιπόν, δολοφόνος με το πριόνι, φαντάζεσαι ότι θα δεις όπλα, τουφέκια, καραμπίνες (Τέξας γαρ


Στο 1:43 βλέπουμε μια εφημερίδα που το περιεχόμενο της είναι διαφορετικό από τον τίτλο της

Στο 1:49 ο αφηγητής του ντοκιμαντέ... εχμ της ταινίας τρόμου μας λέει ότι "ακόμη κανένα από τα στοιχεία δεν ήταν ενοχοποιητικό". What? Προηγουμένως μας έδειξες δόντια και ανθρώπινα μέλη και πτώματα και ένα αλυσοπρίονο γεμάτο με αίματα και ΑΚΟΜΗ δεν υπήρχαν ενοχοποιητικά στοιχεία; Δηλαδή τι ακόμη θα έπρεπε να βρείτε για να έχετε ενοχοποιητικό στοιχείο, να πάρετε έναν πίνακα Ουίτζα και να επικοινωνήσετε με τις ψυχές των νεκρών για να σας επιβεβαιώσουν ότι όντως δολοφονήθηκαν από τους Χιούιτ; (στάνταρ θα πρέπει να υπάρχει ταινία θρίλερ με τέτοια πλοκή)
Αμέσως μετά ο αφηγητής μας αναφέρει ότι έγινε και αναβίωση στον τόπο του εγκλήματος. Και ότι εκεί υπήρξε το απόλυτα ενοχοποιητικό στοιχείο. Και εκεί που ετοιμαζόμαστε με αγωνία να μάθουμε ποιο ήταν το ενοχοποιητικό στοιχείο...
...ακούμε στο 2:45 την τσιρίδα μιας γκόμενας που μάλλον είδε έναν αρουραίο ή ένα φίδι να βγαίνει μέσα από την λεκάνη της τουαλέτας της και να αρχίζει να κινείται στο μπάνιο της...
Αα και για να διαλύσουμε κάθε αμφιβολία, ΟΧΙ όσο και αν ψάξετε στα αστυνομικά αρχεία του Τέξας δεν υπήρξε καμία "Σφαγή του Τέξας" τον Αύγουστο του 1973 ή όποια άλλη εποχή... Δεν υπήρξε δολοφόνος με το πριόνι, στην πραγματικότητα η ταινία Texas Chainsaw Massacre βασίζεται στην ιστορία ενός νεκρόφιλου δολοφόνου ονόματι Εντ Γκιν (ο οποίος δεν κυκλοφορούσε με αλυσοπρίονο) ο οποίος παραβίαζε τάφους σε νεκροταφεία, έπαιρνε τα πτώματα στο σπίτι του και έφτιαχνε "μάσκες" από τα πρόσωπα τους. Στην ουσία ο Εντ Γκιν δεν έμεινε γνωστός στην ιστορία των δολοφόνων για τους ανθρώπους που σκότωσε (μόλις έναν πρόλαβε να σκοτώσει) αλλά για τα πράγματα που είχε στο σπίτι του... Οπότε, παιδιά, να φροντίζετε να έχετε καθαρό το σπίτι σας...

Οι ταινίες Ψυχώ και η Σιωπή των Αμνών βασίζονται επίσης στον Εντ Γκιν. Τώρα γιατί το Texas Chainsaw Massacre έχει αλυσοπρίονο είναι πολύ απλό... Ο σκηνοθέτης μια μέρα βρισκόταν έξω από ένα κατάστημα που είχε στην βιτρίνα του ένα αλυσοπρίονο και τότε σκέφτηκε αυθόρμητα "πώς θα ήταν αν κάποιος έπαιρνε το αλυσοπρίονο και άρχιζε να κυνηγάει τον κόσμο τριγύρω του;"... Και κάπως έτσι γεννήθηκε ο δολοφόνος με το πριόνι...
- porktornado
- Δημοσιεύσεις: 163
- Εγγραφή: 20 Ιουν 2021, 19:07
Re: Spoilers, film theories, σχολιασμοί και κυρίως θάψιμο ταινιών
Οι νικητές γράφουν την ιστορία και το Χόλυγουντ είναι εκεί για να μας το θυμίζει.
Re: Spoilers, film theories, σχολιασμοί και κυρίως θάψιμο ταινιών
Έτσι!porktornado έγραψε: ↑24 Οκτ 2021, 00:10Οι νικητές γράφουν την ιστορία και το Χόλυγουντ είναι εκεί για να μας το θυμίζει.
Ουαι τοις ηττημένοις...
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Για πείτε μια γνώμη κυρίως οι γυναίκες.
από Ερμής » 10 Μαρ 2025, 11:22 » σε Σχέσεις, Έρωτας & Σεξουαλικότητα - 265 Απαντήσεις
- 5184 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ερμής
01 Απρ 2025, 12:46
-
-
-
Νέα δημοσίευση Top countries best in film industry
από Libre arbitre » 25 Ιούλ 2024, 22:48 » σε Περί ανέμων και υδάτων - 16 Απαντήσεις
- 279 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Rocco Siffredi
25 Ιούλ 2024, 23:59
-