Οι περισσότεροι που δεν εισαχθηκαν στα πανεπιστήμια είχαν πολύ χαμηλά μόρια, δεν κόπηκαν γιατί κάποιος ήθελε να βγάλει το άχτι του. Σου εξήγησα ότι κι εγώ πιστεύω ότι η εβε έχει πρόβλημα και αν ανέβει το επίπεδο των μαθητών θα είναι άδικο σύστημα. Θεωρώ επικίνδυνο το προηγούμενο σύστημα γιατί είχε οδηγήσει πολλά παιδιά σε μια χαλαρότητα. Με προβληματίζει πιο πολύ η νοοτροπία που θα αποκτήσουν οι νέοι παρά τα πτυχία που θα έχουν, που τις περισσότερες φορές δεν αντιστοιχούν στις πραγματικές τους δυνατότητες.stavmanr έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 23:57Συνεχίζω:ktisila έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 23:35Ένας μαθητής που έχει συγκεντρώσει τόσο ελάχιστα μόρια (9) στις πανελλήνιες δεν έχει τύχη μέσα σε καμία σχολή, δεν έχει εφόδια (γνώσεις) για να ανταπεξέλθει. Δεν βοηθάς τον μαθητή, κάθε παιδί έχει ένα ταλέντο και το σχολείο πρέπει να είναι έτσι δομημένο ώστε να το ανακαλύπτει. Υπάρχουν πολλές διέξοδοι, όχι μόνο οι σπουδές στα πανεπιστήμια. (10)stavmanr έγραψε: ↑24 Ιούλ 2021, 23:15
Ας σημειώσω κάποιες παρατηρήσεις:
1) Καταρχήν, για να μην είναι "αδιάφοροι" οι μαθητές, κόβουμε το 1/4 αυτών όπως και να έχει; Είναι κάποια μορφή "παραδειγματικής τιμωρίας";
2) Ακόμα και τρελαμένοι να είναι οι μαθητές, θα κοπεί το 1/4 αυτών. Επομένως, το μήνυμα είναι "τρελαθείτε εσείς κι εγώ θα κόψω το 1/4 ούτως ή άλλως".
3) Η αδιαφορία για τη σειρά κατάταξης είναι πρόβλημα του υποψηφίου. Αν θέλει να περάσει στην σχολή ελάχιστης προτίμησης των υποψηφίων, καλώς να περάσει.
4) Το Υπουργείο ανακοινώνει 90.000 θέσεις στα πανεπιστήμια και κόβει με το ζόρι 20.000 παίρνοντας μόνο 70.000. Σου φαίνεται με οποιονδήποτε τρόπο λογικό;
5) Το ποιος θα αποφοιτήσει ή όχι και πότε δεν κρίνεται στα όνειρα του κάθε Υπουργού. Είναι απίστευτα υβριστικό να κόβεις κάποιον επειδή υποθέτεις ή φαντάζεσαι ή υποπτεύεσαι ή εκτιμάς ότι θα τα παρατήσει.
6) Η απαξίωση σχολών δεν γίνεται εξαιτίας των υποψηφίων. Η Πολιτεία έχει φροντίσει να υπάρχουν τμήματα χωρίς καμία ανταπόκριση στην ελληνική πραγματικότητα. Όταν πχ. δεν υπάρχει κλωστοϋφαντουργία στην Ελλάδα, πώς περιμένεις από κάποιον να καίγεται να σπουδάσει το αντικείμενο αυτό, ακόμη κι αν το αγαπά πραγματικά;
7) Το ποιος είναι ικανός να πάρει το πτυχίο του θα κριθεί μέσα στη σχολή του. Όχι πριν ή έξω από εκείνη.
8) Γράφεις για "ευαίσθητο τομέα", αλλά ταυτόχρονα συμφωνείς που αντιμετωπίζονται κυνικά 20.000 υποψήφιοι, με χρήση μελλοντολογικών επιχειρημάτων του τύπου "δεν θα ενδιαφέρονταν για τη σχολή", "θα τα παρατούσε" κλπ.
Σχετικά με την εβε και το πρόβλημα που δημιουργεί, νομίζω πως απαιτείται μεγαλύτερη ευελιξία, ίσως μεγαλύτερο εύρος συντελεστών. Δεν νομίζω όμως ότι είναι ένα σύστημα που ήρθε για να μείνει. Η δημοσια συζήτηση όμως δεν ξεκίνησε γιατί αδύναμοι μαθητές μείναν εκτός σχολών αλλά λόγω επιστολών από μαθητές που αποκλείστηκαν στα ειδικά μαθήματα. Δεν θεωρώ καλό το σύστημα των εβε αλλά δεν θέλω ούτε και την προηγούμενη κατάσταση την οποία θεωρώ πιο επικίνδυνη. (11)
9) Δεν υπάρχει το "τόσο ελάχιστα μόρια" ακριβώς επειδή η ΕΒΕ δεν είναι συγκεκριμένος αριθμός. Μπορεί η ΕΒΕ να είναι 5 και μπορεί η ΕΒΕ να είναι 15. Στην πρώτη περίπτωση δέχεσαι ότι αυτός που έγραψε 6 είναι ικανός και προσηλωμένος, και στην επόμενη ότι είναι αδιάφορος και ανίκανος; Σκέψου το.
10) Πώς ακριβώς βοηθά η ΕΒΕ να ανακαλύψεις το ταλέντο σου; Κόβοντάς σε τη μία με 9 και περνώντας σε την επόμενη με 7;
11) Αυτή τη στιγμή η ΕΒΕ κόβει 20.000 υποψήφιους. Δεν το θεωρείς καλό, αλλά το θεωρείς καλύτερο από πριν. Σωστά;
12) Πώς ένα σύστημα που κόβει παραδειγματικά κι όχι ...έστω αξιολογικά υποψήφιους μπορεί να είναι καλύτερο από το προηγούμενο; Είχαμε προηγούμενα με τους 20.000 και βγάζουμε το άχτι μας;
Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Αυτό γινόταν και με το παλιό σύστημα όταν άριστοι μαθητές έγραφαν στο σχέδιο κάτω από 10 αλλά είχαν την αξιοπρέπεια να μην γίνονται γραφικοί στα διάφορα site και να δηλώνουν την σχολή πολιτικών μηχανικών που δεν είχε ειδικό μάθημα.stavmanr έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 00:17Προσδιόρισε το "καλύτερος" και το "χειρότερος".Οργισμένος έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 00:12ΕΙναι διαγωνισμος για εισαγωγη σε ανωτατη εκπαιδευση και ο καλυτερος θα μπει ενω ο χειροτερος θα μεινει στην απεξω. Τελος.
Φέτος πχ. η κοπέλα που έγραψε 21.988 έμεινε εκτός σχολής και στη θέση της μπήκε ένας που έγραψε 19.000.
Χονδρικά, η κοπέλα έγραψε περίπου 18,32 και έχασε τη θέση της από έναν που έγραψε 15,83
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Μα δεν κόπηκαν επειδή είχαν "πολύ χαμηλά μόρια".
Κόπηκαν επειδή ο νόμος έλεγε ότι έπρεπε να κοπούν ούτως ή άλλως όσοι δεν έπιαναν την ΕΒΕ. Δηλαδή, ο νόμος έλεγε ότι "ό,τι και να γράψετε εσείς, εγώ θα κόψω 20.000 από εσάς".
Δεν είναι αξιολογικό το κριτήριο της ΕΒΕ. Είναι σύστημα ποσοστιαίου κοψίματος.
Μα δεν εξαρτάται από κανένα επίπεδο και δεν δείχνει κανένα επίπεδο.Σου εξήγησα ότι κι εγώ πιστεύω ότι η εβε έχει πρόβλημα και αν ανέβει το επίπεδο των μαθητών θα είναι άδικο σύστημα.
Στα ίδια θέματα, δύο διαφορετικές ομάδες υποψηφίων, θα εμφανίσουν διαφορετική ΕΒΕ. Μπορεί και με τεράστια διαφορά.
Αν τύχει να είσαι στην μία θα θεωρείσαι φωστήρας κι αν τύχει να είσαι στην άλλη θα θεωρείσαι τούβλο;
Είναι δυνατό να μου γράφεις ότι θυσιάζεις 20.000 υποψήφιους παραδειγματικά, για να ...μη χαλαρώνουν οι υπόλοιποι;Θεωρώ επικίνδυνο το προηγούμενο σύστημα γιατί είχε οδηγήσει πολλά παιδιά σε μια χαλαρότητα. Με προβληματίζει πιο πολύ η νοοτροπία που θα αποκτήσουν οι νέοι παρά τα πτυχία που θα έχουν, που τις περισσότερες φορές δεν αντιστοιχούν στις πραγματικές τους δυνατότητες.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Τότε, δεν τους έλεγαν "γράψτε εσείς κι εγώ θα κόψω τους μισούς από εσάς ούτως ή άλλως. Παραδειγματικά, για να μη χαλαρώνουν οι υπόλοιποι".ktisila έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 00:31Αυτό γινόταν και με το παλιό σύστημα όταν άριστοι μαθητές έγραφαν στο σχέδιο κάτω από 10 αλλά είχαν την αξιοπρέπεια να μην γίνονται γραφικοί στα διάφορα site και να δηλώνουν την σχολή πολιτικών μηχανικών που δεν είχε ειδικό μάθημα.stavmanr έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 00:17Προσδιόρισε το "καλύτερος" και το "χειρότερος".Οργισμένος έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 00:12
ΕΙναι διαγωνισμος για εισαγωγη σε ανωτατη εκπαιδευση και ο καλυτερος θα μπει ενω ο χειροτερος θα μεινει στην απεξω. Τελος.
Φέτος πχ. η κοπέλα που έγραψε 21.988 έμεινε εκτός σχολής και στη θέση της μπήκε ένας που έγραψε 19.000.
Χονδρικά, η κοπέλα έγραψε περίπου 18,32 και έχασε τη θέση της από έναν που έγραψε 15,83
Έγραφαν, κι αν έπιαναν τη βάση περνούσαν. Όλοι. Και συνέχιζαν να διαγωνίζονται στα υπόλοιπα μαθήματα.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Όπως η κοπέλα του παραδείγματος που έθεσες έχασε την θέση της λόγω του ειδικού μαθήματος έτσι έχαναν και τις προηγούμενες χρονιές άριστοι μαθητές από άλλους με χαμηλότερα μόρια.stavmanr έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 00:40Τότε, δεν τους έλεγαν "γράψτε εσείς κι εγώ θα κόψω τους μισούς από εσάς ούτως ή άλλως. Παραδειγματικά, για να μη χαλαρώνουν οι υπόλοιποι".
Έγραφαν, κι αν έπιαναν τη βάση περνούσαν. Όλοι. Και συνέχιζαν να διαγωνίζονται στα υπόλοιπα μαθήματα.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Τότε υπήρχε βαθμολογικό κριτήριο. Έπρεπε να γράψεις το ελάχιστο απαιτούμενο επίπεδο σχεδίου για να περάσεις το μάθημα και να συνεχίσεις με τα υπόλοιπα μαθήματα.ktisila έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 00:47Όπως η κοπέλα του παραδείγματος που έθεσες έχασε την θέση της λόγω του ειδικού μαθήματος έτσι έχαναν και τις προηγούμενες χρονιές άριστοι μαθητές από άλλους με χαμηλότερα μόρια.
Τώρα δεν υπάρχει. Αν πέσεις σε μία φουρνιά Πικάσο, κι ο Βαν Γκογκ να είσαι, κόβεσαι χωρίς να έχεις το δικαίωμα να συμμετέχεις με τα υπόλοιπα μαθήματα. Αντίστοιχα, αν πέσεις σε μία φουρνιά ανθρώπων που δεν ξέρουν να ...ξύσουν το μολύβι, περνάς ζωγραφίζοντας τετράγωνα σπιτάκια.
Αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά μεταξύ του ελάχιστου απαιτούμενου και του σχετικού;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 25 Ιούλ 2021, 00:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Συζητάμε σε διαφορετικά μήκη κύματος. Προσπαθώ να σου εξηγήσω ότι η εβε ήταν επακόλουθο μιας κατάστασης που υφίσταται στην εκπαίδευση. Δεν λέμε κάτι διαφορετικό για την εβε, καταλαβαίνω την οπτική σου. Αν έχεις όρεξη προβληματίσουν με την δική μου οπτική.stavmanr έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 00:37Μα δεν κόπηκαν επειδή είχαν "πολύ χαμηλά μόρια".
Κόπηκαν επειδή ο νόμος έλεγε ότι έπρεπε να κοπούν ούτως ή άλλως όσοι δεν έπιαναν την ΕΒΕ. Δηλαδή, ο νόμος έλεγε ότι "ό,τι και να γράψετε εσείς, εγώ θα κόψω 20.000 από εσάς".
Δεν είναι αξιολογικό το κριτήριο της ΕΒΕ. Είναι σύστημα ποσοστιαίου κοψίματος.Μα δεν εξαρτάται από κανένα επίπεδο και δεν δείχνει κανένα επίπεδο.Σου εξήγησα ότι κι εγώ πιστεύω ότι η εβε έχει πρόβλημα και αν ανέβει το επίπεδο των μαθητών θα είναι άδικο σύστημα.
Στα ίδια θέματα, δύο διαφορετικές ομάδες υποψηφίων, θα εμφανίσουν διαφορετική ΕΒΕ. Μπορεί και με τεράστια διαφορά.
Αν τύχει να είσαι στην μία θα θεωρείσαι φωστήρας κι αν τύχει να είσαι στην άλλη θα θεωρείσαι τούβλο;Είναι δυνατό να μου γράφεις ότι θυσιάζεις 20.000 υποψήφιους παραδειγματικά, για να ...μη χαλαρώνουν οι υπόλοιποι;Θεωρώ επικίνδυνο το προηγούμενο σύστημα γιατί είχε οδηγήσει πολλά παιδιά σε μια χαλαρότητα. Με προβληματίζει πιο πολύ η νοοτροπία που θα αποκτήσουν οι νέοι παρά τα πτυχία που θα έχουν, που τις περισσότερες φορές δεν αντιστοιχούν στις πραγματικές τους δυνατότητες.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Μην συνεχίζεις με τα ακραία παραδείγματα γιατί θα αναφερω κι εγώ το αντίστοιχο ακραίο του προηγούμενου συστήματος που θα μπορούσε η αρχιτεκτονική να μείνει χωρίς φοιτητέςstavmanr έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 00:54Τότε υπήρχε βαθμολογικό κριτήριο. Έπρεπε να γράψεις το ελάχιστο απαιτούμενο επίπεδο σχεδίου για να περάσεις το μάθημα και να συνεχίσεις με τα υπόλοιπα μαθήματα.
Τώρα δεν υπάρχει. Αν πέσεις σε μία φουρνιά Πικάσο, κι ο Βαν Γκογκ να είσαι, κόβεσαι χωρίς να έχεις το δικαίωμα να συμμετέχεις με τα υπόλοιπα μαθήματα. Αντίστοιχα, αν πέσεις σε μία φουρνιά ανθρώπων που δεν ξέρουν να ...ξύσουν το μολύβι, περνάς ζωγραφίζοντας τετράγωνα σπιτάκια.
Αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά μεταξύ του ελάχιστου απαιτούμενου και του σχετικού;
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Η ΕΒΕ δεν είναι επακόλουθο κάποιας "κατάστασης" γενικά κι αόριστα. Είναι δημιούργημα συγκεκριμένων επιλογών.ktisila έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 00:55Συζητάμε σε διαφορετικά μήκη κύματος. Προσπαθώ να σου εξηγήσω ότι η εβε ήταν επακόλουθο μιας κατάστασης που υφίσταται στην εκπαίδευση. Δεν λέμε κάτι διαφορετικό για την εβε, καταλαβαίνω την οπτική σου. Αν έχεις όρεξη προβληματίσουν με την δική μου οπτική.stavmanr έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 00:37Μα δεν κόπηκαν επειδή είχαν "πολύ χαμηλά μόρια".
Κόπηκαν επειδή ο νόμος έλεγε ότι έπρεπε να κοπούν ούτως ή άλλως όσοι δεν έπιαναν την ΕΒΕ. Δηλαδή, ο νόμος έλεγε ότι "ό,τι και να γράψετε εσείς, εγώ θα κόψω 20.000 από εσάς".
Δεν είναι αξιολογικό το κριτήριο της ΕΒΕ. Είναι σύστημα ποσοστιαίου κοψίματος.Μα δεν εξαρτάται από κανένα επίπεδο και δεν δείχνει κανένα επίπεδο.Σου εξήγησα ότι κι εγώ πιστεύω ότι η εβε έχει πρόβλημα και αν ανέβει το επίπεδο των μαθητών θα είναι άδικο σύστημα.
Στα ίδια θέματα, δύο διαφορετικές ομάδες υποψηφίων, θα εμφανίσουν διαφορετική ΕΒΕ. Μπορεί και με τεράστια διαφορά.
Αν τύχει να είσαι στην μία θα θεωρείσαι φωστήρας κι αν τύχει να είσαι στην άλλη θα θεωρείσαι τούβλο;Είναι δυνατό να μου γράφεις ότι θυσιάζεις 20.000 υποψήφιους παραδειγματικά, για να ...μη χαλαρώνουν οι υπόλοιποι;Θεωρώ επικίνδυνο το προηγούμενο σύστημα γιατί είχε οδηγήσει πολλά παιδιά σε μια χαλαρότητα. Με προβληματίζει πιο πολύ η νοοτροπία που θα αποκτήσουν οι νέοι παρά τα πτυχία που θα έχουν, που τις περισσότερες φορές δεν αντιστοιχούν στις πραγματικές τους δυνατότητες.
Δεν την έφερε ο αέρας, το κρύο, το χαλάζι και το χιόνι. Την έφερε συγκεκριμένη υπουργός συγκεκριμένης κυβέρνησης.
Μην προσπαθείς να μου παρουσιάσεις τις υπουργικές επιλογές ως φυσικά φαινόμενα.
Μιλάμε για ένα κατασκευασμένο σύστημα που κόβει 20.000 υποψήφιους ανεξαρτήτως ικανοτήτων. Ό,τι και να γράψουν οι υποψήφιοι, ακόμη και ...90.000 Αινστάιν να δώσουν εξετάσεις, οι 20.000 θα κοπούν, παραδειγματικά. Κι αυτό είναι το πιο ύπουλο της υπόθεσης.
Τώρα, να μπω στη δική σου οπτική που λέει ότι οι νέοι είναι χαλαροί κι ότι θα μπουν στα πανεπιστήμια και θα βαριούνται ενώ θα μπορούσαν να αναπτύξουν άλλα ταλέντα με το ζόρι, επειδή η υπουργός θέλει να κόψει 20.000 από αυτούς;
Δεν μπορώ να το κάνω.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Καν' το.ktisila έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 00:57Μην συνεχίζεις με τα ακραία παραδείγματα γιατί θα αναφερω κι εγώ το αντίστοιχο ακραίο του προηγούμενου συστήματος που θα μπορούσε η αρχιτεκτονική να μείνει χωρίς φοιτητέςstavmanr έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 00:54Τότε υπήρχε βαθμολογικό κριτήριο. Έπρεπε να γράψεις το ελάχιστο απαιτούμενο επίπεδο σχεδίου για να περάσεις το μάθημα και να συνεχίσεις με τα υπόλοιπα μαθήματα.
Τώρα δεν υπάρχει. Αν πέσεις σε μία φουρνιά Πικάσο, κι ο Βαν Γκογκ να είσαι, κόβεσαι χωρίς να έχεις το δικαίωμα να συμμετέχεις με τα υπόλοιπα μαθήματα. Αντίστοιχα, αν πέσεις σε μία φουρνιά ανθρώπων που δεν ξέρουν να ...ξύσουν το μολύβι, περνάς ζωγραφίζοντας τετράγωνα σπιτάκια.
Αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά μεταξύ του ελάχιστου απαιτούμενου και του σχετικού;
Δεν έχω πρόβλημα. Ποτέ δεν συμπάθησα τους κόφτες ούτως ή άλλως. Πάντοτε τους θεωρούσα τον αδύναμο κρίκο κάθε διαγωνιστικού συστήματος με τη θεωρητική δυνατότητα να έχουμε παράδοξα όπως αυτό που περιγράφεις.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Δεν θα επιμείνω λοιπόν. Προσπάθησα να σου μεταφέρω μια εικόνα της κατάστασης. Αλλά βλέπω ότι το θέμα για σένα κινείται μόνο σε πολιτικές διαστάσεις.stavmanr έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 01:03Η ΕΒΕ δεν είναι επακόλουθο κάποιας "κατάστασης" γενικά κι αόριστα. Είναι δημιούργημα συγκεκριμένων επιλογών.ktisila έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 00:55Συζητάμε σε διαφορετικά μήκη κύματος. Προσπαθώ να σου εξηγήσω ότι η εβε ήταν επακόλουθο μιας κατάστασης που υφίσταται στην εκπαίδευση. Δεν λέμε κάτι διαφορετικό για την εβε, καταλαβαίνω την οπτική σου. Αν έχεις όρεξη προβληματίσουν με την δική μου οπτική.stavmanr έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 00:37
Μα δεν κόπηκαν επειδή είχαν "πολύ χαμηλά μόρια".
Κόπηκαν επειδή ο νόμος έλεγε ότι έπρεπε να κοπούν ούτως ή άλλως όσοι δεν έπιαναν την ΕΒΕ. Δηλαδή, ο νόμος έλεγε ότι "ό,τι και να γράψετε εσείς, εγώ θα κόψω 20.000 από εσάς".
Δεν είναι αξιολογικό το κριτήριο της ΕΒΕ. Είναι σύστημα ποσοστιαίου κοψίματος.
Μα δεν εξαρτάται από κανένα επίπεδο και δεν δείχνει κανένα επίπεδο.
Στα ίδια θέματα, δύο διαφορετικές ομάδες υποψηφίων, θα εμφανίσουν διαφορετική ΕΒΕ. Μπορεί και με τεράστια διαφορά.
Αν τύχει να είσαι στην μία θα θεωρείσαι φωστήρας κι αν τύχει να είσαι στην άλλη θα θεωρείσαι τούβλο;
Είναι δυνατό να μου γράφεις ότι θυσιάζεις 20.000 υποψήφιους παραδειγματικά, για να ...μη χαλαρώνουν οι υπόλοιποι;
Δεν την έφερε ο αέρας, το κρύο, το χαλάζι και το χιόνι. Την έφερε συγκεκριμένη υπουργός συγκεκριμένης κυβέρνησης.
Μην προσπαθείς να μου παρουσιάσεις τις υπουργικές επιλογές ως φυσικά φαινόμενα.
Μιλάμε για ένα κατασκευασμένο σύστημα που κόβει 20.000 υποψήφιους ανεξαρτήτως ικανοτήτων. Ό,τι και να γράψουν οι υποψήφιοι, ακόμη και ...90.000 Αινστάιν να δώσουν εξετάσεις, οι 20.000 θα κοπούν, παραδειγματικά. Κι αυτό είναι το πιο ύπουλο της υπόθεσης.
Τώρα, να μπω στη δική σου οπτική που λέει ότι οι νέοι είναι χαλαροί κι ότι θα μπουν στα πανεπιστήμια και θα βαριούνται ενώ θα μπορούσαν να αναπτύξουν άλλα ταλέντα με το ζόρι, επειδή η υπουργός θέλει να κόψει 20.000 από αυτούς;
Δεν μπορώ να το κάνω.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Δηλαδή, αν σου περιέγραφα το σύστημα εξετάσεων ως ...φυσικό φαινόμενο, σα να κατασκευάστηκε από χιόνι και φωτιά θα το συζητούσαμε πιο φιλοσοφικά;ktisila έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 01:11Δεν θα επιμείνω λοιπόν. Προσπάθησα να σου μεταφέρω μια εικόνα της κατάστασης. Αλλά βλέπω ότι το θέμα για σένα κινείται μόνο σε πολιτικές διαστάσεις.stavmanr έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 01:03Η ΕΒΕ δεν είναι επακόλουθο κάποιας "κατάστασης" γενικά κι αόριστα. Είναι δημιούργημα συγκεκριμένων επιλογών.
Δεν την έφερε ο αέρας, το κρύο, το χαλάζι και το χιόνι. Την έφερε συγκεκριμένη υπουργός συγκεκριμένης κυβέρνησης.
Μην προσπαθείς να μου παρουσιάσεις τις υπουργικές επιλογές ως φυσικά φαινόμενα.
Μιλάμε για ένα κατασκευασμένο σύστημα που κόβει 20.000 υποψήφιους ανεξαρτήτως ικανοτήτων. Ό,τι και να γράψουν οι υποψήφιοι, ακόμη και ...90.000 Αινστάιν να δώσουν εξετάσεις, οι 20.000 θα κοπούν, παραδειγματικά. Κι αυτό είναι το πιο ύπουλο της υπόθεσης.
Τώρα, να μπω στη δική σου οπτική που λέει ότι οι νέοι είναι χαλαροί κι ότι θα μπουν στα πανεπιστήμια και θα βαριούνται ενώ θα μπορούσαν να αναπτύξουν άλλα ταλέντα με το ζόρι, επειδή η υπουργός θέλει να κόψει 20.000 από αυτούς;
Δεν μπορώ να το κάνω.

Φυσικά κι έχει πολιτικές διαστάσεις. Για νόμους μιλάμε. Για κοινωνία. Για ανθρώπους. Για εκπαίδευση.
Οι κυβερνήσεις παίρνουν αποφάσεις και τις χρεώνονται με βάση τα αποτελέσματά τους.
Αποτελέσματα που βιώνουν οι πολίτες στο πετσί τους. Κι αυτά συζητάμε κυρίως.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Η εκπαίδευση έχει πρωτίστως κοινωνικές διαστάσεις που παίρνουν διαφορετική μορφή ανάλογα με τις πολιτικές αποφάσεις. Παλιά οι αριστεροί λέγαν "πρώτοι στα γράμματα" τώρα λένε "όλοι στα γραμματα". Για εσένα είναι πρόβλημα που θα μείνουν αυτοί οι 20000 φοιτητές εκτος, για εμένα είναι πρόβλημα που η εκπαίδευση δεν είναι εργαλείο για την ανάπτυξη μιας δημιουργικής κοινωνίας.stavmanr έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 01:24Δηλαδή, αν σου περιέγραφα το σύστημα εξετάσεων ως ...φυσικό φαινόμενο, σα να κατασκευάστηκε από χιόνι και φωτιά θα το συζητούσαμε πιο φιλοσοφικά;ktisila έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 01:11Δεν θα επιμείνω λοιπόν. Προσπάθησα να σου μεταφέρω μια εικόνα της κατάστασης. Αλλά βλέπω ότι το θέμα για σένα κινείται μόνο σε πολιτικές διαστάσεις.stavmanr έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 01:03
Η ΕΒΕ δεν είναι επακόλουθο κάποιας "κατάστασης" γενικά κι αόριστα. Είναι δημιούργημα συγκεκριμένων επιλογών.
Δεν την έφερε ο αέρας, το κρύο, το χαλάζι και το χιόνι. Την έφερε συγκεκριμένη υπουργός συγκεκριμένης κυβέρνησης.
Μην προσπαθείς να μου παρουσιάσεις τις υπουργικές επιλογές ως φυσικά φαινόμενα.
Μιλάμε για ένα κατασκευασμένο σύστημα που κόβει 20.000 υποψήφιους ανεξαρτήτως ικανοτήτων. Ό,τι και να γράψουν οι υποψήφιοι, ακόμη και ...90.000 Αινστάιν να δώσουν εξετάσεις, οι 20.000 θα κοπούν, παραδειγματικά. Κι αυτό είναι το πιο ύπουλο της υπόθεσης.
Τώρα, να μπω στη δική σου οπτική που λέει ότι οι νέοι είναι χαλαροί κι ότι θα μπουν στα πανεπιστήμια και θα βαριούνται ενώ θα μπορούσαν να αναπτύξουν άλλα ταλέντα με το ζόρι, επειδή η υπουργός θέλει να κόψει 20.000 από αυτούς;
Δεν μπορώ να το κάνω.
Φυσικά κι έχει πολιτικές διαστάσεις. Για νόμους μιλάμε. Για κοινωνία. Για ανθρώπους. Για εκπαίδευση.
Οι κυβερνήσεις παίρνουν αποφάσεις και τις χρεώνονται με βάση τα αποτελέσματά τους.
Αποτελέσματα που βιώνουν οι πολίτες στο πετσί τους. Κι αυτά συζητάμε κυρίως.
Re: Aρχιτέκτονας Λαζαρής Ζαούσης για υποψήφιο φοιτητή αρχιτεκτονικής
Ποια σχέση, όμως, έχει το ...δικό σου πρόβλημα με αυτό το θέμα που συζητάμε;ktisila έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 01:53Η εκπαίδευση έχει πρωτίστως κοινωνικές διαστάσεις που παίρνουν διαφορετική μορφή ανάλογα με τις πολιτικές αποφάσεις. Παλιά οι αριστεροί λέγαν "πρώτοι στα γράμματα" τώρα λένε "όλοι στα γραμματα". Για εσένα είναι πρόβλημα που θα μείνουν αυτοί οι 20000 φοιτητές εκτος, για εμένα είναι πρόβλημα που η εκπαίδευση δεν είναι εργαλείο για την ανάπτυξη μιας δημιουργικής κοινωνίας.stavmanr έγραψε: ↑25 Ιούλ 2021, 01:24Δηλαδή, αν σου περιέγραφα το σύστημα εξετάσεων ως ...φυσικό φαινόμενο, σα να κατασκευάστηκε από χιόνι και φωτιά θα το συζητούσαμε πιο φιλοσοφικά;
Φυσικά κι έχει πολιτικές διαστάσεις. Για νόμους μιλάμε. Για κοινωνία. Για ανθρώπους. Για εκπαίδευση.
Οι κυβερνήσεις παίρνουν αποφάσεις και τις χρεώνονται με βάση τα αποτελέσματά τους.
Αποτελέσματα που βιώνουν οι πολίτες στο πετσί τους. Κι αυτά συζητάμε κυρίως.
Θα μπορούσαν να μπουν οι 20.000 φοιτητές που κόβονται χωρίς αξιολογικά κριτήρια και να συζητάμε για το πρόβλημά σου, χωρίς κανένα πρόβλημα...
Επιπλέον, το πρόβλημα που θέτω εγώ δεν αφορά μόνο μία συγκεκριμένη αριθμητική προσέγγιση κομμένων, αλλά βασικά τον παραλογισμό του κοψίματος εξαρχής. Κι ένας να ήταν ο κομμένος, θα ήταν κομμένος χωρίς καμία αξιολογική βάση, από ένα σύστημα που απλά θέλει έναν κομμένο όπως και να έχει! Η λογική της ΕΒΕ είναι: θα κόψω έναν αριθμό υποψηφίων, ανεξαρτήτως αντικειμενικών επιδόσεών τους, απλά επειδή πρέπει να κόψω αυτό τον αριθμό!
Αποκλείεις την πρόσβαση προς όλα τα ΑΕΙ σε υποψήφιους, όχι επειδή δεν έγραψαν καλά (δεν υπάρχει αντικειμενικό κριτήριο αξιολόγησης), αλλά επειδή κάποιοι έγραψαν καλύτερα από αυτούς, τη στιγμή μάλιστα που έχεις προβλέψει θέσεις στις σχολές.
Αντιλαμβάνεσαι ότι συζητώ κυρίως επί της αρχής κι όχι επί συγκεκριμένου αποτελέσματος;
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Οι φιναλίστ των Ελληνικών Όσκαρ Αρχιτεκτονικής
από Ίακχος » 26 Δεκ 2024, 14:52 » σε Αρχιτεκτονική - 0 Απαντήσεις
- 304 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος
26 Δεκ 2024, 14:52
-
-
- 193 Απαντήσεις
- 7913 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από student
12 Απρ 2025, 20:19
-
-
Νέα δημοσίευση Έξωση αιώνιου φοιτητή επειδή δεν πέρασε τα μαθήματα
από Unique » 13 Απρ 2025, 03:56 » σε Εσωτερική Πολιτική - 40 Απαντήσεις
- 817 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Dorian
13 Απρ 2025, 14:45
-
-
-
Νέα δημοσίευση Έπος αριστείας για ΝΔκρατη υποψηφιο δημαρχο
από Μαδουραίος » 19 Απρ 2024, 18:04 » σε Εσωτερική Πολιτική - 9 Απαντήσεις
- 320 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
19 Απρ 2024, 20:32
-