Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
- Antipnevma
- Δημοσιεύσεις: 1642
- Εγγραφή: 23 Ιούλ 2020, 12:11
Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Η ρύθμιση της καθημερινής ζωής είναι πανταχού παρούσα και τόσο ενσωματωμένη στις ρουτίνες μας που δεν γίνεται καν αντιληπτή. Πάρτε παράδειγμα τους φωτεινούς σηματοδότες. Εφευρέθηκαν στις ΗΠΑ μετά τον Α'ΠΠ και αντικατέστηκαν το άναρχο πάρε δώσε που μέχρι τότε κυριαρχούσε μεταξύ περαστικών, ποδηλάτων και ζωήλατων/μηχανοκίνητων οχημάτων. Ο δηλωμένος σκοπός της νέας εφεύρεσης ήταν να σταματήσει τα ατυχήματα με την επιβολή ενός μηχανικού συντονιστικού πλάνου. Το αποτέλεσμα είναι γνωστό. Μπουλούκια οδηγών κάθονται ακινήτοι και περιμένουν το φωτάκι να πρασινίσει ενώ ο δρόμος είναι εντελώς άδειος. Εδώ οι οδηγοί ακυρώνουν την προσωπική τους κρίση λόγω συνήθειας ή λόγω φόβου να μην υποστούν νομικές κυρώσεις επειδή παραβίασαν την ηλεκτρονική έννομη τάξη.
Τι θα γινότανε αν δεν υπήρχε ηλεκτρονική διαταγή και οι οδηγοί και οι περαστικοί καλούνταν να ασκήσουν την ατομική τους κρίση; Από το 1999 αρχής γενομένης από την πόλη Drachten στην Ολλανδία αυτό έχει εφαρμοστεί στην πράξη με εκπληκτικά αποτελέσματα οδηγώντας σε ένα ευρωπαϊκό και αμερικανικό κίνημα με αίτημα την κατάργηση των φαναριών και των πινακίδων.
Ο Hans Moderman, o μηχανικός κυκλοφορίας που πρώτος πρότεινε την απομάκρυνση ενός σηματοδότη στο Drachten to 2003 είναι γνωστός για το κόνσεπτ του 'shared space' που γρήγορα ρίζωσε στην Ευρώπη.
Παρατήρησε ότι όταν μια ηλεκτρική βλάβη απενεργοποιούσε τα φανάρια το αποτέλεσμα ήταν καλύτερη ροή της κυκλοφορίας και όχι μποτιλιάρισμα. Έκανε ένα πείραμα και αντικατέστησε ένα φανάρι στο Drachten που εξυπηρετούσε 22,000 οχήματα ημερησίως με έναν traffic circle, ένα extended cycle path, και μια pedestrian area. Μέσα σε δύο χρόνια ο αριθμός ατυχημάτων έπεσε σε δύο ενώ μόλις τέσσερα χρόνια πριν ήταν τριάντα έξι.
Η κυκλοφορία ξαφνικά κινείται πιο γρήγορα στη διασταύρωση επειδή όλοι οι οδηγοί γνωρίζουν ότι πρέπει να είναι σε εγρήγορση και να χρησιμοποιούν την κοινή τους λογική, και υπό αυτές τις συνθήκες η γνωστή σε όλους οδική οργή σχεδόν εξαφανίστηκε γιατί και αυτή κατά βάθος είναι απόρροια του αυταρχικού καθεστώτος σήμανσης.
Ο Monderman παρομοίασε το φαινόμενο με skaters σε ένα γεμάτο παγοδρόμιο που καταφέρνουν να προσαρμόσουν με επιτυχία τις κινήσεις τους σε αυτές των άλλων skaters. Πίστευε επίσης ότι η υπερβολική σήμανση έκανε τους οδηγούς να παίρνουν τα μάτια τους από το δρόμο και έτσι έκανε το αντίθετο από αυτό για το οποίο εφευρέθηκε κάνοντας τους κόμβους πολύ λιγότερο ασφαλείς.
Ο Monderman δεν ήταν εναντίον των φωτεινών σηματοδοτών, απλά δεν βρήκε κανέναν στο Drachten που να ήταν πραγματικά χρήσιμος όσον αφορά την ασφάλεια, τη βελτίωση της ροής της κυκλοφορίας και τη μείωση της ρύπανσης. Ο traffic cycle που έβαλε στη θέση των φαναριών φαίνεται επικίνδυνος και αυτό ακριβώς είναι ο σκοπός διότι όταν 'οι αυτοκινητιστές γίνονται πιο προσεκτικοί για το πώς οδηγούν, συμπεριφέρονται πιο προσεκτικά' και τα στατιστικά στοιχεία για τα ατυχήματα 'μετά το σκότωμα του φαναριού' τον δικαιώνουν. Εξαναγκάζοντας τους οδηγούς να μοιραστούν το δρόμο με άλλους χρήστες και χωρίς επιτακτικό συντονισμό που επιβάλλεται από τα φανάρια, το πλαίσιο απαιτεί ουσιαστικά εγρήγορση —μια εγρήγορση που απαιτεί ο ίδιος ο νόμος, γιατί σε περίπτωση ατυχήματος όπου η ευθύνη είναι δύσκολο να προσδιοριστεί η ευθύνη θα πέσει πιθανώς στον 'πιο δυνατό' (δηλαδή στον οδηγό του αυτοκινήτου όχι τον ποδηλάτη ή στον ποδηλάτη όχι τον πεζό)
Η ριζοσπαστική έννοια του 'shared space' στην διαχείριση της οδικής κυκλοφορίας βασίζεται στην ευφυΐα, την καλή αίσθηση και την προσεκτική παρατήρηση των οδηγών, των ποδηλατών και των πεζών. Ταυτόχρονα, αναμφισβήτητα, με τον μικρό του τρόπο, επεκτείνει πραγματικά τις δεξιότητες και την ικανότητα των οδηγών, των ποδηλατών και των πεζών να διαπραγματεύονται την κυκλοφορία χωρίς να αντιμετωπίζονται σαν αυτόματα από σωρούς επιτακτικών πινακίδων (η Γερμανία έχει 648 έγκυρα σύμβολα κυκλοφορίας, τα οποία συσσωρεύονται καθώς πλησιάζει κανείς μια πόλη) και σηματοδοτών. Ο Monderman πίστευε ότι όσο πιο πολλές υποδείξεις συναντούσε ο οδηγός, τόσο περισσότερο ωθούνταν στην προσπάθεια να αρπάξει το μέγιστο δυνατό πλεονέκτημα εντός των κανόνων: επιτάχυνση στην μερίδα του δρόμου μεταξύ δύο των πινακίδων, το τραγικό φαινόμενο 'beating the light' και την αποφυγή όλων των καλών κανόνων συμπεριφοράς ακόμα και των μη προδιαγεγραμμένων. Οι οδηγοί είχαν εθιστεί στο να τρέχουν σαν παλαβοί μέσα στον λαβύρινθο των υποδείξεων προσπαθώντας να εξασφαλίσουν το μέγιστο πλεονέκτημα. Όπου εφαρμόστηκε η καινοτομία του Monderman για μια αλλαγή παραδείγματος στη διαχείριση της κυκλοφορίας προκάλεσε μαζική ευφορία. Μικρές πόλεις στην Ολλανδία έβαλαν μια πινακίδα και καυχιόντουσαν ότι είναι 'χωρίς σήματα κυκλοφορίας' (Verkeersbordvrij) και έκαναν συνέδρια που συζητούσανε τη νέα φιλοσοφία που διακήρρυτε ότι «Το μη ασφαλές είναι ασφαλές».
Αυτή είναι η ουσία του αναρχικού συνθήματος που λέει στους λαούς την αλήθεια που θέλει να κρύψει κάθε εξουσία: Αnarchy is Order 'η αναρχία φέρνει τάξη'.
Τι θα γινότανε αν δεν υπήρχε ηλεκτρονική διαταγή και οι οδηγοί και οι περαστικοί καλούνταν να ασκήσουν την ατομική τους κρίση; Από το 1999 αρχής γενομένης από την πόλη Drachten στην Ολλανδία αυτό έχει εφαρμοστεί στην πράξη με εκπληκτικά αποτελέσματα οδηγώντας σε ένα ευρωπαϊκό και αμερικανικό κίνημα με αίτημα την κατάργηση των φαναριών και των πινακίδων.
Ο Hans Moderman, o μηχανικός κυκλοφορίας που πρώτος πρότεινε την απομάκρυνση ενός σηματοδότη στο Drachten to 2003 είναι γνωστός για το κόνσεπτ του 'shared space' που γρήγορα ρίζωσε στην Ευρώπη.
Παρατήρησε ότι όταν μια ηλεκτρική βλάβη απενεργοποιούσε τα φανάρια το αποτέλεσμα ήταν καλύτερη ροή της κυκλοφορίας και όχι μποτιλιάρισμα. Έκανε ένα πείραμα και αντικατέστησε ένα φανάρι στο Drachten που εξυπηρετούσε 22,000 οχήματα ημερησίως με έναν traffic circle, ένα extended cycle path, και μια pedestrian area. Μέσα σε δύο χρόνια ο αριθμός ατυχημάτων έπεσε σε δύο ενώ μόλις τέσσερα χρόνια πριν ήταν τριάντα έξι.
Η κυκλοφορία ξαφνικά κινείται πιο γρήγορα στη διασταύρωση επειδή όλοι οι οδηγοί γνωρίζουν ότι πρέπει να είναι σε εγρήγορση και να χρησιμοποιούν την κοινή τους λογική, και υπό αυτές τις συνθήκες η γνωστή σε όλους οδική οργή σχεδόν εξαφανίστηκε γιατί και αυτή κατά βάθος είναι απόρροια του αυταρχικού καθεστώτος σήμανσης.
Ο Monderman παρομοίασε το φαινόμενο με skaters σε ένα γεμάτο παγοδρόμιο που καταφέρνουν να προσαρμόσουν με επιτυχία τις κινήσεις τους σε αυτές των άλλων skaters. Πίστευε επίσης ότι η υπερβολική σήμανση έκανε τους οδηγούς να παίρνουν τα μάτια τους από το δρόμο και έτσι έκανε το αντίθετο από αυτό για το οποίο εφευρέθηκε κάνοντας τους κόμβους πολύ λιγότερο ασφαλείς.
Ο Monderman δεν ήταν εναντίον των φωτεινών σηματοδοτών, απλά δεν βρήκε κανέναν στο Drachten που να ήταν πραγματικά χρήσιμος όσον αφορά την ασφάλεια, τη βελτίωση της ροής της κυκλοφορίας και τη μείωση της ρύπανσης. Ο traffic cycle που έβαλε στη θέση των φαναριών φαίνεται επικίνδυνος και αυτό ακριβώς είναι ο σκοπός διότι όταν 'οι αυτοκινητιστές γίνονται πιο προσεκτικοί για το πώς οδηγούν, συμπεριφέρονται πιο προσεκτικά' και τα στατιστικά στοιχεία για τα ατυχήματα 'μετά το σκότωμα του φαναριού' τον δικαιώνουν. Εξαναγκάζοντας τους οδηγούς να μοιραστούν το δρόμο με άλλους χρήστες και χωρίς επιτακτικό συντονισμό που επιβάλλεται από τα φανάρια, το πλαίσιο απαιτεί ουσιαστικά εγρήγορση —μια εγρήγορση που απαιτεί ο ίδιος ο νόμος, γιατί σε περίπτωση ατυχήματος όπου η ευθύνη είναι δύσκολο να προσδιοριστεί η ευθύνη θα πέσει πιθανώς στον 'πιο δυνατό' (δηλαδή στον οδηγό του αυτοκινήτου όχι τον ποδηλάτη ή στον ποδηλάτη όχι τον πεζό)
Η ριζοσπαστική έννοια του 'shared space' στην διαχείριση της οδικής κυκλοφορίας βασίζεται στην ευφυΐα, την καλή αίσθηση και την προσεκτική παρατήρηση των οδηγών, των ποδηλατών και των πεζών. Ταυτόχρονα, αναμφισβήτητα, με τον μικρό του τρόπο, επεκτείνει πραγματικά τις δεξιότητες και την ικανότητα των οδηγών, των ποδηλατών και των πεζών να διαπραγματεύονται την κυκλοφορία χωρίς να αντιμετωπίζονται σαν αυτόματα από σωρούς επιτακτικών πινακίδων (η Γερμανία έχει 648 έγκυρα σύμβολα κυκλοφορίας, τα οποία συσσωρεύονται καθώς πλησιάζει κανείς μια πόλη) και σηματοδοτών. Ο Monderman πίστευε ότι όσο πιο πολλές υποδείξεις συναντούσε ο οδηγός, τόσο περισσότερο ωθούνταν στην προσπάθεια να αρπάξει το μέγιστο δυνατό πλεονέκτημα εντός των κανόνων: επιτάχυνση στην μερίδα του δρόμου μεταξύ δύο των πινακίδων, το τραγικό φαινόμενο 'beating the light' και την αποφυγή όλων των καλών κανόνων συμπεριφοράς ακόμα και των μη προδιαγεγραμμένων. Οι οδηγοί είχαν εθιστεί στο να τρέχουν σαν παλαβοί μέσα στον λαβύρινθο των υποδείξεων προσπαθώντας να εξασφαλίσουν το μέγιστο πλεονέκτημα. Όπου εφαρμόστηκε η καινοτομία του Monderman για μια αλλαγή παραδείγματος στη διαχείριση της κυκλοφορίας προκάλεσε μαζική ευφορία. Μικρές πόλεις στην Ολλανδία έβαλαν μια πινακίδα και καυχιόντουσαν ότι είναι 'χωρίς σήματα κυκλοφορίας' (Verkeersbordvrij) και έκαναν συνέδρια που συζητούσανε τη νέα φιλοσοφία που διακήρρυτε ότι «Το μη ασφαλές είναι ασφαλές».
Αυτή είναι η ουσία του αναρχικού συνθήματος που λέει στους λαούς την αλήθεια που θέλει να κρύψει κάθε εξουσία: Αnarchy is Order 'η αναρχία φέρνει τάξη'.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Antipnevma την 15 Μάιος 2024, 13:21, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Indulge And Undermine
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Eξαιρετική ιδέα!
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Θάνος Τζήμερος.
Θάνος Τζήμερος.
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Όντως εξαιρετική. Δεν θα ξανακινιοταν αυτοκίνητο στην Αθήνα και θα λυνόταν διά παντός το πρόβλημα
- Στύξ
- Δημοσιεύσεις: 1187
- Εγγραφή: 27 Μαρ 2024, 16:59
- Phorum.gr user: Πάλαι ποτέ Στύγιος
- Τοποθεσία: Ζαχαρίας
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Μα Κύριε-α αυτά τα 20 δις φοροδιαφυγή κάθε χρόνο;
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Ρε συ μιλάμε για τον Λυσενκοισμο των φιλελεδων
Κανένας περιορισμός και θα τα λύσει όλα η ελεύθερη βούληση
Και θα σκοτώνονται εκατό άτομα τη μέρα στις διασταυρώσεις
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Antipnevma έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 13:04
Αυτή είναι η ουσία του αναρχικού συνθήματος που λέει στους λαούς την αλήθεια που θέλει να κρύψει κάθε εξουσία: Αnarchy is Order 'η αναρχία φέρνει τάξη'.
Στο γκρις, αυτό το έχουμε ήδη κατακτήσει.
Gavalas for President!
ΛΑΔΩΜΑ, ΛΑΔΩΜΑ, ΛΑΔΩΜΑ (όχι το χριστιανικό, το άλλο)
ΛΑΔΩΜΑ, ΛΑΔΩΜΑ, ΛΑΔΩΜΑ (όχι το χριστιανικό, το άλλο)
- Green Dragon
- Δημοσιεύσεις: 20675
- Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
- Phorum.gr user: Green Dragon
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Κλασικό τρολονήμα του αργόσχολου
The price of anarchy διάβασε καϋμένε, άλλο να βγάλεις ένα φανάρι και άλλο να τα βγάλεις όλα!
Μπούρδες, πολύ ασχολήθηκα ήδη.
The price of anarchy διάβασε καϋμένε, άλλο να βγάλεις ένα φανάρι και άλλο να τα βγάλεις όλα!
Μπούρδες, πολύ ασχολήθηκα ήδη.
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Κάπως έτσι είναι το όνειρο του κάθε νεοφιλλελε για την οδηγηση
Όποιος σπέρνει Τσιπρες και ραντίζει Ανδρουλακηδες θερίζει Μητσοτακιδες και μια γκέισα Παναγία.
- taliban
- Δημοσιεύσεις: 12203
- Εγγραφή: 26 Ιουν 2018, 13:28
- Phorum.gr user: Πνεύμα Αντιλογίας
- Τοποθεσία: Καραβλαχία
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Το καλύτερο είναι κυκλικοι κόμβοι.
Όχι ότι εμποδίζουν τα Ελληνικά ζα να μην κάνουν μαλακιες.
Μπαίνω προχθές σε κυκλικό κόμβο με το φορτηγο.
Στην επόμενη είσοδο μπαίνει φουριόζα μια καρακαηδόνα παραβιαζοντας το stop.
Σταματάει μπροστά μου κάνει κωλοδαχτυλο και με βρίζει ( παλιομλκ αντε γάμ.... )
Για κακή της τύχη από πίσω μου ήταν περιπολικό το οποίο δεν είχε δει.
Την άναψε τον φάρο και την σταμάτησε.
Κύριος εγώ μου έκαναν νόημα τα παιδιά να συνεχίσω και πέρασα από δίπλα της χαμογελώντας.
Αμ και παραβιάζεις stop αμ και με βρίζεις.
Αρπα την σούργελο.
Όχι ότι εμποδίζουν τα Ελληνικά ζα να μην κάνουν μαλακιες.
Μπαίνω προχθές σε κυκλικό κόμβο με το φορτηγο.
Στην επόμενη είσοδο μπαίνει φουριόζα μια καρακαηδόνα παραβιαζοντας το stop.
Σταματάει μπροστά μου κάνει κωλοδαχτυλο και με βρίζει ( παλιομλκ αντε γάμ.... )
Για κακή της τύχη από πίσω μου ήταν περιπολικό το οποίο δεν είχε δει.
Την άναψε τον φάρο και την σταμάτησε.
Κύριος εγώ μου έκαναν νόημα τα παιδιά να συνεχίσω και πέρασα από δίπλα της χαμογελώντας.
Αμ και παραβιάζεις stop αμ και με βρίζεις.
Αρπα την σούργελο.
- Antipnevma
- Δημοσιεύσεις: 1642
- Εγγραφή: 23 Ιούλ 2020, 12:11
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Ρε συ βλάκα ακροδεξιέ τι καταλαβαίνεις όταν σου λέει ότι ο μηχανικός κυκλοφορίας αντικατέστησε το φανάρι με traffic circle, ένα extended cycle path, και μια pedestrian area; Ότι απλά το ξεκώλωσε και άφησε το δρόμο έτσι;Green Dragon έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 13:32Κλασικό τρολονήμα του αργόσχολου
The price of anarchy διάβασε καϋμένε, άλλο να βγάλεις ένα φανάρι και άλλο να τα βγάλεις όλα!
Μπούρδες, πολύ ασχολήθηκα ήδη.
Όλα τα φανάρια του Drachten άχρηστα τα βρήκε ο μηχανικός.
Indulge And Undermine
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 21742
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
θέλεις λιγότερη παρανομία; να καταργηθούν οι νόμοι!
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
- Antipnevma
- Δημοσιεύσεις: 1642
- Εγγραφή: 23 Ιούλ 2020, 12:11
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Το γεγονός ότι το ελληνικό κράτος και η ελληνική οικονομία δεν είναι καλοκουρδισμένο ρολόι στην πραγματικότητα προστατεύει τους αχάριστους Έλληνες από πολλή μιζέρια. Εάν δεν μπορούσαμε εύκολα να φοροδιαφύγουμε θα ήμασταν πολύ πιο φτωχοί. Εάν μια πτυχιούχος φαρμακευτικής δεν μπορούσε να έχει δική της μικρή επιχείρηση αλλά έπρεπε να πάει να δουλέψει ως απλή υπάλληλος σε ένα πολυκατάστημα όπως κάνουν στο εξωτερικό και όπως το απαιτούν οι 'μεταρρυθμίσεις' τότε το πτυχίο της τι θα άξιζε; Ένα τίποτα.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 13:30Antipnevma έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 13:04
Αυτή είναι η ουσία του αναρχικού συνθήματος που λέει στους λαούς την αλήθεια που θέλει να κρύψει κάθε εξουσία: Αnarchy is Order 'η αναρχία φέρνει τάξη'.
Στο γκρις, αυτό το έχουμε ήδη κατακτήσει.
Η Αθήνα μπορεί να είναι άσχημη λόγω φτώχειας όμως έχει και κάτι πολύ όμορφο που δεν έχουν οι όμορφες πόλεις του εξωτερικού: την γοητευτική της αναρχία.
Indulge And Undermine
- Antipnevma
- Δημοσιεύσεις: 1642
- Εγγραφή: 23 Ιούλ 2020, 12:11
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Βεβαίως. Και να καταργηθεί και η αστυνομία και τα δικαστήρια. Να πάψουν οι άνθρωποι να φέρονται σαν νιάνιαρα που μονίμως ζητιανεύουν προστασία και να μάθουν να συνασπίζονται και να τα βγάζουν πέρα μόνοι τους με τους εγκληματίες στην κοινότητά τους. Θυμάστε τον χαλασμό των κλεφτών; Ο λαός τον έκανε αποδεικνύοντας ότι άμα θέλει μπορεί να στείλει τον κάθε μάγκα στον διάολο χτες.
Indulge And Undermine
- Green Dragon
- Δημοσιεύσεις: 20675
- Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
- Phorum.gr user: Green Dragon
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Έχει αποδειχθεί πολλάκις ότι ο λαός είναι ιδιαίτερα ικανόςAntipnevma έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 14:59Βεβαίως. Και να καταργηθεί και η αστυνομία και τα δικαστήρια. Να πάψουν οι άνθρωποι να φέρονται σαν νιάνιαρα που μονίμως ζητιανεύουν προστασία και να μάθουν να συνασπίζονται και να τα βγάζουν πέρα μόνοι τους με τους εγκληματίες στην κοινότητά τους. Θυμάστε τον χαλασμό των κλεφτών; Ο λαός τον έκανε αποδεικνύοντας ότι άμα θέλει μπορεί να στείλει τον κάθε μάγκα στον διάολο χτες.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 6 Απαντήσεις
- 153 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
07 Νοέμ 2023, 20:00
-
-
Νέα δημοσίευση Επαιτες στους δρομους και τα φαναρια 2024..
από Garcia » 01 Μαρ 2024, 16:19 » σε Κοινωνικά θέματα - 85 Απαντήσεις
- 3577 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Garcia
05 Ιουν 2024, 13:24
-
-
-
Νέα δημοσίευση Αλλάζουν όλα στα ποδήλατα: Έρχονται υποχρεωτική ασφάλιση και πινακίδες κυκλοφορίας
από georgebi » 01 Ιουν 2023, 14:14 » σε Κοινωνικά θέματα - 75 Απαντήσεις
- 1780 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Isildur
01 Ιουν 2023, 18:07
-
-
-
Νέα δημοσίευση To χρήμα στα χέρια των λίγων – Το 72,5% των καταθετών έχει λιγότερα από 1000 ευρώ στην τράπεζα
από kongrosian » 02 Ιουν 2023, 09:54 » σε Κοινωνικά θέματα - 38 Απαντήσεις
- 1045 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Leporello
03 Ιουν 2023, 00:16
-