βασικά το κράτος ακριβώς αυτό είναι: συναπισμός ανθρώπων με πρωταρχικό σκοπό την προστασία της ζωής και της περιουσίαςAntipnevma έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 14:59Βεβαίως. Και να καταργηθεί και η αστυνομία και τα δικαστήρια. Να πάψουν οι άνθρωποι να φέρονται σαν νιάνιαρα που μονίμως ζητιανεύουν προστασία και να μάθουν να συνασπίζονται και να τα βγάζουν πέρα μόνοι τους με τους εγκληματίες στην κοινότητά τους. Θυμάστε τον χαλασμό των κλεφτών; Ο λαός τον έκανε αποδεικνύοντας ότι άμα θέλει μπορεί να στείλει τον κάθε μάγκα στον διάολο χτες.
Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 21652
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
- Στύξ
- Δημοσιεύσεις: 1022
- Εγγραφή: 27 Μαρ 2024, 16:59
- Phorum.gr user: Πάλαι ποτέ Στύγιος
- Τοποθεσία: Ζαχαρίας
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
taliban έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 13:43Το καλύτερο είναι κυκλικοι κόμβοι.
Όχι ότι εμποδίζουν τα Ελληνικά ζα να μην κάνουν μαλακιες.
Μπαίνω προχθές σε κυκλικό κόμβο με το φορτηγο.
Στην επόμενη είσοδο μπαίνει φουριόζα μια καρακαηδόνα παραβιαζοντας το stop.
Σταματάει μπροστά μου κάνει κωλοδαχτυλο και με βρίζει ( παλιομλκ αντε γάμ.... )
Για κακή της τύχη από πίσω μου ήταν περιπολικό το οποίο δεν είχε δει.
Την άναψε τον φάρο και την σταμάτησε.
Κύριος εγώ μου έκαναν νόημα τα παιδιά να συνεχίσω και πέρασα από δίπλα της χαμογελώντας.
Αμ και παραβιάζεις stop αμ και με βρίζεις.
Αρπα την σούργελο.
Γω κυκλοφορώ με παλιό αμάξι 25 χρόνων εντός πόλης, οπότε δε τους παίρνει για μαλακίες. "Έλα, έχω σκουριές" που λένε.
Ποινικό αδίκημα οι προπηλακισμοί σε βάρος εκπαιδευτικών.
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
μονο σε συνδυασμο με ελευθερη οπλοφορια, καθε ειδους οπλου, ακομη και rpg, Γιατι οχι και tank.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Antipnevma
- Δημοσιεύσεις: 1596
- Εγγραφή: 23 Ιούλ 2020, 12:11
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Πιο αφελής και ανιστόρητος πεθαίνεις. Το κράτος ήταν είναι και θα είναι το τσιφλίκι της ανώτερης τάξης του και τίποτε άλλο. Το οθωμανικό κράτος ήταν τσιφλίκι του σουλτάνου και των αξιωματούχων του δοβλετίου. Το σοβιετικό κράτος ήταν τσιφλίκι της κομματικής γραφειοκρατίας. Όλοι τα ξέρουν αυτά γιατί πρόκειται για εχθρικά κράτη αλλά για κάποιο λόγο νομίζουν ότι το δικό τους κράτος είναι κάτι διαφορετικό. Αρχίδια είναι. Και το 'δικό μας' κράτος τσιφλίκι μιας μειοψηφίας ολιγαρχών είναι.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 15:44βασικά το κράτος ακριβώς αυτό είναι: συναπισμός ανθρώπων με πρωταρχικό σκοπό την προστασία της ζωής και της περιουσίαςAntipnevma έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 14:59Βεβαίως. Και να καταργηθεί και η αστυνομία και τα δικαστήρια. Να πάψουν οι άνθρωποι να φέρονται σαν νιάνιαρα που μονίμως ζητιανεύουν προστασία και να μάθουν να συνασπίζονται και να τα βγάζουν πέρα μόνοι τους με τους εγκληματίες στην κοινότητά τους. Θυμάστε τον χαλασμό των κλεφτών; Ο λαός τον έκανε αποδεικνύοντας ότι άμα θέλει μπορεί να στείλει τον κάθε μάγκα στον διάολο χτες.
- Green Dragon
- Δημοσιεύσεις: 20431
- Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
- Phorum.gr user: Green Dragon
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Πόσα αυτοκίνητα έχουν οι Μπουτανέζοι; Μιλάμε για απίστευτα φτωχή χώρα.Bazoomba έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 18:17[img]https://i.postimg.cc/4xfN6z3g/3544 ... .jpg[/img]
https://www.thesoupspoon.com/7-things-f ... o-problem/
- Green Dragon
- Δημοσιεύσεις: 20431
- Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
- Phorum.gr user: Green Dragon
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Μιλάς για αφέλεια χα χα χα! Το κράτος είναι φυσική κατάσταση για την κοινωνία. Δημιουργείται πάντοτε σαν φυσική ανάγκη.Antipnevma έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 18:46Πιο αφελής και ανιστόρητος πεθαίνεις. Το κράτος ήταν είναι και θα είναι το τσιφλίκι της ανώτερης τάξης του και τίποτε άλλο. Το οθωμανικό κράτος ήταν τσιφλίκι του σουλτάνου και των αξιωματούχων του δοβλετίου. Το σοβιετικό κράτος ήταν τσιφλίκι της κομματικής γραφειοκρατίας. Όλοι τα ξέρουν αυτά γιατί πρόκειται για εχθρικά κράτη αλλά για κάποιο λόγο νομίζουν ότι το δικό τους κράτος είναι κάτι διαφορετικό. Αρχίδια είναι. Και το 'δικό μας' κράτος τσιφλίκι μιας μειοψηφίας ολιγαρχών είναι.
* Το ξέρω ότι θέλεις να τρολάρεις και να προκαλέσεις
- Antipnevma
- Δημοσιεύσεις: 1596
- Εγγραφή: 23 Ιούλ 2020, 12:11
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Το κράτος δεν είναι είναι το ίδιο πράγμα με την κοινωνία ούτε φυσικά υπήρχε πάντοτε ούτε αποτελεί ανθρωπολογική αναγκαιότητα. Το 1000 π.Χ μόνο στις μπλε περιοχές του χάρτη υπήρχαν κρατικές οντότητες, δηλαδή οι κρατικές κοινωνίες ήταν ξεκάθαρα μια μειοψηφία σε σύγκριση με τις μη κρατικές. Μέχρι και σήμερα υπάρχουν περιοχές του κόσμου όπου δεν ελέγχονται από κανένα κράτος, π.χ. μεγάλο μέρος του Λάος στην νοτιοανατολική Ασία.Green Dragon έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 18:48Μιλάς για αφέλεια χα χα χα! Το κράτος είναι φυσική κατάσταση για την κοινωνία. Δημιουργείται πάντοτε σαν φυσική ανάγκη.Antipnevma έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 18:46Πιο αφελής και ανιστόρητος πεθαίνεις. Το κράτος ήταν είναι και θα είναι το τσιφλίκι της ανώτερης τάξης του και τίποτε άλλο. Το οθωμανικό κράτος ήταν τσιφλίκι του σουλτάνου και των αξιωματούχων του δοβλετίου. Το σοβιετικό κράτος ήταν τσιφλίκι της κομματικής γραφειοκρατίας. Όλοι τα ξέρουν αυτά γιατί πρόκειται για εχθρικά κράτη αλλά για κάποιο λόγο νομίζουν ότι το δικό τους κράτος είναι κάτι διαφορετικό. Αρχίδια είναι. Και το 'δικό μας' κράτος τσιφλίκι μιας μειοψηφίας ολιγαρχών είναι.
* Το ξέρω ότι θέλεις να τρολάρεις και να προκαλέσεις
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Stateless_society
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Κηφισιά, φλοισβος δύο ώρες πάρα ένα τέταρτο. Αν το είχα πάει ανάποδα είχα φτάσει Λαμία και είχα πάρει και καφέ
Καθε μέρα τουλαχισρον δύο τροχαία στο δρόμο. Δε ξέρω τι συμβαίνει τελευταία
Καθε μέρα τουλαχισρον δύο τροχαία στο δρόμο. Δε ξέρω τι συμβαίνει τελευταία
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 21652
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
μιλάμε θεωρητικά πάντα. οι άνθρωποι οργανώθηκαν σε κοινωνίες με αυτόν ακριβώς τον σκοπό. εσύ πας αλλού τη κουβένταAntipnevma έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 18:46Πιο αφελής και ανιστόρητος πεθαίνεις. Το κράτος ήταν είναι και θα είναι το τσιφλίκι της ανώτερης τάξης του και τίποτε άλλο. Το οθωμανικό κράτος ήταν τσιφλίκι του σουλτάνου και των αξιωματούχων του δοβλετίου. Το σοβιετικό κράτος ήταν τσιφλίκι της κομματικής γραφειοκρατίας. Όλοι τα ξέρουν αυτά γιατί πρόκειται για εχθρικά κράτη αλλά για κάποιο λόγο νομίζουν ότι το δικό τους κράτος είναι κάτι διαφορετικό. Αρχίδια είναι. Και το 'δικό μας' κράτος τσιφλίκι μιας μειοψηφίας ολιγαρχών είναι.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 15:44βασικά το κράτος ακριβώς αυτό είναι: συναπισμός ανθρώπων με πρωταρχικό σκοπό την προστασία της ζωής και της περιουσίαςAntipnevma έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 14:59
Βεβαίως. Και να καταργηθεί και η αστυνομία και τα δικαστήρια. Να πάψουν οι άνθρωποι να φέρονται σαν νιάνιαρα που μονίμως ζητιανεύουν προστασία και να μάθουν να συνασπίζονται και να τα βγάζουν πέρα μόνοι τους με τους εγκληματίες στην κοινότητά τους. Θυμάστε τον χαλασμό των κλεφτών; Ο λαός τον έκανε αποδεικνύοντας ότι άμα θέλει μπορεί να στείλει τον κάθε μάγκα στον διάολο χτες.
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
- Antipnevma
- Δημοσιεύσεις: 1596
- Εγγραφή: 23 Ιούλ 2020, 12:11
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Η ιδέα που έχεις για την προέλευση του κράτους (μια μορφή του μύθου του κοινωνικού συμβολαίου) είναι εντελώς λανθασμένη και στο νήμα από κάτω εξηγούμε γιατί.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 22:18μιλάμε θεωρητικά πάντα. οι άνθρωποι οργανώθηκαν σε κοινωνίες με αυτόν ακριβώς τον σκοπό. εσύ πας αλλού τη κουβένταAntipnevma έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 18:46Πιο αφελής και ανιστόρητος πεθαίνεις. Το κράτος ήταν είναι και θα είναι το τσιφλίκι της ανώτερης τάξης του και τίποτε άλλο. Το οθωμανικό κράτος ήταν τσιφλίκι του σουλτάνου και των αξιωματούχων του δοβλετίου. Το σοβιετικό κράτος ήταν τσιφλίκι της κομματικής γραφειοκρατίας. Όλοι τα ξέρουν αυτά γιατί πρόκειται για εχθρικά κράτη αλλά για κάποιο λόγο νομίζουν ότι το δικό τους κράτος είναι κάτι διαφορετικό. Αρχίδια είναι. Και το 'δικό μας' κράτος τσιφλίκι μιας μειοψηφίας ολιγαρχών είναι.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 15:44
βασικά το κράτος ακριβώς αυτό είναι: συναπισμός ανθρώπων με πρωταρχικό σκοπό την προστασία της ζωής και της περιουσίας
Antipnevma @ Τα λάθη του Jared Diamond στο The World Until Yesterday
- Antipnevma
- Δημοσιεύσεις: 1596
- Εγγραφή: 23 Ιούλ 2020, 12:11
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Το πρωτότυπο κείμενο
The regulation of daily life is so ubiquitous and so embedded in our routines and expectations as to pass virtually unnoticed. Take the example of traffic lights at intersections. Invented in the United States after World War I, the traffic light substituted the judgment of the traffic engineer for the mutual give-and-take that had prevailed historically between pedestrians, carts, motor vehicles, and bicycles. Its purpose was to prevent accidents by imposing an engineered scheme of coordination. More than occasionally, the result has been the scene in Neubrandenburg with which I opened the book: scores of people waiting patiently for the light to change when it was perfectly apparent there was no traffic whatever. They were suspending their independent judgment out of habit, or perhaps out of a civic fear of the ultimate consequences of exercising it against the prevailing electronic legal order.
What would happen if there were no electronic order at the intersection, and motorists and pedestrians had to exercise their independent judgment? Since 1999, beginning in the city of Drachten, the Netherlands, this supposition has been put to the test with stunning results, leading to a wave of “red light removal” schemes across Europe and in the United States. Both the reasoning behind this small policy initiative and its results are, I believe, diagnostic for other, more far-reaching efforts to craft institutions that enlarge the scope for independent judgment and expand capacities.
Hans Moderman, the counterintuitive traffic engineer who first suggested the removal of a red light in Drachten in 2003, went on to promote the concept of “shared space,” which took hold quickly in Europe. He began with the observation that, when an electrical failure incapacitated traffic lights, the result was improved flow rather than congestion. As an experiment, he replaced the busiest traffic-light intersection in Drachten, handling 22,000 cars a day, with a traffic circle, an extended cycle path, and a pedestrian area. In the two years following the removal of the traffic light, the number of accidents plummeted to only two, compared with thirty-six crashes in the four years prior. Traffic moves more briskly through the intersection when all drivers know they must be alert and use their common sense, while backups and the road rage associated with them have virtually disappeared. Monderman likened it to skaters in a crowded ice rink who manage successfully to tailor their movements to those of the other skaters. He also believed that an excess of signage led drivers to take their eyes off the road, and actually contributed to making junctions less safe.
Red light removal can, I believe, be seen as a modest training exercise in responsible driving and civic courtesy. Monderman was not against traffic lights in principle, he simply did not find any in Drachten that were truly useful in terms of safety, improving traffic flow, and lessening pollution. The traffic circle seems dangerous: and that is the point. He argued that when “motorists are made more wary about how they drive, they behave more carefully,” and the statistics on “post–traffic light” accidents bear him out. Having to share the road with other users, and having no imperative coordination imposed by traffic lights, the context virtually requires alertness —an alertness abetted by the law, which, in the case of an accident where blame is hard to determine, presumptively blames the “strongest” (i.e., blames the car driver rather than the bicyclist, and the bicyclist rather than the pedestrian.)
The shared space concept of traffic management relies on the intelligence, good sense, and attentive observation of drivers, bicyclists, and pedestrians. At the same time, it arguably, in its small way, actually expands the skills and capacity of drivers, cyclists, and pedestrians to negotiate traffic without being treated like automata by thickets of imperative signs (Germany alone has 648 valid traffic symbols, which accumulate as one approaches a town) and signals. Monderman believed that the more numerous the prescriptions, the more it impelled drivers to seek the maximum advantage within the rules: speeding up between signals, beating the light, avoiding all unprescribed courtesies. Drivers had learned to run the maze of prescriptions to their maximum advantage. Without going overboard about its world-shaking significance, Moderman’s innovation does make a palpable contribution to the gross human product.
The effect of what was a paradigm shift in traffic management was euphoria. Small towns in the Netherlands put up one sign boasting that they were “Free of Traffic Signs” (Verkeersbordvrij), and a conference discussing the new philosophy proclaimed “Unsafe is safe.”
The regulation of daily life is so ubiquitous and so embedded in our routines and expectations as to pass virtually unnoticed. Take the example of traffic lights at intersections. Invented in the United States after World War I, the traffic light substituted the judgment of the traffic engineer for the mutual give-and-take that had prevailed historically between pedestrians, carts, motor vehicles, and bicycles. Its purpose was to prevent accidents by imposing an engineered scheme of coordination. More than occasionally, the result has been the scene in Neubrandenburg with which I opened the book: scores of people waiting patiently for the light to change when it was perfectly apparent there was no traffic whatever. They were suspending their independent judgment out of habit, or perhaps out of a civic fear of the ultimate consequences of exercising it against the prevailing electronic legal order.
What would happen if there were no electronic order at the intersection, and motorists and pedestrians had to exercise their independent judgment? Since 1999, beginning in the city of Drachten, the Netherlands, this supposition has been put to the test with stunning results, leading to a wave of “red light removal” schemes across Europe and in the United States. Both the reasoning behind this small policy initiative and its results are, I believe, diagnostic for other, more far-reaching efforts to craft institutions that enlarge the scope for independent judgment and expand capacities.
Hans Moderman, the counterintuitive traffic engineer who first suggested the removal of a red light in Drachten in 2003, went on to promote the concept of “shared space,” which took hold quickly in Europe. He began with the observation that, when an electrical failure incapacitated traffic lights, the result was improved flow rather than congestion. As an experiment, he replaced the busiest traffic-light intersection in Drachten, handling 22,000 cars a day, with a traffic circle, an extended cycle path, and a pedestrian area. In the two years following the removal of the traffic light, the number of accidents plummeted to only two, compared with thirty-six crashes in the four years prior. Traffic moves more briskly through the intersection when all drivers know they must be alert and use their common sense, while backups and the road rage associated with them have virtually disappeared. Monderman likened it to skaters in a crowded ice rink who manage successfully to tailor their movements to those of the other skaters. He also believed that an excess of signage led drivers to take their eyes off the road, and actually contributed to making junctions less safe.
Red light removal can, I believe, be seen as a modest training exercise in responsible driving and civic courtesy. Monderman was not against traffic lights in principle, he simply did not find any in Drachten that were truly useful in terms of safety, improving traffic flow, and lessening pollution. The traffic circle seems dangerous: and that is the point. He argued that when “motorists are made more wary about how they drive, they behave more carefully,” and the statistics on “post–traffic light” accidents bear him out. Having to share the road with other users, and having no imperative coordination imposed by traffic lights, the context virtually requires alertness —an alertness abetted by the law, which, in the case of an accident where blame is hard to determine, presumptively blames the “strongest” (i.e., blames the car driver rather than the bicyclist, and the bicyclist rather than the pedestrian.)
The shared space concept of traffic management relies on the intelligence, good sense, and attentive observation of drivers, bicyclists, and pedestrians. At the same time, it arguably, in its small way, actually expands the skills and capacity of drivers, cyclists, and pedestrians to negotiate traffic without being treated like automata by thickets of imperative signs (Germany alone has 648 valid traffic symbols, which accumulate as one approaches a town) and signals. Monderman believed that the more numerous the prescriptions, the more it impelled drivers to seek the maximum advantage within the rules: speeding up between signals, beating the light, avoiding all unprescribed courtesies. Drivers had learned to run the maze of prescriptions to their maximum advantage. Without going overboard about its world-shaking significance, Moderman’s innovation does make a palpable contribution to the gross human product.
The effect of what was a paradigm shift in traffic management was euphoria. Small towns in the Netherlands put up one sign boasting that they were “Free of Traffic Signs” (Verkeersbordvrij), and a conference discussing the new philosophy proclaimed “Unsafe is safe.”
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Ο μόνος τρόπος να μειωθούν δραστικά τα ατυχήματα είναι να καταργηθούν οι ασφαλίστηκες. Ο κόσμος θα οδηγεί πολύ πιο προσεκτικά αν έχει όλη την ευθύνη αυτος για ότι προκαλέσει.
- Antipnevma
- Δημοσιεύσεις: 1596
- Εγγραφή: 23 Ιούλ 2020, 12:11
- Στύξ
- Δημοσιεύσεις: 1022
- Εγγραφή: 27 Μαρ 2024, 16:59
- Phorum.gr user: Πάλαι ποτέ Στύγιος
- Τοποθεσία: Ζαχαρίας
Re: Θέλεις λιγότερα ατυχήματα; Να καταργηθούν τα φανάρια και οι πινακίδες!
Εχμμ ,500.000 ανασφάλιστα τώρα κυκλοφορούν.
Ποινικό αδίκημα οι προπηλακισμοί σε βάρος εκπαιδευτικών.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 6 Απαντήσεις
- 147 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
07 Νοέμ 2023, 20:00
-
-
Νέα δημοσίευση Επαιτες στους δρομους και τα φαναρια 2024..
από Garcia » 01 Μαρ 2024, 16:19 » σε Κοινωνικά θέματα - 84 Απαντήσεις
- 3428 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Garcia
29 Μαρ 2024, 12:46
-
-
-
Νέα δημοσίευση Αλλάζουν όλα στα ποδήλατα: Έρχονται υποχρεωτική ασφάλιση και πινακίδες κυκλοφορίας
από georgebi » 01 Ιουν 2023, 14:14 » σε Κοινωνικά θέματα - 75 Απαντήσεις
- 1661 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Isildur
01 Ιουν 2023, 18:07
-
-
-
Νέα δημοσίευση To χρήμα στα χέρια των λίγων – Το 72,5% των καταθετών έχει λιγότερα από 1000 ευρώ στην τράπεζα
από kongrosian » 02 Ιουν 2023, 09:54 » σε Κοινωνικά θέματα - 38 Απαντήσεις
- 981 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Leporello
03 Ιουν 2023, 00:16
-