Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άσε με τώρα. Και μετά μου φταίνε τα παιδιά που είναι παραβατικά ή η πολιτεία που δεν κάνει τίποτα. Λίγο να περιορίζαν κάποιοι την ωραιοπάθεια με τον εαυτό τους θα ήμασταν καλύτερα. Μου αρέσει που επέμενες τρεις σελίδες. Τι κατάφερες;
Εμένα μου αρέσει το ότι αν και ήμουν από την αρχή του θέματος σαφέστατα κατά της βίτσας και πρότεινα κάτι πολύ πιο ειρηνικό ως ένα στοιχειώδες πείραμα αναίμακτης ενδοσχολικής λύσης, κάποιοι εμμονικοί συνέχισαν το ίδιο τροπάρι για να με "συνετίσουν" επειδή απλώς έχω καταγραφεί στο ευάερο και ανήλιο ακατοίκητο τους ως κάτι φασιστικό, εχθρικό και γραφικό, τί άλλο;
Όχι ότι μου κάνει εντύπωση, κάθε άλλο.
Απλώς προσπαθώ να σκεφτώ το πώς μπορούν να λειτουργήσουν ως γονείς τα ...ψαγμένα αυτά άτομα, που ακόμα δεν τα έχουν βρει με τον εαυτό τους στην αποσαφήνιση των επηρεασμών που δέχτηκαν αυτοί ως παιδιά, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τη διαμόρφωση της σημερινής γονεϊκής και όχι μόνον ταυτότητας τους.
Έτσι, για να πάμε και σε λίγο πιο βαθιά ψυχολογικά νερά, πέρα από τα συνήθη πιασάρικα τσιτάτα.
Αυτό που πρότεινες δεν βρήκα ευκαιρία να το σχολιάσω. Είναι εντυπωσιακό. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι πόσα πολλά πράγματα καλύπτει. Κινητοποιεί το συγκινησιακό στοιχείο σε όλους τους μαθητές. Εκείνη τη στιγμή θα ανεβάσουν ένα βαθμό ωριμότητας. Θα δουν μία δημόσια συγνώμη και ο τελετουργικός χαρακτήρας θα την καταστήσει ουσιαστική και παραδειγματική. Για το παιδί θύτη θα είναι πραγματική κάθαρση και συνειδητότητα. Ούτε κάποιο σύμπλεγμα θα του μείνει ούτε τίποτα. πραγματικά θα ελευθερωθεί από ότι κακό είχε μέσα του.
πραγματικά είναι ότι καλύτερο γράφτηκε μέχρι στιγμής.
Ας υπάρξει καταρχήν ένα πλαίσιο παραβάσεων ποινών και ας μας πουν οι καλοπληρωμένοι των παιδαγωγικών ποιο είναι αυτό, μόνο ειρωνίες για βίτσες και ποδιές και αοριστίες.
Εγώ δεν ειρωνεύομαι τον νηματοθέτη. Δεν φάνηκε να θέλει να επιβάλει την άποψη του αλλά ούτε καν μας παρουσιάζει μία κατασταλαγμένη άποψη. Ερώτηση κάνει και απορία εκφράζει.
Ας δούμε τι είδαμε μέχρι εδώ:
1. Ειρωνίες χωρίς πρόταση.
Κάποιοι θεωρούν, ατυχώς και λανθασμένα, πως η ειρωνική συμπεριφορά έχει αντιπαραθετική ισχύ. Φτάνουν λοιπόν στο συμπέρασμα ότι αποδυνάμωσαν μία θέση με την οποία διαφωνούν. Στην πραγματικότητα δεν έχουν εκφράσει καμία διαφορετική άποψη. Κάτι τέτοιο είναι αρνητικό γιατί μπορεί να ενδυναμώσει ως άποψη την αρχική θέση που φέρεται στο αρχικό ερώτημα.
2. Αόριστη περιγραφή του προβλήματος της βίας στα σχολεία με σκόρπιες εικόνες. Σε αυτή την περίπτωση κάποιοι άλλοι νομίζουν ότι τα συναισθήματα που θα προκληθούν από την αναμάσηση των περιγραφών και σχολιασμών, θα αποτελέσουν απάντηση και πρόταση λύσης του προβλήματος. Στην πραγματικότητα προσπαθούν το ευχολόγιο που επεξεργάζονται μέσα τους, να υλοποιηθεί σε λύση τους προβληματος παρόλο που δεν αποσαφηνίζουν πως ακριβώς εννοούν τη λύση. Κι αυτό είναι αρνητικό γιατί επιφέρει μόνο συναισθήματα εις βάρος της λογικής.
3. Επιθετικότητα και αντικοινωνικότητα. Βρίζουν μαθητές, βρίζουν γονείς, σαν να πρόκειται για ξένα σώματα στην κοινωνία που ζου οι ίδιοι. Στη θέση αυτής της συμπεριφοράς αντιπροτείνω τη λογική και την περισυλλογή. Χρειάζεται νομικό πλαίσιο όπου θα υποχρεωθούν οι γονείς να συμμετάσχουν στο οικοδόμημα της παιδείας με καθήκοντα που τους αναλογούν. Υποχρεωτική συμμετοχή σε συλλόγους γονέων και επιτροπές που θα ελέγχονται από το υπουργείο και επίσημους φορείς σχετικούς με τα θέματα αυτά. Διαρκής ενημέρωση και εκπαίδευση μέσω σεμιναρίων. Ουσιαστικές διοικητικές ευθύνες των διευθυντών και των εκπαιδευτικών που θα αγγίζουν και νομικές συνέπειες. Αντίστοιχες ποινικές ευθύνες σε γονείς παραβατών.
Το να θεωρείται πρόταση οτιδήποτε μας έρχεται στο μυαλό δίχως να προσπαθούμε καν να διακρίνουμε μέσα μας, αν πηγάζει από τη λογική μας, αν οδηγεί πουθενά, αν έχει κάποια συνοχή ή στον αντίποδα αν είναι εξωτερίκευση συναισθήματος η απωθημένου, δείχνει ανωριμότητα και κόβει κάθε ελπίδα για βελτίωση. Και δυστυχώς το τελευταίο κυριαρχεί στον διαδικτυακό δημόσιο διάλογο.
Κρίνε λοιπόν αν ο συνομιλητής σου ενδιαφέρεται πραγματικά για το πρόβλημα ή απλά για την εσωτερική του κατάσταση και θέλει να εκφραστεί ενδεχομένως για διάφορα άλλα εσωτερικά του προβλήματα.
κανεις καποιο προτζεκτ ή δημοσιογραφική έρευνα πότε θα σε πιασει κανείς ότι γράφεις κείμενα από ΑΙ chatbots;
Άσε με τώρα. Και μετά μου φταίνε τα παιδιά που είναι παραβατικά ή η πολιτεία που δεν κάνει τίποτα. Λίγο να περιορίζαν κάποιοι την ωραιοπάθεια με τον εαυτό τους θα ήμασταν καλύτερα. Μου αρέσει που επέμενες τρεις σελίδες. Τι κατάφερες;
Εμένα μου αρέσει το ότι αν και ήμουν από την αρχή του θέματος σαφέστατα κατά της βίτσας και πρότεινα κάτι πολύ πιο ειρηνικό ως ένα στοιχειώδες πείραμα αναίμακτης ενδοσχολικής λύσης, κάποιοι εμμονικοί συνέχισαν το ίδιο τροπάρι για να με "συνετίσουν" επειδή απλώς έχω καταγραφεί στο ευάερο και ανήλιο ακατοίκητο τους ως κάτι φασιστικό, εχθρικό και γραφικό, τί άλλο;
Όχι ότι μου κάνει εντύπωση, κάθε άλλο.
Απλώς προσπαθώ να σκεφτώ το πώς μπορούν να λειτουργήσουν ως γονείς τα ...ψαγμένα αυτά άτομα, που ακόμα δεν τα έχουν βρει με τον εαυτό τους στην αποσαφήνιση των επηρεασμών που δέχτηκαν αυτοί ως παιδιά, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τη διαμόρφωση της σημερινής γονεϊκής και όχι μόνον ταυτότητας τους.
Έτσι, για να πάμε και σε λίγο πιο βαθιά ψυχολογικά νερά, πέρα από τα συνήθη πιασάρικα τσιτάτα.
Αυτό που πρότεινες δεν βρήκα ευκαιρία να το σχολιάσω. Είναι εντυπωσιακό. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι πόσα πολλά πράγματα καλύπτει. Κινητοποιεί το συγκινησιακό στοιχείο σε όλους τους μαθητές. Εκείνη τη στιγμή θα ανεβάσουν ένα βαθμό ωριμότητας. Θα δουν μία δημόσια συγνώμη και ο τελετουργικός χαρακτήρας θα την καταστήσει ουσιαστική και παραδειγματική. Για το παιδί θύτη θα είναι πραγματική κάθαρση και συνειδητότητα. Ούτε κάποιο σύμπλεγμα θα του μείνει ούτε τίποτα. πραγματικά θα ελευθερωθεί από ότι κακό είχε μέσα του.
πραγματικά είναι ότι καλύτερο γράφτηκε μέχρι στιγμής.
Εγώ πάντως δεν το πρότεινα ως κάτι που κινητοποιεί το συγκινησιακό στοιχείο κλπ. Ούτε θεωρώ ότι θα πρόσφερε κάθαρση και συνειδητότητα στο παιδί θύτη. Το πρότεινα ως μία απολύτως πρακτική μέθοδο όπου η δημόσια συγγνώμη παρουσία καθηγητών και μαθητών, απλώς απομυθοποιεί σε κάποιον βαθμό τους μάγκες του σχολείου στους θαυμαστές τους, χωρίς τη χρήση σωματικής βίας.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΓΑΛΗ την 20 Οκτ 2024, 11:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ας υπάρξει καταρχήν ένα πλαίσιο παραβάσεων ποινών και ας μας πουν οι καλοπληρωμένοι των παιδαγωγικών ποιο είναι αυτό, μόνο ειρωνίες για βίτσες και ποδιές και αοριστίες.
Εγώ δεν ειρωνεύομαι τον νηματοθέτη. Δεν φάνηκε να θέλει να επιβάλει την άποψη του αλλά ούτε καν μας παρουσιάζει μία κατασταλαγμένη άποψη. Ερώτηση κάνει και απορία εκφράζει.
Ας δούμε τι είδαμε μέχρι εδώ:
1. Ειρωνίες χωρίς πρόταση.
Κάποιοι θεωρούν, ατυχώς και λανθασμένα, πως η ειρωνική συμπεριφορά έχει αντιπαραθετική ισχύ. Φτάνουν λοιπόν στο συμπέρασμα ότι αποδυνάμωσαν μία θέση με την οποία διαφωνούν. Στην πραγματικότητα δεν έχουν εκφράσει καμία διαφορετική άποψη. Κάτι τέτοιο είναι αρνητικό γιατί μπορεί να ενδυναμώσει ως άποψη την αρχική θέση που φέρεται στο αρχικό ερώτημα.
2. Αόριστη περιγραφή του προβλήματος της βίας στα σχολεία με σκόρπιες εικόνες. Σε αυτή την περίπτωση κάποιοι άλλοι νομίζουν ότι τα συναισθήματα που θα προκληθούν από την αναμάσηση των περιγραφών και σχολιασμών, θα αποτελέσουν απάντηση και πρόταση λύσης του προβλήματος. Στην πραγματικότητα προσπαθούν το ευχολόγιο που επεξεργάζονται μέσα τους, να υλοποιηθεί σε λύση τους προβληματος παρόλο που δεν αποσαφηνίζουν πως ακριβώς εννοούν τη λύση. Κι αυτό είναι αρνητικό γιατί επιφέρει μόνο συναισθήματα εις βάρος της λογικής.
3. Επιθετικότητα και αντικοινωνικότητα. Βρίζουν μαθητές, βρίζουν γονείς, σαν να πρόκειται για ξένα σώματα στην κοινωνία που ζου οι ίδιοι. Στη θέση αυτής της συμπεριφοράς αντιπροτείνω τη λογική και την περισυλλογή. Χρειάζεται νομικό πλαίσιο όπου θα υποχρεωθούν οι γονείς να συμμετάσχουν στο οικοδόμημα της παιδείας με καθήκοντα που τους αναλογούν. Υποχρεωτική συμμετοχή σε συλλόγους γονέων και επιτροπές που θα ελέγχονται από το υπουργείο και επίσημους φορείς σχετικούς με τα θέματα αυτά. Διαρκής ενημέρωση και εκπαίδευση μέσω σεμιναρίων. Ουσιαστικές διοικητικές ευθύνες των διευθυντών και των εκπαιδευτικών που θα αγγίζουν και νομικές συνέπειες. Αντίστοιχες ποινικές ευθύνες σε γονείς παραβατών.
Το να θεωρείται πρόταση οτιδήποτε μας έρχεται στο μυαλό δίχως να προσπαθούμε καν να διακρίνουμε μέσα μας, αν πηγάζει από τη λογική μας, αν οδηγεί πουθενά, αν έχει κάποια συνοχή ή στον αντίποδα αν είναι εξωτερίκευση συναισθήματος η απωθημένου, δείχνει ανωριμότητα και κόβει κάθε ελπίδα για βελτίωση. Και δυστυχώς το τελευταίο κυριαρχεί στον διαδικτυακό δημόσιο διάλογο.
Κρίνε λοιπόν αν ο συνομιλητής σου ενδιαφέρεται πραγματικά για το πρόβλημα ή απλά για την εσωτερική του κατάσταση και θέλει να εκφραστεί ενδεχομένως για διάφορα άλλα εσωτερικά του προβλήματα.
κανεις καποιο προτζεκτ ή δημοσιογραφική έρευνα πότε θα σε πιασει κανείς ότι γράφεις κείμενα από ΑΙ chatbots;
Aυτό ειδικά με "έστειλε". Ταμάμ για τη Νέα Σμύρνη Λάρισας είναι.
Εμένα μου αρέσει το ότι αν και ήμουν από την αρχή του θέματος σαφέστατα κατά της βίτσας και πρότεινα κάτι πολύ πιο ειρηνικό ως ένα στοιχειώδες πείραμα αναίμακτης ενδοσχολικής λύσης, κάποιοι εμμονικοί συνέχισαν το ίδιο τροπάρι για να με "συνετίσουν" επειδή απλώς έχω καταγραφεί στο ευάερο και ανήλιο ακατοίκητο τους ως κάτι φασιστικό, εχθρικό και γραφικό, τί άλλο;
Όχι ότι μου κάνει εντύπωση, κάθε άλλο.
Απλώς προσπαθώ να σκεφτώ το πώς μπορούν να λειτουργήσουν ως γονείς τα ...ψαγμένα αυτά άτομα, που ακόμα δεν τα έχουν βρει με τον εαυτό τους στην αποσαφήνιση των επηρεασμών που δέχτηκαν αυτοί ως παιδιά, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τη διαμόρφωση της σημερινής γονεϊκής και όχι μόνον ταυτότητας τους.
Έτσι, για να πάμε και σε λίγο πιο βαθιά ψυχολογικά νερά, πέρα από τα συνήθη πιασάρικα τσιτάτα.
Αυτό που πρότεινες δεν βρήκα ευκαιρία να το σχολιάσω. Είναι εντυπωσιακό. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι πόσα πολλά πράγματα καλύπτει. Κινητοποιεί το συγκινησιακό στοιχείο σε όλους τους μαθητές. Εκείνη τη στιγμή θα ανεβάσουν ένα βαθμό ωριμότητας. Θα δουν μία δημόσια συγνώμη και ο τελετουργικός χαρακτήρας θα την καταστήσει ουσιαστική και παραδειγματική. Για το παιδί θύτη θα είναι πραγματική κάθαρση και συνειδητότητα. Ούτε κάποιο σύμπλεγμα θα του μείνει ούτε τίποτα. πραγματικά θα ελευθερωθεί από ότι κακό είχε μέσα του.
πραγματικά είναι ότι καλύτερο γράφτηκε μέχρι στιγμής.
Εγώ πάντως δεν το πρότεινα ως κάτι που κινητοποιεί το συγκινησιακό στοιχείο κλπ. Ούτε θεωρώ ότι θα πρόσφερε κάθαρση και συνειδητότητα στο παιδί θύτη. Το πρότεινα ως μία απολύτως πρακτική μέθοδο όπου η δημόσια συγγνώμη παρουσία καθηγητών και μαθητών, απλώς απομυθοποιεί σε κάποιον βαθμό τους μάγκες του σχολείου στους θαυμαστές τους, χωρίς τη χρήση σωματικής βίας.
Aυτό ειδικά με "έστειλε". Ταμάμ για τη Νέα Σμύρνη Λάρισας είναι.
Η Νέα Σμύρνη Λάρισας έχει "κάποιες" ιδιαιτερότητες, όντως οι Ρομά είναι ειδική κατηγορία, γενικά όμως, όχι μόνο στη Ν.Σμύρνη. Το θέμα είναι τι κάνουμε με άλλες κατηγορίες γονέων που ανήκουν στην "élite"
αλλά πέρα από τη πλάκα αν οι γονείς δεν ενδιαφερθούν και δεν ασχοληθούν σοβαρά και ουσιαστικά οι καταστάσεις θα χειροτερεύουν και θα ξεφύγουν εντελώς.
Μόνο με τη βιτσα και τη σιστα θα πάει μπροστά η χώρα.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Αυτό που πρότεινες δεν βρήκα ευκαιρία να το σχολιάσω. Είναι εντυπωσιακό. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι πόσα πολλά πράγματα καλύπτει. Κινητοποιεί το συγκινησιακό στοιχείο σε όλους τους μαθητές. Εκείνη τη στιγμή θα ανεβάσουν ένα βαθμό ωριμότητας. Θα δουν μία δημόσια συγνώμη και ο τελετουργικός χαρακτήρας θα την καταστήσει ουσιαστική και παραδειγματική. Για το παιδί θύτη θα είναι πραγματική κάθαρση και συνειδητότητα. Ούτε κάποιο σύμπλεγμα θα του μείνει ούτε τίποτα. πραγματικά θα ελευθερωθεί από ότι κακό είχε μέσα του.
πραγματικά είναι ότι καλύτερο γράφτηκε μέχρι στιγμής.
Εγώ πάντως δεν το πρότεινα ως κάτι που κινητοποιεί το συγκινησιακό στοιχείο κλπ. Ούτε θεωρώ ότι θα πρόσφερε κάθαρση και συνειδητότητα στο παιδί θύτη. Το πρότεινα ως μία απολύτως πρακτική μέθοδο όπου η δημόσια συγγνώμη παρουσία καθηγητών και μαθητών, απλώς απομυθοποιεί σε κάποιον βαθμό τους μάγκες του σχολείου στους θαυμαστές τους, χωρίς τη χρήση σωματικής βίας.
Γιατί δεν βλέπεις ότι είναι το ίδιο πράγμα;
Όχι, δεν είναι το ίδιο πράγμα. Στο 95% της δημόσιας συγγνώμης, σε οποιοδήποτε πλαίσιο και να εκφέρεται, δεν ισχύει ούτε η πραγματική μεταμέλεια ούτε η κάθαρση. Είναι ένα απαραίτητο διαδικαστικό για να τη βγάλει ο "θύτης" με λιγότερες απώλειες. Μόνον για το φανκλαμπ του κάθε θύτη, έχει μια στοιχειώδη σημασία γιατί ραγίζει η εικόνα του ειδώλου τους. Και αυτό είναι το πιο σημαντικό, γιατί αφορά σε μεγαλύτερο κοινό.
Εγώ πάντως δεν το πρότεινα ως κάτι που κινητοποιεί το συγκινησιακό στοιχείο κλπ. Ούτε θεωρώ ότι θα πρόσφερε κάθαρση και συνειδητότητα στο παιδί θύτη. Το πρότεινα ως μία απολύτως πρακτική μέθοδο όπου η δημόσια συγγνώμη παρουσία καθηγητών και μαθητών, απλώς απομυθοποιεί σε κάποιον βαθμό τους μάγκες του σχολείου στους θαυμαστές τους, χωρίς τη χρήση σωματικής βίας.
Γιατί δεν βλέπεις ότι είναι το ίδιο πράγμα;
Όχι, δεν είναι το ίδιο πράγμα. Στο 95% της δημόσιας συγγνώμης, σε οποιοδήποτε πλαίσιο και να εκφέρεται, δεν ισχύει ούτε η πραγματική μεταμέλεια ούτε η κάθαρση. Είναι ένα απαραίτητο διαδικαστικό για να τη βγάλει ο "θύτης" με λιγότερες απώλειες. Μόνον για το φανκλαμπ του κάθε θύτη, έχει μια στοιχειώδη σημασία γιατί ραγίζει η εικόνα του ειδώλου τους. Και αυτό είναι το πιο σημαντικό, γιατί αφορά σε μεγαλύτερο κοινό.
Aυτό ειδικά με "έστειλε". Ταμάμ για τη Νέα Σμύρνη Λάρισας είναι.
Η Νέα Σμύρνη Λάρισας έχει "κάποιες" ιδιαιτερότητες, όντως οι Ρομά είναι ειδική κατηγορία, γενικά όμως, όχι μόνο στη Ν.Σμύρνη. Το θέμα είναι τι κάνουμε με άλλες κατηγορίες γονέων που ανήκουν στην "élite"
αλλά πέρα από τη πλάκα αν οι γονείς δεν ενδιαφερθούν και δεν ασχοληθούν σοβαρά και ουσιαστικά οι καταστάσεις θα χειροτερεύουν και θα ξεφύγουν εντελώς.
Μα ακριβώς γι' αυτό ανέφερα και τη Νέα Σμύρνη Αττικής. Οκ, δεν είναι ελίτ αλλά μια μεσοαστική περιοχή. Σε κάθε περίπτωση, η "παραβατικότητα" των οργισμένων παιδιών, δεν έχει πάντα ταξική βάση.
Και μία τέρμα αντιαυταρχική οικογένεια, μπορεί να έχει τις ίδιες επιπτώσεις στα παιδιά με μια "ανύπαρκτη" ουσιαστικώς οικογένεια.
Μήπως πρέπει να επαναφέρουν τις ποδιές και το ξύλο με τη βίτσα, για να μάθουν τα παιδιά να πειθαρχούν και ότι οι κακές πράξεις δεν μένουν ατιμώρητες; Ποια η γνώμη σας;
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.