ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 14:58Για μια ακομη φορα καταρεει οτι ο ιδιωτικος τομεας ειναι πιο ....αποτελεσματικος

Γι' αυτό το 99% των αεροπορικών εταιριών είναι κρατικές, τι να λέμε τώρα.
ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 14:58Για μια ακομη φορα καταρεει οτι ο ιδιωτικος τομεας ειναι πιο ....αποτελεσματικος
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Καλα βρε αφου οι Γερμανοι ζητανε ιδιωτικοποιησεις... πως γκεγκεν τοιουτον;brb και tyt έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 14:59Κρατική εταιρεία είναι η Fraport, όχι ιδιώτης. (Κρατίδιο Έσσης, δήμος Φρανκφούρτης, η κρατική Λουφτχάνσα και μικρό ποσοστό η Black Rock)ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 14:55Θεσσαλονικη!! Αεροδρόμιο ιδιώτης Γερμανός ,τρένο Ιταλός, λιμάνι 3 ιδιώτες ένας ο Ιβαν, νερό Γάλλοι οσωνουπο.... αυτά!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ιδιωτικο μπουρδελο.
Γελάς ανύποπτε; Μήπως θέλεις να πούμε για τον ΟΤΕ; (που πάλι κρατικοποιήθηκε από τους Γερμανούς)Chainis έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 15:01ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 14:58Για μια ακομη φορα καταρεει οτι ο ιδιωτικος τομεας ειναι πιο ....αποτελεσματικος
Γι' αυτό το 99% των αεροπορικών εταιριών είναι κρατικές, τι να λέμε τώρα.
Μην με κάνεις να ψάξω σε άλλο νήμα το μετοχικό κεφάλαιο της Fraport.ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 15:02Καλα βρε αφου οι Γερμανοι ζητανε ιδιωτικοποιησεις... πως γκεγκεν τοιουτον;brb και tyt έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 14:59Κρατική εταιρεία είναι η Fraport, όχι ιδιώτης. (Κρατίδιο Έσσης, δήμος Φρανκφούρτης, η κρατική Λουφτχάνσα και μικρό ποσοστό η Black Rock)ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 14:55Θεσσαλονικη!! Αεροδρόμιο ιδιώτης Γερμανός ,τρένο Ιταλός, λιμάνι 3 ιδιώτες ένας ο Ιβαν, νερό Γάλλοι οσωνουπο.... αυτά!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ιδιωτικο μπουρδελο.
Το απόγευμα θα φθάσουν στην Ελλάδα από τη Ρουμανία οι εγκλωβισμένοι επιβάτες
...ταξίδευαν με την αεροπορική εταιρεία Ryanair...
Bρε δεν αμφισβητω οτι ειναι (τυποις ) κρατικη.brb και tyt έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 15:03Γελάς ανύποπτε; Μήπως θέλεις να πούμε για τον ΟΤΕ; (που πάλι κρατικοποιήθηκε από τους Γερμανούς)Chainis έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 15:01ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 14:58Για μια ακομη φορα καταρεει οτι ο ιδιωτικος τομεας ειναι πιο ....αποτελεσματικος
Γι' αυτό το 99% των αεροπορικών εταιριών είναι κρατικές, τι να λέμε τώρα.Μην με κάνεις να ψάξω σε άλλο νήμα το μετοχικό κεφάλαιο της Fraport.ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 15:02Καλα βρε αφου οι Γερμανοι ζητανε ιδιωτικοποιησεις... πως γκεγκεν τοιουτον;brb και tyt έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 14:59
Κρατική εταιρεία είναι η Fraport, όχι ιδιώτης. (Κρατίδιο Έσσης, δήμος Φρανκφούρτης, η κρατική Λουφτχάνσα και μικρό ποσοστό η Black Rock)
Ούτε τύποις ούτε ατύποις. Είναι κρατική τελεία και παύλα.ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 15:07Bρε δεν αμφισβητω οτι ειναι (τυποις ) κρατικη.
Αλλα αναρωτιεμαι εαν τελικα αφου πιεζουν για ιδιωτικοπιησεις τελικα εννοoυσαν Γερμανικες κρατικοποιησεις ;;;;;
Fraport Shareholder Structure*
State of Hesse 31.31 %
Stadtwerke Frankfurt am Main Holding GmbH 20.03 %
Deutsche Lufthansa AG 8.44 %
Lazard Asset Management LLC 4.73 %
Black Rock Inc. 3.17 %
Unkown
https://www.fraport.com/en/our-company/ ... -structure__
Υποψιασμένε μήπως θέλεις να μάθεις πόσα χρόνια περιμέναμε για νέα σύνδεση σταθερού στην Ελλάδα επί κρατικού ΟΤΕ και τι πληρώναμε σε σχέση με τώρα;brb και tyt έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 15:03Γελάς ανύποπτε; Μήπως θέλεις να πούμε για τον ΟΤΕ; (που πάλι κρατικοποιήθηκε από τους Γερμανούς)Chainis έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 15:01ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 14:58Για μια ακομη φορα καταρεει οτι ο ιδιωτικος τομεας ειναι πιο ....αποτελεσματικος
Γι' αυτό το 99% των αεροπορικών εταιριών είναι κρατικές, τι να λέμε τώρα.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Mετοχες,χρηματηστηριο...... μεγαλοιδιωτεςbrb και tyt έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 15:09Ούτε τύποις ούτε ατύποις. Είναι κρατική τελεία και παύλα.ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 15:07Bρε δεν αμφισβητω οτι ειναι (τυποις ) κρατικη.
Αλλα αναρωτιεμαι εαν τελικα αφου πιεζουν για ιδιωτικοπιησεις τελικα εννοoυσαν Γερμανικες κρατικοποιησεις ;;;;;Fraport Shareholder Structure*
State of Hesse 31.31 %
Stadtwerke Frankfurt am Main Holding GmbH 20.03 %
Deutsche Lufthansa AG 8.44 %
Lazard Asset Management LLC 4.73 %
Black Rock Inc. 3.17 %
Unkown
https://www.fraport.com/en/our-company/ ... -structure__
Αδαή, τα κέντρα του ΟΤΕ έγιναν ψηφιακά (από τη Siemens) πριν κρατικοποιηθεί από τους Γερμανούς και μπορούσε να δίνει γραμμές. Αλλά είναι δεδομένη η λατρεία στους Γερμανούς ΚΑΙ σ' αυτό τον τομέα.
Συνήθως πηγαίνουν στην Καβάλα αλλά δεν ξέρω αν είχε χιόνι κι εκεί. Μάλλον της έβγαινε πιο φθηνά η Τιμισοάρα.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 15:10Φυσικά φέρει ευθύνη που έκλεισε το αεροδρόμιο η Fraport. Όπως επίσης και η αεροπορική raynair (;;) που δήλωσε ως εναλλακτικό αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης την Τιμσοάρα για να μειώσει το κόστος.
Κάλλιστα θα μπορούσε να έχει δηλώσει ένα άλλο πιο κοντά ώστε να μην υπάρξει αυτή η ταλαιπωρία.
Από την Τιμσοάρα έως τη Θεσσαλονίκη παίζει να υπάρχουν πάνω από 10 ενεργά αεροδρόμια. Αλλά η αεροπορική φαίνεται ότι παίρνει τα λεφτά των πελατών της και τους αφήνει στη μοίρα τους...
Το Γιάκοβλεφ έπεσε πολύ μακρυά, στα Πιέρια όρη. Δεν ξέρω το πόρισμα αλλά πρέπει να έχασαν τον προσανατολισμό τους οι χειριστές.independent_44 έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 15:14Αν δεν έκλεινε όμως το αεροδρόμιο και συνέβαινε κάτι θα λέγανε το κράτησε ανοιχτό ...για το κέρδος
Πάλι με ομίχλη δεν είχε πέσει το Γιάκοβλεφ;
Ενημερωμένε, ο εκσυγχρονισμός του ΟΤΕ ξεκίνησε παράλληλα με την ιδιωτικοποίηση που κράτησε πολλά χρόνια γιατί πουλούσαν μικρά πακέτα μετοχών σταδιακά, και κρίθηκε αναγκαίος για να ανέβουν οι μετοχές και άρα το τίμημα της πώλησης.brb και tyt έγραψε: ↑05 Ιαν 2019, 15:12Αδαή, τα κέντρα του ΟΤΕ έγιναν ψηφιακά (από τη Siemens) πριν κρατικοποιηθεί από τους Γερμανούς και μπορούσε να δίνει γραμμές. Αλλά είναι δεδομένη η λατρεία στους Γερμανούς ΚΑΙ σ' αυτό τον τομέα.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων