Πατησαίος έγραψε: ↑06 Ιαν 2019, 15:38
μίστερ μαξ έγραψε: ↑06 Ιαν 2019, 15:20
Αποτυχε το κρατικο μοντέλο, αποτυχε το ιδιωτικό. Μονη λύση ειναι οι βιομηχανιες οι οποίες να διοικουνται απο τους εργάτες της. (Α).
Aυτοί είναι που θα εγκαταστήσουν ILS κατηγορίας 3 στη Θεσσαλονίκη;Διότι στην Θεσσαλονίκη λειτουργεί ήδη ILS (Instrument Landing System) κατηγορίας 2 που φέρνει τα αεροπλάνα χωρίς να βλέπουν στα 30 - 60 μέτρα και εγκαταστάθηκε προ ετών για να αντικαταστήσει το αντίστοιχο κατηγορίας 1 που τα έφερνε στα 500 μέτρα,με αποτέλεσμα να κλείνει το αεροδρόμιο για ημέρες ολόκληρες τον χειμώνα.Στοίχισε αρκετά εκατομμύρια αλλά βεβαίως σε περίπτωση που η ομίχλη είναι ακόμη πιο χαμηλά,κάτι που συμβαίνει 3-4 φορές τον χρόνο πάλι κλείνει το αεροδρόμιο.Για να πάνε στην κατηγορία 3 θα χρειάζονταν εκατοντάδες εκατομμύρια και αυτό είναι αντιοικονομικό με οποιοδήποτε μοντέλο.
https://en.wikipedia.org/wiki/Instrument_landing_system
Καλως ηλθες Πατ !!
Η Καθοδήγηση ILS ειναι απαραίτητη αλλά δεν ειναι η μόνη εξήγηση στο γιατί δεν προσγειώθηκε στην Θεσσαλονικη.
Οι Πλευρικοί και Κάθετοι άνεμοι που το Μέτωπο της Κακοκαιρίας δημιουργεί, δυσκολεύουν την προσγείωση και ειναι μεγάλος κίνδυνος για την ασφάλεια της πτήσης.
Επειδή το κάθε αεροσκάφος κατα τα τελευταία 6-8 λεπτά πριν την προσγείωση στην ουσία ειναι σαν να «ανεμοπορεί» , δηλαδή μειώνει την ισχύ των κινητήρων για να προσεγγίση την Ελάχιστη Ταχύτητα Πτήσης με την οποία το αεροσκάφος μπορεί να προσγειωθεί ενω ευθυγραμμιζεται με τον Διάδρομο Προσγειώσεως.
Στην φάση αυτη η Ανωση τους α/φ βασίζεται σχεδόν αποκλειστικά στα Γεωμετρικά Χαρακτηριστικά του αεροσκάφους και η Πλευρική διόρθωση πορείας σχεδόν αποκλειστικά απο το Κάθετο Σταθερό Πτερύγιο.
Στην φάση αυτη το αεροσκάφος ειναι πολύ ευάλωτο στους Πλευρικούς και τους Κάθετους Ανέμους (Wind Shear)



To πρόβλημα συνήθως ειναι μεγαλύτερο στα Παραθαλάσσια αεροδρόμια και στα αεροδρόμια που βρίσκονται σχετικά κοντά στην θάλσσα διότι η διαφορετική Θερμοκρασία κατα την διάρκεια του 24ωρου μεταξυ Ξηράς/Θάλασσα συν τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά δημιουργουν Ρεύματα αέριων Μαζών τα οποία επιρρεάζουν την προσέγγιση του αεροσκάφους και ενδεχομένως δημιουργούν Κίνδυνο Απώλειας Στήριξης. Ας αφήσουμε τωρα τον Μπούμπη και τα άλλα μικρά παιδάκια να κλάψουν που προσγειώθηκε
Σε συνθήκες τέτοιες πλυρικου και κάθετου ανέμου ακόμη και το ILS (Instrument Landing System) μπορεί να δώσει εσφαλμένη ένδειξη.
Π.χ. το ILS (Instrument Landing System) να δειχνει 400μ απο το έδαφος αλλά η στιγμιαία ριπή ανέμου να έχει κατεβάσει το α/σ στα 200μετρα, αλλά στα 200 μετρα η Ταχύτητα του αεροσκάφους θα πρέπει να είναι -30% απο την Ταχύτητα στα 400μ, που σημαίνει οτι πλησιάζει πολύ γρήγορα και σε διαφορετικό σημείο (Λάθος Γωνία Προσγείωσης) τον Διάδρομο Προσγείωσης.
Ο Κίνδυνος Απώλειας Στήριξης προέρχεται είτε απο τους Ανέμους είτε απο την Λάθος Γωνία κατα την προσγείωση είτε απο την ακατάλληλη ταχύτητα κατα την προσγείωση που μπορεί να οδηγήσουν σε Απώλεια Στήριξης (σε απλά λόγια γαι οσους δεν καταλαβαίνουν) « Να μην υπάρχει αρκετό στρωμα αερα κάτω απο το αεροσκάφος» με αποτέλεσμα να φουντάρει και ολική καταστροφή.
Ας αφήσουμε τωρα τον μπούμπη και τα άλλα μικρά παιδάκια να κλάψουν επειδή επέλεξε να προσγειωθει με ασφάλεια στην Τιμισοάρα αντί να διακινδυνεύσουν την ζωή τους στην Μίκρα. 