Ηλικιωμένη έκλεψε κρέας και τυρί από σούπερ μάρκετ, αρνούνται να αποσύρουν τη μήνυση

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 71040
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: Ηλικιωμένη έκλεψε κρέας και τυρί από σούπερ μάρκετ, αρνούνται να αποσύρουν τη μήνυση

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ » 18 Φεβ 2022, 11:35

πατησιωτης έγραψε:
18 Φεβ 2022, 11:13
foscilis έγραψε:
18 Φεβ 2022, 10:44
Το ίδιο λέμε. Στη μεταμοντέρνα ανάλυση δεν υπάρχει η έννοια της ισότητας απέναντι στο νόμο και γενικά η έννοια του νόμου. Υπάρχει μόνο η ιεραρχία ισχύος [*] και όταν φιλονικούν κάποιος πιο κάτω με κάποιον πιο πάνω, δίκιο έχει ΠΑΝΤΑ ο πιο κάτω. Για κάποιο λόγο αυτός ο τρόπος σκέψης έχει γινει κυρίαρχος σε ακαδημαϊκούς κύκλους και στο αριστερό κομμάτι των social media.
Κατασκευάσματα της αμερικανικής αριστεράς είναι αυτά,structures of power,systemic racism κλπ.Η πλάκα είναι ότι η λαικοδεξιά στην Ελλάδα (εφημερίδες "Δημοκρατία","Μακελειό" κτλ που φωνάζουν για τη γιαγιά κατά τα άλλα βάλλουν κάθε μέρα εναντίον της πολιτικής ορθότητος που έχει δημιουργήσει αυτή τη νοοτροπία.
Ε ναι, αν η γιαγιά ήταν ρομά, σιγά μην έκαναν μήνυση. Φόβος και τρόμος λέμε.

Δεν θα τα ισοπεδώσουμε όλα. :lol:
Gavalas for President! :grfl:

Άβαταρ μέλους
AlienWay
Δημοσιεύσεις: 23802
Εγγραφή: 08 Οκτ 2019, 13:15
Phorum.gr user: AlienWay

Re: Ηλικιωμένη έκλεψε κρέας και τυρί από σούπερ μάρκετ, αρνούνται να αποσύρουν τη μήνυση

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AlienWay » 18 Φεβ 2022, 11:41

foscilis έγραψε:
18 Φεβ 2022, 10:44
μίστερ μαξ έγραψε:
18 Φεβ 2022, 10:26
foscilis έγραψε:
18 Φεβ 2022, 10:07


Στην ουσία έτσι το φαντάζονται οι μαλάκες του #cancel_Lidl. Δεν πιστεύουν ότι πρέπει να ορίζεται η κλοπή σαν αδίκημα αν ο θύτης είναι σε χειρότερη οικονομική κατάσταση από το θύμα και το θύμα δεν είναι η πάρτη μας.
Ισως απλα να τους φανταζει δυστοπικο το Πολυεθνική εναντια σε φτωχοδιάβολο.
Το ίδιο λέμε. Στη μεταμοντέρνα ανάλυση δεν υπάρχει η έννοια της ισότητας απέναντι στο νόμο και γενικά η έννοια του νόμου. Υπάρχει μόνο η ιεραρχία ισχύος [*] και όταν φιλονικούν κάποιος πιο κάτω με κάποιον πιο πάνω, δίκιο έχει ΠΑΝΤΑ ο πιο κάτω. Για κάποιο λόγο αυτός ο τρόπος σκέψης έχει γινει κυρίαρχος σε ακαδημαϊκούς κύκλους και στο αριστερό κομμάτι των social media.

Εκτός αν ο πιο πάνω είναι η πάρτη μας.

Αυτό το τελευταίο δεν το λένε ευθέως αλλά προκύπτει από τις αντιδράσεις τους όταν είναι οι ίδιοι θύματα κάποιου ιεραρχικά κατώτερου. Ελάχιστοι σκληροπυρηνικοί και μάλλον αυτιστικοί στα όρια της μη λειτουργικότητας λένε "εντάξει είχε το κινητό μου περισσότερη ανάγκη από εμένα" ή "καταλαβαίνω ότι μεγάλωσε σε μια κουλτούρα σύμφωνα με την οποία η αυθάδης μου συμπεριφορά τον προκαλεί σαν άντρα, προσβάλλοντάς τον διπλά μαζί με τον ρατσισμό που ήδη υφισταται από εμένα ως γηγενή γυναίκα, άρα καλά έκανε και μου έσπασε την κάτω γνάθο με τη σιδερογροθιά". Η συντριπτική πλειοψηφία, αντίθετα με τη στάση της όταν το θύμα είναι κάποιος άλλος "ανώτερος", όταν είναι οι ίδιοι κατευθείαν κάνουν λες και υπέστησαν την πιο φρικτή αδικία στον κόσμο που θα κανουν αιώνες να ξεπεράσουν τα τρισέγγονά τους.

Επίσης υπάρχει ένα πρόβλημα όταν συνυπάρχουν παραπάνω από μία ιεραρχίες ισχύος. Για παράδειγμα: μουσουλμάνος άφραγκος κλέφτης πλακώνει και ληστεύει πλούσια τρανς γηγενή sex worker. Δεν είναι εύκολο να κριθεί ποιος έχει δίκιο, αλλά σε ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δε θα ασχοληθούμε με τα πραγματικά περιστατικά και τον θετικό νόμο όπως θα έκανε ένα δικαστήριο. Θα προσπαθήσουμε απλά να βρούμε ποιος έχει συνολικά χαμηλότερο σκορ στην ιεραρχία ισχύος με βάση τις διάφορες ιδιότητές του, και ΑΥΤΟΣ είναι που έχει άδικο. Εκτός φυσικά αν ο άλλος είναι η πάρτη μας.


[*] στην οποία ανήκεις με βάση την κατηγοριοποίησή σου στο σύστημα και όχι με βάση τις πράξεις σου στο ΧΥ σκηνικό, για παράδειγμα αν μπεις οπλισμένος με άλλους τρεις γύφτους στο σπίτι των καλοστεκούμενων μικροαστών και τους ρίξεις από δυο σφαλιάρες για να τους αναγκάσεις να σου δώσουν τα κρυμμένα κοσμήματα δε χάνεις την ιδιότητα του ευπαθούς/μειονοτικού/φύσει αδύναμου μόνο και μόνο επειδή στο συγκεκριμένο σκηνικό είχες συντριπτικά ανώτερη ισχύ
:goodpost:
Ζούμε σε μία οικονομία.

Άβαταρ μέλους
ΟΥΤΙΣ
Μέγας Ιεροσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8068
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:20

Re: Ηλικιωμένη έκλεψε κρέας και τυρί από σούπερ μάρκετ, αρνούνται να αποσύρουν τη μήνυση

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΟΥΤΙΣ » 18 Φεβ 2022, 11:47

foscilis έγραψε:
18 Φεβ 2022, 10:44
μίστερ μαξ έγραψε:
18 Φεβ 2022, 10:26
foscilis έγραψε:
18 Φεβ 2022, 10:07


Στην ουσία έτσι το φαντάζονται οι μαλάκες του #cancel_Lidl. Δεν πιστεύουν ότι πρέπει να ορίζεται η κλοπή σαν αδίκημα αν ο θύτης είναι σε χειρότερη οικονομική κατάσταση από το θύμα και το θύμα δεν είναι η πάρτη μας.
Ισως απλα να τους φανταζει δυστοπικο το Πολυεθνική εναντια σε φτωχοδιάβολο.
Το ίδιο λέμε. Στη μεταμοντέρνα ανάλυση δεν υπάρχει η έννοια της ισότητας απέναντι στο νόμο και γενικά η έννοια του νόμου. Υπάρχει μόνο η ιεραρχία ισχύος [*] και όταν φιλονικούν κάποιος πιο κάτω με κάποιον πιο πάνω, δίκιο έχει ΠΑΝΤΑ ο πιο κάτω. Για κάποιο λόγο αυτός ο τρόπος σκέψης έχει γινει κυρίαρχος σε ακαδημαϊκούς κύκλους και στο αριστερό κομμάτι των social media.

Εκτός αν ο πιο πάνω είναι η πάρτη μας.

Αυτό το τελευταίο δεν το λένε ευθέως αλλά προκύπτει από τις αντιδράσεις τους όταν είναι οι ίδιοι θύματα κάποιου ιεραρχικά κατώτερου. Ελάχιστοι σκληροπυρηνικοί και μάλλον αυτιστικοί στα όρια της μη λειτουργικότητας λένε "εντάξει είχε το κινητό μου περισσότερη ανάγκη από εμένα" ή "καταλαβαίνω ότι μεγάλωσε σε μια κουλτούρα σύμφωνα με την οποία η αυθάδης μου συμπεριφορά τον προκαλεί σαν άντρα, προσβάλλοντάς τον διπλά μαζί με τον ρατσισμό που ήδη υφισταται από εμένα ως γηγενή γυναίκα, άρα καλά έκανε και μου έσπασε την κάτω γνάθο με τη σιδερογροθιά". Η συντριπτική πλειοψηφία, αντίθετα με τη στάση της όταν το θύμα είναι κάποιος άλλος "ανώτερος", όταν είναι οι ίδιοι κατευθείαν κάνουν λες και υπέστησαν την πιο φρικτή αδικία στον κόσμο που θα κανουν αιώνες να ξεπεράσουν τα τρισέγγονά τους.

Επίσης υπάρχει ένα πρόβλημα όταν συνυπάρχουν παραπάνω από μία ιεραρχίες ισχύος. Για παράδειγμα: μουσουλμάνος άφραγκος κλέφτης πλακώνει και ληστεύει πλούσια τρανς γηγενή sex worker. Δεν είναι εύκολο να κριθεί ποιος έχει δίκιο, αλλά σε ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δε θα ασχοληθούμε με τα πραγματικά περιστατικά και τον θετικό νόμο όπως θα έκανε ένα δικαστήριο. Θα προσπαθήσουμε απλά να βρούμε ποιος έχει συνολικά χαμηλότερο σκορ στην ιεραρχία ισχύος με βάση τις διάφορες ιδιότητές του, και ΑΥΤΟΣ είναι που έχει άδικο. Εκτός φυσικά αν ο άλλος είναι η πάρτη μας.


[*] στην οποία ανήκεις με βάση την κατηγοριοποίησή σου στο σύστημα και όχι με βάση τις πράξεις σου στο ΧΥ σκηνικό, για παράδειγμα αν μπεις οπλισμένος με άλλους τρεις γύφτους στο σπίτι των καλοστεκούμενων μικροαστών και τους ρίξεις από δυο σφαλιάρες για να τους αναγκάσεις να σου δώσουν τα κρυμμένα κοσμήματα δε χάνεις την ιδιότητα του ευπαθούς/μειονοτικού/φύσει αδύναμου μόνο και μόνο επειδή στο συγκεκριμένο σκηνικό είχες συντριπτικά ανώτερη ισχύ
«Ο νόμος είναι σαν τον ιστό της αράχνης. Οι μικρές μύγες πιάνονται, ενώ οι μεγάλες σχίζουν το δίχτυ και φεύγουν.» - Ανάχαρσις, 6ος π.Χ. αιών
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.

Άβαταρ μέλους
AlienWay
Δημοσιεύσεις: 23802
Εγγραφή: 08 Οκτ 2019, 13:15
Phorum.gr user: AlienWay

Re: Ηλικιωμένη έκλεψε κρέας και τυρί από σούπερ μάρκετ, αρνούνται να αποσύρουν τη μήνυση

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AlienWay » 18 Φεβ 2022, 11:49

μίστερ μαξ έγραψε:
18 Φεβ 2022, 10:57


Δεν ξερω τι ορισμό δινεις στον μεταμοντερνισμό, αλλά υποψιάζομαι οτι τον δαιμονοποιείς γιατι αδυνατεις να τον κταλάβεις, οτι ειναι η λογική συνέχεια του μοντερνισμού. Ωστόσο ειναι λιγο ασχετο, γιατι οι Άθλιοι του Ουγκώ, που τα επιχειρήματα εδώ αναπαράγονται σχεδόν αυτούσια, ήταν εργο του μοντερνισμού, όχι του μεταμοντερνισμού.

To οτι είναι προβληματικος ο νομος, οτι αρπάζει μονο τους φτωχούς, είναι μεταμοντέρνα ανάλυση; Για να μην πάμε στα παραδείγματα too big to fail, αν ενας φτωχος πάρει προστιμο 200 για τροχαία παραβαση, και ενας εκατομυριουχος το ιδιο, είναι δικαιος ο νομος;

Επίσης, βασιζεις την επιχειρηματολογια σου στην υποθετική θεση οτι ορισμενουν νομιζουν οτι ο απο κατω εχει παντα δικαιο, κατι που δεν συμβαίνει. Τεσπα, είναι αλλο θεμα ομως.
Ξέφυγε όμως, μίστερ μαξ, από κάποιο σημείο ξέφυγε.

Ο μεταμοντερνισμός θέλει την επικρατούσα "αλήθεια" να έχει επιβληθεί από τους ισχυρούς, ενώ οι μειονότητες να αγωνίζονται να επικρατήσουν για να επιβάλλουν τη δική τους αλήθεια.

Με βάση την παραπάνω προσέγγιση, είχαν φτάσει στο σημείο φοιτητές πανεπιστημίου της νότιας Αφρικής, να λένε ότι η επιστήμη είναι κατασκεύασμα των λευκών αποικιοκρατών, ενώ αντίθετα θα έπρεπε να επικρατήσουν οι αντιλήψεις κάποιων τοπικών πρωτόγονων φυλών που υποστηρίζουν πως υπάρχουν μάγοι που ρίχνουν κεραυνούς από τα χέρια. (Σαν τους X-men ένα πράγμα).

Συνήθως όταν ένα πλαίσιο αξιών ξεκινάει με αγνές προθέσεις, από κάποιο σημείο κι έπειτα δογματίζεται, διαφθείρεται και χρειάζεται αντικατάσταση από κάτι πιο σύγχρονο.
Ζούμε σε μία οικονομία.

Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 24720
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: Ηλικιωμένη έκλεψε κρέας και τυρί από σούπερ μάρκετ, αρνούνται να αποσύρουν τη μήνυση

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis » 18 Φεβ 2022, 11:54

μίστερ μαξ έγραψε:
18 Φεβ 2022, 10:57
foscilis έγραψε:
18 Φεβ 2022, 10:44
μίστερ μαξ έγραψε:
18 Φεβ 2022, 10:26


Ισως απλα να τους φανταζει δυστοπικο το Πολυεθνική εναντια σε φτωχοδιάβολο.
Το ίδιο λέμε. Στη μεταμοντέρνα ανάλυση δεν υπάρχει η έννοια της ισότητας απέναντι στο νόμο και γενικά η έννοια του νόμου. Υπάρχει μόνο η ιεραρχία ισχύος [*] και όταν φιλονικούν κάποιος πιο κάτω με κάποιον πιο πάνω, δίκιο έχει ΠΑΝΤΑ ο πιο κάτω. Για κάποιο λόγο αυτός ο τρόπος σκέψης έχει γινει κυρίαρχος σε ακαδημαϊκούς κύκλους και στο αριστερό κομμάτι των social media.

Εκτός αν ο πιο πάνω είναι η πάρτη μας.

Αυτό το τελευταίο δεν το λένε ευθέως αλλά προκύπτει από τις αντιδράσεις τους όταν είναι οι ίδιοι θύματα κάποιου ιεραρχικά κατώτερου. Ελάχιστοι σκληροπυρηνικοί και μάλλον αυτιστικοί στα όρια της μη λειτουργικότητας λένε "εντάξει είχε το κινητό μου περισσότερη ανάγκη από εμένα" ή "καταλαβαίνω ότι μεγάλωσε σε μια κουλτούρα σύμφωνα με την οποία η αυθάδης μου συμπεριφορά τον προκαλεί σαν άντρα, προσβάλλοντάς τον διπλά μαζί με τον ρατσισμό που ήδη υφισταται από εμένα ως γηγενή γυναίκα, άρα καλά έκανε και μου έσπασε την κάτω γνάθο με τη σιδερογροθιά". Η συντριπτική πλειοψηφία, αντίθετα με τη στάση της όταν το θύμα είναι κάποιος άλλος "ανώτερος", όταν είναι οι ίδιοι κατευθείαν κάνουν λες και υπέστησαν την πιο φρικτή αδικία στον κόσμο που θα κανουν αιώνες να ξεπεράσουν τα τρισέγγονά τους.


[*] στην οποία ανήκεις με βάση την κατηγοριοποίησή σου στο σύστημα και όχι με βάση τις πράξεις σου στο ΧΥ σκηνικό, για παράδειγμα αν μπεις οπλισμένος με άλλους τρεις γύφτους στο σπίτι των καλοστεκούμενων μικροαστών και τους ρίξεις από δυο σφαλιάρες για να τους αναγκάσεις να σου δώσουν τα κρυμμένα κοσμήματα δε χάνεις την ιδιότητα του ευπαθούς/μειονοτικού/φύσει αδύναμου μόνο και μόνο επειδή στο συγκεκριμένο σκηνικό είχες συντριπτικά ανώτερη ισχύ

Δεν ξερω τι ορισμό δινεις στον μεταμοντερνισμό, αλλά υποψιάζομαι οτι τον δαιμονοποιείς γιατι αδυνατεις να τον κταλάβεις, οτι ειναι η λογική συνέχεια του μοντερνισμού. Ωστόσο ειναι λιγο ασχετο, γιατι οι Άθλιοι του Ουγκώ, που τα επιχειρήματα εδώ αναπαράγονται σχεδόν αυτούσια
Το ότι αναπαράγονται τα επιχειρήματα δε σημαίνει ότι ταιριάζουν.

Να υπενθυμισουμε ότι ο Γιάννης Αγιάννης έκανε δύο ακριβώς εγκλήματα κατά περιουσίας:
1) Έκλεψε μία φρατζόλα ψωμί επειδή πέθαινε της πείνας. Για αυτόν τον λόγο πέρασε μια δεκαετία στο κάτεργο. Έχουμε συνδυασμό έσχατης ανάγκης λόγω ενός ακραία άδικου συστήματος (οι Άθλιοι ξεκινούν την εποχή που ο λαός πείναγε και η Αντουανέττα έλεγε "φάτε παντεσπάνι") και τρομαχτικά δυσανάλογης ποινής, από ένα νομικό σύστημα που με τίποτα δε θα θεωρούσαμε δίκαιο με κριτήρια ακόμα και Κίνας του σήμερα.
2) Ως δραπέτης, βρίσκει φιλοξενία σε έναν παπά και του κλέβει τα ασημικά. Τον πιάνουν οι μπάτσοι και τον φέρνουν πίσω στον παπά, ο οποίος προς τεράστια έκπληξη ολωνών τους πληροφορεί ότι άδικα πιάσατε τον άνθρωπο, τα ασημικά του τα έχω χαρίσει. Το γεγονός αυτό, η συγχώρεση ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΘΥΜΑ (όχι από κάποιο μαλάκα τρίτο που γράφει στο τουίτερ) συντρίβει τον Γιάννη Αγιάννη και κυριολεκτικά όλο το υπόλοιπο βιβλίο είναι το προσωπικό του μαρτύριο και ο προσωπικός του αγώνας να εξιλεωθεί για τον καλό άνθρωπο που έκλεψε (τον παπά) και αργότερα απέναντι την συνάθλιά του Φαντίνα στο δράμα της οποίας δεν έδωσε την δέουσα προσοχή (όχι ότι της το χρώσταγε, στον εαυτό του το χρώσταγε) με αποτέλεσμα αυτή να πεθάνει.

Όταν τον πιάνει ο Ιαβέρης (κατά τη γνώμη μου ο άλλος εξαιρετικά συγκλονιστικός χαρακτήρας του βιβλίου, που ο βοθροέλληνας τον βλέπει σαν τον κακό μπάτσο ενώ είναι ένα εξίσου ηθικά αγνό άτομο, θύμα κακοποίησης κλπ που στον θετικό νόμο βρήκε απάγγειο και νόημα και φως απέναντι στη σκοτεινή ζούγκλα των παιδικών του χρόνων γι' αυτό και τον υπηρετεί με απόλυτη αφοσίωση και ακεραιότητα), ο Γιάννης Αγιάννης παραδίδεται με ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ και ζητά μόνο να τον αφήσει ο Ιαβέρης να ολοκληρώσει τη σωτηρία του Μάριου (το οποίο όντως το κάνει ο Ιαβέρης και μετά αυτοκτονεί γιατί υποχωρώντας στο ανθρώπινο συναίσθημα ακύρωσε όλα του τα ιδανικά). Όταν Θερναδιέρος σπιουνεύει στον Μάριο ότι ο Γιάννης Αγιάννης είναι κατάδικος και ο Μάριος οργισμένος τον διαολοστέλνει, ο Γιάννης Αγιάννης συμφωνεί ότι έτσι του αξίζει γιατί ακόμα δεν έχει συγχωρέσει τον εαυτό του, ο ίδιος όντως νιώθει εγκληματίας, δεν αισθάνεται ότι ο Θερναρδιέρος τον συκοφάντησε αλλά ότι αποκάλυψε τη σκληρή αλήθεια. Όταν μαθαίνει αργότερα ο Μάριος γιατί ακριβώς έγινε όλη η φασαρία πενήντα χρόνια πριν που αν δεν ήσουν ευγενής το δικαστήριο σε έστελνε στο κάτεργο για ψύλλου πήδημα και τσακίζονται με την Τιτίκα να του απολογηθούν, αυτός έκπληκτος λέει "δηλαδή με συγχωρέσατε;" και τότε, όταν του κάνουν τη χάρη να συμφωνήσουν ότι τον συγχωρούν για να μην τον συγχύσουν, ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ο Γιάννης Αγιάννης βρίσκει επιτέλους λύτρωση και συγχωρεί ο ίδιος τον εαυτό του.

Επειδή είχε ΤΟΛΜΗΣΕΙ να σκεφτεί ότι το έγκλημα είναι δικαιολογημένο.

Χρειάζεται πραγματικά να απαριθμήσω τις διαφορές με μια κλεπτομανή που έχει χιλιαπλάσιο εισόδημα και περιουσία από τον Γιάννη Αγιάννη, έκλεψε αγαθά που δεν είχε άμεση ανάγκη, η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ποινή που θα αντιμετώπιζε σε ένα δικαστήριο όπου πάει ως κατά τεκμήριο αθώα να κριθεί από ίσους της είναι κάτι μέρες φυλάκισης με αναστολή και που υποψιάζομαι πως κάθε άλλο παρά θα περάσει την υπόλοιπη ζωή της ταγμένη στην υπηρεσία των πιο αδύναμων συντετριμμένη από τα κρίματά της;

Φτάνει πια. Κάθε καριόλης που κλέβει τον διπλανό του ένας μικρός Γιάννης Αγιάννης και κάθε παπάρας που γράφει στ' αρχίδια του τον ΚΟΚ μια σύγχρονη Αντιγόνη.
Όχι.
Άλλο.
Γλοιώδες.
Κλαψομούνι.

Άβαταρ μέλους
Αγις
Δημοσιεύσεις: 26156
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:09

Re: Ηλικιωμένη έκλεψε κρέας και τυρί από σούπερ μάρκετ, αρνούνται να αποσύρουν τη μήνυση

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αγις » 18 Φεβ 2022, 11:58

foscilis έγραψε:
18 Φεβ 2022, 11:54
μίστερ μαξ έγραψε:
18 Φεβ 2022, 10:57
foscilis έγραψε:
18 Φεβ 2022, 10:44


Το ίδιο λέμε. Στη μεταμοντέρνα ανάλυση δεν υπάρχει η έννοια της ισότητας απέναντι στο νόμο και γενικά η έννοια του νόμου. Υπάρχει μόνο η ιεραρχία ισχύος [*] και όταν φιλονικούν κάποιος πιο κάτω με κάποιον πιο πάνω, δίκιο έχει ΠΑΝΤΑ ο πιο κάτω. Για κάποιο λόγο αυτός ο τρόπος σκέψης έχει γινει κυρίαρχος σε ακαδημαϊκούς κύκλους και στο αριστερό κομμάτι των social media.

Εκτός αν ο πιο πάνω είναι η πάρτη μας.

Αυτό το τελευταίο δεν το λένε ευθέως αλλά προκύπτει από τις αντιδράσεις τους όταν είναι οι ίδιοι θύματα κάποιου ιεραρχικά κατώτερου. Ελάχιστοι σκληροπυρηνικοί και μάλλον αυτιστικοί στα όρια της μη λειτουργικότητας λένε "εντάξει είχε το κινητό μου περισσότερη ανάγκη από εμένα" ή "καταλαβαίνω ότι μεγάλωσε σε μια κουλτούρα σύμφωνα με την οποία η αυθάδης μου συμπεριφορά τον προκαλεί σαν άντρα, προσβάλλοντάς τον διπλά μαζί με τον ρατσισμό που ήδη υφισταται από εμένα ως γηγενή γυναίκα, άρα καλά έκανε και μου έσπασε την κάτω γνάθο με τη σιδερογροθιά". Η συντριπτική πλειοψηφία, αντίθετα με τη στάση της όταν το θύμα είναι κάποιος άλλος "ανώτερος", όταν είναι οι ίδιοι κατευθείαν κάνουν λες και υπέστησαν την πιο φρικτή αδικία στον κόσμο που θα κανουν αιώνες να ξεπεράσουν τα τρισέγγονά τους.


[*] στην οποία ανήκεις με βάση την κατηγοριοποίησή σου στο σύστημα και όχι με βάση τις πράξεις σου στο ΧΥ σκηνικό, για παράδειγμα αν μπεις οπλισμένος με άλλους τρεις γύφτους στο σπίτι των καλοστεκούμενων μικροαστών και τους ρίξεις από δυο σφαλιάρες για να τους αναγκάσεις να σου δώσουν τα κρυμμένα κοσμήματα δε χάνεις την ιδιότητα του ευπαθούς/μειονοτικού/φύσει αδύναμου μόνο και μόνο επειδή στο συγκεκριμένο σκηνικό είχες συντριπτικά ανώτερη ισχύ

Δεν ξερω τι ορισμό δινεις στον μεταμοντερνισμό, αλλά υποψιάζομαι οτι τον δαιμονοποιείς γιατι αδυνατεις να τον κταλάβεις, οτι ειναι η λογική συνέχεια του μοντερνισμού. Ωστόσο ειναι λιγο ασχετο, γιατι οι Άθλιοι του Ουγκώ, που τα επιχειρήματα εδώ αναπαράγονται σχεδόν αυτούσια
Το ότι αναπαράγονται τα επιχειρήματα δε σημαίνει ότι ταιριάζουν.

Να υπενθυμισουμε ότι ο Γιάννης Αγιάννης έκανε δύο ακριβώς εγκλήματα κατά περιουσίας:
1) Έκλεψε μία φρατζόλα ψωμί επειδή πέθαινε της πείνας. Για αυτόν τον λόγο πέρασε μια δεκαετία στο κάτεργο. Έχουμε συνδυασμό έσχατης ανάγκης λόγω ενός ακραία άδικου συστήματος (οι Άθλιοι ξεκινούν την εποχή που ο λαός πείναγε και η Αντουανέττα έλεγε "φάτε παντεσπάνι") και τρομαχτικά δυσανάλογης ποινής, από ένα νομικό σύστημα που με τίποτα δε θα θεωρούσαμε δίκαιο με κριτήρια ακόμα και Κίνας του σήμερα.
2) Ως δραπέτης, βρίσκει φιλοξενία σε έναν παπά και του κλέβει τα ασημικά. Τον πιάνουν οι μπάτσοι και τον φέρνουν πίσω στον παπά, ο οποίος προς τεράστια έκπληξη ολωνών τους πληροφορεί ότι άδικα πιάσατε τον άνθρωπο, τα ασημικά του τα έχω χαρίσει. Το γεγονός αυτό, η συγχώρεση ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΘΥΜΑ (όχι από κάποιο μαλάκα τρίτο που γράφει στο τουίτερ) συντρίβει τον Γιάννη Αγιάννη και κυριολεκτικά όλο το υπόλοιπο βιβλίο είναι το προσωπικό του μαρτύριο και ο προσωπικός του αγώνας να εξιλεωθεί για τον καλό άνθρωπο που έκλεψε (τον παπά) και αργότερα απέναντι την συνάθλιά του Φαντίνα στο δράμα της οποίας δεν έδωσε την δέουσα προσοχή (όχι ότι της το χρώσταγε, στον εαυτό του το χρώσταγε) με αποτέλεσμα αυτή να πεθάνει.

Όταν τον πιάνει ο Ιαβέρης (κατά τη γνώμη μου ο άλλος εξαιρετικά συγκλονιστικός χαρακτήρας του βιβλίου, που ο βοθροέλληνας τον βλέπει σαν τον κακό μπάτσο ενώ είναι ένα εξίσου ηθικά αγνό άτομο, θύμα κακοποίησης κλπ που στον θετικό νόμο βρήκε απάγγειο και νόημα και φως απέναντι στη σκοτεινή ζούγκλα των παιδικών του χρόνων γι' αυτό και τον υπηρετεί με απόλυτη αφοσίωση και ακεραιότητα), ο Γιάννης Αγιάννης παραδίδεται με ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ και ζητά μόνο να τον αφήσει ο Ιαβέρης να ολοκληρώσει τη σωτηρία του Μάριου (το οποίο όντως το κάνει ο Ιαβέρης και μετά αυτοκτονεί γιατί υποχωρώντας στο ανθρώπινο συναίσθημα ακύρωσε όλα του τα ιδανικά). Όταν Θερναδιέρος σπιουνεύει στον Μάριο ότι ο Γιάννης Αγιάννης είναι κατάδικος και ο Μάριος οργισμένος τον διαολοστέλνει, ο Γιάννης Αγιάννης συμφωνεί ότι έτσι του αξίζει γιατί ακόμα δεν έχει συγχωρέσει τον εαυτό του, ο ίδιος όντως νιώθει εγκληματίας, δεν αισθάνεται ότι ο Θερναρδιέρος τον συκοφάντησε αλλά ότι αποκάλυψε τη σκληρή αλήθεια. Όταν μαθαίνει αργότερα ο Μάριος γιατί ακριβώς έγινε όλη η φασαρία πενήντα χρόνια πριν που αν δεν ήσουν ευγενής το δικαστήριο σε έστελνε στο κάτεργο για ψύλλου πήδημα και τσακίζονται με την Τιτίκα να του απολογηθούν, αυτός έκπληκτος λέει "δηλαδή με συγχωρέσατε;" και τότε, όταν του κάνουν τη χάρη να συμφωνήσουν ότι τον συγχωρούν για να μην τον συγχύσουν, ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ο Γιάννης Αγιάννης βρίσκει επιτέλους λύτρωση και συγχωρεί ο ίδιος τον εαυτό του.

Επειδή είχε ΤΟΛΜΗΣΕΙ να σκεφτεί ότι το έγκλημα είναι δικαιολογημένο.

Χρειάζεται πραγματικά να απαριθμήσω τις διαφορές με μια κλεπτομανή που έχει χιλιαπλάσιο εισόδημα και περιουσία από τον Γιάννη Αγιάννη, έκλεψε αγαθά που δεν είχε άμεση ανάγκη, η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ποινή που θα αντιμετώπιζε σε ένα δικαστήριο όπου πάει ως κατά τεκμήριο αθώα να κριθεί από ίσους της είναι κάτι μέρες φυλάκισης με αναστολή και που υποψιάζομαι πως κάθε άλλο παρά θα περάσει την υπόλοιπη ζωή της ταγμένη στην υπηρεσία των πιο αδύναμων συντετριμμένη από τα κρίματά της;

Φτάνει πια. Κάθε καριόλης που κλέβει τον διπλανό του ένας μικρός Γιάννης Αγιάννης και κάθε παπάρας που γράφει στ' αρχίδια του τον ΚΟΚ μια σύγχρονη Αντιγόνη.
Όχι.
Άλλο.
Γλοιώδες.
Κλαψομούνι.
:smt023
ΖΗΝΗΔΕΩΣ

Άβαταρ μέλους
μίστερ μαξ
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 9289
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2018, 11:18

Re: Ηλικιωμένη έκλεψε κρέας και τυρί από σούπερ μάρκετ, αρνούνται να αποσύρουν τη μήνυση

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από μίστερ μαξ » 18 Φεβ 2022, 11:58

AlienWay έγραψε:
18 Φεβ 2022, 11:49
μίστερ μαξ έγραψε:
18 Φεβ 2022, 10:57


Δεν ξερω τι ορισμό δινεις στον μεταμοντερνισμό, αλλά υποψιάζομαι οτι τον δαιμονοποιείς γιατι αδυνατεις να τον κταλάβεις, οτι ειναι η λογική συνέχεια του μοντερνισμού. Ωστόσο ειναι λιγο ασχετο, γιατι οι Άθλιοι του Ουγκώ, που τα επιχειρήματα εδώ αναπαράγονται σχεδόν αυτούσια, ήταν εργο του μοντερνισμού, όχι του μεταμοντερνισμού.

To οτι είναι προβληματικος ο νομος, οτι αρπάζει μονο τους φτωχούς, είναι μεταμοντέρνα ανάλυση; Για να μην πάμε στα παραδείγματα too big to fail, αν ενας φτωχος πάρει προστιμο 200 για τροχαία παραβαση, και ενας εκατομυριουχος το ιδιο, είναι δικαιος ο νομος;

Επίσης, βασιζεις την επιχειρηματολογια σου στην υποθετική θεση οτι ορισμενουν νομιζουν οτι ο απο κατω εχει παντα δικαιο, κατι που δεν συμβαίνει. Τεσπα, είναι αλλο θεμα ομως.
Ξέφυγε όμως, μίστερ μαξ, από κάποιο σημείο ξέφυγε.

Ο μεταμοντερνισμός θέλει την επικρατούσα "αλήθεια" να έχει επιβληθεί από τους ισχυρούς, ενώ οι μειονότητες να αγωνίζονται να επικρατήσουν για να επιβάλλουν τη δική τους αλήθεια.

Με βάση την παραπάνω προσέγγιση, είχαν φτάσει στο σημείο φοιτητές πανεπιστημίου της νότιας Αφρικής, να λένε ότι η επιστήμη είναι κατασκεύασμα των λευκών αποικιοκρατών, ενώ αντίθετα θα έπρεπε να επικρατήσουν οι αντιλήψεις κάποιων τοπικών πρωτόγονων φυλών που υποστηρίζουν πως υπάρχουν μάγοι που ρίχνουν κεραυνούς από τα χέρια. (Σαν τους X-men ένα πράγμα).

Συνήθως όταν ένα πλαίσιο αξιών ξεκινάει με αγνές προθέσεις, από κάποιο σημείο κι έπειτα δογματίζεται, διαφθείρεται και χρειάζεται αντικατάσταση από κάτι πιο σύγχρονο.
Παρουσιαζεις μια καρικατουρα του μεταμοντερνισμου φιλε. Ο μμοντερνισμος δεν ειναι ενα πραμα συγκεκριμενο. Το οτι το συστημα οπως ειναι δομημενο ειναι αδικο για τον σουδανο και ευνοικο για τους wasp δεν επιδεχεται αμφισβητηση νομιζω.
Αντι-Πουτιν, Αντι-Ζελενσκυ
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη

Άβαταρ μέλους
Αγις
Δημοσιεύσεις: 26156
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:09

Re: Ηλικιωμένη έκλεψε κρέας και τυρί από σούπερ μάρκετ, αρνούνται να αποσύρουν τη μήνυση

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αγις » 18 Φεβ 2022, 12:00

μίστερ μαξ έγραψε:
18 Φεβ 2022, 11:58
AlienWay έγραψε:
18 Φεβ 2022, 11:49
μίστερ μαξ έγραψε:
18 Φεβ 2022, 10:57


Δεν ξερω τι ορισμό δινεις στον μεταμοντερνισμό, αλλά υποψιάζομαι οτι τον δαιμονοποιείς γιατι αδυνατεις να τον κταλάβεις, οτι ειναι η λογική συνέχεια του μοντερνισμού. Ωστόσο ειναι λιγο ασχετο, γιατι οι Άθλιοι του Ουγκώ, που τα επιχειρήματα εδώ αναπαράγονται σχεδόν αυτούσια, ήταν εργο του μοντερνισμού, όχι του μεταμοντερνισμού.

To οτι είναι προβληματικος ο νομος, οτι αρπάζει μονο τους φτωχούς, είναι μεταμοντέρνα ανάλυση; Για να μην πάμε στα παραδείγματα too big to fail, αν ενας φτωχος πάρει προστιμο 200 για τροχαία παραβαση, και ενας εκατομυριουχος το ιδιο, είναι δικαιος ο νομος;

Επίσης, βασιζεις την επιχειρηματολογια σου στην υποθετική θεση οτι ορισμενουν νομιζουν οτι ο απο κατω εχει παντα δικαιο, κατι που δεν συμβαίνει. Τεσπα, είναι αλλο θεμα ομως.
Ξέφυγε όμως, μίστερ μαξ, από κάποιο σημείο ξέφυγε.

Ο μεταμοντερνισμός θέλει την επικρατούσα "αλήθεια" να έχει επιβληθεί από τους ισχυρούς, ενώ οι μειονότητες να αγωνίζονται να επικρατήσουν για να επιβάλλουν τη δική τους αλήθεια.

Με βάση την παραπάνω προσέγγιση, είχαν φτάσει στο σημείο φοιτητές πανεπιστημίου της νότιας Αφρικής, να λένε ότι η επιστήμη είναι κατασκεύασμα των λευκών αποικιοκρατών, ενώ αντίθετα θα έπρεπε να επικρατήσουν οι αντιλήψεις κάποιων τοπικών πρωτόγονων φυλών που υποστηρίζουν πως υπάρχουν μάγοι που ρίχνουν κεραυνούς από τα χέρια. (Σαν τους X-men ένα πράγμα).

Συνήθως όταν ένα πλαίσιο αξιών ξεκινάει με αγνές προθέσεις, από κάποιο σημείο κι έπειτα δογματίζεται, διαφθείρεται και χρειάζεται αντικατάσταση από κάτι πιο σύγχρονο.
Παρουσιαζεις μια καρικατουρα του μεταμοντερνισμου φιλε. Ο μμοντερνισμος δεν ειναι ενα πραμα συγκεκριμενο. Το οτι το συστημα οπως ειναι δομημενο ειναι αδικο για τον σουδανο και ευνοικο για τους wasp δεν επιδεχεται αμφισβητηση νομιζω.
:smt005::smt005::smt005::smt005::smt005::smt005::smt005:
ΖΗΝΗΔΕΩΣ

Άβαταρ μέλους
AlienWay
Δημοσιεύσεις: 23802
Εγγραφή: 08 Οκτ 2019, 13:15
Phorum.gr user: AlienWay

Re: Ηλικιωμένη έκλεψε κρέας και τυρί από σούπερ μάρκετ, αρνούνται να αποσύρουν τη μήνυση

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AlienWay » 18 Φεβ 2022, 12:03

μίστερ μαξ έγραψε:
18 Φεβ 2022, 11:58
AlienWay έγραψε:
18 Φεβ 2022, 11:49
μίστερ μαξ έγραψε:
18 Φεβ 2022, 10:57


Δεν ξερω τι ορισμό δινεις στον μεταμοντερνισμό, αλλά υποψιάζομαι οτι τον δαιμονοποιείς γιατι αδυνατεις να τον κταλάβεις, οτι ειναι η λογική συνέχεια του μοντερνισμού. Ωστόσο ειναι λιγο ασχετο, γιατι οι Άθλιοι του Ουγκώ, που τα επιχειρήματα εδώ αναπαράγονται σχεδόν αυτούσια, ήταν εργο του μοντερνισμού, όχι του μεταμοντερνισμού.

To οτι είναι προβληματικος ο νομος, οτι αρπάζει μονο τους φτωχούς, είναι μεταμοντέρνα ανάλυση; Για να μην πάμε στα παραδείγματα too big to fail, αν ενας φτωχος πάρει προστιμο 200 για τροχαία παραβαση, και ενας εκατομυριουχος το ιδιο, είναι δικαιος ο νομος;

Επίσης, βασιζεις την επιχειρηματολογια σου στην υποθετική θεση οτι ορισμενουν νομιζουν οτι ο απο κατω εχει παντα δικαιο, κατι που δεν συμβαίνει. Τεσπα, είναι αλλο θεμα ομως.
Ξέφυγε όμως, μίστερ μαξ, από κάποιο σημείο ξέφυγε.

Ο μεταμοντερνισμός θέλει την επικρατούσα "αλήθεια" να έχει επιβληθεί από τους ισχυρούς, ενώ οι μειονότητες να αγωνίζονται να επικρατήσουν για να επιβάλλουν τη δική τους αλήθεια.

Με βάση την παραπάνω προσέγγιση, είχαν φτάσει στο σημείο φοιτητές πανεπιστημίου της νότιας Αφρικής, να λένε ότι η επιστήμη είναι κατασκεύασμα των λευκών αποικιοκρατών, ενώ αντίθετα θα έπρεπε να επικρατήσουν οι αντιλήψεις κάποιων τοπικών πρωτόγονων φυλών που υποστηρίζουν πως υπάρχουν μάγοι που ρίχνουν κεραυνούς από τα χέρια. (Σαν τους X-men ένα πράγμα).

Συνήθως όταν ένα πλαίσιο αξιών ξεκινάει με αγνές προθέσεις, από κάποιο σημείο κι έπειτα δογματίζεται, διαφθείρεται και χρειάζεται αντικατάσταση από κάτι πιο σύγχρονο.
Παρουσιαζεις μια καρικατουρα του μεταμοντερνισμου φιλε. Ο μμοντερνισμος δεν ειναι ενα πραμα συγκεκριμενο. Το οτι το συστημα οπως ειναι δομημενο ειναι αδικο για τον σουδανο και ευνοικο για τους wasp δεν επιδεχεται αμφισβητηση νομιζω.
Η καρικατούρα δομούνταν σταδιακά από φιλοσόφους και διανοητές μέχρι που ολοκληρώθηκε πρόσφατα. Οι ίδιοι θέλησαν να το εξελίξουν έτσι. Οι αντιφρονούντες διαπίστωσαν απλώς ότι αυτή η εξέλιξη ήταν λάθος.
Ζούμε σε μία οικονομία.

Άβαταρ μέλους
μίστερ μαξ
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 9289
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2018, 11:18

Re: Ηλικιωμένη έκλεψε κρέας και τυρί από σούπερ μάρκετ, αρνούνται να αποσύρουν τη μήνυση

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από μίστερ μαξ » 18 Φεβ 2022, 12:10

foscilis έγραψε:
18 Φεβ 2022, 11:54




Το ότι αναπαράγονται τα επιχειρήματα δε σημαίνει ότι ταιριάζουν.
....
Φτάνει πια. Κάθε καριόλης που κλέβει τον διπλανό του ένας μικρός Γιάννης Αγιάννης και κάθε παπάρας που γράφει στ' αρχίδια του τον ΚΟΚ μια σύγχρονη Αντιγόνη.
Όχι.
Άλλο.
Γλοιώδες.
Κλαψομούνι.
Δεν ταιριαζουν αφου ειναι διαφορετικες περιπτώσεις αλλα η ουσια του επιχειρήνατος ειναι η ιδια. Το dura lex sed lex αμφισβητειται γιατι δεν παραγει τον ανθρωπισμο που θελουμε. Δικαιουμαστε να διαμαρτυρομαστε. Δικαιουσαι και συ να διαφωνεις. Παντως με την υποχωρηση σου, δινοντας δικαιο στον Αγιαννη να κλεψει, υποχωρεις απο την αρχη που μετα υποστηριζεις (κλοπη=κλοπη ανεξαρτητως συνθηκών) με μπερδεψες καπως απως αλλά δεν πειραζει. Νομιζω εξηγησα την θεση μου. Ανταλλασουμε ιδεες.
Αντι-Πουτιν, Αντι-Ζελενσκυ
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη

Άβαταρ μέλους
μίστερ μαξ
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 9289
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2018, 11:18

Re: Ηλικιωμένη έκλεψε κρέας και τυρί από σούπερ μάρκετ, αρνούνται να αποσύρουν τη μήνυση

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από μίστερ μαξ » 18 Φεβ 2022, 12:11

AlienWay έγραψε:
18 Φεβ 2022, 12:03
μίστερ μαξ έγραψε:
18 Φεβ 2022, 11:58
AlienWay έγραψε:
18 Φεβ 2022, 11:49


Ξέφυγε όμως, μίστερ μαξ, από κάποιο σημείο ξέφυγε.

Ο μεταμοντερνισμός θέλει την επικρατούσα "αλήθεια" να έχει επιβληθεί από τους ισχυρούς, ενώ οι μειονότητες να αγωνίζονται να επικρατήσουν για να επιβάλλουν τη δική τους αλήθεια.

Με βάση την παραπάνω προσέγγιση, είχαν φτάσει στο σημείο φοιτητές πανεπιστημίου της νότιας Αφρικής, να λένε ότι η επιστήμη είναι κατασκεύασμα των λευκών αποικιοκρατών, ενώ αντίθετα θα έπρεπε να επικρατήσουν οι αντιλήψεις κάποιων τοπικών πρωτόγονων φυλών που υποστηρίζουν πως υπάρχουν μάγοι που ρίχνουν κεραυνούς από τα χέρια. (Σαν τους X-men ένα πράγμα).

Συνήθως όταν ένα πλαίσιο αξιών ξεκινάει με αγνές προθέσεις, από κάποιο σημείο κι έπειτα δογματίζεται, διαφθείρεται και χρειάζεται αντικατάσταση από κάτι πιο σύγχρονο.
Παρουσιαζεις μια καρικατουρα του μεταμοντερνισμου φιλε. Ο μμοντερνισμος δεν ειναι ενα πραμα συγκεκριμενο. Το οτι το συστημα οπως ειναι δομημενο ειναι αδικο για τον σουδανο και ευνοικο για τους wasp δεν επιδεχεται αμφισβητηση νομιζω.
Η καρικατούρα δομούνταν σταδιακά από φιλοσόφους και διανοητές μέχρι που ολοκληρώθηκε πρόσφατα. Οι ίδιοι θέλησαν να το εξελίξουν έτσι. Οι αντιφρονούντες διαπίστωσαν απλώς ότι αυτή η εξέλιξη ήταν λάθος.
Τεσπα διαφωνω αλλα δεν ειναι ζητημα μεταμοντερνισμου εδω. Το επιχειρηνα υπερ της γυναικας ειναι μοντερνισμός, ασχετα αν διαφωνει κανεις μαζι του.
Αντι-Πουτιν, Αντι-Ζελενσκυ
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη

Άβαταρ μέλους
AlienWay
Δημοσιεύσεις: 23802
Εγγραφή: 08 Οκτ 2019, 13:15
Phorum.gr user: AlienWay

Re: Ηλικιωμένη έκλεψε κρέας και τυρί από σούπερ μάρκετ, αρνούνται να αποσύρουν τη μήνυση

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AlienWay » 18 Φεβ 2022, 12:13

μίστερ μαξ έγραψε:
18 Φεβ 2022, 12:11
AlienWay έγραψε:
18 Φεβ 2022, 12:03
μίστερ μαξ έγραψε:
18 Φεβ 2022, 11:58


Παρουσιαζεις μια καρικατουρα του μεταμοντερνισμου φιλε. Ο μμοντερνισμος δεν ειναι ενα πραμα συγκεκριμενο. Το οτι το συστημα οπως ειναι δομημενο ειναι αδικο για τον σουδανο και ευνοικο για τους wasp δεν επιδεχεται αμφισβητηση νομιζω.
Η καρικατούρα δομούνταν σταδιακά από φιλοσόφους και διανοητές μέχρι που ολοκληρώθηκε πρόσφατα. Οι ίδιοι θέλησαν να το εξελίξουν έτσι. Οι αντιφρονούντες διαπίστωσαν απλώς ότι αυτή η εξέλιξη ήταν λάθος.
Τεσπα διαφωνω αλλα δεν ειναι ζητημα μεταμοντερνισμου εδω. Το επιχειρηνα υπερ της γυναικας ειναι μοντερνισμός, ασχετα αν διαφωνει κανεις μαζι του.
Σε αυτό θα συμφωνήσω. Είναι ΚΑΙ μοντερνισμός το επιχείρημα υπέρ της γυναίκας.
Ζούμε σε μία οικονομία.

Άβαταρ μέλους
Lugozzi
Δημοσιεύσεις: 16185
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:31
Τοποθεσία: Βόρεια Περιοχή του Πρώτου Μέρους

Re: Ηλικιωμένη έκλεψε κρέας και τυρί από σούπερ μάρκετ, αρνούνται να αποσύρουν τη μήνυση

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Lugozzi » 18 Φεβ 2022, 12:25

foscilis έγραψε:
18 Φεβ 2022, 11:54
μίστερ μαξ έγραψε:
18 Φεβ 2022, 10:57
foscilis έγραψε:
18 Φεβ 2022, 10:44


Το ίδιο λέμε. Στη μεταμοντέρνα ανάλυση δεν υπάρχει η έννοια της ισότητας απέναντι στο νόμο και γενικά η έννοια του νόμου. Υπάρχει μόνο η ιεραρχία ισχύος [*] και όταν φιλονικούν κάποιος πιο κάτω με κάποιον πιο πάνω, δίκιο έχει ΠΑΝΤΑ ο πιο κάτω. Για κάποιο λόγο αυτός ο τρόπος σκέψης έχει γινει κυρίαρχος σε ακαδημαϊκούς κύκλους και στο αριστερό κομμάτι των social media.

Εκτός αν ο πιο πάνω είναι η πάρτη μας.

Αυτό το τελευταίο δεν το λένε ευθέως αλλά προκύπτει από τις αντιδράσεις τους όταν είναι οι ίδιοι θύματα κάποιου ιεραρχικά κατώτερου. Ελάχιστοι σκληροπυρηνικοί και μάλλον αυτιστικοί στα όρια της μη λειτουργικότητας λένε "εντάξει είχε το κινητό μου περισσότερη ανάγκη από εμένα" ή "καταλαβαίνω ότι μεγάλωσε σε μια κουλτούρα σύμφωνα με την οποία η αυθάδης μου συμπεριφορά τον προκαλεί σαν άντρα, προσβάλλοντάς τον διπλά μαζί με τον ρατσισμό που ήδη υφισταται από εμένα ως γηγενή γυναίκα, άρα καλά έκανε και μου έσπασε την κάτω γνάθο με τη σιδερογροθιά". Η συντριπτική πλειοψηφία, αντίθετα με τη στάση της όταν το θύμα είναι κάποιος άλλος "ανώτερος", όταν είναι οι ίδιοι κατευθείαν κάνουν λες και υπέστησαν την πιο φρικτή αδικία στον κόσμο που θα κανουν αιώνες να ξεπεράσουν τα τρισέγγονά τους.


[*] στην οποία ανήκεις με βάση την κατηγοριοποίησή σου στο σύστημα και όχι με βάση τις πράξεις σου στο ΧΥ σκηνικό, για παράδειγμα αν μπεις οπλισμένος με άλλους τρεις γύφτους στο σπίτι των καλοστεκούμενων μικροαστών και τους ρίξεις από δυο σφαλιάρες για να τους αναγκάσεις να σου δώσουν τα κρυμμένα κοσμήματα δε χάνεις την ιδιότητα του ευπαθούς/μειονοτικού/φύσει αδύναμου μόνο και μόνο επειδή στο συγκεκριμένο σκηνικό είχες συντριπτικά ανώτερη ισχύ

Δεν ξερω τι ορισμό δινεις στον μεταμοντερνισμό, αλλά υποψιάζομαι οτι τον δαιμονοποιείς γιατι αδυνατεις να τον κταλάβεις, οτι ειναι η λογική συνέχεια του μοντερνισμού. Ωστόσο ειναι λιγο ασχετο, γιατι οι Άθλιοι του Ουγκώ, που τα επιχειρήματα εδώ αναπαράγονται σχεδόν αυτούσια
Το ότι αναπαράγονται τα επιχειρήματα δε σημαίνει ότι ταιριάζουν.

Να υπενθυμισουμε ότι ο Γιάννης Αγιάννης έκανε δύο ακριβώς εγκλήματα κατά περιουσίας:
1) Έκλεψε μία φρατζόλα ψωμί επειδή πέθαινε της πείνας. Για αυτόν τον λόγο πέρασε μια δεκαετία στο κάτεργο. Έχουμε συνδυασμό έσχατης ανάγκης λόγω ενός ακραία άδικου συστήματος (οι Άθλιοι ξεκινούν την εποχή που ο λαός πείναγε και η Αντουανέττα έλεγε "φάτε παντεσπάνι") και τρομαχτικά δυσανάλογης ποινής, από ένα νομικό σύστημα που με τίποτα δε θα θεωρούσαμε δίκαιο με κριτήρια ακόμα και Κίνας του σήμερα.
2) Ως δραπέτης, βρίσκει φιλοξενία σε έναν παπά και του κλέβει τα ασημικά. Τον πιάνουν οι μπάτσοι και τον φέρνουν πίσω στον παπά, ο οποίος προς τεράστια έκπληξη ολωνών τους πληροφορεί ότι άδικα πιάσατε τον άνθρωπο, τα ασημικά του τα έχω χαρίσει. Το γεγονός αυτό, η συγχώρεση ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΘΥΜΑ (όχι από κάποιο μαλάκα τρίτο που γράφει στο τουίτερ) συντρίβει τον Γιάννη Αγιάννη και κυριολεκτικά όλο το υπόλοιπο βιβλίο είναι το προσωπικό του μαρτύριο και ο προσωπικός του αγώνας να εξιλεωθεί για τον καλό άνθρωπο που έκλεψε (τον παπά) και αργότερα απέναντι την συνάθλιά του Φαντίνα στο δράμα της οποίας δεν έδωσε την δέουσα προσοχή (όχι ότι της το χρώσταγε, στον εαυτό του το χρώσταγε) με αποτέλεσμα αυτή να πεθάνει.

Όταν τον πιάνει ο Ιαβέρης (κατά τη γνώμη μου ο άλλος εξαιρετικά συγκλονιστικός χαρακτήρας του βιβλίου, που ο βοθροέλληνας τον βλέπει σαν τον κακό μπάτσο ενώ είναι ένα εξίσου ηθικά αγνό άτομο, θύμα κακοποίησης κλπ που στον θετικό νόμο βρήκε απάγγειο και νόημα και φως απέναντι στη σκοτεινή ζούγκλα των παιδικών του χρόνων γι' αυτό και τον υπηρετεί με απόλυτη αφοσίωση και ακεραιότητα), ο Γιάννης Αγιάννης παραδίδεται με ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ και ζητά μόνο να τον αφήσει ο Ιαβέρης να ολοκληρώσει τη σωτηρία του Μάριου (το οποίο όντως το κάνει ο Ιαβέρης και μετά αυτοκτονεί γιατί υποχωρώντας στο ανθρώπινο συναίσθημα ακύρωσε όλα του τα ιδανικά). Όταν Θερναδιέρος σπιουνεύει στον Μάριο ότι ο Γιάννης Αγιάννης είναι κατάδικος και ο Μάριος οργισμένος τον διαολοστέλνει, ο Γιάννης Αγιάννης συμφωνεί ότι έτσι του αξίζει γιατί ακόμα δεν έχει συγχωρέσει τον εαυτό του, ο ίδιος όντως νιώθει εγκληματίας, δεν αισθάνεται ότι ο Θερναρδιέρος τον συκοφάντησε αλλά ότι αποκάλυψε τη σκληρή αλήθεια. Όταν μαθαίνει αργότερα ο Μάριος γιατί ακριβώς έγινε όλη η φασαρία πενήντα χρόνια πριν που αν δεν ήσουν ευγενής το δικαστήριο σε έστελνε στο κάτεργο για ψύλλου πήδημα και τσακίζονται με την Τιτίκα να του απολογηθούν, αυτός έκπληκτος λέει "δηλαδή με συγχωρέσατε;" και τότε, όταν του κάνουν τη χάρη να συμφωνήσουν ότι τον συγχωρούν για να μην τον συγχύσουν, ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ο Γιάννης Αγιάννης βρίσκει επιτέλους λύτρωση και συγχωρεί ο ίδιος τον εαυτό του.

Επειδή είχε ΤΟΛΜΗΣΕΙ να σκεφτεί ότι το έγκλημα είναι δικαιολογημένο.

Χρειάζεται πραγματικά να απαριθμήσω τις διαφορές με μια κλεπτομανή που έχει χιλιαπλάσιο εισόδημα και περιουσία από τον Γιάννη Αγιάννη, έκλεψε αγαθά που δεν είχε άμεση ανάγκη, η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ποινή που θα αντιμετώπιζε σε ένα δικαστήριο όπου πάει ως κατά τεκμήριο αθώα να κριθεί από ίσους της είναι κάτι μέρες φυλάκισης με αναστολή και που υποψιάζομαι πως κάθε άλλο παρά θα περάσει την υπόλοιπη ζωή της ταγμένη στην υπηρεσία των πιο αδύναμων συντετριμμένη από τα κρίματά της;

Φτάνει πια. Κάθε καριόλης που κλέβει τον διπλανό του ένας μικρός Γιάννης Αγιάννης και κάθε παπάρας που γράφει στ' αρχίδια του τον ΚΟΚ μια σύγχρονη Αντιγόνη.
Όχι.
Άλλο.
Γλοιώδες.
Κλαψομούνι.
post of the year!

:smt038:smt038:smt038
“Don't let a win get to your head or a loss to your heart.”

Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 71040
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: Ηλικιωμένη έκλεψε κρέας και τυρί από σούπερ μάρκετ, αρνούνται να αποσύρουν τη μήνυση

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ » 18 Φεβ 2022, 12:38

μίστερ μαξ έγραψε:
18 Φεβ 2022, 12:10
foscilis έγραψε:
18 Φεβ 2022, 11:54




Το ότι αναπαράγονται τα επιχειρήματα δε σημαίνει ότι ταιριάζουν.
....
Φτάνει πια. Κάθε καριόλης που κλέβει τον διπλανό του ένας μικρός Γιάννης Αγιάννης και κάθε παπάρας που γράφει στ' αρχίδια του τον ΚΟΚ μια σύγχρονη Αντιγόνη.
Όχι.
Άλλο.
Γλοιώδες.
Κλαψομούνι.
Δεν ταιριαζουν αφου ειναι διαφορετικες περιπτώσεις αλλα η ουσια του επιχειρήνατος ειναι η ιδια. Το dura lex sed lex αμφισβητειται γιατι δεν παραγει τον ανθρωπισμο που θελουμε. Δικαιουμαστε να διαμαρτυρομαστε. Δικαιουσαι και συ να διαφωνεις. Παντως με την υποχωρηση σου, δινοντας δικαιο στον Αγιαννη να κλεψει, υποχωρεις απο την αρχη που μετα υποστηριζεις (κλοπη=κλοπη ανεξαρτητως συνθηκών) με μπερδεψες καπως απως αλλά δεν πειραζει. Νομιζω εξηγησα την θεση μου. Ανταλλασουμε ιδεες.
Προσπάθησε να διαβάσεις όλο το κείμενο.

Είναι εκπληκτικά δομημένο.

Γιατί ο ανθρωπισμός άνευ λογικής δόμησης είναι κενό γράμμα.
Gavalas for President! :grfl:

Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Ηλικιωμένη έκλεψε κρέας και τυρί από σούπερ μάρκετ, αρνούνται να αποσύρουν τη μήνυση

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος » 18 Φεβ 2022, 12:46

Eξαιρετικό σχόλιο από το capital.gr

onlinebalux
πριν 11 ώρες
14 ψήφοι
Ναι ναι βγήκε ο κ. καθηγητής με τις παρόλες του που ξέρει κ οικονομικά του 17ου αιώνα και του καρόλου ντίκενς σε ζητήματα που τα έχει λύσει ο βίκτωρας ουγκώ. Μπράβο ρε προσφέσσορα, εντωμεταξύ ότι δεν χρειαζόταν να της χαρίσει τα πράγματα, απλά να μην καλέσει την αστυνομία και ότι η όλη ιστορία στοίχισε τελικά 100τριδιπλα στην εταιρία, μάλλον δεν σου προέκυψαν.
Άκου τώρα πως λειτουργούν στην αληθινή ζωή τα οικονομικά, όχι αυτά που βγαίνουν σε 500 λέξεις να πάρουμε το μεροκάματο.
Εγώ, όποτε δω σε ένα μαγαζί, εστίασης, καφέ, σούπερμαρκετ κλπ να φέρονται έτσι, απλά δεν ξαναπατάω, το ίδιο κάνουμε πάρα πολλοί σε όλο τον κόσμο. Εγώ κ οι υπόλοιποι που σκεφτόμαστε έτσι, προφανώς δεν κλέβουμε κ κάνουμε 10πλάσιο λογαριασμό από αυτά που έκλεψε η γιαγιά κ πολλές φορές το μήνα. Τη 2η φορά που δεν θα ξαναψωνίσει ένας έτσι σκεπτόμενος άνθρωπος, το μαγαζί έχει χάσει, δήθεν κέρδισε επειδή φέρθηκε έτσι. Για καθένα λοιπόν φτωχό που θα κλέψει ένα κουλούρι του 1 ευρώ ή θα ζητιανέψει ένα κομμάτι τυρί των 3 ευρώ, υπάρχει κ άλλος ένας που δεν θα χαλάσει σε εσένα, αλλά θα δώσει στον ανταγωνιστή σου 300 ευρώ, επειδή φέρθηκες άσχημα σε έναν που είχε ανάγκη. Προφανώς, έχουμε συναισθηματική νοημοσύνη να καταλάβουμε πότε όντως ο άλλος είχε ανάγκη ή απλά είναι ένας θρασύς αλήτης κ το κάνει επίτηδες. Κ προφανώς, είναι δικαίωμα του κάθε μαγαζάτορα κ υπευθύνου να αποθαρρύνει τις κλοπές, αλλά είναι σύμφυτο με τη θέση του να έχει το κριτήριο να ξέρει πότε αντιμετωπίζει έναν κλέφτη αλητάμπουρα κ πότε έναν άνθρωπο σε μεγάλη ανάγκη κ να φέρεται ανάλογα. Κ φυσικά δεν έχει καμία υποχρέωση να χαρίσει κάτι, αλλά δεν χρειάζεται να τιμωρεί κ έναν άνθρωπο που πεινάει.

Εν προκειμένω, απλά επειδή ένας μάλλον "πουλών εξουσία" διευθυντής (κ προφανώς, καταλαβαίνουμε καλά ότι πιθανότατα δεν σκέφτηκε τη δουλειά του, απλά πούλησε εξουσία καταχρώμενος τη φοβερή εξουσία της "θεσάρας του", όπως πολλοί άνθρωποι, βγάζοντας κόμπλεξ όταν τους δίνεις ένα κόκκο εξουσίας κ μη γελάτε ακόμη κ αυτό μια μορφή εξουσίας στον συνάνθρωπο είναι) μιας ιδιαιτέρως γνωστής για το κακό κλίμα που ενθαρρύνεται από τη διοίκηση εργοδότης, αντί να κάνει το αυτονόητο, δηλαδή να πάρει πίσω τα πράγματα της γιαγιάς κ να της κάνει μια πολύ αυστηρή σύσταση να μην το ξανακάνει, αντί να καλέσει την αστυνομία, έγινε το αυτονόητο κ αυτό που θα γινόταν σε κάθε δυτική χώρα (γιατί κατά τα άλλα είστε κ δυτικόστροφοι όλοι εδώ μέσα), δηλαδή κατακραυγή. Άκου τι λέει ο άνθρωπος, ότι θα έβγαινε βρώμα ότι χαρίζουν τρόφιμα από τη γιαγιά κ θα ακολουθούσε γιουρούσι με αποτέλεσμα να ανέβουν οι τιμές (ναι το βρήκες, για αυτό ανεβαίνουν).
Προφανώς, κανένας ταμίας της αττικής οδού δεν έχασε τη δουλειά του ούτε έπεσε έξω η αττική οδός ή ανέβηκαν τα διόδια, επειδή χάρισε 1 διέλευση σε έναν απελπισμένο άνθρωπο που δεν είχε πάνω του λεφτά ενώ πήγαινε στο νοσοκομείο τη γυναίκα του ή επειδή χάρισε 10 λεπτά που δεν είχε πάνω του για το διόδιο ένας οδηγός, αντί να τον αφήσει να κάνει τον γύρο της αθήνας κ να τον ξεφτιλίσει.
Προφανώς, κανένα ταμίας σε σμ δεν απολύθηκε ούτε ξέπεσε κανένα σμ όταν ο ταμίας χάρισε 3 λεπτά διαφορά ρέστα για να μην κουράζει τον φορτωμένο 1000 πράγματα πελάτη, να ψάχνει να βρει άλλο κέρμα ή για να μην καθυστερεί την ουρά, να χαλάει ρέστα από 100ευρω για 10 λεπτά που δεν έβγαιναν.
Προφανώς, κανένας αστυφύλακας δεν προκάλεσε εγκληματικότητα ούτε κανένας δημ. αστυνομικός απολύθηκε, επειδή περίμενε για 10 δευτερόλεπτα να ξεπαρκάρει ο ιδιοκτήτης ενός κακοπαρκαρισμένου οχήματος πριν του κόψει κλήση.
Όλα αυτά μας έχουν τύχει σε όλους δεκάδες φορές, όπως δεκάδες φορές μας έτυχε το αντίθετο κ κάθε νοήμων άνθρωπος γνωρίζει ότι όσοι μας εξυπηρέτησαν με τον πρώτο τρόπο μας έκαναν υπόχρεους κ μας δημιούργησαν καλή κ φιλική άποψη για την εταιρία ή τον θεσμό που υπηρετούν κ όταν μας φέρθηκαν με τον δεύτερο τρόπο γνωρίζουμε ότι το έκαναν γιατί δεν πήγαιναν τη φάτσα μας ή είναι κομπλεξικοί, χαλώντας μας την εικόνα για τον θεσμό ή επιχείρηση για την οποία εργάζονται.
Όπως τάλε κουάλε σκηνικό με παιδάκι μικρό να κλέβει τσίχλες, σοκολάτα ή παιχνιδάκι έχουμε όλοι δει κ ζήσει κ έχουμε δει μια χαρά υπαλλήλους καταστήματος αλυσίδας, απλά να πηγαίνει ευγενικά στο παιδάκι κ να του λέει να μην το ξανακάνει ή να ειδοποιεί ευγενικά τον γονιό του για να μην ξεφτιλιστούν στην έξοδο.
Όπως έχω δει στον σκλαβενίτη στο χαλάνδρι, τον υπεύθυνο του σμ όταν τσάκωσε περιστατικό με ένα παιδάκι, μάλλον παιδί άστεγου ή ζητιανάκι, να κλέβει κάτι, του το πλήρωσε ο ίδιος. Κάτι μου λέει ότι κανείς δεν απολύθηκε, αντίθετα με κάτι τέτοια χτίζεται το λεγόμενο brandname και το loyalty του πελάτη. Αλλά οκ, όταν η επαφή μας με την έννοια του εκε, είναι τα σάντουιτς-μπόμπες που τσακίσαμε σε κανένα οργανωμένο για χαβαλέ κ δημόσιες σχέσεις συνέδριο που πήγαμε για to know us better, δεν περιμένεις κάτι καλύτερο.
Μήπως κ στα ζαχαροπλαστεία που χαρίζουν γλυκάκια κ κεράσματα σε παιδάκια ή φτωχούς έπεσαν έξω ή μήπως ανέβηκαν οι τιμές στα ντελίβερυ επειδή πολλοί σοβαροί άνθρωποι ιδιοκτήτες τέτοιων μαγαζιών, χαρίζουν φαγητό σε άστεγους; Ή μήπως δεν έχουμε δει σε φούρνους, σε βενέτηδες, σε καφέ, γρηγόρηδες κ έβερεστ, τον υπάλληλο βάρδιας να χαρίζει κρουασανάκι ή κάποιο ευτελές είδος σε κάποιον άστεγο; Ή αντίστροφα, δεν έχουμε δει άλλους υπαλλήλους βάρδιας στα ίδια καταστήματα να βρίζουν σαν σκυλιά τους άστεγους; Μάλλον οι δεύτεροι ήταν πολύ συναισθηματικά ευφυείς ή είχαν γνώσεις οικονομικών.
Αντίστροφα, έχω δει περιστατικό αλητάμπουρα περιπτερά να σηκώνει χαμό λες κ έπιασε τον αλκετ ριζάι, γιατί το συνοδευόμενο από αξιοπρεπέστατο άνθρωπο-γονιό 3χρονο, πήγε να πάρει μια κίντερ χωρίς να το δει ο πατέρας του, κ πραγματικά κανείς από όσους είδαμε το περιστατικό δεν υποθέσαμε ότι φοβήθηκε ο περιπτεράς μην πέσει έξω, απλά καταλάβαμε ότι είναι κομπλεξικός κ φυσικά έφαγε τα βρισίδια του από όλους κ δεν ξαναπάτησα.
Φτιάξαμε κ σχέση αιτίου-αιτιατού ότι αν δεν καλούσε κ την αστυνομία ο υπεύθυνος, θα πείναγαν τα παιδιά του, σώπα μωρέ, εμείς ζούμε στο τέξας κ δεν έχουμε δει 1000 φορές παρόμοια περιστατικά να λύνονται αλλιώς.
υγ έχετε καταλάβει ότι ούτε 1 στους 1000 δεν σκέφτεται έτσι κ όποιος σκέφτεται απλά ντρέπεται να το πει κ αν το πει του κρεμάνε κουδούνια;;;

υγ2 κάτι τέτοια λένε κάποιοι δ.υ. σε δημόσιες υπηρεσίες, ότι αν ο συνάδελφος τους εξυπηρετήσει έστω κ 1 λεπτό μετά τη λήξη ωραρίου, "χαλάει την πιάτσα" κ θα πλακώνουν στη συγκεκριμένη υπηρεσία/γραμματεία, όλοι όσοι ψάχνουν εξυπηρέτηση της τελευταίας στιγμής. μεταξύ μας, αυτό όντως συχνά ισχύει, πολύ περισσότερο από τα σενάρια περί σουπερμάρκετ που καλοδέχονται κλοπές

https://www.capital.gr/forum/thread/7386387?page=1
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών