Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Eν μέσω λαϊκισμού και πολιτικής πάνω απο νεκρούς, επιτέλους και μια φωνη λογικής
πολιτική πάνω από νεκρούς είναι αυτό που έκανες με τους νεκρούς στο Μάτι τόσο εσύ όσο και οι όμοιοι σου.
Θα πάει καλά στόπαιδα αυτό που κάνετε γτσσ.
Ζαιε ...... ντροπή
Υπάρχουν και κάποια ορια στην πολιτική σπέκουλα που κάνεις εσυ και οι όμοιοι σου....
Απο σεβασμο στα νεκρά παιδιά, τόσες μερες δεν έγραψα σ αυτο το νήμα ( και στα αλλα παρεμφερή που ανοιξαν οι δικοι σου)
και δεν σκοπεύω να μπω σε διάλογο γι αυτό το θέμα με σένα και τους αλλους του φυράματος σου
Κανένας φυσιολογικός άνθρωπος δεν μπαίνει σε διάλογο με κομματόσκυλα γαβ γαβ μου, οπότε δεν προσπαθώ να κάνω κάτι τέτοιο μαζί σου, απλά η ξεφτίλα σας έχει πάει πλέον σε άλλο επίπεδο.
Έτσι λοιπόν για να ξεκαθαρίσουμε και κάποια πραγματάκια διότι το βήμα δω χαμού είναι δημόσιο, προσωπικά δεν έχω στηρίξει - ψηφίσει ποτέ την παράταξη του σρζ και το έχω εκφράσει δημόσια ουκ ολίγες φορές, επίσης, δω χάμου, εφόσον ξημεροβραδιάζεσαι δω χάμου οφείλεις να το γνωρίζεις όπως όλοι μας γνωρίζουμε τι ρόλο βαράς εσύ και οι όμοιοι σου. Θεωρώ λοιπόν ότι το γνωρίζεις αυτό και παρότι κρατήθηκες μερικές μέρες πριν ξεκινήσεις την δουλειά σου σε αυτό το νήμα αυτό δεν σημαίνει ότι εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος χρήστης θα έπρεπε να αφήσει αυτό το πράμα που αποπειράθηκες να κάνεις σε αυτό το νήμα, χωρίς ίχνος ντροπής, τσίπας και αξιοπρέπειας όπως ακριβώς έκανες στο παρελθόν πάνω στα πτώματα, και όλα αυτά γιατί; για να στηρίξετε μία γαμημένη παράταξή - εγκληματική οργάνωση!
Θα πάει καλά και αυτό, δε λέω...
07.03.2023 Περιπλέκεται το μυστήριο με την εμπορική αμαξοστοιχία-«φάντασμα»: Στην κηδεία του μηχανοδηγού ο Κ.Μητσοτάκης – «Ήταν φίλος μου»
Κανείς δεν ξέρει τι μετέφερε και γιατί δεν είχε δηλωθεί η διαδρομή.
Περιπλέκεται το μυστήριο με την εμπορική αμαξοστοιχία-«φάντασμα» με ήρθε σε φονική σύγκρουση η επιβατική αμαξοστοιχία της Λάρισας προκαλώντας 57 θανάτους, καθώς στην κηδεία του μηχανοδηγού βρίσκεται ο πρωθυπουργός Κ.Μητσοτάκης ο οποίος τον γνώριζε προσωπικά.
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αυτή την ώρα παρίσταται στην κηδεία του μηχανοδηγού Σπύρου Βούλγαρη στην Καισαριανή.
Το μυστήριο μεγαλώνει καθώς ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία και επίσης γιατί δεν είχε δηλωθεί η διαδρομή της!
Ο Σπύρος Βούλγαρης έμενε στην Αθήνα και πέρασε το τριήμερο στον τόπο καταγωγής του, το Λιανοκλάδι.
Αρχικά λεγόταν ότι ο Σπύρος Βούλγαρης μηχανοδηγός μεν, επέβαινε ως επιβάτης δε, στην επιβατική αμαξοστοιχία.
Ο πατέρας του στη συνέχεια εξήγησε ότι το παιδί του ήταν ένας από τους δυο μηχανοδηγούς του εμπορικού τρένου και έκανε το δρομολόγιο προς Αθήνα.
Για ποιο λόγο ο στρατός βρισκόταν στα Τέμπη; Φλώρε, θα πεις στον Ελληνικό λαό,
ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΜΕΤΕΦΕΡΕ Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΑΡΙΣΑ;;;
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΤΟΥ ΝΑΤΟ;;;
Μετέφερε στην ζούλα πυρομαχικά από το οπλοστάσιο του ΕΣ για την Ουκρανία.
8 Μαρτίου, 2023 Το ερώτημα που όλοι διερωτόμαστε και θέλουμε απάντηση:Υπήρχε ή όχι Νατοϊκό στρατιωτικό πολεμικό υλικό στην εμπορική αμαξοστοιχία που σκοπό είχε να μεταφερθεί στην Ουκρανία;
Ο Ρώσος υπουργός Άμυνας Σεργκέι Σόιγκου δήλωσε πρόσφατα ότι η Μόσχα θεωρεί όλα τα κανάλια σιδηροδρομικά και οδικά για την προμήθεια όπλων από τις χώρες του ΝΑΤΟ στην Ουκρανία ως νόμιμους στόχους για επιθέσεις.
Συγκεκριμένα είπε:
Γνωρίζουμε ότι χρησιμοποιούνται όλες οι διαθέσιμες μεταφορές, μιλάμε για αεροπορικές μεταφορές, μιλάμε για χερσαίες μεταφορές, για οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές, δηλαδή υπάρχει κατανομή των ροών ξεκινώντας από τα σύνορα τους η κάθε χώρα και είναι πολύ δύσκολο με έναν πύραυλο κρουζ να τις χτυπήσουμε όλες.
Καταρχήν, είναι μια τέτοια φιλοσοφία μεταφοράς, προσπαθώντας να πιάσουμε τον καθένα σε ξεχωριστό φορτηγό που κινείται.
Επιπλέον, ξέρετε, η πρώτη μου εκπαίδευση είναι οι μεταφορές. Καταλαβαίνω πολύ καλά τι είναι η λεγόμενη μεταφορά πακέτου ή κοντέινερ. Δηλαδή, αυτό είναι ήδη συσκευασμένο φορτίο που μπορεί να μεταφερθεί με οποιοδήποτε τρόπο μεταφοράς και να διανεμηθεί μεταξύ διαφόρων τρόπων μεταφοράς, όχι απαραίτητα σιδηροδρομικώς, αν και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί, φυσικά, αλλά αυτό είναι ένα αρκετά απλό έργο, το οποίο , καταρχήν, γίνεται. Από την άποψη της κατανομής των προσπαθειών και της επιμελητείας.
Το Κρεμλίνο διεμήνυε επίσης πως θα καταστρέψει όλα τα όπλα που προμηθεύουν στην Ουκρανία κράτη μέλη του NATO μέσω των σιδηροδρομικών δικτύων χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες.
Γιατί έγινε έκρηξη μανιτάρι κατά την σύγκρουση στα Τέμπη;
Έμπειροί εμπειρογνώμονες αναφέρουν πως σε καμία περίπτωση η καύσιμη ύλη σαν λάδι δεν θα μπορούσε να προκαλέσει την φλόγα μανιτάρι στο βίντεο με το πορτοκαλο – ασημί χρώμα, σηκώνοντας άνω των 1200 βαθμούς θερμοκρασία.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του MEGA και τον δημοσιογράφο Βασίλη Λαμπρόπουλου, δεν έχουν βρεθεί φιάλες υγραερίου στο σημείο της σύγκρουσης αλλά φιάλες με πεπιεσμένο αέρα που χρησιμοποιούνται για τα φρένα του τρένου.
Οι φιάλες αυτές είναι σχεδόν όμοιες με εκείνες του υγραερίου. Σύμφωνα με τις εταιρείες που παρασκευάζουν τις εν λόγω φιάλες, αυτές δεν μπορούν να δημιουργήσουν έκρηξη σε καμία περίπτωση.
Δεν υπήρχαν φιάλες αερίου στα τρένα.
Για το θέμα έχει τοποθετηθεί και η Hellenic Train λέγοντας πως «δεν υπάρχουν φιάλες αερίου στα τρένα. Και εξ όσων γνωρίζουμε δεν υπήρξαν αναφορές ή φήμες από την Πυροσβεστική Υπηρεσία για κάτι τέτοιο. Βεβαίως μπορείτε να το ελέγξετε και εσείς μαζί τους».
Επιπρόσθετα, η εταιρεία που διαχειρίζεται τα εστιατόρια, μια από τις μεγαλύτερες, στον χώρο του catering στην Βόρεια Ελλάδα τόνισε πως: «Δεν έχουμε υγραέρια, έχουμε απλά την εκμετάλλευση των κυλικείων και η εταιρεία που διαχειρίζεται τα τρένα μπορεί να σας το πει», λένε πηγές της εταιρείας διαχείρισης των κυλικείων.
Ακόμα, με ανακοίνωσή της η Πυροσβεστική αναφέρει πως κατά την διαδικασία ελέγχου για τον εντοπισμό ατόμων στους χώρους των βαγονιών αλλά και στον ευρύτερο χώρο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος, δεν έχουν βρεθεί φιάλες ή θραύσματα φιαλών υγραερίου.
«Σίγουρα πρέπει να υπήρξε καύσιμη ύλη»
Μάλιστα, σύμφωνα με τον μηχανολόγο, Κώστα Λακαφώση, σίγουρα πρέπει να υπήρξε καύσιμη ύλη στο τρένο.
«Σίγουρα υπάρχει καύσιμη ύλη. Αυτό (σ.σ. η λάμψη που προκλήθηκε από τη σύγκρουση) είναι χαρακτηριστικό σχήμα αερίου καυσίμου. Σφαίρα φωτιάς, η οποία μαζεύει και πάνω στο κλείσιμό της κάνει αυτά τα χαρακτηριστικά σχήματα. Υπάρχει αέριο καύσιμο», τονίζει ο κ. Λακαφώσης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μηχανές των τρένων είναι ηλεκτροκίνητες και δεν χρησιμοποιούν βενζίνη ή diesel, ενώ πάντα κατά των κ. Λακαφώση τα λάδια των μηχανών δεν θα μπορούσαν να δημιουργήσουν τέτοια έκρηξη.
Ο πρόεδρος της ελληνικής λύσης Κυριάκος βελόπουλος έθεσε ένα χαρακτηριστικό ερώτημα:
Γιατί πήγε ο ελληνικός Στρατός με χαμηλόβαθμα και υψηλόβαθμα στελέχη στο σημείο, έστησε σκηνές για κέντρο επιχειρήσεων και έχει διαρκή παρουσία και επίβλεψη στις έρευνες. Γιατί όλα αυτά;
Η καταγγελία αναφέρει.
Το τρένο πήγαινε με μικρή ταχύτητα και αυτό σε συνδυασμό με τα δηλωμένα υλικά που κουβαλούσε δε μπορεί να δικαιολογήσει το μέγεθος της έκρηξης.
Όπως λέει, το «μανιτάρι» που δημιουργήθηκε μετά την έκρηξη σημαίνει ότι είχε προπάνιο, κηροζίνη η κάποια άλλη ουσία πολύ εύφλεκτη.
«Γι αυτό σήμερα από τη στιγμή που υπάρχει η καταγγελία για παράνομο υλικό, θα πρέπει να έρθει ειδικό κλιμάκιο της Πυροσβεστικής από την Αθήνα να το ερευνήσει. Δε δικαιολογείται με 2 φιάλες υγραερίου αυτή έκρηξη» είπε, διευκρινίζοντας πως ακόμα και αυτές είναι απαγορευμένες στα τρένα.
Βέβαια η διοίκηση της εταιρείας αναφέρουν πως δεν ήταν φιάλες υγραερίου αλλά για τα φρένα. Όπως είπε ο δικηγόρος, πηγές αναφέρουν πως η παράνομη μεταφορά υλικών είναι κάτι που γίνεται καιρό.
Γιατί αμέσως μετά το δυστύχημα έριξαν για ανεξήγητο λόγο άσφαλτο στο σημείο της σύγκρουσης μέσα στα χωράφια;
Η άσφαλτος γνωρίζουμε πως είναι μονωτικό υλικό:
Ας κάνουμε μερικά υποθετικά ερώτημα:
Μήπως τα Τέμπη δεν ήταν ένα τυχαίο δυστύχημα αλλά ένα καλά οργανωμένο σχέδιο ξένων μυστικών υπηρεσιών που ήθελαν να περάσουν ένα μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση;
07.03.2023 Περιπλέκεται το μυστήριο με την εμπορική αμαξοστοιχία-«φάντασμα»: Στην κηδεία του μηχανοδηγού ο Κ.Μητσοτάκης – «Ήταν φίλος μου»
Κανείς δεν ξέρει τι μετέφερε και γιατί δεν είχε δηλωθεί η διαδρομή.
Περιπλέκεται το μυστήριο με την εμπορική αμαξοστοιχία-«φάντασμα» με ήρθε σε φονική σύγκρουση η επιβατική αμαξοστοιχία της Λάρισας προκαλώντας 57 θανάτους, καθώς στην κηδεία του μηχανοδηγού βρίσκεται ο πρωθυπουργός Κ.Μητσοτάκης ο οποίος τον γνώριζε προσωπικά.
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αυτή την ώρα παρίσταται στην κηδεία του μηχανοδηγού Σπύρου Βούλγαρη στην Καισαριανή.
Το μυστήριο μεγαλώνει καθώς ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία και επίσης γιατί δεν είχε δηλωθεί η διαδρομή της!
Ο Σπύρος Βούλγαρης έμενε στην Αθήνα και πέρασε το τριήμερο στον τόπο καταγωγής του, το Λιανοκλάδι.
Αρχικά λεγόταν ότι ο Σπύρος Βούλγαρης μηχανοδηγός μεν, επέβαινε ως επιβάτης δε, στην επιβατική αμαξοστοιχία.
Ο πατέρας του στη συνέχεια εξήγησε ότι το παιδί του ήταν ένας από τους δυο μηχανοδηγούς του εμπορικού τρένου και έκανε το δρομολόγιο προς Αθήνα.
Για ποιο λόγο ο στρατός βρισκόταν στα Τέμπη; Φλώρε, θα πεις στον Ελληνικό λαό,
ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΜΕΤΕΦΕΡΕ Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΑΡΙΣΑ;;;
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΤΟΥ ΝΑΤΟ;;;
Μετέφερε στην ζούλα πυρομαχικά από το οπλοστάσιο του ΕΣ για την Ουκρανία.
8 Μαρτίου, 2023 Το ερώτημα που όλοι διερωτόμαστε και θέλουμε απάντηση:Υπήρχε ή όχι Νατοϊκό στρατιωτικό πολεμικό υλικό στην εμπορική αμαξοστοιχία που σκοπό είχε να μεταφερθεί στην Ουκρανία;
Ο Ρώσος υπουργός Άμυνας Σεργκέι Σόιγκου δήλωσε πρόσφατα ότι η Μόσχα θεωρεί όλα τα κανάλια σιδηροδρομικά και οδικά για την προμήθεια όπλων από τις χώρες του ΝΑΤΟ στην Ουκρανία ως νόμιμους στόχους για επιθέσεις.
Συγκεκριμένα είπε:
Γνωρίζουμε ότι χρησιμοποιούνται όλες οι διαθέσιμες μεταφορές, μιλάμε για αεροπορικές μεταφορές, μιλάμε για χερσαίες μεταφορές, για οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές, δηλαδή υπάρχει κατανομή των ροών ξεκινώντας από τα σύνορα τους η κάθε χώρα και είναι πολύ δύσκολο με έναν πύραυλο κρουζ να τις χτυπήσουμε όλες.
Καταρχήν, είναι μια τέτοια φιλοσοφία μεταφοράς, προσπαθώντας να πιάσουμε τον καθένα σε ξεχωριστό φορτηγό που κινείται.
Επιπλέον, ξέρετε, η πρώτη μου εκπαίδευση είναι οι μεταφορές. Καταλαβαίνω πολύ καλά τι είναι η λεγόμενη μεταφορά πακέτου ή κοντέινερ. Δηλαδή, αυτό είναι ήδη συσκευασμένο φορτίο που μπορεί να μεταφερθεί με οποιοδήποτε τρόπο μεταφοράς και να διανεμηθεί μεταξύ διαφόρων τρόπων μεταφοράς, όχι απαραίτητα σιδηροδρομικώς, αν και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί, φυσικά, αλλά αυτό είναι ένα αρκετά απλό έργο, το οποίο , καταρχήν, γίνεται. Από την άποψη της κατανομής των προσπαθειών και της επιμελητείας.
Το Κρεμλίνο διεμήνυε επίσης πως θα καταστρέψει όλα τα όπλα που προμηθεύουν στην Ουκρανία κράτη μέλη του NATO μέσω των σιδηροδρομικών δικτύων χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες.
Γιατί έγινε έκρηξη μανιτάρι κατά την σύγκρουση στα Τέμπη;
Έμπειροί εμπειρογνώμονες αναφέρουν πως σε καμία περίπτωση η καύσιμη ύλη σαν λάδι δεν θα μπορούσε να προκαλέσει την φλόγα μανιτάρι στο βίντεο με το πορτοκαλο – ασημί χρώμα, σηκώνοντας άνω των 1200 βαθμούς θερμοκρασία.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του MEGA και τον δημοσιογράφο Βασίλη Λαμπρόπουλου, δεν έχουν βρεθεί φιάλες υγραερίου στο σημείο της σύγκρουσης αλλά φιάλες με πεπιεσμένο αέρα που χρησιμοποιούνται για τα φρένα του τρένου.
Οι φιάλες αυτές είναι σχεδόν όμοιες με εκείνες του υγραερίου. Σύμφωνα με τις εταιρείες που παρασκευάζουν τις εν λόγω φιάλες, αυτές δεν μπορούν να δημιουργήσουν έκρηξη σε καμία περίπτωση.
Δεν υπήρχαν φιάλες αερίου στα τρένα.
Για το θέμα έχει τοποθετηθεί και η Hellenic Train λέγοντας πως «δεν υπάρχουν φιάλες αερίου στα τρένα. Και εξ όσων γνωρίζουμε δεν υπήρξαν αναφορές ή φήμες από την Πυροσβεστική Υπηρεσία για κάτι τέτοιο. Βεβαίως μπορείτε να το ελέγξετε και εσείς μαζί τους».
Επιπρόσθετα, η εταιρεία που διαχειρίζεται τα εστιατόρια, μια από τις μεγαλύτερες, στον χώρο του catering στην Βόρεια Ελλάδα τόνισε πως: «Δεν έχουμε υγραέρια, έχουμε απλά την εκμετάλλευση των κυλικείων και η εταιρεία που διαχειρίζεται τα τρένα μπορεί να σας το πει», λένε πηγές της εταιρείας διαχείρισης των κυλικείων.
Ακόμα, με ανακοίνωσή της η Πυροσβεστική αναφέρει πως κατά την διαδικασία ελέγχου για τον εντοπισμό ατόμων στους χώρους των βαγονιών αλλά και στον ευρύτερο χώρο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος, δεν έχουν βρεθεί φιάλες ή θραύσματα φιαλών υγραερίου.
«Σίγουρα πρέπει να υπήρξε καύσιμη ύλη»
Μάλιστα, σύμφωνα με τον μηχανολόγο, Κώστα Λακαφώση, σίγουρα πρέπει να υπήρξε καύσιμη ύλη στο τρένο.
«Σίγουρα υπάρχει καύσιμη ύλη. Αυτό (σ.σ. η λάμψη που προκλήθηκε από τη σύγκρουση) είναι χαρακτηριστικό σχήμα αερίου καυσίμου. Σφαίρα φωτιάς, η οποία μαζεύει και πάνω στο κλείσιμό της κάνει αυτά τα χαρακτηριστικά σχήματα. Υπάρχει αέριο καύσιμο», τονίζει ο κ. Λακαφώσης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μηχανές των τρένων είναι ηλεκτροκίνητες και δεν χρησιμοποιούν βενζίνη ή diesel, ενώ πάντα κατά των κ. Λακαφώση τα λάδια των μηχανών δεν θα μπορούσαν να δημιουργήσουν τέτοια έκρηξη.
Ο πρόεδρος της ελληνικής λύσης Κυριάκος βελόπουλος έθεσε ένα χαρακτηριστικό ερώτημα:
Γιατί πήγε ο ελληνικός Στρατός με χαμηλόβαθμα και υψηλόβαθμα στελέχη στο σημείο, έστησε σκηνές για κέντρο επιχειρήσεων και έχει διαρκή παρουσία και επίβλεψη στις έρευνες. Γιατί όλα αυτά;
Η καταγγελία αναφέρει.
Το τρένο πήγαινε με μικρή ταχύτητα και αυτό σε συνδυασμό με τα δηλωμένα υλικά που κουβαλούσε δε μπορεί να δικαιολογήσει το μέγεθος της έκρηξης.
Όπως λέει, το «μανιτάρι» που δημιουργήθηκε μετά την έκρηξη σημαίνει ότι είχε προπάνιο, κηροζίνη η κάποια άλλη ουσία πολύ εύφλεκτη.
«Γι αυτό σήμερα από τη στιγμή που υπάρχει η καταγγελία για παράνομο υλικό, θα πρέπει να έρθει ειδικό κλιμάκιο της Πυροσβεστικής από την Αθήνα να το ερευνήσει. Δε δικαιολογείται με 2 φιάλες υγραερίου αυτή έκρηξη» είπε, διευκρινίζοντας πως ακόμα και αυτές είναι απαγορευμένες στα τρένα.
Βέβαια η διοίκηση της εταιρείας αναφέρουν πως δεν ήταν φιάλες υγραερίου αλλά για τα φρένα. Όπως είπε ο δικηγόρος, πηγές αναφέρουν πως η παράνομη μεταφορά υλικών είναι κάτι που γίνεται καιρό.
Γιατί αμέσως μετά το δυστύχημα έριξαν για ανεξήγητο λόγο άσφαλτο στο σημείο της σύγκρουσης μέσα στα χωράφια;
Η άσφαλτος γνωρίζουμε πως είναι μονωτικό υλικό:
Ας κάνουμε μερικά υποθετικά ερώτημα:
Μήπως τα Τέμπη δεν ήταν ένα τυχαίο δυστύχημα αλλά ένα καλά οργανωμένο σχέδιο ξένων μυστικών υπηρεσιών που ήθελαν να περάσουν ένα μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση;
Ποσην ωρα περιμέναμε να κατέβει o lad απο το κιοσκι ( οπου μαλλον επινε μπύρες) να ανοίξει τις πύλες.
ωραίος ο τυπος
είχε τις προάλλες ένα ντοκιμαντέρ μα δρόμους/γειτονιές που κλείνουν έτσι και (και χειρότερα) στο μπέλφαστ
Υ.Γ (ή πάρε ένα χειρότερο κινητό ή πάρε σουίφερ για το αυτοκίνητο)
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
. https://www.in.gr/2023/03/08/greece/kat ... is-marfin/
Άγνωστοι κατέστρεψαν την μαρμάρινη πλακέτα η οποία είναι αφιερωμένη στα θύματα της τραγωδίας της Marfin στην οδό Σταδίου, στο περιθώριο της μαζικής διαδήλωσης στο κέντρο της Αθήνας για την σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη.
...
ο,τι να'ναι!... Ασφαλίτες ή προβοκάτορες της ΝΔ το έκαναν... Θα δουμε πολλά ακόμα...
Οι Ρώσοι αφαίμαξαν την Ευρώπη ανεβάζοντας το φυσικό αέριο 20 φορές μέσα σε 2 χρόνια!!!
- Κάνουν τέτοια πράγματα οι ρωSSιστές; Είναι απλά γενοκτόνοι, οικοκτόνοι και αντιγκέι... https://fr.m.wikipedia.org/wiki/Sp%C3%A ... l/newusers
. https://www.in.gr/2023/03/08/greece/kat ... is-marfin/
Άγνωστοι κατέστρεψαν την μαρμάρινη πλακέτα η οποία είναι αφιερωμένη στα θύματα της τραγωδίας της Marfin στην οδό Σταδίου, στο περιθώριο της μαζικής διαδήλωσης στο κέντρο της Αθήνας για την σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη.
...
ο,τι να'ναι!... Ασφαλίτες ή προβοκάτορες της ΝΔ το έκαναν... Θα δουμε πολλά ακόμα...
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.