Τραγωδία στα Τέμπη
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 26298
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Αυτό πήγε πολύ χειρότερα από το Μάτι
- Τζιτζιμιτζιχότζιρας
- Δημοσιεύσεις: 13064
- Εγγραφή: 10 Απρ 2020, 15:13
- Phorum.gr user: 2.Χόρχε ντελ Σάλτο 1.Brainstorm
- Τοποθεσία: Ίδρυμα
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Ε ναι...η ευθύνη δεν αποποιήθηκε.Bic έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 10:58Επειδή έτσι έχουν μάθει κάποιοι. Το έχουν στο αίμα τους...talaipwros έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 10:33Γιατι λες ψέματα;Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 07:45Πρώτο θέμα στο Ευαγγελατοσάιτ οτι εκτροχιατηκε ένα τρένο στην Ολλανδία χωρις κανένα νεκρό.
Και η ντροπή ντρέπεται.
Επίσης, νομίζουν ότι η παράθεση μιας είδησης σημαίνει ντε και καλά αποποίηση των... "δικών σου" (λέμε τώρα) ευθυνών και όχι ότι είναι απλά ξεμπρόστιασμα κάποιων που κουνάνε το δάχτυλο με ύφος 100 καρδιναλίων. Αχταρμάς στο μυαλό τους.
Την ανέλαβε την "αντικειμενική πολιτική ευθύνη" ο υπουργακος σας, δεν πλήρωσε τιποτα και θα είναι υποψήφιος 2 μήνες μετα τις δολοφονίες.
Υγ :
Κάπου εδώ να αναφέρουμε πως στην Ελλάδα το Ridership (δεν είμαι σίγουρος για τον ελληνικό όρο..ο αριθμός ουσιαστικά των επιβατών ) ήταν έως πρόσφατα περί το 19 εκατομμύρια το χρονο, ενώ στην Ολλανδία 438.
Τα δε χιλιόμετρα των επιβατών στη Ελλάδα 1.2 δις και στην Ολλανδία σχεδόν 18.
Αυτοί είχαν ένα δυστύχημα με 1 νεκρό κι εμείς 57.
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
-
- Δημοσιεύσεις: 40196
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
https://www.liberal.gr/s-moymtzis/ta-my ... stathmarhi
γινε γνωστό πριν από μερικές ημέρες πως ο σταθμάρχης Βασίλης Σαμαράς ολοκλήρωσε 84 φορές το πρωτόκολλο της αυτόματης χάραξης για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας των τρένων το αμέσως προηγούμενο χρονικό διάστημα. Αυτό αναφέρει το έγγραφο της επιθεώρησης κυκλοφορίας συρμών στον σταθμό της Λάρισας. Άγνωστο γιατί - και ελπίζω και ερευνητέο - εγκατέλειψε αυτό το πρωτόκολλο και αποφάσισε να κατευθύνει τα μοιραία τρένα χειροκίνητα.
Το κρίσιμο ερώτημα πλέον μεταφέρεται από το γιατί το έκανε αυτό, στο ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΕ ΨΕΜΑΤΑ πως δε γνώριζε το σύστημα αυτόματης χάραξης. Υποθέτω πως και αυτό - που είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο - θα το διερευνήσουν οι ανακριτικές αρχές. Μήπως δηλαδή δεν είχαμε αμέλεια, αλλά δόλο και πρόθεση.
Συγχρόνως, αυτή η νέα αποκάλυψη αναδεικνύει πόσο ορθή ήταν η αρχική θέση για την ατομική ευθύνη, η οποία βεβαίως γνώρισε ένα μπαράζ επιθέσεων γιατί δε βόλευε πολιτικά. Και κυρίως γιατί ακουμπούσε ένα από τα άβατα της ελληνικής κοινωνίας, την περιοχή της ατομικής ευθύνης.
Ο δικηγόρος και πολιτικός σχολιαστής κ. Κώστας Κούρκουλος, σε άρθρο του στην «Athens Voice», γράφει πως τον ανθρωπολογικό τύπο του αφοσιωμένου στο καθήκον του κρατικού λειτουργού «κατέστρεψε η κοινωνία των κρατικών συντεχνιών. Και στη θέση του παρήγαγε τον αντίθετο ακριβώς τύπο, σε όλη την πυραμίδα της κρατικής γραφειοκρατίας. Τον χωρίς καθήκοντα και ευθύνες τύπο ανθρώπου. Αρκεί να σιτίζεται στο δημόσιο…».
Συνεπώς, «εφ' όσον δεν υπάρχουν καθήκοντα απέναντι στην κοινωνία, δεν υπάρχει και έγκλημα παράβασης καθήκοντος. Με συνέπεια, ακόμα και οι ατιμωτικές καταδίκες υπουργών για το έγκλημα της παράβασης καθήκοντος, να μη θεωρούνται καταδίκες». Και συνεχίζει ο αρθρογράφος πως «…ενώ πρόκειται για τυπική περίπτωση ανθρώπινων λαθών, τα οποία, ως παραβάσεις συγκεκριμένων κανόνων που έχουν τεθεί για να τηρούνται, είναι συγκεκριμένα και σαφή, δημαγωγούν για να κρύψουν, να συσκοτίσουν και να μεταθέσουν τις ανθρώπινες ευθύνες».
Με αποτέλεσμα, να απαλλάσσονται όλοι όσοι είχαν τις ευθύνες, από την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, μέχρι τους σταθμάρχες.
Η πρόσφατη αποκάλυψη πως ο μοιραίος σταθμάρχης γνώριζε το πρωτόκολλο χάραξης για την κυκλοφορία των συρμών, μας ξαναπροσγειώνει στην άβολη για πολλούς πραγματικότητα της ατομικής ευθύνης, που είναι πολύ συγκεκριμένη και προσωποποιείται σε συγκεκριμένα άτομα.
Είναι ένα καλό πρόσχημα για την αποφυγή καταλογισμού εξατομικευμένων ευθυνών, να μεγαλώνουμε τόσο πολύ την εικόνα, ώστε τελικά λόγω αυτής της μεγέθυνσης να χάνονται οι φυσικοί αυτουργοί. Κανένας δεν ασχολείται με αυτούς και οι ευθύνες διαχέονται προς πάσα κατεύθυνση.
Σήμερα έχουμε μπροστά μας έναν σταθμάρχη, με ονοματεπώνυμο, ο οποίος, πέραν όλων των άλλων εγκληματικών ενεργειών, συνελήφθη και ψευδόμενος. Και αυτό το ψέμα ίσως μας οδηγήσει προς άλλες κατευθύνσεις, που έμοιαζαν μέχρι τώρα απλώς με σενάρια ενός ευφάνταστου νου.
γινε γνωστό πριν από μερικές ημέρες πως ο σταθμάρχης Βασίλης Σαμαράς ολοκλήρωσε 84 φορές το πρωτόκολλο της αυτόματης χάραξης για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας των τρένων το αμέσως προηγούμενο χρονικό διάστημα. Αυτό αναφέρει το έγγραφο της επιθεώρησης κυκλοφορίας συρμών στον σταθμό της Λάρισας. Άγνωστο γιατί - και ελπίζω και ερευνητέο - εγκατέλειψε αυτό το πρωτόκολλο και αποφάσισε να κατευθύνει τα μοιραία τρένα χειροκίνητα.
Το κρίσιμο ερώτημα πλέον μεταφέρεται από το γιατί το έκανε αυτό, στο ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΕ ΨΕΜΑΤΑ πως δε γνώριζε το σύστημα αυτόματης χάραξης. Υποθέτω πως και αυτό - που είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο - θα το διερευνήσουν οι ανακριτικές αρχές. Μήπως δηλαδή δεν είχαμε αμέλεια, αλλά δόλο και πρόθεση.
Συγχρόνως, αυτή η νέα αποκάλυψη αναδεικνύει πόσο ορθή ήταν η αρχική θέση για την ατομική ευθύνη, η οποία βεβαίως γνώρισε ένα μπαράζ επιθέσεων γιατί δε βόλευε πολιτικά. Και κυρίως γιατί ακουμπούσε ένα από τα άβατα της ελληνικής κοινωνίας, την περιοχή της ατομικής ευθύνης.
Ο δικηγόρος και πολιτικός σχολιαστής κ. Κώστας Κούρκουλος, σε άρθρο του στην «Athens Voice», γράφει πως τον ανθρωπολογικό τύπο του αφοσιωμένου στο καθήκον του κρατικού λειτουργού «κατέστρεψε η κοινωνία των κρατικών συντεχνιών. Και στη θέση του παρήγαγε τον αντίθετο ακριβώς τύπο, σε όλη την πυραμίδα της κρατικής γραφειοκρατίας. Τον χωρίς καθήκοντα και ευθύνες τύπο ανθρώπου. Αρκεί να σιτίζεται στο δημόσιο…».
Συνεπώς, «εφ' όσον δεν υπάρχουν καθήκοντα απέναντι στην κοινωνία, δεν υπάρχει και έγκλημα παράβασης καθήκοντος. Με συνέπεια, ακόμα και οι ατιμωτικές καταδίκες υπουργών για το έγκλημα της παράβασης καθήκοντος, να μη θεωρούνται καταδίκες». Και συνεχίζει ο αρθρογράφος πως «…ενώ πρόκειται για τυπική περίπτωση ανθρώπινων λαθών, τα οποία, ως παραβάσεις συγκεκριμένων κανόνων που έχουν τεθεί για να τηρούνται, είναι συγκεκριμένα και σαφή, δημαγωγούν για να κρύψουν, να συσκοτίσουν και να μεταθέσουν τις ανθρώπινες ευθύνες».
Με αποτέλεσμα, να απαλλάσσονται όλοι όσοι είχαν τις ευθύνες, από την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, μέχρι τους σταθμάρχες.
Η πρόσφατη αποκάλυψη πως ο μοιραίος σταθμάρχης γνώριζε το πρωτόκολλο χάραξης για την κυκλοφορία των συρμών, μας ξαναπροσγειώνει στην άβολη για πολλούς πραγματικότητα της ατομικής ευθύνης, που είναι πολύ συγκεκριμένη και προσωποποιείται σε συγκεκριμένα άτομα.
Είναι ένα καλό πρόσχημα για την αποφυγή καταλογισμού εξατομικευμένων ευθυνών, να μεγαλώνουμε τόσο πολύ την εικόνα, ώστε τελικά λόγω αυτής της μεγέθυνσης να χάνονται οι φυσικοί αυτουργοί. Κανένας δεν ασχολείται με αυτούς και οι ευθύνες διαχέονται προς πάσα κατεύθυνση.
Σήμερα έχουμε μπροστά μας έναν σταθμάρχη, με ονοματεπώνυμο, ο οποίος, πέραν όλων των άλλων εγκληματικών ενεργειών, συνελήφθη και ψευδόμενος. Και αυτό το ψέμα ίσως μας οδηγήσει προς άλλες κατευθύνσεις, που έμοιαζαν μέχρι τώρα απλώς με σενάρια ενός ευφάνταστου νου.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Τον... υπουργάκο μας όπως τον λες, τον έχω στολίσει ουκ ολίγες φορές, ακόμα κι εδώ στο phorum εκτός από IRL. Μη με βάζεις να ψάχνω σε παρακαλώ, αλλά το έχω κάνει πολλάκις (όχι ο Παύλος). Ποτέ δεν τον συμπάθησα ή δεν θεώρησα ότι είναι κανένας σοβαρός πολιτικός κι ότι συμπεριλαμβάνεται λόγω ονόματος και μόνο, την ημέρα του δυστυχήματος του απέδωσα κι εγώ (όπως και πολλοί) τα εύσημα που έκανε το αυτονόητο σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα γομάρια τα τελευταία 40 χρόνια και αμέσως μετά είπα ότι για να έχει νόημα η παραίτηση, θα πρέπει να μην ξανακατέβει τουλάχιστον σ' αυτές τις εκλογές που είναι πολύ κοντά. Αν το ατύχημα είχε γίνει κανά-δυο χρόνια πριν θα ήταν αλλιώς ίσως. Όταν δε έγινε γνωστό ότι θα κατέβει τελικά, είπα και δημόσια την άποψή μου με τα κατάλληλα κοσμητικά.Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 11:13Ε ναι...η ευθύνη δεν αποποιήθηκε.Bic έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 10:58Επειδή έτσι έχουν μάθει κάποιοι. Το έχουν στο αίμα τους...
Επίσης, νομίζουν ότι η παράθεση μιας είδησης σημαίνει ντε και καλά αποποίηση των... "δικών σου" (λέμε τώρα) ευθυνών και όχι ότι είναι απλά ξεμπρόστιασμα κάποιων που κουνάνε το δάχτυλο με ύφος 100 καρδιναλίων. Αχταρμάς στο μυαλό τους.
Την ανέλαβε την "αντικειμενική πολιτική ευθύνη" ο υπουργακος σας, δεν πλήρωσε τιποτα και θα είναι υποψήφιος 2 μήνες μετα τις δολοφονίες.
Υγ :
Κάπου εδώ να αναφέρουμε πως στην Ελλάδα το Ridership (δεν είμαι σίγουρος για τον ελληνικό όρο..ο αριθμός ουσιαστικά των επιβατών ) ήταν έως πρόσφατα περί το 19 εκατομμύρια το χρονο, ενώ στην Ολλανδία 438.
Τα δε χιλιόμετρα των επιβατών στη Ελλάδα 1.2 και στην Ολλανδία σχεδόν 18.
Αυτοί είχαν ένα δυστύχημα με 1 νεκρό κι εμείς 57.
Για το δε δυστύχημα της Ολλανδίας, δεν το ανέφερα απλά επειδή έγινε. Είναι λογικό να υπάρχουν ατυχήματα, πάντα θα υπάρχουν δυστυχώς και όσο μεγαλύτερο το δίκτυο τόσο περισσότερες οι πιθανότητες, αυτό είναι λογικό. Όταν όμως βγαίνει ο "δικός μας" υπεύθυνος ασφαλείας τους και μας κουνάει το δάχτυλο και μας (μας, ως χώρα) κάνει και υποδείξεις και καταλήγουν πολλοί και διάφοροι να χρησιμοποιούν τα λεγόμενά του για να κουνήσουν κι αυτοί το δάχτυλο με τη σειρά τους, ε τότε είναι λογικό μόλις γίνει η στραβή, να του δείξουμε κι εμείς το δάχτυλο. Και όχι τον δείκτη, έτσι;
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... 

- vantono
- Δημοσιεύσεις: 29316
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Τι σουρεάλ Έπος ζουμε μαλακεσμου!
-
- Δημοσιεύσεις: 23493
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δε χρειάζεται να βάλεις την Ιαπωνία. Και το ανατολικό μπλοκ είχε καλύτερα τραίνα και σιδηροδρομική κάλυψη. Βασικά η Αλβανία έχει καλύτερη σιδηροδρομική κάλυψη.panos291 έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 15:30Δεν ξερω αν ειναι για γέλια ή για κλάματα, πάντως προκειται για καταντια τιτανοτεραστιων διαστασεων.
Τρενο Ιαπωνια 1976
[img]https://i.postimg.cc/Px3LqZ2P/7187 ... .jpg[/img]
Τρενο Ελλαδα 2023![]()
Ναι αλλά με τον κομμουνισμό θα είχαμε ουρές στις τράπεζες.

-
- Δημοσιεύσεις: 40196
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
-
- Δημοσιεύσεις: 23493
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Το σοβαρά τραυματίες γιατί είναι σε εισαγωγικά; Παίζεται;
-
- Δημοσιεύσεις: 23493
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Και βέβαια να πούμε ότι στην Ολλανδία όντως έσπασε ο διάολος το ποδάρι του και έγινε ατύχημα. Δεν πήγαιναν δύο τραίνα στην ίδια γραμμή και αντίθετα για μισή ώρα.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
ελεεινή η προσπάθεια ολόκληρου πολιτικού χώρου και πληρωμένων δημοσιογράφων να ριξουν την απολυτη ευθύνη ενός τεράστιου συστήματος και οργανισμού σε ένα ατομο. Και να την είχε κοπανήσει και να πήγε σε πάρτι με κόκες πάλι υπάρχουν και ευθύνες ιεραρχίας και πολιτικές. και το ότι πωλήθηκε το κερδοφορο κομμάτι των σιδηροδρόμων και αφέθηκε το δίκτυο που δεν έχει κέρδη αποστεωμένο και αποδυναμωμένο και αυτό πολιτική επιλογή είναι.πατησιωτης έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 11:25https://www.liberal.gr/s-moymtzis/ta-my ... stathmarhi
γινε γνωστό πριν από μερικές ημέρες πως ο σταθμάρχης Βασίλης Σαμαράς ολοκλήρωσε 84 φορές το πρωτόκολλο της αυτόματης χάραξης για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας των τρένων το αμέσως προηγούμενο χρονικό διάστημα. Αυτό αναφέρει το έγγραφο της επιθεώρησης κυκλοφορίας συρμών στον σταθμό της Λάρισας. Άγνωστο γιατί - και ελπίζω και ερευνητέο - εγκατέλειψε αυτό το πρωτόκολλο και αποφάσισε να κατευθύνει τα μοιραία τρένα χειροκίνητα.
Το κρίσιμο ερώτημα πλέον μεταφέρεται από το γιατί το έκανε αυτό, στο ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΕ ΨΕΜΑΤΑ πως δε γνώριζε το σύστημα αυτόματης χάραξης. Υποθέτω πως και αυτό - που είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο - θα το διερευνήσουν οι ανακριτικές αρχές. Μήπως δηλαδή δεν είχαμε αμέλεια, αλλά δόλο και πρόθεση.
Συγχρόνως, αυτή η νέα αποκάλυψη αναδεικνύει πόσο ορθή ήταν η αρχική θέση για την ατομική ευθύνη, η οποία βεβαίως γνώρισε ένα μπαράζ επιθέσεων γιατί δε βόλευε πολιτικά. Και κυρίως γιατί ακουμπούσε ένα από τα άβατα της ελληνικής κοινωνίας, την περιοχή της ατομικής ευθύνης.
Ο δικηγόρος και πολιτικός σχολιαστής κ. Κώστας Κούρκουλος, σε άρθρο του στην «Athens Voice», γράφει πως τον ανθρωπολογικό τύπο του αφοσιωμένου στο καθήκον του κρατικού λειτουργού «κατέστρεψε η κοινωνία των κρατικών συντεχνιών. Και στη θέση του παρήγαγε τον αντίθετο ακριβώς τύπο, σε όλη την πυραμίδα της κρατικής γραφειοκρατίας. Τον χωρίς καθήκοντα και ευθύνες τύπο ανθρώπου. Αρκεί να σιτίζεται στο δημόσιο…».
Συνεπώς, «εφ' όσον δεν υπάρχουν καθήκοντα απέναντι στην κοινωνία, δεν υπάρχει και έγκλημα παράβασης καθήκοντος. Με συνέπεια, ακόμα και οι ατιμωτικές καταδίκες υπουργών για το έγκλημα της παράβασης καθήκοντος, να μη θεωρούνται καταδίκες». Και συνεχίζει ο αρθρογράφος πως «…ενώ πρόκειται για τυπική περίπτωση ανθρώπινων λαθών, τα οποία, ως παραβάσεις συγκεκριμένων κανόνων που έχουν τεθεί για να τηρούνται, είναι συγκεκριμένα και σαφή, δημαγωγούν για να κρύψουν, να συσκοτίσουν και να μεταθέσουν τις ανθρώπινες ευθύνες».
Με αποτέλεσμα, να απαλλάσσονται όλοι όσοι είχαν τις ευθύνες, από την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, μέχρι τους σταθμάρχες.
Η πρόσφατη αποκάλυψη πως ο μοιραίος σταθμάρχης γνώριζε το πρωτόκολλο χάραξης για την κυκλοφορία των συρμών, μας ξαναπροσγειώνει στην άβολη για πολλούς πραγματικότητα της ατομικής ευθύνης, που είναι πολύ συγκεκριμένη και προσωποποιείται σε συγκεκριμένα άτομα.
Είναι ένα καλό πρόσχημα για την αποφυγή καταλογισμού εξατομικευμένων ευθυνών, να μεγαλώνουμε τόσο πολύ την εικόνα, ώστε τελικά λόγω αυτής της μεγέθυνσης να χάνονται οι φυσικοί αυτουργοί. Κανένας δεν ασχολείται με αυτούς και οι ευθύνες διαχέονται προς πάσα κατεύθυνση.
Σήμερα έχουμε μπροστά μας έναν σταθμάρχη, με ονοματεπώνυμο, ο οποίος, πέραν όλων των άλλων εγκληματικών ενεργειών, συνελήφθη και ψευδόμενος. Και αυτό το ψέμα ίσως μας οδηγήσει προς άλλες κατευθύνσεις, που έμοιαζαν μέχρι τώρα απλώς με σενάρια ενός ευφάνταστου νου.
https://youtu.be/-VhIL6Ld9qI?t=1166 Πράξη ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ Κατσαφάδου Κωνσταντίνου, Μιχαηλίδου Δόμνας, Βλαχάκου Νικολάου http://tinyurl.com/4hwb2kra
Re: Τραγωδία στα Τέμπη

"I beseech you, in the bowels of Christ, think it possible you may be mistaken".
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Εχω καταλήξει ότι ναι, είμαι παραδοσιακός ψηφοφόρος της.talaipwros έγραψε: ↑25 Μαρ 2023, 12:59Ψηφισε ΝΔ για να εχουμε.AlienWay έγραψε: ↑25 Μαρ 2023, 12:49Εγώ πάλι εύχομαι να έχουμε ηρεμία μετά τις εκλογές, γιατί εκεί είναι το επίφοβο διάστημα.Otto Weininger έγραψε: ↑25 Μαρ 2023, 11:50
Δε θα έχει καλή κατάληξη αυτή η ιστορία.
Επίσης έχω την αίσθηση ότι δεν πάμε στις εκλογές με ηρεμία.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 26298
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Αυτή έχει γίνει πολύ ψεκασμένη, και ο τοίχος της είναι παιδική χαρά κουλικών
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 26298
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Με τα Τέμπη ο κόσμος κατάλαβε οτι σε αυτή τη χώρα τα πάντα είναι σε διάλυση
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 65 Απαντήσεις
- 1645 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Saturn
20 Μαρ 2025, 12:58
-
- 3 Απαντήσεις
- 133 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Stinger
01 Φεβ 2025, 20:33
-
- 29 Απαντήσεις
- 879 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αχθος Αρουρης
17 Ιαν 2025, 16:50
-
-
Νέα δημοσίευση Παραλίγο νέα τραγωδία στη Θεσσαλία
από killzone » 29 Ιουν 2023, 11:18 » σε Εσωτερική Πολιτική - 3 Απαντήσεις
- 477 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Unique
29 Ιουν 2023, 11:35
-