Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
-
hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 41000
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από hellegennes » 30 Νοέμ 2022, 13:15
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 13:09
hellegennes έγραψε: ↑29 Νοέμ 2022, 08:36
Εγώ θα ήμουν πιο επιεικής. 25-70 είναι τα όρια που έχω στο μυαλό μου. Βέβαια δύσκολο οποιοδήποτε κράτος να ψηφίσει κάτι τέτοιο, για δύο λόγους: αυτοκινητοβιομηχανίες και κόστος ΜΜΜ.
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί πελάτες των αυτοκινητοβιομηχανιών, που είναι άνω των 70.
Επίσης, είναι σίγουρο ότι οι περισσότεροι άνω των 70 είναι συνταξιούχοι και δεν έχουν άμεση ανάγκη μετακίνησης λόγω
εργασίας, που είναι σημαντικός καθημερινός παράγων. Όπως και το ότι δεν είναι σημαντικός αριθμός των θαμώνων σε χώρους διασκέδασης τις ...επικίνδυνες ώρες.
Ακριβώς, τα περισσότερα ατυχήματά τους γίνονται σε ώρες που έχει φως. Και παρότι είναι μειοψηφία σαν οδηγοί και σαν χιλιόμετρα, αποτελούν τουλάχιστον το 20% των νεκρών οδηγών σε δυστυχήματα (δεν μετράω καν τραυματίες).
Όσον αφορά το αν είναι πελάτες των αυτοκινητοβιομηχανιών, να μια πρόσφατη έρευνα από τις ΗΠΑ:
62% of all new cars that are purchased in the United States are being bought by Baby Boomers. In 2001, this age group was responsible for just 39% of all new cars that were sold.
Με λίγα λόγια, οι 60+ αποτελούν τουλάχιστον το 60% των νέων αγοραστών αυτοκινήτων.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
-
hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 41000
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από hellegennes » 30 Νοέμ 2022, 13:18
Τώρα συνειδητοποίησα ότι δεν ανέβασα τα ίδια τα στοιχεία για να δεις ότι τα ατυχήματα των 60+ είναι σε ώρες που έχει φως:
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
-
ΓΑΛΗ
- Δημοσιεύσεις: 70967
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ΓΑΛΗ » 30 Νοέμ 2022, 13:20
hellegennes έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 13:15
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 13:09
hellegennes έγραψε: ↑29 Νοέμ 2022, 08:36
Εγώ θα ήμουν πιο επιεικής. 25-70 είναι τα όρια που έχω στο μυαλό μου. Βέβαια δύσκολο οποιοδήποτε κράτος να ψηφίσει κάτι τέτοιο, για δύο λόγους: αυτοκινητοβιομηχανίες και κόστος ΜΜΜ.
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί πελάτες των αυτοκινητοβιομηχανιών, που είναι άνω των 70.
Επίσης, είναι σίγουρο ότι οι περισσότεροι άνω των 70 είναι συνταξιούχοι και δεν έχουν άμεση ανάγκη μετακίνησης λόγω
εργασίας, που είναι σημαντικός καθημερινός παράγων. Όπως και το ότι δεν είναι σημαντικός αριθμός των θαμώνων σε χώρους διασκέδασης τις ...επικίνδυνες ώρες.
Ακριβώς, τα περισσότερα ατυχήματά τους γίνονται σε ώρες που έχει φως. Και παρότι είναι μειοψηφία σαν οδηγοί και σαν χιλιόμετρα, αποτελούν τουλάχιστον το 20% των νεκρών οδηγών σε δυστυχήματα (δεν μετράω καν τραυματίες).
Όσον αφορά το αν είναι πελάτες των αυτοκινητοβιομηχανιών, να μια πρόσφατη έρευνα από τις ΗΠΑ:
62% of all new cars that are purchased in the United States are being bought by Baby Boomers. In 2001, this age group was responsible for just 39% of all new cars that were sold.
Με λίγα λόγια, οι 60+ αποτελούν τουλάχιστον το 60% των νέων αγοραστών αυτοκινήτων.
Άλλο το 60+ και άλλο το 80+
Οι εξηντάρηδες έχουν μεγαλύτερη αγοραστική δυνατότητα για πολλούς λόγους. Και ενίοτε αγοράζουν αυτοκίνητα και στα παιδιά τους.
Gavalas for President!
-
ΓΑΛΗ
- Δημοσιεύσεις: 70967
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ΓΑΛΗ » 30 Νοέμ 2022, 13:25
hellegennes έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 13:18
Τώρα συνειδητοποίησα ότι δεν ανέβασα τα ίδια τα στοιχεία για να δεις ότι τα ατυχήματα των 60+ είναι σε ώρες που έχει φως:
Είχα προσθέσει κι αυτό.
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 13:14
Και τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ που έβαλες αφορούν στη θνησιμότητα και όχι στην πρόκληση του δυστυχήματος.
Το ότι κυκλοφορούν σε ώρες που έχει φως, το είχα ήδη αναφέρει
εμμέσως. Οι μεγάλες ταχύτητες παίζουν συνήθως τις μικρές ώρες.
Gavalas for President!
-
hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 41000
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από hellegennes » 30 Νοέμ 2022, 13:28
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 13:20
Άλλο το 60+ και άλλο το 80+
Οι εξηντάρηδες έχουν μεγαλύτερη αγοραστική δυνατότητα για πολλούς λόγους. Και ενίοτε αγοράζουν αυτοκίνητα και στα παιδιά τους.
Δεν νομίζω ότι αυτό το τελευταίο που λες έχει σχέση γιατί τα στοιχεία βγαίνουν από το ποιος έκανε την δήλωση του αυτοκινήτου (register) στο DMV. Δηλαδή το άτομο στου οποίου το όνομα είναι γραμμένο το αυτοκίνητο.
Οι νεότεροι σίγουρα κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα και μετακινούνται καθημερινά, αλλά οι μεγαλύτεροι σε ηλικία είναι πολύ πιο πιθανό να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο κι ας μην το μετακινούν συχνά. Επίσης έχουν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη, ακριβώς αυτό λέω. Ότι στις αυτοκινητοβιομηχανίες δεν θα άρεσε να θεσπιζόταν όριο οδήγησης γιατί θα έχαναν σημαντικό μέρος των αγοραστών τους, ιδιαίτερα στις κατηγορίες luxury.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος
hellegennes την 30 Νοέμ 2022, 13:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
-
hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 41000
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από hellegennes » 30 Νοέμ 2022, 13:46
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 13:14
Και τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ που έβαλες αφορούν στη θνησιμότητα και όχι στην πρόκληση του δυστυχήματος.
Ναι, αλλά την θνησιμότητα οδηγών, όχι επιβατών ή πεζών, δηλαδή ατόμων που εμπλέκονται σε δυστυχήματα. Στοιχεία για το ποιος προκαλεί τα ατυχήματα ανά ηλικιακό γκρουπ δεν είναι εύκολο να βρεις για καμμιά χώρα, κυρίως γιατί τα περισσότερα δυστυχήματα μένουν αδιευκρίνιστα ως προς την υπαιτιότητα αν οι εμπλεκόμενοι είναι νεκροί.
Δεδομένου ότι οι οδηγοί 60+ είναι μειοψηφία, ο μόνος τρόπος για να υπερεκπροσωπούνται στους θανάτους οδηγών είναι να έχουν ακραία υψηλότερη θνησιμότητα ανά είδος ατυχήματος. Αλλά έδειξα με άλλα στοιχεία ότι παρότι είναι όντως υψηλότερη η θνησιμότητά τους, δεν δικαιολογείται το ποσοστό εκπροσώπησης. Είναι στατιστικά πολύ δύσκολο να έχουν τόσο μεγάλο αριθμό θανάτων χωρίς να προκαλούν οι ίδιοι ατυχήματα. Είναι σαν να προτείνεις ότι είναι στατιστικά πιο πιθανό ένας 30αρης να τρακάρει έναν 70αρη παρά έναν άλλον 30αρη.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
-
ΓΑΛΗ
- Δημοσιεύσεις: 70967
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ΓΑΛΗ » 30 Νοέμ 2022, 15:33
hellegennes έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 13:28
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 13:20
Άλλο το 60+ και άλλο το 80+
Οι εξηντάρηδες έχουν μεγαλύτερη αγοραστική δυνατότητα για πολλούς λόγους. Και ενίοτε αγοράζουν αυτοκίνητα και στα παιδιά τους.
Δεν νομίζω ότι αυτό το τελευταίο που λες έχει σχέση γιατί τα στοιχεία βγαίνουν από το ποιος έκανε την δήλωση του αυτοκινήτου (register) στο DMV. Δηλαδή το άτομο στου οποίου το όνομα είναι γραμμένο το αυτοκίνητο.
Οι νεότεροι σίγουρα κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα και μετακινούνται καθημερινά, αλλά οι μεγαλύτεροι σε ηλικία είναι πολύ πιο πιθανό να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο κι ας μην το μετακινούν συχνά. Επίσης έχουν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη, ακριβώς αυτό λέω.
Ότι στις αυτοκινητοβιομηχανίες δεν θα άρεσε να θεσπιζόταν όριο οδήγησης γιατί θα έχαναν σημαντικό μέρος των αγοραστών τους, ιδιαίτερα στις κατηγορίες luxury.
Ε, τότε θα ήταν ενδιαφέρουσα μια στατιστική αναφορικά με το ποσοστό των υπερηλίκων που προκάλεσαν θανατηφόρα ατυχήματα με luxury αυτοκίνητα. Γιατί το επιχείρημα σου για τους πελάτες των εταιριών, παίζει με βάση
τους αγοραστές και όχι τους χρήστες.
Σε κάθε περίπτωση, εγώ δεν έχω συνδυάσει τους υπερήλικες με υπερβολική ταχύτητα και γκαζιές αλλά το τελείως αντίθετο. Το ότι πιάνουν αριστερή λωρίδα (όπου υπάρχει) και πηγαίνουν με 40 χιλ. σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Το ότι αυτό προκαλεί εκνευρισμό στους ατυχείς που βρίσκονται πίσω τους, με αποτέλεσμα τις επικίνδυνες προσπεράσεις, είναι γεγονός. Το ότι οι υπερήλικες προκαλούν περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα, δεν είναι. Οι "οδηγάρες" παίζουν σε πιο μικρές ηλικίες.
Gavalas for President!
-
ΓΑΛΗ
- Δημοσιεύσεις: 70967
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ΓΑΛΗ » 30 Νοέμ 2022, 15:41
hellegennes έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 13:46
Είναι στατιστικά πολύ δύσκολο να έχουν τόσο μεγάλο αριθμό θανάτων χωρίς να προκαλούν οι ίδιοι ατυχήματα. Είναι σαν να προτείνεις ότι είναι στατιστικά πιο πιθανό ένας 30αρης να τρακάρει έναν 70αρη παρά έναν άλλον 30αρη.
Στατιστικά, επίσης είναι πιο πιθανό να επιβιώσει ένας 30ρης από έναν 70ρη με τα ίδια τραύματα από μία σύγκρουση αυτοκινήτων ή οτιδήποτε άλλο, ανεξαρτήτως του ποιος την προκάλεσε.
Gavalas for President!
-
ΓΑΛΗ
- Δημοσιεύσεις: 70967
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ΓΑΛΗ » 30 Νοέμ 2022, 15:44
Και θα επαναλάβω ακόμη μία φορά, ότι δεν είμαι υπέρ της επ' αόριστον οδήγησης. Απλώς ζούμε σε μία χώρα, που αγνοεί σαφέστατα τον ΚΟΚ και θεωρώ ως μετάθεση ενός υπαρκτού προβλήματος που αφορά στους "νέους" οδηγούς στους υπερήλικες.
Gavalas for President!
-
hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 41000
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από hellegennes » 30 Νοέμ 2022, 15:46
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 15:33
Ε, τότε θα ήταν ενδιαφέρουσα μια στατιστική αναφορικά με το ποσοστό των υπερηλίκων που προκάλεσαν θανατηφόρα ατυχήματα με luxury αυτοκίνητα. Γιατί το επιχείρημα σου για τους πελάτες των εταιριών, παίζει με βάση
τους αγοραστές και όχι τους χρήστες.
Δεν είναι διαφοροποιητικός παράγοντας αυτό, γιατί το αυτοκίνητο είναι ταυτόχρονα χρηστικό αντικείμενο. Όσο κι αν δεν προτίθεται να το μετακινήσει ιδιαίτερα ο αγοραστής, δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να το αγοράσει αν δεν έχει καθόλου την δυνατότητα να το χρησιμοποιήσει.
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 15:33
Σε κάθε περίπτωση, εγώ δεν έχω συνδυάσει τους υπερήλικες με υπερβολική ταχύτητα και γκαζιές αλλά το τελείως αντίθετο. Το ότι πιάνουν αριστερή λωρίδα (όπου υπάρχει) και πηγαίνουν με 40 χιλ. σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Το ότι αυτό προκαλεί εκνευρισμό στους ατυχείς που βρίσκονται πίσω τους, με αποτέλεσμα τις επικίνδυνες προσπεράσεις, είναι γεγονός. Το ότι οι υπερήλικες προκαλούν περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα, δεν είναι. Οι "οδηγάρες" παίζουν σε πιο μικρές ηλικίες.
Οι υπερήλικες δεν προκαλούν ατυχήματα λόγω υπερβολικής ταχύτητας αλλά λόγω κακής οδήγησης που έχει να κάνει με μειωμένα αντανακλαστικά και μειωμένη περιβαλλοντική αντίληψη (ήχων, χώρου, κτλ), καθώς και οδηγικά λάθη που οφείλονται σε φθίνουσα υγεία, π.χ. σταθερότητα μελών, κόπωση, φθίνουσα όραση, κτλ.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
-
hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 41000
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από hellegennes » 30 Νοέμ 2022, 15:47
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 15:41
hellegennes έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 13:46
Είναι στατιστικά πολύ δύσκολο να έχουν τόσο μεγάλο αριθμό θανάτων χωρίς να προκαλούν οι ίδιοι ατυχήματα. Είναι σαν να προτείνεις ότι είναι στατιστικά πιο πιθανό ένας 30αρης να τρακάρει έναν 70αρη παρά έναν άλλον 30αρη.
Στατιστικά, επίσης είναι πιο πιθανό να επιβιώσει ένας 30ρης από έναν 70ρη με τα ίδια τραύματα από μία σύγκρουση αυτοκινήτων ή οτιδήποτε άλλο, ανεξαρτήτως του ποιος την προκάλεσε.
Το κάλυψα αυτό στο ίδιο ποστ από το οποίο παραθέτεις. Έχω βάλει και αναλυτικά στατιστικά σε προηγούμενη σελίδα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
-
Feindflug
- Δημοσιεύσεις: 14788
- Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Feindflug » 30 Νοέμ 2022, 18:30
hellegennes έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 13:15
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 13:09
hellegennes έγραψε: ↑29 Νοέμ 2022, 08:36
Εγώ θα ήμουν πιο επιεικής. 25-70 είναι τα όρια που έχω στο μυαλό μου. Βέβαια δύσκολο οποιοδήποτε κράτος να ψηφίσει κάτι τέτοιο, για δύο λόγους: αυτοκινητοβιομηχανίες και κόστος ΜΜΜ.
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί πελάτες των αυτοκινητοβιομηχανιών, που είναι άνω των 70.
Επίσης, είναι σίγουρο ότι οι περισσότεροι άνω των 70 είναι συνταξιούχοι και δεν έχουν άμεση ανάγκη μετακίνησης λόγω
εργασίας, που είναι σημαντικός καθημερινός παράγων. Όπως και το ότι δεν είναι σημαντικός αριθμός των θαμώνων σε χώρους διασκέδασης τις ...επικίνδυνες ώρες.
Ακριβώς, τα περισσότερα ατυχήματά τους γίνονται σε ώρες που έχει φως. Και παρότι είναι μειοψηφία σαν οδηγοί και σαν χιλιόμετρα, αποτελούν τουλάχιστον το 20% των νεκρών οδηγών σε δυστυχήματα (δεν μετράω καν τραυματίες).
Όσον αφορά το αν είναι πελάτες των αυτοκινητοβιομηχανιών, να μια πρόσφατη έρευνα από τις ΗΠΑ:
62% of all new cars that are purchased in the United States are being bought by Baby Boomers. In 2001, this age group was responsible for just 39% of all new cars that were sold.
Με λίγα λόγια, οι 60+ αποτελούν τουλάχιστον το 60% των νέων αγοραστών αυτοκινήτων.
Εσύ, τύπε, ποιες ώρες οδηγείς;
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
-
hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 41000
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από hellegennes » 30 Νοέμ 2022, 22:38
Feindflug έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 18:30
hellegennes έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 13:15
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 13:09
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί πελάτες των αυτοκινητοβιομηχανιών, που είναι άνω των 70.
Επίσης, είναι σίγουρο ότι οι περισσότεροι άνω των 70 είναι συνταξιούχοι και δεν έχουν άμεση ανάγκη μετακίνησης λόγω
εργασίας, που είναι σημαντικός καθημερινός παράγων. Όπως και το ότι δεν είναι σημαντικός αριθμός των θαμώνων σε χώρους διασκέδασης τις ...επικίνδυνες ώρες.
Ακριβώς, τα περισσότερα ατυχήματά τους γίνονται σε ώρες που έχει φως. Και παρότι είναι μειοψηφία σαν οδηγοί και σαν χιλιόμετρα, αποτελούν τουλάχιστον το 20% των νεκρών οδηγών σε δυστυχήματα (δεν μετράω καν τραυματίες).
Όσον αφορά το αν είναι πελάτες των αυτοκινητοβιομηχανιών, να μια πρόσφατη έρευνα από τις ΗΠΑ:
62% of all new cars that are purchased in the United States are being bought by Baby Boomers. In 2001, this age group was responsible for just 39% of all new cars that were sold.
Με λίγα λόγια, οι 60+ αποτελούν τουλάχιστον το 60% των νέων αγοραστών αυτοκινήτων.
Εσύ, τύπε, ποιες ώρες οδηγείς;
Τις μικρές ώρες της νύχτας.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
-
metaxoskolikas
- Δημοσιεύσεις: 3701
- Εγγραφή: 05 Ιούλ 2018, 17:38
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από metaxoskolikas » 30 Νοέμ 2022, 23:02
hellegennes έγραψε: ↑29 Νοέμ 2022, 08:36
Εγώ θα ήμουν πιο επιεικής. 25-70 είναι τα όρια που έχω στο μυαλό μου. Βέβαια δύσκολο οποιοδήποτε κράτος να ψηφίσει κάτι τέτοιο, για δύο λόγους: αυτοκινητοβιομηχανίες και κόστος ΜΜΜ.
εγώ που είμαι επιεικής θα πω να απαγορευθει η οδήγηση στους κάτω των 35 αντί για κάτω των 40.
-
Ασέβαστος
- Δημοσιεύσεις: 33057
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Ασέβαστος » 01 Δεκ 2022, 08:47
Πασιφάη έγραψε: ↑30 Νοέμ 2022, 12:20
Α, μάλιστα. Θες να με πείσεις πως η αντιληπτική ικανότητα και τα αντανακλαστικά, παραμένουν ίδια, σε κάθε ηλικία. Λυπάμαι, δεν..
Επίσης, όταν βλέπεις εκατοντάδες ανθρώπους που διδάσκεις ακατούρηγος για πολλές ώρες σερί, λες να μη γίνεται σαφής ο τρόπος που κινούνται ή ο τρόπος οδήγησης που θα χρησιμοποιήσουν κάποια στιγμή. Εκεί αν είσαι μάγκας και σωστός λες, ''λυπάμαι, ασχολήσου με τα φυτά εσωτερικού χώρου, ή με κάποια καλλιτεχνική δραστηριότητα, δεν είναι κακό.''
Όπως επίσης δεν καταλαβαίνεις έναν παππού που σου σκάει μύτη και σου λέει, ''ψιτ ανανέωση'' και είναι 80 φεύγα. Ρε, θα με τρελλάνετε εδώ μέσα.
δηλαδη δεν εχεις πετυχει 25αρη με αντανακλαστικα πτωματος σε αποσυνθεση, και αντιληπτικη ικανοτητα αγελαδας που κοιταζει το τραινο;
η 80αρη μια χαρα ικανο να οδηγησει;
για μενα το χειροτερο δεν ειναι να εισαι σε κακη κατασταση. ειναι να μην ξερεις σε τι κατασταση εισαι. καποιος που ειναι 5 με αριστα το δεκα σε ικανοτητα οδηγησης και το ξερει, το αναγνωριζει, ειναι καλυτερος οδηγος απο αυτον που ειναι 9 αλλα νομιζει οτι ειναι 10.
-
-
- 3 Απαντήσεις
- 173 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος
20 Νοέμ 2023, 16:21
-
-
- 21 Απαντήσεις
- 996 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Citroenakias
20 Ιούλ 2023, 13:27
-
-
- 56 Απαντήσεις
- 1075 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ερμής
02 Απρ 2024, 12:18
-
-
- 36 Απαντήσεις
- 850 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
11 Φεβ 2024, 13:07
Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών
Αποποίηση Ευθυνών Διαχείρισης Φόρουμ (Phorum.com.gr)
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.