Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Τότε ακόμη δεν είχε διαμορφωθεί η φόρμουλα που είναι γνωστή σήμερα ως "ελληνικό ροκ" γι' αυτό λέει ότι πρόκειται για "ροκ στα ελληνικά".
Κάπου τέλη 80ς με αρχές 90ς διαμορφώθηκε η φόρμουλα.
Από εκεί και πέρα το ελληνόφωνο ροκ μπορεί να διακριθεί σε 2 κατηγορίες:
Στην πρώτη υπάγονται καλλιτέχνες όπως Γιοκαρίνης, Μιλιώκας, Καρβέλας κλπ, η οποία μορφή είναι κάπως mainstream, αλλά πολλοί σήμερα θεωρούν ότι είναι η πιο αυθεντική. Καθότι στη δύση το ροκ είναι προτίστως μια μουσική φόρμουλα και δευτερευόντως είναι "σταση ζωής", με "κοινωνικοπολιτικά" μηνύματα.
Στη δεύτερη, υπάγονται μπάντες όπως "τρύπες', "σπαθιά", μωρά στη φωτιά", "γενια του χάους", "αντίδραση" κλπ, η οποία μορφή είναι πιο περιθωριακή και underground αλλά συνάμα πιο πολιτικοποιημένη (δεν εντάσσεται απροκάλυπτα σε κάποιο πολιτικό χώρο, αλλά όλοι υποψιάζονται με ποιους πολιτικούς χώρους φλερτάρει). Σε αυτή τη μορφή ο στίχος πολλές φορές γίνεται βαρύς και βαθυστόχαστος (βλέπε και "διάφανα κρίνα"), αλλά έχω δει και κριτικές που αυτό δεν το θεωρούν υπέρ, θεωρούν ότι ο βαρύς στίχος, έχει εγκλωβίσει το είδος σε στεγανά.
τι διαβαζουμε ρε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
1ον. Διάβασε αυτό, με το οποίο σε γενικές γραμμές δεν συμφωνώ, αλλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΒΛΕΨΟΥΜΕ.
Και να σου πω και το άλλο: Μονίμως εδώ μέσα, εγκαλείς τους άλλους με φράσεις της μιας αράδας. Ουδέποτε έχεις γράψει κάτι μακροσκελές εδώ, γιατί γνωρίζεις ότι σίγουρα θα γελοιοποιηθείς.
Και να σου πω και το άλλο: Μονίμως εδώ μέσα, εγκαλείς τους άλλους με φράσεις της μιας αράδας. Ουδέποτε έχεις γράψει κάτι μακροσκελές εδώ, γιατί γνωρίζεις ότι σίγουρα θα γελοιοποιηθείς.
1ον. γελαω διοτι το mic εχει δημοσιευσει κειμενα μου
2ον. εδω κι αν γελαω
ιντερνετ ρε φιλε, γααααααμησετα
Με βάση τις παπαριές που λέει ο Λεβέντης σε αυτό, δεν εκπλήσσομαι που έχει δημοσιεύσει και δικά σου κείμενα.
οθτε καν ξερεις τι ειναι το mic και ποιος το εκανε ε?
Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι μονίμως θα ειρωνεύεσαι τους άλλους και θα παριστάνεις τον παντογνώστη, αλλά ουδέποτε θα πάρεις το θάρρος να γράψεις κάτι περισσότερο από 2 αράδες, διότι θα αποκαλυφθεί πόσο μπουνταλάς είσαι.
Και να σου πω και το άλλο: Μονίμως εδώ μέσα, εγκαλείς τους άλλους με φράσεις της μιας αράδας. Ουδέποτε έχεις γράψει κάτι μακροσκελές εδώ, γιατί γνωρίζεις ότι σίγουρα θα γελοιοποιηθείς.
βρε ΗΛΙΘΙΕ, ο Γιοκαρινης επαιζε στους Ηρακλης και η Λερναια Υδρα
ξερεις ποιος ηταν ο Ηρακλης Τριανταφυλλιδης και ποιο το αποτυπωμα του στο ελληνικο ροκ?
το κλαμπ του στην Πλακα οπου γινοταν της πουτανας και θεριεψε η ελληνικη σκηνη στα πρωτα 80ς το εχεις ακουστα?
τους 2002 GR θα τους εχεις ακουστα φανταζομαι μιας και εκαναν και χιτακια, τον Ασβεστοπουλο και το αλμπουμ του Ο Σιδερενιος Ανθρωπος το ξερεις?
Και να σου πω και το άλλο: Μονίμως εδώ μέσα, εγκαλείς τους άλλους με φράσεις της μιας αράδας. Ουδέποτε έχεις γράψει κάτι μακροσκελές εδώ, γιατί γνωρίζεις ότι σίγουρα θα γελοιοποιηθείς.
βρε ΗΛΙΘΙΕ, ο Γιοκαρινης επαιζε στους Ηρακλης και η Λερναια Υδρα
ξερεις ποιος ηταν ο Ηρακλης Τριανταφυλλιδης και ποιο το αποτυπωμα του στο ελληνικο ροκ?
το κλαμπ του στην Πλακα οπου γινοταν της πουτανας και θεριεψε η ελληνικη σκηνη στα πρωτα 80ς το εχεις ακουστα?
τους 2002 GR θα τους εχεις ακουστα φανταζομαι μιας και εκαναν και χιτακια,
ρομποτακι
Φίλε Communio έχεις ένα δίκιο, ωστόσο ήταν πιο πιστή απόδοση του δυτικόφερτου ήχου (το αγνοεί ο Λεβέντης στο άρθρο που ανέβασα, ίσως γιατί αυτούς τους καλλιτέχνες τους άκουγε ένα πιο ευρύ κοινό και όχι αυτοί που αργότερα επικράτησαν ως "ελληνοροκάδες").
Το ελληνικό ροκ δυστυχώς έχει φάει πολύ γλείψιμο από λαικούς που το αντιμετώπιζαν περισσότερο σαν μια πολιτική τοποθέτηση ή σαν "στάση ζωής" και οι ΣΤΟΚΟΙ το παρομοίαζαν ακόμη και με το ρεμπέτικο.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.