Προχωράει ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
- Philip Mortimer
- Δημοσιεύσεις: 10505
- Εγγραφή: 07 Δεκ 2018, 16:22
Προχωράει ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό
Στην έγκριση του πρακτικού της τεχνικής αξιολόγησης για την πρώτη φάση (Άλσος Βείκου-Γουδή), ύψους 1,8 δισ. ευρώ, προχώρησε το διοικητικό συμβούλιο της Αττικό Μετρό. Ως εκ τούτου, οι δύο συμμετέχουσες στο διαγωνισμό κοινοπραξίες Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy και J&P Άβαξ-Ghella-Alstom προχωρούν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού, στην αξιολόγηση των οικονομικών προσφορών. Πρόκειται για το βήμα που θα καθορίσει ποιο σχήμα θα αναλάβει το έργο, με την κοινοπραξία J&P Άβαξ-Ghella-Alstom να διαθέτει προβάδισμα στη φάση της τεχνικής προσφοράς.
Σημειώνεται ότι στο έργο δεν κατέθεσε προσφορά η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-Vinci-Siemens, ενώ άγνωστος Χ παραμένει τι μέλλει γενέσθαι αναφορικά με την προσφυγή που έχει καταθέσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας ο όμιλος Μυτιληναίου.
Υπενθυμίζεται ότι συμβατικά ο χρόνος ολοκλήρωσης των εργασιών είναι οκτώ χρόνια. Ωστόσο, εάν ληφθεί υπόψη ότι οι εργασίες θα βρεθούν αντιμέτωπες με αντιδράσεις, σε περιοχές, όπως τα Εξάρχεια, θα μπορούσε η νέα γραμμή του μετρό να βρίσκεται σε λειτουργία το 2030, εάν κι εφόσον ξεκινήσει ο κύριος όγκος των εργασιών τέλη 2020.
Το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή είναι μήκους 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς (Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημίας, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή).
https://www.google.com/amp/s/www.capita ... 3famp=true
Σημειώνεται ότι στο έργο δεν κατέθεσε προσφορά η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-Vinci-Siemens, ενώ άγνωστος Χ παραμένει τι μέλλει γενέσθαι αναφορικά με την προσφυγή που έχει καταθέσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας ο όμιλος Μυτιληναίου.
Υπενθυμίζεται ότι συμβατικά ο χρόνος ολοκλήρωσης των εργασιών είναι οκτώ χρόνια. Ωστόσο, εάν ληφθεί υπόψη ότι οι εργασίες θα βρεθούν αντιμέτωπες με αντιδράσεις, σε περιοχές, όπως τα Εξάρχεια, θα μπορούσε η νέα γραμμή του μετρό να βρίσκεται σε λειτουργία το 2030, εάν κι εφόσον ξεκινήσει ο κύριος όγκος των εργασιών τέλη 2020.
Το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή είναι μήκους 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς (Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημίας, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή).
https://www.google.com/amp/s/www.capita ... 3famp=true
- Philip Mortimer
- Δημοσιεύσεις: 10505
- Εγγραφή: 07 Δεκ 2018, 16:22
Re: Προχωράει ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό
Ελπίζω να ξεκινήσει η υλοποίηση αυτου του σπουδαίου έργου όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Θα αλλάξει τη φυσιογνωμία της Αθήνας και θα βολεψει πάρα πολύ κόσμο.
Re: Προχωράει ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό
κάτσε να τελειώσουν την γραμμή προς πειραιά....
-
- Δημοσιεύσεις: 2501
- Εγγραφή: 24 Απρ 2018, 00:25
- Phorum.gr user: independent_44
Re: Προχωράει ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό
Το περίφημο "U".

Άμα είναι έτοιμο πριν το 2040 θα το κάνω όλο έρπειν.

Άμα είναι έτοιμο πριν το 2040 θα το κάνω όλο έρπειν.
Re: Προχωράει ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό
εγω αν στοιχημάτιζα θα έλεγα 2036
- Highlander
- Δημοσιεύσεις: 17451
- Εγγραφή: 24 Ιούλ 2018, 16:43
Re: Προχωράει ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό


http://ypodomes.blogspot.com/2009/04/8-20-25.html
SpoilerShow
Παρουσιάστηκε στις 13 Απριλίου 2009 το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο για την Μητροπολιτική Περιοχή της Αθήνας για την επόμενη εικοσαετία. Μέσα σε αυτό ουσιαστικά εξαγγέλθηκε και τμήμα της νέας ΜΑΜ που περιλαμβάνει τις επεκτάσεις και τις νέες γραμμές Μετρό που θα αναπτυχθούν στην Αθήνα.
Πρόκειται για την πρώτη προσπάθεια για συνολική κάλυψη της πόλης και όχι τμηματικά. Αν και προσωπικά πιστεύω πως έχει πολλές αδυναμίες αυτός ο χάρτης εντούτοις θα μας οδηγήσει σε μια καλύτερη πόλη. Εδώ πρέπει να δούμε την απουσία του δικτύου Τραμ ακόμα και σε προγραμματισμένες επεκτάσεις του..
Σύμφωνα λοιπόν με τις δηλώσεις του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ οι 8 Γραμμές δεν πρόκειται να ολοκληρωθούν τα επόμενα 20 χρόνια (μάλλον χαρακτηρίζονται λίγα τα χρόνια μέχρι το 2030 για την κατασκευή για την κατασκευή 5 νέων γραμμών.
Συγκεκριμένα οι 8 γραμμές Μετρό χωρίς να είναι 100% έτοιμη η χάραξη τους θα είναι η παρακάτω:
Γραμμή 1: Δυτική επέκταση προς Κερατσίνι και βόρεια προς Νέα Ερυθραία (τι απέγινε η δρομολογημένη επέκταση μέχρι τον Άγιο Στέφανο;)
Γραμμή 2: Βορειοδυτική επέκταση προς Ίλιον, Καματερό και Ζεφύρι και νοτιοανατολική επέκταση προς Γλυφάδα.
Γραμμή 3: καμία επέκταση
Γραμμή 4: η γνωστή 4η σε μελέτη γραμμή 4 που σε πρώτη φάση θα ενώνει Γαλάτσι-Πανεπιστήμιο-Ζωγράφου-Κατεχάκη-Μαρούσι σε δεύτερη φάση θα επεκταθεί δυτικά προς Ν. Χαλκηδόνα-Αγ. Αναργύρους-Ίλιον-Πετρούπολη Βόρεια προς Πεύκη-Λυκόβρυση
Γραμμή 5:Νέα Γραμμή που θα ξεκινά από τον Βύρωνα και θα ενώνει -Παγκράτι-Κέντρο-Πατήσια-Ν. Φιλαδέλφεια-Μεταμόρφωση-Αχαρνές και θα καταλήγει στα Άνω Λιόσια.
Γραμμή 6: Σημαντική νέα διπλή γραμμή που θα ξεκινά από Βριλήσσια και μέσω Χαλανδρίου-Ν. Ψυχικού-Γκύζη-Κέντρου θα φτάνει στο Θησείο. Από εκεί ένας κλάδος θα κατευθύνεται προς Καλλιθέα-Πειραιά-Χατζηκυριάκειο και ο άλλος κλάδος κατά μήκος της Π. Ράλλη θα πηγαίνει Νίκαια, Κερατσίνι και Πέραμα. Για τη διακλάδωση έχω κάποιες ενστάσεις.
Γραμμή 7:Νέα Γραμμή αναμενόμενη θα έλεγα αφού η Λεωφόρος Αθηνών (Καβάλας) αποκτά Μετρό που θα ξεκινάει από Χαϊδάρι θα διασχίζει το κέντρο και θα πάει νότια στη Νέα Σμύρνη για να καταλήξει στην παραλία Αλίμου.
Γραμμή 8: Η Αθήνα θα αποκτήσει και κυκλική γραμμή: θα ξεκινά από Βύρωνα θα πηγαίνει νότια προς Δάφνη-Ν. Σμύρνη από εκεί Καλλιθέα και Ελαιώνα, έπειτα βόρεια προς Κολωνό, Σεπόλια και μετά δυτικά προς Κυψέλη καταλήγοντας στον Φάρο Ψυχικού.
Η ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ
Για να είμαι ειλικρινής περίμενα πολύ καιρό για το νέο χάρτη Μετρό της Αθήνας αφού η κατάσταση γίνεται όλο και χειρότερη στην πόλη αυτή. Το θέμα όμως δεν είναι να έχεις μεγάλο δίκτυο μετρό αλλά πόσο εύχρηστο είναι αυτό το δίκτυο. Η πρώτη μου εντύπωση είναι ανάμεικτη. Γίνεται μια σαφής προσπάθεια για κάλυψη της πόλης όμως τα Νότια Προάστια και πάλι αντιμετωπίζονται συμπληρωματικά και όχι σαν μια πυκνοκατοικημένη περιοχή της πρωτεύουσας. Το αποτέλεσμα θα είναι το δίκτυο Μετρό θα αποκτήσει 200 περίπου Σταθμούς και 220χλμ δικτύου και αυτό είναι πολύ θετικό. Σαφέστατα δίδεται σημασία στη Βόρεια και Βορειοδυτική Αθήνα.
Η Γραμμή 1 σωστά επεκτείνεται με τις δυτικές της συνοικίες που θα αποκτήσουν Μετρό χωρίς καμία σημαντική διασύνδεση με τις υπόλοιπες Γραμμές. Η μεγάλη απογοήτευση είναι ότι το λιμάνι της πρωτεύουσας δεν πρόκειται να ενωθεί με τα νότια προάστια που παραδοσιακά τον τροφοδοτεί με εργατικό προσωπικό. Κρίμα..
Η Γραμμή 2 κάνει μια μεγάλη επέκταση. Πολύ σημαντική η μεγάλη επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον, Καματερό και κατάληξη στο Ζεφύρι που δίνει τη δυνατότητα μεγάλης χρήσης από τους επιβάτες και δίνει την δυνατότητα να συνδεθούν με την υπόλοιπη Αττική που ως τώρα τους έχει ξεκομμένους.
Η Γραμμή 4 η αναμενόμενη είχε φυσικό επακόλουθο την δυτική επέκταση προς Χαλκηδόνα, Αγίους Αναργύρους και Βόρεια προς Πεύκη και Λυκόβρυση που θα αποκτήσουν Μετρό.
Την Γραμμή 5 δεν την καταλαβαίνω καθόλου καθώς εκτός από παράδοξη χάραξη δεν βρίσκω να εξυπηρετεί και τους εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες...
Η Γραμμή 6 είναι πολύ-πολύ σημαντική καθώς θα ενώνει τα Βορειοανατολικά Προάστια μέσω Θησείου με α)τις συνοικίες του Πειραιά και β) νότια με την Καλλιθέα και το Κέντρο του Πειραιά. Την ένσταση την βλέπω για την διακλάδωση της πολύ σημαντικής Γραμμής 6 καθώς το μοντέλο της διακλάδωσης από το κέντρο μιας πόλης 4,5 εκατομμυρίων (από το Θησείο) δεν την έχω ξαναδεί σε καμία Ευρωπαϊκή ή άλλη μεγαλούπολη του κόσμου. Πως θα μετακινούνται τα τρένα μέχρι το Θησείο από Πειραιά και συνοικίες; εναλλάξ; Μήπως προσπαθούν να χωρέσουν 2 καρπούζια σε μια μασχάλη; Εξάλλου και σε προηγούμενες προσπάθειες στην Αθήνα η διακλάδωση εν τέλει απορρίφθηκε.. Για την επέκταση προς Χατζηκυριάκειο δεν θα γίνει επέκταση του Τραμ;
Η Γραμμή 7 είναι προσωπικά η επόμενη πιο αναγκαία Γραμμή Μετρό μετά την Γραμμή 4 καθώς η αναβαθμισμένη Λεωφόρος Αθηνών θα αποκτήσει δίκτυο Μετρό το οποίο θα περνά από το Κέντρο και κατεβαίνοντας στα Νότια Προάστια θα καταλήγει στην Παραλία Αλίμου (μέσω Λεωφόρου Αμφιθέας;). Ήταν κατά τη γνώμη μου η πιο σίγουρη νέα Γραμμή.
Η Γραμμή 8 (η κυκλική Γραμμή) είναι λίγο πρόχειρα σχεδιασμένη ή δεν βλέπω καλά; Αντί να ξεκινά από το Σταθμό Κατεχάκη της Γραμμή 3 που καταλήγει στο Αεροδρόμιο θα ξεκινά από τον Φάρο Ψυχικού στην Κηφισίας; Δεν υποτίθεται ότι μια κυκλική γραμμή ενώνει σχεδόν περιαστικά όλες τις Γραμμές του Δικτύου; Σωστά περνά από τον Ελαιώνα και τους υπόλοιπους Σταθμούς αλλά η κατάληξη του στο Βύρωνα;
Πρώτο βιαστικό συμπέρασμα είναι ότι αυτός ο χάρτης θέλει πολλές διορθώσεις και βάσει αυτής της διαπίστωσης ευτυχώς που δεν πρόκειται να είναι άμεσα υλοποιήσιμος ο χάρτης. Μέσα από διαβουλεύσεις και (ατελείωτες σίγουρα) συζητήσεις θα γίνει ένα πιο χρηστικό δίκτυο που θα εξυπηρετεί εκατομμύρια επιβάτες καθημερινά. Από την άλλη όμως επιτέλους είδαμε και ένα χάρτη Μετρό που τολμά να χαρακτηριστεί ως συνολικός χάρτης Μετρό και όχι δείγμα Δικτύου όπως είναι σήμερα. Οι ρυθμοί πρέπει όμως να γίνουν πιο γρήγοροι γιατί νομίζω πως ούτε σε 40 χρόνια δεν πρόκειται να γίνει πραγματικότητα αυτός ο χάρτης...
Πρόκειται για την πρώτη προσπάθεια για συνολική κάλυψη της πόλης και όχι τμηματικά. Αν και προσωπικά πιστεύω πως έχει πολλές αδυναμίες αυτός ο χάρτης εντούτοις θα μας οδηγήσει σε μια καλύτερη πόλη. Εδώ πρέπει να δούμε την απουσία του δικτύου Τραμ ακόμα και σε προγραμματισμένες επεκτάσεις του..
Σύμφωνα λοιπόν με τις δηλώσεις του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ οι 8 Γραμμές δεν πρόκειται να ολοκληρωθούν τα επόμενα 20 χρόνια (μάλλον χαρακτηρίζονται λίγα τα χρόνια μέχρι το 2030 για την κατασκευή για την κατασκευή 5 νέων γραμμών.
Συγκεκριμένα οι 8 γραμμές Μετρό χωρίς να είναι 100% έτοιμη η χάραξη τους θα είναι η παρακάτω:
Γραμμή 1: Δυτική επέκταση προς Κερατσίνι και βόρεια προς Νέα Ερυθραία (τι απέγινε η δρομολογημένη επέκταση μέχρι τον Άγιο Στέφανο;)
Γραμμή 2: Βορειοδυτική επέκταση προς Ίλιον, Καματερό και Ζεφύρι και νοτιοανατολική επέκταση προς Γλυφάδα.
Γραμμή 3: καμία επέκταση
Γραμμή 4: η γνωστή 4η σε μελέτη γραμμή 4 που σε πρώτη φάση θα ενώνει Γαλάτσι-Πανεπιστήμιο-Ζωγράφου-Κατεχάκη-Μαρούσι σε δεύτερη φάση θα επεκταθεί δυτικά προς Ν. Χαλκηδόνα-Αγ. Αναργύρους-Ίλιον-Πετρούπολη Βόρεια προς Πεύκη-Λυκόβρυση
Γραμμή 5:Νέα Γραμμή που θα ξεκινά από τον Βύρωνα και θα ενώνει -Παγκράτι-Κέντρο-Πατήσια-Ν. Φιλαδέλφεια-Μεταμόρφωση-Αχαρνές και θα καταλήγει στα Άνω Λιόσια.
Γραμμή 6: Σημαντική νέα διπλή γραμμή που θα ξεκινά από Βριλήσσια και μέσω Χαλανδρίου-Ν. Ψυχικού-Γκύζη-Κέντρου θα φτάνει στο Θησείο. Από εκεί ένας κλάδος θα κατευθύνεται προς Καλλιθέα-Πειραιά-Χατζηκυριάκειο και ο άλλος κλάδος κατά μήκος της Π. Ράλλη θα πηγαίνει Νίκαια, Κερατσίνι και Πέραμα. Για τη διακλάδωση έχω κάποιες ενστάσεις.
Γραμμή 7:Νέα Γραμμή αναμενόμενη θα έλεγα αφού η Λεωφόρος Αθηνών (Καβάλας) αποκτά Μετρό που θα ξεκινάει από Χαϊδάρι θα διασχίζει το κέντρο και θα πάει νότια στη Νέα Σμύρνη για να καταλήξει στην παραλία Αλίμου.
Γραμμή 8: Η Αθήνα θα αποκτήσει και κυκλική γραμμή: θα ξεκινά από Βύρωνα θα πηγαίνει νότια προς Δάφνη-Ν. Σμύρνη από εκεί Καλλιθέα και Ελαιώνα, έπειτα βόρεια προς Κολωνό, Σεπόλια και μετά δυτικά προς Κυψέλη καταλήγοντας στον Φάρο Ψυχικού.
Η ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ
Για να είμαι ειλικρινής περίμενα πολύ καιρό για το νέο χάρτη Μετρό της Αθήνας αφού η κατάσταση γίνεται όλο και χειρότερη στην πόλη αυτή. Το θέμα όμως δεν είναι να έχεις μεγάλο δίκτυο μετρό αλλά πόσο εύχρηστο είναι αυτό το δίκτυο. Η πρώτη μου εντύπωση είναι ανάμεικτη. Γίνεται μια σαφής προσπάθεια για κάλυψη της πόλης όμως τα Νότια Προάστια και πάλι αντιμετωπίζονται συμπληρωματικά και όχι σαν μια πυκνοκατοικημένη περιοχή της πρωτεύουσας. Το αποτέλεσμα θα είναι το δίκτυο Μετρό θα αποκτήσει 200 περίπου Σταθμούς και 220χλμ δικτύου και αυτό είναι πολύ θετικό. Σαφέστατα δίδεται σημασία στη Βόρεια και Βορειοδυτική Αθήνα.
Η Γραμμή 1 σωστά επεκτείνεται με τις δυτικές της συνοικίες που θα αποκτήσουν Μετρό χωρίς καμία σημαντική διασύνδεση με τις υπόλοιπες Γραμμές. Η μεγάλη απογοήτευση είναι ότι το λιμάνι της πρωτεύουσας δεν πρόκειται να ενωθεί με τα νότια προάστια που παραδοσιακά τον τροφοδοτεί με εργατικό προσωπικό. Κρίμα..
Η Γραμμή 2 κάνει μια μεγάλη επέκταση. Πολύ σημαντική η μεγάλη επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον, Καματερό και κατάληξη στο Ζεφύρι που δίνει τη δυνατότητα μεγάλης χρήσης από τους επιβάτες και δίνει την δυνατότητα να συνδεθούν με την υπόλοιπη Αττική που ως τώρα τους έχει ξεκομμένους.
Η Γραμμή 4 η αναμενόμενη είχε φυσικό επακόλουθο την δυτική επέκταση προς Χαλκηδόνα, Αγίους Αναργύρους και Βόρεια προς Πεύκη και Λυκόβρυση που θα αποκτήσουν Μετρό.
Την Γραμμή 5 δεν την καταλαβαίνω καθόλου καθώς εκτός από παράδοξη χάραξη δεν βρίσκω να εξυπηρετεί και τους εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες...
Η Γραμμή 6 είναι πολύ-πολύ σημαντική καθώς θα ενώνει τα Βορειοανατολικά Προάστια μέσω Θησείου με α)τις συνοικίες του Πειραιά και β) νότια με την Καλλιθέα και το Κέντρο του Πειραιά. Την ένσταση την βλέπω για την διακλάδωση της πολύ σημαντικής Γραμμής 6 καθώς το μοντέλο της διακλάδωσης από το κέντρο μιας πόλης 4,5 εκατομμυρίων (από το Θησείο) δεν την έχω ξαναδεί σε καμία Ευρωπαϊκή ή άλλη μεγαλούπολη του κόσμου. Πως θα μετακινούνται τα τρένα μέχρι το Θησείο από Πειραιά και συνοικίες; εναλλάξ; Μήπως προσπαθούν να χωρέσουν 2 καρπούζια σε μια μασχάλη; Εξάλλου και σε προηγούμενες προσπάθειες στην Αθήνα η διακλάδωση εν τέλει απορρίφθηκε.. Για την επέκταση προς Χατζηκυριάκειο δεν θα γίνει επέκταση του Τραμ;
Η Γραμμή 7 είναι προσωπικά η επόμενη πιο αναγκαία Γραμμή Μετρό μετά την Γραμμή 4 καθώς η αναβαθμισμένη Λεωφόρος Αθηνών θα αποκτήσει δίκτυο Μετρό το οποίο θα περνά από το Κέντρο και κατεβαίνοντας στα Νότια Προάστια θα καταλήγει στην Παραλία Αλίμου (μέσω Λεωφόρου Αμφιθέας;). Ήταν κατά τη γνώμη μου η πιο σίγουρη νέα Γραμμή.
Η Γραμμή 8 (η κυκλική Γραμμή) είναι λίγο πρόχειρα σχεδιασμένη ή δεν βλέπω καλά; Αντί να ξεκινά από το Σταθμό Κατεχάκη της Γραμμή 3 που καταλήγει στο Αεροδρόμιο θα ξεκινά από τον Φάρο Ψυχικού στην Κηφισίας; Δεν υποτίθεται ότι μια κυκλική γραμμή ενώνει σχεδόν περιαστικά όλες τις Γραμμές του Δικτύου; Σωστά περνά από τον Ελαιώνα και τους υπόλοιπους Σταθμούς αλλά η κατάληξη του στο Βύρωνα;
Πρώτο βιαστικό συμπέρασμα είναι ότι αυτός ο χάρτης θέλει πολλές διορθώσεις και βάσει αυτής της διαπίστωσης ευτυχώς που δεν πρόκειται να είναι άμεσα υλοποιήσιμος ο χάρτης. Μέσα από διαβουλεύσεις και (ατελείωτες σίγουρα) συζητήσεις θα γίνει ένα πιο χρηστικό δίκτυο που θα εξυπηρετεί εκατομμύρια επιβάτες καθημερινά. Από την άλλη όμως επιτέλους είδαμε και ένα χάρτη Μετρό που τολμά να χαρακτηριστεί ως συνολικός χάρτης Μετρό και όχι δείγμα Δικτύου όπως είναι σήμερα. Οι ρυθμοί πρέπει όμως να γίνουν πιο γρήγοροι γιατί νομίζω πως ούτε σε 40 χρόνια δεν πρόκειται να γίνει πραγματικότητα αυτός ο χάρτης...
Re: Προχωράει ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό
Να φτιάξουν και μια περιφερειακή γραμμή να κάνει έναν κύκλο.independent_44 έγραψε: ↑02 Αύγ 2019, 00:54Το περίφημο "U".
Άμα είναι έτοιμο πριν το 2040 θα το κάνω όλο έρπειν.

Re: Προχωράει ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό
Μόνο για όσους δεν είναι αποβράσματα και έχουν να πληρώσουν τα 1,4 ευρώ....
Οργάνωση Κομμουνιστών Διεθνιστών Ελλάδας - Σπάρτακος
Σοσιαλιστικό Εργατικό Κόμμα
Νέο Αριστερό Ρεύμα για την Κομμουνιστική Απελευθέρωση
ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!
Σοσιαλιστικό Εργατικό Κόμμα
Νέο Αριστερό Ρεύμα για την Κομμουνιστική Απελευθέρωση
ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!
Re: Προχωράει ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό
Τζάμπα, 30 ευρώ το μήνα για απεριόριστες διαδρομές.
Re: Προχωράει ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό
Νομίζεις ότι το έχουν όλοι πρόχειρο το τριανταρικο να το διαθέσουν για τις μετακινήσεις τους;
Οργάνωση Κομμουνιστών Διεθνιστών Ελλάδας - Σπάρτακος
Σοσιαλιστικό Εργατικό Κόμμα
Νέο Αριστερό Ρεύμα για την Κομμουνιστική Απελευθέρωση
ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!
Σοσιαλιστικό Εργατικό Κόμμα
Νέο Αριστερό Ρεύμα για την Κομμουνιστική Απελευθέρωση
ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 31055
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: Προχωράει ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό
Και πώς θα αγοράζουν τώρα παγωτά τα παιδάκια στις φτωχογειτονιές της κυψέλης; 

Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
-
- Δημοσιεύσεις: 23512
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Προχωράει ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό
Αν δεν έχουν τριαντάρικο για να διαθέσουν για τις μετακινήσεις τους, τότε προς τα που και γιατί να μετακινηθεί κάποιος;
΄Που ακριβώς πάει ένας άνθρωπος που δεν έχει να πάρει ένα εισιτήριο; Μην μου πεις στην Ακρόπολη γιατί και αυτή έχει είσοδο...
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13271
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: Προχωράει ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό
Αλέξανδρας έχει τον σταθμό Αμπελόκηποι θα κάνουν και άλλο σταθμό;
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 31055
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: Προχωράει ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό
Χρειάζεται ένας χαμηλότεραenterprise-psi έγραψε: ↑02 Αύγ 2019, 20:24Αλέξανδρας έχει τον σταθμό Αμπελόκηποι θα κάνουν και άλλο σταθμό;
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13271
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: Προχωράει ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό
Το θέμα είναι που , κάτι πρέπει να κατεδαφιστεί, γεμάτο κτήρια είναι. Εκτός αν φάνε το πάρκο στο πεδίο του Άρεως.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: ↑02 Αύγ 2019, 20:29Χρειάζεται ένας χαμηλότεραenterprise-psi έγραψε: ↑02 Αύγ 2019, 20:24Αλέξανδρας έχει τον σταθμό Αμπελόκηποι θα κάνουν και άλλο σταθμό;
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Ζουμε απο τυχη.Έστειλαν συρμό του Προαστιακού στη γραμμή του Μετρό.
από Μαδουραίος » 17 Οκτ 2024, 12:08 » σε Εσωτερική Πολιτική - 8 Απαντήσεις
- 309 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nyxtovios
18 Οκτ 2024, 15:08
-
-
- 32 Απαντήσεις
- 744 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από SeaHawk
11 Μάιος 2025, 00:49
-
- 31 Απαντήσεις
- 733 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από SeaHawk
05 Μάιος 2025, 17:33
-
- 0 Απαντήσεις
- 162 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος
04 Απρ 2024, 15:50