Ξημερώνοντας έχουμε τα εξής τροχαία με νεκρούς τους νεαρούς οδηγούς.
https://www.in.gr/2022/07/08/greece/sok ... to-ton-30/



Προσοχή στο γκάζι. Μεγάλη προσοχή.
Όλα σωστά (εκτός από το ότι η τροχαία στελεχώνεται με αστυνομικούς που κρίνονται ανεπαρκεις για άλλες υπηρεσίες).Η πραγματικότητα είναι ότι κανείς δε θέλει αστυνόμευση στους ελληνικούς δρόμους η πιο σωστά αυτοί που θα θέλουμε αστυνόμευση είμαστε πολύ λιγότεροι σε σχέση με αυτούς που δε θέλουν.Υδράργυρος έγραψε: ↑08 Ιούλ 2022, 09:51Οι δρόμοι στην Ελλάδα δεν αστυνομεύονται. Κανείς δε θέλει την τροχαία στους δρόμους. Η τροχαία είναι σκόπιμα υποβαθμισμένη. Για αυτο και η τροχαία είναι μια διεκπεραιωτική υπηρεσία που στελεχώνεται με άτομα που κρίνονται ανεπαρκή για άλλες υπηρεσίες.
Επίσης είμαστε μια χώρα που λαδώνεις για να πάρεις δίπλωμα. Τριτοκοσμικά πράματα. Ούτε στην Αίγυπτο.
Για αυτό και μετράμε νεκρούς, και ειδικά νέους
Για να το πάω ένα βήμα παραπέρα, σε τι ακριβώς εξυπηρετεί να κυκλοφορούν στους δρόμους μηχανές με ΔΙΑΚΟΣΑ άλογα και εξατμίσεις τύπου motoGP; Όπως τα καθαρόαιμα για χώμα δε βγαίνουν στο δρόμο (νομιμα) δε βλέπω σε τι εξυπηρετεί να βγαίνει ο καθένας με εργαλεία με τελική 300 χλμ/ώρα και 0-100 σε 2.7 δευτερόλεπτα ειδικά στον αστικό ιστο
Η αλήθεια είναι ότι οι μηχανές είναι αυξημένες σε αριθμό στις τριτοκοσμικές χώρες. Επίσης τι να την κάνεις την παθητική ασφάλεια όταν μπαίνεις με 100 στη στροφή σε αστικό δρόμο;kongrosian έγραψε: ↑08 Ιούλ 2022, 10:37κανονικά δεν πρέπει να κυκλοφορούν μηχανές καν.
ενώ για τα αμάξια θα πρέπει να τεθούν υψηλότερα στανταρντς παθητικής ασφάλειας και το έξτρα κόστος να το πληρώνουν οι πλούσιοι.
και οι οδηγοί της F1 μπαίνουν με 300, φεύγουν, κοπανάνε και δεν παθαίνουν τίποτα.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑08 Ιούλ 2022, 10:55Η αλήθεια είναι ότι οι μηχανές είναι αυξημένες σε αριθμό στις τριτοκοσμικές χώρες. Επίσης τι να την κάνεις την παθητική ασφάλεια όταν μπαίνεις με 100 στη στροφή σε αστικό δρόμο;kongrosian έγραψε: ↑08 Ιούλ 2022, 10:37κανονικά δεν πρέπει να κυκλοφορούν μηχανές καν.
ενώ για τα αμάξια θα πρέπει να τεθούν υψηλότερα στανταρντς παθητικής ασφάλειας και το έξτρα κόστος να το πληρώνουν οι πλούσιοι.
Οι οδηγοί έχουν πεζούς, διασταυρώσεις και άλλα οχήματα διαφορετικού τύπου γύρω τους;kongrosian έγραψε: ↑08 Ιούλ 2022, 10:57και οι οδηγοί της F1 μπαίνουν με 300, φεύγουν, κοπανάνε και δεν παθαίνουν τίποτα.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑08 Ιούλ 2022, 10:55Η αλήθεια είναι ότι οι μηχανές είναι αυξημένες σε αριθμό στις τριτοκοσμικές χώρες. Επίσης τι να την κάνεις την παθητική ασφάλεια όταν μπαίνεις με 100 στη στροφή σε αστικό δρόμο;kongrosian έγραψε: ↑08 Ιούλ 2022, 10:37κανονικά δεν πρέπει να κυκλοφορούν μηχανές καν.
ενώ για τα αμάξια θα πρέπει να τεθούν υψηλότερα στανταρντς παθητικής ασφάλειας και το έξτρα κόστος να το πληρώνουν οι πλούσιοι.
αλλά ένα μέσο αμάξι με τέτοια παθητική ασφάλεια θα κόστιζε τόσο που δεν θα απέφερε κέρδη αφού κανείς δεν θα το αγόραζε.
είναι ο καπιταλισμός φίλε μου...
Υπάρχει νόμος για τα όρια dB των κυκλοφορούντων οχημάτων. Αλλά δόξα τα άγια ιδιωτικά ΚΤΕΛ που με ένα δεκαρικάκι στο περνάνε χωρίς κυρώσεις...
είναι και θέμα κουλτούρας. συμφωνώ. τίποτα δεν είναι τυχαίο.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑08 Ιούλ 2022, 11:06Οι οδηγοί έχουν πεζούς, διασταυρώσεις και άλλα οχήματα διαφορετικού τύπου γύρω τους;kongrosian έγραψε: ↑08 Ιούλ 2022, 10:57και οι οδηγοί της F1 μπαίνουν με 300, φεύγουν, κοπανάνε και δεν παθαίνουν τίποτα.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑08 Ιούλ 2022, 10:55
Η αλήθεια είναι ότι οι μηχανές είναι αυξημένες σε αριθμό στις τριτοκοσμικές χώρες. Επίσης τι να την κάνεις την παθητική ασφάλεια όταν μπαίνεις με 100 στη στροφή σε αστικό δρόμο;
αλλά ένα μέσο αμάξι με τέτοια παθητική ασφάλεια θα κόστιζε τόσο που δεν θα απέφερε κέρδη αφού κανείς δεν θα το αγόραζε.
είναι ο καπιταλισμός φίλε μου...
Κάποτε είχε έρθει ο Webber στην Ελλάδα ως οδηγός F1 και έφτασε να κάνει το σταυρό του. Τυχαίο;
Και πώς αλλάζει η κουλτούρα; Με τους υπουργούς να βγαίνουν και να λένε δημοσίως ότι για 160 δε σε γράφουν;kongrosian έγραψε: ↑08 Ιούλ 2022, 11:12είναι και θέμα κουλτούρας. συμφωνώ. τίποτα δεν είναι τυχαίο.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑08 Ιούλ 2022, 11:06Οι οδηγοί έχουν πεζούς, διασταυρώσεις και άλλα οχήματα διαφορετικού τύπου γύρω τους;kongrosian έγραψε: ↑08 Ιούλ 2022, 10:57
και οι οδηγοί της F1 μπαίνουν με 300, φεύγουν, κοπανάνε και δεν παθαίνουν τίποτα.
αλλά ένα μέσο αμάξι με τέτοια παθητική ασφάλεια θα κόστιζε τόσο που δεν θα απέφερε κέρδη αφού κανείς δεν θα το αγόραζε.
είναι ο καπιταλισμός φίλε μου...
Κάποτε είχε έρθει ο Webber στην Ελλάδα ως οδηγός F1 και έφτασε να κάνει το σταυρό του. Τυχαίο;
και με τους νέους να βλέπουν τραπ βίντεο κλιπ με αμάξια να ντριφτάρουν;;;Εμπεδοκλής έγραψε: ↑08 Ιούλ 2022, 11:13Και πώς αλλάζει η κουλτούρα; Με τους υπουργούς να βγαίνουν και να λένε δημοσίως ότι για 160 δε σε γράφουν;kongrosian έγραψε: ↑08 Ιούλ 2022, 11:12είναι και θέμα κουλτούρας. συμφωνώ. τίποτα δεν είναι τυχαίο.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑08 Ιούλ 2022, 11:06
Οι οδηγοί έχουν πεζούς, διασταυρώσεις και άλλα οχήματα διαφορετικού τύπου γύρω τους;
Κάποτε είχε έρθει ο Webber στην Ελλάδα ως οδηγός F1 και έφτασε να κάνει το σταυρό του. Τυχαίο;