Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Ειδήσεις, προβλήματα και προτάσεις
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23444
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 13 Απρ 2019, 21:10

southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 21:05
Απεργουν εις βάρος του κοινωνικού συνόλου ηλίθιε κρατιστη. Δεν θα πληρώνω εγώ φόρους για το κάθε άχρηστο που δουλεύει στο δημόσιο. Η ελεύθερη αγορά θα σου επιβληθεί είτε γουστάρεις είτε όχι.
Ρε ψεκασμένε, όταν απεργούν τα πλοία, δεν πληρώνεις φόρους;

Όσο για την ελεύθερη αγορά, μη φας, έχει γλαρόσουπα.
Στην ελεύθερη αγορά ήταν και ο Μαρινόπουλος που σε φέσωσε με ένα δις, η ο Follie Follie.

Στην ελεύθερη αγορά ήταν και οι τράπεζες που έχεις τις καταθέσεις σου και παρακαλούσες το δημόσιο να πληρώσει την ανακεφαλαιοποίηση για να μην χρεωκοπήσουν και χάσεις τα λεφτά σου... :e045:

Άβαταρ μέλους
paul25
Δημοσιεύσεις: 6583
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 12:43

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από paul25 » 13 Απρ 2019, 21:12

Southern εξηγησε μου λιγο, γιατι σε μια οικονομια με ιδιωτες δεν μπορει να υπαρχει συνδικαλισμος; Αλλωστε ο συνδικαλισμος δημιουργηθηκε την εποχη του φιλελευθερισμου σε ιδιωτικες οικονομιες.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.

Άβαταρ μέλους
southern
Δημοσιεύσεις: 16345
Εγγραφή: 19 Απρ 2018, 15:23
Phorum.gr user: southern

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από southern » 13 Απρ 2019, 21:15

Εμπεδοκλής έγραψε:
13 Απρ 2019, 21:10
southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 21:05
Απεργουν εις βάρος του κοινωνικού συνόλου ηλίθιε κρατιστη. Δεν θα πληρώνω εγώ φόρους για το κάθε άχρηστο που δουλεύει στο δημόσιο. Η ελεύθερη αγορά θα σου επιβληθεί είτε γουστάρεις είτε όχι.
Ρε ψεκασμένε, όταν απεργούν τα πλοία, δεν πληρώνεις φόρους;

Όσο για την ελεύθερη αγορά, μη φας, έχει γλαρόσουπα.
Στην ελεύθερη αγορά ήταν και ο Μαρινόπουλος που σε φέσωσε με ένα δις, η ο Follie Follie.

Στην ελεύθερη αγορά ήταν και οι τράπεζες που έχεις τις καταθέσεις σου και παρακαλούσες το δημόσιο να πληρώσει την ανακεφαλαιοποίηση για να μην χρεωκοπήσουν και χάσεις τα λεφτά σου... :e045:
Ψήφισε ΚΚΕ ηλίθιε. Για τη φολι φολι έχει ευθύνες η επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Οι επιτυχημένες χώρες είναι οι πλέον καπιταλιστικές
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία

Άβαταρ μέλους
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Δημοσιεύσεις: 23732
Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ » 13 Απρ 2019, 21:18

Eθνικοκοινωνιστης έγραψε:
13 Απρ 2019, 18:03
southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 17:48
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε:
13 Απρ 2019, 17:47
εθνικιστες που ονειρευονται θεσουλημα ολης της οικονομιας στους ξενους την ιδια στιγμη που ολοι κρατικοποιουν και απογειωση του κοστους ζωης για τον μεσο πολιτη για τον οποιο δηθεν ενδιαφερονται

εθνικιστες απο τα lidl
εγώ αυτοπροσδιορίζομαι ως σκληρός δεξιός όχι ως εθνικιστής. που αλλού κρατικοποιούν ΜΜΜ;; Για πες μου
σε ολες τις χωρες που ειναι σε πολυ μεγαλο ιδιωτικοποιημενες απο βουλγαρια μεχρι αμερικη υπαρχει μαζικο αιτημα για επανακρατικοποιηση στην δε γερμανια ηδη συμβαινει

σκληρος δεξιος δλδ πουλας οτι και ο εθνικιστης δλδ σημαιουλες ψευτοπατριωτικα τσιτατα την ιδια στιγμη που σαρωνεις και την οικογενεια (μεσω του τσακισματος του οικογενειακου ιστου που επιφερει η οικονομικη ανεχεια) και την πατριδα (παραδιδοντας την αμυνα της χωρας στο νατο) και την θρησκεια (μεσω της καταστροφης καθε εννοιας συλλογικοτητας στην κοινωνια το ποιμνιο παυει να υπαρχει και η εκκλησια καθισταται α.ε. χωρις εχει αναγκη τους πιστους για να την ζησουν)

οι δεξιοι βοηθατε δλδ στην επικρατηση του κοινωνικου φιλελευθερισμου που ενστερνιζεται η αριστερα :lol::smt005:

:bravo:
το κράτος του νεοελ είναι μία αποτυχημένη φάρσα
τι εθνικισμούς μας λες, την στιγμή που ο νεοελ στο κράτος δεν επένδυσε την πίστη του στο έθνος (που ούτως ή άλλως δεν κατέχει πραγματικά), αλλά τη βλέψη του για μια θεσούλα στο δημόσιο
το νεοελ κράτος πρέπει να ισοπεδωθεί και να χτιστεί εξ'αρχής· μόνο πάνω σε μία νέα βάση σαν κι αυτή θα μπορούσαμε να μιλήσουμε σοβαρά για μία κεντρικά ελεγχόμενη κρατική δομή που να ενέχει τομείς όπως οι μεταφορές
για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει ο μαλάκας μέσος νεοελ να στραφεί πίσω, στις παραδοσιακές αξίες τις οποίες σήμερα τις θεωρεί παρωχημένες, αντι-προοδευτικές. θα πρέπει δηλαδή να υπερβεί τον σημερινό εαυτό του, πράγμα που δεν είναι διατεθειμένος να κάνει, χαμένος μέσα σε μια εποχή της εικόνας και της εφήμερης και επίπλαστης αυτοπραγμάτωσης που καταναλώνεται σαν μαζικό προϊόν μέσα στα "social media".
μέχρι τότε και μέσα στο σημερινό πλαίσιο, μόνο αποκρατικοποιήσεις
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης

Άβαταρ μέλους
southern
Δημοσιεύσεις: 16345
Εγγραφή: 19 Απρ 2018, 15:23
Phorum.gr user: southern

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από southern » 13 Απρ 2019, 21:24

paul25 έγραψε:
13 Απρ 2019, 21:12
Southern εξηγησε μου λιγο, γιατι σε μια οικονομια με ιδιωτες δεν μπορει να υπαρχει συνδικαλισμος; Αλλωστε ο συνδικαλισμος δημιουργηθηκε την εποχη του φιλελευθερισμου σε ιδιωτικες οικονομιες.
Παύλο αναφέρθηκα στη καταχρηστική χρήση του απεργιακού δικαιώματος. ειδικά στη περιπτώση των ΜΜΜ, αυτό βαίνει εις βάρος των κοινωνικά αδύναμων που δεν διαθέτουν ιδιωτικό μέσο μεταφοράς. Στη Σιγκαπούρη που αποτελεί είδωλο για πολλούς θιασώτες της εντελώς ελεύθερης αγοράς έχουν κάποιους ενδιαφέροντες νόμους για την απεργία, στους παραθέτω " In December 2012, 29 mainland Chinese bus drivers were deported from Singapore, while five others were prosecuted and jailed for their participation in an illegal strike.

The state of Singapore does not make light of disruptions to its labour machine. In accordance with Part III of the Criminal Law (Temporary Provisions) Act:

Employees employed in water, gas, and electrical services who go on strike are guilty of an offence
Employees employed in other essential services may go on strike, but they are guilty of an offence if notice of intention to strike is not given to their employers, at least 14 days before the strike. For a definition of essential services, click here.
An employee who is guilty of such offences shall be liable on conviction to a fine not exceeding $2,000 or to imprisonment for a term not exceeding a year or to both. Additionally, a person who instigates the above offences, or gives financial aid in support of such offences, shall be liable to the same punishment.https://singaporelegaladvice.com/illega ... singapore/ είναι το αγαπημένο κράτος του Τζήμερου
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία

Άβαταρ μέλους
paul25
Δημοσιεύσεις: 6583
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 12:43

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από paul25 » 13 Απρ 2019, 21:39

southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 21:24
paul25 έγραψε:
13 Απρ 2019, 21:12
Southern εξηγησε μου λιγο, γιατι σε μια οικονομια με ιδιωτες δεν μπορει να υπαρχει συνδικαλισμος; Αλλωστε ο συνδικαλισμος δημιουργηθηκε την εποχη του φιλελευθερισμου σε ιδιωτικες οικονομιες.
Παύλο αναφέρθηκα στη καταχρηστική χρήση του απεργιακού δικαιώματος. ειδικά στη περιπτώση των ΜΜΜ, αυτό βαίνει εις βάρος των κοινωνικά αδύναμων που δεν διαθέτουν ιδιωτικό μέσο μεταφοράς. Στη Σιγκαπούρη που αποτελεί είδωλο για πολλούς θιασώτες της εντελώς ελεύθερης αγοράς έχουν κάποιους ενδιαφέροντες νόμους για την απεργία, στους παραθέτω " In December 2012, 29 mainland Chinese bus drivers were deported from Singapore, while five others were prosecuted and jailed for their participation in an illegal strike.

The state of Singapore does not make light of disruptions to its labour machine. In accordance with Part III of the Criminal Law (Temporary Provisions) Act:

Employees employed in water, gas, and electrical services who go on strike are guilty of an offence
Employees employed in other essential services may go on strike, but they are guilty of an offence if notice of intention to strike is not given to their employers, at least 14 days before the strike. For a definition of essential services, click here.
An employee who is guilty of such offences shall be liable on conviction to a fine not exceeding $2,000 or to imprisonment for a term not exceeding a year or to both. Additionally, a person who instigates the above offences, or gives financial aid in support of such offences, shall be liable to the same punishment.https://singaporelegaladvice.com/illega ... singapore/ είναι το αγαπημένο κράτος του Τζήμερου
Οκ! Ομως το αν οι απεργιες ειναι παρανομες η οχι, το καθοριζει το κρατος που θα πρεπει και να το τηρησει, δηλαδη οι εκαστοτε πολιτικες δυναμεις που εκπροσωπουν μερη του λαου. Δεν μπορει να εξαληφθει η απεργια εφοσον εκπηγαζει απο δικαιωμα. Δεν μπορει επειδη η οικονομια ιδιωτικοποιειται να επιβληθει μια ομαδα εργοδοτων εναντι της βουλησης ενος λαου, αν αυτο συμβει θα γινει λογω παθητικοτητας του ιδιου του λαου.

Ο Σιγκαπουριανος λαος με την κουλτουρα που εχει μπορει να δεχεται περιορισμο στις απεργιες του, οι ιαπωνες περισσοτερο, αλλα αυτο σε καμια περιπτωση δεν εχει να κανει ως αποτελεσμα της απελευθερωσης της αγορας. Ισα-ισα που οι θιασωτες της απελευθερωσης θεωρουν προαπαιτουμενο την απορρυθμιση των εργατικων νομων για να απελευθερωθει η αγορα, δεν προερχεται ως συνεπεια της τελειας λειτουργιας της ως ελευθερης που θα κανει τους εργαζομενους να νιωθουν ασφαλεις και να μην εχουν αναγκη τους εργατικους νομους. Επομενως και στην ελευθερη αγορα θα συνεχισει να υφισταται αυτη η αναγκη και αν δεν φερνει τον επιγειο παραδεισο που υποσχεται παρανομο-ξεπαρανομο οι απεργιες θα τραβανε και καταχρηστικσ αν χρειαστει.

Τελος, να θυμισω την καταχρηστικη απεργια των υπαλληλωμ ΗΣΑΠ πριν κατι χρονια και την δυναμικη παρεμβαση του κρατους να επανελθουν στις θεσεις τους. Εκτοτε δεν τολμησαν να ξανακανουν τοσο μεγαλη.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23444
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 13 Απρ 2019, 21:53

southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 21:15
Εμπεδοκλής έγραψε:
13 Απρ 2019, 21:10
southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 21:05
Απεργουν εις βάρος του κοινωνικού συνόλου ηλίθιε κρατιστη. Δεν θα πληρώνω εγώ φόρους για το κάθε άχρηστο που δουλεύει στο δημόσιο. Η ελεύθερη αγορά θα σου επιβληθεί είτε γουστάρεις είτε όχι.
Ρε ψεκασμένε, όταν απεργούν τα πλοία, δεν πληρώνεις φόρους;

Όσο για την ελεύθερη αγορά, μη φας, έχει γλαρόσουπα.
Στην ελεύθερη αγορά ήταν και ο Μαρινόπουλος που σε φέσωσε με ένα δις, η ο Follie Follie.

Στην ελεύθερη αγορά ήταν και οι τράπεζες που έχεις τις καταθέσεις σου και παρακαλούσες το δημόσιο να πληρώσει την ανακεφαλαιοποίηση για να μην χρεωκοπήσουν και χάσεις τα λεφτά σου... :e045:
Ψήφισε ΚΚΕ ηλίθιε. Για τη φολι φολι έχει ευθύνες η επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Οι επιτυχημένες χώρες είναι οι πλέον καπιταλιστικές
Όλο οι άλλοι φταίνε ψεκασμένε μου. Το αόρατο χέρι της αγοράς ποτέ. :e045:

Αλήθεια, ψεκασμένε μου, πες μου μία επιτυχημένη χώρα χωρίς δημόσιο. Όχι δύο, μία... :c020:

Άβαταρ μέλους
southern
Δημοσιεύσεις: 16345
Εγγραφή: 19 Απρ 2018, 15:23
Phorum.gr user: southern

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από southern » 13 Απρ 2019, 22:09

paul25 βέβαια το κράτος μέσω της νομοθεσίας μπορεί να ορίζει το πλαίσιο που γίνεται μια απεργία. Οι ασιατικοί λαοί είναι εξαιρετικά πειθαρχημένοι και αφοσιωμένοι στην εργασία τους. Η Σιγκαπούρη είναι πρότυπο καπιταλιστικού κράτους. Η ανεργία είναι μόλις στο 2,2% και το βιοτικό επίπεδο είναι υψηλό. Μη νομίζεις πώς είμαι κανένας επιχειρηματίας. Ένας σχετικά καλά αμειβόμενος ιδιωτικός υπάλληλος είμαι. Θέλω την Ελλάδα να αποκτήσει το ποσοστό ανεργίας της Σιγκαπούρης και το βιοτικό της επίπεδο :D
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία

Άβαταρ μέλους
Kauldron
Δημοσιεύσεις: 56001
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 18:53

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kauldron » 13 Απρ 2019, 22:12

Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν
To δοκίμασε ο μπαμπάς Μητσοτάκης, που ήταν δεξιός. Οι νυν συνεργάτες του κόμματος που θα τρέξεις να ψηφίσεις, οι βορθοπασόκοι αντέδρασαν έτσι:



Μάλλον είσαι πολύ νέος για να τα θυμάσαι.
SeaHawk έγραψε:
01 Φεβ 2025, 14:04
Βασικα δεν υπαρχει εκρηξη
Υπαρχει αναφλεξη
Γιαννόπουλος για Τέμπη.

Άβαταρ μέλους
mnimes_istorikes
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 26 Μαρ 2019, 13:40
Phorum.gr user: mnimes_istorikes

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mnimes_istorikes » 13 Απρ 2019, 22:45

ST48410 έγραψε:
13 Απρ 2019, 20:11
mnimes_istorikes έγραψε:
13 Απρ 2019, 18:15
7.000 γιούργια τον μηνα φτανανε τα κοπροσκυλα στον ΟΣΕ :-)
:o Σε τι θέσεις; Διευθυντικά στελέχη;
Οδηγοί ...προϊστάμενοι αμαξοστοιχίας κλπ...κλπ Πλασματικά δρομολόγια ...πλασματικές υπερωρίες κλπ..κλπ
Μνημόνια μεχρι να σβήσει ο ήλιος....

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23444
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 13 Απρ 2019, 23:45

mnimes_istorikes έγραψε:
13 Απρ 2019, 22:45
ST48410 έγραψε:
13 Απρ 2019, 20:11
mnimes_istorikes έγραψε:
13 Απρ 2019, 18:15
7.000 γιούργια τον μηνα φτανανε τα κοπροσκυλα στον ΟΣΕ :-)
:o Σε τι θέσεις; Διευθυντικά στελέχη;
Οδηγοί ...προϊστάμενοι αμαξοστοιχίας κλπ...κλπ Πλασματικά δρομολόγια ...πλασματικές υπερωρίες κλπ..κλπ
Any clue?

Άβαταρ μέλους
paul25
Δημοσιεύσεις: 6583
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 12:43

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από paul25 » 13 Απρ 2019, 23:50

southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 22:09
paul25 βέβαια το κράτος μέσω της νομοθεσίας μπορεί να ορίζει το πλαίσιο που γίνεται μια απεργία. Οι ασιατικοί λαοί είναι εξαιρετικά πειθαρχημένοι και αφοσιωμένοι στην εργασία τους. Η Σιγκαπούρη είναι πρότυπο καπιταλιστικού κράτους. Η ανεργία είναι μόλις στο 2,2% και το βιοτικό επίπεδο είναι υψηλό. Μη νομίζεις πώς είμαι κανένας επιχειρηματίας. Ένας σχετικά καλά αμειβόμενος ιδιωτικός υπάλληλος είμαι. Θέλω την Ελλάδα να αποκτήσει το ποσοστό ανεργίας της Σιγκαπούρης και το βιοτικό της επίπεδο :D
Έχουμε διαφορετικές κουλτούρες και αν η Σιγκαπούρη είναι πρότυπο καπιταλιστικού κράτους (χρηματοικονομικό μην το ξεχνάμε) και θεωρήσουμε ότι το έχει καταφέρει διότι υπάρχει η δουλική κουλτούρα του εργαζόμενου, όπως πχ στην Ιαπωνία που οι εργάτες κάνουν απεργία δουλεύοντας και φορώντας ένα μαύρο περιβραχιόνιο, ευχαριστώ μα δεν το θέλω.

Επίσης να πω ως συμπλήρωμα από προηγουμένως πως ελάχιστες φορές δικαστήρια της χώρας μας έκριναν απεργία νόμιμη και μη καταχρηστική, η συνήθης έκβαση είναι καταδικαστική, ενώ επίσης υπάρχει και μεγάλη δυσκολία ορισμού του όρου τι είναι ή τι δεν είναι καταχρηστικό.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.

Άβαταρ μέλους
southern
Δημοσιεύσεις: 16345
Εγγραφή: 19 Απρ 2018, 15:23
Phorum.gr user: southern

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από southern » 13 Απρ 2019, 23:56

paul25 έγραψε:
13 Απρ 2019, 23:50
southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 22:09
paul25 βέβαια το κράτος μέσω της νομοθεσίας μπορεί να ορίζει το πλαίσιο που γίνεται μια απεργία. Οι ασιατικοί λαοί είναι εξαιρετικά πειθαρχημένοι και αφοσιωμένοι στην εργασία τους. Η Σιγκαπούρη είναι πρότυπο καπιταλιστικού κράτους. Η ανεργία είναι μόλις στο 2,2% και το βιοτικό επίπεδο είναι υψηλό. Μη νομίζεις πώς είμαι κανένας επιχειρηματίας. Ένας σχετικά καλά αμειβόμενος ιδιωτικός υπάλληλος είμαι. Θέλω την Ελλάδα να αποκτήσει το ποσοστό ανεργίας της Σιγκαπούρης και το βιοτικό της επίπεδο :D
Έχουμε διαφορετικές κουλτούρες και αν η Σιγκαπούρη είναι πρότυπο καπιταλιστικού κράτους (χρηματοικονομικό μην το ξεχνάμε) και θεωρήσουμε ότι το έχει καταφέρει διότι υπάρχει η δουλική κουλτούρα του εργαζόμενου, όπως πχ στην Ιαπωνία που οι εργάτες κάνουν απεργία δουλεύοντας και φορώντας ένα μαύρο περιβραχιόνιο, ευχαριστώ μα δεν το θέλω.

Επίσης να πω ως συμπλήρωμα από προηγουμένως πως ελάχιστες φορές δικαστήρια της χώρας μας έκριναν απεργία νόμιμη και μη καταχρηστική, η συνήθης έκβαση είναι καταδικαστική, ενώ επίσης υπάρχει και μεγάλη δυσκολία ορισμού του όρου τι είναι ή τι δεν είναι καταχρηστικό.
Αυτοί οι άνθρωποι κατάφεραν να χτίσουν ένα υπερσύγχρονο καπιταλιστικό κράτος από το μηδέν. Είναι σίγουρα παράδειγμα προς μίμηση. Κακές προθέσεις πάντως δεν έχουν οι θιασώτες της ελεύθερης αγοράς. Άπλα θέλουμε ένα καλλίτερο μέλλον για τις νέες γενιές.
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία

Άβαταρ μέλους
paul25
Δημοσιεύσεις: 6583
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 12:43

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από paul25 » 14 Απρ 2019, 00:09

southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 23:56
Αυτοί οι άνθρωποι κατάφεραν να χτίσουν ένα υπερσύγχρονο καπιταλιστικό κράτος από το μηδέν. Είναι σίγουρα παράδειγμα προς μίμηση. Κακές προθέσεις πάντως δεν έχουν οι θιασώτες της ελεύθερης αγοράς. Άπλα θέλουμε ένα καλλίτερο μέλλον για τις νέες γενιές.
southern, όλοι έχουν καλές προθέσεις και ο κομμουνισμός καλές προθέσεις έχει, ένα κόσμο καλύτερο ήθελε να φτιάξει, ακόμα και οι Ναζί, το θέμα είναι τι γίνεται στη πράξη. Ο ιστορικός Γουόλτερ Σκοτ είχε πει: " Ο δρόμος που οδηγεί προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις" . Τεράστια αλήθεια, ουκ ολίγες φορές το είδα μπροστά μου.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.

Fanfaron
Δημοσιεύσεις: 312
Εγγραφή: 15 Ιαν 2019, 14:09
Phorum.gr user: Fanfaron

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Fanfaron » 14 Απρ 2019, 00:14

paul25 έγραψε:
14 Απρ 2019, 00:09
southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 23:56
Αυτοί οι άνθρωποι κατάφεραν να χτίσουν ένα υπερσύγχρονο καπιταλιστικό κράτος από το μηδέν. Είναι σίγουρα παράδειγμα προς μίμηση. Κακές προθέσεις πάντως δεν έχουν οι θιασώτες της ελεύθερης αγοράς. Άπλα θέλουμε ένα καλλίτερο μέλλον για τις νέες γενιές.
southern, όλοι έχουν καλές προθέσεις και ο κομμουνισμός καλές προθέσεις έχει, ένα κόσμο καλύτερο ήθελε να φτιάξει, ακόμα και οι Ναζί, το θέμα είναι τι γίνεται στη πράξη. Ο ιστορικός Γουόλτερ Σκοτ είχε πει: " Ο δρόμος που οδηγεί προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις" . Τεράστια αλήθεια, ουκ ολίγες φορές το είδα μπροστά μου.
:smt023
ένα καφέ στο τρία ρειιιιι

Fanfaron: Τελικά, ποιους πρέπει να πετάξουμε έξω; Τους αριστερούς, τους δεξούς ή τους μετανάστες; :102:

Null: Berseker: Μενόμαχος (μένος + μάχη).

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Οικονομία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών