Η ελεύθερη αγορά έχει δικαιωθεί πάντως. Στο παράδειγμα της Σιγκαπούρης μπορώ να σου πω ότι είναι τόσο πολύ ενθουσιασμένος ο κόσμος με το μοντέλο της που η αριστερά έχει πολύ μικρή απήχηση. Έχουν μόνιμα εκλεγμένη κεντροδεξιά κυβέρνηση από τη δεκαετία του 60. Άμα λύσεις το πρόβλημα της ανεργίας και προσφέρεις καλό βιοτικό επίπεδο, κανένας δεν πρόκειται να ασχοληθεί με τις ιδέες της αριστεράς.paul25 έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 00:09southern, όλοι έχουν καλές προθέσεις και ο κομμουνισμός καλές προθέσεις έχει, ένα κόσμο καλύτερο ήθελε να φτιάξει, ακόμα και οι Ναζί, το θέμα είναι τι γίνεται στη πράξη. Ο ιστορικός Γουόλτερ Σκοτ είχε πει: " Ο δρόμος που οδηγεί προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις" . Τεράστια αλήθεια, ουκ ολίγες φορές το είδα μπροστά μου.
Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν
Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία
- Rakomelofronas
- Δημοσιεύσεις: 5235
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:00
- Phorum.gr user: Pegasus - erkebrad
Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν
Η παροχή υπηρεσιών σίγουρα είναι καλύτερο να είναι ανοιχτή και ιδιωτική, πιθανόν υπό την εποπτεία μιας ρυθμιστικής αρχής, γιατί εκεί υπάρχει περιθώριο ανταγωνισμού. Η ιδιοκτησία του δικτύου και της υποδομής συχνά έχει νόημα να είναι κρατική γιατί οι εναλλακτικές επιλογές είναι ανύπαρκτες ή πανάκριβες (πχ στήσιμο νέου δικτύου). Σε αυτή την περίπτωση, το δίκτυο είναι ένα φυσικό μονοπώλιο. Στα μονοπώλια, δεν είναι σαφές με την πρώτη ματιά αν είναι προτιμότερη, από άποψη σχέσης κόστους - ποιότητας παρεχόμενης υπηρεσίας για τον καταναλωτή - φορολογούμενο, η κρατική ιδιοκτησία και διαχείριση του δικτύου, η πλήρης και νομοθετικά ελεύθερη-αρρύθμιστη ιδιωτική ιδιοκτησία και διαχείριση ή ένα μεικτό σχήμα στην ιδιοκτησία-διαχείριση-νομοθετική ρύθμιση του δικτύου. Στην εποχή μας, μια παραλλαγή της τρίτης επιλογής είναι το σύνηθες.
Υπέρμαχος της ελεύθερης αγοράς δεν σημαίνει αυτόματα υπέρμαχος της ιδιωτικοποίησης των πάντων. Ο γενικός κανόνας φαίνεται να είναι ότι σε μια κοινωνία η ποιότητα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και η ποιότητα της κρατικής ρύθμισης ή παρέμβασης συμβαδίζουν. Όλη η διαφορά είναι στην κατοχύρωση ξεκάθαρων δικαιωμάτων ιδιοκτησίας και στην ύπαρξη ανταγωνισμού - εναλλακτικών επιλογών. Υποτίθεται ότι το πρώτο υπάρχει πάντα σε μια δημοκρατία, τουλάχιστον σε καιρό ειρήνης. Όσο για το δεύτερο, δεν είναι πάντα εφικτό.
Υπέρμαχος της ελεύθερης αγοράς δεν σημαίνει αυτόματα υπέρμαχος της ιδιωτικοποίησης των πάντων. Ο γενικός κανόνας φαίνεται να είναι ότι σε μια κοινωνία η ποιότητα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και η ποιότητα της κρατικής ρύθμισης ή παρέμβασης συμβαδίζουν. Όλη η διαφορά είναι στην κατοχύρωση ξεκάθαρων δικαιωμάτων ιδιοκτησίας και στην ύπαρξη ανταγωνισμού - εναλλακτικών επιλογών. Υποτίθεται ότι το πρώτο υπάρχει πάντα σε μια δημοκρατία, τουλάχιστον σε καιρό ειρήνης. Όσο για το δεύτερο, δεν είναι πάντα εφικτό.
Ο κόσμος που θυμάσαι δεν υπάρχει πια.
Η μόνη πηγή αισιοδοξίας είναι το μεθαύριο.
Η μόνη πηγή αισιοδοξίας είναι το μεθαύριο.
Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν
Οδηγοί 7000; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω. Αν είναι έτσι και δεν αφορά μεμονωμένες βυσματικές περιπτώσεις αποκρατικοποίηση εχθές.mnimes_istorikes έγραψε: ↑13 Απρ 2019, 22:45Οδηγοί ...προϊστάμενοι αμαξοστοιχίας κλπ...κλπ Πλασματικά δρομολόγια ...πλασματικές υπερωρίες κλπ..κλπST48410 έγραψε: ↑13 Απρ 2019, 20:11mnimes_istorikes έγραψε: ↑13 Απρ 2019, 18:157.000 γιούργια τον μηνα φτανανε τα κοπροσκυλα στον ΟΣΕ :-)Σε τι θέσεις; Διευθυντικά στελέχη;
Σε κάθε άλλη περίπτωση η γνώμη μου είναι η εξής. Κάνουμε ότι είναι δυνατόν να γίνει σοβαρό το κράτος και να το σέβονται με το ζόρι όλοι. Χωρίς σοβαρό κράτος είτε είναι κρατικές οι υπηρεσίες, είτε ιδιωτικές, θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα.
- wooded glade
- Δημοσιεύσεις: 29284
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:04
Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν
Δεν θα ήταν κακή η ιδέα να υπάρχουν και κρατικές εταιρείες και ιδιωτικές στο ίδιο αντικείμενο.
Έχω πχ εγώ ένα πλοίο, να μπορώ να πω "κύριοι αυτό θα εκτελεί δρομολόγια αργοσαρωνικού" και να υπάρχει και το κρατικό που να εκτελεί κι αυτό.
Έχω πχ εγώ ένα πλοίο, να μπορώ να πω "κύριοι αυτό θα εκτελεί δρομολόγια αργοσαρωνικού" και να υπάρχει και το κρατικό που να εκτελεί κι αυτό.
δεν είναι όλα κρού-σμα-τα
Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν
Γιατί; Το κράτος έχει αποδείξει ότι έχει αποτύχει ως επιχειρηματίαςwooded glade έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 11:49Δεν θα ήταν κακή η ιδέα να υπάρχουν και κρατικές εταιρείες και ιδιωτικές στο ίδιο αντικείμενο.
Έχω πχ εγώ ένα πλοίο, να μπορώ να πω "κύριοι αυτό θα εκτελεί δρομολόγια αργοσαρωνικού" και να υπάρχει και το κρατικό που να εκτελεί κι αυτό.
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία
- wooded glade
- Δημοσιεύσεις: 29284
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:04
Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν
Το θέμα είναι ότι πληρώνουμε παραπάνω τώρα και επίσης (ξανα)πληρώνουμε τους πρώην πρασινοφρουρούς-συριζοφρουρούς που έχουν μεταταχθεί.southern έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 11:54Γιατί; Το κράτος έχει αποδείξει ότι έχει αποτύχει ως επιχειρηματίαςwooded glade έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 11:49Δεν θα ήταν κακή η ιδέα να υπάρχουν και κρατικές εταιρείες και ιδιωτικές στο ίδιο αντικείμενο.
Έχω πχ εγώ ένα πλοίο, να μπορώ να πω "κύριοι αυτό θα εκτελεί δρομολόγια αργοσαρωνικού" και να υπάρχει και το κρατικό που να εκτελεί κι αυτό.
Όλες οι ΔΕΚΟ ήταν τεμπελχανιστάν αλλά και οι μπανανιακές-ιδιωτικές ΔΕΚΟ δεν είναι καλύτερες.
Σίγουρα και με τη μία κατάσταση και με την άλλη οι δυνατότητες επίδρασης που έχουμε είναι ελάχιστες έως μηδενικές.
δεν είναι όλα κρού-σμα-τα
- mnimes_istorikes
- Δημοσιεύσεις: 134
- Εγγραφή: 26 Μαρ 2019, 13:40
- Phorum.gr user: mnimes_istorikes
Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν
Η είστε πιτσιρικάδες εσείς που το ακούτε για πρώτη φορά η ζούσατε σε άλλη χώρα.Δεν διαβάσατε πουθενά για το πάρτι που είχε στηθεί στις ΔΕΚΟ;ST48410 έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 11:40Οδηγοί 7000; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω. Αν είναι έτσι και δεν αφορά μεμονωμένες βυσματικές περιπτώσεις αποκρατικοποίηση εχθές.mnimes_istorikes έγραψε: ↑13 Απρ 2019, 22:45Οδηγοί ...προϊστάμενοι αμαξοστοιχίας κλπ...κλπ Πλασματικά δρομολόγια ...πλασματικές υπερωρίες κλπ..κλπ
Σε κάθε άλλη περίπτωση η γνώμη μου είναι η εξής. Κάνουμε ότι είναι δυνατόν να γίνει σοβαρό το κράτος και να το σέβονται με το ζόρι όλοι. Χωρίς σοβαρό κράτος είτε είναι κρατικές οι υπηρεσίες, είτε ιδιωτικές, θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα.
Σφραγιδοφυλακες να παίρνουν 3.000 το μήνα; Όσοι μπορούσαν να γράφουν εκτός έδρας φταναν τα 5-6-7.000 Ολυμπιακή ...όποιος έκανε ταξίδι στην Αμερική καθόταν και μια βδομάδα εκει σε χοτελι πολυτελείας πληρωμένα λα .Όποιος πήγαινε Αουστραλια καθόταν 2 βδομάδες.Εθνική Ασφαλιστική έδινε 160.000 εφάπαξ . ΟΛΠ οι προσλήψεις γινόταν μεταξύ συγγενών των ήδη εργαζομένων. Εφταναν τις 4-5-6 000 τον μήνα με μαϊμού υπερωρίες και μαϊμού νυχτερινά όλοι στο κόλπο ήταν.Η θέση εκει ήταν σαν να έδινες προίκα στη κόρη σου .
Και άλλα πολλά ...και άλλα πολλά ...κατά τα άλλα μας φταίει η Μερκελ και ο Σοιμπλε :-)
Αντε ρε Μπακαλης συνεχισε εσυ εγω ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ



Μνημόνια μεχρι να σβήσει ο ήλιος....
Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν
Για τον οδηγό σε ρώτησα γιατί πόσες υπερωρίες μπορεί να γράψει που να μην φαίνονται παράλογες; Δηλαδή μπορούσε να γράφει ότι οδηγεί όλο το 24ωρο; Και πάλι με αυτές τις υπερωρίες θα έφτανε ο μισθός εκεί;mnimes_istorikes έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 12:07Η είστε πιτσιρικάδες εσείς που το ακούτε για πρώτη φορά η ζούσατε σε άλλη χώρα.Δεν διαβάσατε πουθενά για το πάρτι που είχε στηθεί στις ΔΕΚΟ;
Σφραγιδοφυλακες να παίρνουν 3.000 το μήνα; Όσοι μπορούσαν να γράφουν εκτός έδρας φταναν τα 5-6-7.000 Ολυμπιακή ...όποιος έκανε ταξίδι στην Αμερική καθόταν και μια βδομάδα εκει σε χοτελι πολυτελείας πληρωμένα λα .Όποιος πήγαινε Αουστραλια καθόταν 2 βδομάδες.Εθνική Ασφαλιστική έδινε 160.000 εφάπαξ . ΟΛΠ οι προσλήψεις γινόταν μεταξύ συγγενών των ήδη εργαζομένων. Εφταναν τις 4-5-6 000 τον μήνα με μαϊμού υπερωρίες και μαϊμού νυχτερινά όλοι στο κόλπο ήταν.Η θέση εκει ήταν σαν να έδινες προίκα στη κόρη σου .
Και άλλα πολλά ...και άλλα πολλά ...κατά τα άλλα μας φταίει η Μερκελ και ο Σοιμπλε :-)
Αντε ρε Μπακαλης συνεχισε εσυ εγω ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ
Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν
Συμφωνώ και εγώ μαζί σου για τη κατάσταση στο δημόσιο τομέα, προτιμώ όμως μείωση των μισθών τους παρά μαζικές απολύσεις λόγω της ηλικίας των ΔΥ.wooded glade έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 12:05Το θέμα είναι ότι πληρώνουμε παραπάνω τώρα και επίσης (ξανα)πληρώνουμε τους πρώην πρασινοφρουρούς-συριζοφρουρούς που έχουν μεταταχθεί.southern έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 11:54Γιατί; Το κράτος έχει αποδείξει ότι έχει αποτύχει ως επιχειρηματίαςwooded glade έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 11:49Δεν θα ήταν κακή η ιδέα να υπάρχουν και κρατικές εταιρείες και ιδιωτικές στο ίδιο αντικείμενο.
Έχω πχ εγώ ένα πλοίο, να μπορώ να πω "κύριοι αυτό θα εκτελεί δρομολόγια αργοσαρωνικού" και να υπάρχει και το κρατικό που να εκτελεί κι αυτό.
Όλες οι ΔΕΚΟ ήταν τεμπελχανιστάν αλλά και οι μπανανιακές-ιδιωτικές ΔΕΚΟ δεν είναι καλύτερες.
Σίγουρα και με τη μία κατάσταση και με την άλλη οι δυνατότητες επίδρασης που έχουμε είναι ελάχιστες έως μηδενικές.
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία
- wooded glade
- Δημοσιεύσεις: 29284
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:04
Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν
Τους ξέρουμε σαν κάλπικες δεκάρες.mnimes_istorikes έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 12:07Η είστε πιτσιρικάδες εσείς που το ακούτε για πρώτη φορά η ζούσατε σε άλλη χώρα.Δεν διαβάσατε πουθενά για το πάρτι που είχε στηθεί στις ΔΕΚΟ;ST48410 έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 11:40Οδηγοί 7000; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω. Αν είναι έτσι και δεν αφορά μεμονωμένες βυσματικές περιπτώσεις αποκρατικοποίηση εχθές.mnimes_istorikes έγραψε: ↑13 Απρ 2019, 22:45
Οδηγοί ...προϊστάμενοι αμαξοστοιχίας κλπ...κλπ Πλασματικά δρομολόγια ...πλασματικές υπερωρίες κλπ..κλπ
Σε κάθε άλλη περίπτωση η γνώμη μου είναι η εξής. Κάνουμε ότι είναι δυνατόν να γίνει σοβαρό το κράτος και να το σέβονται με το ζόρι όλοι. Χωρίς σοβαρό κράτος είτε είναι κρατικές οι υπηρεσίες, είτε ιδιωτικές, θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα.
Σφραγιδοφυλακες να παίρνουν 3.000 το μήνα; Όσοι μπορούσαν να γράφουν εκτός έδρας φταναν τα 5-6-7.000 Ολυμπιακή ...όποιος έκανε ταξίδι στην Αμερική καθόταν και μια βδομάδα εκει σε χοτελι πολυτελείας πληρωμένα λα .Όποιος πήγαινε Αουστραλια καθόταν 2 βδομάδες.Εθνική Ασφαλιστική έδινε 160.000 εφάπαξ . ΟΛΠ οι προσλήψεις γινόταν μεταξύ συγγενών των ήδη εργαζομένων. Εφταναν τις 4-5-6 000 τον μήνα με μαϊμού υπερωρίες και μαϊμού νυχτερινά όλοι στο κόλπο ήταν.Η θέση εκει ήταν σαν να έδινες προίκα στη κόρη σου .
Και άλλα πολλά ...και άλλα πολλά ...κατά τα άλλα μας φταίει η Μερκελ και ο Σοιμπλε :-)
Αντε ρε Μπακαλης συνεχισε εσυ εγω ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ
Όμως με το νέο μπανανιακό σύστημα, το σύστημα είναι ότι πληρώνουμε και την αλεπού και το αλεπουδάκι, ενώ πρώτα μόνο την αλεπού.
Αν τους πήγαινες τους παλιούς στα δικαστήρια θα γινόταν στημένη δίκη και θα έχανες αλλά τις μπανανιακές εταιρείες δεν μπορείς καν, διότι θα σου πουν εμείς κύριοι δικά μας είναι και τα γένεια και τα χτένια αφού.
Και τα δύο συστήματα, όπως εφαρμόζονται στην Ελλάδα τουλάχιστον, είναι τραγικά.
δεν είναι όλα κρού-σμα-τα
- wooded glade
- Δημοσιεύσεις: 29284
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:04
Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν
Τρίχες.southern έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 12:11Συμφωνώ και εγώ μαζί σου για τη κατάσταση στο δημόσιο τομέα, προτιμώ όμως μείωση των μισθών τους παρά μαζικές απολύσεις λόγω της ηλικίας των ΔΥ.wooded glade έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 12:05Το θέμα είναι ότι πληρώνουμε παραπάνω τώρα και επίσης (ξανα)πληρώνουμε τους πρώην πρασινοφρουρούς-συριζοφρουρούς που έχουν μεταταχθεί.
Όλες οι ΔΕΚΟ ήταν τεμπελχανιστάν αλλά και οι μπανανιακές-ιδιωτικές ΔΕΚΟ δεν είναι καλύτερες.
Σίγουρα και με τη μία κατάσταση και με την άλλη οι δυνατότητες επίδρασης που έχουμε είναι ελάχιστες έως μηδενικές.
Κάθε εταιρεία ότι βγάζει-βγάζει, πως θα γίνει ;
Είχα γράψει εδώ πρόπερσι χάριν παιδειάς για ένα -φανταστικό- κατάστημα της πλατείας Συντάγματος που είχε κλείσει το 1995 και ότι αν ήταν δημόσιο θα ζήταγαν ακόμα αναδρομικά οι πρασινοφρουροί και μέχρι να γυρίσει σελίδα το πχόρουμ, πιάστηκε ο bodyguard της Μελίνας Μερκούρη.
δεν είναι όλα κρού-σμα-τα
-
- Δημοσιεύσεις: 23444
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν
Παίζει να μην έπιασες ούτε το λήγοντα. Ψεκασμένε μου, πήγαινε διάβασε λίγο για τη Σιγκαπούρη και ξανά έλα...southern έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 07:01Η ελεύθερη αγορά έχει δικαιωθεί πάντως. Στο παράδειγμα της Σιγκαπούρης μπορώ να σου πω ότι είναι τόσο πολύ ενθουσιασμένος ο κόσμος με το μοντέλο της που η αριστερά έχει πολύ μικρή απήχηση. Έχουν μόνιμα εκλεγμένη κεντροδεξιά κυβέρνηση από τη δεκαετία του 60. Άμα λύσεις το πρόβλημα της ανεργίας και προσφέρεις καλό βιοτικό επίπεδο, κανένας δεν πρόκειται να ασχοληθεί με τις ιδέες της αριστεράς.paul25 έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 00:09southern, όλοι έχουν καλές προθέσεις και ο κομμουνισμός καλές προθέσεις έχει, ένα κόσμο καλύτερο ήθελε να φτιάξει, ακόμα και οι Ναζί, το θέμα είναι τι γίνεται στη πράξη. Ο ιστορικός Γουόλτερ Σκοτ είχε πει: " Ο δρόμος που οδηγεί προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις" . Τεράστια αλήθεια, ουκ ολίγες φορές το είδα μπροστά μου.
For the record, and to be in-line με τον τίτλο του νήματος, για πες μας ψεκασμένε, πόσο αποκρατικοποιημένα είναι τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Σιγκαπούρη;

Από καπιταλιστές γίνανε κομμουνιστές;

-
- Δημοσιεύσεις: 23444
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν
Έχετε συγγενή και θα χάσετε το εφάπαξ;southern έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 12:11Συμφωνώ και εγώ μαζί σου για τη κατάσταση στο δημόσιο τομέα, προτιμώ όμως μείωση των μισθών τους παρά μαζικές απολύσεις λόγω της ηλικίας των ΔΥ.wooded glade έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 12:05Το θέμα είναι ότι πληρώνουμε παραπάνω τώρα και επίσης (ξανα)πληρώνουμε τους πρώην πρασινοφρουρούς-συριζοφρουρούς που έχουν μεταταχθεί.
Όλες οι ΔΕΚΟ ήταν τεμπελχανιστάν αλλά και οι μπανανιακές-ιδιωτικές ΔΕΚΟ δεν είναι καλύτερες.
Σίγουρα και με τη μία κατάσταση και με την άλλη οι δυνατότητες επίδρασης που έχουμε είναι ελάχιστες έως μηδενικές.

- wooded glade
- Δημοσιεύσεις: 29284
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:04
Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν
Εμπεδοκλής έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 12:29Παίζει να μην έπιασες ούτε το λήγοντα. Ψεκασμένε μου, πήγαινε διάβασε λίγο για τη Σιγκαπούρη και ξανά έλα...southern έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 07:01Η ελεύθερη αγορά έχει δικαιωθεί πάντως. Στο παράδειγμα της Σιγκαπούρης μπορώ να σου πω ότι είναι τόσο πολύ ενθουσιασμένος ο κόσμος με το μοντέλο της που η αριστερά έχει πολύ μικρή απήχηση. Έχουν μόνιμα εκλεγμένη κεντροδεξιά κυβέρνηση από τη δεκαετία του 60. Άμα λύσεις το πρόβλημα της ανεργίας και προσφέρεις καλό βιοτικό επίπεδο, κανένας δεν πρόκειται να ασχοληθεί με τις ιδέες της αριστεράς.paul25 έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 00:09
southern, όλοι έχουν καλές προθέσεις και ο κομμουνισμός καλές προθέσεις έχει, ένα κόσμο καλύτερο ήθελε να φτιάξει, ακόμα και οι Ναζί, το θέμα είναι τι γίνεται στη πράξη. Ο ιστορικός Γουόλτερ Σκοτ είχε πει: " Ο δρόμος που οδηγεί προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις" . Τεράστια αλήθεια, ουκ ολίγες φορές το είδα μπροστά μου.
For the record, and to be in-line με τον τίτλο του νήματος, για πες μας ψεκασμένε, πόσο αποκρατικοποιημένα είναι τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Σιγκαπούρη;
Από καπιταλιστές γίνανε κομμουνιστές;
Γιατί όμως να μην έχω εγώ το δικαίωμα να αγοράσω ένα λεωφορείο και να πηγαίνω Κολιάτσου - Παγκράτι και ας κυκλοφοράνε και τα τρόλλεϋ ταυτόχρονα ;
δεν είναι όλα κρού-σμα-τα
Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν
άλλος έχει και για αυτό κόπτεται για το δημόσιο ηλίθιεΕμπεδοκλής έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 12:30Έχετε συγγενή και θα χάσετε το εφάπαξ;southern έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 12:11Συμφωνώ και εγώ μαζί σου για τη κατάσταση στο δημόσιο τομέα, προτιμώ όμως μείωση των μισθών τους παρά μαζικές απολύσεις λόγω της ηλικίας των ΔΥ.wooded glade έγραψε: ↑14 Απρ 2019, 12:05
Το θέμα είναι ότι πληρώνουμε παραπάνω τώρα και επίσης (ξανα)πληρώνουμε τους πρώην πρασινοφρουρούς-συριζοφρουρούς που έχουν μεταταχθεί.
Όλες οι ΔΕΚΟ ήταν τεμπελχανιστάν αλλά και οι μπανανιακές-ιδιωτικές ΔΕΚΟ δεν είναι καλύτερες.
Σίγουρα και με τη μία κατάσταση και με την άλλη οι δυνατότητες επίδρασης που έχουμε είναι ελάχιστες έως μηδενικές.
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Γιατί επιβάλλεται να κερδίσει ο Κυριάκος τις εκλογες 2027 και 2031
από talaipwros » 30 Δεκ 2023, 11:53 » σε Εσωτερική Πολιτική - 58 Απαντήσεις
- 1521 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Antares
01 Ιαν 2024, 20:12
-
-
-
Νέα δημοσίευση Αφήστε τη πλάκα, επιβάλλεται να πάρει το πρώτο κόμμα 180 βουλευτές
από talaipwros » 21 Μάιος 2023, 23:33 » σε Εσωτερική Πολιτική - 137 Απαντήσεις
- 6937 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taliban
23 Μάιος 2023, 23:23
-
-
-
Νέα δημοσίευση Παράνομη διαδικασία μεταφοράς οπλισμού στο Λαύριο
από Ληστοσυμμορίτης » 16 Φεβ 2025, 18:48 » σε Εσωτερική Πολιτική - 11 Απαντήσεις
- 180 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
17 Φεβ 2025, 06:34
-
-
-
Νέα δημοσίευση o προοδευτισμός είναι δηλητηριώδες μιμίδιο μαζικής στειρότητας και κοινωνικής αυτοχειρίας
από Antipnevma » 10 Μάιος 2023, 09:46 » σε Κοινωνικά θέματα - 0 Απαντήσεις
- 143 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Antipnevma
10 Μάιος 2023, 09:46
-