Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Ειδήσεις, προβλήματα και προτάσεις
Άβαταρ μέλους
southern
Δημοσιεύσεις: 16345
Εγγραφή: 19 Απρ 2018, 15:23
Phorum.gr user: southern

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από southern » 14 Απρ 2019, 07:01

paul25 έγραψε:
14 Απρ 2019, 00:09
southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 23:56
Αυτοί οι άνθρωποι κατάφεραν να χτίσουν ένα υπερσύγχρονο καπιταλιστικό κράτος από το μηδέν. Είναι σίγουρα παράδειγμα προς μίμηση. Κακές προθέσεις πάντως δεν έχουν οι θιασώτες της ελεύθερης αγοράς. Άπλα θέλουμε ένα καλλίτερο μέλλον για τις νέες γενιές.
southern, όλοι έχουν καλές προθέσεις και ο κομμουνισμός καλές προθέσεις έχει, ένα κόσμο καλύτερο ήθελε να φτιάξει, ακόμα και οι Ναζί, το θέμα είναι τι γίνεται στη πράξη. Ο ιστορικός Γουόλτερ Σκοτ είχε πει: " Ο δρόμος που οδηγεί προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις" . Τεράστια αλήθεια, ουκ ολίγες φορές το είδα μπροστά μου.
Η ελεύθερη αγορά έχει δικαιωθεί πάντως. Στο παράδειγμα της Σιγκαπούρης μπορώ να σου πω ότι είναι τόσο πολύ ενθουσιασμένος ο κόσμος με το μοντέλο της που η αριστερά έχει πολύ μικρή απήχηση. Έχουν μόνιμα εκλεγμένη κεντροδεξιά κυβέρνηση από τη δεκαετία του 60. Άμα λύσεις το πρόβλημα της ανεργίας και προσφέρεις καλό βιοτικό επίπεδο, κανένας δεν πρόκειται να ασχοληθεί με τις ιδέες της αριστεράς.
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία

Άβαταρ μέλους
Rakomelofronas
Δημοσιεύσεις: 5235
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:00
Phorum.gr user: Pegasus - erkebrad

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Rakomelofronas » 14 Απρ 2019, 09:59

Η παροχή υπηρεσιών σίγουρα είναι καλύτερο να είναι ανοιχτή και ιδιωτική, πιθανόν υπό την εποπτεία μιας ρυθμιστικής αρχής, γιατί εκεί υπάρχει περιθώριο ανταγωνισμού. Η ιδιοκτησία του δικτύου και της υποδομής συχνά έχει νόημα να είναι κρατική γιατί οι εναλλακτικές επιλογές είναι ανύπαρκτες ή πανάκριβες (πχ στήσιμο νέου δικτύου). Σε αυτή την περίπτωση, το δίκτυο είναι ένα φυσικό μονοπώλιο. Στα μονοπώλια, δεν είναι σαφές με την πρώτη ματιά αν είναι προτιμότερη, από άποψη σχέσης κόστους - ποιότητας παρεχόμενης υπηρεσίας για τον καταναλωτή - φορολογούμενο, η κρατική ιδιοκτησία και διαχείριση του δικτύου, η πλήρης και νομοθετικά ελεύθερη-αρρύθμιστη ιδιωτική ιδιοκτησία και διαχείριση ή ένα μεικτό σχήμα στην ιδιοκτησία-διαχείριση-νομοθετική ρύθμιση του δικτύου. Στην εποχή μας, μια παραλλαγή της τρίτης επιλογής είναι το σύνηθες.

Υπέρμαχος της ελεύθερης αγοράς δεν σημαίνει αυτόματα υπέρμαχος της ιδιωτικοποίησης των πάντων. Ο γενικός κανόνας φαίνεται να είναι ότι σε μια κοινωνία η ποιότητα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και η ποιότητα της κρατικής ρύθμισης ή παρέμβασης συμβαδίζουν. Όλη η διαφορά είναι στην κατοχύρωση ξεκάθαρων δικαιωμάτων ιδιοκτησίας και στην ύπαρξη ανταγωνισμού - εναλλακτικών επιλογών. Υποτίθεται ότι το πρώτο υπάρχει πάντα σε μια δημοκρατία, τουλάχιστον σε καιρό ειρήνης. Όσο για το δεύτερο, δεν είναι πάντα εφικτό.
Ο κόσμος που θυμάσαι δεν υπάρχει πια.
Η μόνη πηγή αισιοδοξίας είναι το μεθαύριο.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25554
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 14 Απρ 2019, 11:40

mnimes_istorikes έγραψε:
13 Απρ 2019, 22:45
ST48410 έγραψε:
13 Απρ 2019, 20:11
mnimes_istorikes έγραψε:
13 Απρ 2019, 18:15
7.000 γιούργια τον μηνα φτανανε τα κοπροσκυλα στον ΟΣΕ :-)
:o Σε τι θέσεις; Διευθυντικά στελέχη;
Οδηγοί ...προϊστάμενοι αμαξοστοιχίας κλπ...κλπ Πλασματικά δρομολόγια ...πλασματικές υπερωρίες κλπ..κλπ
Οδηγοί 7000; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω. Αν είναι έτσι και δεν αφορά μεμονωμένες βυσματικές περιπτώσεις αποκρατικοποίηση εχθές.
Σε κάθε άλλη περίπτωση η γνώμη μου είναι η εξής. Κάνουμε ότι είναι δυνατόν να γίνει σοβαρό το κράτος και να το σέβονται με το ζόρι όλοι. Χωρίς σοβαρό κράτος είτε είναι κρατικές οι υπηρεσίες, είτε ιδιωτικές, θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα.

Άβαταρ μέλους
wooded glade
Δημοσιεύσεις: 29284
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:04

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από wooded glade » 14 Απρ 2019, 11:49

Δεν θα ήταν κακή η ιδέα να υπάρχουν και κρατικές εταιρείες και ιδιωτικές στο ίδιο αντικείμενο.
Έχω πχ εγώ ένα πλοίο, να μπορώ να πω "κύριοι αυτό θα εκτελεί δρομολόγια αργοσαρωνικού" και να υπάρχει και το κρατικό που να εκτελεί κι αυτό.
δεν είναι όλα κρού-σμα-τα

Άβαταρ μέλους
southern
Δημοσιεύσεις: 16345
Εγγραφή: 19 Απρ 2018, 15:23
Phorum.gr user: southern

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από southern » 14 Απρ 2019, 11:54

wooded glade έγραψε:
14 Απρ 2019, 11:49
Δεν θα ήταν κακή η ιδέα να υπάρχουν και κρατικές εταιρείες και ιδιωτικές στο ίδιο αντικείμενο.
Έχω πχ εγώ ένα πλοίο, να μπορώ να πω "κύριοι αυτό θα εκτελεί δρομολόγια αργοσαρωνικού" και να υπάρχει και το κρατικό που να εκτελεί κι αυτό.
Γιατί; Το κράτος έχει αποδείξει ότι έχει αποτύχει ως επιχειρηματίας
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία

Άβαταρ μέλους
wooded glade
Δημοσιεύσεις: 29284
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:04

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από wooded glade » 14 Απρ 2019, 12:05

southern έγραψε:
14 Απρ 2019, 11:54
wooded glade έγραψε:
14 Απρ 2019, 11:49
Δεν θα ήταν κακή η ιδέα να υπάρχουν και κρατικές εταιρείες και ιδιωτικές στο ίδιο αντικείμενο.
Έχω πχ εγώ ένα πλοίο, να μπορώ να πω "κύριοι αυτό θα εκτελεί δρομολόγια αργοσαρωνικού" και να υπάρχει και το κρατικό που να εκτελεί κι αυτό.
Γιατί; Το κράτος έχει αποδείξει ότι έχει αποτύχει ως επιχειρηματίας
Το θέμα είναι ότι πληρώνουμε παραπάνω τώρα και επίσης (ξανα)πληρώνουμε τους πρώην πρασινοφρουρούς-συριζοφρουρούς που έχουν μεταταχθεί.
Όλες οι ΔΕΚΟ ήταν τεμπελχανιστάν αλλά και οι μπανανιακές-ιδιωτικές ΔΕΚΟ δεν είναι καλύτερες.
Σίγουρα και με τη μία κατάσταση και με την άλλη οι δυνατότητες επίδρασης που έχουμε είναι ελάχιστες έως μηδενικές.
δεν είναι όλα κρού-σμα-τα

Άβαταρ μέλους
mnimes_istorikes
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 26 Μαρ 2019, 13:40
Phorum.gr user: mnimes_istorikes

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mnimes_istorikes » 14 Απρ 2019, 12:07

ST48410 έγραψε:
14 Απρ 2019, 11:40
mnimes_istorikes έγραψε:
13 Απρ 2019, 22:45
ST48410 έγραψε:
13 Απρ 2019, 20:11


:o Σε τι θέσεις; Διευθυντικά στελέχη;
Οδηγοί ...προϊστάμενοι αμαξοστοιχίας κλπ...κλπ Πλασματικά δρομολόγια ...πλασματικές υπερωρίες κλπ..κλπ
Οδηγοί 7000; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω. Αν είναι έτσι και δεν αφορά μεμονωμένες βυσματικές περιπτώσεις αποκρατικοποίηση εχθές.
Σε κάθε άλλη περίπτωση η γνώμη μου είναι η εξής. Κάνουμε ότι είναι δυνατόν να γίνει σοβαρό το κράτος και να το σέβονται με το ζόρι όλοι. Χωρίς σοβαρό κράτος είτε είναι κρατικές οι υπηρεσίες, είτε ιδιωτικές, θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα.
Η είστε πιτσιρικάδες εσείς που το ακούτε για πρώτη φορά η ζούσατε σε άλλη χώρα.Δεν διαβάσατε πουθενά για το πάρτι που είχε στηθεί στις ΔΕΚΟ;
Σφραγιδοφυλακες να παίρνουν 3.000 το μήνα; Όσοι μπορούσαν να γράφουν εκτός έδρας φταναν τα 5-6-7.000 Ολυμπιακή ...όποιος έκανε ταξίδι στην Αμερική καθόταν και μια βδομάδα εκει σε χοτελι πολυτελείας πληρωμένα λα .Όποιος πήγαινε Αουστραλια καθόταν 2 βδομάδες.Εθνική Ασφαλιστική έδινε 160.000 εφάπαξ . ΟΛΠ οι προσλήψεις γινόταν μεταξύ συγγενών των ήδη εργαζομένων. Εφταναν τις 4-5-6 000 τον μήνα με μαϊμού υπερωρίες και μαϊμού νυχτερινά όλοι στο κόλπο ήταν.Η θέση εκει ήταν σαν να έδινες προίκα στη κόρη σου .
Και άλλα πολλά ...και άλλα πολλά ...κατά τα άλλα μας φταίει η Μερκελ και ο Σοιμπλε :-)

Αντε ρε Μπακαλης συνεχισε εσυ εγω ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ :):):)
Μνημόνια μεχρι να σβήσει ο ήλιος....

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25554
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 14 Απρ 2019, 12:11

mnimes_istorikes έγραψε:
14 Απρ 2019, 12:07
Η είστε πιτσιρικάδες εσείς που το ακούτε για πρώτη φορά η ζούσατε σε άλλη χώρα.Δεν διαβάσατε πουθενά για το πάρτι που είχε στηθεί στις ΔΕΚΟ;
Σφραγιδοφυλακες να παίρνουν 3.000 το μήνα; Όσοι μπορούσαν να γράφουν εκτός έδρας φταναν τα 5-6-7.000 Ολυμπιακή ...όποιος έκανε ταξίδι στην Αμερική καθόταν και μια βδομάδα εκει σε χοτελι πολυτελείας πληρωμένα λα .Όποιος πήγαινε Αουστραλια καθόταν 2 βδομάδες.Εθνική Ασφαλιστική έδινε 160.000 εφάπαξ . ΟΛΠ οι προσλήψεις γινόταν μεταξύ συγγενών των ήδη εργαζομένων. Εφταναν τις 4-5-6 000 τον μήνα με μαϊμού υπερωρίες και μαϊμού νυχτερινά όλοι στο κόλπο ήταν.Η θέση εκει ήταν σαν να έδινες προίκα στη κόρη σου .
Και άλλα πολλά ...και άλλα πολλά ...κατά τα άλλα μας φταίει η Μερκελ και ο Σοιμπλε :-)

Αντε ρε Μπακαλης συνεχισε εσυ εγω ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ :):):)
Για τον οδηγό σε ρώτησα γιατί πόσες υπερωρίες μπορεί να γράψει που να μην φαίνονται παράλογες; Δηλαδή μπορούσε να γράφει ότι οδηγεί όλο το 24ωρο; Και πάλι με αυτές τις υπερωρίες θα έφτανε ο μισθός εκεί;

Άβαταρ μέλους
southern
Δημοσιεύσεις: 16345
Εγγραφή: 19 Απρ 2018, 15:23
Phorum.gr user: southern

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από southern » 14 Απρ 2019, 12:11

wooded glade έγραψε:
14 Απρ 2019, 12:05
southern έγραψε:
14 Απρ 2019, 11:54
wooded glade έγραψε:
14 Απρ 2019, 11:49
Δεν θα ήταν κακή η ιδέα να υπάρχουν και κρατικές εταιρείες και ιδιωτικές στο ίδιο αντικείμενο.
Έχω πχ εγώ ένα πλοίο, να μπορώ να πω "κύριοι αυτό θα εκτελεί δρομολόγια αργοσαρωνικού" και να υπάρχει και το κρατικό που να εκτελεί κι αυτό.
Γιατί; Το κράτος έχει αποδείξει ότι έχει αποτύχει ως επιχειρηματίας
Το θέμα είναι ότι πληρώνουμε παραπάνω τώρα και επίσης (ξανα)πληρώνουμε τους πρώην πρασινοφρουρούς-συριζοφρουρούς που έχουν μεταταχθεί.
Όλες οι ΔΕΚΟ ήταν τεμπελχανιστάν αλλά και οι μπανανιακές-ιδιωτικές ΔΕΚΟ δεν είναι καλύτερες.
Σίγουρα και με τη μία κατάσταση και με την άλλη οι δυνατότητες επίδρασης που έχουμε είναι ελάχιστες έως μηδενικές.
Συμφωνώ και εγώ μαζί σου για τη κατάσταση στο δημόσιο τομέα, προτιμώ όμως μείωση των μισθών τους παρά μαζικές απολύσεις λόγω της ηλικίας των ΔΥ.
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία

Άβαταρ μέλους
wooded glade
Δημοσιεύσεις: 29284
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:04

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από wooded glade » 14 Απρ 2019, 12:13

mnimes_istorikes έγραψε:
14 Απρ 2019, 12:07
ST48410 έγραψε:
14 Απρ 2019, 11:40
mnimes_istorikes έγραψε:
13 Απρ 2019, 22:45

Οδηγοί ...προϊστάμενοι αμαξοστοιχίας κλπ...κλπ Πλασματικά δρομολόγια ...πλασματικές υπερωρίες κλπ..κλπ
Οδηγοί 7000; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω. Αν είναι έτσι και δεν αφορά μεμονωμένες βυσματικές περιπτώσεις αποκρατικοποίηση εχθές.
Σε κάθε άλλη περίπτωση η γνώμη μου είναι η εξής. Κάνουμε ότι είναι δυνατόν να γίνει σοβαρό το κράτος και να το σέβονται με το ζόρι όλοι. Χωρίς σοβαρό κράτος είτε είναι κρατικές οι υπηρεσίες, είτε ιδιωτικές, θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα.
Η είστε πιτσιρικάδες εσείς που το ακούτε για πρώτη φορά η ζούσατε σε άλλη χώρα.Δεν διαβάσατε πουθενά για το πάρτι που είχε στηθεί στις ΔΕΚΟ;
Σφραγιδοφυλακες να παίρνουν 3.000 το μήνα; Όσοι μπορούσαν να γράφουν εκτός έδρας φταναν τα 5-6-7.000 Ολυμπιακή ...όποιος έκανε ταξίδι στην Αμερική καθόταν και μια βδομάδα εκει σε χοτελι πολυτελείας πληρωμένα λα .Όποιος πήγαινε Αουστραλια καθόταν 2 βδομάδες.Εθνική Ασφαλιστική έδινε 160.000 εφάπαξ . ΟΛΠ οι προσλήψεις γινόταν μεταξύ συγγενών των ήδη εργαζομένων. Εφταναν τις 4-5-6 000 τον μήνα με μαϊμού υπερωρίες και μαϊμού νυχτερινά όλοι στο κόλπο ήταν.Η θέση εκει ήταν σαν να έδινες προίκα στη κόρη σου .
Και άλλα πολλά ...και άλλα πολλά ...κατά τα άλλα μας φταίει η Μερκελ και ο Σοιμπλε :-)

Αντε ρε Μπακαλης συνεχισε εσυ εγω ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ :):):)
Τους ξέρουμε σαν κάλπικες δεκάρες.
Όμως με το νέο μπανανιακό σύστημα, το σύστημα είναι ότι πληρώνουμε και την αλεπού και το αλεπουδάκι, ενώ πρώτα μόνο την αλεπού.
Αν τους πήγαινες τους παλιούς στα δικαστήρια θα γινόταν στημένη δίκη και θα έχανες αλλά τις μπανανιακές εταιρείες δεν μπορείς καν, διότι θα σου πουν εμείς κύριοι δικά μας είναι και τα γένεια και τα χτένια αφού.
Και τα δύο συστήματα, όπως εφαρμόζονται στην Ελλάδα τουλάχιστον, είναι τραγικά.
δεν είναι όλα κρού-σμα-τα

Άβαταρ μέλους
wooded glade
Δημοσιεύσεις: 29284
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:04

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από wooded glade » 14 Απρ 2019, 12:16

southern έγραψε:
14 Απρ 2019, 12:11
wooded glade έγραψε:
14 Απρ 2019, 12:05
southern έγραψε:
14 Απρ 2019, 11:54

Γιατί; Το κράτος έχει αποδείξει ότι έχει αποτύχει ως επιχειρηματίας
Το θέμα είναι ότι πληρώνουμε παραπάνω τώρα και επίσης (ξανα)πληρώνουμε τους πρώην πρασινοφρουρούς-συριζοφρουρούς που έχουν μεταταχθεί.
Όλες οι ΔΕΚΟ ήταν τεμπελχανιστάν αλλά και οι μπανανιακές-ιδιωτικές ΔΕΚΟ δεν είναι καλύτερες.
Σίγουρα και με τη μία κατάσταση και με την άλλη οι δυνατότητες επίδρασης που έχουμε είναι ελάχιστες έως μηδενικές.
Συμφωνώ και εγώ μαζί σου για τη κατάσταση στο δημόσιο τομέα, προτιμώ όμως μείωση των μισθών τους παρά μαζικές απολύσεις λόγω της ηλικίας των ΔΥ.
Τρίχες.
Κάθε εταιρεία ότι βγάζει-βγάζει, πως θα γίνει ;
Είχα γράψει εδώ πρόπερσι χάριν παιδειάς για ένα -φανταστικό- κατάστημα της πλατείας Συντάγματος που είχε κλείσει το 1995 και ότι αν ήταν δημόσιο θα ζήταγαν ακόμα αναδρομικά οι πρασινοφρουροί και μέχρι να γυρίσει σελίδα το πχόρουμ, πιάστηκε ο bodyguard της Μελίνας Μερκούρη.
δεν είναι όλα κρού-σμα-τα

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23444
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 14 Απρ 2019, 12:29

southern έγραψε:
14 Απρ 2019, 07:01
paul25 έγραψε:
14 Απρ 2019, 00:09
southern έγραψε:
13 Απρ 2019, 23:56
Αυτοί οι άνθρωποι κατάφεραν να χτίσουν ένα υπερσύγχρονο καπιταλιστικό κράτος από το μηδέν. Είναι σίγουρα παράδειγμα προς μίμηση. Κακές προθέσεις πάντως δεν έχουν οι θιασώτες της ελεύθερης αγοράς. Άπλα θέλουμε ένα καλλίτερο μέλλον για τις νέες γενιές.
southern, όλοι έχουν καλές προθέσεις και ο κομμουνισμός καλές προθέσεις έχει, ένα κόσμο καλύτερο ήθελε να φτιάξει, ακόμα και οι Ναζί, το θέμα είναι τι γίνεται στη πράξη. Ο ιστορικός Γουόλτερ Σκοτ είχε πει: " Ο δρόμος που οδηγεί προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις" . Τεράστια αλήθεια, ουκ ολίγες φορές το είδα μπροστά μου.
Η ελεύθερη αγορά έχει δικαιωθεί πάντως. Στο παράδειγμα της Σιγκαπούρης μπορώ να σου πω ότι είναι τόσο πολύ ενθουσιασμένος ο κόσμος με το μοντέλο της που η αριστερά έχει πολύ μικρή απήχηση. Έχουν μόνιμα εκλεγμένη κεντροδεξιά κυβέρνηση από τη δεκαετία του 60. Άμα λύσεις το πρόβλημα της ανεργίας και προσφέρεις καλό βιοτικό επίπεδο, κανένας δεν πρόκειται να ασχοληθεί με τις ιδέες της αριστεράς.
Παίζει να μην έπιασες ούτε το λήγοντα. Ψεκασμένε μου, πήγαινε διάβασε λίγο για τη Σιγκαπούρη και ξανά έλα...
For the record, and to be in-line με τον τίτλο του νήματος, για πες μας ψεκασμένε, πόσο αποκρατικοποιημένα είναι τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Σιγκαπούρη; :c020:

Από καπιταλιστές γίνανε κομμουνιστές; :smt047

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23444
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 14 Απρ 2019, 12:30

southern έγραψε:
14 Απρ 2019, 12:11
wooded glade έγραψε:
14 Απρ 2019, 12:05
southern έγραψε:
14 Απρ 2019, 11:54

Γιατί; Το κράτος έχει αποδείξει ότι έχει αποτύχει ως επιχειρηματίας
Το θέμα είναι ότι πληρώνουμε παραπάνω τώρα και επίσης (ξανα)πληρώνουμε τους πρώην πρασινοφρουρούς-συριζοφρουρούς που έχουν μεταταχθεί.
Όλες οι ΔΕΚΟ ήταν τεμπελχανιστάν αλλά και οι μπανανιακές-ιδιωτικές ΔΕΚΟ δεν είναι καλύτερες.
Σίγουρα και με τη μία κατάσταση και με την άλλη οι δυνατότητες επίδρασης που έχουμε είναι ελάχιστες έως μηδενικές.
Συμφωνώ και εγώ μαζί σου για τη κατάσταση στο δημόσιο τομέα, προτιμώ όμως μείωση των μισθών τους παρά μαζικές απολύσεις λόγω της ηλικίας των ΔΥ.
Έχετε συγγενή και θα χάσετε το εφάπαξ; :e045:

Άβαταρ μέλους
wooded glade
Δημοσιεύσεις: 29284
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:04

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από wooded glade » 14 Απρ 2019, 12:33

Εμπεδοκλής έγραψε:
14 Απρ 2019, 12:29
southern έγραψε:
14 Απρ 2019, 07:01
paul25 έγραψε:
14 Απρ 2019, 00:09


southern, όλοι έχουν καλές προθέσεις και ο κομμουνισμός καλές προθέσεις έχει, ένα κόσμο καλύτερο ήθελε να φτιάξει, ακόμα και οι Ναζί, το θέμα είναι τι γίνεται στη πράξη. Ο ιστορικός Γουόλτερ Σκοτ είχε πει: " Ο δρόμος που οδηγεί προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις" . Τεράστια αλήθεια, ουκ ολίγες φορές το είδα μπροστά μου.
Η ελεύθερη αγορά έχει δικαιωθεί πάντως. Στο παράδειγμα της Σιγκαπούρης μπορώ να σου πω ότι είναι τόσο πολύ ενθουσιασμένος ο κόσμος με το μοντέλο της που η αριστερά έχει πολύ μικρή απήχηση. Έχουν μόνιμα εκλεγμένη κεντροδεξιά κυβέρνηση από τη δεκαετία του 60. Άμα λύσεις το πρόβλημα της ανεργίας και προσφέρεις καλό βιοτικό επίπεδο, κανένας δεν πρόκειται να ασχοληθεί με τις ιδέες της αριστεράς.
Παίζει να μην έπιασες ούτε το λήγοντα. Ψεκασμένε μου, πήγαινε διάβασε λίγο για τη Σιγκαπούρη και ξανά έλα...
For the record, and to be in-line με τον τίτλο του νήματος, για πες μας ψεκασμένε, πόσο αποκρατικοποιημένα είναι τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Σιγκαπούρη; :c020:

Από καπιταλιστές γίνανε κομμουνιστές; :smt047

Γιατί όμως να μην έχω εγώ το δικαίωμα να αγοράσω ένα λεωφορείο και να πηγαίνω Κολιάτσου - Παγκράτι και ας κυκλοφοράνε και τα τρόλλεϋ ταυτόχρονα ;
δεν είναι όλα κρού-σμα-τα

Άβαταρ μέλους
southern
Δημοσιεύσεις: 16345
Εγγραφή: 19 Απρ 2018, 15:23
Phorum.gr user: southern

Re: Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβάλλεται να αποκρατικοποιηθούν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από southern » 14 Απρ 2019, 12:33

Εμπεδοκλής έγραψε:
14 Απρ 2019, 12:30
southern έγραψε:
14 Απρ 2019, 12:11
wooded glade έγραψε:
14 Απρ 2019, 12:05


Το θέμα είναι ότι πληρώνουμε παραπάνω τώρα και επίσης (ξανα)πληρώνουμε τους πρώην πρασινοφρουρούς-συριζοφρουρούς που έχουν μεταταχθεί.
Όλες οι ΔΕΚΟ ήταν τεμπελχανιστάν αλλά και οι μπανανιακές-ιδιωτικές ΔΕΚΟ δεν είναι καλύτερες.
Σίγουρα και με τη μία κατάσταση και με την άλλη οι δυνατότητες επίδρασης που έχουμε είναι ελάχιστες έως μηδενικές.
Συμφωνώ και εγώ μαζί σου για τη κατάσταση στο δημόσιο τομέα, προτιμώ όμως μείωση των μισθών τους παρά μαζικές απολύσεις λόγω της ηλικίας των ΔΥ.
Έχετε συγγενή και θα χάσετε το εφάπαξ; :e045:
άλλος έχει και για αυτό κόπτεται για το δημόσιο ηλίθιε
Δελτίο τύπου της Δράσης υπερ της στεγης ψευτομακεδονικου πολιτισμου το 2012, αναδημοσιευμενο στην επισημη σελίδα του Ουρανιου Τοξου http://www.florina.org/news/2012/october06_g.asp
Γενικός Γραμματέας υπουργείου προέρχεται από κόμμα που υποστηρίζει την ψευδομειονότητα στη Μακεδονία

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Οικονομία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών