Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Σε συζητήσεις και κοντά στην απόκτηση ποσοστού, μειοψηφικού επί του παρόντος, στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco.
https://theloadstar.com/cosco-in-talks- ... minal-ctt/
Το λιμάνι είναι το τρίτο σε κίνηση containers λιμάνι της Ευρώπης και ο Πειραιάς το τέταρτο. Η συμμετοχή της Cosco στο Αμβούργο, σίγουρα δεν θα μειώσει την κίνηση containers στο Αμβούργο αλλά θα την αυξήσει.
Μπράβο στο αντεθνικό πουταναριό της κυβέρνησης Μητσοτάκη-Μαρινάκη για τις τρικλοποδιές που βάζει στην Cosco στον Πειραιά.
https://theloadstar.com/cosco-in-talks- ... minal-ctt/
Το λιμάνι είναι το τρίτο σε κίνηση containers λιμάνι της Ευρώπης και ο Πειραιάς το τέταρτο. Η συμμετοχή της Cosco στο Αμβούργο, σίγουρα δεν θα μειώσει την κίνηση containers στο Αμβούργο αλλά θα την αυξήσει.
Μπράβο στο αντεθνικό πουταναριό της κυβέρνησης Μητσοτάκη-Μαρινάκη για τις τρικλοποδιές που βάζει στην Cosco στον Πειραιά.
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Εσύ πρέπει να είσαι στο payroll της Cosco, δεν εξηγείται αλλιώς η στάση σου φίλε νεοφιλελευθερε.
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Ωραία πράγματα. Οι uber alles δίνουν ποσοστά του μεγαλύτερου λιμανιού τους στην Cosco, την ίδια στιγμή τραβάνε αέριο από τους Ρώσους, αλλά για τους υπόλοιπους αυτά είναι του διαβόλου.
-
- Δημοσιεύσεις: 29324
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Επεκτείνεται ο κρατικός τομέας παγκοσμίως, και υπό σοσιαλιστική κυβερνήσεως. Μπράβο. Αν και διάβαζα στο wiki πως η cosco δεν είναι πλέον δημόσια κινεζική εταιρεία εδώ και 3 χρονια και ανησυχώ. Πρέπει ο μασπολι ως γνωστής να μας τι γίνεται
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Ίσως η ιδέα σου για τον σοσιαλισμό να είναι ότι αν η λαϊκή εξουσία έβρισκε κατασκευασμένα τέταρτο προβλήτα και ναυπηγείο στο λιμάνι του Πειραιά να τα κατέστρεφε. Ίσως η ιδέα σου για τον σοσιαλισμό να είναι ότι στον Πειραιά δεν πρέπει να κατασκευαστεί τέταρτος προβλήτας ώστε να μεγαλώσει η δυναμική του. Δεν είμαι υποχρεωμένος να συμφωνήσω με τέτοιες ιδέες σου που ακούγονται ευχάριστα στα αυτιά των Αμερικάνων και εφοπλιστών που ο κύκλος των εργασιών τους δεν βρίσκεται στην Ελλάδα και έχουν ανταγωνιστικά συμφέροντα με την Cosco ως προς τη διακίνηση εμπορευμάτων. Και στο τέλος-τέλος ακόμα και η αστική διαχείριση που η επιλέγει η εκάστοτε κυβέρνηση, οφείλει να τίθεται σε κριτική ως προς το τι αποτελέσματα φέρει ή για το ποιους λόγους γίνεται.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Maspoli την 09 Ιουν 2021, 10:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Εις αυτό έχεις δίκιο. Πρόκειται για κραυγαλέα περίπτωση δύο μέτρων και σταθμών.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49923
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Απλά έγινε μια σειρά μπερδευτικων συγχωνεύσεων. Θεωρητικά δεν είναι δημόσια με την έννοια της συνταγματικής κατοχύρωσης, παραμένει όμως κρατικής ιδιοκτησίας.Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 09:46Επεκτείνεται ο κρατικός τομέας παγκοσμίως, και υπό σοσιαλιστική κυβερνήσεως. Μπράβο. Αν και διάβαζα στο wiki πως η cosco δεν είναι πλέον δημόσια κινεζική εταιρεία εδώ και 3 χρονια και ανησυχώ. Πρέπει ο μασπολι ως γνωστής να μας τι γίνεται


Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Πάντως, χωρίς να γνωρίζω τίποτα σχετικά με τον τομέα, έψαξα πρόχειρα στο γκουγκλ και βλέπω ότι η κίνηση εμπορευμάτων στο λιμάνι του Πειραιά υπερτριπλασιάστηκε από τότε που το πήρε η Cosco.
-
- Δημοσιεύσεις: 29324
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Αφού είναι κρατική ακόμα, και τόσο επιτυχημένη, την έχουμε ως μοντέλο και για την Ελλάδα για συσσώρευση πλούτου χωρίς να κυνηγάμε απατεώνες εφοπλιστές.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 12:01Απλά έγινε μια σειρά μπερδευτικων συγχωνεύσεων. Θεωρητικά δεν είναι δημόσια με την έννοια της συνταγματικής κατοχύρωσης, παραμένει όμως κρατικής ιδιοκτησίας.Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 09:46Επεκτείνεται ο κρατικός τομέας παγκοσμίως, και υπό σοσιαλιστική κυβερνήσεως. Μπράβο. Αν και διάβαζα στο wiki πως η cosco δεν είναι πλέον δημόσια κινεζική εταιρεία εδώ και 3 χρονια και ανησυχώ. Πρέπει ο μασπολι ως γνωστής να μας τι γίνεται
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
-
- Δημοσιεύσεις: 40280
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Το Αμβούργο δεν είναι ανταγωνιστικό λιμάνι ως προς την Κίνα με τον Πειραιά και αυτό προκύπτει με μια ματιά στον χάρτη.
Ο λόγος που αρχικά οι Κινέζοι επέλεξαν τον Πειραιά είναι ότι πρόκειται για το πρώτο λιμάνι μετά τη διώρυγα του Σουεζ.Ανταγωνιστικό μπορεί να ήταν κάποιο λιμάνι στην Ιταλία ή την Τουρκία.Για να φθάσει στο Αμβούργο το καράβι από την Κίνα θέλει μέρες επί πλέον εν σχέσει με την Κίνα.Ούτε καν το Ρόττερνταμ δεν είναι ανταγωνιστικό.
Ο λόγος που αρχικά οι Κινέζοι επέλεξαν τον Πειραιά είναι ότι πρόκειται για το πρώτο λιμάνι μετά τη διώρυγα του Σουεζ.Ανταγωνιστικό μπορεί να ήταν κάποιο λιμάνι στην Ιταλία ή την Τουρκία.Για να φθάσει στο Αμβούργο το καράβι από την Κίνα θέλει μέρες επί πλέον εν σχέσει με την Κίνα.Ούτε καν το Ρόττερνταμ δεν είναι ανταγωνιστικό.
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Η πόλη μας καλωσορίζει τους συντρόφους. Εύχομαι σε λίγα χρόνια να μιλάμε όλοι μανδαρίνικα. Τώρα πάω στο λιμάνι για μια παραλαβή, δακρύζω.
Ordem e Progresso.
- Awesomatic
- Δημοσιεύσεις: 6553
- Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
- Phorum.gr user: Awesomatic
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Μεγάλο πρόβλημα για το εμπόριο με την Κίνα είναι ότι δεν υπάρχει σιδηροδρομικό δίκτυο για να μεταφέρει φθηνά απευθείας στην Ευρώπη χιλιάδες κοντεινερ. Αυτό είναι το μεγαλύτερο δομικό πρόβλημα με το λιμάνι του Πειραιά. Γεωγραφικά έχει εξαιρετική θέση (αν και της Θεσσαλονίκης με αντίστοιχες προδιαγραφές θα ήταν πολύ καλύτερο) αλλά χωλαίνει στο πως γίνεται η μεταφορά μετά.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
-
- Δημοσιεύσεις: 40280
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Το δίκτυο ήταν χειρότερο πριν δέκα χρόνια που ήλθαν οι Κινέζοι αλλά και τότε το προτίμησαν.Εδώ το 1982 εγώ έφθασα με το "Ακρόπολις Εξπρες" σε 24 ώρες στη Γερμανία ενώ το πλοίο θέλει ημέρες.Awesomatic έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 12:40Μεγάλο πρόβλημα για το εμπόριο με την Κίνα είναι ότι δεν υπάρχει σιδηροδρομικό δίκτυο για να μεταφέρει φθηνά απευθείας στην Ευρώπη χιλιάδες κοντεινερ. Αυτό είναι το μεγαλύτερο δομικό πρόβλημα με το λιμάνι του Πειραιά. Γεωγραφικά έχει εξαιρετική θέση (αν και της Θεσσαλονίκης με αντίστοιχες προδιαγραφές θα ήταν πολύ καλύτερο) αλλά χωλαίνει στο πως γίνεται η μεταφορά μετά.
Re: Κοντά στην απόκτηση ποσοστού στο λιμάνι του Αμβούργου η Cosco
Όχι ακριβώς έτσι.πατησιωτης έγραψε: ↑09 Ιουν 2021, 12:33Το Αμβούργο δεν είναι ανταγωνιστικό λιμάνι ως προς την Κίνα με τον Πειραιά και αυτό προκύπτει με μια ματιά στον χάρτη.
Ο λόγος που αρχικά οι Κινέζοι επέλεξαν τον Πειραιά είναι ότι πρόκειται για το πρώτο λιμάνι μετά τη διώρυγα του Σουεζ.Ανταγωνιστικό μπορεί να ήταν κάποιο λιμάνι στην Ιταλία ή την Τουρκία.Για να φθάσει στο Αμβούργο το καράβι από την Κίνα θέλει μέρες επί πλέον εν σχέσει με την Κίνα.Ούτε καν το Ρόττερνταμ δεν είναι ανταγωνιστικό.
Υπάρχουν τρεις θαλάσσιες πορείες για να έρθουν ΄στην Ευρώπη εμπορεύματα από την Κίνα (ή να πάνε από την Ευρώπη προς την Κίνα).
Α) Μέσω Σουέζ,
Β) Περίπλους της Αφρικής και
Γ) Ακολουθώντας το βόρειο πέρασμα.

Η Ελλάδα μπορεί να παίζει μπάλα μόνο με το Α. Οτιδήποτε βλάπτει το Α, αδυνατίζει τη θέση της χώρας. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι δεν υπάρχει κανένα σημαντικό γεωγραφικό πλεονέκτημα ώστε να προσελκύσουμε εδώ σοβαρό μεταφορικό έργο από Βόρεια ή Νότια Αμερική. Μόνο ως προς το εμπόριο με την Ασία έχουμε γεωγραφικό πλεονέκτημα στην Ευρώπη. Βάζοντας γερό πόδι στο Αμβούργο η Cosco αποκτά επιπλέον κίνητρο να χρησιμοποιεί το βόρειο πέρασμα για το μεταφορικό της έργο. Το οποίο έχει μια μια περισσότερη δυσκολία, είναι όμως συντομότερο (και όσο οι πάγοι στην αρκτική λιώνουν, τόσο μειώνεται η δυσκολία).
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Τέλος στην απόκτηση παιδιού από ομόφυλα ζευγάρια μέσω παρένθετης μητέρας
από Unique » 02 Απρ 2025, 04:20 » σε Κοινωνικά θέματα - 2 Απαντήσεις
- 109 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Nantia114
02 Απρ 2025, 16:11
-
-
-
Νέα δημοσίευση Έκρηξη κοντά στην πρεσβεία του Ισραήλ στη Λευκωσία
από Golden Age » 21 Οκτ 2023, 14:08 » σε Διεθνής πολιτική - 0 Απαντήσεις
- 347 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Golden Age
21 Οκτ 2023, 14:08
-
-
-
Νέα δημοσίευση Η Γενοκτονια στην Γαζα φερνει κοντα Σαουδικη Αραβια-Ιραν
από Στρακαστρουκας » 23 Οκτ 2024, 10:21 » σε Διεθνής πολιτική - 23 Απαντήσεις
- 764 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Unique
23 Οκτ 2024, 23:44
-
-
- 4 Απαντήσεις
- 331 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Libre arbitre
16 Ιουν 2023, 07:18